W-series - Deel 1

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 09:05

Bloodclot

Jawier!

ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:58:
Ze moeten dit in het voorprogramma van de F1 plaatsen. Zaten er wel mensen op de tribunes :?
Voorprogramma is al redelijk gevuld, met F2 F3 en Porsche cup. Denk niet dat een organisatie plaats wil maken voor een andere klasse.

Als er wel plek voor zou zijn (misschien is dat er wel?), zou ik het wel toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 09:44
Bloodclot schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:47:
[...]

Voorprogramma is al redelijk gevuld, met F2 F3 en Porsche cup. Denk niet dat een organisatie plaats wil maken voor een andere klasse.

Als er wel plek voor zou zijn (misschien is dat er wel?), zou ik het wel toejuichen.
Ik denk inderdaad niet dat de andere klasses plaats willen maken, maar als de ze vrouwen racen echt op de kaart willen zetten, is de combi met de F1 wel het beste denk ik. Dat zie je ook met andere sporten waar ze de vrouwentak publiciteit willen bieden, dat het dan gecombineerd wordt met de mannentoernoois. Denk aan de grand-slams bij Tennis, Schaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
polopolo150 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:25:
[...]

Zal dat er niet mee te maken hebben dat dit GP3 wagens zijn?
Het is een soort F3 wagen met om en nabij de 270 - 280pk. Dat gaat allicht minder hard dan een F1 wagen met 900-1000pk }:O

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:21

mphilipp

Romanes eunt domus

Chiron schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:42:
[...]
Het is een soort F3 wagen met om en nabij de 270 - 280pk. Dat gaat allicht minder hard dan een F1 wagen met 900-1000pk }:O
Sterker nog: het ís een F3 wagen:
The W Series race car for 2019 is the Tatuus F3 T-318, a race car homologated to the latest FIA F3 specification.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21
Dus zouden ze mee kunnen rijden tussen het F3 veld in het F1 voorprogramma. Niks mis met 50 auto's op de baan :+
Of F3 inkorten naar 20 man en dan 20 vrouwen erbij.

Overigens is het bij DTM volgens mij ook relatief druk. Vergeleken met FE is trouwens alles druk bezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 16:58

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Bloodclot schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:47:
[...]

Ik gok dat ze wel een plek krijgen mits dit eerste jaar een groot succes is en er veel vraag naar is.
En natuurlijk een stuk leuker, sommige dan, om naar te kijken als die overalls en helmen af zijn _/-\o_ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Morgen alweer de 2de race.
Jammer dat er toch vrij weinig aandacht voor is op de wel bekende race/motorsport sites.

helaas te druk om de TS aan te passen, maar ik zal kijken of ik dit weekend wat tijd heb om ook de coureurs er goed op te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

Goed dat je het zegt, was het bijna vergeten.
Jammer dat er toch vrij weinig aandacht voor is op de wel bekende race/motorsport sites.
Mja erg jammer, maar de serie heeft het ook een beetje aan zichzelf te danken. Het doet weinig om de weekenden heen aan promotie. Ze moeten inzetten op zichtbaarheid, maar ze lijken eerder te kiezen voor wat achtergrond om wellicht wat zaken rustiger op te bouwen.

Ik ben verder benieuwd of Jamie Chadwick dominant blijft, of dat de rest er dit weekend beter naartoe kan kruipen. Ook hoop ik op een beter weekend voor Beitske Visser, die had eigenlijk in de top 5 moeten starten afgelopen weekend. Al had ik ook weer wat betere pace verwacht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:56

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6wjKAlXkAAYNLq.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ze hebben wel de liveries aangepast zag ik. Nog niet heel duidelijk, maar ze luisteren wel naar de kritiek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:26:
Ze hebben wel de liveries aangepast zag ik. Nog niet heel duidelijk, maar ze luisteren wel naar de kritiek

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Laatst online: 25-06 13:32

koli-man

Bartender!!!!

