[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.965 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro nice man. Ik meen laatst te lezen dat Bitmex nu bizarre fee's hanteert? Of valt dat wel mee? Anders misschien leuk om ook eens een paar honderd er op te zetten en puur op de gok wat te proberen. Als alternatief voor een potje Unibet :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DAMAGE schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:26:
@Taro nice man. Ik meen laatst te lezen dat Bitmex nu bizarre fee's hanteert? Of valt dat wel mee? Anders misschien leuk om ook eens een paar honderd er op te zetten en puur op de gok wat te proberen. Als alternatief voor een potje Unibet :P
De funding valt nu wel mee, 0,000% voor een short :9 Wel inmiddels uitgestapt.

Is dus puur de instap fee die nu van toepassing is, maar, dat is maar tijdelijk, kan maar zo weer negatief gaan uitpakken dat je per 4 uur echt een fors percentage gaat betalen.

Pas wel op. Je kunt voor hetzelfde geld alle percentages die ik had in de min hebben (dus op tijd uitstappen!!), en dan was je nu al volledig rekt geweest. Je moet er echt wel tegen kunnen om een paar honderd Dollar per minuut te verliezen. Ik heb er maanden geleden echt wel veel verloren (dat deel ik hier ook, niet alleen de geluksmomenten).

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26
Bitmex voor mij: 1e keer een klein bedrag gestort, binnen een paar dagen rekt. Daarna maanden niks mee gedaan. 2 maanden terug weer een klein bedrag, bijna rekt, daarna voorzichtiger geworden en inimddels is de waarde 25x de inzet 8)7 mede dankzij die lekkere pumps. M'n inzet (x3, wil er wel wat op verdienen) eruit gehaald, dus alles wat er nu staat is gratis geld. Maar inderdaad, je kan zo alles kwijt zijn, dus wees voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Had net gelezen dat alleen in extreme gevallen een bitcoin transactie tegenwoordig 16 uur duurt.

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 14-05-2019 22:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:45:
Had net gelezen dat alleen in extreme gevallen een bitcoin transactie tegenwoordig 16 uur duurt.
Moet dan wel een heel lage fee zijn. Met een fee van 59s/b zou het naar schatting tussen de 50 en 420 minuten (7 uur) moeten duren.
https://bitcoinfees.earn.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
AlterMann schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:41:
Bitmex voor mij: 1e keer een klein bedrag gestort, binnen een paar dagen rekt. Daarna maanden niks mee gedaan. 2 maanden terug weer een klein bedrag, bijna rekt, daarna voorzichtiger geworden en inimddels is de waarde 25x de inzet 8)7 mede dankzij die lekkere pumps. M'n inzet (x3, wil er wel wat op verdienen) eruit gehaald, dus alles wat er nu staat is gratis geld. Maar inderdaad, je kan zo alles kwijt zijn, dus wees voorzichtig.
Om wat voor bedragen spreken we hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
AlterMann schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:41:
Het hoeft ook helemaal niet met grote bedragen, gewoon leren met klein geld. Heb vandaag van 21 dollar 56 dollar gemaakt, maar vanavond was het ook wel enorm makkelijk om er geld aan te verdienen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitcoin heeft het moeilijk.

Vegeta memes kunnen weer de ijskast in, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Wat een drukte hier. Is er een Bullrun aan de gang ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Bobmeister schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:51:
[...]

Om wat voor bedragen spreken we hier :+
0.035 btc. Nu dus ietsje meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thaam schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:56:
Wat een drukte hier. Is er een Bullrun aan de gang ofzo?
We hebben een pumpje gehad de laatste weken maar verder valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alles omgezet naar PAX incl. mijn alts op Binance, die zich tov USDT weer positief beweegt. Morgen shit nieuws rondom USDT ofzo of is iedereen bang voor de Binance downtime?

Geen FUD hoor, maar, je ziet dat met een Bitcoin daling de waarde van USDT ook weer afneemt, want veel mensen gaan naar fiat, maarja, staan daar nog wel Dollars tegenover?

