BCHABC heeft het zwaar. poehee, eigenlijk alles wel zo te zien.
[ Voor 36% gewijzigd door Bartvandelaar op 11-07-2019 06:38 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 36% gewijzigd door Bartvandelaar op 11-07-2019 06:38 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Het is heel simpel eigenlijk: van elke verkochte ticket gaat er een deel van het geld naar het aankopen van GET. Dit GET komt niet meer terug op de markt. Hoe meer verkochte tickets hoe groter de vraag naar GET en hoe kleiner het aanbod. Dit duwt de prijs omhoog.Pkunk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:51:
[...]
Ik doelde niet in te gaan op iets dat jij specifiek zei. Ik heb de whitepaper gelezen en vraag me gewoon af: wat maakt het uit welke waarde zo’n token heeft voor het product?
En hoe doen ze dat dan als de supply op is ? nieuwe bij printen ?Adnanos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:09:
[...]
Het is heel simpel eigenlijk: van elke verkochte ticket gaat er een deel van het geld naar het aankopen van GET. Dit GET komt niet meer terug op de markt. Hoe meer verkochte tickets hoe groter de vraag naar GET en hoe kleiner het aanbod. Dit duwt de prijs omhoog.
[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 11-07-2019 07:48 ]
Verwijderd
Mijn grootste Altcoins Hodl bags!
Haha, ja dat vertel ik mijzelf ook steeds weer maar ik zou het toch echt wel veel leuker vinden als je niet steeds wakker wordt en je pf 15% minder ziet.. 1 nacht down, week weer om op te bouwen..cryptore schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:31:
Zoow dat is wakker wordenwas een verkeerde beslissing dus om gisteren wat bij te kopen , wat een slachtveld , maar de ervaring van nu zegt dat het wel weer bijt(rekt) ha.ha , blijf het toch een leuk spelletje vinden , vooral omdat we het allemaal doen met geld wat we makkelijk missen kunnen
Vervelend. Had je ook de nieuwe verificatie gedaan en was je actief aan het handelen daar?Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:22:
Zitten er mensen op Kraken, waarbij ze ook dit mailtje zomaar hebben gekregen?
Ik heb geen aanvraag gedaan om mijn account te verwijderen en ik was gewoon geverifieerd.
Cassia (Kraken Support)
Hello
Greetings!
I am sorry to let you know that your account will be closed and the funds will be returned to the original bank account. The transfer should take up to ten business days.
I am afraid that I cannot discuss this any further for compliance reasons.
Thank you for your understanding.
If you have any questions, please do not hesitate to respond to this message. Thank you.
Many thanks,
Cassia
Client Engagement Team
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
ja die heb ik ong vorige maand gedaan.Elke dag actief aan het handelen, ik heb alleen geen 2fa ingesteldGondor schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:43:
[...]
Vervelend. Had je ook de nieuwe verificatie gedaan en was je actief aan het handelen daar?
[ Voor 44% gewijzigd door Gondor op 11-07-2019 07:53 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
ik word normaal gesproken wakker met een smile., maar deze ochtend, ben ik em kwijt. weet jij waar die ligt? Ik zie em namelijk niet op de grond tussen al dat bloed van mijn alts.....Pelox schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:31:
En dan is je pf weer 15% minder waard op 1 dag. Crypto is dood, lang leve crypto!
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Je tovert die smile wel op mijn gezicht met deze postHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:57:
[...]
ik word normaal gesproken wakker met een smile., maar deze ochtend, ben ik em kwijt. weet jij waar die ligt? Ik zie em namelijk niet op de grond tussen al dat bloed van mijn alts.....
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Mijn glimlach is al 2 jaar wegHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:57:
[...]
ik word normaal gesproken wakker met een smile., maar deze ochtend, ben ik em kwijt. weet jij waar die ligt? Ik zie em namelijk niet op de grond tussen al dat bloed van mijn alts.....
Zero.
Definieer bagholders? Mensen die het houden voor de langetermijn?Slux schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:11:
[...]
En hoe doen ze dat dan als de supply op is ? nieuwe bij printen ?
