Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26
mad-dog schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:33:
[...]

De Experiabox V10 doet prima 500 upload
De V10a niet. Zie een hele reeks postst hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babylonier
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-07 09:23
Mochten gebruikers van (voormalig) XS4ALL - Telfort - KPN - BudgetThuis - Oxxio - YouFone
een eigen router met ondersteuning willen voor IPTV routed mode.
Er is inmiddels een uitbreiding gekomen in de functies van Synology routers.

Nieuwe firmware Synology routers met ondersteuning “IPTV routed mode”.
Aansluitingen achter glasvezel, kan de Experia Box worden uitgewisseld met de Synology router.

Meer details, en waar op te letten met het inregelen van de verbinding:
Zie berichten op het Synology forum < HIER > en uitvoerige handleiding < HIER >
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Credence
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-07 22:05
Vorige week donderdag is Oxxio buiten mijn weten om gestopt met leveren van internet en TV. Ik krijg het scherm te zien “Geen toegang tot Internet van KPN omdat uw gegevens (nog) niet bekend zijn”. Ik heb wel een VDSL uplink maar geen gekoppeld abonnement meer. Oxxio geeft aan dat de lijn is overgenomen door een nieuwe provider maar kan niet aangeven welke provider dit is. KPN kan mij niet verder helpen en verwijzen mij door naar de provider. Ik stap op 21 juni over naar Budget, deze provider geeft aan niet eerder te leveren dan 21 juni en de lijn niet te hebben overgenomen. Dit lijkt me een geval van lijnkaping. Hoe kan ik achterhalen welke provider mijn lijn heeft overgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Credence schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:50:
Vorige week donderdag is Oxxio buiten mijn weten om gestopt met leveren van internet en TV. Ik krijg het scherm te zien “Geen toegang tot Internet van KPN omdat uw gegevens (nog) niet bekend zijn”. Ik heb wel een VDSL uplink maar geen gekoppeld abonnement meer. Oxxio geeft aan dat de lijn is overgenomen door een nieuwe provider maar kan niet aangeven welke provider dit is. KPN kan mij niet verder helpen en verwijzen mij door naar de provider. Ik stap op 21 juni over naar Budget, deze provider geeft aan niet eerder te leveren dan 21 juni en de lijn niet te hebben overgenomen. Dit lijkt me een geval van lijnkaping. Hoe kan ik achterhalen welke provider mijn lijn heeft overgenomen?
Oxxio behoort dit uiteraard wel te kunnen zien. Zij zijn de latende provider.
Maar los daarvan zijn er waarschijnlijk maar twee mogelijkheden: Budget of KPN zelf. Jij zal ook weten dat je Oxxio abonnement per 1 juni zou worden omgezet naar KPN.
Door in deze periode een overstap aan te vragen (die na 1 juni valt) zou het me niet verbazen als iemand heeft bedacht om jouw Oxxio versneld om te zetten naar KPN om daarmee de overstap naar Budget te kunnen doen.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Credence
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-07 22:05
Barre73 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:35:
[...]

Oxxio behoort dit uiteraard wel te kunnen zien. Zij zijn de latende provider.
Maar los daarvan zijn er waarschijnlijk maar twee mogelijkheden: Budget of KPN zelf. Jij zal ook weten dat je Oxxio abonnement per 1 juni zou worden omgezet naar KPN.
Door in deze periode een overstap aan te vragen (die na 1 juni valt) zou het me niet verbazen als iemand heeft bedacht om jouw Oxxio versneld om te zetten naar KPN om daarmee de overstap naar Budget te kunnen doen.
Bedankt voor de reactie. Lijnkaping is iets waar de latende provider weinig aan kan doen en verplicht is mee te werken. Aangezien mijn aansluiting werkend is zonder abonnement zou ik kunnen concluderen dat KPN hier zelf iets mee van doen heeft. Er is in feite geen nieuwe provider maar mijn aansluiting in een soort lege aansluiting geworden waar een abonnement aan gekoppeld kan worden. Heeft KPN de mogelijkheid een aansluiting “leeg” te maken en hoe is na te gaan of KPN hier iets mee te maken heeft? Oxxio is overigens niet meer bereid om mijn aansluiting weer over te nemen in verband met de overgang naar KPN op 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Credence schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:26:
[...]

