Italië maakt het zichzelf extreem lastig door continu de bal bij de Engelsen in te leveren. Als Italië de bal krijgt in hun zestien, dan komt de lange bal en binnen enkele seconden heeft Engeland de bal en beginnen ze aan de volgende de aanval. Dat gaat Italië nooit volhouden.
Mead er weer uit zeker 
Oh toch niet, had niet eens gemerkt dat ze überhaupt nog op het veld stond tot ik er aan dacht.
Italië de ultieme kans op 2-0 gemist, weet precies de uitgestoken hand van de Engelse keeper te vinden
Oh toch niet, had niet eens gemerkt dat ze überhaupt nog op het veld stond tot ik er aan dacht.
Italië de ultieme kans op 2-0 gemist, weet precies de uitgestoken hand van de Engelse keeper te vinden

[ Voor 80% gewijzigd door apis29 op 22-07-2025 22:44 ]
Jammer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gerechtigheid!
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik zei hetTk55 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:29:
Italië maakt het zichzelf extreem lastig door continu de bal bij de Engelsen in te leveren. Als Italië de bal krijgt in hun zestien, dan komt de lange bal en binnen enkele seconden heeft Engeland de bal en beginnen ze aan de volgende de aanval. Dat gaat Italië nooit volhouden.

On - ge - lo - f e - lijk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Engelsen zijn de nieuwe Duitsers of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Puur door de Italiaanse shithousery wou ik dat Engeland het teminste gelijk maakte, maar goed ook haha. Niet dat ik nog een half uur dit matige voetbal wil zien overigens. Commentator was ook een beetje tijdsblind door de verbazing van de +7 toegevoegde tijd. Maar gezien de Italianen al kort na het begin van de 2e helft al tijd zaten te rekken had ik zelf op +8 gegokt.
Bij het doelpunt werden zowel de verdediger als de doelvrouw gepoort. Het moet ook een keer meezitten.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Had toch liever Frankrijk tegen Spanje in de finale gezien.
Nu wordt het hoogstwaarschijnlijk Engeland - Spanje en rolt Spanje, Engeland even lekker op
Nu wordt het hoogstwaarschijnlijk Engeland - Spanje en rolt Spanje, Engeland even lekker op
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Nou ja, we doen nu alsof Italië al verloren heeft, maar het staat natuurlijk nog gewoon gelijk. Al ligt het 'momentum' nu natuurlijk wel bij de Engelsen.
Spanje met afstand de beste ploeg, rolt iedereen op in de finaleaveenhuysen schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 22:58:
Had toch liever Frankrijk tegen Spanje in de finale gezien.
Gaan we weer...
Makkelijk gaan liggen en gegeven.
De Engelse dames mazzelen wel vreselijk dit toernooi.
Wiegman blijft bij een zwakke basis elf, en telkens zijn het de invallers die ze moeten redden. Als coach mag ze wel gaan leren.
Wiegman blijft bij een zwakke basis elf, en telkens zijn het de invallers die ze moeten redden. Als coach mag ze wel gaan leren.
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 22-07-2025 23:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Afbraakvoetbal van Italië afgestraft.
Engeland moet ik kost wat kost die finale halen… eerst 7 minuten blessuretijd en nu deze penalty kado. Hopelijk worden ze zo dadelijk compleet afgedroogd door Spanje (ga er even vanuit dat die van Duitsland gaan winnen) in de finale.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Prachtig dit, Zoals @JukeboxBill al zegt, antivoetbal van Italië afgestraft, geen medelijden mee. Niks cadeau's, dit is net als Frankrijk gewoon weggegeven door na de 1-0 achterover te leunen en zitten te treuzelen. Hoe groot is je ego dan om dat te doen en daarna te janken als het mis gaat...
Tja, blijkbaar werkt het. Tot nu toe dan. Met inderdaad een ongelofelijke hoeveelheid geluk.gambieter schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 23:33:
Makkelijk gaan liggen en gegeven.
Geluk kan je ook afdwingen in het voetbal.Fiber schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 23:40:
[...]
Tja, blijkbaar werkt het. Tot nu toe dan. Met inderdaad een ongelofelijke hoeveelheid geluk.
