[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 42 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Frommelgoaltjes en puntertjes tellen ook.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jammer dat je hier ook geel krijgt als je je shirt uit trekt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
JukeboxBill schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:09:
[...]

Nederlanders die juichen als Hamilton crasht bij de Formule 1 ?
Nederlandse F1 'fans' horen idd ook in dat rijtje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
toolkist schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:22:
En daarom staat er bij de mannen altijd een verdediger bij de aanvaller die bij de keeper staat
Apart dat zij vol-ko-men vrij stond inderdaad.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:40
Zoals iemand al eerder zei, sinds 1974... (en ik herinner me dat als de dag van gister, al was ik maar 6).

Maar.. nog 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Nou tijd voor een echte Duitse goal in de laatste minuut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:15
gekkie schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:26:
Nou tijd voor een echte Duitse goal in de laatste minuut :p
Ik hoop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Ach keertje een dames penalty serie .. kijken wat die er van bakken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:41
Van tijd rekken gaat het altijd kriebelen bij mij, maar goed niemand krijgt er een kaart voor dus ga er maar mee door dan :')

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
kevz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:30:
Van tijd rekken gaat het altijd kriebelen bij mij, maar goed niemand krijgt er een kaart voor dus ga er maar mee door dan :')
Engeland krijgt die sowieso maar met moeite, 2 benen vooruit wordt zelfs niet bestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tergend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:40
Dit tijdrekken is niet zo erg als in 1978 ...

Edit. Goed gedaan Wiegman

[ Voor 25% gewijzigd door durian op 31-07-2022 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:15
Nou kampioen kwa tijdrekken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Hulde voor Wiegman, alleen jammer dat het Engeland is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rommelgoal of niet: penalties voorkomen. En tja dan ga je tijdrekken. Maar een mooie pot vond ik het niet. Complimenten voor Wiegman om tweemaal op rij het kunstje te flikken met een elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Of Duitsland het met Popp erbij beter had gedaan? Dit waren in ieder geval de twee beste teams van het toernooi.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25

Quad

Doof

Wiegman gaat daar een standbeeldje krijgen, dikke prestatie.
Toernooibeker is ook wel vet.

Ik ben benieuwd of ze tzt de eerste coach gaat worden bij 1 van de grote mannenclubs.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 31-07-2022 20:57 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:41
gambieter schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:39:
Of Duitsland het met Popp erbij beter had gedaan? Dit waren in ieder geval de twee beste teams van het toernooi.
Eerlijk is eerlijk, ik had toch het gevoel dat Duitsland meer in de wedstrijd zat dan Engeland, maar de goals tellen uit eindelijk, en daar had Popp het verschil in kunnen maken.

Maar wel een vermakelijk EK gezien, met of zonder Nederland :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FZBJVDaWIAIRyam.jpg
_o-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
kevz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:13:
[...]

Eerlijk is eerlijk, ik had toch het gevoel dat Duitsland meer in de wedstrijd zat dan Engeland, maar de goals tellen uit eindelijk, en daar had Popp het verschil in kunnen maken.

Maar wel een vermakelijk EK gezien, met of zonder Nederland :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yHAPkJdtSTZmgzSZNol1zH1qZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PGd6Y6geGHdpXj5xu1z2LOHE.jpg?f=fotoalbum_large

En dan was er dit moment nog wat redelijk snel werd afgedaan door de VAR (dit shot heb ik niet eens gezien op tv enkel die van achter het doel) .... (hier nog duidelijker https://twitter.com/Isa_argueta/status/1553784891988660224)

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 31-07-2022 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Volgens de regels zou het blijkbaar geen hands zijn omdat de bal van een speler afkwam die dichtbij stond dus het zal allemaal ongetwijfeld wel kloppen O-)

Ondertussen (zo ook maar ff kijken of er nog/al wat krantjes liggen hier):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8810ZGKXJ8n105rnRPYPe_IYZg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jCUfIe5XhghzPClF9dntSgO1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
apis29 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:20:
Volgens de regels zou het blijkbaar geen hands zijn omdat de bal van een speler afkwam die dichtbij stond dus het zal allemaal ongetwijfeld wel kloppen O-)

Ondertussen (zo ook maar ff kijken of er nog/al wat krantjes liggen hier): [Twitter]
[Afbeelding]
Dus de scheids en VAR kennen de regels niet, wat een verrassing.
Following this clarification, it is a handball offence if a player:

deliberately touches the ball with their hand/arm, for example moving the hand/arm towards the ball;
touches the ball with their hand/arm when it has made their body unnaturally bigger. A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation. By having their hand/arm in such a position, the player takes a risk of their hand/arm being hit by the ball and being penalised; or
Alles mbt dichtbij/via via is uit de regels gehaald. Zoals ook duidelijk was bij Liverpool City de dag ervoor.

