ICE ICE Baby
...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, de mensen hier hadden we hem gewoon even met het toetsenbord tegen gehouden.jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:03:
Cillesen doe niet veel fout hoor die bal is keihard. Verder was Cillesen tot nu toe uitstekend.
★ What does that mean? ★
Huh? Die bal kon alleen in zijn linkerhoek. Die moet hij gewoon hebbenjaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:03:
Cillesen doe niet veel fout hoor die bal is keihard. Verder was Cillesen tot nu toe uitstekend.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Land voor finale was al bekend voordat de finalisten bekend waren.Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:03:
Waarom speelt Portugal eigenlijk thuis?
Net zoals we nu al weten dat de halve finales en finale van EK 2020 in engeland is.
Engeland moet zich nog plaatsen, al zal uefa engeland vast helpen.
[ Voor 26% gewijzigd door djmuggs op 09-06-2019 22:07 ]
ICE ICE Baby
Oneens. Hij kan er toch bij? Dan moet je hem tegenhouden ook. "Hij schiet zo hard" is een excuus voor bij het amateurvoetbal, niet op het hoogste niveau. Hij slaat hem in feit in zijn eigen doel.jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:03:
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 09-06-2019 22:05 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En geen kleine...ephymerous schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:06:
Depay verprutst weer eens een kans.
Dumfries doet ook geen drol goed vandaag. Walst er weer eentje plat.
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 09-06-2019 22:07 ]
★ What does that mean? ★
Veel spelers zijn net niets op het moment dat ze hun normale niveau halen... Dumfries, de Roon, Depay en ook Wijnaldum valt me tegen. Daar heb ik bij Liverpool veel betere dingen van gezien.Typhone schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:06:
[...]
En geen kleine...
Dumfries doet ook geen drol goed vandaag. Walst er weer eentje plat.
XXXVI
Omdat Koeman anders weer dezelfde wissels doet. Dan gaan mensen hierover praten dat hij tactisch zwak is etc.Holkers schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:08:
Waarom niet gewoon De Roon eruit voor Donny? Bergwijn kan altijd een actie maken en nu sta je 4-4-2 te spelen
Want deze wissel was inderdaad verre van logisch.
Mja wat wil je doen? Voorspelbare wissel doorvoeren? Of Depay eruit halen en hem boos maken
Oke op die manier. Wel fijn voor Portugal. Maar de Ajacieden weten wel raad met uitduels en doelpunten maken. Hopelijk komt dat hier ook nog van pas.djmuggs schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Land voor finale was al bekend voordat de finalisten bekend waren.
Net zoals we nu al weten dat de halve finales en finale van EK 2020 in engeland is.
Engeland moet zich nog plaatsen, al zal uefa engeland vast helpen.
...
Betere spelers zijn in het verleden niet opgesteld... SeedorfTyphone schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:11:
Wijnaldum durf ik niet te bekritiseren. Krijg je weer dat ja maar CL finale gedoe. Die gast rendeert totaal niet in Oranje in deze voorhoede. Mist in deze rol / tactiek ook elke keer het overzicht. Ik kan helaas niet alle momenten even terughalen zoals in de studio maar anders kreeg je een leuk overzichtje van Giorginio ‘Oogklep’ Wijnaldum.

XXXVI
En dan nog heeft deze prijs dezelfde status als de Confed cup.jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:10:
De kans dat je nog een nations league finale speelt is kleiner dan een wk finale...er doen maar 4 teams aan het toernooi mee....
En er doen 12 clubs mee aan dit ternooi. Groepsfase en dan een Ko fase.
Ik snap dit niet, je kan na 88 de tweede prijs ooit winnen van een europees tournooi dat elke 2 jaar gespeeld wordt. En wat is mooier dan de eerste editie te winnen?Deadsy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:12:
[...]
En dan nog heeft deze prijs dezelfde status als de Confed cup.
En er doen 12 clubs mee aan dit ternooi. Groepsfase en dan een Ko fase.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
...
Bizar dat hij niet gewisseld mag worden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja het is leuk maar het is geen EK of WK.jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:14:
[...]
Ik snap dit niet, je kan na 88 de tweede prijs ooit winnen van een europees tournooi dat elke 2 jaar gespeeld wordt. En wat is mooier dan de eerste editie te winnen?
Ben jij voor Portugal?Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:15:
potver de .............. kunnen ze nou niet een bal erin knallen. Komop het team zit vol met afmakers.
Ah, dit het gaat het verschil maken.
Inderdaad, verbaasde me tegen Engeland dat van de Beek voor hem erin kwam..toolkist schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:15:
Haal ajb zsm de Roon eruit, wat een enorm vertragende speler is dat zeg...
...
Verwijderd
jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:10:
De kans dat je nog een nations league finale speelt is kleiner dan een wk finale...er doen maar 4 teams aan het toernooi mee....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik wou het niet zeggen. Je kan m in teambelang beter niet opstellen.Typhone schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:15:
Depay wat ben je weer kansloos, derde voorzet op rij weggegooid...
XXXVI
Nee jij dan.. ik kan een hele rij aan spelers bij Nederland opnoemen die prima kunnen scoren
...
Dat was een grap...ik zie geen afmakers bij NL. De 100% Donny is nog niet geweest hè.Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:16:
[...]
Nee jij dan.. ik kan een hele rij aan spelers bij Nederland opnoemen die prima kunnen scoren
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Normaal kunnen Depay, Wijnaldum, van de Beek, van Dijk, de Ligt bijvoorbeeld prima scoren.Typhone schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Dat was een grap...ik zie geen afmakers bij NL. De 100% Donny is nog niet geweest hè.
...
De ZDF gaat me iets te ver, maar zodra ik hem hoorde heb ik wel meteen de Belg gecheckt.KlaasjeNL schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:17:
Meer mensen die zijn overgeschakeld naar ZDF omdat ze Jeroen Grueter steeds moeilijker kunnen verdragen naarmate het eindsignaal nadert?

...
Ik erger me er kapot aan.Dr. Strangelove schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:18:
Wat heeft Wijnaldum toch altijd veel tijd nodig om te besluiten wat met die bal te doen...
"Oh de bal.. hmm eens denken wat ik er mee zal.." balverlies
★ What does that mean? ★
Die speelt veel te ver naar achter.jaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:17:
Waar blijft die splijtende paas van frenkie
Waardoor je niet veel middenveld hebt aangezien de Roon ook al ver naar achter speelt
Ja dat welDeadsy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:23:
de Jong nu al beter dan Depay
De enige op nivo.
★ What does that mean? ★
Zo voorkomt hij tackels.
★ What does that mean? ★
Tegen engeland mazzelde oranje er mee.carpebios schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:26:
Die VAR werkt wel goed zeg...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij had altijd wel een strakke pass.Quad schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:27:
Een paar jaar terug had ik Blind echt niet in de verdediging willen zien. Maar sinds dit seizoen met Ajax is hij zo belachelijk goed geworden. Genot om 'm erbij te hebben.
Zucht.. Promessss bal over 10 meter.. 4 meter uit koers.
[ Voor 8% gewijzigd door MrMonkE op 09-06-2019 22:29 ]
★ What does that mean? ★
Zuid-Koreaansdjmuggs schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:28:
Dan maar op zijn Duits
Heb het gevoel dat hij in het verleden vaak overladen is met instructies.Quad schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:27:
Een paar jaar terug had ik Blind echt niet in de verdediging willen zien. Maar sinds dit seizoen met Ajax is hij zo belachelijk goed geworden. Genot om 'm erbij te hebben.
Nu gewoon verdedigen en als het gaat mee naar voren.
Hij kan daarna toch alsnog geel geven?toolkist schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:28:
Ze zijn ook niet een klein beetje dom. Speel je de bal uit krijgt Cristiano geel...
Ja, bij het eerste dode spelmoment. Zelfs als dat 6 minuten later is.
★ What does that mean? ★

Het lijkt namelijk het zoveelste oranje trauma te worden. Finale en opeens gaat het niet meer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En weer een slechte aanname en balverlies..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat was ook mijn eerste voetbalwedstrijdHolkers schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:30:
Iedereen jonger dan 31 jaar heeft dus 3 verloren finales gezien. Blij dat ik 1988 heb ‘meegemaakt’
Kans dat we de volgende wedstrijd gewoon weer met dezelfde 11 beginnen
En met de wissel van Babel.Deadsy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:31:
weten jullie wat het ergste is?
Kans dat we de volgende wedstrijd gewoon weer met dezelfde 11 beginnen
★ What does that mean? ★

XXXVI
Goedmaken? 2004?
Denk niet dat iemand daar over denkt.
★ What does that mean? ★
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ps.
En anders heb je die playoffs
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 09-06-2019 22:35 ]
Verliezen van Duitsland en de kans is reëeljaapstobbe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:32:
Nederland haalt straks het EK niet...