Edit
En hoe doen ze het met de coins die in bezit van de bagholders ? die kunnen ze moeilijk van de markt halen lijkt mij, van de 12 miljoen is misschien 95% in bezit van de bagholders ? ik kan niet echt vinden wat de verdeling is.
[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 11-07-2019 08:07 ]
Welke tier had je?Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:45:
[...]
ja die heb ik ong vorige maand gedaan.Elke dag actief aan het handelen, ik heb alleen geen 2fa ingesteld
Weg
Klopt de holders/bagholdersAdnanos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:03:
[...]
Definieer bagholders? Mensen die het houden voor de langetermijn?
Het systeem is zo in elkaar gestoken dat er een vast bedrag van elke ticket naar het opkopen van GET gaat (nu is dat ongeveer gemiddeld €0,50 per ticket). Als ze nu volgend jaar 4 miljoen tickets verkopen (ik zeg maar iets) dan gaan ze 2 miljoen euro gebruiken voor het opkopen van GET. De supply kan dus nooit opgaan (en bijprinten is onmogelijk). Als er een tekort aan GET is en een gigantisch vraag dan zal 1 GET bijvoorbeeld 100€ of €1000 kosten (hypotetisch egsproken, ik zeg niet dat dit gaat gebeuren) en dan zullen er genoeg verkopers zijn (alles heeft zijn prijs).
Verwijderd
Nee, gister nog gehandeld, geen berichten dat het vandaag of ooit zou gebeuren. Opeens om 6 uur vanmorgen dit mailtje. en kan nu niet meer op mn kraken accountSchuey schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:04:
Ga straks gelijk maar mijn mail checken inzake kraken. Krijg je wel de kans je spullen naar een andere exchange te sturen?
Verwijderd
Waar en hoe?Schuey schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:09:
Meteen bezwaar maken!
Ik hen tier 3 inmiddels middelste tier volgens nieuwe tier systeem met 2fa. Ik hoop dat dit genoeg is.Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:08:
[...]
2 of 3, die dat je 100btc kan verhandelen binnen een dag ofz.
Weg
2 miljoen euro, geen 2 miljoen GET. Hoe groter de prijs, hoe minder GET ze gaan opkopen.Slux schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:09:
[...]
Klopt de holders/bagholders
ik snap hem niet, ze gaan als voorbeeld 2 miljoen gebruiken voor het opkopen van GET als ze dat jaren achter elkaar doen raakt de supply toch op ?
En dan zit je nog met de holders die niet zullen verkopen, er komt een dag dat er niks meer is om op te kopen, en als de prijs exorbitant hoog gaat worden, hoe vertaalt dit dan naar de prijs van een ticket ? die kan je moeilijk duurder maken toch ?
Natuurlijk kan je een muntje delen maar ook dan er komt een dag dat er niks meer overblijft toch ?
Toevallig wat bedenkelijke bitcoins gekocht van die vreemd ruikende man met regenjas in de steeg?Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:11:
[...]
Waar en hoe?
Op de support pagina kan ik geen ticket meer aanmaken, want mijn account is uitgeschakeld/verwijderd.
Als ik mail naar support@kraken.com staat er dat ik op die support pagina mijn ticket moet aanmaken en dat de mail niet in behandeling word genomen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Okay begint wat duidelijker te wordenAdnanos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:16:
[...]
2 miljoen euro, geen 2 miljoen GET. Hoe groter de prijs, hoe minder GET ze gaan opkopen.
Stel je voor: ze verkopen binnen 5 jaar 20 miljoen tickets. Hiervan gaat dus €10 miljoen ongeveer naar het opkopen van GET.
Met de prijs van nu zouden ze 35 miljoen GET opkopen, maar dit gaat niet omdat de verkooporders te dun zijn en er ook niet zo veel GET is. De prijs stijgt hierdoor automatisch omdat de vraag stijgt en de aanbod daalt. Als de prijs van GET €100 is, kopen ze maar 100 000 GET hiermee.
Als we dit in het oneindige doortrekken zal er nooit een tekort aan GET zijn, enkel de prijs zal exeptioneel stijgen. En dat is het geweldige aan de tokenomics van GET: hoe meer adoptie, hoe groter de prijs voor de holders. Hoe meer holders (en minder verkopers) hoe sneller de prijs zal stijgen.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2019 08:32 ]
Een ticket blijft altijd even duur onafhankelijk van de prijs van GET. Er gaat gewoon een vast bedrag van elke verkochte ticket naar het opkopen van GET. Hierbij de prijzen van de laatste buyback:Slux schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:23:
[...]
