met die handbak was mijn eerste ervaring rijden op een brommer , was toen nog 15
goede oude tijd , 2 weken later 16 en kreeg een puch maxi ... ( top 75 Km per uur )
ander half jaar mee gedaan toen die ingeruild voor de FS 1
dat zal ik als ik jou was maar niet te hard zeggen , ik kon met de HANWAY RAW 50 bijna nergens even stil staan of er kwamen al mensen aanlopen en vragen , ik houd er al rekening mee als ik boodschappen ging doen dat het 20 min langer zou kunnen duren
Zelf motorrijders groeten je en komen even een gesprek met je aangaan ...
Het rijden op een cafe racer ( Hanway ) maakt echt wel veel los in oudere mensen , zelfs dames die vroeger achter op hebben gezeten op de motor bij hun man komen even het verleden ophalen en een praat je met je maken
het zijn toch niet de minste dames die op je afstappen
dacht dat dit alleen in het begin was maar zelfs deze week moesten mensen even vragen wat het nou was een motor of een brommer
ik heb nog nooit zo veel aandacht met een brommer gehad als met de Hanway
om even een klein leuk dingetje te vertellen dat zelfs echte motor rijders soms vreemd staan te kijken dat het maar een 50 CC is ..
van de week ga ik even shag halen bij de pomp , en had hem dus even op de parkeer vakken staan
en toen ik terug kwam , stonde er 2 MP3 naast me en nog een oude Honda
Kwam aanlopen en 2 van de motorlui kwamen op me aflopen aangenaamd kennis te maken
????? ik had zo iets van ??? wat is dit , wat bleek ik stond op een parkeerplek waar hun hadden afgesproken met diverse motorrijders om naar de eiffel te gaan , dus hun dachten dat ik bij de groep hoorde
pas toen ik zei:maar ik ga naar me werk en trouwens het is geen motor maar een 50 CC ... je had die blikken moeten zien
ja toen pas keken ze naar me kenteken plaat , en we hebben nog even staan praten maar dit soort dingen is echt niet uitzonderingen hoor
en de groep nog even uitgezwaaid en ben naar me werk gegaan , maar die blikken en glimlach op die gezichten ... daar doe je het voor
hier even een leuke foto om te laten zien dat hij niet misstaat tussen de big boys
[
Voor 73% gewijzigd door
ravw op 25-05-2019 01:14
]