[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:37:
Zijn er nou echt mensen die zeggen dat bcash geen slecht product is ?

bcash is de grootste shitcoin aller tijden met de naarste crypto aanhangers die er maar zijn.
Je kan er leuk aan verdienen, maar het zou beter zijn als die coin helemaal van het toneel zou verdwijnen met hun nare aanhang en hun wannabe believers.
Hey Slux :P ik heb het niet over de coin zelf. daar zit ik niet aan, ik had het over de blockchain. Zoals XRP, munt zelf zit ik niet aan :D (mening)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Hey Slux :P ik heb het niet over de coin zelf. daar zit ik niet aan, ik had het over de blockchain. Zoals XRP, munt zelf zit ik niet aan :D
Ah ik mis de helft van het verhaal denk, heb die -weg- al lang geblokt met zijn onzin, die jongen snapt er werkelijk niks van, hij zal ook nooit een stuiver verdienen in crypto.

bcash, vet, nlg zijn de crypto gereformeerde extremistische geloof coins, als je met zulke mensen kon praten waren die coins er ook nooit geweest, beetje het zelf als geloof.

Zoals house zou zeggen, If you could reason with religious people, there would be no religious people.

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 16-07-2019 14:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Zijn er nou echt mensen die zeggen dat bcash geen slecht product is ?

bcash is de grootste shitcoin aller tijden met de naarste crypto aanhangers die er maar zijn.
Je kan er leuk aan verdienen, maar het zou beter zijn als die coin helemaal van het toneel zou verdwijnen met hun nare aanhang en hun wannabe believers.
Sluksie? Zeg je nu echt dat die allesverblindende glimmende parel van een BCH een shitcoin, nee de grootste shitcoin aller tijden is? ;(

Ik dacht juist dat BCH de coin is waar XRP nog niet in de schaduw van kan staan en BTC slechts een tarrel in het konthaar van is. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Ah ik mis de helft van het verhaal denk, heb die smurft al lang geblokt met zijn onzin, die jongen snapt er werkelijk niks van, hij zal ook nooit een stuiver verdienen in crypto.

bcash, vet, nlg zijn de crypto gereformeerde extremistische geloof coins, als je met zulke mensen kon praten waren die coins er ook nooit geweest, beetje het zelf als geloof.

Zoals house zou zeggen, If you could reason with religious people, there would be no religious people.
House, geweldig serie. Echter nooit afgekeken. Zal ze weer is opzoeken.

Zo zijn er wel genoeg coins hoor. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vitalik en BCH, lachwekkend.
Vers van de pers:
Vitalik Buterin: ‘Bitcoin Cash gebruiken om Ethereum tijdelijk op te schalen’
en:
In de praktijk wordt het netwerk van BCH heel weinig gebruikt, de grote blocks zitten eigenlijk nooit vol. Het netwerk van bitcoin wordt wél genoeg gebruikt om de kleinere blocks te vullen. Het gebruik zorgt echter wel voor een langere wachtrijen op het netwerk.

Grotere blocks klinken misschien leuk, maar in de praktijk betekent dat dat minder mensen een node kunnen draaien om het netwerk te ondersteunen. Het is dus voor de meeste mensen die betrokken zijn bij Bitcoin geen goede oplossing. Mede daarom is Bitcoin Cash ook afgesplitst van het originele netwerk.
Het is een dramaatje in zakformaat om de zwakte van Ethereum 2.0 te maskeren. :+
edit:
Terug naar Ethereum: Vitalik stelt dus voor om het ongebruikte netwerk van Bitcoin Cash te gebruiken om de problemen van ‘zijn’ netwerk tijdelijk op te lossen.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ik-bitcoin-cash-ethereum/

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 16-07-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
RaptorXS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:54:
Vitalik en BCH, lachwekkend.
Vers van de pers:

[...]

en:

[...]

Het is een dramaatje in zakformaat om de zwakte van Ethereum 2.0 te maskeren. :+
Nou, wat als Vitalik BCH misbruikt zometeen? Zo zijn ETH super in orde krijgt waardoor BCH daadwerkelijk onnodig word? Iets te ver gedacht? maybe but hey, its still a race :P voor positie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:51:
[...]

