Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:22
Anton.net schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:58:
[...]

Gewoon nu doen. d:)b
Als er echt 4 delen komen, die elk meer dan 2 jaar nodig hebben. Dan kan je wachten tot de ps6 voor je kan beginnen.

Ik denk dat je je niet zo moet focussen op die 'meerdere delen'. Deze game is langer dan 30 uur, wat al best lang is imo. Ik zit er nu 20 uur in, en tot nu toe voelt het gewoon als een heel 'complete' game aan.

Als je bij deeltje 1 van Uncharted, Red Dead Redemption, The Last of Us of Batman Arkham had geweten dat er meerdere delen zouden komen, zou je dan ook hebben gewacht op het laatste deel om te beginnen?
Mag toch niet hopen dat er 2 jaar tussen elk deel zit.

Je vergelijking gaat natuurlijk nogal scheef op basis van dat het geen echt afzonderlijke games zijn. Het overkoepelende verhaal is 1 verhaal over meerdere delen en doordat je dat weet voelt het niet af als je 1 deel af hebt. Tenminste, zo voelt het voor mij. Denk ook wel dat hier een verschil zit tussen mensen die het origineel wel en niet gespeeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

[...]
Als je bij deeltje 1 van Uncharted, Red Dead Redemption, The Last of Us of Batman Arkham had geweten dat er meerdere delen zouden komen, zou je dan ook hebben gewacht op het laatste deel om te beginnen?
Dat zijn wel gewoon volledige games met afgeronde verhaallijnen, etc en die hebben sequels gekregen. Hier heb je een deel van 1 game, met een beperkt deel van het verhaal. Een volledige FF game zou minstens 100 uur gameplay (moeten) opleveren imho ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gewoon nu doen. d:)b
Als er echt 4 delen komen, die elk meer dan 2 jaar nodig hebben. Dan kan je wachten tot de ps6 voor je kan beginnen.

Ik denk dat je je niet zo moet focussen op die 'meerdere delen'. Deze game is langer dan 30 uur, wat al best lang is imo. Ik zit er nu 20 uur in, en tot nu toe voelt het gewoon als een heel 'complete' game aan.

welke chapter ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:21
-SaveMe- schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:40:
[...]
Dat zijn wel gewoon volledige games met afgeronde verhaallijnen, etc en die hebben sequels gekregen. Hier heb je een deel van 1 game, met een beperkt deel van het verhaal. Een volledige FF game zou minstens 100 uur gameplay (moeten) opleveren imho ....
Is maar hoe je het zelf bekijkt denk ik. Er zijn toch geen officiële regels dat een FF games 100u MOET zijn en bijvoorbeeld een DOOM 15 uur mag zijn. Als de kwaliteit goed is, maakt me dat allemaal niet veel uit.

Voor mij is dit gewoon een nieuwe game, gebaseerd op de Midgar sectie van de OG FF7, met nieuwe toevoegingen.
Dat er later nog nieuwe delen komen; prima, die spelen ik dan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57
Anton.net schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:58:
[...]

Is maar hoe je het zelf bekijkt denk ik. Er zijn toch geen officiële regels dat een FF games 100u MOET zijn en bijvoorbeeld een DOOM 15 uur mag zijn. Als de kwaliteit goed is, maakt me dat allemaal niet veel uit.

Voor mij is dit gewoon een nieuwe game, gebaseerd op de Midgar sectie van de OG FF7, met nieuwe toevoegingen.
Ik zal het maar in spoiler tags zetten, maar eigenlijk is het dat niet, maar goed.
Als midgar nu alleen al 30 uur kost, en er komen nog zoveel dorpjes aan,
spoiler:
Nibelheim waar een groot deel van Cloud's/Tifa's verleden zit, Temple of the Ancients, Mideel, Wutai, de Gold Saucer, Rocket Town
dan denk ik dat er nog behoorlijk wat komen gaat.
spoiler:
Maar ja, het is wel zo dat in Midgar de meeste uren in zitten, dat was 23 jaar geleden ook al zo. Midgar is het grootst, waar je ook het vaakst terugkomt nadat de grote midgar-quest voorbij is.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Chapter 13, so far mega blij met hoe het is aangepakt. De story telling van de main story is lachen maar ook tears of sadness. Combat vind ik heel nice en de muziek is next level.

Ik vind het jammer dat het einde in zicht is, maar ik vind het ook fijn dat ik kan uitkijken naar nieuwe episodes in de toekomst. En dat ik daar dan weer voor moet betalen vind ik prima, 1-2 euro per uur is best prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dops schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:21:
[...]

