Toon posts:

W-series - Deel 1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:46
Race op de Norisring terugkijken? Start is om 55’ 40”

https://mobile.twitter.com/i/broadcasts/1yoJMEjeVDRJQ

(ik hoop dat deze in NL werkt, hier in DLD wel)

edit: niet dus.
In NL is dit de eerste mogelijkheid op het ‘open’ Ziggo Sport kanaal 14:
23:00 W Series Norisring (Hoogtepunten)

[Voor 28% gewijzigd door U123456 op 06-07-2019 21:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 17:14

DataGhost

iPL dev

Nee, dat werkt niet in NL omdat Ziggo het uitzendt en hun Twitter/FB-streams alleen maar toegankelijk zijn voor gebieden zonder tv-uitzending, dus je zal het "vanuit een ander land" moeten bekijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:57

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

DataGhost schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 16:13:
En Beitske heeft in bocht 1 3 anderen ingehaald en ligt nu op 2 :)
Net de race teruggekeken op Ziggo Replay TV (kon nog net) .. maar wat een start van Beitske! Echt mega! Chadwick kwam nog heel erg aandringen op het eind, had niet nog 3 ronden moeten duren denk ik, maar Beitske heeft keurig haar 2e stek behouden en is 3 punten ingelopen. Nog maar 10 achter Chadwick!
Zal er om spannen in Assen !! Maar even kijken welke dag dat ik heen ga .. reversed grid W-series is misschien wel het allerspannendste, kijken hoe ze naar voren komt door het verkeer! :*)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | ASRock Radeon RX6800 16GB GDDR6 | Windows 10 x64 | Oculus Rift S

• U123456
6 dagen na de race op de Norisring nog wat onboard beelden:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Matige start van Beitske, helaas veel tijd verloren om van 5e weer 4e te komen. Wel Chadwick onder druk kunnen zetten maar dat was het dan ook wel...

Morgen weer een race maar die doet niet mee voor de punten.. Zal ze dan winnen -O-

Met 18 punten verschil naar Brands Hatch. Das daar ook gewoon treintje rijden dus weinig kans op mooie acties. Vrees dat het voor Beitske bekeken is. Tenzij Chadwick er af vliegt.. maar zo wil je ook niet winnen :/

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | ASRock Radeon RX6800 16GB GDDR6 | Windows 10 x64 | Oculus Rift S

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:18:
[...]
[knip]Zal er om spannen in Assen!! Maar even kijken welke dag dat ik heen ga .. reversed grid W-series is misschien wel het allerspannendste, kijken hoe ze naar voren komt door het verkeer! :*)
Dat weten we inmiddels ;)

Ik zag dat de extra race op zondag niet op TV wordt uitgezonden (wel online), dus hopelijk heb je de 2e dag gekozen als bezoekdag?

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 20-07-2019 19:02]

Steady as she goes...

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anders wel maar het werk verhinderd me, moet rond 12:00-14:00 thuis zijn dus dat schiet niet op :'(

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:18:
Anders wel maar het werk verhinderd me, moet rond 12:00-14:00 thuis zijn dus dat schiet niet op :'(
Ze rijden blijkbaar al erg vroeg ;)

Sunday | Reverse Grid Race: 09:00 CEST

Steady as she goes...

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ja ik zie het, wat is dat nou voor rare tijd!? DTM rijdt 13:30 dus dat wordt thuis kijken.

Wat een vreselijk korte races trouwens, 33 minuten... dan zijn net je banden een beetje warm.. -O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:05:

Ja ik zie het, wat is dat nou voor rare tijd!? DTM rijdt 13:30 dus dat wordt thuis kijken.

Wat een vreselijk korte races trouwens, 33 minuten... dan zijn net je banden een beetje warm.. -O-
Eens! En zeker als er ook nog eens een safetycar bij komt kijken.

Ben benieuwd wat voor draai er voor 2020 aan gegeven gaat worden. 2 races per weekend misschien? Een push to pass systeem oid?

Steady as she goes...

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:04

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wel jammer dat het schier onmogelijk is om op Assen in te halen.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Valt wel mee maar je moet snellere auto's hebben.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• U123456
hardware-lover schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:30:
[...]

Ze rijden blijkbaar al erg vroeg ;)

Sunday | Reverse Grid Race: 09:00 CEST

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:14
Inhalen onmogelijk? Best wat inhaalacties geweest bij de race vanochtend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ja was een race vol met acties alleen jammer dat de regie Beitske en Chadwick kwalijk in beeld bracht :/

spoiler:
jammer dat Beitske in het gedrang ineens van 12 naar 17 afzakte. Uiteindelijk 14e. Maar ook geen idee hoe Chadwick van 14e naar 8ste gekomen is..