Sluksie? Zeg je nu echt dat die allesverblindende glimmende parel van een BCH een shitcoin, nee de grootste shitcoin aller tijden is? ;(

Ik dacht juist dat BCH de coin is waar XRP nog niet in de schaduw van kan staan en BTC slechts in tarrel in het konthaar van is. :P
Yep, die coin en zijn aanhang is slecht voor crypto, kijk maar wat eruit is gekomen met dat bchsv
gewoon meuk waar je leuk aan kan verdienen maar in de praktijk moet je er ver van wegblijven imo. ;)
Dan nog liever een XRP ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Yep, die coin en zijn aanhang is slecht voor crypto, kijk maar wat eruit is gekomen met dat bchsv
gewoon meuk waar je leuk aan kan verdienen maar in de praktijk moet je er ver van wegblijven imo. ;)
Dan nog liever een XRP ja.
Nietus! :+

Ik maak maar een grapje he? BTC is soms traag als dikke stront en BCH is niet meer dan de diarree die daaruit voortkomt. Leuk als proof of (failed) concept maar BTC gaat geen algemeen betaalmiddel worden en BCH al helemaal niet. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Yep, de persco van Mnuchin is goed nieuws voor BTC en nog beter nieuws voor XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Ekstergroen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:37:
[...]

Yep, de persco van Mnuchin is goed nieuws voor BTC en nog beter nieuws voor XRP.
Zó goed nieuws dat we maar naar beneden blijven gaan, met name XRP 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Soeski schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Zó goed nieuws dat we maar naar beneden blijven gaan, met name XRP 8)
XRP is dan ook geen crypto. :+

Ook maar eens gekeken naar mijn Kucoin rendement, iets meer dan 3 maanden (6-4 t/m 16-7) heeft 0,92877% opgeleverd. Moet ik wel zeggen dat ik niet trouw elke dag inlog om de bonus over te zetten. (als je dit niet doet dan telt het niet mee voor de volgende bonus)
Tsja, elke 'rente' is meegenomen in deze barre tijden maar rijk wordt je er niet van. :+ Wel fijn dat Kucoin het in de eigen munt uitkeert zodat er nog wat speculatieve ruimte in zit. BTC zou ook mooi zijn maar partijen die bonussen daarin uitkeren hebben een nog lager rendement, leuk als de markt alsmaar blijft stijgen maar echt zoden aan de dijk zet het ook niet. :)

Edit 2: Doe ermee wat je wil en dit is niet bedoelt om een exchange te promoten maar zag net ook op Kucoin dat ze softstaking ondersteunen voor: ATOM, EOS, TRX, IOST, NEBL, ONION, NRG & NULS. Ik weet dat er wat mensen hier zitten met bijv. een bag TRX dus als dat toch stilstaat en je hebt het al zo goed als afgeschreven kan het wellicht handig zijn het hier te parkeren, doet het tenminste nog iets. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Crypts op 16-07-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
EOS een goede coin om te HODLen?

Edit: ik zoek een extra munt naast de 5 anderen die ik hodl :P

[ Voor 51% gewijzigd door HaruHaru op 16-07-2019 14:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
HaruHaru schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:05:
EOS een goede coin om te HODLen?

Edit: ik zoek een extra munt naast de 5 anderen die ik hodl :P
Ik heb goede verhalen over BCH gehoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MS-DOOS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:10:
[...]

Ik heb goede verhalen over BCH gehoord
0,0286btc _O-

:P (was trouwens 4 jaar, maar ach)

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 16-07-2019 14:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 23:07
Zijn er nou echt mensen die zeggen dat LTC geen slecht product is ?
:o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Die slux lult maar wat zie ik, volgens zit ik in een ver gevorderd stadium van korsakov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:28:
[...]

