Dank maar wat moet ik met dat linkje ? Staat toch niks nieuws in ?
Wen er maar aan want in de crypto's is dat een daling van niks.Crypts schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:20:
En toen zaten we weer onder de 13k.Het zou verboden moeten worden.
Oh nee... wacht...
Bij de aandelenhandel zijn ze al blij met 0,3% winst per dag ofzo, in cryptoland gaat dat wel anders.
Ofwel: if you can't stand the heat, get out of the kitchen
EOS .....
wat een val.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Alle voortekenen dat LTC zal blijven dumpen.Slux schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:26:
[...]
Dank maar wat moet ik met dat linkje ? Staat toch niks nieuws in ?
Das prima. Ome Haru staat klaar om ze op te vangen. En LTC zal zeer zeker herstellen.Adnanos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:31:
[...]
Alle voortekenen dat LTC zal blijven dumpen.
PS: Sell the news. dat gebeurt erg vaak met dit soort dingen. Ze krabbelen toch vaak wel weer op.
[ Voor 16% gewijzigd door HaruHaru op 10-07-2019 16:35 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Payment op de schaal die iedereen hoopt zal niet worden toegelaten door toezichthouders, in ieder geval niet een gedecentraliseerde munt zoals BTCHaruHaru schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:05:
[...]
Dan zou je net zo VET OCE en GET ook kunnen laten vallen als het om usecase gaatik geloof er meer in dat BTC juist een usecase zal hebben. Het zal een Store of value worden en ook wel gedeeltelijk payment. Alhoewel ik meer in LTC geloof als het om payments gaat.
maar hey, mijn mening heIk heb zelf ook een bag VET die ik ga hodlen.
Edit: Pffff de 13K is wel echt heftig zeg. jeejtje
BTC denkt, ik val even naar beneden, komen jullie mee?
Daarentegen geloof ik wel dat mensen tickets willen kopen die niet vals zijn of voor verhoogde prijzen worden verkocht door het systeem van GET Protocol. Ook geloof ik dat bedrijven graag hun supply chain management willen optimaliseren middels VET.
Die halving heeft imo weinig tot niks te maken met een dump, alle coins staan in de min.Adnanos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:31:
[...]
Alle voortekenen dat LTC zal blijven dumpen.
Als je de grafiekjes er bij haalt kan je zien dat litecoin altijd btc volgt, dat ie van 25 euro naar 120 euro is gegaan is puur omdat btc omhoog gaat, net als alle andere coins.
ik snap ook niet zo waarom iedereen denkt dat die halving in de prijs zit, het zal misschien iets doen vanwege sell the news maar ik verwacht er weinig van,
Maar we gaan het zien duurt nog een paar weken toch ?
Grotendeels eens. Zie alleen die toekomst bij ETH liggen. Is al een zeer volwassen platform met veel devs, de scaling updates zitten er aan te komen en al dat soort use cases kan daarop draaien. Smart contracts is waar de revolutie zit.Rookert25 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:39:
[...]
Daarentegen geloof ik wel dat mensen tickets willen kopen die niet vals zijn of voor verhoogde prijzen worden verkocht door het systeem van GET Protocol. Ook geloof ik dat bedrijven graag hun supply chain management willen optimaliseren middels VET.
Ik heb eerlijk gezegd weinig kennis van LTC, maar de afgelopen weken is LTC ook nou niet bepaald hard gestegen zoals je zelf al schreef, maar in crypto is mij 1 ding wel duidelijk geworden, resultaten behaald in het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst. Vaak gebeurt in crypto precies het tegenovergestelde wat velen verwachten. Wat als deze halvening nu een buy the rumour sell the news evenement gaat worden. Je kan maar beter super lage verwachtingen hebben, dan valt het tenminste vaker mee dan tegen. En voor the record... ik veroordeel niks of doe geen voorspelling of het wel of niet in de prijs is verwerkt.Slux schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:45:
[...]
Die halving heeft imo weinig tot niks te maken met een dump, alle coins staan in de min.