Italië is in deze wel een daadwerkelijke echte underdog. Vrouwenvoetbal is daar nog altijd een ondergeschoven kindje met iirc maar ergens in de 30 duizend geregistreerde spelers (in NL is dat al ruim boven de 150 duizend bijv. uit een rapport uit 2017 nog dus dat zal nog wel een stuk hoger liggen nu. Italië zat toen op nog geen 24 duizend, in Noorwegen en Zweden ook boven de 100 duizend).
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 23-07-2025 00:08 ]
Maar een beetje coach leert van de wedstrijden, dat doet Wiegman niet. Haar basis is niet goed genoeg meer.Fiber schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 23:40:
Tja, blijkbaar werkt het. Tot nu toe dan. Met inderdaad een ongelofelijke hoeveelheid geluk.
Ik ben dan ook benieuwd wat onze nieuwe bondscoach Veurink gaat doen bij Oranje. Gaat ook hij zich vastklampen aan het verleden, of toch eindelijk eens een keer flink vernieuwen. Dat hij de oude garde nog meegemaakt heeft bij Oranje en assist van Wiegman is geweest, spreekt niet in zijn voordeel.gambieter schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:13:
[...]
Maar een beetje coach leert van de wedstrijden, dat doet Wiegman niet. Haar basis is niet goed genoeg meer.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind dit wel meevallen. Ze zijn vaak het overgrote deel van de wedstrijden de bovenliggende partij geweest. Dat ze achterstanden nog weten om te buigen tot winst is dus geen geluk. Italië heeft vanaf de 1-0 weinig meer gedaan dan achteruit lopen, verdedigen en counteren.gambieter schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 23:33:
Wiegman kan vervolgens speelsters inbrengen die kwalitatief niet minder zijn en zo extra druk uitoefenen. Ik denk alleen dat Spanje een maatje te groot zal zijn. Die spelen zo makkelijk ploegen kapot.
Engeland was weliswaar de bovenliggende partij, maar ze bakten er alsnog weinig van. Hoeveel grote kansen hebben ze nu echt gecreëerd? Ik zie deze wedstrijd vooral als het verlies van Italië. Italië verdedigde extreem slecht uit en kwam daardoor continu onder druk. Je zag gewoon dat er geen ander plan was dan tegenhouden. En ze kregen een keer of drie grote mogelijkheden op de counter, maar speelden die extreem slecht uit. Dan is het gewoon wachten tot ie aan de andere kant valt.Advizor schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:15:
[...]
Ik vind dit wel meevallen. Ze zijn vaak het overgrote deel van de wedstrijden de bovenliggende partij geweest. Dat ze achterstanden nog weten om te buigen tot winst is dus geen geluk. Italië heeft vanaf de 1-0 weinig meer gedaan dan achteruit lopen, verdedigen en counteren.
Wiegman kan vervolgens speelsters inbrengen die kwalitatief niet minder zijn en zo extra druk uitoefenen. Ik denk alleen dat Spanje een maatje te groot zal zijn. Die spelen zo makkelijk ploegen kapot.
Je hoeft niet veel grote kansen te hebben als je die paar die je krijgt dan ook maar benut.
En de kansen die ze hadden, kregen ze ook niet allemaal cadeau van Italië. Werden ook afgedwongen door de constante aanvalsgolven.
En de kansen die ze hadden, kregen ze ook niet allemaal cadeau van Italië. Werden ook afgedwongen door de constante aanvalsgolven.
2e HALVE FINALE WEURO 2025:
vs :strip_exif()/f/image/2PBQhLoNEahGhFj0CMGAFtr9.png?f=user_large)
Mission Halbfinale! ✊ Bereit für den nächsten Sprung... ❤️🔥
— DFB-Frauen (@DFB_Frauen) 23 juli 2025
⚽ 21:00 Uhr I ARD #WEURO2025 #GERESP pic.twitter.com/dun6SV41KQ
Contra los números.
— Selección Española Femenina de Fútbol (@SEFutbolFem) 23 juli 2025
Contra la historia.
Contra ellas.
🇩🇪🆚🇪🇸
🕘 21:00.