De short laat ik openstaan met een stop order erop. In het ergste geval koop ik minder crypto terug, puur risicobeperking. NEO, ONT en ADA hou ik, die kan ik toch niet verkopen op het moment.

Welterusten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bA6WwXJwFFwGHd4845hFzuwJ/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 14-05-2019 23:09 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:54:
Bitcoin heeft het moeilijk.

Vegeta memes kunnen weer de ijskast in, helaas.
Een tijdelijke terugval door opnieuw uitstel van bitwise ETF goedkeuring door de SEC lijkt me.

https://www.coindesk.com/...wise-bitcoin-etf-approval

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
agja. Gewoon holden met die hap. Een terugval zat er ook wel aan te komen na zo'n enorme parabolische groei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:07:
agja. Gewoon holden met die hap. Een terugval zat er ook wel aan te komen na zo'n enorme parabolische groei.
Paar jaartjes langer holden is niet erg.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Tominatie als je puur naar de grafiek kijkt en niet naar de cijfertjes dan is dit een hele normale terugval inderdaad. Ben wel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren hoor als Binance de deuren weer open gooit. Was het morgen vroeg dat dat gebeurt?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:12:
@Tominatie als je puur naar de grafiek kijkt en niet naar de cijfertjes dan is dit een hele normale terugval inderdaad. Ben wel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren hoor als Binance de deuren weer open gooit. Was het morgen vroeg dat dat gebeurt?
Als ik het goed heb begint de upgrade om 05:00 en hij duurt 6 á 8 uurtjes dus ergens in de middag zal Binance dan weer online gaan voor ons :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb Ledger Live geinstalleerd en BTC als account toegevoegd.

Ik wil ook ETH als account toevoegen maar die optie bestaat niet...want ik heb ETH op de Nano Ledger S

Wat ik heb gedaan of gecheckt heb:
-Ledger is up to date
-Pc uit en aan gezet
-Ledger paar keer van stroom afgehaald
-ETH app verwijderd en opnieuw geinstalleerd (moest ook door de update, BTC werkte meteen)

Ik zie alleen de volgende opties als ik op het +'je druk om een account toe te voegen:

Bitcoin
Bitcoin Cash
Bitcoin Gold
Clubcoin
Dash

Waar is mijn Ethereum? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ThaddeusX schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:17:
Ik heb Ledger Live geinstalleerd en BTC als account toegevoegd.

Ik wil ook ETH als account toevoegen maar die optie bestaat niet...want ik heb ETH op de Nano Ledger S

Wat ik heb gedaan of gecheckt heb:
-Ledger is up to date
-Pc uit en aan gezet
-Ledger paar keer van stroom afgehaald
-ETH app verwijderd en opnieuw geinstalleerd (moest ook door de update, BTC werkte meteen)

Ik zie alleen de volgende opties als ik op het +'je druk om een account toe te voegen:

Bitcoin
Bitcoin Cash
Bitcoin Gold
Clubcoin
Dash

Waar is mijn Ethereum? 8)7
Ik weet het niet zeker...... maar kan 't zo zijn dat de Ledger Live wallet geen ondersteuning heeft voor ETH?

Ik doe alles wat met ETH te maken heeft altijd via MEW (MyEtherWallet), daar kan je ook gebruik maken van de Ledger Nano.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
Tominatie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:34:
[...]

Ik weet het niet zeker...... maar kan 't zo zijn dat de Ledger Live wallet geen ondersteuning heeft voor ETH?

Ik doe alles wat met ETH te maken heeft altijd via MEW (MyEtherWallet), daar kan je ook gebruik maken van de Ledger Nano.
Zou gewoon moeten werken. Bron: mijn Ledger live wallet heeft wel eth :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 18:52
AlterMann schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:37:
[...]

Zou gewoon moeten werken. Bron: mijn Ledger live wallet heeft wel eth :+
Precies, de mijne heeft ook eth.

Anders even je adres checken in een eth explorer. Juiste adres geselecteerd verder en misschien legacy selecteren?