Boh, die Chadwick lijkt wel een andere league...ondanks dat ze in de afgelopen race minder dominant was, maar dezelfde rijders komen toch boven drijven.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja Chadwick doet het goed, maar op zich kun je zeggen dat de top7 wel veel sneller is dan de rest. 1.28 vs 1.31 kun je imo gewoon niet goedpraten. Ik ben benieuwd of de dames aan het eind van het seizoen nog dichter bij elkaar liggen, maar vrees dat we toch wel wat optochten gaan zien omdat het gewoon niet lekker bij elkaar zit. En dan zijn er dus ook nog wat dames afgevallen. Benieuwd of daar nog wat gaat wisselen als blijkt dat er een paar zijn afgewezen vanwege alles behalve snelheid (zaken waar over het algemeen wel aan te werken is).

Ben verder benieuwd of Chadwick nu in beeld komt van Formule 2 of 3 teams. Zou leuk zijn als ze de doorstroming kan maken, ze lijkt namelijk wel snel genoeg om in ieder geval in die klassen getest te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Martinspire schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:53:
Mja Chadwick doet het goed, maar op zich kun je zeggen dat de top7 wel veel sneller is dan de rest. 1.28 vs 1.31 kun je imo gewoon niet goedpraten. Ik ben benieuwd of de dames aan het eind van het seizoen nog dichter bij elkaar liggen, maar vrees dat we toch wel wat optochten gaan zien omdat het gewoon niet lekker bij elkaar zit. En dan zijn er dus ook nog wat dames afgevallen. Benieuwd of daar nog wat gaat wisselen als blijkt dat er een paar zijn afgewezen vanwege alles behalve snelheid (zaken waar over het algemeen wel aan te werken is).

Ben verder benieuwd of Chadwick nu in beeld komt van Formule 2 of 3 teams. Zou leuk zijn als ze de doorstroming kan maken, ze lijkt namelijk wel snel genoeg om in ieder geval in die klassen getest te worden
Ik hoop dat een F1 team de winnaar van de wseries een test dag aanbieden of een vrijetraining vrijdag. Dat zal wel een mooie beloning zijn en meteen een graadmeter hoe ze tegenover de F1 staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:25

DataGhost

iPL dev

Dat kan dan mooi in een Williams, dan is het performance-gat tenminste niet zo schandalig groot :+ Doorgaans zit de F2 er nog tussen namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De race wordt morgen wel op het open kanaal van Ziggo uitgezonden. Fp zelfs niet op Ziggo racing geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6w5pDVXkAAXJ86.jpg:small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

TrekDr0p schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:47:
[...]

Wel echt beter die namen zo.
Zeker!

Helemaal als je weer een situatie krijgt als bij de vorige race, dat er 3 dezelfde auto's, achter elkaar rijden.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/YBeglzz2/s2/jamie-chadwick-1.jpg
hier dus bijna zo

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 17-05-2019 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6xIKHZWsAA1yZz.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:03
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6w5pDVXkAAXJ86.jpg

Repost 8)7 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door ppbruins op 17-05-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Netjes. Is er nog bekend waarom de #1 en #2 van training 1 niet hun snelle tijd konden herhalen? Visser zit op ongeveer een gelijke tijd, dus dat is verder wel aardig (al zien we graag wel verbetering), maar dat was nog steeds enkele tienden minder dan de snelsten van vanochtend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:14:
[...]

Netjes. Is er nog bekend waarom de #1 en #2 van training 1 niet hun snelle tijd konden herhalen? Visser zit op ongeveer een gelijke tijd, dus dat is verder wel aardig (al zien we graag wel verbetering), maar dat was nog steeds enkele tienden minder dan de snelsten van vanochtend...
Regen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Kwalificatie laat toch wel weer zien wie er nou echt de betere zijn, en wie net niet

[ Voor 35% gewijzigd door basvn op 18-05-2019 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:20
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D61kUKRWwAEESKy?format=jpg&name=900x900

De race op het circuit van Zolder is straks live te volgen via Ziggo Sport (‘open’ kanaal 14 vanaf 16.00 uur).

