JohanNL schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:28:
Ja laat dit ook maar een les wezen: kies geen gratis/budget bank voor je
primaire bankzaken maar een degelijke bank, verder is ( extra ) service ook wat waard.
En dat laatste heb ik recentelijk ook mogen aanvoelen, dat een bank die zijn zaakjes op orde heeft en een daadwerkelijke klantenservice heeft cruciaal is.
Pakketkosten betalen voor je rekening is daar ook geen garantie voor.
Je maakt dit wel erg zwart zo.. Bangmakerij. Preek je voor eigen parochie?

Dit is geen les, elke bank zou theoretisch gezien kunnen stoppen etc etc.
De banken die volgens jou hun zaakjes op orde hebben, hebben dat dus in zijn geheel niet, tenminste ik neem aan dat je de rabo onder de bekende banken schaart. Klantenservice kan niets mag niets, weet niets. En zo kan ik een heel betoog over een paar ervaringen houden.
Het gaat er juist om dat klanten open minded worden en niet panisch aan het oude gedachte goed/patroon vast houden. En die kentering kost tijd. Meer tijd als ABN aan MY gunt in deze veranderende tijd.
Electra bijv zie je het ook steeds verder loskomen. 5 jaar geleden hoorde je nog 'oh als ik maar niet zonder stroom zit'. Tegenwoordig stapt tante annie elk jaar al over, gelokt door een mooie welkomstbonus.
Zelfde met je mobiel, volgens bovenstaande redentatie kun je naar KPN tmobile of vodafone. De budget spelers zijn niet te vertrouwen etc...
Dit soort zaken kunnen gebeuren als een bedrijf anders presteert dan verwacht.
Heb een net Openbank aangevraagd eens kijken hoe dat eruit ziet
ps. ideal vind ik persoonlijk geen gemis, als je als webshop alleen ideal aanbied dan ben je wel heel bekrompen aan het ondernemen. Typisch nederlande oplossing voor een zeer kleine markt, zonder garanties etc.
Ik kan eigenlijk overal betalen met de mastercard dan wel niet via een paypal account. Dan heb je als klant tenminste nog enige rechten en mogelijkheden bij wanprestatie.
[
Voor 10% gewijzigd door
thefox154 op 24-08-2020 08:33
]