Eindelijk Leuchter op het veld, mooie traptechniek dus hopelijk een paar keer een schietkans...
Pelova he, overal bij betrokkengambieter schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:51:
Jammer dat Pelova geen kans in de basis krijgt. Die was leuk bezig tegen Zweden.
[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 17-07-2022 19:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je weer zo'n gladiool met een blok kaas op het hoofd. Wat is dat toch met Nederlanders dat ze altijd verkleed gaan alsof het carnaval is
Twente komt eraan!
Deels. Ik vind Groenen en Vd Donk echt wel goed spelen. Spitse en Vd Gragt ook prima. Maar Martens een keer passeren is geen overbodige luxe. Toch heb je ook gewoon ervaring en routine nodig.Miki schreef op zondag 17 juli 2022 @ 19:46:
Het is overduidelijk dat Parsons moet door selecteren en met de jonkies moet gaan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 17-07-2022 19:50 ]
Doe maar gek, dan doe je al normaal genoeg.JoteW schreef op zondag 17 juli 2022 @ 19:48:
Heb je weer zo'n gladiool met een blok kaas op het hoofd. Wat is dat toch met Nederlanders dat ze altijd verkleed gaan alsof het carnaval is
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat de aanval nu loopt komt natuurlijk doordat de Zwitsers ook voluit aanvallen, heeft niets te maken dat er nu speelsters in staan die wel acties durven/kunnen maken. Nah, waarheid zal in het midden liggen.
Lastige VAR call dit hoor.
Ik zie het ook niet 100%
Ik zie het ook niet 100%
[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 17-07-2022 19:53 ]
Die viel toch op de arm, maar het zal me niets verbazen als het alsnog als buitenspel gegeven word zometeen....
Tsja het is via de schouder, anderzijds kan die Zwitser er ook niet veel aan doen. Net zoals er geen penals worden gegeven wanneer iemand 'm van een meter op zich gejoekelt krijgt..
Twente komt eraan!
Naja bij het zien van deze slomo beelden vind ik het bij nader inzien toch gewoon een doelpunt. Dacht dat hij via die Nederlandse ging.
Twente komt eraan!
PELOVA!!!!!!

Als ze nog geen fanclub heeft, dan wordt dat hoog tijd!

Als ze nog geen fanclub heeft, dan wordt dat hoog tijd!
[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 17-07-2022 19:56 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tsja, voortaan de wedstrijd maar in 90e minuut laten starten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha mooi man.. Maar die laatste goal gaat er niet meer komen.. Niet overtuigend van Pelova dit keer, wel mooi dat het weer Leuchter is die scoort.
Twente komt eraan!
Eerst 5m var vertraging
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
+2 minuut? De VAR had minstens dat net nodig..
⏩ PVOutput☀️
Dames moeten wel ff trainen op schieten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze lijkt duidelijk niet links.
⏩ PVOutput☀️
't Is ook wel 32 graden daar in Sheffield, dus dat sommige speelsters op zijn verbaast mij niets.
Zal morgen ook wat worden zeg, 35-40 graden? 10 drinkpauzes inlassen dan maar?
Zal morgen ook wat worden zeg, 35-40 graden? 10 drinkpauzes inlassen dan maar?
[ Voor 31% gewijzigd door kevz op 17-07-2022 19:59 ]
Oh Wtf.
⏩ PVOutput☀️
De 4-1 is dan weer wel buitenspel
Close...JoteW schreef op zondag 17 juli 2022 @ 19:57:
Maar die laatste goal gaat er niet meer komen..
[ Voor 22% gewijzigd door renegrunn op 17-07-2022 19:59 ]
Jammer!
⏩ PVOutput☀️
Pelova is wel zo enthousiast dat ze meters buitenspel staat elke keer hahah.
Nou, met moeite en een laatste eindsprint dan toch door.
Nou, met moeite en een laatste eindsprint dan toch door.
Overigens mijn complimenten wederom voor de keepster van Oranje. Sari heb ik overigens nooit wat gevonden, maar dat terzijde.
Twente komt eraan!
Sari heeft het helaas niet meer. Wel ooit gehad, maar nu moeten ze een keer verder...JoteW schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:01:
Overigens mijn complimenten wederom voor de keepster van Oranje. Sari heb ik overigens nooit wat gevonden, maar dat terzijde.