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 14-05-2019 23:48 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Allemaal Tether kopen jongens. :F
Francois Villeroy de Galhau of the European Central Bank (ECB) says stablecoins hold more promise than Bitcoin. The ECB policymaker says fiat-pegged crypto will have a place in the legacy financial system.
https://bitcoinist.com/bi...ecb-presidential-hopeful/

[ Voor 19% gewijzigd door sampoo op 15-05-2019 01:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Tominatie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:57:
[...]

We hebben een pumpje gehad de laatste weken maar verder valt het allemaal wel mee.
'een pumpje'? Nou dan zal ik er wel schandalig goedkoop inzitten na al dat DCA-en.. Is het niet nu, dan zie ik volgend jaar wel een explosie. Ik hodl. Met BTC en de (volgens mij) beste alts..

Btw.. Sta nu quitte, dus ik heb door DCA de bear market overleefd.. Nu hopen dat de bull market echt gestart is.. ik ben iig nu officieel gestopt bij te kopen, tenzij een van mijn target coins onder 'mijn' gemiddelde aankoopprijs komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Marthusiast op 15-05-2019 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:25

oNo

Vlak voor het onderhoud, BNB los. Een buy wall van 40000 BNB op 25.00. een beetje tegenaan hikken. En ineens, flop, buywall weg, over de 25 en door. En een dikke sell wall van 50000 BNB op 25.00.

Volgens mij een nieuwe ATH, 25.61 nu. And counting up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
oNo schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 04:45:
Vlak voor het onderhoud, BNB los. Een buy wall van 40000 BNB op 25.00. een beetje tegenaan hikken. En ineens, flop, buywall weg, over de 25 en door. En een dikke sell wall van 50000 BNB op 25.00.

Volgens mij een nieuwe ATH, 25.61 nu. And counting up.
Morning, ging inderdaad wel heel rap, ben wel benieuwd wat we gaan doen als Binance over een uurtje of 8 weer open is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
K durfde al niet te kijken maar opnieuw meer groen!! Het kan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 06:08:
K durfde al niet te kijken maar opnieuw meer groen!! Het kan niet op.
Behalve op Cryptopia, alles rood daar 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Binance down, LTC meteen lekker omhoog als ik bv bij Coinbase kijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

Pff gevoel dat ik niet meer kan traden laatste week... verkoop de bodem en koop de top elke dag haast. :( :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 13:42
Spurt lijkt wat uit btc, alts lijken aan de beurt te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Rebbelx schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 06:46:
Spurt lijkt wat uit btc, alts lijken aan de beurt te komen
Ik hoop het van harte!

Ps. Neo *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 15-05-2019 07:00 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
@Taro hoe gaat het met je big balls strat? Welke indicatoren doe je je trades?

De volaliteit van de korte periode candles wordt nu wat minder. Gaan we dan echt sideways rond de 8k nu.

If so beter volgen nu de alts dan.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 15-05-2019 07:01 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Au. Ik had een flink stuk van mijn portfolio op Cryptopia staan. En nu zijn ze zo te zien failliet: https://www.cryptopia.co.nz/

[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 15-05-2019 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Laatst online: 01-05 15:57
Specy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:35:
Au. Ik had een flink stuk van mijn portfolio op Cryptopia staan. En nu zijn ze zo te zien failliet: https://www.cryptopia.co.nz/
Hier ook een deel erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Specy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:35:
Dat is ontzettend zuur man. Je had al eerder wat gedoe daar toch? En toen uiteindelijk wel weer een groot gedeelte terug gekregen?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Bartvandelaar schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:52:
[...]

Dat is ontzettend zuur man. Je had al eerder wat gedoe daar toch? En toen uiteindelijk wel weer een groot gedeelte terug gekregen?
Ja toen wel. Ze waren nog steeds bezig met alle coins weer verhandelbaar te maken na de hack (gisteren zijn er nog toegevoegd). Verder hadden ze allerlei safeguards ingebouwd (o.a. dat mensen alleen konden withdrawen tijdens kantooruren, wat naar ik aanneem betekent dat er iemand meekeek of er niks raars gebeurde). En daardoor leek alles wel weer ok te zijn. Niet dus.