Okay begint wat duidelijker te worden![]()
Alleen nog de vraag hoe gaan ze het doen als GET als voorbeeld 1 GET 1 miljoen kost, die tickets zijn toch gekoppeld aan GET ? dus worden de tickets duurder ?
Vind het een leuk bedacht idee hoor get, maar ze zijn imo kansloos door de big boys die de markt domineren, daar komen ze nooit meer tussen, plus ik heb mijn vraagtekens om in via een blockhain te doen maar je weet het nooit
[ Voor 34% gewijzigd door Adnanos op 11-07-2019 08:48 ]
Ik vermoed toch echt dat ze iets hebben ontdekt dat niet helemaal zuiver is.. Dit soort acties doen ze echt niet uit het niets..Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:29:
nog een mailtje
Cassia (Kraken Support)
Hey ,
We apologise for the inconveniences.
As per compliance reason, we could not discuss this any further.
You may now withdraw your remaining balances
Many thanks,
Cassia
Client Engagement Team
Even serieus, dit is toch niet normaal, zonder enige verklaring word even je account verwijderd. Nou doei kraken. ik kan nieteens inloggen dus hoe kan ik dan uitbetalen?
Ik ben wel benieuwd naar de reden. Misschien dat je bank kraken verbiedt?Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:29:
nog een mailtje
Cassia (Kraken Support)
Hey ,
We apologise for the inconveniences.
As per compliance reason, we could not discuss this any further.
You may now withdraw your remaining balances
Many thanks,
Cassia
Client Engagement Team
Even serieus, dit is toch niet normaal, zonder enige verklaring word even je account verwijderd. Nou doei kraken. ik kan nieteens inloggen dus hoe kan ik dan uitbetalen?
Verwijderd
Zoals?Stokstaart schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:51:
[...]
Ik vermoed toch echt dat ze iets hebben ontdekt dat niet helemaal zuiver is.. Dit soort acties doen ze echt niet uit het niets..
Verwijderd
Als mijn bank dat doet moet kraken van tevoren melden dat ABN kraken verbiedt en tijd geven dat ik kan aanpassen naar andere bank. Maar nee meteen alles geblokkeerd.Adnanos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:53:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de reden. Misschien dat je bank kraken verbiedt?
Rare situatie. Ik heb wel weet dat kraken accounts bevriest als ze vermoeden dat andere mensen op je account zijn geweest, maar dit is nieuw.Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:54:
[...]
Als mijn bank dat doet moet kraken van tevoren melden dat ABN kraken verbiedt en tijd geven dat ik kan aanpassen naar andere bank. Maar nee meteen alles geblokkeerd.
Verwijderd
Thanks, heb ik meteen gedaan, via twitter krijg je toch niks te horen na 99129 pogingen etc.Adnanos schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:57:
[...]
Rare situatie. Ik heb wel weet dat kraken accounts bevriest als ze vermoeden dat andere mensen op je account zijn geweest, maar dit is nieuw.
Misschien even een topic op reddit openen? Er zijn misschien nog mensen die hetzelfde voorgehad hebben.
https://www.reddit.com/r/KrakenSupport/
In ieder geval heeft iemand van Kraken al gereageerd op Reddit, of die wat kan doen is natuurlijk maar de vraag maar het is beter dan niks.Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:08:
[...]
Thanks, heb ik meteen gedaan, via twitter krijg je toch niks te horen na 99129 pogingen etc.
https://www.reddit.com/r/...ccount_for_no_reason_and/ hopelijk hier wat
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 8% gewijzigd door hansdegit op 11-07-2019 09:31 ]
Jup, sta helaas best dik in de min. Dacht dat ik de dip had gekocht maar dit is de dip van de dipHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Zijn er nog diehard Hodlers hier?ben er zelf 1.
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Same here. Dit test wel enorm mijn geduld zeg.itguy013 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:40:
[...]
Jup, sta helaas best dik in de min. Dacht dat ik de dip had gekocht maar dit is de dip van de dip
JaHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Weg
Hodler sinds 2013 hierHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Shorten is gokken en meestal gokken met meer geld dan je kunt missen.Malawolar schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:25:
Geweldig dit, alle bears komen weer tevoorschijn, zo zeker van hun zaak maar ondertussen allemaal niet vol durven shorten
XRP = trash
Markt wordt pas gezond als Binance van het toneel verdwijnt.TuutjDrie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:48:
Margin trading open voor iedereen:
https://www.binance.com/en/support/articles/360030849791
Ik geef het een week, dan staat reddit vol met jankverhalen van Binance moonboys.
XRP = trash
Legend
Ik hodl ze allemaal..de moeder!HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Hier ook
Toch heeft hij wel een punt. Als je er écht zeker van bent dat er een daling komt is het niet gek om short te gaan met een bescheiden leverage. Alleen roeptoeteren is dan vrij zwak en ook niet erg chique omdat de meeste mensen hier long zitten.Mr_Ripple schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:55:
[...]
Shorten is gokken en meestal gokken met meer geld dan je kunt missen.
Als ik wil gokken kan ik ook wel gewoon in de aandelen gaan zitten, daar kun je dat ook doen.
Dat is mijn probleem niet, die mensen (of een deel daarvan) hopen nog steeds dat het hele financiële systeem in elkaar dondert zodat hun muntjes de hemel in zal spiken.TuutjDrie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:58:
[...]
Toch heeft hij wel een punt. Als je er écht zeker van bent dat er een daling komt is het niet gek om short te gaan met een bescheiden leverage. Alleen roeptoeteren is dan vrij zwak en ook niet erg chique omdat de meeste mensen hier long zitten.
XRP = trash
Good for you, maar twee opmerkingen: bitcoin was boven de €140 in november 2013 (hij opende op $200 op 1 november 2013 en steeg naar de ATH van ~$1100 eind die maand zonder een dag te dalen), en het feit dat je het gespendeerd hebt impliceert dat je dus geen hodler bentBartske schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:57:
[...]
Hier ook
November 2013 eerste btc gekocht (a 140 euro ps). In 2017 leuk van op vakantie geweest en nu hold ik en ben ik van plan m'n positie af te bouwen als we weer een echte bullrun krijgen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Goed, heb het even nagekeken en het was eind oktober. en 145 euro. Ik heb nog steeds het aantal btc in bezit (meer zelfs) dan mijn initiele investering dus ben zeker een hodler van die eerste BTC die ik gekocht heb. Later nog wat bijgekocht en daarmee (succesvol) wat gaan traden. Of mag je jezelf geen hodler noemen volgens jou als je 90% van je portfolio nooit aanraakt?.oisyn schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:25:
[...]
Good for you, maar twee opmerkingen: bitcoin was boven de €140 in november 2013 (hij opende op $200 op 1 november 2013 en steeg naar de ATH van ~$1100 eind die maand zonder een dag te dalen), en het feit dat je het gespendeerd hebt impliceert dat je dus geen hodler bent
Ik durf dus dit niet te doen. ik weet en zie dat de markt soort van "correctie" zal hebben, maar durf daar niet op in te spelen. Daarom Hodl ik maarkowlier schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:31:
ideaal, ben eergisteren uitgestapt met al mijn ETH op 278€, aangezien ik weer een drop zag gebeuren.
vannacht dan eindelijk eens geluk gehad me mijn instint, en vanmorgen mooi kunnen bijkopen aan 24x€.
werd tijd dat ik nog eens een goeie trade deed :x
wel, de 45 andere keren dat ik dit probeerde zijn niet altijd zo goed afgelopenHaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:36:
[...]
Ik durf dus dit niet te doen. ik weet en zie dat de markt soort van "correctie" zal hebben, maar durf daar niet op in te spelen. Daarom Hodl ik maar
Dat duskowlier schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:38:
[...]
wel, de 45 andere keren dat ik dit probeerde zijn niet altijd zo goed afgelopen
ik ben in maart terug beginnen traden met als doel mijn bags te vergroten (heb enkel nog ETH, al mijn shitty alts omgewisseld).
ik ben in euro-waarde wel vooruitgegaan, maar er toch in geslaagd om met minder ETH te eindigen
nu zit ik eindelijk weer op het niveau waarmee ik ben begonnen...
wat ik nu doe is: inkopen, bewaren, ruzie maken met vrouwtje dat er weer een 100tje naar crypto is gegaan, overtuigen dat ze later veel schoenen kan kopen, en alles is weer goed.kowlier schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:42:
goja, ik ben op het punt gekomen dat ik al mijn losses van vorig jaar gewoon heb afgeschreven.
alles wat ik nu nog heb zie ik gewoon als een extratje voor als ik eens een kost moet maken.
als ik daar dan nog wat winst op kan pakken is dat nice, maar het is niet meer van moeten om alles goed te maken.
i left that in the past
RVN is mijn favoriet op binance voor de komende weken. Let's see how that works out...MS-DOOS schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:54:
Ik ga eens even zoeken welke coin (op Binance) nu de beste kans heft om eer een mooie bounce back te maken. LINK, LTC, EOS misschien BCH.
ADA, IOTA, ONT zijn de usual suspects, maar ik vraag me af of daar veel elasticiteit in zit.
Stenen kopen is nooit verkeerd, al staan de huizenprijzen wel weer op tophoogte.kowlier schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:46:
ik heb net een huis gekocht, dus veel zal er niet meer naar crypto gaan de volgende maanden :x
XRP = trash
ik zag laatst dat de focus dit jaar enorm in de top30 zit. ben benieuwd. Small caps lijken minder interessant te zijnMS-DOOS schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:54:
Ik ga eens even zoeken welke coin (op Binance) nu de beste kans heft om eer een mooie bounce back te maken. LINK, LTC, EOS misschien BCH.
ADA, IOTA, ONT zijn de usual suspects, maar ik vraag me af of daar veel elasticiteit in zit.
Op korte termijn denk ik inderdaad dat je gelijk hebt. Als de alts eenmaal overtuigend gaan knallen en Henk & Ingrid komen weer terug zullen de lower caps ook wel weer wat doen.HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:57:
[...]
ik zag laatst dat de focus dit jaar enorm in de top30 zit. ben benieuwd. Small caps lijken minder interessant te zijn
De wens is de vader van de gedachte, maar wat bieden die smallcaps nu dan écht? Behalve dat de market cap laag is. Veelal zijn het tokens of munten voor een zeer specifiek product in een niche markt of het zijn in de basis al slappe aftreksels van het origineel.Stokstaart schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:02:
[...]
Op korte termijn denk ik inderdaad dat je gelijk hebt. Als de alts eenmaal overtuigend gaan knallen en Henk & Ingrid komen weer terug zullen de lower caps ook wel weer wat doen.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-07-2019 12:24 ]
Wat biedt XRP nu écht? Wat biedt Cardano nu écht? Wat biedt Bitcoin nu écht?TuutjDrie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:22:
[...]
De wens is de vader van de gedachte, maar wat bieden die smallcaps nu dan écht? Behalve dat de market cap laag is. Veelal zijn het tokens of munten voor een zeer specifiek product in een niche markt of het zijn in de basis al slappe aftreksels van het origineel.
99% heeft een usecase die met een sidechain van een ander platform of een andere oplossing dan de blockchain ook kan worden uitgevoerd.
Tijdens de vorige pump waren het niet Henk en Ingrid maar de twintigers en dertigers met enige affiniteit voor techniek i.c.m. Tether die de boel deden ontploffen. Als Henk en Ingrid (laten we zeggen de 40/50-er) instapt dan stappen ze in op één van de top 10/top 25 coins (die ook breed verkrijgbaar zijn bij de brokers) en waarschijnlijk voornamelijk bitcoin.
Velen zijn op zoek naar het gouden ei (alsof je bitcoin koopt in 2010), maar de kansen hierop worden door sommigen schromelijk overschat.
Sprak er laatst eentje, die heeft samen met een maat €10000 in xrp gestopt.TuutjDrie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:22:
[...]
De wens is de vader van de gedachte, maar wat bieden die smallcaps nu dan écht? Behalve dat de market cap laag is. Veelal zijn het tokens of munten voor een zeer specifiek product in een niche markt of het zijn in de basis al slappe aftreksels van het origineel.
99% heeft een usecase die met een sidechain van een ander platform of een andere oplossing dan de blockchain ook kan worden uitgevoerd.
Tijdens de vorige pump waren het niet Henk en Ingrid maar de twintigers en dertigers met enige affiniteit voor techniek i.c.m. Tether die de boel deden ontploffen. Als Henk en Ingrid (laten we zeggen de 40/50-er) instapt dan stappen ze in op één van de top 10/top 25 coins (die ook breed verkrijgbaar zijn bij de brokers) en waarschijnlijk voornamelijk bitcoin.
XRP = trash
Buy high, sell low.Mr_Ripple schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:56:
[...]
Stenen kopen is nooit verkeerd, al staan de huizenprijzen wel weer op tophoogte.
Zero.
Fair enough, ik kreeg even het idee dat je 1 btc gekocht had en daarvan op vakantie was gegaanBartske schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:34:
Ik heb nog steeds het aantal btc in bezit (meer zelfs) dan mijn initiele investering dus ben zeker een hodler van die eerste BTC die ik gekocht heb.
[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 11-07-2019 12:54 ]
En iedere keer als het lijkt te gaan gebeuren trekt Ajax de pot leeg, zoietsPHPResource schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:54:
Bitcoinfan is eigenlijk net als Feyenoordfan zijn, je blijft hopen op het kampioenschap (bullrun) maar krijgt telkens weer teleurstellingen te verwerken
XRP = trash
Welnee, zoom eens uit. Kijk eens terug naar de periode rond september 2017 bijvoorbeeld. Ging toen ookMr_Ripple schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:03:
[...]
En iedere keer als het lijkt te gaan gebeuren trekt Ajax de pot leeg, zoiets
Dan heb jij alles van XRP dus meegemaakt..oisyn schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:47:
[...]
Fair enough, ik kreeg even het idee dat je 1 btc gekocht had en daarvan op vakantie was gegaan
[ Voor 33% gewijzigd door Klaas25 op 11-07-2019 13:26 ]
Bedankt trouwens, hierdoor ging ik weer op m'n oude Kraken account kijken en daar stond blijkbaar nog 150 euro fiat op.oisyn schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:47:
[...]
Fair enough, ik kreeg even het idee dat je 1 btc gekocht had en daarvan op vakantie was gegaan
Same here...Ali Baba is een angsthaas, bang dat de rovers met de buit ervandoor gaan...HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:36:
[...]
Ik durf dus dit niet te doen. ik weet en zie dat de markt soort van "correctie" zal hebben, maar durf daar niet op in te spelen. Daarom Hodl ik maar
Ach ja, dan wachten we toch 20 jaar...en dan vieren we het veel heftiger dan anderen zouden doenPHPResource schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:54:
Bitcoinfan is eigenlijk net als Feyenoordfan zijn, je blijft hopen op het kampioenschap (bullrun) maar krijgt telkens weer teleurstellingen te verwerken![]()
(jaja ik weet, uitzoomen, grotere plaatje enzó)
Hodler hier sinds eind 2014. Gelukkig merk ik weinig van de koers, 1 BTC is nog steeds 1 BTC.HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Die laatste kan ik wel beantwoorden: Digital scarciness en Unforgeable costliness, maakt sound money.Stokstaart schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:27:
[...]
Wat biedt XRP nu écht? Wat biedt Cardano nu écht? Wat biedt Bitcoin nu écht?
[ Voor 70% gewijzigd door DaCoTa op 11-07-2019 14:15 ]
Dus moeten Henk en Ingrid instappen zodat jij er met de buit vandoor kunt?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:50:
[...]
Same here...Ali Baba is een angsthaas, bang dat de rovers met de buit ervandoor gaan...
XRP = trash
BTC hodler sinds 13. Bijgekocht in 15 en 16. Het prachtige gratis geld tijdperk meegemaakt wat ico's, airdrops en forks betreft. Inleg er uiteraard allang uit. Ik blijf rustig zitten waar ik zit. Traden is niks voor mij.HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
In 2011 zelf gemined, diehard genoeg?HaruHaru schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:37:
Je bent nog steeds een vroege instapper, maakt je geen zorgen.PHPResource schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:19:
Fuck zeg wat ben ik jaloers op de vroege instappers.. If only dat ik er in 2013 al van had gehoord..
[ Voor 14% gewijzigd door DaCoTa op 11-07-2019 14:29 ]
Mja hier geen zorgen, gelukkig fors groene cijfers. Maar beetje gezonde jaloezie is er wel op onze écht moonboysDaCoTa schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:27:
[...]
Je bent nog steeds een vroege instapper, maakt je geen zorgen.
Re: the first miners
August 08, 2012, 01:53:38 PM
Quote from: blazing on August 08, 2012, 01:51:38 PM
I'm curious to know who, back in 2009 was mining and how many bitcoins could you mine per day with an average personal computer?
I mined about 200btc with a pentium 4 pc in a couple of days.
[ Voor 64% gewijzigd door Dacide op 11-07-2019 14:43 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja dat snap ik wel, maar dan gaat het nog steeds over de speculátie dat Bitcoin dat ooit gaat bereiken. Want schaarsheid is alleen interessant zolang de vraag groter is dan het aanbod. En over een waardevast betaalmiddel kunnen we ook nog lang niet spreken.DaCoTa schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:58:
[...]
[...]
Die laatste kan ik wel beantwoorden: Digital scarciness en Unforgeable costliness, maakt sound money.
Mensen willen een manier hebben om ruilhandel te bedrijven, zodat ze eieren kunnen kopen als ze schoenmaker zijn, zonder dat je moet nadenken hoeveel eieren een paar schoenen waard is. Daar heb je een ruilmiddel voor nodig dat waardevast is over tijd (ik heb nu geen schoenen nodig, pas volgend jaar, maar dan zijn mijn eieren bedorven), over grote schaal deelbaar is (je kan er een huis mee betalen, maar ook een koffie) en makkelijk transporteerbaar (iets dat goud niet heeft). Dat zijn allemaal eigenschappen die bitcoin heeft, waardoor het een beter alternatief is voor geld dan alle huidige systemen. Er is geen enkel ander digitaal of fysiek alternatief wat al deze eigenschappen gecombineerd heeft.
[/hyperbull]
Mr_Ripple schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:14:
[...]
Dus moeten Henk en Ingrid instappen zodat jij er met de buit vandoor kunt?
Haha, ik word niet boos hoor :-) Klopt, de aanloop is speculatief, maar ik ben van mening dat het 'not if, but when' is. En met waardevast bedoel ik dus: niet onderheving aan inflatie of beinvloedbaar door overheden, centrale banken of marktpartijen, niet per se dat de conversie naar fiat morgen hetzelfde is als vandaag.Stokstaart schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:44:
[...]
Ja dat snap ik wel, maar dan gaat het nog steeds over de speculátie dat Bitcoin dat ooit gaat bereiken. Want schaarsheid is alleen interessant zolang de vraag groter is dan het aanbod. En over een waardevast betaalmiddel kunnen we ook nog lang niet spreken.
En niet boos worden, ik ben ook van mening dat Bitcoin een lang leven beschoren is, alleen op dit moment is de HELE markt nog speculatief.
Verwijderd
Verwijderd
Een prijsstijging oiv inflatie lijkt me alleen helemaal geen positieve ontwikkeling.. Beetje jammer als we een 1M bitcoin bereiken doordat de dollar straks geen ruk meer waard isDaCoTa schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:55:
[...]
Een klein deel van de stijgende prijs van bitcoin in Euro is de inflatie van Euro, niet de vraag naar Bitcoin. En dat aandeel zal alleen maar groter worden.
ohw, naja dan betaal ik je maar niet in NANOVerwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:02:
Nou bekijk het maar met die Bitcoin, ik heb een voedseldroger gekocht in plaats van Bitcoin.
Als de anarchistische hyper crisis komt, het internet plat gaat en wereldwijd de stroom uitvalt, mogen jullie hier gedroogde plakjes fruit, vlees en kruiden ruilen voor goud en zilver.
Ik maak vast een voorraad.
#rekt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq