We gaan echt weer helemaal door het riool en maar holden
.
hahahahaha nice 1
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Gister in die Trump pump op 11k short gegaan, x3. Net 30% winst genomen. Let's go!Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:03:
[...]
Zelfs al weet je om wat voor reden dan ook dat de moeder van alle dumps binnen de komende 1 minuut gaat plaatsvinden, dan nog kan je met een x100 short al voordat de eerste cent eraf is al failliet zijn
Doe je mee @Bever!![]()
[Afbeelding]
Edit: op +99% afgesloten.
Edit 2:
Nog genoeg ruimte beide kanten op:
[Afbeelding]
Zo te zien zijn Henk & Ingrid uit aan het stappen
Ja dit is echt aantrekkelijk om zo nieuwe beleggers aan te trekken

Prepare for the next ATH
XRP EOY € 0.0589
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Buy the dipsourcecode schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:25:
Ja dit is echt aantrekkelijk om zo nieuwe beleggers aan te trekken![]()
![]()
Wat is er aan de hand?? Heeft iemand hier een verklaring voor?
Dit is cryptoalmightyarjen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:37:
Correctie na parabolische stijging misschien? It's not rocket science..almightyarjen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:37:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
India wil crypto verbannen ofzo.almightyarjen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:37:
Weg
De bonussen vielen tegen? Of misschien dat chinees nieuwjaar erg laat valt? John McAfee liet gisteren ook weer een scheet dat die 1M eind 2020 nog steeds gehaald zal worden.. Kies er maar eenalmightyarjen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:37:
Ja, anderen hebben eerder dan jou hun winst genomenalmightyarjen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:37:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Of coinbase is gehacked.. Of een negatieve uitspraak van een Amerikaans congreslid.. Of Craig Wright heeft nu toch écht bewijs dat hij SN is..
Ik denk eerder Chinese nieuwjaar.Stokstaart schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:40:
[...]
Of coinbase is gehacked.. Of een negatieve uitspraak van een Amerikaans congreslid.. Of Craig Wright heeft nu toch écht bewijs dat hij SN is..
Weg
Taro wat is er gebeurt met jou avatar ?Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:39:
[...]
Ja, anderen hebben eerder dan jou hun winst genomen
Prepare for the next ATH
Die gaat samen met de Bitcoin koers omlaag, wat dan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Hoe ver zullen we de komende tijd gaan zakken, als het door blijft kwakkelen uiteraard. Dat we uit die 3k/4K regionen komen is te danken aan 20k meneer. Persoonlijk zie ik het niet gebeuren dat we weer zover gaan zakken, maar 6k zit er wel in volgens mij. Hebben we al eerder 2 maanden rond gehangen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik denk dat de whales niet zitten te wachten op weer een jaar bear market. Wat ik verwacht is een daling tot $ 8k met misschien een wick naar 7.2. En daar gaat ie niet lang blijven dan..Bartvandelaar schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:45:
Hoe ver zullen we de komende tijd gaan zakken, als het door blijft kwakkelen uiteraard. Dat we uit die 3k/4K regionen komen is te danken aan 20k meneer. Persoonlijk zie ik het niet gebeuren dat we weer zover gaan zakken, maar 6k zit er wel in volgens mij. Hebben we al eerder 2 maanden rond gehangen.
Misschien een mooie start van alt seizoen ?Stokstaart schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:50:
[...]
Ik denk dat de whales niet zitten te wachten op weer een jaar bear market. Wat ik verwacht is een daling tot $ 8k met misschien een wick naar 7.2. En daar gaat ie niet lang blijven dan..
als die nu ineens gaan pompe doen we allemaal weer mee
als een kudde erachter aan

Prepare for the next ATH
Lijkt mij niet de reden maar je weet nooit, als er wat in paniek raken en er wordt in cascade eea aangetikt dan gaat het hard natuurlijk: https://www.nu.nl/economi...iek-op-facebook-munt.html
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zal toch eerst wel weer terugveren tot niet nader te noemen hoogte.Stokstaart schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:50:
[...]
Ik denk dat de whales niet zitten te wachten op weer een jaar bear market. Wat ik verwacht is een daling tot $ 8k met misschien een wick naar 7.2. En daar gaat ie niet lang blijven dan..
XRP = trash
Hopelijk krijgen we vannacht eindelijk echt een BTC daily close onder de 10k, dat is pas bearish. Hebben we sinds 20 juni niet meer gehad. Keeping my fingers crossed
.
Zelf hoop ik nog dat we onder 3k gaan dan kan ik mijn btc hodl bag aanvullen.Sahara schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:58:
Hopelijk krijgen we vannacht eindelijk echt een BTC daily close onder de 10k, dat is pas bearish. Hebben we sinds 20 juni niet meer gehad. Keeping my fingers crossed.
Weg
Ja dat hoop ik ook. Maar weet niet of dat ijdele hoop is/wordt. Mocht het ooit wel onder de 3k gaan dan denk ik dat het heel druk wordt op het Alts kerkhof...New Yorker schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:00:
[...]
Zelf hoop ik nog dat we onder 3k gaan dan kan ik mijn btc hodl bag aanvullen.