Chapter 13, so far mega blij met hoe het is aangepakt. De story telling van de main story is lachen maar ook tears of sadness. Combat vind ik heel nice en de muziek is next level.

Ik vind het jammer dat het einde in zicht is, maar ik vind het ook fijn dat ik kan uitkijken naar nieuwe episodes in de toekomst. En dat ik daar dan weer voor moet betalen vind ik prima, 1-2 euro per uur is best prima :D
kan je me is een top 5 geven van beste chapters tot nu van 1 tm 13 (waar je bent).
spoiler:
]Je moet er natuurlijk nog 5....

[ Voor 1% gewijzigd door Sagat op 08-04-2020 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dops schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:21:
[...]

bedoel ik echt qua boss battles, cutscenes, epicheid, etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:55:
[...]

kan je me is een top 5 geven van beste chapters tot nu van 1 tm 13 (waar je bent).
Je moet er natuurlijk nog 5....
Waarom vraag je aan iedereen in welk chapter ze zijn?

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:00
Anton.net schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:58:
[...]

Ik heb doom in 11uur uitgespeeld en absoluut niet gerushed.

Ik zit er nu 14 uur in en zit nog steeds in chapter 8. Meer dan lang genoeg voor mij deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik vindt het niet zo heel erg tof van je dat je nu compleet verklapt hoeveel chapters er zijn, je wordt bedankt. :(

[ Voor 88% gewijzigd door SkyStreaker op 08-04-2020 16:55 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:52:
[...]

Ik vindt het niet zo heel erg tof van je dat je nu compleet verklapt hoeveel chapters er zijn, je wordt bedankt. :(
Oops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:52:
[...]

*snip* Niet helemaal de juiste toon, zie ook topic warning

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 08-04-2020 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zal niks meer zeggen:S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
@Verwijderd chapter 14.

Heb na 21 uur totaal niet het gevoel dat ik een halve game aan het spelen ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sephiroth Theme DLC code werkt goed sinds vandaag. Al geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
15 uur erin en al erg veel speciale momenten gehad:
spoiler:
De straten nadat de reactor is ontploft, de treinreis, Aerith bij de kerk en haar huis

Leuk gedaan met de combat dat het masteren van een wapen de skills "algemeen" maakt, zodat je deze niet hoeft te equippen, dit geeft motivatie om elk wapen te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik twijfel zit nu in chapter 6 maar heb classic mode gekozen om toch een beetje het gevoel te krijgen van de ps1 versie alleen is het wel heel simpel zo .... toch maar switchen naar normal en overnieuw beginnen? hmm

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Njay schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:03:
Ik twijfel zit nu in chapter 6 maar heb classic mode gekozen om toch een beetje het gevoel te krijgen van de ps1 versie alleen is het wel heel simpel zo .... toch maar switchen naar normal en overnieuw beginnen? hmm
Die keuze hangt natuurlijk af van je eigen speelstijl maar ik heb er geen moment spijt van dat ik normal heb gekozen het system is goed overdacht en sluit aan bij de encounters.

spoiler:
Het simpel button bashen is er zeker niet bij in normal daar ga je de encounters niet mee winnen, je zal tactisch materia moeten gebruiken/requippen afhankelijk van de encounter. Zo ook zal je moeten switchen tussen welk party member welke spell of ability doet.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
ShadowBumble schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:07:
[...]

Die keuze hangt natuurlijk af van je eigen speelstijl maar ik heb er geen moment spijt van dat ik normal heb gekozen het system is goed overdacht en sluit aan bij de encounters.

spoiler:
Het simpel button bashen is er zeker niet bij in normal daar ga je de encounters niet mee winnen, je zal tactisch materia moeten gebruiken/requippen afhankelijk van de encounter. Zo ook zal je moeten switchen tussen welk party member welke spell of ability doet.
Thanks voor je spoiler tekst maakt mijn keuze easy , ik stap over :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:03
Vraagje: Wat houd dat oranje icoontje precies in dat soms tijdens de combat verschijnt in je ATB bar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:01:
Vraagje: Wat houd dat oranje icoontje precies in dat soms tijdens de combat verschijnt in je ATB bar ?
Status effect zoals poison.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Raem
Oke bedankt.Zit nu nog in het demo gedeelte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 22:15
Moment of Truth vandaag!!
Wanneer komt het mailtje met T&T *O* (ik wacht op een bericht van all your games)

En dan morgen natuurlijk het moment de het postNL busje voor de deur stopt.

Ondanks alle spoilers tags kon ik me niet weerhouden om ze niet te lezen.
Ik ben er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Voor diegene die net als ik nog wachten op hun editie... Hier een leuke spoiler-free review! Zeker het kijken waard!