Nog dommer is dat - doordat er sinds de hack weinig handel was - ik eigenlijk met minder aan het traden was dan wat ik er had staan. Maar omdat ik van plan was om zodra er weer meer handel zou zijn daarmee ook weer te gaan handelen heb ik het er nooit afgehaald. Voel me vooral erg dom nu.

Zeker na de flinke stijging van de laatste weken had ik dat wel moeten doen. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 15-05-2019 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ugh, ik blijf iedere nacht terug in fiat gaan omdat ik liever safe zit als ik slaap, maar snachts blijft alles maar stijgen...
ETH verkocht aan 188 en sta ik op met ETH aan 203...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:39
Net nu de alts lekker gingen ligt de handel stil op binance. Grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:58:
[...]

Ja toen wel. Ze waren nog steeds bezig met alle coins weer verhandelbaar te maken na de hack (gisteren zijn er nog toegevoegd). Verder hadden ze allerlei safeguards ingebouwd (o.a. dat mensen alleen konden withdrawen tijdens kantooruren, wat naar ik aanneem betekent dat er iemand meekeek of er niks raars gebeurde). En daardoor leek alles wel weer ok te zijn. Niet dus.

Nog dommer is dat - doordat er sinds de hack weinig handel was - ik eigenlijk met minder aan het traden was dan wat ik er had staan. Maar omdat ik van plan was om zodra er weer meer handel zou zijn daarmee ook weer te gaan handelen heb ik het er nooit afgehaald. Voel me vooral erg dom nu.

Zeker na de flinke stijging van de laatste weken had ik dat wel moeten doen. |:(
Balen! Hopelijk zie je daar nog een groot deel van terug. Al kan dat maanden of langer duren zie ik. Verschrikkelijk om al die tijd in onzekerheid te moeten afwachten ;( Maar laat je niet gek maken, hier kan je nu toch niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Was ingestapt in een long onder 8000 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

78K contracts

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 15-05-2019 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

PHPResource schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:07:
Net nu de alts lekker gingen ligt de handel stil op binance. Grr
Wellicht is het mede doordat de handel op Binance stil ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
A87 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:19:
Was ingestapt in een long onder 8000 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

78K contracts
Ik heb wel het gevoel dat jij je emotie niet in bedwang gaat houden en flink verlies gaat pakken zodra de markt niet mee zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bobmeister schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:35:
[...]

Ik heb wel het gevoel dat jij je emotie niet in bedwang gaat houden en flink verlies gaat pakken zodra de markt niet mee zit. :P
Daarom heb ik een exit strategy Ik ga niet dagen of weken in een trade zitten. Ik zet een target en ik ben weer weg. Ik houd rekening met sellofs en bereken etc... ik stap ook niet zomaar in

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 15-05-2019 08:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
green-tea schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:01:
@Taro hoe gaat het met je big balls strat? Welke indicatoren doe je je trades?

De volaliteit van de korte periode candles wordt nu wat minder. Gaan we dan echt sideways rond de 8k nu.

If so beter volgen nu de alts dan.
Indicatoren: Gevoel op o.a. basis van de 5m/1h chart en rekening houden met support/resistance levels, ik ben in ieder geval gestopt met TA'ers volgen op YouTube, ik trek mijn eigen plan. En de stop is vannacht gehit, maar er loopt sinds vanochtend weer een BTC short, nu 15%.

Mooier kan ik het niet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ongeveer 7+2+6+5 = +-20% prijs dump afgelopen uren... mooi moment om weer in te stappen.

had eerder verwacht dat de prijs wel op 7200 zou uitkomen gister of vandaag. Even wachten tot de boel niet meer in elkaar stort. There u go.

BUMP AND RUn target 10K......... rond 10 K wordt het pas echt spannend.. Risico gaat weer omhoog
De rest is appeltje eitje,. Gigantisch gezond volume. Geen slecht nieuws verder.

8000 was DIK DIK DIK verdedigt... Niemand is zo gek in zijn hoofd ''nu'' een groot bedrag te shorten zodat de volgende groep hem opeet.... >:).
Ze kunnen wel gaan shorten maar verder dan 7700 komt het ECHT niet.
Daarnaast goede variatie met buys/sells, niet enkel groen groen groen..