Хуй! Begin jij nu ook al?Sahara schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:58:
Hopelijk krijgen we vannacht eindelijk echt een BTC daily close onder de 10k, dat is pas bearish. Hebben we sinds 20 juni niet meer gehad. Keeping my fingers crossed.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als we blijven zakken is eerst het CME gap aan de beurt als support. Valt ook mooi samen met de 0.5 fib van de complete stijging.Bartvandelaar schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:45:

Daarna is de daily 200MA aan de beurt en dan de 21 weekly. Mocht dat niet als support blijven houden moeten we ons zorgen gaan maken, tot die tijd niets vreemds aan de hand. Zie ook de vorige stijging van 2k naar 20k waar de weekly 21 MA zo'n 5x is getest in de rit omhoog.
Mijn gevoel zegt dat dit weleens het begin kan zijn van een lange run omhoog!
Net EUR overgemaakt naar Kraken, hoe lang duurt het tegenwoordig voordat het daar op je account staat?
Vorige keer was 2017
Vorige keer was 2017

Morgen eind van de ochtend, begin middagDennisonline schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:04:
Net EUR overgemaakt naar Kraken, hoe lang duurt het tegenwoordig voordat het daar op je account staat?
Vorige keer was 2017![]()
Als je het daar nou snel wilt hebben kun je beter via bitonic kopen en naar kraken sturen, dat duurt een uur.Dennisonline schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:04:
Nu staat het er morgen voor 12 uur op.
XRP = trash
Dat gevoel had ik gisteravond, en de dag ervoor, ook.Ballie2210 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:04:
Mijn gevoel zegt dat dit weleens het begin kan zijn van een lange run omhoog!
Ik had het mis
3x is scheepsrecht.Appeltjeeitje schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:09:
[...]
Dat gevoel had ik gisteravond, en de dag ervoor, ook.
Ik had het mis
XRP = trash
Ja klopt. Ik heb los van het dip(je) wat nu speelt overgemaakt. Kijk het nog even aan als ik het daar als fiat heb.Mr_Ripple schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:07:
[...]
Als je het daar nou snel wilt hebben kun je beter via bitonic kopen en naar kraken sturen, dat duurt een uur.
Nu staat het er morgen voor 12 uur op.
Was mijn gevoel ook. Moest opnieuw verified worden...Dennisonline schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:04:
Vervolgens kreeg ik nog de optie een settings lock in te stellen als veiligheidsbarriere.
Dan zag ik dat mijn pending verification grijs was... *mouseover zegt doodleuk, kan niet verifyen
als je dat settings lock aan hebt staan
Ach dan haal ik hem er wel weer af..
Request to unlock gelukt, lock gaat er af, 19-07
Lekker dan
Probeer bitvavogravit0n_ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:12:
Is BL3P.eu onderhand nog niet opengesteld voor het publiek, comfortabel geld storten met iDEAL
Just buy every dipAppeltjeeitje schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:09:
[...]
Dat gevoel had ik gisteravond, en de dag ervoor, ook.
Ik had het mis
Alleen bij stijging van de koersen.Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:21:
[...]
Had je iets eerder moeten doen denk ik, nu is er een grote kans dat je weer minder terug kan kopen.
al weet je het nooit
Bij daling koop ik meer in dan ik verkoop. Maar na 2 keer ingestapt te zijn op verkeerd moment is kopen gevoelsmatig even moeilijk......
Niks nieuws onder de zon, gaat een overboeking snel dan daalt het verder na aankoop. Gaat het langzaam zie je het met lede ogen verder stijgen en grijp je mis, get used to it.
Zelf ook overboeking gedaan maar was vergeten dat dat alleen kon naar tegenrekening.
Zelf ook overboeking gedaan maar was vergeten dat dat alleen kon naar tegenrekening.