YouTube: Final Fantasy VII Remake REVIEW (Spoiler Free)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:19
Stef120 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:45:
Moment of Truth vandaag!!
Wanneer komt het mailtje met T&T *O* (ik wacht op een bericht van all your games)

En dan morgen natuurlijk het moment de het postNL busje voor de deur stopt.

Ondanks alle spoilers tags kon ik me niet weerhouden om ze niet te lezen.
Ik ben er klaar voor!
Ik heb al vaker wat games gekocht via allyourgames. Ze maken geen gebruik van track&trace als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

blackshelve schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:25:
[...]

Ik heb al vaker wat games gekocht via allyourgames. Ze maken geen gebruik van track&trace als ik het goed heb.
Same here, het is zonder track & trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Wat hebben jullie hier qua materia equipped?

spoiler:
Ik ben momenteel in een solo stuk met Cloud en heb op mn zwaard lightning gelinked met elemental en een losse healing. Op mn bracelet Fire gelinked met magnify. Vooral die magnify is top voor grotere groepen als je die wat verder geleveled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Ik heb zojuist een pre-order gedaan voor de digitale deluxe version via de PS store zelf. Krijg ik de chocobo chick materia dan ook? of geldt dat alleen voor fysieke pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Henkie_NtA schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:57:
Wat hebben jullie hier qua materia equipped?

spoiler:
Ik ben momenteel in een solo stuk met Cloud en heb op mn zwaard lightning gelinked met elemental en een losse healing. Op mn bracelet Fire gelinked met magnify. Vooral die magnify is top voor grotere groepen als je die wat verder geleveled hebt.
spoiler:
Maakt het eigenlijk uit of je materia op je wapen of op een bracelet plaatst?
Zelf probeer ik elke party member een balans tussen active en passive materia te geven. Zodat elke character het maximale uit zijn beschikbare MP haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Nieuwevolger schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:03:
[...]

spoiler:
Zelf probeer ik elke party member een balans tussen active en passive materia te geven. Zodat elke character het maximale uit zijn beschikbare MP haalt.
spoiler:
Voor de meeste maakt dat niet uit, behalve dus als je linked via de Elemental materia. Als je die in je wapen hebt krijg je elemental damage en in armor wordt de damage die je krijgt van het desbetreffende element vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Nieuwevolger schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:03:
[...]

spoiler:
Elemental geeft op je wapen gelinkte bonus, op je armor geeft het weerstand tegen het gelinkte element (damage reduce, immunity, absorb voor de 3 levels). Op je accessoires doet dit niks (heb ook geen idee of hier linked slots op kunnen zitten).

Ben in chapter 8, vermaak me tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Mijn exemplaar is ook zojuist op de deurmat geploft (via discountgames.nl, waardoor ik iets langer heb moeten wachten dan veel anderen). De komende dagen nog twee bosses slopen in Sekiro en dan vanaf het weekend vol aan de slag met deze game. Heb er echt heel, heel veel zin in!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
AllYourGames notified me net dat niet alle pre-orders uitgeleverd kunnen worden en dat de mijne dus pas zaterdag komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Sjoerdje131 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:22:
AllYourGames notified me net dat niet alle pre-orders uitgeleverd kunnen worden en dat de mijne dus pas zaterdag komt :'(
Same here, zag je bericht en het mailtje kwam binnen.
1 dagje vertraging.
Daarvoor ga ik niet naar de MediaMarkt rennen.

ff balen en zaterdag vol gas dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Laatst online: 09:28
Sjoerdje131 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:22:
Hier idem dito. Ach, dat extra dagje extra wachten overleven we ook wel weer.

Er spelen wel grotere zaken in de wereld momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Henkie_NtA schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:08:
[...]

spoiler:
Voor de meeste maakt dat niet uit, behalve dus als je linked via de Elemental materia. Als je die in je wapen hebt krijg je elemental damage en in armor wordt de damage die je krijgt van het desbetreffende element vermindert.
spoiler:
Kleine sidenote dat werkt toch enkel bij de eerste attack en dus niet bij de rest van de attacks in de battle ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
ShadowBumble schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:40:
[...]

spoiler:
Kleine sidenote dat werkt toch enkel bij de eerste attack en dus niet bij de rest van de attacks in de battle ?
spoiler:
Hmm dat staat er volgens mij niet en dacht dat in battle ik gewoon de hele tijd het desbetreffende elemental effect zag bij attacks. Zal zo eens checken voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ShadowBumble schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:07:
[...]

spoiler:
En wat een verschil de eerste boss was op easy zonder enig potion verbruik nu toch 8 potions en een aantal cures op normal heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Nou ik heb dus 2 pre-orders geplaatst bij allyourgames, eentje had ik ergens begin maart al geplaatst. Die is voor mezelf. En 2 weken geleden heb ik een nieuwe geplaatst als cheerup cadeautje voor een goeie vriendin die ook helemaal weg is van FF7 en kingdom hearts enzo.
Ik krijg nou net een mail dat die laatste pre-order vertraagd is net als jullie. Maar over mijn eerste preorder voor mezelf wordt niks gezegd...

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Waarom niet cancellen en de eerste de beste mediamarkt binnen wandelen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deathchant
unfor schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:07:
Waarom niet cancellen en de eerste de beste mediamarkt binnen wandelen?
Omdat er door de overheid geadviseerd wordt om zoveel mogelijk thuis te blijven en niet "onnodig" te gaan shoppen. Ik ga naar de supermarkt en that's it. FF7 Remake krijg ik dan wel een dagje later binnen met de post.
offtopic:
Deloeks, kom je nog eens mee BF spelen op discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Deathchant schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:02:
Nou ik heb dus 2 pre-orders geplaatst bij allyourgames, eentje had ik ergens begin maart al geplaatst. Die is voor mezelf. En 2 weken geleden heb ik een nieuwe geplaatst als cheerup cadeautje voor een goeie vriendin die ook helemaal weg is van FF7 en kingdom hearts enzo.
Ik krijg nou net een mail dat die laatste pre-order vertraagd is net als jullie. Maar over mijn eerste preorder voor mezelf wordt niks gezegd...
Ik heb een verzendbevestiging ontvangen van AllYourGames voor mijn pre-order. Ergens begin dit jaar besteld. Dus denk dat je die andere gewoon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph93
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik heb bij allyourgames.nl op 20 maart gepreorderd, heb nog geen mailtje ontvangen over vertraging hopelijk is dat goed nieuws.... Nog geen verzendbevestiging gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Ralph93 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:27:
Ik heb bij allyourgames.nl op 20 maart gepreorderd, heb nog geen mailtje ontvangen over vertraging hopelijk is dat goed nieuws.... Nog geen verzendbevestiging gezien.
Idem hier. Geen verzendbericht. Maar ja, ik kan nu toch niet gamen, ik ben aan het werk :) (tweakers.netten mag wel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph93
Deathchant schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:28:
[...]

Idem hier. Geen verzendbericht. Maar ja, ik kan nu toch niet gamen, ik ben aan het werk :) (tweakers.netten mag wel :))
Zojuist verzendbericht gekregen, ik krijg hem morgen 🙏🙏😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Ralph93 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:41:
[...]

Zojuist verzendbericht gekregen, ik krijg hem morgen 🙏🙏😬
Ik ook, om 13:20 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kun je altijd de moeilijkheidsgraad aanpassen of alleen als je de game start ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
-SaveMe- schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:51:
Kan je altijd aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
-SaveMe- schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:51:
Ik meende ergens hier in het topic gelezen te hebben dat je de moeilijkheidsgraad elk moment kan wijzigen.

Als ik het zo lees is easy ook echt easy en bij normal mode word enige tactiek verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Top! Thanks @Henkie_NtA en @Stef120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52

s0kkie

Cowabunga

Trophies zijn eindelijk zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnore
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-03-2022
Hey tweakers,

Ik vroeg me af of iemand anders ook de 1st class edition ge pre-ordered heeft via de square enix eu store?

Ik heb dat wel gedaan, heb op 26 maart een mailtje gekregen dat hij verstuurd is, ik heb er nog niks van gehoord verder en heb vandaag een berichtje naar de store helpdesk gestuurd, nu kreeg ik zojuist een berichtje terug dat m'n order klaar staat om verstuurd te worden :/

Ik vroeg me dus af of iemand hier deze ook besteld heeft en wellicht meer info heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
Ik ben benieuwd of er een day one patch beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anunnore schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:21:
Hey tweakers,

Ik vroeg me af of iemand anders ook de 1st class edition ge pre-ordered heeft via de square enix eu store?

Ik heb dat wel gedaan, heb op 26 maart een mailtje gekregen dat hij verstuurd is, ik heb er nog niks van gehoord verder en heb vandaag een berichtje naar de store helpdesk gestuurd, nu kreeg ik zojuist een berichtje terug dat m'n order klaar staat om verstuurd te worden :/

Ik vroeg me dus af of iemand hier deze ook besteld heeft en wellicht meer info heeft?
Heb ik ook gepre-ordered. Hun mailtje van maart zegt eigenlijk niks. Ik had ook al contact met ze opgenomen, dit is wat ik als antwoord kreeg:
Thank you for contacting the Square Enix EU Store Team. We hope you and your family are keeping well through these difficult times.

