I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ha, ha, tikkie terug zoals in de strip FC Knudde. Leek meer op een serieus schot op doel.Herman schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:07:
Een duur foutje van de verdedigster van Italië, waarbij een tikkie terug op de keeper in de goal rolde. Mede hierdoor gaat Zuid-Afrika naar de volgende ronde.
Maar daardoor moet NL wel tegen ZA, vermoedelijk een zwaardere wedstrijd dan tegen Italië.
Zuid Afrika ziet er uit als een onberekenbare tegenstander.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
De Italiaanse keeper maakte een sliding ipv een duik, ik neem aan om de indirecte vrije trap te vermijden. Dure keuze...JukeboxBill schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:42:
Ha, ha, tikkie terug zoals in de strip FC Knudde. Leek meer op een serieus schot op doel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, maar de speler gaf een veel te hard schot op doel.gambieter schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
De Italiaanse keeper maakte een sliding ipv een duik, ik neem aan om de indirecte vrije trap te vermijden. Dure keuze...
Korea - Duitsland: 1-1
Duitsland derde in hun poule en dus naar huis. Ik heb ontzag voor Korea, die hebben gevochten als leeuwinnen en hebben een verdiende 1-1 eruit gesleept.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ze hadden er zelf geen voordeel van, behalve de eer redden.
Bravo voor Zuid-Korea.
16 teams remain.
— FIFA Women's World Cup (@FIFAWWC) 4 augustus 2023
Who will lift the trophy? 🏆 pic.twitter.com/0MPIe9n3GQ
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mvbkRGzD8dvkmqplBQGnmHAV.jpg?f=user_large)
Het was alsof ik naar het Noorse heren voetbalelftal van pakweg 25 jaar geleden zat te kijken, ‘kerstboom’-opstelling en vrijwel geen enkele aanvallende instelling.
Reactief en totaal onmachtig.
Japan oppermachtig en terecht door.
Zwitserland kon er ook ineens niets meer van… Spanje wel erg geflatteerd door.
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 05-08-2023 23:58 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het was wel duidelijk bij wedstrijd 2 dat het alweer niet klikt met deze bondscoach (de voorganger van Wiegman bij Engeland waar ook daar veel kritiek op was op wel meer dan alleen de matige resultaten). De vorige wilden ze ook al van af sinds het EK van 2017 vanwege de behouden instelling maar beter dan in 2019 (zonder A. Hegerberg) hebben ze niet gepresteerd met de kern van deze lichting*; m'et een behouden taktiek.Ramzzz schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:57:
Onthutsend zwak en wat een belabberde wedstrijdinstelling van Noorwegen zeg…
Het was alsof ik naar het Noorse heren voetbalelftal van pakweg 25 jaar geleden zat te kijken, ‘kerstboom’-opstelling en vrijwel geen enkele aanvallende instelling.
Reactief en totaal onmachtig.
Japan oppermachtig en terecht door.
Zwitserland kon er ook ineens niets meer van… Spanje wel erg geflatteerd door.
Wedstrijd 1 tegen Nieuw-Zeeland was juist heel aanvallend ingesteld op papier met zo'n beetje plek voor elke speler van naam maar daar werd ook nul komma nul mee gecreëerd
* herinner me nu wel een hele jonge Hegerberg en Hansen op het WK 2013 waar ze de finale haalden. Maar daarop volgde weer een teleurstellend WK 2015...
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 06-08-2023 04:15 ]
Dus hier moeten we wel doorgaan toch?
In ieder geval lekker aan de 0.0 bier hier en genieten
Inmiddels al gezien waarom Italië eruit ligt?polopolo150 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 04:16:
Ik had laatst Zuid Afrika - Italië gekeken het eerste helft en was verbaasd dat Zuid Afrika door is in plaats van Italië.
Dus hier moeten we wel doorgaan toch?
In ieder geval lekker aan de 0.0 bier hier en genieten
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 06-08-2023 04:56 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Twee lange blessure behandelingen aan ZAF kant (die er ook vanaf moesten uiteindelijk)Quad schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 04:53:
Ik schakel net in, vanwaar de 7 minuten blessuretijd?
Daarnaast zou ik Roord wisselen, gaat slecht mee.
En fout keeper, 2-0!