📺 @La1_tve
𝗣𝗥𝗘𝗩𝗜𝗔: https://t.co/7mEe6OuloS#WEURO2025 | #JugarLucharYGanar pic.twitter.com/SfX5YDULhk
Ik geef DE nog wel een kans, dat zijn ook van die volhouders.
Ze hebben het in ieder geval al laten zien bij de Olympische Spelen in de strijd om het brons. Na een mislukt WK het jaar ervoor was Duitsland vóór het toernooi een volkomen outsider terwijl Spanje de grote favoriet voor goud was (was alweer vergeten dat ze door Brazilie compleet verrast werden in de halve finale terwijl Duitsland een heel fatsoenlijke pot tegen Amerika speelde Wikipedia: Football at the 2024 Summer Olympics – Women's tournament)
Ze spelen in ieder geval in een soortgelijke formatie als tegen Frankrijk dus dat betekend plan A: de boel dichthouden
Ze spelen in ieder geval in een soortgelijke formatie als tegen Frankrijk dus dat betekend plan A: de boel dichthouden

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 23-07-2025 21:07 ]
Spanje loopt echt een stuk minder soepel sinds Bonmati terug in de basis is, die afstemming in de passing is er nog steeds niet. Niet dat het aan haar ligt maar het verandert ook de rol van Putellas en die speelt als een krant sindsdien terwijl die daarvoor zon beetje de beste speelster van het toernooi was. En degene die het haar basisplek gekost heeft speelde ook goed, Vicky Lopez een van de supertalenten van Barcelona.
Starten zonder snelheid op de vleugels ook misschien niet het handigst. Ipv Pina en Mariona hadden ze ook met die Salma en Athenea kunnen starten en die andere twee later pas inbrengen ...
Vreemde wissel van Spanje: Esther eruit
En dan ook nog een beroerde scheidsrechter en een prut commentator op de NOS
. Maar eens naar de Belg overschakelen ....
Starten zonder snelheid op de vleugels ook misschien niet het handigst. Ipv Pina en Mariona hadden ze ook met die Salma en Athenea kunnen starten en die andere twee later pas inbrengen ...
Vreemde wissel van Spanje: Esther eruit
En dan ook nog een beroerde scheidsrechter en een prut commentator op de NOS

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 23-07-2025 22:31 ]
Natuurlijk is Spanje veel beter, maar dat eindeloze getik wordt nog steeds niet met een goal afgerond. Ik hoop eigenlijk op een mooie counter van Duitsland...
De Spaanse dames vertonen ook de maniertjes van het Zuid-Europese voetbal. Zwaar verontwaardigd met de ogen rollen als ze een overduidelijke overtreding maken, het is zo oneerlijk, hoe durft iemand tegen ze te fluiten.
Bijna waren we van Wielaard verlost geweest. Nog een half uur volhouden.
Je weet dat er ook een versie met een soort radio commentaar is? Eigenlijk voor blinden/slechtzienden, maar wellicht ook fijn voor jou... Kanaal 81 geloof ik.JukeboxBill schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 22:52:
Bijna waren we van Wielaard verlost geweest. Nog een half uur volhouden.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1+Extra
Wel een hoop gepraat, maar geen weetjes en anekdotes van 10 jaar geledenFiber schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:01:
[...]
Je weet dat er ook een versie met een soort radio commentaar is? Eigenlijk voor blinden/slechtzienden, maar wellicht ook fijn voor jou... Kanaal 81 geloof ik.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1+Extra
Ik keek vroeger al voetbal met het commentaar van de radio, verhalender - tv commentaar is stom.JukeboxBill schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:03:
[...]
Wel een hoop gepraat, maar geen weetjes en anekdotes van 10 jaar geleden
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Scheidsrechter fluit weer voor alles (ook als het niks is).
Behalve tijdrekken van de Duitse keepster.
Snap niet waarom ze die noodremacties niet direct met rood bestraffen. Geel heb je op dat moment niets aan.
Dit was nu al de 2de keer in korte tijd van Spanje.
Nou ja, maakt nu ook niet meer uit.