Parabool of niet, de koers is perfect. Ripple heeft pas een vertiefte koers.. :S

CUT OFF THE SHORTERS HEADS :D::D

[ Voor 116% gewijzigd door A87 op 15-05-2019 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Tot wanneer ligt binance plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Ladonna schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:05:
Het is al plat vanaf 05:00 en kan 6 tot 8 uur duren. Dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:19

raq

Denken een mooie phishing buy-order op een pax paartje te zetten, en dan op "sell" klikken, is niet grappig.

Is dit dan een soort washtrading, want ik kocht o.a. een andere lage buy order van mezelf 8)7 8)7

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Binance heeft geen gesprekswaarde meer, IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 12:55
Daar gaat cryptopia weer ;w

https://www.nzherald.co.n...?c_id=3&objectid=12231209

Ik vond het ook allemaal al te voorspoedig gaan 8)7
Belangrijkste quote voor de gebruikers:
Given the complexities involved we expect the investigation to take months rather than weeks

[ Voor 5% gewijzigd door frank131331 op 15-05-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
raq schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:11:
Denken een mooie phishing buy-order op een pax paartje te zetten, en dan op "sell" klikken, is niet grappig.

Is dit dan een soort washtrading, want ik kocht o.a. een andere lage buy order van mezelf 8)7 8)7
Yep, is inderdaad wash trading, zou ik even melden bij de AFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
@Taro Netjes, ik ben benieuwd naar je resultaten, ik zou zeggen keep us posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kijk voor het eerst in een week op tv.. lees gelijk een ta waarbij btc naar 1k gaat... :N

Wat zijn dat voor figuren denk ik dan.. echt waar. Proberen gewoon de markt keihard te beïnvloeden met hun geklets. Angstzaaiers.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 15-05-2019 10:04 ]

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Pelox schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:03:
Kijk voor het eerst in een week op tv.. lees gelijk een ta waarbij btc naar 1k gaat... :N

Wat zijn dat voor figuren denk ik dan.. echt waar. Proberen gewoon de markt keihard te beïnvloeden met hun geklets. Angstzaaiers.
De moonboys proberen de markt natuurlijk niet te beïnvloeden he met kreten als LAMBOO, MOON, FOMO, 9k, 10k, 100k, 1 miljoen SOON, BUY BUY BUY, go short get REKT. Enzovoort.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:07:
[...]

De moonboys proberen de markt natuurlijk niet te beïnvloeden he met kreten als LAMBOO, MOON, FOMO, 9k, 10k, 100k, 1 miljoen SOON, BUY BUY BUY, go short get REKT. Enzovoort.. :+
Ja daar heb je een punt.. :9

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Sahara schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Probeer je nu werkelijk waar zulks een jeugdig enthousiasme aan ons te slijten alszijnde keiharde marktmanipulatie? Dat is een beetje als een gemiddelde alt die ons een werkend product in de maag probeert te splitsen. :P

Ik hou niet zo van dat soort grappen jongeman. :/ :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:03:

Het kan zomaar, en het zou ook niet uitmaken.
Als het gebeurd betekend dat alleen maar dat er meer mensen bijkomen.
En wat Sahara zegt, de andere kant is oververtegenwoordigd. }:O

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Dagelijkse traders die blijven zeker het goed doen. 5 miljard komt en verdwijnt alsof het niks is.

Gisteravond 135B ofzo? K dacht nou blij zijn als die daar sochtends nog opstaat. Staat die vanmorgen op 145B!! Wat al weer ff gedaald was. En nu richting 140B weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:05:
Laten we hopen niet lang meer zodat de alts verder kunnen bijtrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:15:
Dagelijkse traders die blijven zeker het goed doen. 5 miljard komt en verdwijnt alsof het niks is.