[ Voor 64% gewijzigd door U123456 op 18-05-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Toch wel weer aardige verschillen. Bijna drie seconden in een spec klasse is fors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MikeyMan schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:06:
Toch wel weer aardige verschillen. Bijna drie seconden in een spec klasse is fors...
Mja maar zoals bij de video met Ted hierboven: voor sommigen is dit de eerste keer om te racen in single seaters of een echt seizoen te doen in dergelijke auto's, dus ik kan me voorstellen dat ze wat meer tijd nodig hebben om aan te passen. Zeker als het ook nog op banen is waar ze nog nooit gereden hebben, dan is dat best een grote stap.

Ik denk dat je eigenlijk de eerste helft niet te zwaar moet tillen aan de tijden want voor sommigen is het nog wat aanvoelen, voorzichtig opbouwen en de auto's goed leren kennen.

Ik vind het geen probleem dat ze er nog wat dames in hebben gezet waarvan ze zagen dat ze wel talent hadden, maar nog niet de ervaring om in dergelijke auto's te rijden. Als dit ervoor kan zorgen dat ze vervolgens in andere junior-klassen kunnen aanhaken, lijkt me dat alleen maar beter want op de hogere niveaus heb je toch vooral veel ervaring nodig om ook sneller aan te passen aan de auto's en de banen.

En volgens mij is het verschil nu kleiner dan met de trainingen

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2019 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Livery van de zijkant:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.fcur1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/60395466_1396742827132548_10869179246706688_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fcur1-1.fna&oh=779e1147a5860616c2245f6143f6ab12&oe=5D683E9D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Het idee is dus blijkbaar dat ze elke race in een andere auto zitten om allemaal 'hetzelfde' materiaal hebben. Ik begreep niet helemaal of ze wel een eigen kleurencombinatie hebben of dat alleen de vlag persoonlijk is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Voor zover ik heb gezien de vlag en de naam. Er rijden volgens mij maar 5 verschillende liveries rond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ArnevdS schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:10:
Het idee is dus blijkbaar dat ze elke race in een andere auto zitten om allemaal 'hetzelfde' materiaal hebben. Ik begreep niet helemaal of ze wel een eigen kleurencombinatie hebben of dat alleen de vlag persoonlijk is. Iemand een idee?
De livery hoort bij een specifieke auto.
En deze wisselt dus elk raceweekend.

Het enige wat bij de rijder blijft is dus de vlag op de achtervleugel, en de naam+nummer op de auto.
De kleur zelf zal elke keer anders zijn (hoeft niet, want er zijn meerdere auto´s met de zelfde livery)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

https://twitter.com/i/broadcasts/1DXxyNMMRRZKM
Broadcast is live voor wie niet in Nederland is :+ Werkt prima hier in Nepal. Ze zijn nog aan het voorbeschouwen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

19 op de grid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 21:23
ArnevdS schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:10:
Volgens mij ook andere monteurs als ik het juist verstond net.

Nice Winkelman als commentator nu, gaan ze dat afwisselen omdat Ronald van Dam het de vorige race was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kom wel heel laat binnen vallen, maar heeft er iemand een legale stream voor Nederland?

Dacht het op Eurosport te kunnen volgen, maar dat is niet het geval ... wil toch even 1 keer kijken. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:13:
Kom wel heel laat binnen vallen, maar heeft er iemand een legale stream voor Nederland?