[ Voor 10% gewijzigd door JukeboxBill op 23-07-2025 23:24 ]
Helaas zijn dat de regels… maar ja: geel is irrelevant, want het is geen straf. Ik ben voor geel plus 10 minuten aan de kant!JukeboxBill schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:22:
Snap niet waarom ze die noodremacties niet direct met rood bestraffen. Geel heb je op dat moment niets aan.
Erg knappe goal uit een zeer moeilijke hoek!
Ze had beter in die korte hoek kunnen blijvenTk55 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:14:
Je bedoelt dramatisch gekeept?Fiber schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:25:
Erg knappe goal uit een zeer moeilijke hoek!
Alles ist vorbei!
Alles bij elkaar wel een terechte uitslag, maar wat een irritante voetballers bij Spanje met ieder keer de vermoorde onschuld spelen.
Nu zijn er twee bloedirritante teams in de finale 
Helaas kunnen ze niet allebei verliezen
Helaas kunnen ze niet allebei verliezen
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-07-2025 23:38 ]
Waarom zou je een verslaggever willen horen zeggen dat de bal naar linksbuiten naar Piet wordt gespeeld terwijl je het met je eigen ogen ziet gebeuren? Nooit wat van begrepen. Ja op tv zeggen ze ookl.skt soort dingen, maar niet de hele wedstrijd lang op de manier zoals op radio gebeurd.franssie schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:08:
[...]
Ik keek vroeger al voetbal met het commentaar van de radio, verhalender - tv commentaar is stom.
omdat ze dat op tv ook doen, commentaar op TV is sowieso eigenlijk overbodig en van speluileg weten ze ook geen zak.Charles Hill schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 23:50:
[...]
Waarom zou je een verslaggever willen horen zeggen dat de bal naar linksbuiten naar Piet wordt gespeeld terwijl je het met je eigen ogen ziet gebeuren? Nooit wat van begrepen. Ja op tv zeggen ze ookl.skt soort dingen, maar niet de hele wedstrijd lang op de manier zoals op radio gebeurd.
Bij radio kan je nog even lekker iets anders doen, niet dat voetbal nu een sport is waar elke minuut iets gebeurd of zo

Er zijn audioboeken die spannender zijn
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Technisch is het al lang mogelijk om meerdere geluidskanalen mee te sturen: eentje met het stadiongeluid en eentje met het commentaar.
Ergens in '90 van de vorige eeuw had ik al een stereo TV en kon je op Eurosport kiezen voor Engels of Frans commentaar.
Op F1TV kan je diverse talen kiezen of alleen het geluid van het circuit.
Maar op de ouderwetsche TV staat de vooruitgang stil.
Ik hoef helemaal geen commentaar, maar ik wil wel het geluid uit het stadion horen voor de sfeer.
Ergens in '90 van de vorige eeuw had ik al een stereo TV en kon je op Eurosport kiezen voor Engels of Frans commentaar.
Op F1TV kan je diverse talen kiezen of alleen het geluid van het circuit.
Maar op de ouderwetsche TV staat de vooruitgang stil.
Ik hoef helemaal geen commentaar, maar ik wil wel het geluid uit het stadion horen voor de sfeer.
[ Voor 11% gewijzigd door JukeboxBill op 24-07-2025 00:05 ]
Dat is inderdaad ook mijn persoonlijke voorkeur, gewoon het stadiongeluid zonder verslaggeving. Er was nog een tijdje bij de La Liga wedstrijden dat de tweede audiostream gewoon enkel stadiongeluid was maar dat zal wel weer te makkelijk zijn om in een illegale stream om te toveren, eventueel met eigen commentaar erbovenop ook nog

Geen voetbal vanavond, ik dacht dat er nog voor de derde plaats zou worden gestreden.
Maar dat wordt al een tijd niet meer gedaan, jammer.
Maar dat wordt al een tijd niet meer gedaan, jammer.
WEURO 2025: DE FINALE
VS
18:00u. CET
✨ Two teams. One dream. ✨
— UEFA Women's EURO 2025 (@WEURO2025) 27 juli 2025
🏴🆚🇪🇸 in the final, lets go! #WEURO2025 pic.twitter.com/GDTjL4qEB0
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wy1ryWsjjUq6NWzfa9Ff4LQc.jpg?f=user_large)
🏴🆚🇪🇸 It all comes down to this!