Als je de grafiekjes er bij haalt kan je zien dat litecoin altijd btc volgt, dat ie van 25 euro naar 120 euro is gegaan is puur omdat btc omhoog gaat.
ik snap ook niet zo waarom iedereen denkt dat die halving in de prijs zit, het zal misschien iets doen vanwege sell the news maar ik verwacht er weinig van,
Maar we gaan het zien duurt nog een paar weken toch ?
https://www.theblockcrypt...ew-digital-asset-project/
https://slimbeleggen.com/...dan-ooit-gaan-met-crypto/
Allicht dat er hier al over gesproken is, maar dit lijkt me toch ook een positief signaal!
Edit: Momenteel houdt Powell, de baas van de FED, een toespraak/persconferentie...kwam het toevallig tegen net op de Turkse tv en het gaat op dit moment over Libra....
https://slimbeleggen.com/...dan-ooit-gaan-met-crypto/
Allicht dat er hier al over gesproken is, maar dit lijkt me toch ook een positief signaal!
Edit: Momenteel houdt Powell, de baas van de FED, een toespraak/persconferentie...kwam het toevallig tegen net op de Turkse tv en het gaat op dit moment over Libra....
[ Voor 21% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 10-07-2019 17:00 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Het grote probleem van ETH is dat de supply unlimited is en de grote hype met ico's voorbij is + de concurrentie is moordend.Mirved schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:47:
[...]
Grotendeels eens. Zie alleen die toekomst bij ETH liggen. Is al een zeer volwassen platform met veel devs, de scaling updates zitten er aan te komen en al dat soort use cases kan daarop draaien. Smart contracts is waar de revolutie zit.
Geef mij dan maar GET:
- lage cap
- geen concurrentie dat iets voorstelt
- echte usecase
- adoptie
En het belangrijkste: prachtige tokenomics waarbij van elke verkochte ticket een deel van het geld gaat naar GET op te kopen van exchanges (dat niet meer terugkomt). Op dit moment is dat €0,50 gemiddeld per ticket. Als er nog een paar ticketing bedrijven joinen (zoals ITIX onlangs dat meer dan 2 miljoen tickets per jaar verkoopt) dan gaat GET boomen en niet omwille van een pump & dump, maar adoptie.
En niet te vergeten dat ze binnenkort de blockchain van Kakao gaan joinen (waar ze zelf voor gevraagd zijn dus daar zit ook wat aan te komen).
klopt vele verwachten ook een sell the news evenement, ik denk dat het allemaal wel mee valt mits btc zo blijft natuurlijk.Sahara schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:52:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd weinig kennis van LTC, maar de afgelopen weken is LTC ook nou niet bepaald hard gestegen zoals je zelf al schreef, maar in crypto is mij 1 ding wel duidelijk geworden, resultaten behaald in het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst. Vaak gebeurt in crypto precies het tegenovergestelde wat velen verwachten. Wat als deze halvening nu een buy the rumour sell the news evenement gaat worden. Je kan maar beter super lage verwachtingen hebben, dan valt het tenminste vaker mee dan tegen. En voor the record... ik veroordeel niks of doe geen voorspelling of het wel of niet in de prijs is verwerkt.
litecoin is nog erg hot in azie en staat nog altijd in de top qua volume, 1 van de oudste munten met een grote aanhang dat zijn voor mij tekenen dat het geen vet muntje is.
Maar je weet het niet idd
Zo ie zo geloof ik niet in LT coins holden
Ok, prima, maar waarom is de waarde van GET en VET gekoppeld aan dat succes? Wat kun je met zo'n token?Rookert25 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:39:
In ander nieuws:
US Customs just seized a ship owned by JPMorgan after authorities found $1 billion worth of drugs on it
Maar nee, crypto is crimineel!
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 10-07-2019 17:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vreulijke vrind, ik loop al even mee he? Hence the smilies ook en kan er niet warm of koud van worden. Jammer alleen dat ik weer in een positie met LTC zat maar goed, dan maken we er maar meer LTC van tot hij weer stijgt.RaptorXS schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:27:
[...]
Wen er maar aan want in de crypto's is dat een daling van niks.
Bij de aandelenhandel zijn ze al blij met 0,3% winst per dag ofzo, in cryptoland gaat dat wel anders.![]()
Ofwel: if you can't stand the heat, get out of the kitchen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Voor elke verkochte ticket gaat er een deel van het geld naar het opkopen van GET van de open markt..oisyn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:02:
[...]