Dacht het op Eurosport te kunnen volgen, maar dat is niet het geval ... wil toch even 1 keer kijken. :D
ziggo, en anders VPN? is het op facebook/twitter wel op te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Zo, er rijdt er eentje in een Ferrari zo te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:21

TinusTegengas

Formula Racing

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:13:

Paar berichten boven je

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

De start heb ik dus gemist vanwege die fikkende auto 8)7 Volgens mij hebben ze die niet laten zien. Hopelijk komt er een replay zo want er is alweer een SC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Wat een start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hopen voor Visser dat de herstart straks goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

haha ... voor het eerst dat ik het zie, maar moet gelijk aan Formule Renault denken met al die geel/zwarte/blauwe auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Nou.. halve race voorbij met safetycars straks.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ja, het is maar korte race. Als er dan al twee SCs zijn, dan is de helft zo voorbij.

Sneu voor Bovy trouwens. Wellicht haar enige kans op een race dit seizoen; en dan geeft de auto de geest voordat ze bij de de S/F-lijn komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

basvn schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:25:
Nou.. halve race voorbij met safetycars straks.. :|
Beetje jammer van die SC inderdaad, maar voorlopig is er in 2 rondjes al meer actie geweest dan in de laatst 5 F1 races :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Nu al 1.0s op Chadwick, ze loopt steeds verder uit, gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

1.5 seconden ondertussen! en snelste ronde voor Visser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

De enige inhaalactie in race-trim tot dusver eindigde met 3 auto's kaduuk. Inhalen op Zolder in een F3 auto is bijzonder lastig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Volgens mij heb ik nog een succesvolle actie gezien die goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Luckeh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:34:
De enige inhaalactie in race-trim tot dusver eindigde met 3 auto's kaduuk. Inhalen op Zolder in een F3 auto is bijzonder lastig.
Die Japanse haalde ook iemand in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Marc3l schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:35:
[...]

Die Japanse haalde ook iemand in
Die werd ingehaald, maar inderdaad. Die zat te slapen tijdens een herstart en mist duidelijk nog wat ZV.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Luckeh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:36:
[...]

Die werd ingehaald, maar inderdaad. Die zat te slapen tijdens een herstart en mist duidelijk nog wat ZV.
Nee hoor stond eerst p9, volgens mij was jij aan het slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een saaie race. Lig te vechten tegen in slaap vallen hier :+ Gelukkig is het maar een half uurtje.
Wel mooi dat Visser gaat winnen.

Edit: Woohoo, actie tijdens het typen.

[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 18-05-2019 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Powell haalt Chadwick in en gaat naar P2, er gebeurt wel wat dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Zowaar een gelukte inhaalpoging vooraan. Chadwick een foutje gemaakt?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en ze lopen 4 sec achter op Visser! die heeft nu lekker veel ruimte

@Luckeh ik denk het wel, want het verschil was 1.8 seconden, en was opeens 4

[ Voor 37% gewijzigd door basvn op 18-05-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zou het volkslied zo weer 5 seconden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Netjes hoor, in de pocket!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Visser gewonnen met een mooie voorsprong van 8.5 seconden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wel mooi dat een Nederlandse wint. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D622v8NWkAc4E54.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

jep.. kan er weinig aan doen dat formule W dit zelf plaatst op twitter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
:')

Haha dat Wilhelmus. :P

[ Voor 81% gewijzigd door polopolo150 op 18-05-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23

sjaool

Every life should have 9 cats

basvn schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:48:
[...]

jep.. kan er weinig aan doen dat formule W dit zelf plaatst op twitter :+
Sowieso gaat alles flink traag bij de Formule W... paarse bumpers die bijna 20 seconden in beeld blijven staan etc. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
sjaool schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:55:
[...]

Sowieso gaat alles flink traag bij de Formule W... paarse bumpers die bijna 20 seconden in beeld blijven staan etc. :P
Op Channel 4 in de VK wordt er dan reclame uitgezonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

TheBrut3 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:43:
Zou het volkslied zo weer 5 seconden zijn?
was de extended versie nu helemaal!
sjaool schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:55:
[...]