Zoals ik gisteren al zei, drama scheids die de finale cadeau heeft gehad omdat ze Oekraiens is en de Duitsen zijn gewoon hard genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:09:
[...]

Dus de scheids en VAR kennen de regels niet, wat een verrassing.

[...]

Alles mbt dichtbij/via via is uit de regels gehaald. Zoals ook duidelijk was bij Liverpool City de dag ervoor.

Zoals ik gisteren al zei, drama scheids die de finale cadeau heeft gehad omdat ze Oekraiens is en de Duitsen zijn gewoon hard genaaid.
Blijkbaar is er nu meer ruimte voor interpretatie wat betreft een natuurlijke/onnatuurlijke houding (/met het weghalen van die uitzonderingen in de tekst moet de scheidsrechter meer eigen oordeel kunnen geven). Maar na het opnieuw zien van de beelden wijkt het toch wel wat af van wat ze hier in de voorbeeldvideo's laten zien, die arm hing er niet al toevallig ...

(dacht ik haal eens een Engels krant vandaag als souvenir blijkt dat er geen levering was geweest door een storing oid :+ . Morgen gewoon de nieuwe kranten ... Blijkbaar gemist dat er doordeweeks geen buitenlandse kranten in de winkel meer liggen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAkEulCMCwe6UCWjSWn8MOEwF6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S5aXi1qDyw3BOrWzLHfoTljf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 02-08-2022 12:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En het "onverwachte" is gebeurd: KNVB en Parsons per direct uit elkaar
Bondscoach Mark Parsons vertrekt bij de vrouwen van het Nederlands elftal. De KNVB laat weten dat "gezamenlijk" is besloten de samenwerking te beëindigen.

Nederland werd in juli op het Europees kampioenschap in Engeland in de kwartfinales uitgeschakeld door Frankrijk. Daarna volgde een evaluatie van de diverse partijen over de afgelopen periode. "Hieruit bleek dat er te weinig vertrouwen bestaat dat onder de huidige leiding de ambities worden waargemaakt", zegt de KNVB.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 10-08-2022 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kom het ook net tegen idd :D , wellicht toch beter geschikt als clubcoach waar je wel elke dag met de groep kan werken. Dan schuiven ze de assistent zeker nu al door naar voren, Jessica Torny oid, die nu met de Onder 20 selectie naar het WK is ...

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 10-08-2022 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Wat een verrassing. Nu hebben wij de afgelopen jaren wel het geluk gehad om Wiegman aan het roer te hebben (wat we ook op het EK hebben kunnen zien). Maar om dan vanuit de KNVB niet intern door te selecteren en dan maar een coach uit het buitenland aan te nemen (al meen ik dat namen als Fräser er nu ook niet echt om stonden te springen meen ik) vind ik wel een zwaktebod. Zeker de manier waarop Parsons binnenkwam (half nog bezig met zijn baan in Amerika) zette bij mij in ieder geval een verkeerde toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:53:
Wat een verrassing. Nu hebben wij de afgelopen jaren wel het geluk gehad om Wiegman aan het roer te hebben (wat we ook op het EK hebben kunnen zien). Maar om dan vanuit de KNVB niet intern door te selecteren en dan maar een coach uit het buitenland aan te nemen (al meen ik dat namen als Fräser er nu ook niet echt om stonden te springen meen ik) vind ik wel een zwaktebod. Zeker de manier waarop Parsons binnenkwam (half nog bezig met zijn baan in Amerika) zette bij mij in ieder geval een verkeerde toon.
Geluk met de lotingen ja O-) , en nee niemand staat te springen om in het vrouwenvoetbal aan de slag te gaan met een serieuze ambitie om het nog in het mannenvoetbal te maken ...
Het WK 2019 was gewoon ontstellend slecht qua spel en dat werd bij de spelen nog eens dunnetjes overgedaan verbloemd door een Miedema in zeldzame vorm (ook onder Wiegman werden de zwaktes flink blootgelegd tegen echte toplanden als Frankrijk en Spanje, Amerika niet te vergeten)
Zoveel kritiek als Roord ogenschijnlijk op Parsons had des te meer had ze over Wiegman te zeggen in het interview in Helden :')

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 11-08-2022 00:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oranje heeft zich direct voor het WK geplaatst tegen directe concurrent IJsland. Op het randje, de 1-0 viel in de een-na-laatste (93e minuut). Op zijn Duits.

Maar vraag niet hoe het kan, profiteer ervan *O* :)F oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

Rhapsody

In Metal We Trust

gambieter schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:44:
Oranje heeft zich direct voor het WK geplaatst tegen directe concurrent IJsland. Op het randje, de 1-0 viel in de een-na-laatste (93e minuut). Op zijn Duits.

Maar vraag niet hoe het kan, profiteer ervan *O* :)F oOo
Zo ongeveer de gehele wedstrijd gezien, enorm veel kansen. Ben ik net de deur uit, scoren ze toch nog. Wel verdiend uiteindelijk.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08
Was met mijn dochter die de echte fan is in het stadion. Erg goede sfeer en een geweldige ontknoping.

Fijn dat rechtstreekse kwalificatie binnen is, playoffs zijn toch altijd riskant. :)F

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 15:05

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Belangrijke goal van Vivianne Miedema voor Arsenal :9
0 -1 bij Ajax > blijkt dat ze nog een Feyenoord supporter is ook 8)

• apis29
  • Niet online
JAN-B schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:59:
Belangrijke goal van Vivianne Miedema voor Arsenal :9
0 -1 bij Ajax > blijkt dat ze nog een Feyenoord supporter is ook 8)
Twee cut 'speciale' klubs in één Miedema :P. Dit was wel een belangrijke kwali voor de NL clubs iig aangezien het het enige Europese toernooi is, dus jammer dat een (vergane glorie) grootmacht er niet uit geknikkerd wordt. Zal wel (weer) op Ziggo zijn uitgezonden gister dus verder niet gezien maar het was al knap dat de uitwedstrijd in 2-2 was geëindigd...

edit: @JAN-B Miedema is nou eenmaal een rare vogel (en zwaar overschat). Feyenoord is uiteraard een mooi club, die wel enorm slecht geleid wordt. Hoe krijg je financiëel niks voor elkaar in jarenlang de grootste haven(stad) van de wereld :D .
En niet de starter maar 'mede-auteur' ;)

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 22-07-2023 14:00 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat wel gruwelijk was voor de reputatie van het vrouwenvoetbal is dat de doelen 10 cm te laag waren. Niet erg professioneel van Ajax.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 18:01
gambieter schreef op donderdag 29 september 2022 @ 15:55:
Wat wel gruwelijk was voor de reputatie van het vrouwenvoetbal is dat de doelen 10 cm te laag waren. Niet erg professioneel van Ajax.
Dus daarom dat Jong Ajax het thuis beter doet dan uit.. :P Direct al die uitslagen omzetten in een Nederlaag.
Het lijkt mij toch niet dat er voor de wedstrijd van de dames andere goals zijn geplaatst dan die er regulier al staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@apis29 Ik vind je woordkeuze niet zo netjes hoor 8)7
en dan zie ik dat je ook nog Topicstarter bent :(

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

jbdeiman schreef op donderdag 29 september 2022 @ 16:03:
[...]

Dus daarom dat Jong Ajax het thuis beter doet dan uit.. :P Direct al die uitslagen omzetten in een Nederlaag.
Het lijkt mij toch niet dat er voor de wedstrijd van de dames andere goals zijn geplaatst dan die er regulier al staan?
Letterlijk geval van 'moving the goal posts'... 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

Pinobigbird

doesn't share food!

De loting van het WK in Australië en Nieuw-Zeeland:
In de poule E bij USA, Vietnam en de winnaar van de play-offs groep A (Kameroen/Thailand vs Portugal).

[ Voor 38% gewijzigd door Pinobigbird op 22-10-2022 09:50 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
W. CHAMPIONS LEAGUE FINALE

📺 Nederland: NOS Sport (15:30u. @ NPO 1), Youtube: https://www.youtube.com/@DAZNUWCL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zDXu6fU3-slABgJwy62FRMGN2-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l7yp4rfZT5v8PxmGAPRYsgRH.jpg?f=user_large
https://www.uefa.com/wome...owdown-on-the-2023-final/
https://theanalyst.com/eu...sburg-uwcl-final-preview/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7v0TimHG64mVURGpanKnRj_YxE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ijSES7imT3DbqWXCK7ilfRBV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De streams:NOS liveblog updates: https://nos.nl/liveblog/2...ers-in-opstelling-ten-hag