Gisteravond 135B ofzo? K dacht nou blij zijn als die daar sochtends nog opstaat. Staat die vanmorgen op 145B!! Wat al weer ff gedaald was. En nu richting 140B weer.
Heb je het over de MC van btc? Ik zie het verband niet zo? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:07
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:15:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/3103ti.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ja oke totale marketcap is niet belangrijkst. Gisterochtend zag er ook niet uit als progressie maar XRP ging als een malle dusja.

Maar overall willen we toch dat het stijgt. Op naar de 300B.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Je weet dat het goed gaat met de markt als @A87 weer manisch hoofdletters gaat gebruiken en youtube filmpjes post. :(:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:43:
Ja oke totale marketcap is niet belangrijkst. Gisterochtend zag er ook niet uit als progressie maar XRP ging als een malle dusja.

Maar overall willen we toch dat het stijgt. Op naar de 300B.
Nee, het is een getal wat niks zegt. Market cap van BTC kun je delen door 17.7m en dan krijg je de koers.

Bij XRP is het nog onzinniger, als baas Ripple er met een knopje 100 miljoen van bijdrukt, stijgt de market van met - wat is de koers van dat ding? - $0.42, dus $42 miljoen. Er zijn 42 miljard XRP in omloop, als XRP 1 dollarcent zakt, is de market cap $421 miljoen lager.

It don't make sense. Total market cap is een random number generator.

Leesvoer: https://blog.nomics.com/e...ew-emerging-alternatives/

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 15-05-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 15:24
Inmiddels volg ik de cryptowereld weer een beetje. Ik heb eind 2017 in deze projecten geinvesteerd: Nano, Enjin, Request Network, VeChain, Blockport, Everex en OriginTrail. Doordat ik alleen in altcoins heb geinvesteerd zit ik nu nog steeds 90% onder mijn all time high, wel nog met winst gelukkig. Ik ben van plan om een aantal van deze projecten in te ruilen voor projecten waar ik meer vertrouwen in heb. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
Lunamous schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:54:
Inmiddels volg ik de cryptowereld weer een beetje. Ik heb eind 2017 in deze projecten geinvesteerd: Nano, Enjin, Request Network, VeChain, Blockport, Everex en OriginTrail. Doordat ik alleen in altcoins heb geinvesteerd zit ik nu nog steeds 90% onder mijn all time high, wel nog met winst gelukkig. Ik ben van plan om een aantal van deze projecten in te ruilen voor projecten waar ik meer vertrouwen in heb. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Investeren in aandelen ruwe olie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Waarom geen bitcoin?

Relevant:

[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 15-05-2019 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 15:24
DaCoTa schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:57:
[...]

Waarom geen bitcoin?

Relevant:
[Twitter]
Ben van plan om een groot gedeelde in ieder geval weer in BTC/ETH te stoppen! Ik had net op het verkeerde moment alles uit BTC gehaald en in alts gestopt, daarna nooit meer naar omgekeken. Dat was niet erg handig |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
DaCoTa schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:51:
[...]

Nee, het is een getal wat niks zegt. Market cap van BTC kun je delen door 17.7m en dan krijg je de koers.

Bij XRP is het nog onzinniger, als baas Ripple er met een knopje 100 miljoen van bijdrukt, stijgt de market van met - wat is de koers van dat ding? - $0.42, dus $42 miljoen. Er zijn 42 miljard XRP in omloop, als XRP 1 dollarcent zakt, is de market cap $421 miljoen lager.

It don't make sense. Total market cap is een random number generator.

Leesvoer: https://blog.nomics.com/e...ew-emerging-alternatives/
Oke ja je hebt gelijk. Marketcap is onzinnig. Zou mij er ook van weerhouden dat XRP geen paar tientjes kan worden waar ik zeker wel in geloof. :P :D