Ja er zijn nog een hoop dingen die beter kunnen..
Gelukkig luisteren ze wel! want ze hebben bijvoorbeeld de auto´s al aangepast, zodat het duidelijker wie, wie is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

polopolo150 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:56:
[...]

Op Channel 4 in de VK wordt er dan reclame uitgezonden.
Okay, maar goed het oogt voor de rest van de wereld heel amateuristisch en traag. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Fraai dit resultaat, het gevecht tussen Chadwick en Powell was ook wel leuk te zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
sjaool schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:58:
[...]

Okay, maar goed het oogt voor de rest van de wereld heel amateuristisch en traag. :P
Denk dat we als Nederland verwend worden dat het op een premium/betaal TV kanaal wordt uitgezonden. :P

Dit is echt eurosport kwaliteit. :P

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 18-05-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@polopolo150 Zeker weten. Ik ben blij dat Ziggo dit zo laat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Wel goed om te zien dat chadwick niet weer met 2 vingers in de neus wint.

Goed voor de serie, hopelijk kunnen er nog wat dames racen voor een overwinning en krijg je wat meer spanning en sensatie.

Ik den wel dat ik alle races blijf volgen, niet zo saai als verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Strijd voorin is altijd goed. Start was wel weer erg rommelig en regie zat er ook weer lekker naast een paar keer, maar toch prima race. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat ontvouwen want er maken er wel een paar kans op de winst in de serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

DataGhost schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:26:
Dat kan dan mooi in een Williams, dan is het performance-gat tenminste niet zo schandalig groot :+ Doorgaans zit de F2 er nog tussen namelijk :p
basvn schreef in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 op maandag 20 mei 2019 @ 09:50:
[Twitter]
klik voor filmpje

Williams voegt Chadwick toe aan hun Williams Racing Driver Academy
[Afbeelding]
Heb ik toch goed voorspeld dan 8)7 Maar mooi dat er meegekeken wordt van boven natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 20-05-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Toch wel iets wat je aan de Wseries kan schrijven denk ik zo?
Ben benieuwd of meerdere dames toegevoegd gaan worden aan Driver Academies, toch wat meer mogelijkheden als jezelf niet helemaal voor alle kosten moet opdragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

TrekDr0p schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:58:
Toch wel iets wat je aan de Wseries kan schrijven denk ik zo?
Ben benieuwd of meerdere dames toegevoegd gaan worden aan Driver Academies, toch wat meer mogelijkheden als jezelf niet helemaal voor alle kosten moet opdragen :)
Het voornaamste is dat ze sponsorgeld hebben om F3 en daarna F2 te proberen.

De W-Series lijkt daar kwa exposure nu na 1 a 2 races dus al voor hebben gezorgd.

/edit:
Beitske heeft de hele race gereden zonder dat ze op het stuur dingen kon doen :+

https://www.motorsport.co...key-zolder-start/4392351/

[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 20-05-2019 13:24 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:16:
[...]

Het voornaamste is dat ze sponsorgeld hebben om F3 en daarna F2 te proberen.

De W-Series lijkt daar kwa exposure nu na 1 a 2 races dus al voor hebben gezorgd.

/edit:
Beitske heeft de hele race gereden zonder dat ze op het stuur dingen kon doen :+

https://www.motorsport.co...key-zolder-start/4392351/
Dat niet alleen, ze zag dus ook geen geselecteerde versnelling. En voor racen gaat dat prima, maar ik kan me voorstellen dat het voor de safety car geen pretje was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet wel zeggen dat er in een paar races nu al best een flink aantal mankementen zijn aan die auto’s. Tis niet echt top-of-the-line zou je zeggen, zo’n spec serie. Je hoeft elkaar niet kapot te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MikeyMan schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:15:
Moet wel zeggen dat er in een paar races nu al best een flink aantal mankementen zijn aan die auto’s. Tis niet echt top-of-the-line zou je zeggen, zo’n spec serie. Je hoeft elkaar niet kapot te ontwikkelen.
Het is gewoon de F3 auto die nieuw ontwikkeld is voor/vanaf dit jaar.
(en gebouwd door italianen :+ )

De koppeling van de nieuwe F2 auto was vorig jaar ook drama.