Bedankt voor de reactie. Lijnkaping is iets waar de latende provider weinig aan kan doen en verplicht is mee te werken. Aangezien mijn aansluiting werkend is zonder abonnement zou ik kunnen concluderen dat KPN hier zelf iets mee van doen heeft. Er is in feite geen nieuwe provider maar mijn aansluiting in een soort lege aansluiting geworden waar een abonnement aan gekoppeld kan worden. Heeft KPN de mogelijkheid een aansluiting “leeg” te maken en hoe is na te gaan of KPN hier iets mee te maken heeft? Oxxio is overigens niet meer bereid om mijn aansluiting weer over te nemen in verband met de overgang naar KPN op 1 juni.
Bij lijnkaping krijgt de latende partij een bericht, vandaar dat ik zeg dat ze het moeten kunnen zien. Desnoods navragen bij hun KPN-WBA ingang want alles bij VDSL loopt via KPN WBA/VULA.

Dat zou ook de plek zijn waar Oxxio voor jou zou moeten navragen of KPN (de provider) hier iets mee te maken heeft.
Let wel: jij bent nog steeds klant bij Oxxio dus dat is jouw enige ingang. De KPN klantenservice is wel de laatste plek waar je goeie informatie kan krijgen. Die kunnen maar weinig zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26
End of story heeft Oxxio mij nooit een V10 kunnen sturen (talloze malen gebeld. wel 2 extra V10A's ontvangen :+ ) om de beloofde upload te halen. Ik heb met één van die nieuwe V10a's 1 minuut lang wel de upload van 500mbit gehaald. Maar daarna leek de lijn weer afgeknepen.

En nu hebben ze op mijn verzoek het contract ontbonden. Ik vond het helemaal prima. Zat aan het einde van de 6 maanden fikse korting. Dus nu naar een nieuwe provider.

Netwerk was wel goed stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavunl88
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Sinds de overgang naar KPN lijkt het erop dat zij mijn profiel naar 100Mbit hebben gezet en haal ik geen 500Mbit meer. Het IP adres is wel hetzelfde gebleven.

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:13
Bij mij niet, ik heb nog steeds 500/500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 15:54
Wat gaat er nog meer gebeuren?
Pas na de zomer gaan Oxxio Internet, TV & Bellen en je gegevens ook technisch over naar KPN. Vanaf dat moment regel je alles voor Internet met KPN. Dan krijg je ook je nota’s van KPN, betaal je rechtstreeks aan KPN en kun je bij KPN terecht met al je vragen.

Wij laten je het op tijd weten als dit zover is.
Hebben mensen enig idee wanneer 'na de zomer' is? Zou dat 1 september betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:13
Zou het nut hebben nu te proberen over te stappen van Oxxio naar KPN.. En dan nog een keer de 6 maanden korting bij KPN te gebruiken.

Is misschien wel het proberen waard >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Chirrel schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:25:
[...]

Hebben mensen enig idee wanneer 'na de zomer' is? Zou dat 1 september betekenen?
nieuws: Oxxio begint 5 oktober met overzetten internetklanten naar KPN 5 oktober dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muis666
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:58
Bij Telfort was er een verschil tussen de administratieve migratie en de technische migratie (van VLAN 34 naar VLAN 6). Begrijp ik nu goed dat beide bij Oxxio gecombineerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muis666 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:50:
Bij Telfort was er een verschil tussen de administratieve migratie en de technische migratie (van VLAN 34 naar VLAN 6). Begrijp ik nu goed dat beide bij Oxxio gecombineerd worden?
Volgens mij is de administratieve overgang al lang geweest per 1 juni. Zo werd het vooraf wel gecommuniceerd in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thegreenhunter
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:58
yeehaw schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:58:
Zou het nut hebben nu te proberen over te stappen van Oxxio naar KPN.. En dan nog een keer de 6 maanden korting bij KPN te gebruiken.