Ok, prima, maar waarom is de waarde van GET en VET gekoppeld aan dat succes? Wat kun je met zo'n token?
De bedoeling is dat de GET protocol binnenkort open source wordt, maar de ticketing bedrijven hebben wel GET nodig om op de protocol van GET te kunnen werken.
Zie hier de laatste buyback:
https://medium.com/get-pr...port-q2-2019-6256d6f14712
Dit is nog niets met wat er zit aan te komen.
Btc freefall!
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Weer een mooi en gezond dipje van BTC. Hopelijk houdt de support het wel en creëert dit een prachtige bounce richting de 14k. Hopend...
Even de shorts elimineren, dat zagen we ook bij de laatste pumps richting de 12.800 eergisteren
Even de shorts elimineren, dat zagen we ook bij de laatste pumps richting de 12.800 eergisteren
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2019 17:09 ]
Ik vind het wel meevallen.NeFoRcE schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:07:
Btc freefall!
Freefall van alts ja...
LTC...
Trekt wel weer bij.
Of misschien ook niet, maar daar gaan we gemakshalve niet van uit!
LTC maakt even gebuik van de situatie.
Niet mee als BTC omhoog gaat.
Driedubbel mee als BTC omlaat gaat.
Ik heb er te veel van in m'n PF imho.
Niet mee als BTC omhoog gaat.
Driedubbel mee als BTC omlaat gaat.
Ik heb er te veel van in m'n PF imho.
Ach sinds Weiss ratings BTC van C? naar A- heeft opgewaardeerd kunnen we maar beter ons achtereind goed insmeren met vasaline voor alle toekomstige groene staven
De laatste paar dagen is het steeds Azie die omhoog pusht en de USA die wanhopig naar beneden wil. Eens kijken hoe lang dit door gaat... Ik ben voor team Azie hehe.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
https://www.tradingview.c...D/f27qYITY-then-you-know/
Ow mn nieuwe account heeft nog niet genoeg karma om plaatjes te posten... manmanman
Maar goed dan maar zo. Het lijkt er op of BTC bounced op de support rond de 12.200. Wat mij betreft een hele mooie dip. Gezonde beweging op deze manier. Alle shorts eruit knallen en met minder weerstand de weg omhoog in slaan. Wat mij betreft 13.8k het volgende testmoment.
Ow mn nieuwe account heeft nog niet genoeg karma om plaatjes te posten... manmanman
Maar goed dan maar zo. Het lijkt er op of BTC bounced op de support rond de 12.200. Wat mij betreft een hele mooie dip. Gezonde beweging op deze manier. Alle shorts eruit knallen en met minder weerstand de weg omhoog in slaan. Wat mij betreft 13.8k het volgende testmoment.
Token is nodig om de 'software' te laten draaien. Veel gebruikt software = veel vraag token = hogere prijs bij beperkter aanbod..oisyn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:02:
[...]
Ok, prima, maar waarom is de waarde van GET en VET gekoppeld aan dat succes? Wat kun je met zo'n token?
In ander nieuws:
US Customs just seized a ship owned by JPMorgan after authorities found $1 billion worth of drugs on it
Maar nee, crypto is crimineel!
Je andere nieuws slaat nergens op; zo'n schip wordt gehuurd door een maritiem bedrijven die het weer kan uithuren voor transporten. Alsof een woningcorporatie aansprakelijk wordt gesteld wanneer een huurder zijn woning onderverhuurd aan iemand die een wietkwekerij in die woning heeft.
De alts gaan nu echt door het putje zeg. Hopelijk trekt dit snel bij.
Ik dacht al wanneer komt hij? Spontane diarree weer.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:07:
Weer een mooi en gezond dipje van BTC. Hopelijk houdt de support het wel en creëert dit een prachtige bounce richting de 14k. Hopend...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heb net al m'n XRP verkocht vandaar de koers.
tuurlijk niet maar hallo zeg
tuurlijk niet maar hallo zeg
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Eens kijken of ik mijn verlies van gister weer goed kan maken, toch wel weer wat instap pareltjes zo te zien
Waar komt die daling van BTC opeens vandaan?