— UEFA Women's EURO 2025 (@WEURO2025) 27 juli 2025
Everything you need to know 👇#WEURO2025
- https://www.uefa.com/wome...t-the-contenders-england/
- https://www.uefa.com/wome...re-to-watch-kick-off-tim/
- https://www.bbc.com/sport/football
- https://nos.nl/liveblog/2576586
- https://theanalyst.com/competition/uefa-euros-women/articles
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 28-07-2025 02:30 ]
Van beide teams is het voor mij een kwestie van welke heb ik nóg minder sympathie voor… 
Bij Engeland is er maar één speelster die ik iets zou gunnen, die telkens weer als stormram mag invallen kort voor tijd, Agyemang.
De rest vind ik een zootje over het paard getilde, zeer ‘entitled’ overkomende types. Omhoog gevallen omdat ze beter tegen een balletje aan konden schoppen dan anderen.
Maar dat is bij de mannen hetzelfde.
Het verschil is, dat bij de vrouwen op zich wel meer ‘eigen’ spelers op hoog niveau acteren, althans zo voelt het wel een beetje. En dat ze relatief gezien veel harder voor hun centen moeten werken dan de mannen.
Al met al, niet mijn favoriete finale, maar nu staan wel de meest effectieve teams (overall) tegen elkaar.
Wie er wint, whatever.

Bij Engeland is er maar één speelster die ik iets zou gunnen, die telkens weer als stormram mag invallen kort voor tijd, Agyemang.
De rest vind ik een zootje over het paard getilde, zeer ‘entitled’ overkomende types. Omhoog gevallen omdat ze beter tegen een balletje aan konden schoppen dan anderen.
Maar dat is bij de mannen hetzelfde.
Het verschil is, dat bij de vrouwen op zich wel meer ‘eigen’ spelers op hoog niveau acteren, althans zo voelt het wel een beetje. En dat ze relatief gezien veel harder voor hun centen moeten werken dan de mannen.
Al met al, niet mijn favoriete finale, maar nu staan wel de meest effectieve teams (overall) tegen elkaar.
Wie er wint, whatever.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
@Ramzzz
Er schiet mij een scene te binnen uit de serie Inspector Morse.
Sergeant Lewis had het over zijn vader, die een groot fan was van het voetballen, maar hij had een hekel aan voetballers.
Ik vind het bij de vrouwen over het algemeen nog wel meevallen met de kapsones en de idiote gedragingen op het veld.
Het zijn i.i.g. wel twee teams die aanvallend voetballen spelen.
Er schiet mij een scene te binnen uit de serie Inspector Morse.
Sergeant Lewis had het over zijn vader, die een groot fan was van het voetballen, maar hij had een hekel aan voetballers.
Ik vind het bij de vrouwen over het algemeen nog wel meevallen met de kapsones en de idiote gedragingen op het veld.
Het zijn i.i.g. wel twee teams die aanvallend voetballen spelen.
Het is zeker goed om aan te zien, kansen voor beide ploegen. Ik vermoed dat Wiegman haar jokers weer nodig gaat hebben.
Shit, het is al begonnen. Ik zat nog met 9 uur in mijn hoofd.
Daar is joker 1 voor Engeland. Gedwongen doordat James geblesseerd begonnen was, zonder dwang had Wiegman tot de 80e minuut gewacht...
Moet Wiegman weer gaan repareren in plaats van gewoon gelijk goed te beginnen...
Wat is dat toch een belachelijke regel: waarom niet direct vlaggen voor buitenspel.
Spanje is dik beter dan Engeland, ze mogen blij zijn dat het pas 0-1 is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu d'r op en d'r over.
1-1 en de engelse dames nemen de leiding in het gele kaarten klassement met twee stevige tackles. Waarom Bronze zo'n grote bek heeft voor de verdiende kaart...
Dat theater van de Spaansen is net zo erg, vragen om een gele kaart voor de tegenstander.gambieter schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:18:
1-1 en de engelse dames nemen de leiding in het gele kaatten klassement met twee stevige tackles. Waarom Bronze zo'n grote bek heeft voor de verdiende kaart...
Het smerige spel van de Engelse dames is net zo erg als die van de mannen. Veel smerige ingrepen die net niet kaart waardig zijn maar wel puur bedoeld zijn om het spel en de speler te ontregelen. Het heeft weinig met voetbal van doen.JukeboxBill schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:24:
[...]
Dat theater van de Spaansen is net zo erg, vragen om een gele kaart voor de tegenstander.
De Engelsen hadden best een paar kaarten meer mogen hebben inmiddels, Agyemang binnen een paar minuten, scheidsrechter floot niet eens.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hoe komt ze eigenlijk aan die bijnaam?
Daar gaan we weer..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tjeezus, die tweede van Spanje is zo slecht genomen.
Ok, die derde was goed gestopt. Maar waarom schieten ze zo slapjes?
Ok, die derde was goed gestopt. Maar waarom schieten ze zo slapjes?
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 27-07-2025 20:43 ]
2e en 3e van Engeland ook niet best, enkel hard genoeg.gambieter schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:42:
Tjeezus, die tweede van Spanje is zo slecht genomen.
Edit: 4e van Engeland ook niet goed. Waarom gaan die ballen niet lekker goed de hoek in?
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 27-07-2025 20:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Die penalty’s 😭😭
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het is weer ondermaats.
Je kan ook te ver de hoek opzoeken.
⏩ PVOutput☀️
Die laatste was wel de beste.
⏩ PVOutput☀️
De schoppers winnen van de stervende zwanen.
Jammer, vond Spanje veel beter. Maar dan moet die spits maar eens leren de bal in te tikken.
Engeland heeft goed gemazzeld dit toernooi…
Engeland heeft goed gemazzeld dit toernooi…
Spanje had dus meer moeten trainen op penalty's.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zelden zo’n onverdiende winnaar gezien van een eind toernooi. De enige ploeg die een beetje kan voetballen was Spanje. De rest is gewoon erg matig.
Zo gaat het helaas vaak in het voetbal. Daarom ook niet mijn meest favo kijksport maar soit, het is meestal wel onderhoudend.PatrickC schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:49:
Zelden zo’n onverdiende winnaar gezien van een eind toernooi. De enige ploeg die een beetje kan voetballen was Spanje. De rest is gewoon erg matig.
Dat is iig mijn bijnaam voor haar

Edit:
Neutraal gezien is de winst van Engeland misschien wel de beste uitkomst overigens, in Europa toch wel het land waar er het meeste geld in omgaat en vandaan moet komen in de toekomst. Kijken of dit weer een boost geeft aan de nationale competitie, de WSL (te volgen via YouTube, afgelopen seizoen iig).
De Champions League was de afgelopen seizoenen ook nog gratis op YouTube te zien en bij DAZN maar aankomende seizoen zijn de rechten in handen van Disney (nou hoort ESPN ook bij de Disney groep dus wie weet wordt daar nog wat op uitgezonden anders zou je een Disney Plus abo moeten nemen en dat heb ik afgelopen jaar alleen gedaan om Shogun te kunnen zien).
[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 27-07-2025 21:50 ]
Niet gekeken, maar totaal onverwachts! Spanje was in alles beter dan wie dan ook dit toernooi. En dan wint Engeland ...
Als Spanje echt zo goed was geweest, dan hadden ze het gewoon moeten afmaken in de reguliere speeltijd.
Maar ondanks alle schijnbewegingen en snelle passes hadden ze geen antwoord op de solide verdediging van Engeland.
Het stierf in schoonheid en trapten in hun eigen schijnbewegingen.
Maar ondanks alle schijnbewegingen en snelle passes hadden ze geen antwoord op de solide verdediging van Engeland.
Dat is ook absoluut waar. Als een meer verdedigende tactiek werkt, dan werkt het.JukeboxBill schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:59:
Als Spanje echt zo goed was geweest, dan hadden ze het gewoon moeten afmaken in de reguliere speeltijd.
De winnende coach heeft altijd gelijk. Althans, soms is het ook echt gewoon geluk hebben.
Ajax Vrouwen - Sturm Graz is live op het AJAX kanaal van Youtube.
Maar tot nu toe nog geen spanning en sensatie.
Maar tot nu toe nog geen spanning en sensatie.
Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.