Edit: Pff wat een slecht schot was dat, maar zo lekker van die keeper dat de bal niet goed kan pakken.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 06-08-2023 05:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Tijd voor vers bloed, ZA moet nu komen.
Edit: fijne overwinning, maar niet echt overtuigend. Er moet denk ik meer snelheid in het spel komen, daar had ZA wel lastig mee als dat gebeurde.
[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 06-08-2023 06:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Misschien op fifaplus.com?Danielson schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:07:
Ligt het nou aan mij of wordt USA - Zweden nergens uitgezonden?
Gewoon live op de Belgische zender Canvas (Sporza).Danielson schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:07:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Op de fifa site idd 'FIFA+' maar ook op Canvas/'België 2' en ARD/ 'Duitsland 1'.Danielson schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:07:
De NOS mag maar één wedstrijd per dag uitzenden met de licentie die ze hebben...
Het is tot nu toe pas bij twee of drie wedstrijden het geval geweest dat ze op geen enkele van de bovengenoemde tv zenders + BBC is uitgezonden dus zelf geen gebruik van gemaakt, alleen kort even en dat was iig Engelstalig commentaar. Inloggen of een account aanmaken is niet nodig dus het is zelf zo uit te proberen https://www.plus.fifa.com...69368a5&entryPoint=SliderJukeboxBill schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:35:
Is op FIFA+ ook beter commentaar dan dat gewauwel op NOS met allerlei ditjes en datjes, het spel compleet negerend?
Thanks, ik zat al te zoeken naar een stream. Vreemd dat NOS deze zelfs niet op de site uitzendt.apis29 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:45:
[...]
Het is tot nu toe pas bij twee of drie wedstrijden het geval geweest dat ze op geen enkele van de bovengenoemde tv zenders + BBC is uitgezonden dus zelf geen gebruik van gemaakt, alleen kort even en dat was iig Engelstalig commentaar. Inloggen of een account aanmaken is niet nodig dus het is zelf zo uit te proberen https://www.plus.fifa.com...69368a5&entryPoint=Slider
Ik was op Canvas aan het kijken, maar die gingen over naar WK wielrennen
ARD dus. Ik zat ook eerst op Canvas.Sjurm schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:02:
Tot zover geen sprekende voetbal-encyclopedie als commentaar.
En ook nog beter beeld dan bij NPO-start.
Wel vreemd (ook wel fijn) dat het daar gratis wordt aangeboden, terwijl TV zenders geld voor licenties moeten betalen.
En dan kan de VS het afmaken, weer een zwabberbal naast.
3-3 na 5 pingels, sudden death!
[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 06-08-2023 13:41 ]
En dan goalline technology..
Ik wil een herhaling
[ Voor 25% gewijzigd door durian op 06-08-2023 13:46 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sterker nog, ze gingen een dik half uur lang kijken naar stilstaande wielrennersSjurm schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:02:
[...]
This is how close the USWNT were to extending penalties. 😳
— Attacking Third (@AttackingThird) 6 augustus 2023
Is there even a measuring unit to determine that? 📏 pic.twitter.com/Bn1rDfjVyG
Overduidelijk!!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hangt er van af aan welke kant het veld is
Die zonden zelfs de nationale feestdag (het defilé) op het tweede kanaal uit omdat de Tour de France bezig was op kanaal éénTk55 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:48:
[...]
Sterker nog, ze gingen een dik half uur lang kijken naar stilstaande wielrenners
Edit:
Nou zag ik die nooit voorbij Japan komen dus de kansen zijn nog netzo grootVlassie1980 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:21:
Nu de VS eruit zijn hebben we wel wat meer kans op de titel. Als we de halve finale halen ga ik er wel voor zitten, maar 3uur in de nacht gaan we niet doen haha

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 06-08-2023 21:15 ]
Traditioneel ben ik op de hand van Engeland, maar Nigeria is lekker bezig.
Maar wel penalty.
Niet onterecht, maar wel 100% fopduik.
Overtreding buiten de 16 ingezet.
Terecht teruggedraaid denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 07-08-2023 10:04 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Engeland maakt veel fouten, Nigeria profiteert net niet voldoende.
⏩ PVOutput☀️
Inmiddels minuut 90 bereikt en een aantal minuten geleden een rode kaart voor de rising star James die bewust op een tegenstander ging staan uit frustratie.
Maakt het er ook weer niet per se makkelijker op voor Nigeria...
En Nigeria ook, wtf
[ Voor 25% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2023 12:15 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En zoals ik dacht, Engeland door na penalties.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nigeria zwak in de afronding, Engeland überhaupt niet sterk.
Nu heeft Colombia gescoord, en nuis het een wedstrijd. Colombia is ern heel vervelend, stiekem team, net als hun mannelijke equivalent.
Nu zit ik weer even te kijken tijdens de koffiepauze.

:strip_exif()/f/image/sS29X5bnvRtb3fJKjBGlHtzf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ah4bZEX7gLi5XIkubXhgyWDX.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/kYfQEP8H0crow0AjgMuz7qso.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/IGZPTqCRIGCNIbrWKFo7oG10.png?f=fotoalbum_medium)
* Spanje strande overigens niet in de groepsfase bij het vorige WK

[ Voor 102% gewijzigd door apis29 op 10-08-2023 17:36 ]

Ze willen haar wel heel graag in de finale laten spelen...
Hier geen twijfel, absoluut nietGunner schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:41:
Ik twijfel nog of ik hier de wekker voor wil zetten
XXXVI

Ja ik twijfel wat meer waard is. M'n slaap of dit. Voor een poule-wedstrijd zou ik het ook absoluut niet doen.
Strijder!! Heel goed dat je hem gewoon doortrekt
Zal toch ook z'n doorwerking moeten hebben bij Barcelona: er zijn er nog altijd een paar die de boycot volhouden, een paar die zich weer beschikbaar hebben gesteld maar niet zijn opgeroepen en een paar met de grootste mond die hier 'vrolijk' rondhuppelen
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 11-08-2023 03:39 ]
Roord gewisseld inmiddels, en terecht, die heeft werkelijk niks goed gedaan.
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 11-08-2023 04:27 ]
Dat hadden ze bij het begin moeten doen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verse krachten nodig.
Aanvallend valt er alleen niet veel meer in te brengen. Casparij had gekund en dan Pelova naar het midden maar die is er al voor vd Gragt in gekomen...gambieter schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 05:25:
Ik zou Beerensteijn nu wisselen, ze wordt steeds gevaarlijker op de eigen helft.
Verse krachten nodig.
Niet onverdiend over de hele wedstrijd, maar zo onnodig.
De beslissing om veel en heel makkelijk scorende spitsen als Kalma en Leuchter niet mee te nemen, komt nu als een boemerang terug.apis29 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 05:31:
[...]
Aanvallend valt er alleen niet veel meer in te brengen.
Die hadden die enorme kansen, die Beerensteijn miste, echt wel gemaakt.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Verdediger was Nouwen overigens, ze hadden die speler gewoon een neer moeten we leggen voor er überhaupt een schietkans was

Wie is nummer 4? Ah, Nouwen.JukeboxBill schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 05:37:
Dat moet dan de geest van Spitse zijn geweest, want die is gewisseld.
Beerensteijn is snel maar zwakke techniek en slechte beslissingen.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 11-08-2023 05:42 ]
Kalma heeft ook nul komma nul snelheid, enkel die laatste kans had ze misschien in eenzelfde positie kunnen zijn om te scoren. Dat is gewoon de Luuk de Jong van het vrouwenvoetbal.964C2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 05:37:
[...]
De beslissing om veel en heel makkelijk scorende spitsen als Kalma en Leuchter niet mee te nemen, komt nu als een boemerang terug.
Die hadden die enorme kansen, die Beerensteijn miste, echt wel gemaakt.
Kaptein meenemen ipv Leuchter was wel een grote verrassing iig. Of Renate Jansen, helemaal vergeten dat die mee is, die kon nog ingezet worden
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 11-08-2023 05:43 ]
Nederlandse speelster van het toernooi:
Toch?

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 11-08-2023 05:52 ]
Our #FIFAWWC ends here. 😔#ESPNED #TheOranjeBeat pic.twitter.com/h5ppF1XrXW
— OranjeLeeuwinnen (@oranjevrouwen) 11 augustus 2023
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnBz7OyxEsSH8k5JSawDSCJ.jpg?f=user_large)
👏 ¡¡¡𝗙𝗜𝗡𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗟!!!!
— Selección Española Femenina de Fútbol (@SEFutbolFem) 11 augustus 2023
💭 ¡¡¡QUE NADIE NOS DESPIERTE DE ESTE SUEÑO!!!
🥹 ESTAMOS EN LAS SEMIFINALES DE UN MUNDIAL.
🙌 Historia del fútbol, historia de España.
❤️ ¡INCREÍBLE, EN LA PRÓRROGAAA!#ESP - #NED I 2-1 #JugarLucharYGanar I #FIFAWWC pic.twitter.com/OVHoWQJapr
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zCsEpPC6D8HgAobfxM3SOMgc.jpg?f=user_large)
Lekker vieren met de coach
[Twitter: https://twitter.com/out_barcafemeni/status/1689851735928360960]
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 11-08-2023 07:07 ]
Ze mag dan wel gezegd hebben dat wij het wel op het veld laten zien in plaats van een grote mond hebben maar ze had absoluut niet de arrogantie van die Amerikaanse vrouwen van "pfff wie gaat ons nou stoppen"
Spanje verdiend door maar we hebben het de laatste half uur wel onnodig weggegooid, jammer
Smiling as the shit comes down...
Punt is, je zegt dat soort dingen niet over je collega's je denkt het.ScrooLoose schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:27:
Karma ... dat valt wel mee, wat Beerenstein zei over VS is wat verder iedereen dacht.
Ze mag dan wel gezegd hebben dat wij het wel op het veld laten zien in plaats van een grote mond hebben maar ze had absoluut niet de arrogantie van die Amerikaanse vrouwen van "pfff wie gaat ons nou stoppen"
Spanje verdiend door maar we hebben het de laatste half uur wel onnodig weggegooid, jammer
En het argument; “het is knap”, “het is goed voor de gelijkwaardigheid” etc vind ik niet terecht want dan kan je net zo goed de dames triatlon, rugby etc uitzenden.
Overal hoor ik: “we zijn als damesvoetbalelftal nog niet waar we willen zijn”. Maar waar willen ze naar toe? Het is commercie. Vraag en aanbod. Je vervult als soorten de behoefte van de consument om een gave sport te zien waar animo voor is. En de betaling geschiedt door sponsoren. Als dat er niet is… gelijkwaardigheid toch?
De WTA (tennis) wordt ook geforceerd gelijkgetrokken met de mannen en dat is ook niet goed gegaan…
Het leeft niet echt omdat ze midden in de nacht spelen, aan de andere kant van de wereld. Maar ze zijn in recente toernooien Europees Kampioen en tweede op een WK geworden. Dat is een grote prestatie en bij die toernooien leefde het absoluut wel. Er was meer reclame en die wedstrijden werden goed bekeken (zeker na de achtste/kwart finale).Deruxian schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:19:
Een vraag die niet bedoeld is om te treiteren of wat dan ook. Ik zie echt overal nieuws over het damesvoetbalelftal. Op de staatsomroep, de commerciëlen, de kranten etc. Nu is dit natuurlijk sport. Sporters die voor hunzelf en enkel hunzelf leven, genieten en centen verdienen. Dat is een mooie bijkomstigheid zoals dat is met alle sporten die wij zien op tv want er zit een verdienmodel achter. Ik heb niet het idee dat dit leeft in de samenleving. Helemaal niet zelfs. Dus voordat ik zeg dat dit “ons wordt opgedrongen” de oprechte vraag; wat rechtvaardigt de hoeveelheid media-aandacht voor dit event?
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.