Kunnen we iig nu afscheid gaan nemen van de onderste helft van die duizenden altcoins? Mag tijd worden.
Kunnen we iig nu afscheid gaan nemen van de onderste helft van die duizenden altcoins? Mag tijd worden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Welke heb je op het oog?Slux schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:48:
Eens kijken of ik mijn verlies van gister weer goed kan maken, toch wel weer wat instap pareltjes zo te zien
The usual, LTC, Bcash, dash en Nano, alleen geen xmr dit keer voor mij.
Ik snap van dit soort tokens niet wat de meerwaarde van een duurdere/goedkopere token is. Ik snap dat het iets waard moet zijn, maar wat maakt het uit of het token €1000 of €0,05 waard is?Adnanos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:00:
[...]
Het grote probleem van ETH is dat de supply unlimited is en de grote hype met ico's voorbij is + de concurrentie is moordend.
Geef mij dan maar GET:
- lage cap
- geen concurrentie dat iets voorstelt
- echte usecase
- adoptie
En het belangrijkste: prachtige tokenomics waarbij van elke verkochte ticket een deel van het geld gaat naar GET op te kopen van exchanges (dat niet meer terugkomt). Op dit moment is dat €0,50 gemiddeld per ticket. Als er nog een paar ticketing bedrijven joinen (zoals ITIX onlangs dat meer dan 2 miljoen tickets per jaar verkoopt) dan gaat GET boomen en niet omwille van een pump & dump, maar adoptie.
En niet te vergeten dat ze binnenkort de blockchain van Kakao gaan joinen (waar ze zelf voor gevraagd zijn dus daar zit ook wat aan te komen).
Hallo met Tim
Die gedachte dat BTC zou inzakken werd al snel werkelijkheid zeg!
Maar trok ook IOTA (en de rest) mee naar beneden.. Ach.. Op naar volgende dump/pump/moon

Maar trok ook IOTA (en de rest) mee naar beneden.. Ach.. Op naar volgende dump/pump/moon

kan het ook niet laten , ik heb net weer wat NEO , ONT en ADA gekocht
Ok thanks voor het delen.Slux schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:51:
[...]
The usual, LTC, Bcash, dash en Nano, alleen geen xmr dit keer voor mij.
Jij bent een echte trader en geen hodler toch?
Ik heb nog wat fiat voor wat hodl coins, en daarna gaat er geen nieuw geld meer in dit jaar.
Maar ik denk toch dat ik er BTC mee aanschaf.
Dus jij gaat gewoon door met het kopen van shitcoins??cryptore schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:54:
kan het ook niet laten , ik heb net weer wat NEO , ONT en ADA gekocht
Goed idee!! Ik ga wat extra ADA inslaan!
Ja hoor , geen probleemThaam schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:01:
[...]
Dus jij gaat gewoon door met het kopen van shitcoins??
Goed idee!! Ik ga wat extra ADA inslaan!
ADA kost binnenkort minder dan 7 USDT cent, 4 digit sat coins worden 3 digit sat coins, 3 digit sat coins worden 2 digit sat coins en uiteindelijk worden 2 digit sat coins 1 digit sat coins. Wat een werkelijkheid, dat hadden we in december 2017 niet durven denken.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat de Alts op het niveau van als in december 2017 zullen komen. Toen velen in december 2017 instapten op 16-20k, deden we dit omdat velen van ons nieuw waren met crypto en in de veronderstelling waren dat het gewoon door zou stijgen, wat dus niet gebeurde, toen gingen we collectief naar de kloten.
Nu hebben we gezien hoe hard BTC kan dalen, er is niks dat mij bewijst dat BTC niet nog een keer hard kan dalen. Toen in januari 2018 NEO naar 200 dollar ging, gebeurde dat omdat iedereen niet alleen BTC kocht, maar ook de Alts.
Ik denk daarom persoonlijk niet dat het nu net zo zal gaan als in december 2017 dat de Alts weer hard gaan stijgen. Als dat wel zou gebeuren, dan had dat nu al moeten gebeuren, maar BTC stijgt en de Alts dalen alleen maar in Sats. De enige rede dat NEO bijv. nu niet verder daalt is omdat BTC te hard stijgt en de daling van NEO in Sats de USDT waarde van NEO min of meer constant houdt.
Enige uitzonderingen zijn kort durende hypes van coins bijv. NEO 3.0, of testnet, mainnet, Microsoft partnership, etc. Niks dat we niet eerder gezien hebben. In het kort ik denk dat BTC de koning blijft en de Alts verder kapot gaan, helemaal als de daling van BTC misschien weer langer dan een paar dagen duurt, dan blijft er helemaal niks van de meeste Alts over in USDT en Sats.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat de Alts op het niveau van als in december 2017 zullen komen. Toen velen in december 2017 instapten op 16-20k, deden we dit omdat velen van ons nieuw waren met crypto en in de veronderstelling waren dat het gewoon door zou stijgen, wat dus niet gebeurde, toen gingen we collectief naar de kloten.
Nu hebben we gezien hoe hard BTC kan dalen, er is niks dat mij bewijst dat BTC niet nog een keer hard kan dalen. Toen in januari 2018 NEO naar 200 dollar ging, gebeurde dat omdat iedereen niet alleen BTC kocht, maar ook de Alts.
Ik denk daarom persoonlijk niet dat het nu net zo zal gaan als in december 2017 dat de Alts weer hard gaan stijgen. Als dat wel zou gebeuren, dan had dat nu al moeten gebeuren, maar BTC stijgt en de Alts dalen alleen maar in Sats. De enige rede dat NEO bijv. nu niet verder daalt is omdat BTC te hard stijgt en de daling van NEO in Sats de USDT waarde van NEO min of meer constant houdt.
Enige uitzonderingen zijn kort durende hypes van coins bijv. NEO 3.0, of testnet, mainnet, Microsoft partnership, etc. Niks dat we niet eerder gezien hebben. In het kort ik denk dat BTC de koning blijft en de Alts verder kapot gaan, helemaal als de daling van BTC misschien weer langer dan een paar dagen duurt, dan blijft er helemaal niks van de meeste Alts over in USDT en Sats.
Waarna de software onbruikbaar wordt omdat de tokenprijs te hoog komt te liggen?Rookert25 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:22:
[...]
Token is nodig om de 'software' te laten draaien. Veel gebruikt software = veel vraag token = hogere prijs bij beperkter aanbod.
Het is nochtans hetzelfde argument. "Ja maar bitcoin wordt gebruikt voor crimineel gedrag", aldus JPMorgan zelf. Tja, hun schepen dus ook. Als ze hun eigen redenatie in stand willen houden betekent dat dat dit dus ook hun eigen schuld is, en dat je JPMorgan dus moet mijden. Ik deelde dit omdat ik dat nogal ironisch vond, niet omdat ik zelf vind dat JPMorgan hier verantwoordelijk voor isJe andere nieuws slaat nergens op; zo'n schip wordt gehuurd door een maritiem bedrijven die het weer kan uithuren voor transporten. Alsof een woningcorporatie aansprakelijk wordt gesteld wanneer een huurder zijn woning onderverhuurd aan iemand die een wietkwekerij in die woning heeft.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
11K komt eraan
Prepare for the next ATH
Het enige waar je geen rekening mee houd is dat we bij lange na nog niet in de fase zit waar jij het over hebt namelijk eind 2017. We zijn amper 6 maanden uit het dal aan het klimmen. Ik zie iedereen al conclusies trekken over dit gaat dood dat gaat dood. Ik zeg je hebt weak hands. Tuurlijk zullen er coins verdwijnen maar naast BTC zal er altijd andere coins zijn. Anders waren XRP, LTC, XMR en DASH al bij alle vorige bullruns rekt gegaan.Sahara schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:12:
ADA kost binnenkort minder dan 7 USDT cent, 4 digit sat coins worden 3 digit sat coins, 3 digit sat coins worden 2 digit sat coins en uiteindelijk worden 2 digit sat coins 1 digit sat coins. Wat een werkelijkheid, dat hadden we in december 2017 niet durven denken.
Laat de markt even zn werk doen. Naast goud zijn er toch ook zat andere valuta's en assets om mee te handelen, of omdat goud "the king" is is de rest niks meer waard?