We have just checked your order and the shipping preparation is on process. We are doing our best to dispatch all orders as soon as possible. If you selected a shipment method that includes tracking, don't worry, as soon as the package leaves the warehouse you should receive an email with the tracking information.

Due to the COVID-19 situation, we are experiencing supply chain irregularities, which means that we cannot guarantee delivery dates.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnore
Chester schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:52:
[...]

Heb ik ook gepre-ordered. Hun mailtje van maart zegt eigenlijk niks. Ik had ook al contact met ze opgenomen, dit is wat ik als antwoord kreeg:

[...]
Ok dat is bijna identiek aan de reactie die ik kreeg, nog maar meer geduld hebben dan.

Ik moet zeggen dat ik het wel wat tegen vind vallen, ik kan er prima in komen dat de levering en alles vertraagd word enzo dat is echt het punt niet, maar dat het een dag voor de release nog niet eens verstuurd is :/

ach ja meer geduld hebben dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ondanks de soms matige textures vind ik de game verder te gek. :) Zit in chapter 3.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 09-04-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ja het is af en toe wat rough around the edges, maar ik moet regelmatig even stilstaan hoe prachtig dit spel eruit ziet:
https://imgur.com/a/4ernfBl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anunnore schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:58:
[...]

Ok dat is bijna identiek aan de reactie die ik kreeg, nog maar meer geduld hebben dan.

Ik moet zeggen dat ik het wel wat tegen vind vallen, ik kan er prima in komen dat de levering en alles vertraagd word enzo dat is echt het punt niet, maar dat het een dag voor de release nog niet eens verstuurd is :/

ach ja meer geduld hebben dan maar.
Ik heb net een shipping notification gekregen. Zo te zien moet het uit Frankrijk komen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnore
Chester schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:49:
[...]

Ik heb net een shipping notification gekregen. Zo te zien moet het uit Frankrijk komen.
Ah wel heb je ooit, ik heb hem ook in de mail. Ben nieuwsgierig hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Is het jullie opgevallen dat er ook niks, maar dan ook niks van de karakters clipt? De modellen zijn echt goed uitgedacht en geen enkele polygon clipt met een ander stuk 😆

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnore
En heb zojuist een bericht gekregen van dpd dat hij de volgende werkdag word bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
spoiler:
Hell house boss, wat een langdradig en tedious gevecht hey...
zit er hard over te twijfelen om hem even terug te zetten naar easy voor deze boss. T.T

let op spoilers aub

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 10-04-2020 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Rob SOS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:58:
*** zit er hard over te twijfelen om hem even terug te zetten naar easy voor deze boss. T.T
spoiler:
Gebruik je magic of z'n barrier te breken, je moet ook proberen z'n handen te vernietigen.
bPas daarna kan je veel damage uitdelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 10-04-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Pff... Is het al 5 uur?.. Wil naar huis.. Kan ik eindelijk spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
spoiler:
Ik was bezig met het counteren van zijn status met magic, als het huis in vuur staat ijs en omgekeerd.
maar met welke magic breek je de barrier dan?

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 10-04-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ik het goed begrepen heb, wanneer je een magic spel doet (maak niet uit welke), dan kan je paar klappen uitdelen met normale damage.

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 10-04-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Zit sterk te twijfelen of ik deze ga halen voor de PS4 Pro, ben wel weer toe aan een leuke actie RPG. Twijfel komt vooral omdat ik niet alle FF games heb gespeeld, deze FF 7 heb ik nog nooit gespeeld namelijk. Dus ben niet geheel bekend met het gehele FF universum zeg maar :)

Is de gameplay ook geheel turned base, of is het gewoon lekker real time hakken? Is het battle systeem ingewikkeld zoals bijvoorbeeld Xenoblade 2? Daar kwam ik niet in op de switch.

Misschien moet ik er maar gewoon induiken en zien waar het schip strand :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ulti23 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:13:
Zit sterk te twijfelen of ik deze ga halen voor de PS4 Pro, ben wel weer toe aan een leuke actie RPG. Twijfel komt vooral omdat ik niet alle FF games heb gespeeld, deze FF 7 heb ik nog nooit gespeeld namelijk. Dus ben niet geheel bekend met het gehele FF universum zeg maar :)

Is de gameplay ook geheel turned base, of is het gewoon lekker real time hakken? Is het battle systeem ingewikkeld zoals bijvoorbeeld Xenoblade 2? Daar kwam ik niet in op de switch.