M.i. moeten ze 1 race van 33 minuten naar 2 races van 45 minuten brengen.. en dan of 2 kwalificaties, reversed grid of uitkomst race 1 is start opstelling race 2. Maar als je race 1 dan vergooit is race 2 ook gedoemd, dus 2 kwali's of reversed grid lijken mij beter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:04

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alfa90_Buttje schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:32:
Ja was een race vol met acties alleen jammer dat de regie Beitske en Chadwick kwalijk in beeld bracht :/

spoiler:
jammer dat Beitske in het gedrang ineens van 12 naar 17 afzakte. Uiteindelijk 14e. Maar ook geen idee hoe Chadwick van 14e naar 8ste gekomen is..

M.i. moeten ze 1 race van 33 minuten naar 2 races van 45 minuten brengen.. en dan of 2 kwalificaties, reversed grid of uitkomst race 1 is start opstelling race 2. Maar als je race 1 dan vergooit is race 2 ook gedoemd, dus 2 kwali's of reversed grid lijken mij beter.
Het beste is om gewoon het F2 of F3 format over te nemen.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Het is maar een klein bijprogramma van de DTM.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:20:
Inhalen onmogelijk? Best wat inhaalacties geweest bij de race vanochtend.
Er was er eigenlijk maar één van de achterste startrijen die het hoofd nog enigszins koel hield, en liet zien hoe je werkelijk naar voren moest komen. Dat waren niet de nummers 1 en 2 uit het kampioenschap, al had de nummer 1 waarschijnlijk meer kunnen bereiken indien de nummer 2 niet zo vasthoudend (en zo agressief) was geweest?

Steady as she goes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-09 07:51
hardware-lover schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Er was er eigenlijk maar één van de achterste startrijen die het hoofd nog enigszins koel hield, en liet zien hoe je werkelijk naar voren moest komen. Dat waren niet de nummers 1 en 2 uit het kampioenschap, al had de nummer 1 waarschijnlijk meer kunnen bereiken indien de nummer 2 niet zo vasthoudend (en zo agressief) was geweest?
Ik heb anders nog niet gezien waarom Beitske terug viel achter Chadwick?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:06:
[...]
Ik heb anders nog niet gezien waarom Beitske terug viel achter Chadwick?
Ze zat na een SC herstart aan de binnenzijde van een andere rijdster maar kreeg daarbij niet genoeg ruimte (of het was er eigenlijk niet), raakte daardoor met die andere rijdster buiten de baan (contact), inclusief Chadwick die moest ontwijken, maar die kon er vervolgens aan de buitenzijde (buiten de baan allemaal), toen voorbij komen bij o.a. Visser.

Het was later nog als herhaling voorbij gekomen maar ik zag het eerder in de achtergrond van het beeld al fout gaan, dacht toen al dat Visser erbij betrokken was.

Edit: YT filmpje hierboven, vanaf 33:37 zie je het al een beetje gebeuren, vanaf 39:35 de herhaling.

[Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 21-07-2019 18:03]

Steady as she goes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hardware-lover schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:58:
[...]

Ze zat na een SC herstart aan de binnenzijde van een andere rijdster maar kreeg daarbij niet genoeg ruimte (of het was er eigenlijk niet), raakte daardoor met die andere rijdster buiten de baan (contact), inclusief Chadwick die moest ontwijken, maar die kon er vervolgens aan de buitenzijde (buiten de baan allemaal), toen voorbij komen bij o.a. Visser.

Het was later nog als herhaling voorbij gekomen maar ik zag het eerder in de achtergrond van het beeld al fout gaan, dacht toen al dat Visser erbij betrokken was.

Edit: YT filmpje hierboven, vanaf 33:37 zie je het al een beetje gebeuren, vanaf 39:35 de herhaling.
Maar dan nog niet echt duidelijk hoe ze van 12 naar 17 ging en hoe Chadwick 8ste werd. Totaal niet in beeld geweest...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alfa90_Buttje schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:10:
[...]
Maar dan nog niet echt duidelijk hoe ze van 12 naar 17 ging en hoe Chadwick 8ste werd. Totaal niet in beeld geweest...
Niet? Ze lag op 12 voor het contact, en bij de volgende tijdmeting (en na het contact), lag ze op één na laatste, Chadwick toen 2 posities voor haar na dat incident. Hoe Chadwick uiteindelijk twaalfde is geworden is niet werkelijk goed in beeld gekomen, maar ze kon profiteren van diverse keren malaise in het veld, beter dan Visser dat kon (mogelijk agv wat schade).