Ja die melding had ik ook.Schuey schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:11:
[...]
Was mijn gevoel ook. Moest opnieuw verified worden...
Vervolgens kreeg ik nog de optie een settings lock in te stellen als veiligheidsbarriere.
Dan zag ik dat mijn pending verification grijs was... *mouseover zegt doodleuk, kan niet verifyen
als je dat settings lock aan hebt staan![]()
Ach dan haal ik hem er wel weer af..
Request to unlock gelukt, lock gaat er af, 19-07
Lekker dan
Had al dubbele authenticatie op mijn account. Rest is recommended staat er, kon gewoon een deposit doen :-).
Ja baas.
Dat gaat idd snel. Halve minuut oid en het stond erop. Moest het toch eens uitproberen met een klein bedragje.
Pas op met die prijzen daar.Crypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:22:
[...]
Ja baas.![]()
Dat gaat idd snel. Halve minuut oid en het stond erop. Moest het toch eens uitproberen met een klein bedragje.
Die lopen gelijk met andere exchanges? Of bedoel je iets anders?
Meteen wel tegen irritant puntje aangelopen, 5 decimalen...

Laatst al mijn LTC verkocht en HT gehaald. Tot nu best een goede zet. Jammer dat de rest van mijn cryptos aan het sterven zijn.
Die lopen juist niet gelijk met andere exchanges, paar keer geprobeerd arbitrage handel te doen omdat het er onwijs gunstig uit zag, seconden later was het precies omgedraaid, vaak haperingen in de koersen gezien ook.Crypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:28:
[...]
Die lopen gelijk met andere exchanges? Of bedoel je iets anders?
Meteen wel tegen irritant puntje aangelopen, 5 decimalen...Een crypto platform wat maar 5 decimalen ondersteunt.
Als je hem alleen voor het traden gebruikt dus niet gebruikt om funds naar andere exchanges over te zetten is het verder een prima tent, maar niks voor mij.
HT grappig dacht dat ik de enigste hier was in die coin, vorig jaar leuke ritjes mee gehadMachlah schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:31:
Laatst al mijn LTC verkocht en HT gehaald. Tot nu best een goede zet. Jammer dat de rest van mijn cryptos aan het sterven zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 16-07-2019 20:34 ]
Ah zo, koersinfo haal ik van Bitmex en Coinbase, die combi bevalt me het best om richting te bepalen. Heb hier maar een symbolisch bedrag neergezet vanwege de huidige koersdaling, waarschijnlijk wordt dat weer zo'n potje wat ik vergeet en over een tijdje ineens denk 'hey wacht eens even?'.Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:32:
[...]
Die lopen juist niet gelijk met andere exchanges, paar keer geprobeerd arbitrage handel te doen omdat het er onwijs gunstig uit zag, seconden later was het precies omgedraaid, vaak haperingen in de koersen gezien ook.
Als je hem alleen voor het traden gebruikt dus niet gebruikt om funds naar andere exchanges over te zetten is het verder een prima tent, maar niks voor mij.
Vandaag ook weer zo'n moment maar dat was een iets groter potje van 2k+ en hoe ik dat dan kan vergeten?

Verwijderd
De bus is gecrasht, ben nu een afgerukt bovenbeen van een mede passagier aan het roosteren om te overleven. Hij eet zelf mee, bizarre situatie maar ja...twain4me schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:03:
Het is wel weer vertrouwd zo gezamelijk de afgrond in donderen
@Verwijderd stuur jij de bus nog, of ben je er inmiddels uit gesprongen.
Zo gaat dat in het ongereguleerde wilde westen. Het boeit me ook geen ene flikker meer. Ik hodl lekker stug door met een blinddoek om, lachend in een brandend huis. (beeldspraak, geen zorgen)
Als je dan toch rekt gaat doe het dan in stijl.
Fuck de dipjes.
denk dat de uitverkoop nog niet klaar is

Prepare for the next ATH
Dominantie blijft maar toenemen, tikt bijna de 67% aan....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Had er al een tijd interesse in... op 4$ ingestapt. Wel wat hoog maar goed stabiel de laatste 2 weken.Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:32:
[...]
[...]
HT grappig dacht dat ik de enigste hier was in die coin, vorig jaar leuke ritjes mee gehad
Gisteren bij die aankondiging 25% van pf in USDT gezet met hoop dat alles flink ging zakken.. Deed het niet echt dus ik vanmiddag net een half uur voor die dump weer 100% in IOTA...
Als ik een uurtje of twee langer had gewacht kon ik weer een leuk deel bijschrijven maar dat deed ik dus niet

