Ik heb 1x een goede monteur gehad die smorgens belde dat ie rond het middaguur er zou zijn. Jammer dat ie toen de verkeerde onderdelen bij zich had...OncreatieveNaam schreef op donderdag 19 september 2019 @ 02:40:
[...]
Lekker handig.Ik snap ook niet waarom ze niet eens een indicatie kunnen geven over wanneer ze komen. De tijden, 9 tot 5, zijn, naar woorden van iemand van de call center om goed bij bedrijven aan te sluiten", maar het is toch alles behalve handig als je niet meer weet dan "ooit vandaag komt er iemand"?!
Goed geregeld! Staat CRT nog voor iets? Crappy Ray Tracing?Ik wacht denk ik nog even deze reparatie af, kijken of ze het deze keer weer voor elkaar krijgen iets te slopen. Ik ben benieuwd. Ze hebben in ieder geval wel al drie keer geprobeerd ervoor te zorgen dat ze de laptop kunnen ophalen voor intern onderzoek, dat mocht 10 werkdagen duren, maar zou ook korter of (veel) langer kunnen duren.
De groeten kunnen ze krijgen. Ze drongen hier overigens erg op aan, omdat "er zoveel mis was en ze dan het probleem beter konden analyseren" en "er al zo veel reparaties waren geweest", dus misschien kan ik uiteindelijk dat argument ook gebruiken...
Tot nu toe ben ik er elke keer onderuit gekomen met het argument dat ik mijn laptop elke dag gebruik (wat waar is ook) en hem echt niet kan missen (technisch gezien niet waar want ik heb nog een oude laptop, die het zowaar gewoon doet!!!! bijzonder zeg, kan HP nog wat van leren
). Al twee keer was de beslissing zo lastig dat ze me ervoor moeten terugbellen, een paar uur en een paar dagen later. Beide keren was de motivatie te laag om nadat ik door verschillende redenen niet kon opnemen nog eens te bellen. Ik kreeg gelukkig wel direct een mailtje dat ze mij "zonder resultaat hebben proberen te bereiken". Danku.
Anyways, mocht je je oude laptop houden, of moest je die terugsturen ofzo (in of exclusief SSD en RAM?)?
Ja kom op je hebt toch gewoon NBD on-site, doe niet zo raar met opsturen. Eerst probleem oplossen dan pas laptop innemen.
CRT staat voor Crappy of Customer Relation Team, je mag zelf kiezen
Oude laptop moest ik uiteindelijk terugsturen inclusief SSD en RAM. Komt iemand van UPS ophalen en dan moet je ook tekenen dat de laptop meegaat.
Niet aan gedacht om die eruit te halen. Wel heb ik adapter gehouden en niks meer over gehoord.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)