De combat is voornamelijk real time hakken, al zal je wel soms een beetje een tactiek moeten gebruiken, een beetje een mix van FF15 en kh3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:41

Probeer de demo anders eens...
Je kan eventueel deel 7 van 1997 downloaden uit de store.
Het gedeelte van Midgar speel je daar in een paar uur uit, dan kan je de remake gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vraagje voor degene die de originele rond '97 ook gespeeld hebben.
want ik twijfel steeds meer als ik de reacties hier lees...

Hoe is het einde voor jouw gevoel?
Is het echt een "open einde" of hebben ze een soort einde gemaakt.

Is het antwoord "open einde" dan blijf ik netjes wachten.
In dat geval, had ik liever gehad dat ze alles hadden gemaakt en in 1 keer uitbrengen op meerdere schijven (net als vroeger...)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:21
Is deze nog voor een normale prijs te bestellen ergens? Gaat het nou zo hard dat het al uitverkocht is?

[ Voor 30% gewijzigd door mister_S op 10-04-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
mister_S schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:27:
Is deze nog voor een normale prijs te bestellen ergens? Gaat het nou zo hard dat het al uitverkocht is?
Check een fysieke mediamarkt winkel. Ze zullen daar nog op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Nou, allyourgames had de boel gisteren verstuurd, maar de pakketdienst is al in de straat geweest, UPS, maar geen pakketje voor me....Mijn laatste hoop om vandaag nog te kunnen spelen is een brievenbuspakketje/envelop. Nu het erop aan komt vind ik het wel vervelend om zo aan de voordeur vastgeplakt te zitten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Deathchant schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:49:
Nou, allyourgames had de boel gisteren verstuurd, maar de pakketdienst is al in de straat geweest, UPS, maar geen pakketje voor me....Mijn laatste hoop om vandaag nog te kunnen spelen is een brievenbuspakketje/envelop. Nu het erop aan komt vind ik het wel vervelend om zo aan de voordeur vastgeplakt te zitten :D
Ben vrij zeker van dat allyourgames hun games via de postbode verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyran
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11-2020
Met alleen hakken kom je er niet hoor in normal mode. Zit echt wel wat tactiek in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blackshelve
Deathchant schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:49:
allyourgames gebruikt postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
mister_S schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:27:
Misschien gameshop twente voor 62 euro of gamemania voor 65 euro? https://www.budgetgaming....l+fantasy+vii+remake.html

En als je vandaag niet besteld, kan je net zo goed wachten tot na pasen. Aangezien de postbode waarschijnlijk tot niet op eerste en tweede paasdag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX

Van FF heb ik zelf alleen 7 en 10 en 15 gespeeld, ik ben misschien wat beinvloed door nostalgie maar zou deze remake zeker aanraden, helemaal als je van Final Fantasys houdt maar 7 nooit gespeeld hebt. De muziek, de karakters, het materia systeem, een uniek spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

spoiler:
Het gehele Wall Market / Honeybee Inn stuk is echt by far mijn favoriet. Ik bedoel, in de OG game vond ik 't al een leuk stuk met het hele Cloud in a Dress stuk maar ze hebben het echt zoveel beter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:05
RavonsDaro schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:02:
spoiler:
Het gehele Wall Market / Honeybee Inn stuk is echt by far mijn favoriet. Ik bedoel, in de OG game vond ik 't al een leuk stuk met het hele Cloud in a Dress stuk maar ze hebben het echt zoveel beter gemaakt.
spoiler:
Was een funny wacky stuk inderdaad, het hele gedeelte. Alleen vond ik het nogal out of character hoe Cloud op het podium stond te shinen zonder tegenstribbeling, too much :+
Maar die handjob zag ik niet aankomen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
RavonsDaro schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:02:
spoiler:
Ik vond het allemaal maar cringeworthy tot en met. Mijn minst favoriete stuk tot dan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph93
Ik heb hem zojuist binnengekregen van allyourgames.nl, ik ga 'm installeren 😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
Ralph93 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:30:
Ik heb hem zojuist binnengekregen van allyourgames.nl, ik ga 'm installeren 😁😁
Netjes!
Ik wacht op de post van morgen!

btw
Ondertussen zijn er 2 dynamic theme's te verkrijgen.
Eentje als je de demo hebt gespeeld en eentje voor PS+ leden.

Beide zijn erg gaaf hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvP7v6GK9YkdHe0S-JjenKiSawI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B10hOieNyRubceuBHMhJ83gW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35Ok4blpXi5tB8UzFBdmhQX20pU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u6l1hCTZpAUlWTD99I0zYFMX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net ontvangen <3
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wy5aKz2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05
Mailtje van AllYourGames dat ie verzonden is, eindelijk!

Nu hopen dat de brievenbuspost niet een dag vertraagd is.

[ Voor 35% gewijzigd door Sluuz op 10-04-2020 15:03 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Laatst online: 15-09 23:09
Cool . Ik heb hem ook. Moet wel zeggen dat ik de verschillende handschoenen die erbij zitten lastig te monteren zijn. Weet niet of dat dat bij jou ook zo het geval is.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:58
@Chester hij is vet,aar had liever geen actionfigure gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dmp1982 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:05:
[...]

Cool . Ik heb hem ook. Moet wel zeggen dat ik de verschillende handschoenen die erbij zitten lastig te monteren zijn. Weet niet of dat dat bij jou ook zo het geval is.
Dat was bij mij ook lastig. Ik had met een mesje het gat in de handschoen groter gemaakt.
Arunia schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:08:
@Chester hij is vet,aar had liever geen actionfigure gezien.
Voor game CE ben ik daar iets minder strikt in, zolang als het er goed genoeg uit ziet. Collectibles die ik los haal zijn wel allemaal polystone: Chester in "Post je gameroom! - deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:58
@Chester dat begrijp ik, maar blijft best een prijs. Heb zelf de koto bukiya Cloud Strife & Daytona Hardy. Wilde toen de Advent Children versie er naast, maar die is al ruim kleiner en dan deze. Maar is action figure. Dat vind ik zonde. Jammer genoeg is er ook geen beeld van los te koop.

Belangrijkste is dat je er zelf uiteraard blij mee bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

De code voor het thema van Sephiroth die bij de pre-order bonus zat werkt nu ook :)
Ziet er leuk uit, van de 3 thema's die ik nu heb van FF7 toch wel de mooiste vind ik.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Einde spoiler. Niet op klikken als je hem nog niet uit hebt:

spoiler:
toch klikken he? Laatste waarschuwing. dikke spoiler. :)
spoiler:
nu een paar dagen uitgespeeld en ik zit er toch echt mee. Zack leeft plots weer, waardoor Crisis Core geen canon meer is en dat einde dus totaal in het niets valt. Sephiroth is zich nu bewust van wat er al gebeurt is in de 'oude' FFVII. Dat laatste filmpje is Cloud plots sterk genoeg om treinen door de helft te hakken.

Het is duidelijk dat Nomura en co dit niet meer ziet als remake maar een vervolg, waarin mijn gevoel is dat enorm veel impact gaat hebben op het verhaal wat wij allen hoopte te gaan volgen. Nomura is zelf een enorm slechte schrijver en maakt alles onnodig complex, zoals ook is gebeurt met KH2/3.

Ik hoop echt enorm dat dit alleen nog een gevoel is, maar ik zie de toekomst enorm triest in als Nomura aan het stuur blijft.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
TeGek schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:38:

spoiler:
spoiler:
nu een paar dagen uitgespeeld en ik zit er toch echt mee. Zack leeft plots weer, waardoor Crisis Core geen canon meer is en dat einde dus totaal in het niets valt. Sephiroth is zich nu bewust van wat er al gebeurt is in de 'oude' FFVII. Dat laatste filmpje is Cloud plots sterk genoeg om treinen door de helft te hakken.

Het is duidelijk dat Nomura en co dit niet meer ziet als remake maar een vervolg, waarin mijn gevoel is dat enorm veel impact gaat hebben op het verhaal wat wij allen hoopte te gaan volgen. Nomura is zelf een enorm slechte schrijver en maakt alles onnodig complex, zoals ook is gebeurt met KH2/3.

Ik hoop echt enorm dat dit alleen nog een gevoel is, maar ik zie de toekomst enorm triest in als Nomura aan het stuur blijft.
Gezien hij een van de grote talenten binnen Square is gaat dat nooit gebeuren.Dit is zijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Nou ik had em vandaag ook weer binnen. 1 uur om te installen....ik merk dat ik het niet meer gewend ben dat het zo lang duurt :) Maar then again met een download had ik ook wat gigjes naar binnen moeten trekken ;)

Ik heb gewoon alles default gelaten (normal en niet de classic battle style) en ik moet zeggen dat ik kippenvel van nostalgie had bij het zien van de beelden. En het geluid, de muziek. 1337 is nog te zwak om het te omschrijven.