Het circuit is nu eenmaal minder geschikt voor het inhalen, of het verschil in snelheid moet flink groter zijn dan dat van de rijder ervoor (zie DTM).

Steady as she goes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
hardware-lover schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:37:
[...]

Niet? Ze lag op 12 voor het contact, en bij de volgende tijdmeting (en na het contact), lag ze op één na laatste, Chadwick toen 2 posities voor haar na dat incident. Hoe Chadwick uiteindelijk twaalfde is geworden is niet werkelijk goed in beeld gekomen, maar ze kon profiteren van diverse keren malaise in het veld, beter dan Visser dat kon (mogelijk agv wat schade).

Het circuit is nu eenmaal minder geschikt voor het inhalen, of het verschil in snelheid moet flink groter zijn dan dat van de rijder ervoor (zie DTM).
Dat Chadwick profiteerde is mooi, maar dat kwam dus vooral omdat mensen voor haar wegvielen. Als Beitske niks gedaan had, was ze ook gewoon 16e geworden. Visser was in gevecht maar probeerder tenminste nog wat om naar voren te gaan. Chadwick zag je eigenlijk alleen reageren op anderen en zelf weinig proberen. Dat Visser zichzelf vervolgens elimineert is jammer, maar geeft niet meteen een reden om Chadwick de hemel in te prijzen. Die heeft vooral veel geluk gehad. Net als dat Powel geluk had om toch in de top 10 te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Martinspire, wie prees Chadwick de hemel in, de commentatoren?

Steady as she goes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
tsja dat is blijkbaar normaal. Lewis Hamilton werd afgelopen weekend ook de hemel in geprezen terwijl je je af kunt vragen of hij wel eerste was geworden als de SC situatie niet was gebeurd. Komt op mij altijd raar over, maar blijkbaar wordt "er zijn op het moment dat het er toe doet", altijd als kwaliteit gezien.

• TheBrut3
hardware-lover schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:37:
Op Assen kan je makkelijk inhalen, zelf nooit gereden?
Zeker met de langzamere wagens als F3 zijn er mogelijkheden, je moet alleen wel coureurs hebben die ze zien en durven te nemen. Pas als de wagens echt snel worden, zoals DTM, F2 en F1 wordt inhalen een stuk moeilijker. Bij F2 en F1 misschien zelfs wel bijna onmogelijk. Die wagens zijn ook veel meer afhankelijk van de ideale lijn.
Tijdens de W-race op zondag zijn er genoeg inhaalacties geweest.

• Martinspire
Toch zie je dat als de coureurs enigszins gelijk zijn, het aantal mogelijkheden instort. De auto's kunnen elkaar gewoon lastig volgen. De inhaal-delta is volgens mij veel te hoog ivm wat andere series doen. Je ziet ook al dat Beitske weinig kon doen achter Chadwick, ook al was ze zichtbaar sneller.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• U123456
Kwam dit nog tegen:

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-09 16:18

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• U123456
Vandaag (15.30 uur) de laatste W-series race van dit seizoen op Brands Hatch.

[Voor 70% gewijzigd door U123456 op 11-08-2019 16:47]

• TheBrut3
U123456 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:23:
Vandaag (15.30 uur) de laatste W-series race van dit seizoen op Brands Hatch.
Op Ziggo begint de uitzending pas om 16:05.

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-09 16:18

basvn

Breezand - NHN

hier is de laatste livetiming voor dit seizoen
https://livetiming.azurewebsites.net/events/31/results

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• U123456
Chadwick werd in de race in een rechtstreeks duel op de baan verslagen door Visser.
Chadwick is wel kampioen geworden voor Visser.

Race uitslag
1 Powell
2 Kimilainen
3 Visser
4 Chadwick
5 Wohlwend
6 Piria
7 Hawkins
8 Garcia
9 Cook
10 Moore

[Voor 122% gewijzigd door U123456 op 11-08-2019 16:53]

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Dat zie je niet snel... Een Friese vlag op het podium ;)

-

• TheBrut3
Gelukkig heeft Chadwick gewonnen. Een Nederlander met een Friese vlag op het podium is geen Nederlander.