Waarom wordt die Leuchter nooit opgesteld ? Eerste keer dat ik die zie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Van Domselaar Player of the Match, die hield Oranje in de match.
Zwitserse keeper was ook goed, alleen foutje bij de 2-1.
Zwitserse keeper was ook goed, alleen foutje bij de 2-1.
Teveel vertrouwen gegeven in de oude garde die eerlijk is eerlijk wel veel betekend hebben. Damaris, van de Domselaer, Brugts, Leuchter, Pelova, brengen veel meer. Ze zijn gretig en gaan 100% ervoor.loekf2 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:03:
Parsons weet nu wat-ie moet doen tegen FrankrijkMiki schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:05:
[...]
Teveel vertrouwen gegeven in de oude garde die eerlijk is eerlijk wel veel betekend hebben. Damaris, van de Domselaer, Brugts, Leuchter, Pelova, brengen veel meer. Ze zijn gretig en gaan 100% ervoor.
Ik vrees dat ie weer een de Boertje doet, maar Damaris, Leuchter, Palova horen gewoon te spelen,Spotmatic schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:06:
[...]
Parsons weet nu wat-ie moet doen tegen Frankrijk
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
M i e d e m aloekf2 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:03:
Eerst idd een de Boertje en de tegenstander helemaal kapot combineren/laten lopen en dan laatste 30/20minuten de jonge garde het laten afmaken.loekf2 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:09:
[...]
Ik vrees dat ie weer een de Boertje doet, maar Damaris, Leuchter, Palova horen gewoon te spelen,
Kunnen we de volgende pot de eerste helft dus sowieso overslaan
Net als Damaris, is Leuchter pas sindskort bij de selectie gehaald (en itt Damaris met een pak minder internationale/buitenlandse ervaring) dus veel kans om zich in de basis te spelen heeft ze niet eens gehad ...Miki schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:24:
[...]
Maar vandaag had ze veel meer kunnen brengen dan Beerensteyn.
https://www.volkskrant.nl...ag-de-diepte-in~bfd44ca4/loekf2 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:09:
[...]
Ik vrees dat ie weer een de Boertje doet, maar Damaris, Leuchter, Palova horen gewoon te spelen,
"Roord voelt zich gewaardeerd door de man die Sarina Wiegman in september 2021 opvolgde, maar moet wel wennen aan de bondscoach. Het contrast tussen de Haagse, die het graag kort en duidelijk houdt, en de Engelsman, die juist lang van stof is en veel oog heeft voor het welzijn van de speler, kan bijna niet groter.
Parsons wil de voetbalsters anders laten spelen dan ze gewend zijn, meer druk zetten en snel de bal veroveren, terwijl ze juist altijd wat behoudender speelden. In de voorbereiding en in de eerste helft tegen Zweden was te zien dat ze daar moeite mee hebben. Het team viel geregeld uit elkaar, hinkend op minstens twee gedachten. "
'Van der Gragt weet waar het aan schort: Oranje speelt niet compact genoeg' - waar ze net zo goed medeschuldige aan is en sinds Parsons aan het roer is al het grootste probleem is: de laatste linie sluit niet aan en is bang om met ruimte in de rug te spelen ... (je ziet nu ook in de laatste twee wedstrijden dat ze minder hoog druk zetten als team)." Wat vind je van zijn idee om meer en sneller druk te zetten?
‘De manier van verdedigen, het druk zetten, dat vinden wij allemaal wel goed, dat hebben wij ook graag. Wij zijn wel meer van het opbouwen en positiespel spelen, hij wil sneller lang, de diepte in. Dat hebben wij liever niet, maar aan de andere kant: we hebben daar wel weer de kwaliteiten voor, met snelle mensen voorin. Uiteindelijk staan wij op het veld. Als wij denken dat we nu moeten opbouwen, dan bouwen we op, zo is het ook wel weer.’
Het toverwoord dat vaak valt, is ‘compact’. De voetbalsters moeten zoveel mogelijk bij elkaar blijven, het speelveld klein houden. Als er druk wordt gezet, moet iedereen daarin meegaan. In de praktijk blijkt dat nog weleens lastig.
‘Dat is wel een dingetje’, zegt Roord. ‘Als de ruimtes te groot worden, dan zijn wij heel kwetsbaar, dat zien we zelf ook en daar zijn we ook mee bezig. Maar we hebben zo’n ervaren team, als wij na tien minuten merken dat het niet werkt, dan moeten wij dat zelf omzetten.’ "
Dit was zo'n foutje van v Domselaar waar ik het over had (de 2-2) https://vrouweneredivisie...-twente-ado-den-haag-2-3/
En de wedstrijd waarin Leuchter (mij iig) begon op te vallen (als potentiële centrum aanvaller; hier nog vanaf de zijkant met all-time PSV topscoorster Joelle Smits in 't centrum)
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 18-07-2022 01:38 ]
Ik hoop echt dat die Parsons Beerensteyn en Martens op de bank laat volgende wedstrijd. Maar ergens denk ik dat ie dat niet durft.loekf2 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:03:
Zal ervan afhangen of Miedema het redt denk ik. Martens zal heel veel verdedigend werk moeten opknappen wat ze in de voorbereiding ergens in februari/maart ook verzaakte tegen Frankrijk. Dus als Pelova zou starten zou die wissel me iig niet verbazen. Roord op rechts tegen die sterke linksbacks van Frankrijk is al helemaal geen goed plan dus die zal wel weer van plek met vd Donk worden verruild (voor iemad die niet fit geraakt is voor het EK houdt die het heel goed vol voorlopig. Zou zelfs Casparij op die plek kunnen laten starten en Roord op de bankRodeStabilo schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:30:
[...]
Ik hoop echt dat die Parsons Beerensteyn en Martens op de bank laat volgende wedstrijd. Maar ergens denk ik dat ie dat niet durft.
Pfff, Frankrijk is sterk, zeg. IJsland staat nog ondanks de fraai afgemaakte 0-1 in de 1e minuut, maar met de wankele verdediging van Oranje zou het wel eens een bloedbad kunnen worden.
Gelukkig zijn ze ook de grootste chokers die je maar kan bedenken en missen ze de beul die NL er drie om de oren gaf bij de vorige ontmoeting.gambieter schreef op maandag 18 juli 2022 @ 21:46:
Pfff, Frankrijk is sterk, zeg. IJsland staat nog ondanks de fraai afgemaakte 0-1 in de 1e minuut, maar met de wankele verdediging van Oranje zou het wel eens een bloedbad kunnen worden.
Al zeker vijf jaar het meest getalenteerde team wat er is maar nul resultaat (jammer genoeg, alhoewel je die trainster eigenlijk geen succes gunt

Martens geblesseerd en komt niet meer in actie.
Vervelend maar voor het team wellicht beter.
⏩ PVOutput☀️
Opmerkelijk dat ze zo geblesseerd is geraakt. Ze liep namelijk nog gewoon van het veld af toen ze gewisseld werd. Ik wil er verder niet teveel achter zoeken maar voor team is dit momenteel inderdaad de beste keuze. Dan kan Brugts mooi gaan shinen en haar klasse gaan etaleren, hopelijk krijgt Damaris ook haar kans nog.Quad schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:39:
Martens geblesseerd en komt niet meer in actie.
Anoniem: 338166
Nou, kom op Spanje!
Ik gun het Engeland kwa voetbal misschien wel een stuk meer, en kwa sportiviteit van het elftal.
Maar, puur vanwege de Engelse supporters hoop ik dat Spanje wint.
Ik gun het Engeland kwa voetbal misschien wel een stuk meer, en kwa sportiviteit van het elftal.
Ik vind zelf Spanje veel beter in de wedstrijd zitten en veel beter voetballen nu. Maar goed ik ben fan van het tiki taka voetbal en ik vind het gaaf om te zien dat zowel de mannen als de vrouwen hetzelfde spelprincipe hanteren en dat allemaal dankzij Johan Cruijf.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 21:10:
Nou, kom op Spanje!
Zo, verdiende voorsprong voor Spanje. Engeland is aan het slaapwandelen, ze werken niet echt. Kijken of ze nu wakker worden.
Spanje speelt ook gewoon erg leukgambieter schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 22:16:
Zo, verdiende voorsprong voor Spanje. Engeland is aan het slaapwandelen, ze werken niet echt. Kijken of ze nu wakker worden.
Toch de 1-1, puur op kracht. Spanje ziet er nu moe uit.
Leek mij een overtreding de 1-1.
Elleboog in de nek zetten, maar kon het niet goed zien helaas.
Ben bang dat Engeland de langere adem gaat hebben in de verlenging.
Eens, bizar dat er niet eens een var-check was. Volgens mij was de onderschepping op het middenveld waaruit de bal kwam ook gewoon overtreding.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 22:55:
Leek mij een overtreding de 1-1.
Lekkere droge knal. Hopelijk kan Spanje nog terugkomen, zou mooi zijn voor de wedstrijd.
Wat mij betreft een prachtig affiche dat vrouwenvoetbal absoluut niet saai hoeft te zijn en wat degelijk niveau is.
Wat mij betreft een prachtig affiche dat vrouwenvoetbal absoluut niet saai hoeft te zijn en wat degelijk niveau is.
[ Voor 40% gewijzigd door Miki op 20-07-2022 23:05 ]
Helemaal mee eens.Miki schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:05:
Lekkere droge knal. Hopelijk kan Spanje nog terugkomen, zou mooi zijn voor de wedstrijd.
Vrouwenvoetbal is echt zo slecht nog niet.
Het Nederlands Vrouwenelftal is gewoon niet om aan te gluren...
Nou ja, ik zet em echt net aan en zie een keeper een bal recht door het midden niet houden. En dat moet dan het beste team van de wereld zijn?Anoniem: 338166 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:10:
[...]
Helemaal mee eens.
Vrouwenvoetbal is echt zo slecht nog niet.
Het Nederlands Vrouwenelftal is gewoon niet om aan te gluren...
Dat is toch juist prachtig als niet alle ballen gestopt kunnen worden, of mis ik wattoolkist schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Nou ja, ik zet em echt net aan en zie een keeper een bal recht door het midden niet houden. En dat moet dan het beste team van de wereld zijn?
Ik bedoel.toolkist schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Nou ja, ik zet em echt net aan en zie een keeper een bal recht door het midden niet houden. En dat moet dan het beste team van de wereld zijn?
Nederland - Spanje 5-1 (Casillias zag er een paar keer niet goed uit.)
Liverpool - Real Madrid (Karius met een flink aantal blunders.)
PSV, Feyenoord, Ajax ( Pak gewoon een aantal wedstrijden van Drommel, Onana, Marciano.
Op elk niveau zijn er blunders te vinden en dat is met het vrouwenvoetbal niet anders.
Kijk alleen al naar Veenendaal. En wat een wereld van verschil de nieuwe dame is.
Natuurlijk zijn de vrouwenkeepers (nog) niet zo goed als de mannen.
Maar, dat doet er niet toe.
Als ik kijk naar de algehele vrouwen competities is het daar niet anders dan bij de mannen.
Een aantal goede, een aantal slechte.
Idd, je zag dat de keeper op het moment van schieten nog een stap opzij deed en daardoor te laat was.toolkist schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Misschien mbt een keeper ook maar eens beginnen met op lengte te selecteren
Het vrouwenvoetbal heeft echt nog wat in te halen maar de wedstrijd die nu gespeeld wordt is echt wel van een behoorlijk niveau.toolkist schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Nu er eindelijk meer aandacht voor is en het “normaal” geworden is dat jonge meiden voetballen en zelfs gemixt met jongens in de onderbouw zal het niveau met de komende jaren alleen maar verder omhoog gaan.
Ik kijk niet heel veel wedstrijden, maar de wedstrijden die ik zie hebben zo'n beetje alle teams een keeper die je net zo goed niet op kunt stellen en heb je als team een gigantisch voordeel als je een keeper hebt die een hoge bal juist in kan schatten en die het midden van de goal weet af te dekken.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:19:
[...]
Ik bedoel.
Nederland - Spanje 5-1 (Casillias zag er een paar keer niet goed uit.)
Liverpool - Real Madrid (Karius met een flink aantal blunders.)
PSV, Feyenoord, Ajax ( Pak gewoon een aantal wedstrijden van Drommel, Onana, Marciano.
Op elk niveau zijn er blunders te vinden en dat is met het vrouwenvoetbal niet anders.
Kijk alleen al naar Veenendaal. En wat een wereld van verschil de nieuwe dame is.
Natuurlijk zijn de vrouwenkeepers (nog) niet zo goed als de mannen.
Maar, dat doet er niet toe.
Als ik kijk naar de algehele vrouwen competities is het daar niet anders dan bij de mannen.
Een aantal goede, een aantal slechte.
Eens, die Spaanse dames kunnen iig prima technisch voetballen. Bij die Engelsen heb ik toch meer het idee dat ze het jaren 80 Engelse voetbal spelen.. Rag die bal naar voren en rennen maar.Miki schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:26:
[...]
Het vrouwenvoetbal heeft echt nog wat in te halen maar de wedstrijd die nu gespeeld wordt is echt wel van een behoorlijk niveau.
Nu er eindelijk meer aandacht voor is en het “normaal” geworden is dat jonge meiden voetballen en zelfs gemixt met jongens in de onderbouw zal het niveau met de komende jaren alleen maar verder omhoog gaan.
Naar mijn mening kan dat tikki-takka voetbal er leuk uitzien, maar ik heb er een hekel aan als Spanje (mannen of vrouwen) veel balbezit hebben en niets scoren, dus dan kijk ik liever naar Engeland 
edit; Wel een aardige wedstrijd uiteindelijk, ging toch redelijk gelijk af.
edit; Wel een aardige wedstrijd uiteindelijk, ging toch redelijk gelijk af.
[ Voor 16% gewijzigd door kevz op 20-07-2022 23:36 ]
Engeland mazzelt vanavond, hun tekortkomingen waren zichtbaar, maar onvoldoende afgestraft door Spanje. Mooie goal voor de winst.
Dat blijkt wel https://www.fifa.com/fifa...n?dateId=ranking_20220617toolkist schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:33:
[...]
Ik kijk niet heel veel wedstrijden, maar de wedstrijden die ik zie hebben zo'n beetje alle teams een keeper die je net zo goed niet op kunt stellen en heb je als team een gigantisch voordeel als je een keeper hebt die een hoge bal juist in kan schatten en die het midden van de goal weet af te dekken.
En je hebt ook een redding van de Engelse keepster gemist die ik al telde en wat de 2-0 voor Spanje had betekend. Echt net onder de lat weggeranseld met een vingertop

Bij volleybal spelen ze ook met een lager net, voor een iets kleiner doel valt ook wat te zeggen bij het voetbal. Als er eentje de 1.80 aantikt is het al een uitzondering ... (die van Oostenrijk leek me wel een van de langeren en die blijkt 1.77m te zijn)
Deed nog enigszins denken aan de wedstrijd tegen Amerika op het WK in 2019 die ook de andere kant op had kunnen vallen ... en dan ...gambieter schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:39:
Engeland mazzelt vanavond, hun tekortkomingen waren zichtbaar, maar onvoldoende afgestraft door Spanje. Mooie goal voor de winst.
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 21-07-2022 01:00 ]
Wat slecht dat Zweden tegen Belgie....................
Balverlies na balverlies. Nog geen 2 passes en bal kwijt...............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dat is hun kracht ook niet, dit zijn nog ploegen van de oude stempel (naar Amerikaans voorbeeld). Tegen een fatsoenlijk voetballende ploeg als een Frankrijk, Spanje of Duitsland zouden ze van het kastje naar de muur worden gestuurd maar daartegenover zijn ze uitstekend uitgerust om het tegen ploegen als Amerika en Engeland op te nemen...aveenhuysen schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:41:
Wat slecht dat Zweden tegen Belgie....................
Nou heb ik de voorbeschouwing gemist maar dacht gister nog gehoord te hebben dat er drie een positieve Covid test hadden afgeleverd? Maar een daarvan zie ik iig wel op het veld...
Zo te zien missen de twee vaste backs iig.
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 22-07-2022 22:21 ]
Ik denk dat je gerust kan stellen dat @aveenhuysen gelijk heeft hoor. Engeland Spanje ging moeizaam maar dat had niet zo zeer met tekortkomingen te maken, die ploegen waren aan elkaar gewaagd. Hier bij Swe-Bel zie je gewoon veel fouten en alles verloopt rommelig, de minste kwartfinale tot nu toe.
Is maar net hoe je die zin interpreteertkevz schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:17:
Ik denk dat je gerust kan stellen dat @aveenhuysen gelijk heeft hoor. Engeland Spanje ging moeizaam maar dat had niet zo zeer met tekortkomingen te maken, die ploegen waren aan elkaar gewaagd. Hier bij Swe-Bel zie je gewoon veel fouten en alles verloopt rommelig, de minste kwartfinale tot nu toe.

Dat het slecht is wordt ook nergens ontkend enkel dat je voetbal zoals in de aangehaalde wedstrijd vantevoren al niet kon verwachten...
Wel hopen dat Zweden het redt, een walk over voor Engeland in de halve finale zitten 'we' ook niet op te wachten.
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 22-07-2022 22:37 ]
Belgie heeft een goede keeper en verdedigt. Maar meer hebben ze niet.
Die hebben niets in de halve finale te zoeken. Maar zolang Zweden niet scoort, is van alles mogelijk...
Die hebben niets in de halve finale te zoeken. Maar zolang Zweden niet scoort, is van alles mogelijk...
Engeland zal niet bang zijn van dit Zweden.kevz schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:49:
Eindelijk dan toch een schot op doel van Zweden.
Nou, gelukkig hoeven we geen verlenging te kijken
MATCHDAY: 𝐊𝐰𝐚𝐫𝐭𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐞! 💥
— OranjeLeeuwinnen (@oranjevrouwen) 23 juli 2022
⏱ 21.00 CET
🏟 New York Stadium
📺 NPO 1 (🇳🇱)
#WEURO2022 #FRANED pic.twitter.com/rUm3H2N4dV
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/njNjodcVY6wSgfGN4bHPHfWe.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 23-07-2022 17:06 ]
Het staat nog 0-0 
Alles is nog mogelijk
Alles is nog mogelijk
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zou net zoals bij het mannenvoetbal de ongeschreven regel gelden dat als je zelf niet weet te scoren je de goal vroeg of laat tegen krijgt
Precies, zal mij niets verbazen als Nederland wint met 1 kans en een goal
Mijn dochter van 8 wil met haar vader voetbal kijken, moet niet veel gekker worden...
Als het het niet vergelijkt met de mannen is het best vermakelijk, Frankrijk had allang met 4-0 moeten voor staan.
Als het het niet vergelijkt met de mannen is het best vermakelijk, Frankrijk had allang met 4-0 moeten voor staan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Frankrijk is qua kracht, snelheid, balbeheersing en lengte zoveel beter dan Nederland. Bizar dat het nog gelijk staathoevenpe schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:27:
(...), Frankrijk had allang met 4-0 moeten voor staan.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Top keepster bij ons en kwart finale trauma bij de FransenHerman schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:36:
[...]
Frankrijk is qua kracht, snelheid, balbeheersing en lengte zoveel beter dan Nederland. Bizar dat het nog gelijk staat

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Echt, met Van Veenendaal had je hier met 6-0 eraf gegaan, minstens.
Wat een verademing deze dame in het doel zeg
Wat een verademing deze dame in het doel zeg
Maak daar maar 7-0 voor de Fransen voor...
We gaan dus verlengen.
We gaan dus verlengen.
Inderdaad, verademing vergeleken met van Veenendaal. Mag hopen van Domselaar 1e keuze blijft.Player1S schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:49:
[...]
Top keepster bij ons en kwart finale trauma bij de Fransen
Van Veenendaal zien we dus nooit meer terug. Dat weten wij en zij hopelijk ook.Sempy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:51:
[...]
Inderdaad, verademing vergeleken met van Veenendaal. Mag hopen van Domselaar 1e keuze blijft.
Dat was dom, die gaat op de stip.
En ook nog eens onnodig. Van Domselaar was er al bij.
Soms ben ik bijna gelukkig
Wat bezielt je om zo een tackle daar in te zetten?
Precies de zwakste schakel in de verdediging.
Stomste actie die ik in tijden heb gezien in het strafschopgebied.
Zo zonde... Maar, wel terecht.
Precies de zwakste schakel in de verdediging.
Stomste actie die ik in tijden heb gezien in het strafschopgebied.
Zo zonde... Maar, wel terecht.
Fraai versierd die penalty, je zag die franse speelster stoppen met rennen ipv voor de bal te gaan, maar ja tis wat het is.
Bah. En nu Miedema eruit en Leuchter erin. Dat had allang moeten gebeuren, Miedema is allang leeg.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 23-07-2022 23:16 ]
Ik wou het niet zeggen...gambieter schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:05:
Bah. En nu Miedema eruit en Geurts erin. Dat had allang moeten gebeuren, Miedema is allang leeg.
Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.