Wel apart dat ze niet bedacht hebben het in de avond te spelen O-)

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 03-06-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Het wordt ook 'gewoon' op TV, op de NPO uitgezonden. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:47:
Het wordt ook 'gewoon' op TV, op de NPO uitgezonden. ;)
Dat klopt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NwMLojnCwTEwUeH-iiSmP24ONM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ogtQLaVgIxTZ6h1s8Q3uYQpL.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Mooie goal, om te beginnen. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die eerste was idd meteen mooi afgemaakt. Roord weer eens met een faal optreden, de meest zelfoverschatte voetbalster op de velden O-) :D :F

Het resultaat:

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 03-06-2023 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15
Gisteren had ik te laat in de gaten dat de rechtstreekse uitzending van de openingswedstrijd al vroeg in de morgen begon.
Maar vandaag heb ik Spanje - Costa Rica gekeken. Eerste helft was wel aardig met 3 doelpunten voor Spanje. Daarna was de fut er een beetje uit.

Ik volg het niet intensief, want tussendoor ben ik aan het werk op mijn PC met op de tweede monitor het voetbal.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zit nu Engeland-Haiti te kijken. De VAR is aangepast, de scheidsrechter vertelt het publiek de uitkomst.

Goede beslissing: ja, het was een lompe actie die een pingel waard was, maar er ging een Engelse overtreding aan vooraf. Geen pingel, vrije trap voor Haiti en een gele kaart voor de lompe speler.

Haiti doet leuk mee, had de eesrte grote kans, maar een zo dom weggegeven pingel, door hands met de armen hoog boven het hoofd bij een voorzet. Maar de keeper maakt een mooie redding, maar te snel van de lijn en overnemen. En nu wel 1-0.

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 22-07-2023 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:53:
Ik zit nu Engeland-Haiti te kijken. De VAR is aangepast, de scheidsrechter vertelt het publiek de uitkomst.

Goede beslissing: ja, het was een lompe actie die een pingel waard was, maar er ging een Engelse overtreding aan vooraf. Geen pingel, vrije trap voor Haiti en een gele kaart voor de lompe speler.

Haiti doet leuk mee, had de eesrte grote kans, maar een zo dom weggegeven pingel, door hands met de armen hoog boven het hoofd bij een voorzet. Maar de keeper maakt een mooie redding, maar te snel van de lijn en overnemen. En nu wel 1-0.
Van wat ik vantevoren gelezen had was het schijnbaar de verwachting dat ze gingen uitleggen wat de overtreding was en niet enkel wat de beslissing is geworden, dat kan je net zo goed op het scherm lezen :? .
Had de wedstrijd van Japan hiervoor een beetje gekeken en daar moest mocht ook een penalty opnieuw genomen worden vanwege iets te vroeg uitkomen, maar daar is het 4-0 geworden en niet doorslaggevend voor de uitslag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

apis29 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 15:30:

edit: @JAN-B Miedema is nou eenmaal een rare vogel (en zwaar overschat).
Dat kan, maar ze scoort heel veel, en daar gaat het om bij voetbal :9
Feyenoord is uiteraard een mooi club, die wel enorm slecht geleid wordt. Hoe krijg je financiëel niks voor elkaar in jarenlang de grootste haven(stad) van de wereld :D .
niks voor elkaar :?
Wie is er kampioen geworden :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:16
Ik vind de opstelling wel lekker gewaagd. Waarom overbodige verdedigers opstellen, terwijl je op de helft van de tegenstander gaat spelen.

Ome Lou maar ook Koeman verpestten het elftal vaak door heel veel verdedigers op te stellen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal strakjes gaat uitpakken.

7-2 voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:41

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

de portugezen zongen wel iets valser :+.

Hopen dat ze gedreven zijn en net dat beetje geluk hebben. Gelukkig geen commerciele crap campagnes van supermarkten :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik kan alleen de eerste helft zien, hopelijk daar de beslissing voor Nederland alvast. :)F

Hoppa 1-0.
Ah buitenspel?

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 23-07-2023 09:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Volgens mij niet hinderlijk buitenspel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 09:10

Vos

AFCA

Dat is toch nul hinder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:06
Tja, dit is er 1 die ik als we m tegen zouden krijgen buitenspel zou vinden, maar nu niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goed, met uitleg! 1-0!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

*Slurpt Thee* oOo

doelvrouw was al gek(l)opt voordat ze de bal zag.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Nederland is goed begonnen :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Nederland moet de 2-0 maken, anders kun je je laten meeslepen in dat type vechtvoetbal wat je niet wil in de 2de helft. Mogelijkheden zijn er in een verders prima eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
De dames ogen wat onrustig, balletje lekker rond laten gaan en lekker je kansen pakken. Het voelt nu wat opportunistisch aan met halve kansje uit niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Miki schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:11:
De dames ogen wat onrustig, balletje lekker rond laten gaan en lekker je kansen pakken. Het voelt nu wat opportunistisch aan met halve kansje uit niets.
Onrustigheid aan de bal komt voornamelijk door pass onnauwkeurigheid , niet de juiste snelheid , achter je mede speler, daardoor is er altijd gevaar van balverlies. Portugal weet er echter niets mee te doen. Tegen een beter land kan dat je opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zo'n bal kan ook door het net heen 8)7 knap om die niet te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
Voetballend goede pot, maar rendement te laag waardoor het onnodig lang spannend was. Gelukkig 3 punten, met overwinning op Vietnam ben je normaal gesproken door en een resultaat tegen USA is nu niet noodzakelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Nederland speelde in ieder geval geconcentreerd, met name van de gragt speelde uitstekend als verdedigster en Groenen speelde prima. Voor de rest vaak weer verkeerde keuzes en pass onnauwkeurigheid. Dat leidde tot onnodige spanning in de tweede helft. Kudos aan Portugal die er nog wedstrijd van wist te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Net even wat samenvattingen van de niet rechtstreeks uitgezonden wedstrijden gekeken op de NOS site.
Dat is nogal armzalig. Ze duren allemaal maar 2 a 3 minuten. Zelfs Japan-Zambia met 5 doelpunten was maar 2:40 minuten.
Frankrijk-Jamaica 0-0 was wel even opkijken. Ondanks 0 doelpunten leek mij dat wel een leuke wedstrijd, jammer dat de samenvatting ook maar 3 minuten duurde.

Hopelijk wordt het na de voorronden iets beter.

Ik heb geen TV aansluiting, dus ik moet het doen met NOS en NPO start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik blijf het klote vinden dat je in het buitenland alleen met een f***ing VPN kunt kijken. :(

Gedoe steeds.

Maar goed, gestreamd op de iPad op vakantie en het werkte.

Geen opzienbarende pot. Wel wat zwak afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Wie gaat vannacht USA - Nederland rechtstreeks kijken?
Ik ga wel een poging wagen met de tablet in bed, maar het moet wel heel spannend zijn, wil ik wakker blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Vannacht? Het is bij mijn weten in de nacht van woensdag op donderdag, dus nog even geduld lijkt mij.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ha, ha, ik zat op NPOstart te kijken bij de gids van Morgen en daar staat de begintijd op 2:48, maar dat is dus overmorgen. Knap onoverzichtelijk als ze de programma's niet scheiden per etmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
Zat eigenlijk naar de Premier League te kijken maar tijdens de rust kwam ik achter dat dit bezig is :+

Best vermakelijk en het tijdstip vind ik zelf eigenlijk ook wel leuk als nacht mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Klaar voor de tweede helft. Als dat net zo gaat als de eerste, dan komt het wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
Ah jammer! 1-1

Wel spannend!

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 27-07-2023 04:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ja, Nederland heeft zich uit de wedstrijd laten zuigen.
----------------------------------
1-1 gebleven, neutraal bekeken wel een rechtvaardige uitslag.

[ Voor 47% gewijzigd door JukeboxBill op 27-07-2023 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Matige arbitrage… mooi punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:58:
Ik vind de Arbitrage prima bij dit niveau horen.

Speelsters maken continue fouten en slordigheid na slordigheid.
Dan past een foute beslissing hier en daar van de scheids daar prima bij.

Net zoals ik niet verwacht Pierluigi Collina te zien bij een wedstrijd van Katwijk - De Treffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ramzzz schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:58:
Zo lang de verkeerde beslissingen gelijk verdeeld worden over beide teams is er niet zo veel aan de hand.
Dat de spelers zich daardoor uit de concentratie laten halen, doen ze zichzelf aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:33

Fiber

Beaches are for storming.

