XRP is dan ook geen crypto.
Ook maar eens gekeken naar mijn Kucoin rendement, iets meer dan 3 maanden (6-4 t/m 16-7) heeft 0,92877% opgeleverd. Moet ik wel zeggen dat ik niet trouw elke dag inlog om de bonus over te zetten. (als je dit niet doet dan telt het niet mee voor de volgende bonus)
Tsja, elke 'rente' is meegenomen in deze barre tijden maar rijk wordt je er niet van.

Wel fijn dat Kucoin het in de eigen munt uitkeert zodat er nog wat speculatieve ruimte in zit. BTC zou ook mooi zijn maar partijen die bonussen daarin uitkeren hebben een nog lager rendement, leuk als de markt alsmaar blijft stijgen maar echt zoden aan de dijk zet het ook niet.
Edit 2: Doe ermee wat je wil en dit is niet bedoelt om een exchange te promoten maar zag net ook op Kucoin dat ze softstaking ondersteunen voor: ATOM, EOS, TRX, IOST, NEBL, ONION, NRG & NULS. Ik weet dat er wat mensen hier zitten met bijv. een bag TRX dus als dat toch stilstaat en je hebt het al zo goed als afgeschreven kan het wellicht handig zijn het hier te parkeren, doet het tenminste nog iets.
[
Voor 78% gewijzigd door
Crypts op 16-07-2019 14:00
]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.