Lijkt me ook een goed idee! De meeste zijn al in vrije val sinds hun ontstaan. Even de bezem erdoor aub!Richh schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:48:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Voor degene die een goedkopere lambo willen omdat de alts rekt zijn
:
https://www.ad.nl/auto/va...ure-lamborghini~a409b9db/
https://www.ad.nl/auto/va...ure-lamborghini~a409b9db/
En nu een 949 stuks Bitcoin buy order @ 12.200 USDT op Binance om de koers niet verder onderuit te laten gaan. Ik verwacht dat we de 12.100 nog sowieso eenmaal op gaan zoeken.
Edit: And it's gone.. Binnen 2 minuten.
Edit: And it's gone.. Binnen 2 minuten.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 10-07-2019 18:51 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wat is in de nabije toekomst nog een mooi instapmoment om nog wat geld richting BTC te gooien, denken jullie? Ik zit zelf met 10k in m'n hoofd, maar best mogelijk dat we dat niveau niet snel meer terugzien...
Nu?TomTorquay schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:54:
Wat is in de nabije toekomst nog een mooi instapmoment om nog wat geld richting BTC te gooien, denken jullie? Ik zit zelf met 10k in m'n hoofd, maar best mogelijk dat we dat niveau niet snel meer terugzien...
Koop nu met bijv 25% van je besteedbare bedragTomTorquay schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:54:
Volgende week weer
De week daarop weer
en de week daarop weer.
Heb je in ieder geval een gemiddelde, mochten we nog wat zakken pak je dat als goedkopere instap mee....
(zoek maar eens op Dollar Cost Averaging, niemand kan tenslotte vooraf het juiste instapmoment bepalen)
[ Voor 8% gewijzigd door 996 op 10-07-2019 19:01 ]
@996 Dank voor de tip, maar dollar cost averaging heb ik al in m'n achterhoofd. Wil alleen niet zomaar om de week er wat bijgooien, ik wacht op sleutelniveaus. Bereiken we die niet, het zij zo.
Ik wacht nog op 1000TomTorquay schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:54:

Jij hebt ook niets beters te doen dan constant mensen afzeiken of wel ?
Die stomme alts trekken BTC het rekt-gat in 
Trek 'm nog maar 2000 dollar verder naar beneden, dan zal ik mn inzet wel weer verder verhogen
Trek 'm nog maar 2000 dollar verder naar beneden, dan zal ik mn inzet wel weer verder verhogen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb het toch nergens over de waarde van de token? Ik heb het over de marketcapPkunk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:53:
[...]
Ik snap van dit soort tokens niet wat de meerwaarde van een duurdere/goedkopere token is. Ik snap dat het iets waard moet zijn, maar wat maakt het uit of het token €1000 of €0,05 waard is?
Voor long term zou ik gewoon instappen wanneer je wilt, erg lastig om te timen.TomTorquay schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:54:
Eigenlijk het enige valide advies voor crypto, doe gewoon iets. Maakt niet uit wat maar doe iets anders mis je de boot.Bartske schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:59:
[...]
Voor long term zou ik gewoon instappen wanneer je wilt, erg lastig om te timen.
Én goed timen vooral!Crypts schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:11:
[...]
Eigenlijk het enige valide advies voor crypto, doe gewoon iets. Maakt niet uit wat maar doe iets anders mis je de boot.
mooi gevecht dit 
pilsie erbij
pilsie erbij
Prepare for the next ATH
Ik doelde niet in te gaan op iets dat jij specifiek zei. Ik heb de whitepaper gelezen en vraag me gewoon af: wat maakt het uit welke waarde zo’n token heeft voor het product?Adnanos schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:58:
[...]
Ik heb het toch nergens over de waarde van de token? Ik heb het over de marketcap
Hallo met Tim
Dan trek ik er ook eentje open, proost!
De laatste tijd ging/gaat de BTC omhoog maar nu even omlaag.
Shit happens
met zulke gevechten moet er toch wel wat OTC handel op de markt zijn gekomen ?
Prepare for the next ATH
Timing in crypto is recht evenredig aan de interval die je gebruikt. In andere woorden? Zet de interval op 5 minuten en je bent vrijwel altijd een loser, zet hem in een bull market op een maand of langer en je bent een winner.
Na m'n TA's ziet BTC er toch nog vrij bullish uit.....

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 10-07-2019 21:23 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zou goed kunnen inderdaadsourcecode schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:05:
met zulke gevechten moet er toch wel wat OTC handel op de markt zijn gekomen ?
LTC en ETH maar weer even aangevuld, mooi zo'n dip
XRP nog steeds drama, nog steeds niet hoog genoeg geweest om te lozen. Maar zolang ze bij Celsius staan leveren ze in ieder geval nog een paar dollarcent rente op

XRP nog steeds drama, nog steeds niet hoog genoeg geweest om te lozen. Maar zolang ze bij Celsius staan leveren ze in ieder geval nog een paar dollarcent rente op
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Die 1000 BTC buywall op binance wordt rustig opgeknabbeld
ja en dan knalt die omlaag ernaaTuutjDrie schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:33:
Prepare for the next ATH
Mooi om te zien inderdaad. Die persoon weet waarschijnlijk wel dat wanneer alles gekocht is de prijs er onder gaat komen en de kans prima aanwezig is dat het even gaat duren voordat ie weer op winst staat. Geeft prachtig aan hoeveel vertrouwen zo'n persoon heeft.TuutjDrie schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:33:
Ha, deed mij denken aan mijn xlm potje, ~2% inflatie correctie per week, alle beetjes helpen hè
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Er heeft iemand ondertussen een shitload aan BTC. De tandjes.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja, tenzij de waardevermindering gedurende langere tijd hoger is dan het dividend, dan kan je beter richting fiat of Bitcoin gaan.Gondor schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:35:
[...]
Ha, deed mij denken aan mijn xlm potje, 2% inflatie correctie per week, alle beetjes helpen hè
Wat betreft de Bitcoin koers: misschien moet de MA25 weer even gehit worden voordat we verder omhoog gaan, gaat wel snel zo.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 10-07-2019 21:39 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
zelf vind ik alles boven 10k nog overgewaardeerd, ik koop alleen bij onder 10k.
halvening is nog te ver weg imo.
Ja, het is denk ik ook meer bedoeld/handig voor de niet day-traders. Als je het al heb gekocht en niet van plan bent bij de eerste beste +5% te verkopen krijg je zo tenminste wat compensatie van de dump's zullen we maar zeggenTaro schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:36:
[...]
Ja, tenzij de waardevermindering gedurende langere tijd hoger is dan het dividend, dan kan je beter richting fiat of Bitcoin gaan.
Edit: dat stomme toetsenbord, stond op Engels, doet ie auto correctie en i.c.m. niet goed schrijven wordt het extra erg.
[ Voor 12% gewijzigd door Gondor op 10-07-2019 21:43 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
dit was eigenlijk ook niet echt een correctie ?
Prepare for the next ATH
Nee, maar het is wel een flinke rejectie van het 13K level.sourcecode schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:46:
dit was eigenlijk ook niet echt een correctie ?
Support ligt nu ongeveer op de 10800, dus kans is best groot dat we nog onder de 11K gaan. Volgens mijn geweldig betrouwbare TA krijgen we begin augustus een breakout (naar boven of naar beneden)
Volgens mijn bescheiden mening zien we een 160k. BTC ergens in de zomer 2021, waarschijnlijk in Juni.Bartske schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:49:
Support ligt nu ongeveer op de 10800, dus kans is best groot dat we nog onder de 11K gaan. Volgens mijn geweldig betrouwbare TA krijgen we begin augustus een breakout (naar boven of naar beneden)
Nou die support neem ik met een korrel zout, kijk eens naar de run van afgelopen maanden alle TA's konden in de prullebakBartske schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:49:
Prepare for the next ATH
Denk dat we een herhaling krijgen van 2 weken geleden, terug naar de 10k... en dan wordt het pas echt spannend.....
Mijn buy-orders staan al klaar op de 8,6k....
...... legt glazen bol weer weg ......
Mijn buy-orders staan al klaar op de 8,6k....
