Op veel van de ergonomische stoelen kun je niet netjes rechtop zitten. Zo ook de Herman Miller EmbodyYpuh schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:05:
@GekkeRipper Thanks voor de tip. Ik ben toch ook maar voor de niet-gaming versie gegaan. De Sync versie schijnt ook wel een klein beetje foam padding te hebben, iets minder dan de Logitech versie. Deze video legt de verschillen duidelijk uit.
[YouTube: The $1500 Gaming Chair. Worth the Upgrade? | Herman Miller x Logitech Embody Office Chair]
Het 'additional stiffness/pressure on the spine' argument heeft mij overtuigd, en ik heb ook erg lange benen waardoor ik het zitvlak waarschijnlijk maximaal uit zal schuiven. Eigenaren op Reddit en in de YT comments van deze video zeggen dat je het 'cutoff point' van het foam dan nadrukkelijk voelt.
Edit: Ze schrijven ook dat bij recente modellen deze padding nu doorloopt, en de normale Embody deze padding nu ook heeft (maar niet in het rugpand). Dat zou betekenen dat de normale Embody het beste van beide werelden heeft sinds Feb 2021.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTOP 3 Reasons to Buy/NOT Buy $2000+ Herman Miller Embody x Logitech Gaming Chair
Daar krijg je 'nerd neck' van.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.