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-09 19:43

TinusTegengas

Formula Racing

Ik wilde net zeggen, een nieuwe Nederlandse vlag?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edd schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:54:
Dat zie je niet snel... Een Friese vlag op het podium ;)
Ze kon er zelf smakelijk om lachen, en ik eigenlijk ook wel :P

Volgend jaar maar iets van een PtP optie toevoegen misschien, en 2 ipv 1 race per weekend? En (indien mogelijk) wat meer nationaliteiten i.p.v. +25% van het veld rijdend onder dezelfde vlag? 8)

Steady as she goes...

• U123456

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 21:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Sorry mensen niet echt druk met het topic geweest.
Maar ik moet wel toegeven dat ik heb genoten van deze series.
Het geeft mij wel een betere kijk op de vrouwen in de autosport.
Nu hopen dat die Chadwick, nog een testje mag doen in die Williams.

Hopelijk krijgt dit volgend jaar wat meer aandacht. Misschien dat je met deze serie ook de vrouwen kijkers naar je zender kan lokken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• U123456
COVID-19 forces W Series to call off 2020 season:
https://www.autosport.com...020-season-due-to-covid19

Beitske Visser blijft optimistisch na cancellen volledig seizoen W Series:
https://www.ad.nl/formule...eizoen-w-series~af7fc51e/

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze moeten proberen om in het F1 voorprogramma te komen. DTM zie ik wegvallen vanaf 2021, of die klasse moet volledig worden herzien. Maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.

[Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 29-06-2021 20:30. Reden: Volledig herzien dus, weinig DTM van over..]

Steady as she goes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:04

sjaool

Every life should have 9 cats

hardware-lover schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:22:
Ze moeten proberen om in het F1 voorprogramma te komen.
Dit zou voor de Formule W wel het beste zijn. Nu vallen ze een beetje weg op de kalender en mis ik sowieso vaak de races.

"When you grow up your heart dies"

• U123456
En heeft ze gelijk?
Sophia Floersch nam de W Series, de klasse die afgelopen weekend aan haar tweede seizoen begon, op de hak. Het is volgens haar één grote poppenkast. “Ze hebben geen enkele kans om tegen mannen in hogere klassen te strijden”, meende ze op Twitter. “Alles wat de fans zien, zijn vrouwen die te langzaam zijn”.
https://www.gptoday.net/nl/column/f1/262737/wassen-neus

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoewel de topic titel nog aangeeft dat dit over het 2019 seizoen gaat (@TrekDr0p titeltje naar algemeen W-series wijzigen?), lijkt het idd niet zo dat men er in 2021 werkelijk warm voor loopt. Vorige week werd er in het algemene race topic nog wat aandacht aan besteed, maar dit weekend tot nu toe nog helemaal niet, terwijl race 2 van het 2021 seizoen alweer achter ons ligt.

Dus nu zit de serie in het F1 bijprogramma, maar dan nog lijkt de aandacht niet heel erg groot. Er is er één die (nog steeds) met kop en schouders boven de rest uit lijkt te steken (en nee, dat is niet Beitske). Afijn, volgende race is de thuisrace van de huidige top 3, dan zal er wel wat meer aandacht zijn (voor wat het waard is).

Edit: @TweakDude|IA d:)b

Steady as she goes...

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Vandaag nog niet gezien maar race 1 was 1 groot foutenfestival.
Sowieso ontgaat mij het nut van een vrouwenklasse bij autoraces.
Het niveauverschil is ook veel te groot.
Laat die paar toppers gewoon instromen in F2 / F3 en stop hier weer mee.

• U123456

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De race is inmiddels alweer voorbij, het was opnieuw geen hoogvlieger (vind ik).

Het percentage Engelse deelnemers lag voor deze race op 33.3% (1 op 3), dat was nog wat hoger (1 coureur), dan de voorgaande races. Toch flink wat vrouwelijk talent uit één land 😏

Steady as she goes...

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 17:14

DataGhost

iPL dev

sambalbaj schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:18:
Sowieso ontgaat mij het nut van een vrouwenklasse bij autoraces.
Het niveauverschil is ook veel te groot.
Laat die paar toppers gewoon instromen in F2 / F3 en stop hier weer mee.
Dat is precies waarom er in zovele sporten vrouwenklasses zijn. Er zijn nou eenmaal verschillen, autoracen is gewoon een fysieke sport. En voor zover dat overkomelijk is, zijn we daar nog lang niet dus zal je zoiets als dit nodig hebben om het over een generatie of twee recht te kunnen trekken. Er zijn al vrouwen die (recent) in F2/F3 hebben gereden maar daar doen ze gewoon nauwelijks mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou, dit was een verschrikking van een race. Precies waarom men dit circuit een draak van een circuit vond toen inhalen zonder hulpmiddelen nog niet mogelijk was. Waarvan akte dus...