...... legt glazen bol weer weg ......
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 10-07-2019 22:16 . Reden: typo ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Het was meer cynisch bedoeltCrypts schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:13:
[...]
Timing in crypto is recht evenredig aan de interval die je gebruikt. In andere woorden? Zet de interval op 5 minuten en je bent vrijwel altijd een loser, zet hem in een bull market op een maand of langer en je bent een winner.
en die zitten 24/7 alles te volgen , nou ja bijna danD-Ed schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:16:
[...]
. Die 1% die het wel lukt hebben hier in dit topic bij elkaar
Prepare for the next ATH
Ahjoh gewoon van de 11.800 een nieuwe support maken en vandaar verder....
When Puch ?
Prepare for the next ATH
NopePHPResource schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:28:
Ahjoh gewoon van de 11.800 een nieuwe support maken en vandaar verder....
Prepare for the next ATH
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vannacht.. even wat onrust en weer door omhoog..
Of terug naar de 10k
Of terug naar de 10k
imho doet halvening helemaal niets.Tominatie schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:39:
zelf vind ik alles boven 10k nog overgewaardeerd, ik koop alleen bij onder 10k.
Dat zit elke dag een heel klein beetje meer in de koers verrekend. Is niet iets wat plotseling gebeurd en niemand ziet aankomen.
Ik zet een Bitcoin buy order voor 50% van de pf rond 11.126 USDT (Stukje boven de 1D MA25) en aan de andere kant voor 50% een stop limit buy order rond 12.185 USDT. Kan alle kanten op vannacht
Gniffel, great minds think alike:Taro schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:50:
Ik zet een Bitcoin buy order voor 50% van de pf rond 11.126 USDT (Stukje boven de 1D MA25) en aan de andere kant voor 50% een stop limit buy order rond 12.185 USDT. Kan alle kanten op vannacht
07-10 22:32:06
BTC/USDT
Koop
11,126.00
0.015847
0.00%
176.31 USDT
–
(even geen zin om een screenshot te maken, en geen 50% in mijn geval
[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 10-07-2019 22:53 ]
Geweldig dit, alle bears komen weer tevoorschijn, zo zeker van hun zaak maar ondertussen allemaal niet vol durven shorten

[ Voor 44% gewijzigd door Malawolar op 10-07-2019 23:29 ]
Valt mee toch, is net twee dagen geleden deze koers.Malawolar schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:25:
Geweldig dit, alle bears komen weer tevoorschijn, zo zeker van hun zaak maar ondertussen allemaal niet vol durven shorten
Gelukkig ben jij altijd present om anderen met heel veel plezier kennelijk af te zeiken. Dat lijkt jouw hobby te zijn.. echt impressiveMalawolar schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:25:

M'n Glenn Hoddle bag staat op een exchange, al veel te lang. Dus m'n ledger even afgestoft. Zie ik dat er nog een beetje BTC op staat, 0.0225. Dat kruimeltje is overgebleven toen ik een mooi rond getal aan BTC richting een exchange stuurde.
14 december gekocht voor 63.44 EUR, nu 241.35 waard. Best geinig.
Had ik alles maar op die ledger laten staan...
14 december gekocht voor 63.44 EUR, nu 241.35 waard. Best geinig.
Had ik alles maar op die ledger laten staan...

Of, of lezen een paar keer per week/dag bij en baseren daar de keuzes opsourcecode schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:21:
[...]
en die zitten 24/7 alles te volgen , nou ja bijna dan
Ik denk serieus waar dat bovenstaande een succesvolle strategie kán zijn...
Woww, echt alles is keihard naar beneden gedenderd zeg!
Dat vindt Ali Baba niet grappig, hij moet een fuif geven in augustus!
Maar een echte hodler raakt niet in paniek, en Ali Baba sowieso niet. Hij verdenkt enkele rovers, en zal ook nog op zoek gaan nieuwe schatkamers.
Dat vindt Ali Baba niet grappig, hij moet een fuif geven in augustus!
Maar een echte hodler raakt niet in paniek, en Ali Baba sowieso niet. Hij verdenkt enkele rovers, en zal ook nog op zoek gaan nieuwe schatkamers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!