Is misschien wel het proberen waard >:)
Je mag het abbo in ieder geval kosteloos opzeggen.

• fresh2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 18:53

fresh2000

music freak

Ik heb de brief gekregen van Oxxio dat mijn Internet en TV pakket per 5 Oktober zal worden gemigreerd naar KPN. Zojuist een medewerker van de helpdesk gesproken over de geldigheid van mijn jaarcontract na migratie. Hij beweert dat ik niet kosteloos kan overstappen en gewoon mijn jaarcontract moet uitzitten.
Is dit juridisch juist?

Ik heb toch een jaarcontract afgesloten met Oxxio en niet met KPN en vervalt hiermee niet mijn oorspronkelijke contract?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fresh2000 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:54:
Ik heb de brief gekregen van Oxxio dat mijn Internet en TV pakket per 5 Oktober zal worden gemigreerd naar KPN. Zojuist een medewerker van de helpdesk gesproken over de geldigheid van mijn jaarcontract na migratie. Hij beweert dat ik niet kosteloos kan overstappen en gewoon mijn jaarcontract moet uitzitten.
Is dit juridisch juist?

Ik heb toch een jaarcontract afgesloten met Oxxio en niet met KPN en vervalt hiermee niet mijn oorspronkelijke contract?
Dat laatste denk ik niet. In bijna elk contract staat wel een voorwaarde dat het (ongewijzigd) over mag gaan naar een andere partij.
Zie https://www.oxxio.nl/voorwaarden
(Onderaan de pagina) en dan artikel 18.

[ Voor 5% gewijzigd door Barre73 op 09-09-2021 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:02
Barre73 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:02:
[...]

Dat laatste denk ik niet. In bijna elk contract staat wel een voorwaarde dat het (ongewijzigd) over mag gaan naar een andere partij.
Zie https://www.oxxio.nl/voorwaarden
(Onderaan de pagina) en dan artikel 18.
In de brief van Oxxio die ik heb ontvangen staat dat ik kosteloos tot 5 oktober mijn contract kan opzeggen. Er veranderen een paar algemene voorwaarden waardoor dit kan. Ik heb internet en telefonie. Weet zo niet of het alleen voorwaarden voor telefonie was die veranderden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
Is dit juridisch juist?

Bij mij stond het letterlijk in de brief dat ik het kon opzeggen tot 5 oktober. Ik heb dus geen tv maar wel telefonie. Ben nog aan het kijken of ik dat ga doen. Ziggo komt er hier niet in en de alternatieven zijn nou niet super met aanbiedingen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:28
Is dit juridisch juist?

Ik heb die brief gelijk weggekieperd, maar zolang je er niet op achteruit gaat kan je volgens mij niet opzeggen. Verandering van juridische entiteit is in de basis geen verslechtering voor de consument.

Maar waarom zou je willen overstappen? Je houdt exact dezelfde dienstverlening voor exact dezelfde prijs. Je had vanaf de start al KPN, alleen de factuur en helpdesk waren van Oxxio.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Drardollan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:15:
[...]

Ik heb die brief gelijk weggekieperd, maar zolang je er niet op achteruit gaat kan je volgens mij niet opzeggen. Verandering van juridische entiteit is in de basis geen verslechtering voor de consument.

Maar waarom zou je willen overstappen? Je houdt exact dezelfde dienstverlening voor exact dezelfde prijs. Je had vanaf de start al KPN, alleen de factuur en helpdesk waren van Oxxio.
Overstappen en bij een ander weer korting pakken, kan een goede reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
koesie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:29:
[...]