Als ik een uurtje of twee langer had gewacht kon ik weer een leuk deel bijschrijven maar dat deed ik dus niet

Mailtje sturen naar contact@bitonic.nl en je krijgt een invite voor bl3p.eugravit0n_ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:12:
Is BL3P.eu onderhand nog niet opengesteld voor het publiek, comfortabel geld storten met iDEAL
Hehe, eindelijk onder de 10K.
Ik begon al bijna te denken dat ik voor niks aan het sparen was, nu even een goed moment uitzoeken om bij te halen.
Hoop nog op iets meer actie omlaag
Ik begon al bijna te denken dat ik voor niks aan het sparen was, nu even een goed moment uitzoeken om bij te halen.

Hey ... er verschijnen zowaar groene cijfers in mijn PF.
Hoe lang is dat al niet geleden
Hoe lang is dat al niet geleden
Ik heb net een short geopend.. dus wees snel, de koers zal wel weer omhoog vliegenTominatie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 21:54:
Hehe, eindelijk onder de 10K.

Ben ik een paar dagen te druk met andere dingen, druipt het bloed van de exchanges af...zo raakt de schatkamer van Ali Baba te snel leeg, dus iets harder roepen maar dan:
Moooooooooooooon.
Oh nee;
Suuuuuuuuuuuuuun!
Moooooooooooooon.
Oh nee;
Suuuuuuuuuuuuuun!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
@A87 Hoe gaat het met je shorts? Of ben je long gegaan?
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Grote kans dat we nog een keer de 10k gaan proberen.
Volgens mcafee 1 mil in 2020, anders eet ie zijn dick“Bitcoin is at the mid 10's and people worry. LMFAO!! Why do you pay attention to weekly fluctuations? Look at the past few months FFS! It's rising drastically. I'm still positive about my $1 mil BTC price by the end of 2020. Alt coins like MTC and Apollo will rise ten times more.”
https://jacobedawson.github.io/dickening/
[ Voor 59% gewijzigd door vlahonda op 16-07-2019 22:42 ]
10K is zoooo 2019......Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:38:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Daarom is hij zojuist "Dark gegaan" denk ikvlahonda schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:41:
[...]
Volgens mcafee 1 mil in 2020, anders eet ie zijn dick:
https://jacobedawson.github.io/dickening/
This is @Loggiaonfire speaking for @officialmcafee:
— John McAfee (@officialmcafee) 16 juli 2019
For reasons beyond his control, JM will be going dark on Twitter once again. Nothing more can be said ATM; updates will be provided once available.
Mjah, hij had toch een probleem met zijn piemel? Misschien is de kruiwagen die hem moest dragen zojuist door zijn bandjes gezakt?Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:43:
[...]
Daarom is hij zojuist "Dark gegaan" denk ik
[Twitter]
9.8k says noTaro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:38:
Werkt dat zo tegenwoordig, cool, thanks!996 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 21:38:
[...]
Mailtje sturen naar contact@bitonic.nl en je krijgt een invite voor bl3p.eu
You will understand energy and you will be happy.
Mmmm, weer een rustig dagje hier.
Niks gekocht of verkocht, het komt allemaal wel goed op de lange termijn.
Niks gekocht of verkocht, het komt allemaal wel goed op de lange termijn.
Ik geloof toch echt dat ik net op €8500 een beetje BTC heb gekocht dus die 9.8k is er ook aan.
Euro's ? Wasda ? Crypto gaat bij mij altijd in USDT's. Soms nog onstabieler dan Euro's of Dollars, dat dan wel weerCrypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:03:
[...]
Ik geloof toch echt dat ik net op €8500 een beetje BTC heb gekocht dus die 9.8k is er ook aan.
Oefff, het begint nu wel te kriebelen. Hoop nog op een paniek dump onder de 9K, laat die shit maar bloeden.
Komannnn.
Komannnn.
Paar LTC's en ETH's gekocht. Verder blijf ik in fiat.
Waarom? Omdat ik exact 2 jaar geleden mijn eerste 2x ETH kocht in de 17x Euro regio
Waarom? Omdat ik exact 2 jaar geleden mijn eerste 2x ETH kocht in de 17x Euro regio
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 16-07-2019 23:10 ]
Hier ook aan het kijken waarmee long te gaan. LTC laat sterkte zien en heeft bijna 50% verloren tegenover de top. BTC maakt zojuist een nieuwe low, LTC niet. XRP liet even wat sterkte zien, maar levert het zoals altijd gelijk weer in. BNB is ook wel interessant.Tominatie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:06:
Oefff, het begint nu wel te kriebelen. Hoop nog op een paniek dump onder de 9K, laat die shit maar bloeden.
Komannnn.
Dat zeg ik toch?PilatuS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:05:
[...]
Euro's ? Wasda ? Crypto gaat bij mij altijd in USDT's. Soms nog onstabieler dan Euro's of Dollars, dat dan wel weer
Die 9.8k is er ook aan. Of dat nou dollars, thether, pax of gemini dollars zijn maakt niet uit. Gone...
Taro had het over naar de 10k gaan. De 9,8k hield dat tegen. Jij komt met euro's aan waarop ik een flauwe dollar/euro/usdt reactie geef, that's itCrypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:12:
[...]
Dat zeg ik toch?![]()
Die 9.8k is er ook aan. Of dat nou dollars, thether, pax of gemini dollars zijn maakt niet uit. Gone...
Kan nog steeds hePilatuS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:13:
[...]
Taro had het over naar de 10k gaan. De 9,8k hield dat tegen. Jij komt met euro's aan waarop ik een flauwe dollar/euro/usdt reactie geef, that's it
Trouwens wel bizar om te zien hoeveel er in een korte tijd van alles af is gegaan, gelukkig redelijk sell high toegepast zo te zien:
Litecoin:

Ethereum:

Is ook zeker zo, maar de 9800 hield het even flink tegen net
Ik zit ook nu naar BNB te kijken gezien die net zoals LTC dik verloren heeft de laatste tijd. Zie ook dat de max supply maar 200 miljoen is waarvan er wordt geburned tot er 100 miljoen over zijn. In het geval dat crypto niet compleet dood gaat en Binance lekker blijft draaien, waar ik wel vanuit ga, is 25-ish dollar per BNB toch best wel een prima deal voor de lange termijn.
Geen paniek, Korea koopt weer alles dus we gaan weer naar de maan.
Verwijderd
The Redman schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:44:

Verwijderd
Zo inmiddels is mijn pf terug op januari waarde.
Beetje in de plus.... Inmiddels heb ik dit al 2 keer gehad,
En elke keer neem ik me voor geen greedy asshol the zijn...
Dus, zal het de 3de keer scheepsrecht zijn,. Uitstappen met goede winst, niet als een mot richting de kaars vliegen ...
Dat is het mooie van digimuntjes... Zoveel kansen het beter te doen als de voorgaande keren.
Beetje in de plus.... Inmiddels heb ik dit al 2 keer gehad,
Dus, zal het de 3de keer scheepsrecht zijn,. Uitstappen met goede winst, niet als een mot richting de kaars vliegen ...
Dat is het mooie van digimuntjes... Zoveel kansen het beter te doen als de voorgaande keren.
En daarna de munt waar je uitgestapt bent vanaf de zijlijn nog x3 zien doen.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:02:
Uitstappen met goede winst
Je hebt dus nog nooit winst genomen en bent dus anaal een keer of 3 zeker hard genomen? Misschien is de koers van crypto niet echt iets waar je je druk om zou moeten maken?[b]Emielvanputten schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:02:
Verwijderd
Jep. Heb ik ervaring mee. Van 10cent naar 3euro vlak nadat ik had verkocht...( Dedumpd om verlies loos uittestappen.)The Redman schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:07:
[...]
En daarna de munt waar je uitgestapt bent vanaf de zijlijn nog x3 zien doen.
Leuk hee digimuntjes 😀😀
De lang verwachte LTC halving is over 3 weken. Verwachten jullie daar nog een prijsstijging bij? Voorlopig lijkt LTC vooral te lijden onder de koersbewegingen van BTC. LTC staat nu in $ en sat wel lekker laag. Verleidelijk om toch wat te kopen.
Tijdens deze run omlaag laat LTC meer sterkte zien dan BTC. Kijk maar naar de 5 min charts van BTC en LTC. Verder bijna 50% omlaag. Maarja, als BTC verder zakt gaat LTC gewoon mee. Anders denk ik dat LTC best wat kan gaan laten zien. Ik hou het in ieder geval in de gatenggj87 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:14:
De lang verwachte LTC halving is over 3 weken. Verwachten jullie daar nog een prijsstijging bij? Voorlopig lijkt LTC vooral te lijden onder de koersbewegingen van BTC. LTC staat nu in $ en sat wel lekker laag. Verleidelijk om toch wat te kopen.
Klopt. Maar hoe vaak kijk jij per dag naar de koersen van crypto? 1x? 10x? 100x?Crypts schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:09:
[...]
Misschien is de koers van crypto niet echt iets waar je je druk om zou moeten maken?
Om hierop in te haken; zelf kijk ik toch zeker een keer of 5 per dag niet naar de koers.Swaha schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:25:
[...]
Klopt. Maar hoe vaak kijk jij per dag naar de koersen van crypto? 1x? 10x? 100x?
Verwijderd