Die slux lult maar wat zie ik, volgens zit ik in een ver gevorderd stadium van korsakov.
Dat slapen onder een brug heeft je ook geen goed gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Zo. Nou ja, da's ook een mijlpaal. De "overige" alts zijn tov BTC sinds 1 april nu meer dan gehalveerd (-52%).

https://coinmarketcap.com/charts/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:30:
[...]

Dat slapen onder een brug heeft je ook geen goed gedaan. :P
Ik heb inmiddels gezelschap van facedown en dartfrek d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0Zp6YnyRfXPDa3INhsvyQtua/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Specy schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:56:
Zo. Nou ja, da's ook een mijlpaal. De "overige" alts zijn tov BTC sinds 1 april nu meer dan gehalveerd (-52%).

Jep, de alts zijn echt allemaal op sterven na dood. Ik zie dat ook niet ineens nog allemaal moonen. Veel alts staan 80-99% van hun ATH af en moeten dus een +800 tot +1000% stijging doormaken om dat weer te bereiken. Die tijd is denk ik toch echt voorbij. Je ziet ook dat het (schaarse?) bullish nieuws voor een alt de koers niet eens positief beinvloed, soms zelfs -5% doet na het nieuws. Mensen vertrouwen de alts niet meer en er gaat alleen maar geld uit, naar BTC of de markt uit zelfs. Ik zie dat niet meer veranderen.

Ik hoop het echter wel. Ik ben zo iemand die door de stijging van BTC van 3.4K naar nu 10.6K alleen maar roder is komen te staan met meer verlies dan ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:04:
[...]

Jep, de alts zijn echt allemaal op sterven na dood. Ik zie dat ook niet ineens nog allemaal moonen. Veel alts staan 80-99% van hun ATH af en moeten dus een +800 tot +1000% stijging doormaken om dat weer te bereiken. Die tijd is denk ik toch echt voorbij. Je ziet ook dat het (schaarse?) bullish nieuws voor een alt de koers niet eens positief beinvloed, soms zelfs -5% doet na het nieuws. Mensen vertrouwen de alts niet meer en er gaat alleen maar geld uit, naar BTC of de markt uit zelfs. Ik zie dat niet meer veranderen.

Ik hoop het echter wel. Ik ben zo iemand die door de stijging van BTC van 3.4K naar nu 10.6K alleen maar roder is komen te staan met meer verlies dan ooit...
Euhm... staan op 80-99% van ATH en moeten 800 tot 1000% stijgingen doormaken omdat weet te bereiken.
okay, ik zou zeggen 80-99% maar kan er naast zitten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:00:
[...]

Ik heb inmiddels gezelschap van facedown en dartfrek d:)b

[Afbeelding]
Ah leuk gezelschap man! Hoe is het met aarsdown en dartfreggle eigenlijk? :P

Op dit moment kosten crypto's me alleen maar geld maar goed, mijn kleine bijdrage om het nog wat meer bekendheid te geven: :+

Afbeeldingslocatie: https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g7-M01-8D-05-rBVaSlufdsWAHOVZAAF3PrDJvps263.jpg/e1syndicate-t-shirt-fly-me-to-the-moon-bitcoin.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:06:
[...]

Euhm... staan op 80-99% van ATH en moeten 800 tot 1000% stijgingen doormaken omdat weet te bereiken.
Dat zit je zeker. Ik heb een pair op -80%. Met jouw theorie is een +80% weer genoeg om 0 te staan. Was dat maar zo!
Mijn 10 euro (100%) is nog 2 euro (-80%) waard. Is dus 20%. Nu komt er 80% bij. Van die 20%. Is 0,8x2 = 1,6 euro. Dan sta ik op 3,6 euro. Da's nog lang geen 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Soeski schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:04:
[...]

Dit is pure speculatie, maar ik denk dat er maar één manier is waarop we een echt 'alt season' gaan zien (god, wat haat ik dat woord): BTC maakt binnen nu en 2/3 jaar hopelijk weer een enorme bullrun mee, waardoor er meer huis-tuin-en-keuken-beleggers instappen. Die vinden BTC 'te duur', en stappen massaal in 'goedkope' alts. Precies wat er rond de jaarwisseling van 2017/2018 gebeurde.