Dan even het volgende: Ik krijg nu natuurlijk nog erg weinig mee van hoeveel damage ik doe, en ik ben natuurlijk fanatiek op het vierkantje aant drukken, en ik lees alles en volg de instructies op. Ik merk toch wel dat als er 2 of 3 vijanden zijn, dat ik kan blocken/evaden tot ik een ons weeg; vijanden die ineens als verrassing achter me komen krijg ik niet goed in de gaten gehouden.
Ik vind zat ineens op nog maar 100HP, dus ik heb al 3 potions moeten gebruiken. Daarnaast ben ik de joysticks van de controller niet gewend; het voelt erg onnatuurlijk om met de rechter joystick het camerabeeld apart te bedienen, en eigenlijk wil ik liever dat de camera meebeweegt met de kijk/looprichting van Cloud mee. Is daar iets voor in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:05
Deathchant schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:28:
Nou ik had em vandaag ook weer binnen. 1 uur om te installen....ik merk dat ik het niet meer gewend ben dat het zo lang duurt :) Maar then again met een download had ik ook wat gigjes naar binnen moeten trekken ;)

Ik heb gewoon alles default gelaten (normal en niet de classic battle style) en ik moet zeggen dat ik kippenvel van nostalgie had bij het zien van de beelden. En het geluid, de muziek. 1337 is nog te zwak om het te omschrijven.

Dan even het volgende: Ik krijg nu natuurlijk nog erg weinig mee van hoeveel damage ik doe, en ik ben natuurlijk fanatiek op het vierkantje aant drukken, en ik lees alles en volg de instructies op. Ik merk toch wel dat als er 2 of 3 vijanden zijn, dat ik kan blocken/evaden tot ik een ons weeg; vijanden die ineens als verrassing achter me komen krijg ik niet goed in de gaten gehouden.
Ik vind zat ineens op nog maar 100HP, dus ik heb al 3 potions moeten gebruiken. Daarnaast ben ik de joysticks van de controller niet gewend; het voelt erg onnatuurlijk om met de rechter joystick het camerabeeld apart te bedienen, en eigenlijk wil ik liever dat de camera meebeweegt met de kijk/looprichting van Cloud mee. Is daar iets voor in te stellen?
Attacken blocken om je atb balkjes te vullen (om de damage gaat het daarmee niet echt) en dan echte aanvallen doen :)
De game heeft best wat opties, miss zit er een folow cam optie in oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23
TeGek schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:38:

spoiler:
spoiler:

spoiler:
Of het is gewoon een Terminator verhaal waarbij uiteindelijk blijkt dat het lot toch niet kan worden veranderd. En het dus ondanks een iets ander verloop, uiteindelijk exact hetzelfde eindigt.

Het is nu een einde waar zelfs spelers van het origineel over kunnen speculeren, dat vind ik wel leuk. Ik ben nu wel benieuwd wat ze gaan doen over 1-2 jaar bij deel 2 ipv het gewoon wachten op de rest van het standaard verhaal in een remake jasje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
HIJ IS BINNEN!!!!!

Blu-ray 1 is aan het installeren, dat was met FF7 voor de Playstation wel een voordeel, CD er in en gaan.

Oude en nieuwe Daytona Hardy naast elkaar:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jASXlu8.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Qweridee op 10-04-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
Dus geen day one patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
Mutatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:49:
[...]

Attacken blocken om je atb balkjes te vullen (om de damage gaat het daarmee niet echt) en dan echte aanvallen doen :)
De game heeft best wat opties, miss zit er een folow cam optie in oid
Zie ik dan nou ook goed dat de Braver nu geen limit break meer is maar gewoon een special move die beschikbaar wordt door die ATB balk?
spoiler:
Kep pas 1x een limitbreak gehad van barret en cloud (fire in the hole en de crossslash)

Ik speel gewoon op normal, en ik ben nu in chapter 2, nog geen één keer gameover geweest. Die scorpion guard ook in 1x verslagen (had wel alle potions op, en enkele keren Cure moeten gebruiken). Ik was eigenlijk meer bezig met raggen dan dat ik echt goed aan het opletten was wat nou precies de beste tactiek was om die guard te verslaan, wat de weaknesses waren enzo. Ik had ook gewoon het gevoel dat ik constant bezig moest zijn met attacken enzo. Zal over time wel wat rustiger worden als ik meer onder de knie heb.

Ik kan niet echt wennen aan die 2 joysticks tegelijk gebruiken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23
Waar ik niet aan kon wennen was dat onder de rechter stick naast het camera draaien zoals ik gewend ben uit tig games er in dit spel ook default de target lock switch onder zit. Gelukkig was dat aan te passen in de settings. Elke keer een target switch als ik gewoon even de camera wilde draaien midden in een gevecht werd heel snel irritant.

[ Voor 22% gewijzigd door AppieNL op 10-04-2020 22:30 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
- Probeer de game/het verhaal niet te verpesten voor anderen. Gebruik spoiler tags!
- Het is niet de bedoeling om te vragen waar de game te koop is, gebruik de search,google en de bekende verkoopsites.