Maar geen FUD verspreiden he. Baas Ripple kan geen 100M XRP "bijdrukken" Ook geen 1 XRP.
XLM hoeveelheid stijgt wel. Geen idee verder hoe dat werkt. Heb ik me ook niet in verdiept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:03:
[...]
Maar geen FUD verspreiden he. Baas Ripple kan geen 100B XRP "bijdrukken"
XLM hoeveelheid stijgt wel. Geen idee verder hoe dat werkt. Heb ik me ook niet in verdiept.
Jawel hoor, dan maken ze er gewoon een versie 2.0 van ;)
Maar gelukkig hebben ze er nog zat om uit te geven en om de markt mee te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
persoonlijk zou ik me eens verdiepen in AVA. (travala).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:03:
[...]
Oke ja je hebt gelijk. Marketcap is onzinnig. Zou mij er ook van weerhouden dat XRP geen paar tientjes kan worden waar ik zeker wel in geloof. :P :D

Maar geen FUD verspreiden he. Baas Ripple kan geen 100M XRP "bijdrukken" Ook geen 1 XRP.
Nee ok, er zijn 100 miljard XRP, waarvan nu 42% vrij beschikbaar is, 51% nog in escrow en 6% bij Ripple zelf (bron: https://ripple.com/xrp/market-performance/). Die escrow komt periodiek wat uit vrij volgens een ingewikkeld schema (https://ledger.exposed/escrow-stats), maar van de escrow van meneer Ripple dus zelf beslissen of het naar de markt of terug in escrow gaat. Momenteel komt er dus 1 miljard per maand uit escrow. En wat er met die 6% van Ripple gebeurd, geen idee.

Je correctie naar miljard in mijn quote klopt niet. Als er 100 miljoen uit escrow komen, stijgt de market cap bij de huidige koers met $42 miljoen.

Kunnen we nu stoppen om over market cap te praten? ;) :>
edit:
en XRP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
DaCoTa schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:22:
[...]

Kunnen we nu stoppen om over market cap te praten? ;) :>
En XRP :/

Zijn hier nog mensen die aan staken/masternodes doen?

Ik heb nu eindelijk een masternodecoin gevonden die me niet dagelijks geld kost maar in de profit staat terwijl de altcoin market nog flink kan stijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door green-tea op 15-05-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Nou CSC dan :P Als nieuwe listing op Bitrue. Vanaf vandaag withdrawels en deposits mogelijk. Vanaf vrijdag handel. Met leuke airdrop ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:25:
Nou CSC dan :P Als nieuwe listing op Bitrue. Vanaf vandaag withdrawels en deposits mogelijk. Vanaf vrijdag handel. Met leuke airdrop ook.
Dan lees ik toch liever iets over XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:37:
[...]

Hoe ist mogelijk. _O-

Nou het krijgt een XRP pair :P En een BTC pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Slux schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:37:
[...]

Shame on you. Als er iets kapot moet is het XRP. dictatuur, geldcreatie, alles wat crypto niet hoort te zijn. Er kan niets ergers zijn dan Ripple

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 15-05-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
green-tea schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:39:
[...]

Shame on you. Als er iets kapot moet is het XRP. dictatuur, geldcreatie, alles wat crypto niet hoort te zijn. Er kan niets ergers zijn dan Ripple
Je bedoelt wat 99 van de 100 alts ook doen maar dan net even anders? Ico's met veel te hoge prijzen, na de ico coins dumpen voor btc/fiat, roadmaps releasen die niet waargemaakt worden, partnerships die niet meer dan interactie met een api zijn, producten die alsmaar uitgesteld worden en niemand die buiten wat mooie babbels ook maar ergens verantwoording over aflegt? :? :+ 8)

Volgens mij is xrp in veel en 'goed' gezelschap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Crypts schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:49:
[...]

Je bedoelt wat 99 van de 100 alts ook doen maar dan net even anders? Ico's met veel te hoge prijzen, na de ico coins dumpen voor btc/fiat, roadmaps releasen die niet waargemaakt worden, partnerships die niet meer dan interactie met een api zijn, producten die alsmaar uitgesteld worden en niemand die buiten wat mooie babbels ook maar ergens verantwoording over aflegt? :? :+ 8)

Volgens mij is xrp in veel en 'goed' gezelschap. :P
Idd, alleen XRP is enorm groot t.o.v. de rest en dat baart me zorgen. Decentralisatie moet gestimuleerd worden niet centralisatie. Er was toch een no-zero-tolerance policy hier :o :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 19:46

Snippertje

Light up your life

DaCoTa schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:57:
[...]