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 20-05-2019 17:29 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:28:
[...]

Het is gewoon de F3 auto die nieuw ontwikkeld is voor/vanaf dit jaar.
(en gebouwd door italianen :+ )

De koppeling van de nieuwe F2 auto was vorig jaar ook drama.
Ja begreep ook al dat het een alfa Romeo blok was. Iets met kat en spek... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wakker worden! Het is weer W-weekend ;)

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 07-06-2019 22:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Visser rijdt Hamilton-tijden nu, eerst -0.7 van P2 en nu verbetert ze zichzelf met -0.2s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Maar Wohlwend en Chadwick zijn er voorbij, nu nog 7 minuten te gaan

Hm, topic gaat niet zo snel, ik zal maar editen :+
P1 Wohlwend
P2 Chadwick
P3 Visser
nog 11 seconden maar Visser is al uitgestapt dus er zal wss niet veel meer veranderen.

[ Voor 57% gewijzigd door DataGhost op 08-06-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-07 15:29

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Beitske start dus straks van de 3e plek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8h6tj5X4AEQJfT.jpg
Leuk dat hier een discussie is over de W series :)
#gobeitske

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Race niet ergens op een open kanaal of zo?
Ziggo Sport Racing – zaterdag 8 juni (Betaal TV)
16:05 – 16:55 W Series – Misano – Race (LIVE)
http://mobiel.autosport.nl/news/22442

[ Voor 10% gewijzigd door U123456 op 08-06-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Je kan een livestream volgen via Twitter zolang je vanuit een land kijkt wat niet in deze lijst staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Auto van Beitske Visser ziet er deze race zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8eGhAxWkAEH1m2?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-07 15:29

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

U123456 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:33:
Auto van Beitske Visser ziet er deze race zo uit:
Ja leuk :) , weer een andere kleur, ik vind dat leuk omdat ik elke keer na de race de auto van Beitske en soms ook iemand anders na maak in GT Sport

De winnende auto van vorige race
Beitske-Race2-1080p
Hier te zien https://www.gran-turismo....1713343/gallery/carLivery

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zo, ik zit er weer klaar voor, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken voor Visser.

En daarna mooi gelijk door naar F1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8jD1DrWkAEI8p3.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Geen erg boeiende race, behoorlijk saai, af en toe reed Visser wat dichterbij Chadwick maar dat was het ook. Weer een safety car in ronde 1 :+ wel apart dat ze Powell op DNS hebben gezet ipv DNF, het was in bocht 1 dat het mis ging met Wohlwend en dat is toch echt na de startlijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vandaag race 4 van deze populaire klasse 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Q gemist vanochtend omdat 'ie opeens 2 uur eerder was dan origineel gepland, maar het zat enorm dicht bij elkaar in de top6. Sowieso zit heel het veld op eentje na eigenlijk binnen een seconde van elkaar. Zo hoort het in principe ook in een spec-klasse :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-xqtgJWkAA4ePR.jpg:large

[ Voor 47% gewijzigd door DataGhost op 06-07-2019 15:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

En Beitske heeft in bocht 1 3 anderen ingehaald en ligt nu op 2 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DataGhost schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 16:13:
En Beitske heeft in bocht 1 3 anderen ingehaald en ligt nu op 2 :)
......en dat bleef zo (y)

Mogelijk 2 races in Assen hoorde ik? Daar is misschien wat meer in te halen, sowieso een leuker circuit dan deze met z'n 4 bochten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ja, de normale race op zaterdag en dan op zondag een race met inverted startgrid (weet niet meer ten opzichte waarvan inverted) die niet meetelt voor punten, gewoon om te kijken wat dat doet.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste