Je weet op wie je nu begint te lijken hé ? ok, jij hebt het misschien dan wel goed, maar die fles azijn staat niet ver van je vandaanCrypts schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:26:
[...]
Je zal ongetwijfeld geen taker fees betalen en op een fijne volume korting zitten maar de berekening klopt weldegelijk hoor? Je verhandelt €1000 dan betaal je €2,50 taker fee (0,25%) en 400 maal €2,50 maakt weer €1000. Betaal je dus €50 in fees dan is het verhandelde bedrag dus minimaal €20k bij 0,25% en maximaal €100k bij 0,05%.![]()
Maker fees zijn lager dus de verhandelde bedragen bij gelijke fees groter, betaal je helemaal geen fee dan zit je er pas echt lekker warmpjes bij.
Nah, zolang ik er nog geen 2 jaar oude tweets bij sleep van derden en ik niet zozeer gelijk wil krijgen maar het gewoon heb hoef je je nog geen zorgen te maken hoor.Slux schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:31:
[...]
Je weet op wie je nu begint te lijken hé ? ok, jij hebt het misschien dan wel goed, maar die fles azijn staat niet ver van je vandaan
Alles is nog okay met Cryptsie.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar wel geschaald. Je gaat altijd wel een stukje vinden ergens dat je al dan niet geschaald ergens ander ook ongeveer ziet.Klaas25 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:51:
https://twitter.com/TheCr...tatus/1152303130014621696
Crazy right? Beetje in dezelfde periode ook?
Als je maar vergenoeg in of uitzoomt kan je elke grafiek op elkaar leggen, zegt imo echt helemaal niks zo plaatje.Klaas25 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:51:
https://twitter.com/TheCr...tatus/1152303130014621696
Crazy right? Beetje in dezelfde periode ook?
Vers van de pers, maandag gaat Bakkt live.
Nog wel beperkt maar wie weet..
Bron: https://dutchcryptotalk.c...oei-cryptocurrency-markt/Bitcoin (BTC) futures Bakkt kunnen zorgen voor enorme groei cryptocurrency-markt.
De volledige lancering van Bakkt zal naar verwachting aan het einde van dit kwartaal plaats gaan vinden. Echter zal het platform al op 22 juli gebruikers toestaan het platform te testen. Volgens Doctor kan het platform een “enorme versneller voor de marktgroei veroorzaken” en daarmee een grote instroom van nieuw geld teweegbrengen.
Het zit je niet echt mee lately met Margin trading. Na die 0,06btc , dit 120 dollar verliesTaro schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 08:38:
Ik moest gewoon een keer een x100 proberen en ik had het gevoel op basis van een aantal factoren dat de koers omlaag zou gaan. Die ging iets de verkeerde kant op, toen dacht ik: Zal je altijd zien dat als ik hem nu sluit dat hij alsnog daalt, dus laat maar even gaan. Op een gegeven moment zat de trade op -60%, toen vond ik het wel prima en heb ik hem maar gewoon tot liquidatie laten komen, want die daling zat er volgens mij ieder moment aan te komen. En warempel, ik word geliquideerd en daarna:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hebben we dat ook weer een keer meegemaakt

SELL THE NEWS ?RaptorXS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 13:20:
Vers van de pers, maandag gaat Bakkt live.
[...]
Bron: https://dutchcryptotalk.c...oei-cryptocurrency-markt/
Prepare for the next ATH
Eerder een gevalletje buy the news met dit soort berichten.
Verwijderd
Aah kak.
Ben je een tijdje wat minder actief, mis je de hoeveelheid Litecoin die Slux handelt.
Net alsof je heel nodig moet plassen in bios en het vetste stuk van een film mist.
Ben je een tijdje wat minder actief, mis je de hoeveelheid Litecoin die Slux handelt.
Net alsof je heel nodig moet plassen in bios en het vetste stuk van een film mist.

-Oh, we zijn gestopt met die opmerkingen zie ik :)-Slux schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:01:
[...]
Jaja ik was nog niet wakker en had niet verwacht dat mensen de tijd zouden nemen om daar naar te kijken.
En het klopte trouwens totaal niet, zaten minimaal 2 nullen teveel in
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 20-07-2019 15:02 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Oh jawel hoor, ik heb ups en downs, wat ik vannacht heb verloren heb ik vorige week verdiend. Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook gewoon roekeloos mee omga op Bybit en BitMEX vs normaal traden en eigenlijk doet dit verlies mij weinig. Ik had natuurlijk prima die trade eerder kunnen sluiten of niet eens kunnen starten.Sahara schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 13:44:
[...]
Het zit je niet echt mee lately met Margin trading. Na die 0,06btc , dit 120 dollar verlies. Hopelijk heb je hiernaast ook wel winstgevende trades gemaakt op Bybit
. Ik heb net ook maar is geprobeerd met 100x te traden, gelukkig op tijd trade gesloten en met een mager verliesje van 11 dollar eruit en daarna een andere 100x met 5 dollar winst eruit, voordat ie weer hard begon te dalen. Ik merk dat je het beste die 50x / 100x bij hevige bounces kan gebruiken, of het beste helemaal niet, want het is gokken op up/down met heel weinig bewegingsruimte.
@Verwijderd Zal ik het aantal anders aan jou "lekken"? Dan kan jij het publiek maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 20-07-2019 15:03 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Kan het zijn dat je google authenticator out of sync is? Heb ik wel eens gehad.Soeski schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:17:
Ik log sinds lange tijd weer eens in op Litebit (2FA), maar die blijft aangeven dat de code ongeldig is (en dat is deze toch echt niet want Authenticators liegen niet... ).
Iemand anders dit al eens gehad?
Niet zo'n zin om deze eraf te laten halen en het proces door te gaan met foto-ID en briefje en verwerkingstijd, ik wil alleen even wat historische gegevens ophalen...
Rechtsbovenin bij instellingen, tijdcorrectie voor codes.
Het kan ook aan de exchange kant veranderen tijd verschil bij server oid, opnieuw toevoegen met de originele (QR) code kan ook helpen.Soeski schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:17:
Ik log sinds lange tijd weer eens in op Litebit (2FA), maar die blijft aangeven dat de code ongeldig is (en dat is deze toch echt niet want Authenticators liegen niet... ).
Iemand anders dit al eens gehad?
Niet zo'n zin om deze eraf te laten halen en het proces door te gaan met foto-ID en briefje en verwerkingstijd, ik wil alleen even wat historische gegevens ophalen...
Groen

Verwijderd
Haha nee doe maar niet joh. Ik gun Slux ook zijn privacy.Taro schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:01:
[...]
@Verwijderd Zal ik het aantal anders aan jou "lekken"? Dan kan jij het publiek maken.
Walvissen hebben het al moeilijk genoeg tegenwoordig
Dank uVerwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:21:
[...]
Haha nee doe maar niet joh. Ik gun Slux ook zijn privacy.
Walvissen hebben het al moeilijk genoeg tegenwoordig
Met de bedragen die ik hier wel eens voorbij zie komen, val ik toch echt in de categorie armoedzaaiers hoor.
Lekkere pump en dump weer.. als dat maar niet schering en inslag wordt na de introductie van margin trading bij binance
Overigens vanochtend pas het bericht dat m'n short was geliquideerd, heeft nog lang stand gehouden die x25
Overigens vanochtend pas het bericht dat m'n short was geliquideerd, heeft nog lang stand gehouden die x25
[ Voor 32% gewijzigd door PHPResource op 20-07-2019 15:38 ]
Sinds het nieuws dat er onderzoek wordt gedaan in de USA naar Bitmex is het orderboek daar een stuk dunner, dat maakt de swings ook extremer.
Grofweg de eerste keer dat ik met fishing orders een lucratieve short positie heb verkregen. Helaas had de entry wat hoger gekund, maar je weet van te voren niet hoe ver de pump komt. Vanochtend had ik sell orders in Bybit ingevoerd vanaf 10669 - 10775 (de top rond de weerstand/wicks van de vorige pumps), uiteindelijk een gemiddelde entry koers van 10727 en daarnet alles gedumpt tussen 10500 - 10588. Best OK geld verdienen op deze wijze. Ik ben de whale dankbaar voor zijn pump
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 20-07-2019 16:00 ]
zit een tijdje te turen naar de charts op binance, en zet de BTC chart op weekly, dan is het toch wel heeeeel groen
Prepare for the next ATH
lol, Justin Sun blijft doen wat hij altijd doet, aankondigen van een aankondiging:
Kan me haast niet voorstellen dat mensen hier nog intrappen.NEWSFLASH: In addition to the #WarrenBuffett lunch, something HUGE will also be happening next week! Are you ready?🚀#TRON #TRX $TRX #BTT $BTT
— H.E. Justin Sun 孙宇晨(hiring) (@justinsuntron) 18 juli 2019
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die ziet er inderdaad erg prima uitsourcecode schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 17:56:
zit een tijdje te turen naar de charts op binance, en zet de BTC chart op weekly, dan is het toch wel heeeeel groen
Wat dat betreft heb ik er zeker vertrouwen in. Aan de andere kant zie ik wel dat Bitcoin met moeite weer hoger komt, veel fake-outs heeft en veel traders 8.xxx regionen verwachten.
Zojuist zijn overigens al mijn sell orders gehit, ik zit nu weer 100% in fiat. 13 Euro per BCH, 3,50 per LTC, 5 per ETH en 109 per Bitcoin marge. Hopelijk daalt nu alles weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 20-07-2019 18:24 ]
Triest..gws24 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:22:
lol, Justin Sun blijft doen wat hij altijd doet, aankondigen van een aankondiging:
[Twitter]Kan me haast niet voorstellen dat mensen hier nog intrappen.
Helaas welgws24 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:22:
]Kan me haast niet voorstellen dat mensen hier nog intrappen.

Hij zal wel weer extra geld nodig hebben.
Ik vind de BTC weekly er op dit moment net zo uitzien als de weekly vanaf de 20k. Nog niets prima aan op dit moment. Een mooie run omhoog, dat zeker, maar sinds de top is de weekly alles behalve mooi.
Als je de reacties op Twitter leest zijn de meeste al cynisch.gws24 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:22:
Verwijderd
Ik denk dat we komende maanden weleens naar 13k kunnen gaan. Bekijk ook even deze analyse van cryptogeorge, die man is geweldig jongens!PilatuS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:35:
[...]
Ik vind de BTC weekly er op dit moment net zo uitzien als de weekly vanaf de 20k. Nog niets prima aan op dit moment. Een mooie run omhoog, dat zeker, maar sinds de top is de weekly alles behalve mooi.
https://www.tradingview.c...6-shows-the-BOTTOM-IS-IN/
Daarnaast heeft CryptoMichael zich ook weer over btc uitgesproken:
https://cryptobenelux.com/2019/07/20/bitcoin-update-20-7/
Wat ik zeg over hoe de weekly er uit ziet, daarbij heb ik het niet over wat de koers gaat doen. Puur dat ik de weekly alles behalve mooi vind op dit moment.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:53:
[...]
Ik denk dat we komende maanden weleens naar 13k kunnen gaan. Bekijk ook even deze analyse van cryptogeorge, die man is geweldig jongens!
https://www.tradingview.c...6-shows-the-BOTTOM-IS-IN/
Daarnaast heeft CryptoMichael zich ook weer over btc uitgesproken:
https://cryptobenelux.com/2019/07/20/bitcoin-update-20-7/
BTC begint weer wat te doen, leuke pump naar 10.8k
Ik ruik beer!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
en dan vooral attentie er aan geven door dit hier te posten. geef die justin nog meer erkenninggws24 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:22:
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-07-2019 19:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Lijkt er toch op dat die inverted head en shoulders klopte.. nu in 1 ruk door naar 12k?
Zero.
Als die door deze resistance heenkomt op 10.8k wellicht.Pelox schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:20:
Lijkt er tochbop dat die inverted head en shoulders klopte.. nu in 1 ruk door naar 12k?

Prepare for the next ATH
Ik sluit me bij de mening van Madelo Vos aka Misss Bitcoin aan na het zien van haar laatste Youtube filmpje,
er is veel goed macro-economisch nieuws over de Bitcoin!
Voor de liefhebbers: YouTube: 💥 Koers bitcoin kan fors stijgen! | BAKKT, IMF & Prijs Analyse | #6 ...
er is veel goed macro-economisch nieuws over de Bitcoin!

Haar TA interesseert me niet echt maar haar kijk op het grotere plaatje wel.💥 Koers bitcoin kan fors stijgen! | BAKKT, IMF & Prijs Analyse | #6 MadelonPraat | Misss Bitcoin
Voor de liefhebbers: YouTube: 💥 Koers bitcoin kan fors stijgen! | BAKKT, IMF & Prijs Analyse | #6 ...
als het zo bullish was waren we nu toch door het dak gegaan ?RaptorXS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:12:
Ik sluit me bij de mening van Madelo Vos aka Misss Bitcoin aan na het zien van haar laatste Youtube filmpje,
er is veel goed macro-economisch nieuws over de Bitcoin!![]()
[...]
Haar TA interesseert me niet echt maar haar kijk op het grotere plaatje wel.
Prepare for the next ATH
De meesten hier op dit forum zitten in een ander timeframe.sourcecode schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:15:
[...]
als het zo bullish was waren we nu toch door het dak gegaan ?
Die denken in uren of hooguit een paar dagen, ipv in maanden of jaren.
Maakt niet uit, verschil moet/mag er zijn.
Hodl
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 20-07-2019 21:25 ]
Het zou fijn zijn als mevrouw RaptorXS niet voor anderen zou denken.RaptorXS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:21:
[...]
De meesten hier op dit forum zitten in een ander timeframe.
Die denken in uren of hooguit een paar dagen, ipv in maanden of jaren.
Maakt niet uit, verschil moet/mag er zijn.
Hodl
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij gaat iedereen hier Gebukt/Blut/Rekt de bullrun in.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 20-07-2019 22:44 ]
Neehoor, gewoon lekker in de hold-modus.A87 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:44:
Volgens mij gaat iedereen hier Gebukt/Blut/Rekt de bullrun in.![]()
![]()
2019 heeft ons al aan mooie gains geholpen, maar dit is nog steeds peanuts met wat gaat komen imo! Lambo soon
edit: ik vind het trouwens wel vreemd om te zien dat er steeds meer mensen zijn die aan leverage trading doen. De toegevoegde waarde is mij niet duidelijk want dit marktje is al extreem volatiel en beweegt dagelijks meerdere procenten heen en weer.
Mja, ik snap dat het ook wel heel spannend en leuk kan zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Tominatie op 20-07-2019 22:59 ]
Nee hoor, ik zit er nu met veel meer Bitcoin in dan ik op de 13.xxx USDT high hadA87 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:44:
![]()
Tenzij het natuurlijk een bearmarket met verlengde stuiptrekking blijkt te zijn, dan ga ik dat nog wel even voelen. Maar afijn, dat hoort erbij, zonder risico te nemen kom je niet verder.
@Tominatie Vroeger ging ik al met vrienden naar de gokkast. 200 Gulden erin, vaak met 0 Gulden naar huis, soms met 500 Gulden naar huis. Gemiddeld natuurlijk altijd met minder naar huis dan je van huis meenam, maar, dat hoefde niemand te weten. Maar, iedere keer weer hoopte je op die klapper. Net als met de Postcodeloterij of Staatsloterij. De Postcodeloterij doe ik al >10 jaar aan mee. Ik heb 3x ijs, 2x bloemen, 2x een boekenbon, 1x een Xbox360 en 1x 5 Euro gewonnen, verder nooit iets, daar heb ik denk ik ook inmiddels al wel 5.000 Euro achteraan gegooid, maarja, opzeggen durf ik niet.
Het zit toch in de mens, Bitcoin en cryptocurrency an sich zijn al gokken++, maar, margin traden is net die extra stap. Dat is als kop of munt ipv een stijgende of dalende koers. En tjah, om eerlijk te zijn trekt mij dat wel aan. Gemiddeld maak ik er iets winst mee, ik maak erg positieve klappers van >250 Dollar per keer, maar ook fuck-ups van -650 Dollar per keer. Shit happens, zo voelt het ook, maar, toch hoop je de volgende keer op die x100 long met een >1.000 Dollar groene candle en +3 Bitcoin ROE
Afijn, het is net een gokkast, heerlijk

Edit: Zonder ONT voelt mijn pf toch erg leeg, daar ga ik toch weer een mooie stapel van aan mijn pf toevoegen. Even aankijken of die vannacht/morgen weer iets terugzakt na de stijging van vandaag.
[ Voor 61% gewijzigd door Taro op 20-07-2019 23:56 ]
Je hebt nog veel te leren kiddo, maarja daar is dit discussieforum voor.Crypts schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:27:
[...]
Het zou fijn zijn als mevrouw RaptorXS niet voor anderen zou denken.
Verwijderd
Valt opzich mee maar ik vind de markt wel een beetje een bende worden.A87 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 22:44:
![]()
Eerst was het nog leuk met toekomstvisie enzo maar het is nu gewoon een flipperkast.
Een groot speculatie/manipulatie festijn. Opzich niets mis mee maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Die toekomstvisie staat op wat losse schroeven. Ieder individueel cryptocurrency muntje is niet per se zijn waarde waard. Dat realiseren steeds meer mensen zich.Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2019 @ 00:10:
[...]
Valt opzich mee maar ik vind de markt wel een beetje een bende worden.
Eerst was het nog leuk met toekomstvisie enzo maar het is nu gewoon een flipperkast.
Een groot speculatie/manipulatie festijn. Opzich niets mis mee maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Bitcoin trekt steeds meer de aandacht, omdat men wel doorheeft dat het eigenlijk alleen om Bitcoin draait, de rest heeft mogelijk in de praktijk nog minder toegevoegde waarde. Smart contracts zijn leuk, maar moet dat in combinatie met cryptocurrency en betalingen, of kan je dat ook anders oplossen
Ik verwacht echt nog wel wat van bijv. ADA, NEO en ONT, vandaar dat ik ook weer ONT heb ingeslagen. Maar het blijft een lastige markt, ONT kan morgen weer maar zo -15% doen. Heb jij die al in je pf?
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 21-07-2019 00:38 ]
Verwijderd
Nee geen ONT aanwezig. Ik koop ook geen alts meer, misschien nog voor trade voor meer bitcoin, dat zou kunnen.Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 00:20:
[...]
Die toekomstvisie staat op wat losse schroeven. Ieder individueel cryptocurrency muntje is niet per se zijn waarde waard. Dat realiseren steeds meer mensen zich.
Bitcoin trekt steeds meer de aandacht, omdat men wel doorheeft dat het eigenlijk alleen om Bitcoin draait, de rest heeft mogelijk in de praktijk nog minder toegevoegde waarde. Smart contracts zijn leuk, maar moet dat in combinatie met cryptocurrency en betalingen, of kan je dat ook anders oplossen
Ik verwacht echt nog wel wat van bijv. ADA, NEO en ONT, vandaar dat ik ook weer ONT heb ingeslagen. Maar het blijft een lastige markt, ONT kan morgen weer maar zo -15% doen. Heb jij die al in je pf?
Maar als ik vers geld erin steek zal dit nasr bitcoin gaan.

Zo was 't moeilijk er 25$, bij te sprokkelen boven de 11K, zo gaat er 250$ in minder dan een paar minuten af...jammer
Meer dan 6 uur bezig zijn om omhoog te komen en dan binnen een half uur die stijging ongedaan maken. Da's wel echt een Bart inderdaad.
Had ik niet verwacht, waarom die Amerikanen of Aziaten nu bij de dag afsluiting US of Azië start rond 2am niet ff doorzetten maar BAM weer naar beneden.
Lijkt wel of Europa bullish is en Azië de bears hebben grr..
Voor deze momenten speciaal een shirt aangeschaft
Lijkt wel of Europa bullish is en Azië de bears hebben grr..
Voor deze momenten speciaal een shirt aangeschaft

Gister een geluk dagje, ik had een redelijke bag NANO gekocht en net weer verkocht
Vandaag maar eens kijken of er nog wat in LTC en bcash te verdienen valt, zie die dip nog niet komen.
Edit en net als ik instap is daar de dip

Vandaag maar eens kijken of er nog wat in LTC en bcash te verdienen valt, zie die dip nog niet komen.
Edit en net als ik instap is daar de dip
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 21-07-2019 10:12 ]
Erkenning gevenA87 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:17:
[...]
en dan vooral attentie er aan geven door dit hier te posten. geef die justin nog meer erkenning
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op Binance probeert iemand de koers omlaag te drukken met Bitcoin sell orders van 100-105 stuks. Ik zit voor de zekerheid inmiddels in fiat, de stop limit buy orders staan wel klaar voor een eventuele pump, maar ook kijkende naar de 1D grafiek ben ik niet echt bullish, maar ook niet echt bearish. Kortom: Het kan zoals altijd weer alle kanten op.

Ben juist vanochtend weer in BTC gestapt, maar letterlijk vanaf de minuut dan ik kocht ging het alleen maar omlaag.Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:53:
Op Binance probeert iemand de koers omlaag te drukken met Bitcoin sell orders van 100-105 stuks. Ik zit voor de zekerheid inmiddels in fiat, de stop limit buy orders staan wel klaar voor een eventuele pump, maar ook kijkende naar de 1D grafiek ben ik niet echt bullish, maar ook niet echt bearish. Kortom: Het kan zoals altijd weer alle kanten op.
[Afbeelding]
welke indicatoren gebruik jij in deze grafiek?Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:53:
[Afbeelding]
In de afgelopen 15 uur paar belangrijke lessen geleerd met leverage trading.. 100x leverage is niet enkel gokken, als de trend meezit met jouw positie dan kan je daar heel goed geld mee verdienen, vooral bij hevige stijgingen/dalingen. Aangezien Bybit geen vage meldingen geeft bij heftige bewegingen kan je bij Bybit prima tijdens de pump/dump prima instappen met elke positie.
Maar het beste resultaat geeft een high leverage (50-100x) als je instapt wanneer de koers vrij flat is. Maar je wel een doel hebt waar de koers heen zal gaan. Daarnet had ik mijn eerste liquidation te pakken @Taro, was maar met 800 contracten dus stelt niet zo veel voor, maar ik kreeg 'm doordat ik een long order met limiet 40 dollar onder de huidige koers in het orderboek had gelegd..hopende op een bounce. Door een diepe wick werd mijn buy uitgevoerd en nog geen 6 seconden later werd ik door diezelfde wick geliquideerd
.
Moraal van het verhaal.... beter is in te stappen wanneer de koers flat is, zoals vannacht iets boven 10900 voor een long toen BTC naar de 11k steeg of voor een short (nadat BTC van 11k naar beneden kwam). Fishing orders voor 100x is gewoon vragen om moeilijkheden heb ik met m'n 8 dollar ervaren, dat doe ik dus niet meer
.
Maar het beste resultaat geeft een high leverage (50-100x) als je instapt wanneer de koers vrij flat is. Maar je wel een doel hebt waar de koers heen zal gaan. Daarnet had ik mijn eerste liquidation te pakken @Taro, was maar met 800 contracten dus stelt niet zo veel voor, maar ik kreeg 'm doordat ik een long order met limiet 40 dollar onder de huidige koers in het orderboek had gelegd..hopende op een bounce. Door een diepe wick werd mijn buy uitgevoerd en nog geen 6 seconden later werd ik door diezelfde wick geliquideerd

Moraal van het verhaal.... beter is in te stappen wanneer de koers flat is, zoals vannacht iets boven 10900 voor een long toen BTC naar de 11k steeg of voor een short (nadat BTC van 11k naar beneden kwam). Fishing orders voor 100x is gewoon vragen om moeilijkheden heb ik met m'n 8 dollar ervaren, dat doe ik dus niet meer
De MA7, MA25 en MA99, zijn volgens mij standaard op Binance.Appeltjeeitje schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:13:
[...]
welke indicatoren gebruik jij in deze grafiek?
We moeten eigenlijk gewoon onze eigen cryptocurrency gokhal beginnen 
Openen we een balie waar wij de fiat omzetten naar de gewenste crypto voor de bezoekers en zoeken ze een laptop naar keuze waar Bitmex open staat en gaan ze lekker gokken!
Af en toe een gratis colaatje en bittergarnituurtje aanbieden. Ohja en een mooie provisie opstrijken voor het omwisselen en uitbetalen nadien natuurlijk.
Openen we een balie waar wij de fiat omzetten naar de gewenste crypto voor de bezoekers en zoeken ze een laptop naar keuze waar Bitmex open staat en gaan ze lekker gokken!
Af en toe een gratis colaatje en bittergarnituurtje aanbieden. Ohja en een mooie provisie opstrijken voor het omwisselen en uitbetalen nadien natuurlijk.
Leuk gevecht bij BNB net.

De buywall heeft gewonnen en de sellwall is volledig gekocht. Zal wel van dezelfde persoon zijn, maar toch.

De buywall heeft gewonnen en de sellwall is volledig gekocht. Zal wel van dezelfde persoon zijn, maar toch.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 21-07-2019 14:54 ]
Ik maakte van 500 euro 13,000 in 2 wekenTaro schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 23:04:
[...]
Het zit toch in de mens,
Afijn, het is net een gokkast, heerlijk
Van 32 euro naar 6000 euro in 3 weken tijd
van 40 euro pak em beet 3 weken ....7000.
Kwam er allemaal LETTERLIJk net mee weg .....
Allemaal met achterlijk veel leverage. en dan toch weer verkloten door met vele leverage te blijven klooien
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 21-07-2019 15:01 ]
M.a.w. heb je die 13000 + 6000 + 7000 allemaal weer weg gemaakt? M.u.v. je tegels plus video kaart?A87 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:57:
[...]
Ik maakte van 500 euro 13,000 in 2 weken
Allemaal met achterlijk veel leverage. en dan toch weer verkloten door met vele leverage te blijven klooien
Een gokkast dusA87 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:57:
[...]
Lijkt me sterk dat je van 500e 13k maakt, zelfs met x100 leverageA87 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:57:
[...]
Simpel, op juiste moment er in met relatief laag leverage.. elke dag leverage omhoog gooien als prijs ook mee omhoog gaat. En dan precies er inzitten voordat bitcoin +20% doet.PHPResource schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:14:
[...]
Lijkt me sterk dat je van 500e 13k maakt, zelfs met x100 leverage
Dan je shit verkopen en terug kopen met nog meer leverage etc..
Probleem is dat je jezelf aanleert om veel leverage te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 21-07-2019 15:17 ]
Ah oke. Ik dacht met 1x positie openen, kon het me al niet voorstellen :-)A87 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:17:
[...]
Simpel, op juiste moment er in met relatief laag leverage.. elke dag leverage omhoog gooien als prijs ook mee omhoog gaat. En dan precies er inzitten voordat bitcoin +20% doet.
Dan je shit verkopen en terug kopen met nog meer leverage etc..![]()
Probleem is dat je jezelf aanleert om veel leverage te gebruiken.
2-3x is nog goed te doen, veilig... daarboven wordt het een emotionele zooi. Nog meer hebberig worden.PHPResource schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:17:
[...]
Ah oke. Ik dacht met 1x positie openen, kon het me al niet voorstellen :-)
We zullen zien over 10jaar.
Omdat bitcoin zo snel gaat leer je wel 10x zo snel traden
Ach fok it. Volgende keer beter

beste manier is denk ik om elke maand geld te storten en op LOW leverage te traden. maarja dat is wel dodelijk saai

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 21-07-2019 15:22 ]
Zit jij eigenlijk nog steeds op Bitmex @A87 ? Of ben je geswitched naar een ander platform ( er was er laatst één met 200x geloof ik) ?
Bitmex is heerlijk snel, gewoon traden als het kuddevolk niet allemaal tegeljk er in duikt.Bobmeister schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:23:
Zit jij eigenlijk nog steeds op Bitmex @A87 ? Of ben je geswitched naar een ander platform ( er was er laatst één met 200x geloof ik) ?
Of gewoon niet daytraden maar de markt je geld laten vermeerderen met in-/uitstappenA87 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:19:
[...]
2-3x is nog goed te doen, veilig... daarboven wordt het een emotionele zooi. Nog meer hebberig worden.
We zullen zien over 10jaar.
Omdat bitcoin zo snel gaat leer je wel 10x zo snel tradenBinnen 2 maanden leer je elke situatie xd.
Ach fok it. Volgende keer beter.
beste manier is denk ik om elke maand geld te storten en op LOW leverage te traden. maarja dat is wel dodelijk saai
Ik heb geen keuze meer om dit ook te doen, kan het me niet meer permiteren om geld over de balk te smijtenPHPResource schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Of gewoon niet daytraden maar de markt je geld laten vermeerderen met in-/uitstappentoegegeven dat is ook saai maar wel de manier waarop ik de meeste winst maak. Klein handelspotje om mee te bitmexxen maar dat legt me niet de evenredige windeieren
Mijn ervaring is daar toch echt anders mee met traden verdien je meer dan met holden.PHPResource schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:35:
[...]
Of gewoon niet daytraden maar de markt je geld laten vermeerderen met in-/uitstappentoegegeven dat is ook saai maar wel de manier waarop ik de meeste winst maak. Klein handelspotje om mee te bitmexxen maar dat legt me niet de evenredige windeieren
Het hangt ook veel van de markt af zo had je in 2018 had je echt niet moeten holden, en ook niet de eerste maanden van 2019, pas als je in een ''bullrun'' zit kan je holden maar of je dan ook meer verdiend... In mijn geval niet, dan ben ik natuurlijk wel een uitzondering die dit full time doet
hoeveel leverage?Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:41:
[...]
Mijn ervaring is daar toch echt anders mee met traden verdien je meer dan met holden.
Het hangt ook veel van de markt af zo had je in 2018 had je echt niet moeten holden, en ook niet de eerste maanden van 2019, pas als je in een ''bullrun'' zit kan je holden maar of je dan ook meer verdiend... In mijn geval niet, dan ben ik natuurlijk wel een uitzondering die dit full time doet
Slechts holden is in 2018 zeer slecht gebleken inderdaad. Maar ik had het wel over het vasthouden van je assets in combinatie met de sell high buy low tactiek, wellicht is m'n woordkeuze voor holden dus niet helemaal gepast.Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:41:
[...]
Mijn ervaring is daar toch echt anders mee met traden verdien je meer dan met holden.
Zo te zien goed dat ik uit Bitcoin en ONT ben gestapt. Op de 1D grafiek zie je dat we bijna door de MA7 lijn heen zakken @ 10.225-10.330 USDT. Veel bots zullen als we daar vlak onder komen hun munten verkopen en veel traders zullen daar stop losses hebben staan. Benieuwd of we die grens gaan houden.
En voor de anti-TA'ers: Voorspellen welke kant het op gaat kan niemand. Rekening houden met dit soort lijnen, support en resistance is altijd goed om te overwegen, omdat bijv. bots en veel traders hier wél rekening mee houden.
En voor de anti-TA'ers: Voorspellen welke kant het op gaat kan niemand. Rekening houden met dit soort lijnen, support en resistance is altijd goed om te overwegen, omdat bijv. bots en veel traders hier wél rekening mee houden.
Elke theorie in aandelen/cryptomarkt werkt, zolang er maar genoeg mensen in geloven en in mee doen.
En dat is waarom TA werkt
het is een self-fulfilling prophecy.
En dat is waarom TA werkt
als je BTC had gehold sinds 2012 kan geen daytrader tegenop.PHPResource schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:57:
[...]
Slechts holden is in 2018 zeer slecht gebleken inderdaad. Maar ik had het wel over het vasthouden van je assets in combinatie met de sell high buy low tactiek, wellicht is m'n woordkeuze voor holden dus niet helemaal gepast.
Wie kan naast zijn werk nog jaar in jaar uit elke dag daytraden?
En stel dat je het wel zou doen. En je had 100 BTC in 2012 gekocht ga je dan nu nog daytraden met 100 btc per dag?
[ Voor 12% gewijzigd door lighting_ op 21-07-2019 18:12 ]
Ik zou misschien wel bijv. 25% ervan verspreid in bepaalde alts of ICO's stoppen, maar, daytraden niet idd, dan ga je alleen al kapot aan de fee's.lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:02:
[...]
En stel dat je het wel zou doen. En je had 100 BTC in 2012 gekocht ga je dan nu nog daytraden met 100 btc per dag?
Edit: Philakone waagt zich aan een voorspelling:
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 21-07-2019 18:42 ]
In tegenstelling, paar trades op Coinbase met een dergelijke hoeveelheid en je zit op 0% maker fees.Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:39:
daytraden niet idd, dan ga je alleen al kapot aan de fee's.
Kan dus best interessant zijn mits..... je een dergelijke hoeveelheid ook een beetje vlotjes voor een goede prijs kwijt kunt en dat zal nog een dingetje worden.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn nog mensen die meer binnen hebben gehaald na die tijd, niet veel maar ze zijn er wel, als je het over een paar BTC's hebt zijn er vrij veel, praat je over honderden ben ik het met je eenslighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:02:
[...]
als je BTC had gehold sinds 2012 kan geen daytrader tegenop.
Wie kan naast zijn werk nog jaar in jaar uit elke dag daytraden?
Zo zijn er ook niet veel mensen die nog zulke aantallen holden sinds 2012 de meerderheid heeft ze al lang verkocht.
Nu heb je het wel over de extreme met 100 btc, die zie ik ook niet actief traden, maar als je uit gaat van de gemiddelde met bijvoorbeeld 5 of 10 BTC en als je de tijd hebt, dan had je met traden toch echt meer verdiend imo.
En de meerderheid is veel later dan 2012 ingestapt, denk dat de meeste pas in 2017 zijn ingestapt.
ik leef er zelf zonder salaris aan te spreken al een jaar of 3 van.
Hij zal wel weer te veel poedertjes ophebben maffe junkie is hetTaro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:39:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 21-07-2019 20:32 ]
Ja, ik snap ook niet zo goed wat je bedoelt met ''ga je kapot aan de fee's. Bij Binance betaal je 0,1% fee als je geen BNB-coins hebt. Stel je koopt s'ochtends 1 bitcoin, en de bitcoin stijgt die dag met 300 dollar, dan heb je 300 x 0,99 = 297 dollar winst. Dus hoezo zou je kapot gaan aan de fee's met daytrading?Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 18:39:
[...]
Ik zou misschien wel bijv. 25% ervan verspreid in bepaalde alts of ICO's stoppen, maar, daytraden niet idd, dan ga je alleen al kapot aan de fee's.
[Afbeelding]
"Stel" ja. Maar, om een trade te maken moet je zowel in- als uitstappen, fee's x 2 dus. Daarnaast hoeft de koers niet te stijgen en kan het ook zijn dat je uitstapt met verlies. Dan moet je dus al 4x een fee goedmaken voordat je winst hebt. Als je op Coinbase handelt met bijv 1 Bitcoin, dan moet je al 2x20 Euro goedmaken per trade om quitte te draaien. Heb je voldoende volume per maand dan wordt dat 2x10 Euro of minder en dan wordt het sowieso al eerder winstgevend. Ga je met enorm grote orders werken, dan ontkom je er niet altijd aan om market orders te gebruiken, waarvan de fee nog een stukje hoger is.Mr_Wiseguy schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:22:
[...]
Ja, ik snap ook niet zo goed wat je bedoelt met ''ga je kapot aan de fee's. Bij Binance betaal je 0,1% fee als je geen BNB-coins hebt. Stel je koopt s'ochtends 1 bitcoin, en de bitcoin stijgt die dag met 300 dollar, dan heb je 300 x 0,99 = 297 dollar winst. Dus hoezo zou je kapot gaan aan de fee's met daytrading?
Dus ja, het is al snel winstgevend als het koersverloop erg positief is, maar, toch tikken die fee's wel degelijk aan.
Ok interessant hoor, 3 jaar er van leven, gebruik je dan alleen basis optie Limit en stop-limit of trailing stop los op kraken of met trailing tool op binance? of ga je schort?? kraken heb je wel veel trailing opties dan met binance of zijn daar betrouw bare api tools voor?
[quote]Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:17:
maar als je uit gaat van de gemiddelde met bijvoorbeeld 5 of 10 BTC en als je de tijd hebt, dan had je met traden toch echt meer verdiend imo.
En de meerderheid is veel later dan 2012 ingestapt, denk dat de meeste pas in 2017 zijn ingestapt.
[quote]Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:17:
maar als je uit gaat van de gemiddelde met bijvoorbeeld 5 of 10 BTC en als je de tijd hebt, dan had je met traden toch echt meer verdiend imo.
Market orders in EUR pairs is niet echt aan te raden, paar posts terug was een mooie vergelijking tussen LTC/UTSD op binance en LTC/EUR, als je grote market orders daarmee gebruikt ben je snel rekt in EUR.Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:34:
[...]
"Stel" ja. Maar, om een trade te maken moet je zowel in- als uitstappen, fee's x 2 dus. Daarnaast hoeft de koers niet te stijgen en kan het ook zijn dat je uitstapt met verlies. Dan moet je dus al 4x een fee goedmaken voordat je winst hebt. Als je op Coinbase handelt met bijv 1 Bitcoin, dan moet je al 2x20 Euro goedmaken per trade om quitte te draaien. Heb je voldoende volume per maand dan wordt dat 2x10 Euro of minder en dan wordt het sowieso al eerder winstgevend. Ga je met enorm grote orders werken, dan ontkom je er niet altijd aan om market orders te gebruiken, waarvan de fee nog een stukje hoger is.
Dus ja, het is al snel winstgevend als het koersverloop erg positief is, maar, toch tikken die fee's wel degelijk aan.
Mijn fee's op bitstamp, kraken, coinbase op maand basis zitten zo rond 1btc, ik merk er eerlijk gezegd weinig van..
Nu ik mijn pf verspreid heb staan merk ik het verschil wel tussen Binance en Coinbase, omdat ik per stuk minder korting op fee's krijg. Afgelopen 30 dagen 2k Dollar fee's op Coinbase betaald,als ik daar alles had staan had ik 20% extra korting gekregen en was het nagenoeg hetzelfde als op Binance geweest.Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:44:
[...]
Market orders in EUR pairs is niet echt aan te raden, paar posts terug was een mooie vergelijking tussen LTC/UTSD op binance en LTC/EUR, als je grote market orders daarmee gebruikt ben je snel rekt in EUR.
Mijn fee's op bitstamp, kraken, coinbase op maand basis zitten zo rond 1btc, ik merk er eerlijk gezegd weinig van..
Toch voelt het betalen van fee's in Euro's erger dan in Dollars, omdat je het op Coinbase Pro direct naast je trade ziet staan en een Euro makkelijker naar een aankoop van iets te vertalen is dan een USDT
Je bent gewoon een daytrader in hart en nieren. Ik reken je gewoon keihard uit dat 1000 euro investeren in 2010 een veel hoger resultaat geeft dan daytraden. Je zal altijd periodes hebben dat daytraden beter resultaat geeft dat vasthouden.Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:17:
[...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn nog mensen die meer binnen hebben gehaald na die tijd, niet veel maar ze zijn er wel, als je het over een paar BTC's hebt zijn er vrij veel, praat je over honderden ben ik het met je eens
Zo zijn er ook niet veel mensen die nog zulke aantallen holden sinds 2012 de meerderheid heeft ze al lang verkocht.
Nu heb je het wel over de extreme met 100 btc, die zie ik ook niet actief traden, maar als je uit gaat van de gemiddelde met bijvoorbeeld 5 of 10 BTC en als je de tijd hebt, dan had je met traden toch echt meer verdiend imo.
[...]
Hij zal wel weer te veel poedertjes ophebben maffe junkie is het
Ik had gewoon heel veel geluk in 2017, ik trade niet op binance, alleen op bitstamp, kraken, coinbase, huobi.Jopiejojojo schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:36:
Ok interessant hoor, 3 jaar er van leven, gebruik je dan alleen basis optie Limit en stop-limit of trailing stop los op kraken of met trailing tool op binance? of ga je schort?? kraken heb je wel veel trailing opties dan met binance of zijn daar betrouw bare api tools voor?
speel ook leverages maar daar laat ik me verder niet over uit, ik vind het persoonlijk een no go om op dit forum te bespreken.
Ja dat ben ik met je eens 1000 euro in 2010 kan je niet tegen op traden als je dat ge-hold had.lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:53:
[...]
Je bent gewoon een daytrader in hart en nieren. Ik reken je gewoon keihard uit dat 1000 euro investeren in 2010 een veel hoger resultaat geeft dan daytraden. Je zal altijd periodes hebben dat daytraden beter resultaat geeft dat vasthouden.
Maar dat zijn echt de extreme uiterste waar je het over hebt, en die mensen zijn nog zeldzaamer dan de mensen die de staatsloterij hebben gewonnen.
Pak een gemiddelde met een paar BTC dan was het imo anders.
Is ook zo, bearmarkets zijn beter voor de daytraders dan de bullmarkets, dan ben je beter af met holden voor sommige, alleen zijn die bullmarkets er niet zo vaak
Ja ik heb gezien hoe goed jij bent met fee's uitrekenen op coinbaseTaro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:51:
[...]
Nu ik mijn pf verspreid heb staan merk ik het verschil wel tussen Binance en Coinbase, omdat ik per stuk minder korting op fee's krijg. Afgelopen 30 dagen 2k Dollar fee's op Coinbase betaald,als ik daar alles had staan had ik 20% extra korting gekregen en was het nagenoeg hetzelfde als op Binance geweest.
Toch voelt het betalen van fee's in Euro's erger dan in Dollars, omdat je het op Coinbase Pro direct naast je trade ziet staan en een Euro makkelijker naar een aankoop van iets te vertalen is dan een USDT
je moet ook niet naar die kolom kijken
[ Voor 31% gewijzigd door Slux op 21-07-2019 21:19 ]
Dit is toch geen vergelijking ? Vrijwel niemand die hold vanaf 2010.lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:53:
[...]
Ik reken je gewoon keihard uit dat 1000 euro investeren in 2010 een veel hoger resultaat geeft dan daytraden.
En los van dat, ook dan kan je met traden makkelijk meer behalen. Al zit je maar de helft van de 80+% correcties uit dan ben je er al.
Waarom niet?PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:06:
[...]
Dit is toch geen vergelijking ? Vrijwel niemand die hold vanaf 2010.
En los van dat, ook dan kan je met traden makkelijk meer behalen. Al zit je maar de helft van de 80+% correcties uit dan ben je er al.
Iedereen pakt periodes om zijn gelijk te rechtvaardigen. Laten we dan 2012 pakken. Was btc 5 euro ofzo. Je koopt er 100 van. Nu is het 1 mln euro waard. Of je dat met daytraden haalt. Ik betwijfel het.
Een eerlijke vergelijking is wel of niet traden gezien vanuit dezelfde periode.lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:22:
[...]
Waarom niet?
Iedereen pakt periodes om zijn gelijk te rechtvaardigen. Laten we dan 2012 pakken. Was btc 5 euro ofzo. Je koopt er 100 van. Nu is het 1 mln euro waard. Of je dat met daytraden haalt. Ik betwijfel het.
Dus je koopt 100 BTC in 2012 en je hold alleen, of je koopt het zelfde en je trade in die tijd. Zelfs met een simpele EMA strategie waarbij maar een paar keer verkoopt en terug koopt in die tijd ben je er al. Door de juiste trades te maken zal er altijd meer te halen zijn dan bij alleen holden. Dat daadwerkelijk doen is een ander verhaal, maar zeker met de 80+% correcties die BTC keer op keer doet is er meer te halen met traden.
En waarom niet ? Omdat vrijwel niemand zo lang gaat holden. Stel je maakt van die 1k dik 100k of meer. Blijf je dan holden in de hoop naar de 1 miljoen te gaan ? De mensen die daadwerkelijk zo lang gehold hebben zijn er vrijwel niet en de meeste die het wel hebben gedaan is omdat ze vergeten waren dat ze het hadden.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 21-07-2019 21:28 ]
lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:22:
[...]
Waarom niet?

Je moet uit gaan van de gemiddelde, jij komt nu met extremen waar er maar een paar van zijn dus om daar mee te vergelijken gaat niet echt op imo.
Maar als je uit gaat van die scenarios die jij schetst ja dan heb je gelijk.
Ok bedankt, bitstamp, coinbase, huobi hebben die ook trailing optie. alleen vraag ik me dan of of er niet addertje onder het zand zit waardoor je alsnog al je saldo kwijt raakt als je even van huis bent. als beginner lijkt kraken me dan wel wat. of is hier ander topic over op tweakers?Slux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:59:
[...]
Ik had gewoon heel veel geluk in 2017, ik trade niet op binance, alleen op bitstamp, kraken, coinbase, huobi.
speel ook leverages maar daar laat ik me verder niet over uit, ik vind het persoonlijk een no go om op dit forum te bespreken.
Youtube kraken over trailing
Als als als. Zo makkelijk is traden niet.PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:25:
[...]
Een eerlijke vergelijking is wel of niet traden gezien vanuit dezelfde periode.
Dus je koopt 100 BTC in 2012 en je hold alleen, of je koopt het zelfde en je trade in die tijd. Zelfs met een simpele EMA strategie waarbij maar een paar keer verkoopt en terug koopt in die tijd ben je er al. Door de juiste trades te maken zal er altijd meer te halen zijn dan bij alleen holden. Dat daadwerkelijk doen is een ander verhaal, maar zeker met de 80+% correcties die BTC keer op keer doet is er meer te halen met traden.
En mocht het wel zo zijn. Dan zouden pensioen fondsen het ook wel doen.
Warren buffet trade ook niet. Ja zo kunnen we die discussie wel doorgaan. Ik ken alleen 1 persoon die dagelijks trade op de nasdaq en goede winsten maakt. Maar als btc de komende 3 jaar omhoog schiet dan weet ik zeker dat ik hem al over tref. Ieder zijn taktiek en waar hij/zij zich thuisvoelt.
Aangezien jij vaak bij de voedselbank komt mag ik aannemen dat traden niet makkelijk isSlux schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:27:
[...]
![]()
Je moet uit gaan van de gemiddelde, jij komt nu met extremen waar er maar een paar van zijn dus om daar mee te vergelijken gaat niet echt op imo.
Maar als je uit gaat van die scenarios die jij schetst ja dan heb je gelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!