Verder denk ik dat als Libra wordt gereleased zoals het nu omschreven staat, heel veel alts die geïntroduceerd werden als 'de nieuwe bitcoin' of 'bitcoin killer' geen bestaansrecht meer hebben. Komende 2 jaar gaan in ieder geval razend interessant worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:06:
[...]

Euhm... Als iets eerst 100 was, en nu 90% down is (dus op 10%), dan staat ie nu op 10. Dan moet ie dus naar 1000% van de huidige koers, oftewel een 900% stijging doen, om weer op 100 te komen.

Met andere woorden, eerst deed ie gedeeld door 10 (10%), nu moet ie vermenigvuldigen met 10 (1000%)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 16-07-2019 15:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Specy schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:56:

Sommige zelfs in USDT. Neem bijvoorbeeld ZIL. Van 2500+ naar 1100 nu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Iemand nog in waves gegaan? Zit wel leuke beweging. Vraag me af of die buyback al begonnen is of dat dit gewoon speculatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:09:
[...]

Dat zit je zeker. Ik heb een pair op -80%. Met jouw theorie is een +80% weer genoeg om 0 te staan. Was dat maar zo!
Mijn 10 euro (100%) is nog 2 euro (-80%) waard. Is dus 20%. Nu komt er 80% bij. Van die 20%. Is 0,8x2 = 1,6 euro. Dan sta ik op 3,6 euro. Da's nog lang geen 10...
Ik ga mee in deze theorie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Even al mijn crypto's (btc, xvg, redd, dent, eth, xrp) op een rij gezet, en even bekeken hoe big-ass mijn winst is:

€ -133,- :F

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
NeFoRcE schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:14:
Even al mijn crypto's (btc, xvg, redd, dent, eth, xrp) op een rij gezet, en even bekeken hoe big-ass mijn winst is:

Valt niet tegen!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

T.o.v. het ATH? Zet er bij mij maar twee nullen achter en dan het dan maar keer twee.

Voel je je nu weer beter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Danielson schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:19:
[...]

T.o.v. het ATH? Zet er bij mij maar twee nullen achter en dan het dan maar keer twee.

Dude, 26k verlies?!!!! :o :o :o :o

edit:

Nee, aanschafprijs, vs verkoopprijs als ik dat nu zou verkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door NeFoRcE op 16-07-2019 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:11:
[...]

Sommige zelfs in USDT. Neem bijvoorbeeld ZIL. Van 2500+ naar 1100 nu,
Bijna onder cent nu !! ;w ;w ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Ten opzichte van mijn ATH ja, zelfs nog wat meer...

Maar ik heb alles gemined en heb er zelf geen cent in zitten, dan doet het iets minder pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Danielson schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:21:
[...]

Maar ik heb alles gemined en heb er zelf geen cent in zitten, dan doet het iets minder pijn.
? je stroom dan ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:19:
[...]

:(:) Dat is een pijnlijke ;( Ik hoop dat je het weer inhaalt een keer.

Al heb ik wel mijn twijfels de laatste tijd, BTC zet de alts elke keer een tikje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Daar hebben we het maar even niet over! :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman

Altcoins omwisselen in BTC nu het nog kan, zeker de shitcoins die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
Hm, hoe duiden we verlies aan in dit topic?

1) De ATH ('wat het ooit waard is geweest') minus de huidige waarde, of
2) De huidige waarde van je pf ten opzichte van de fiat die je erin gestoken hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Danielson schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:21:
[...]

uit gaan van een ATH is het niet echt verlies. eigenlijk moet je kijkne wat je er op dit moment in hebt zitten en wat het nu waard is. even ter geruststelling
eind 2017 had ik er ongeveer 1200 euro in zitten en wat het 31 ruggen waard. vandaag de dag heb ik er 10k in zitten en is het denk 9k waard …..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

DW23 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:25:
Hm, hoe duiden we verlies aan in dit topic?

1) De ATH ('wat het ooit waard is geweest') minus de huidige waarde, of
2) De huidige waarde van je pf ten opzichte van de fiat die je erin gestoken hebt
Ik zou 2 zeggen.