Overstappen en bij een ander weer korting pakken, kan een goede reden zijn.
De aanbiedingen van dit moment zijn treurig, of je moet met een Online.nl opgescheept willen zitten met de meest brakke TV ontvanger van de eeuw.

Als je nu Oxxio Energie en Oxxio Internet/TV hebt dan denk ik dat je elders weinig voordeliger uit zult zijn. Tenzij je zoals gezegd bereid bent in te leveren op de TV ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fresh2000
  • Laatst online: 13-06 18:53

fresh2000

music freak

Drardollan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:15:
[...]

Bedankt voor alle de input heren!

De reden dat ik wilde overstappen is vanwege een nieuwe aanbieding bij Budget Alles in 1. Ik zing het nog wel even 3 maanden uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
Drardollan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:34:
[...]

De aanbiedingen van dit moment zijn treurig, of je moet met een Online.nl opgescheept willen zitten met de meest brakke TV ontvanger van de eeuw.

Als je nu Oxxio Energie en Oxxio Internet/TV hebt dan denk ik dat je elders weinig voordeliger uit zult zijn. Tenzij je zoals gezegd bereid bent in te leveren op de TV ontvanger.
Even combinatie kortingen daargelaten, want die zullen voor lang niet iedereen relevant zijn. Voor mij niet iig.

Als ik nu overstap naar budget alles in een krijg ik exact hetzelfde als bij Oxxio.
De kosten zijn dan de eerste 6 maanden 18,50 (12 maanden, 100Mb/s, TV met 1 receiver, geen telefoon).
Er komen nog € 35,- aansluitkosten bij, maar dan nog ben ik goedkoper uit dan blijven bij Oxxio/KPN.
En in mijn geval kan ik nu overstappen in plaats van in januari 2022.

Volgens mij waar ik hier financieel wel bij, zijn er betere aanbiedingen geweest in het verleden, wellicht wel. Maar het is geen slechte deal in mijn geval dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
koesie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:12:
[...]

Even combinatie kortingen daargelaten, want die zullen voor lang niet iedereen relevant zijn. Voor mij niet iig.

Als ik nu overstap naar budget alles in een krijg ik exact hetzelfde als bij Oxxio.
De kosten zijn dan de eerste 6 maanden 18,50 (12 maanden, 100Mb/s, TV met 1 receiver, geen telefoon).
Er komen nog € 35,- aansluitkosten bij, maar dan nog ben ik goedkoper uit dan blijven bij Oxxio/KPN.

Volgens mij waar ik hier financieel wel bij, zijn er betere aanbiedingen geweest in het verleden, wellicht wel. Maar het is geen slechte deal in mijn geval dan.
En wat betaal je nu bij Oxxio (en straks dus KPN)? Zover ik kan zien is Budget duurder dan wat ik nu heb bijvoorbeeld. Kan je beter je contract verder uitzitten en in december/januari overstappen. Die acties van de diverse providers zijn er het hele jaar.

Tip, kijk ook even of je via een Cashback of vergelijkingssite kan overstappen. Zit soms extra korting in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
Drardollan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:15:
[...]

En wat betaal je nu bij Oxxio (en straks dus KPN)? Zover ik kan zien is Budget duurder dan wat ik nu heb bijvoorbeeld. Kan je beter je contract verder uitzitten en in december/januari overstappen. Die acties van de diverse providers zijn er het hele jaar.

Tip, kijk ook even of je via een Cashback of vergelijkingssite kan overstappen. Zit soms extra korting in.
Ik betaal nu € 45,95 bij Oxxio/KPN, bij Budget zou ik na 6 maanden € 46,50 gaan betalen.
Dat is een klein verschil. En in mijn geval kan ik eerder overstappen en weer van korting genieten.

Tenzij je nu nog in je korting periode zit bij Oxxio, lijkt mij overstappen de juiste zet.

En als je een cashback site gebruikt kan je nog meer korting krijgen zoals je al aangeeft. Heb ik volgens mij ook gedaan toen ik naar oxxio ging

[ Voor 8% gewijzigd door koesie op 10-09-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
koesie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:12:
[...]