Zal ik het beter maken. Zeg in de afgelopen 3 maanden zeker 3 keer de kans gehad er goed uit te stappen.. en het ook weten op dat moment.Crypts schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:09:
[...]
Je hebt dus nog nooit winst genomen en bent dus anaal een keer of 3 zeker hard genomen? Misschien is de koers van crypto niet echt iets waar je je druk om zou moeten maken?
Mmm mooi moment om uit te stappen,. Straks zakt het weer.
En gewoon blijven zitten, want stel hij stijgt nog...
Juist. Zeg globaal gezien in 2 maanden weer een neergssnde lijn.
Met vandaag wel een diepte puntje....
Nog steeds in de plus. Maar wel 40% minder dan 2 maanden Terug.
En waarom. Te hebberig. Beetje desinteresse , (In the grand scheme of my life is crypto echt totaal onbelangrijk)
Tja. Voel me wel een beetje een ezel,. 3 keer stoten aan de zelfde steen. Maar goed. Nieuwe dip nieuwe kansen.
Mijn "verlies" is iemands winst, dus aan iedereen met winst, proost dit rondje komt van mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2019 00:50 ]
Dat heb ik ook hoor. Ik stond op 13k+ nog op -20% ofzo maar niet uitgestapt. Waarom niet? Omdat iedere keer als ik iets doe het weer verkeerd gaat. En nu eigenlijk ook weer. Zit nu nog steeds te hodl'en terwijl ik al een hele flinke winst in zowel USDT als BTC had kunnen hebben intussen. Je kunt simpelweg niet in de toekomst kijken en met elke verkeerde beslissing word ik weer iets onzekerder waardoor ik maar gewoon veilig blijf zitten terwijl ik in mijn hoofd wel heel goed weet wanneer ik zou moeten verkopen en weer terug kopen.
Even een wat langere termijn visie. Hij heeft een goed punt.
[Twitter: https://twitter.com/walter_wyckoff/status/1151285523501211648]
[Twitter: https://twitter.com/walter_wyckoff/status/1151285523501211648]
The Redman schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:44:

En dit is dus precies de reden waarom dit soort dagen crypto kapot zullen maken. Niemand gaat meer wachten tot een echte bullmarkt en zullen bij de volgende stijging echt gaan uitstappen. En Henk en Ingrid? Die zien we al helemaal niet meer terug.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 00:48:
[...]
Zal ik het beter maken. Zeg in de afgelopen 3 maanden zeker 3 keer de kans gehad er goed uit te stappen.. en het ook weten op dat moment.
Mmm mooi moment om uit te stappen,. Straks zakt het weer.
En gewoon blijven zitten, want stel hij stijgt nog...
Juist. Zeg globaal gezien in 2 maanden weer een neergssnde lijn.
Met vandaag wel een diepte puntje....
Nog steeds in de plus. Maar wel 40% minder dan 2 maanden Terug.
En waarom. Te hebberig. Beetje desinteresse , (In the grand scheme of my life is crypto echt totaal onbelangrijk)
Tja. Voel me wel een beetje een ezel,. 3 keer stoten aan de zelfde steen. Maar goed. Nieuwe dip nieuwe kansen.
Mijn "verlies" is iemands winst, dus aan iedereen met winst, proost dit rondje komt van mij.
Zero.
FOMO doet een hoop. Wanneer BTC tegen ATH zit komt er vanzelf nieuwe geld binnen. Daar ga ik tenminste vanuit.Pelox schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 07:28:
[...]
En dit is dus precies de reden waarom dit soort dagen crypto kapot zullen maken. Niemand gaat meer wachten tot een echte bullmarkt en zullen bij de volgende stijging echt gaan uitstappen. En Henk en Ingrid? Die zien we al helemaal niet meer terug.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!