Dat is tenslotte je verlies. M'n ATH was iets van 1200 euro winst. Maar dat was in de tijd dat vooral Ripple als een idioot steeg, daar zat 900 winst in... Als ik het verkocht had. Maar ja. Je denkt; 'die stijgt nog wel verder!'. Nou... niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Binance dwingt vanaf vandaag het inloggen af voordat je de koersen kunt volgen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:29:
Binance dwingt vanaf vandaag het inloggen af voordat je de koersen kunt volgen :-(
Dan pak je toch gewoon deze (met dank aan @Crypts )
https://cryptowatch.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
NeFoRcE schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:26:
[...]

Ik zou 2 zeggen.

Dat is tenslotte je verlies. M'n ATH was iets van 1200 euro winst. Maar dat was in de tijd dat vooral Ripple als een idioot steeg, daar zat 900 winst in... Als ik het verkocht had. Maar ja. Je denkt; 'die stijgt nog wel verder!'. Nou... niet dus :P
Mee eens, dat lijkt me ook de meest logische benadering (en volgens mij doet de rest van de wereld het ook zo :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:13:
Iemand nog in waves gegaan? Zit wel leuke beweging. Vraag me af of die buyback al begonnen is of dat dit gewoon speculatie is.
nope. zit er wel aan te denken

https://twitter.com/sasha35625/status/1150723176286097408

Lets wait for this :D

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 16-07-2019 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Prutsers, ik sta nog altijd op 2400% :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

.oisyn schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:36:
Maar 2400% van 0 euro is nog steeds 0 euro! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
TuutjDrie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:29:
Shit.. ben benieuwd of dit ook voor de app geldt. Op m'n werk check ik graag de koersen zonder toegang te hebben tot m'n funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Misschien leuk om een voorspelling te doen welke shitcoin op Binance als eerste de 1 sat gaat aantikken.

Ik denk NXPS, daarna DENT en daarna NCASH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:57
PHPResource schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:53:
[...]

Shit.. ben benieuwd of dit ook voor de app geldt. Op m'n werk check ik graag de koersen zonder toegang te hebben tot m'n funds.
Mss is dit iets;
https://trade.kraken.com/...Busd&types=spot%2Bfutures

Niet alle muntjes die op binance staan maar wel makkelijk in het gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
TuutjDrie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:56:
Misschien leuk om een voorspelling te doen welke shitcoin op Binance als eerste de 1 sat gaat aantikken.

Ik denk NXPS, daarna DENT en daarna NCASH.
MFT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:36:
Hodler!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hij gaat vrij rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
ik denk dat dit nog wel even gaat volhouden. Tenzij BTC enorme bewegingen gaat maken

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Redman
Al die alts eindelijk begonnen aan hun rit naar 0 :) http://coinmarketcap.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 21:20

996

Sinds juni 2017 rommel ik (met tussenpozen) wat met BItcoin. Alts nog nooit wat mee gedaan. Nu alles en vooral de alts weer even corrigeren, ga ik toch wat Ripple en Ethereum te kopen. Mocht er dan, tegen alle verwachtingen in, toch een alt-season komen dan profiteer ik wellicht toch een beetje mee...
Dus fasten your seatbelts, XRP en ETH zullen nu wel zo in vrije val raken...

Ik weet nog goed dat we hier op het forum over de flippening spraken. Lijkt nu wel erg ver weg. Althans ik kan me niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zow eindelijk weer eens wat actie.

Op naar de ups, heb die downs nou wel weer gezien.
Waar er vroeger nog gewoon gekocht en verkocht werd, is de markt de laatste maanden wel een beetje verpest door die hefboomproducten heb ik het idee.

Henk en Ingrid zitten nu ook in de long en shorts.

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 16-07-2019 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Morgen (dinsdag) en woensdag zijn er hoorzittingen gepland tussen Facebook en respectievelijk de Senaat en de Huis van Afgevaardigden. Een aantal Congresleden heeft de techreus opgeroepen om het project tijdelijk stop te zetten.
p.s. Morgen is nu dus ;)
edit: Voor de liefhebbers:
Watch Live: Senate Grills Facebook Crypto Head About "Libra" Digital Currency
Direkt kijklinkje hier te vinden: YouTube: Live: Senate addresses Facebook's Libra cryptocurrency and data privacy
Bron: Zerohedge ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RaptorXS op 16-07-2019 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Dat is een erg mooie dump!

Was er helaas niet helemaal op tijd bij :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RhGv5aZnqVNBLbdNuuyK7Hb0/full.png

[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 16-07-2019 18:20 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:38:
Zow eindelijk weer eens wat actie.

Op naar de ups, heb die downs nou wel weer gezien.
Waar er vroeger nog gewoon gekocht en verkocht werd, is de markt de laatste maanden wel een beetje verpest door die hefboomproducten heb ik het idee.
En door stablecoins zoals usdt

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Het is de schuld van de Rabobank

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/cb9e9663bf51bf268b1f224b1aa4c2e0/tenor.gif?itemid=11925124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:57
Dat gaat hard..... Tijd om m'n verlies te incasseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Nog even wat bijgekocht, en nu maar even een tijdje hodlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Het is zeker niet de schuld van de Rabobank.
Denk jij nog wel eens terug aan de crisis van 2008?
En dat heel wat mensen toen een ander betaalmiddel wilden, en daar was bitcoin.
Dat zou het worden, een eerlijk systeem.
En wat is het geworden? Een pauper gokmarkt waaraan iedereen die er inzit verslaafd is.

De Rabobank is wel de enige bank die je niet verplicht je hypotheek af te lossen na de looptijd, dan kun je gewoon weer een nieuwe afsluiten.
Het is de schuld van ons zelf!
Wat wel zo is; als je het goed doet in deze markt maak je meer met je geld dan dat het op een spaarrekening staat.
Daar staat tegenover dat'toen je nog zo'n 4.5% rente kreeg over je spaargeld, de hypotheekrente rond zo'n 10/12% stond.
Telt u maar uit...

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:18:
Dat gaat hard..... Tijd om m'n verlies te incasseren
Had je iets eerder moeten doen denk ik, nu is er een grote kans dat je weer minder terug kan kopen.
al weet je het nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Damned. Dit kost me intussen bijna meer dan die hele Cryptopia-hack (nou ja... die zou intussen ook flink meer waard geweest zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wel @A87 quoten

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12
Mooi is dat. Gisteravond bij een koers van E9700 een plukje verkocht, buy order gezet op E9300 om voor hetzelfde fiat bedrag weer in te kopen (meer satoshis voor m'n euros). Vanmiddag zag ik 'm in de buurt van 9350 en de volgende keer dat ik keek 9500+, dus ik dacht dat 'ie m'n buy order niet meer had aangetikt. Had 'ie nog net wel. Nu kijk ik weer, 8700 als low.. Had ik nog meer satoshis voor m'n euros kunnen hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gaat het CME gap rond de 8500 dan toch netjes worden gevult ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:30:
Gaat het CME gap rond de 8500 dan toch netjes worden gevult ?
lijkt er wel op.

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Holy crap waar zijn jullie mee bezig?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Nog even door en we gaan op zeer korte termijn afscheid nemen van bijna alle altcoins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Richh schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:49:
Sorry, we hebben er een potje van gemaakt :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Deze kon je al van ver zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Bever! schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:50:
Deze kon je al van ver zien komen..
Waar is je 100x short met al je vermogen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Richh schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:49:
Niks bijzonders, gewoon een midweek dipje. :9

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Kom op ZIL onder de cent graag dan ga ik eens wat kopen :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mr_Ripple schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:52:
[...]

Niks bijzonders, gewoon een midweek dipje. :9
Maken jullie het overmorgen weer goed? Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Ik had het tegen Bever. Vind de uitspraken met 100% zekerheid altijd wel geestig, omdat je weet dat iemand er niet naar handelt. Of stiekem toch te bang is en het met 1% van z'n portfolio doet, maar ondertussen wel uitspraken doet als 'dit zie je aankomen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig is dat niet al mijn vermogen geweest wat ik daar heb ingezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Richh schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:53:
[...]

Maken jullie het overmorgen weer goed? Dankjewel.
Beloof niks, volgens Malawolar moet ik nog een short openen.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Mr_Ripple schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:56:
[...]

Ah, dan wacht ik nog even met bijkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Mr_Ripple schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:56:
[...]

Nee ik zou alles behalve een advies uitbrengen op dit moment om in een trade te stappen, 10.000 is al meerdere keren support geweest nu en een psychologische grens, omhoog is echter ook lastig zoals we de afgelopen weken zien. Vind alleen de uitspraken waarin men iets met zekerheid stelt, zonder daar naar te handelen wel stuitend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:56:
[...]

Gelukkig is dat niet al mijn vermogen geweest wat ik daar heb ingezet :)
Klopt, maar de uitspraak: Shorten op x100 met 100% van je vermogen, gaat dan ook nergens over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Malawolar schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:58:
[...]

Nee ik zou alles behalve een advies uitbrengen op dit moment om in een trade te stappen, 10.000 is al meerdere keren support geweest nu en een psychologische grens, omhoog is echter ook lastig zoals we de afgelopen weken zien. Vind alleen de uitspraken waarin men iets met zekerheid stelt, zonder daar naar te handelen wel stuitend.
Je weet nooit of mensen daar naar handelen, en ik hoef dat ook verder niet kenbaar te maken.
Dus als ik zeg dat dit niets meer is dan een bearmarket rally zal ik daar ws wel op shorten.
Dat gaat gelukkig meer goed dan niet goed. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 09:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Het is wel weer vertrouwd zo gezamelijk de afgrond in donderen :P

@Verwijderd stuur jij de bus nog, of ben je er inmiddels uit gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:53:
Kom op ZIL onder de cent graag dan ga ik eens wat kopen :)
Done :P

Door naar de 500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Deze ga ik eens goed inslaan nu

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 18:58:
[...]

Klopt, maar de uitspraak: Shorten op x100 met 100% van je vermogen gaat dan ook nergens over :P
Zelfs al weet je om wat voor reden dan ook dat de moeder van alle dumps binnen de komende 1 minuut gaat plaatsvinden, dan nog kan je met een x100 short al voordat de eerste cent eraf is al failliet zijn :)

Doe je mee @Bever! ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sy50RTqgUyTGUC8IzpsTRvkj/full.png

Edit: op +99% afgesloten.

Edit 2:
Nog genoeg ruimte beide kanten op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EPlCcT72DlKPtPa61QwTfVSd/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-07-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Hopelijk de laatste dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:03:
[...]

Deze ga ik eens goed inslaan nu
Ik wacht even af wat BTC doet. Eigenlijk zie ik ZIL eerst liever naar de 1200 gaan dan kopen op 1000 met de mogelijkheid 500 te gaan zien. BTC daalt, ZIL ook. BTC stijgt, ZIL daalt. BTC gaat sideways, dan misschien omhoog. Erg verleidelijk deze prijzen, maar ook zo link.
Taro schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:03:
[...]

Zelfs al weet je om wat voor reden dan ook dat de moeder van alle dumps binnen de komende 1 minuut gaat plaatsvinden, dan nog kan je met een x100 short al voordat de eerste cent eraf is al failliet zijn :)
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
LTC :+ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
8.5K here we come!!! *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
LTC? serieus? nu dat alles naar de klote gaat kom je aan met LTC? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Nog meer mensen problemen met binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Keesdegrote schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:11:
wat zijn de problemen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Redman
Keesdegrote schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:11:
Ja ik, ze deden een BTC doubling actie via twitter dus ik heb 10 BTC over gemaakt maar heb mijn 20 BTC nog niet ontvangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Nevermind, kon een tijdje mijn balansen niet inzien maar werkt alweer. Zal wel zijn omdat iedereen op de sell knop zit te drukken :P
Pagina: 1 ... 29 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!