Is dat via VDSL? Ik krijg hele andere bedragen te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
Nuevocasa schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:09:
[...]

Is dat via VDSL? Ik krijg hele andere bedragen te zien.
Oh sorry vergeten erbij te zetten ja via VDSL.
Glas heb ik nog niet, nou bijna ze hebben het deze week ingegraven en tot de voordeur gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:27
Ik ben voor iemand aan het kijken, maar bij de Oxxio inlog zie ik het Internet en TV abonnement niet, maar als ik bij KPN inlog zie ik die ook niet. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Jumpman schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:10:
Ik ben voor iemand aan het kijken, maar bij de Oxxio inlog zie ik het Internet en TV abonnement niet, maar als ik bij KPN inlog zie ik die ook niet. :?
Je moet bij KPN wel even koppelen aan je KPN ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:27
Drardollan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:11:
[...]

Je moet bij KPN wel even koppelen aan je KPN ID.
Bedankt, maar dit lukt helaas niet, Oxxio heeft maar een klantnummer met 8 cijfers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Jumpman schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:13:
[...]

Bedankt, maar dit lukt helaas niet, Oxxio heeft maar een klantnummer met 8 cijfers.
Klopt, je moet het Oxxio klantnummer ook vergeten.

Gewoon een KPN ID aanmaken (kan iedereen doen) en dan vanaf de internet verbinding inloggen bij MijnKPN en de boel koppelen. Was vrij eenvoudig om te doen vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Snap niet zo goed waarom KPN het maandbedrag heeft verlaagd. Ik betaalde 34,32 en dat is nu 32,86 geworden voor "Sneller Internet tot 100/10" volgens MijnKPN. Krijg 10,49 korting van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Heineken schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:04:
Snap niet zo goed waarom KPN het maandbedrag heeft verlaagd. Ik betaalde 34,32 en dat is nu 32,86 geworden voor "Sneller Internet tot 100/10" volgens MijnKPN. Krijg 10,49 korting van
Hier scheelt het 5 euro per maand in mijn voordeel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 22:05
Heineken schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:04:
Yes ik heb hetzelfde, heb het even aangekeken, dacht dat het met de facturering van de 1e maand te maken had maar nu de tweede maand factuur ook weer 2x 2,50 euro korting.
Das mooi want voor die prijs zit ik nergens anders (voorlopig)
:X

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 22:05
Inmiddels ben ik over op IPv6 als oude Oxxio gebruiker. Best chill. wel even openwrt aanpasssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:35
*knip*. Dit is het topic voor vast internet*

[ Voor 86% gewijzigd door rens-br op 15-07-2022 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Zijn er al Tweakers die omgezet zijn van DSL naar glasvezel, zonder upgrade van snelheid en met behoud van de 'Oxxio korting'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Niet online
Heineken schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:16:
Zijn er al Tweakers die omgezet zijn van DSL naar glasvezel, zonder upgrade van snelheid en met behoud van de 'Oxxio korting'?
Ik heb glas aanwezig maar zit nog op koper.
Wacht op een goede aanbieding maar lijkt er niet van te komen. Wellicht maar eens een belletje naar KPN plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik zat in dezelfde situatie, zowel koper als glas aanwezig met de verbinding over koper die prima werkte. De lijn is vorige week echter stuk gegaan, waardoor ik nu over moet naar glasvezel omdat koper niet gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

*knip*. Dit topic gaat over Oxxio als internet aanbieder, niet de energieleverancier.

[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 16-01-2023 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs911
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-07 18:17
*knip*. Dit topic gaat over Oxxio als internet aanbieder, niet de energieleverancier.

[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 10-01-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Aangezien nieuws: Oxxio stopt met internet en telefonie en zet klanten over naar KPN, en alle klanten inmiddels wel zijn overgestapt, gaat hier een slotje op om verdere verwarring te voorkomen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.