Waarom geen bitcoin?

Relevant:
[[URL="https://twitter.com/BMWUSA/status/976149575647006720]Twitter[/URL]]
Dan moet je dit ook posten:

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag.

Heeft er al iemand een Lambo hiero?

Mijn PF staat zo stil als een heipaal die 25 meter de grond in is gejakkert.

W00t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:00:
Goeiemiddag.

W00t
Middag!

Bijna, zit nog zo'n 10.000% van mijn Lambo af... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Btc weer lekker stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Goeiemiddag.

W00t
Mijn alts doen het zeer aardig vandaag, lambo 1:18 komt in zicht!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:00
Goeiemiddag.

W00t
zou al tevreden zijn met een Dacia :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Rrehorst schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:02:
[...]

Middag!

Bijna, zit nog zo'n 10.000% van mijn Lambo af... 8)7
Ik kan inmiddels de eerste onderhoudsbeurt van mijn lambo betalen, nu de lambo zelf nog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Goeiemiddag.

W00t
Mn alts doen +3% vandaag, korte candle indicatoren doen het heul slecht dus weer een min dag helaas. Ga me maar weer focussen op 30-45m candle en verder met mn projecten.

De resistance op 8100$ was verdwenen maar de 8200$ is er gelukkig nog.

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 15-05-2019 12:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Goeiemiddag.

W00t
Na een kleine 24 uur side ways zie ik nu in mijn cointicker dat IOTA weer door begint te pakken boven het USDT $0,40 niveau _/-\o_ Dus met een beetje geluk komt het volgend golfje eraan :9

#iotastrong enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik vind het zo langzamerhand tijd worden voor een mooie uitbraak richting de 10k. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Luuk schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:14:
Ik vind het zo langzamerhand tijd worden voor een mooie uitbraak richting de 10k. :9
Geduld, laat de alts een beetje spelen :)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Trekken de alts eindelijk aan, gooit Binance weer roet in het knagen. Potverdikke. Hopelijk is het zo klaar. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de markt. De rest trekt wel aardig aan zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ook geen idee wat voor gekke sprongen er gemaakt worden zodra Binance weer open gaat, aan de rewards te zien op Kucoin is daar het volume blijkbaar verdubbelt nu Binance dicht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heerlijk weer
Heerlijke koersen
oOo oOo

[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 15-05-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik wil eigenlijk nog wat BTC in gaan slaan maar aangezien we zo ziek omhoog zijn gegaan verwacht ik toch nog wel ergens een drop te zien. Aan de andere kant: wie zegt dat dat gaat gebeuren? Daarom wacht ik dat hele Binance verhaal ook nog even rustig af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 16:26
Tominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:39:
Heerlijk weer
Heerlijke koersen
oOo oOo
Ik zweet al van de zon (34 graden nu) , hopelijk laat Binance me niet nog langer zweten van spanning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Is er iemand die er nog in gelooft dat ETH/BTC > 0.03 gaat, richting de 0.05+?

Ik geloofde vorig jaar best wel in ETH, maar dat lijkt allemaal niet zo vlot te gaan. De koers zeker niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
dog4life schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:49:

Ik geloofde vorig jaar best wel in ETH, maar dat lijkt allemaal niet zo vlot te gaan. De koers zeker niet :(
Mogelijk als ETH 2.0 uitkomt, er niet gemined wordt maar wel gestaked cq minimale aanbod maar gelijke of meer vraag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dog4life schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:49:

Ik denk het wel.

Afbeeldingslocatie: https://i.warosu.org/data/biz/img/0077/45/1518937710909.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Altijd lachen met Binance:

Binance

Geverifieerd account

@binance
1 min1 minuut geleden
Meer
#Binance System Upgrade - Update

Our teams are working through the final tasks & testing the upgraded system internally.

Unfortunately, we will require an extra 2 hours, as a portion of the final tasks took longer than expected.

Thank you for your patience 💛
Pagina: 1 ... 23 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!