Als ik mijn ogen dicht doe bij het interview met de BC dan is het net of Rinus Michels weer terug is... :7

https://nos.nl/l/2484392

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, China - Haiti is echt knallende incompetentie van scheids en VAR, als ze omgekocht waren hadden ze het minder opzichtig slecht gedaan. Drie (!!) penalties niet gegeven aan Haiti in de laatste 10 minuten, waardoor China 1-0 wint. Echt te slecht voor woorden, dat zijn een scheids en VAR die op het eerste vliegtuig huiswaarts zouden moeten zitten.

Van FIFA zullen ze dus wel de finale krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ja, dat was wel een treurige vertoning. Moet China misschien worden gepaaid om het toernooi in 2031 te organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
De volksliederen:
aan die koppies te zien heeft Vietnam een jongensteam ingezet ;)
---
Poeh, eerste doelkans voor Vietnam binnen 5 minuten. NL nog niets.
---
8ste minuut, mooi lobje van Martens en doelpunt!

[ Voor 58% gewijzigd door JukeboxBill op 01-08-2023 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

0-2, tempo zit er goed in.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hebben jullie het telraam al klaarstaan?

Lekker schot wel en de lob was ook mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:31
Tja, ze willen nou eenmaal graag eerste worden... en een grote uitslag gaat daar wel bij helpen. Ik denk dat het zomaar eens richting de 6 of 7-0 kan gaan lopen

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Nou, ik heb de wedstrijd van USA tegen Vietnam niet gezien, waarom heeft de USA niet gewonnen met een groter verschil? Plankenkoorts? Was Vietnam toen fitter en zijn ze nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

0-4, dat is dus wel klaar. Goede aanvallende actie van Janssen vooraf zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Mooie pot tot nu toe.

Ik bedoel het voetbal. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:21

Marc H

- - Is wakker - -

En dat is VIJF....

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik vroeg mij eerder even hardop af waarom er constant door het midden gespeeld wordt. Maar als ik dan zie dat ze met één pass drie van Vietnam kunnen passeren door het midden snap ik het wel ..

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 22:29
Wat gaat dit heen? 8-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:21

Marc H

- - Is wakker - -

Welnee joh, hoe kom je erbij??? Vietnam maakt straks nog de gelijkmaker.... _O- _O- _O-

Maar even serieus, ik denk dat het inderdaad minimaal 8-0 tot 10-0 kan worden. De druk bij oranje is er nu wel vanaf, dus gewoon de druk erop houden en gaaan!

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 14-10 16:58
Ik kan me wel voorstellen dat je nu Van de Donk (ik zei eerst Roord) in de rust eraf haalt om in ieder geval geen 2e gele kaart in het toernooi te pakken.
Overigens is de stand niet eens geflatteerd als je ziet hoeveel echt grote kansen de Oranje dames nog laten liggen in de eerste helft. Met een beetje meer concentratie had het nu al 8-0 of 9-0 gestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door nocalimero op 01-08-2023 10:07 ]

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

Spooksel

Spooksel!

Wat me wel opvalt trouwens is dat de damens best slordig zijn in de passing af en toe. Het is dat de Vietnamezen gewoon totaal het niveau niet hebben, waardoor Oranje zich die slordigheidjes kan permiteren zo nu en dan. Maar daar ga straks in de knockout fase niet meer mee weg komen hoor :X

Edit: Lol, Vietnam heeft de keepster gewisseld. Aiai

[ Voor 8% gewijzigd door Spooksel op 01-08-2023 10:04 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Geweldig doelpunt van Brugts zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:16
Die keepsters van Vietnam zijn gewoon 40 cm te klein en staan consequent te ver voor hun goal.

Dan wordt het natuurlijk automatisch prijsschieten voor Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

Spooksel

Spooksel!

Dat was echt zo geen buitenspel!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heeft die Vietnamese keepster zich wit geschminkt?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen idee hoe de wedstrijd Portugal - USA gaat, maar een doelpuntje voor Portugal was wel leuk geweest ipv het gelijkspel op dit moment.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Lekker dan, zitten we met dit speelschema dat door de FIFA is opgesteld met de verwachting dat de VS wel even groepswinnaar zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 22:29
Spotmatic schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:08:
Lekker dan, zitten we met dit speelschema dat door de FIFA is opgesteld met de verwachting dat de VS wel even groepswinnaar zou worden.
Dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

En dus zijn de komende starttijden zowel voor de VS als voor de Nederlandse fans nu niet optimaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:27

Herman

FP ProMod
Een duur foutje van de verdedigster van Italië, waarbij een tikkie terug op de keeper in de goal rolde. Mede hierdoor gaat Zuid-Afrika naar de volgende ronde.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Pagina: 1 ... 42 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.