Hopelijk krijgen de dames in volgende jaren nog eens de kans om een in OW auto te rijden waar wat meer race mogelijkheden mee zijn.

Steady as she goes...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheBrut3
Waarom heeft dit nog een eigen topic? Kan toch gewoon mee in het algemene racetopic?
Heb nu de race in Oostenrijk gezien en die van vandaag, maar nee... Doe maar afschaffen of voeg ze toe aan het F3 veld.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:23:
Waarom heeft dit nog een eigen topic? Kan toch gewoon mee in het algemene racetopic?
Heb nu de race in Oostenrijk gezien en die van vandaag, maar nee... Doe maar afschaffen of voeg ze toe aan het F3 veld.
Startdatum van het topic bekeken? Men wist toen nog niet hoe het met de populariteit van deze serie zou gaan maar dit is inmiddels wel duidelijk verwacht ik ;)

Ik heb pas voorgesteld om de titel te veranderen naar een meer algemene (2019 weg), mag jij voorstellen om dit topic te sluiten en dat men elders moet reageren betreffende deze serie (of niet) ;)

De W-series toevoegen aan de F3 klasse zou nergens op slaan (echt een wereld van verschil), en daar heeft Tweakers.net geen zeggenschap over :+

Steady as she goes...

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:48
Nu kwalificatie van W Series op Zandvoort met Beitske Visser. Te bekijken op Ziggo Racing, wat gratis is gedurende de dagen van de Dutch GP.

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:48

wontcachme

You catch me? No you wont

Goede knal.

Een echte "I beleive i can fly"

[Voor 64% gewijzigd door wontcachme op 03-09-2021 16:43]

Game PC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 16GB Corsair Vengeance 3600C18 - Samsung 970 EVO 500GB + 1TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus TUF VG27AQ 1440p@144hz)

• PatrickC
Ja, flinke crash in Hugenholzbocht van Wohlwend… kwam met vier wielen los volgens mij.

• PatrickC
Wel veel rode vlaggen al gezien vandaag op Zandvoort…

• PatrickC
Ook hier weer dat commentaar bij Ziggo… van zeer bedenkelijk niveau…geen uitvlucht naar F1 TV Pro voor W Series helaas…

• PatrickC
Wat wordt dit ongelofelijk slecht in beeld gebracht ook… je zit naar auto’s te kijken met geen enkel idee welke tijd ze aan het rijden zijn. Dat kan toch veel beter? De commentator bij Ziggo schijnt wel tijden te kunnen zien namelijk.

[Voor 16% gewijzigd door PatrickC op 03-09-2021 17:09]

• PatrickC
En al weer een rode vlag. Commentator mist ook compleet dat Powell de snelste tijd overneemt van Chadwick…wat is dit droevig… |:(

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:39
Dit is niet best, nee....

• PatrickC
Op Facebook was het ook live te volgen… in ieder geval beter (Engels) commentaar maar ook zonder live timings… Beitske 12e geworden, dus morgen kansloos voor een podium. Maar het is al een wonder dat ze dit weekend kan rijden na die mega crash vorige week.

• NLDViane
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-09 14:47
Ik kijk via Youtube vanuit Groot Brittannië, Channel 4 commentaar is prima te doen. Alleen geen tijden inderdaad, das wel jammer. Mis het bij de F3 ook al een beetje.

Ohja, vanuit NL kan je het via Facebook volgen, maar die hapert bij mij

[Voor 18% gewijzigd door NLDViane op 03-09-2021 17:28]

• TheBrut3
PatrickC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:47:
Ook hier weer dat commentaar bij Ziggo… van zeer bedenkelijk niveau…geen uitvlucht naar F1 TV Pro voor W Series helaas…
PatrickC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:12:
En al weer een rode vlag. Commentator mist ook compleet dat Powell de snelste tijd overneemt van Chadwick…wat is dit droevig… |:(
Gelukkig kan je het commentaar op internationaal zetten.

Edit: En livetiming was een storing, kan gebeuren.

[Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 03-09-2021 18:00]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee