Ik heb zojuist dus internet en telefoon afgesloten maar ga die telefoon niet eens aansluiten.rvrrr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:50:
[...]
Haha, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Denk dat de klantenservice het ook gewoon opgegeven heeft om er uitleg over te geven want de logica in de prijzen is totaal weg. Voor mij iig duidelijk: geen Oxxio.
(ik zie nu idd wat je bedoelt; bij internet+bellen ben je op jaarbasis 18 euro goedkoper uit dan alleen internet)
(off topic: Thanks voor de tip alleen vaak betaal je zo'n bon zelf door een hoger maandbedrag. (bij Vattenfall ben ik 200-240 euro duurder op jaarbasis dan 5 andere energieleveranciers, dus die bol.com bon is gewoon sigaar uit eigen doos, coolblue is dan wel interessant maar verwacht het komende jaar niet zoveel uit te geven bij Coolblue (moet in 1 keer besteed worden).)
Off topic. Ik heb zelf een heel laag verbruik. Dus is dat voor mij veruit het gunstigste. Twijfel nog wel hoor. Heb zelf ook niets in de planning bij Coolblue maar bestel nog wel eens wat bij bol.
Ik doe het liefst zo min mogelijk aan het koppelen van producten, dat hebben de leveranciers natuurlijk wel het liefst. Maar ben het liefst zo flexibel mogelijk.