Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

All-inclusive zonder massa-toerisme, bestaat dat?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Beste Tweakers,

Ik ben nog nooit op een all-inclusive vakantie geweest. Het beeld wat ik er bij heb is niet heel rooskleurig; mensen die vechten om bedjes, buffet avondeten wat koud staat te worden in bakken, bepaald slag volk wat het aantrekt. Dit zijn uiteraard allemaal vooroordelen omdat ik er zelf nog geen ervaring mee heb.

Voor een vakantie zoeken mijn vriendin en ik een plek om ons 'in de watten' te laten leggen. Afgelopen vakanties waren eerder een reis dan een relax vakantie. Veel culturen gezien en erg veel genoten, maar een keer (vrijwel) niks doen lijkt ons ook wel eens lekker. Het liefst intiem, kleinschalig, luxe. Zo'n vakantie waar je aan het strand ligt en de cocktails je worden gebracht en waar je 's avonds erg lekker (en naar eigen keus) kan eten zonder dat je je portomonnee nog hoeft te trekken want alles is al betaald.

Ik ben wat gaan neuzen op verschillende vakantie sites en de meeste all inclusives zien er erg massaal uit. Ergens ook wel logisch, all inclusive zal alleen lonen als je veel gasten hebt denk ik.

Anyway, de vraag kwam naar boven of wat wij zoeken wel bestaat? Is all inclusive altijd massaal? Hebben jullie ervaringen met vakanties zoals ik beschrijf? Tips? Of kunnen wij beter een mooi klein hotel boeken en zelf de cocktails en het avondeten afrekenen?

Alle reacties

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:33
Wat is je budget?

En ik zie het probleem niet zo, bij veel hotels kan je het op de "kamer" laten zetten en bij uitchecken afrekenen. Als je iets intiems wil dan is een hotel met 100+ kamers andere koek dan waar je 10 kamers hebt, maar het zijn wel andere prijskaartjes :)

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Freezerator schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:41:
Wat is je budget?

En ik zie het probleem niet zo, bij veel hotels kan je het op de "kamer" laten zetten en bij uitchecken afrekenen.
Maximaal zo'n 2k per persoon voor 10 dagen, inclusief vliegreis. Tenzij we naar de andere kant van de wereld vliegen.

En op rekening laten zetten kan ook ja :) maar het lijkt mij wel fijn om van tevoren alles betaald te hebben en geen rekening meer achteraf te krijgen. Weet je precies wat je kwijt bent.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Het punt van all-inclusive is dat het relatief goedkoop is en dat kan vooral door massaliteit.

Maar wil je all-inclusive vanwege de lage prijs, of omdat je gewoon van tevoren wil weten wat het kost?

'); DROP TABLE users;--

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@anandus het tweede. Van tevoren weten wat het kost lijkt mij fijn :)

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 06:57
Zoals hier boven al gemeld; all inclusive is nagenoeg onmogelijk in een kleine setting. Dat gezegd hebbende....

Het verhaal wat je beschrijft klinkt bekend. In Turkije was dat ook mijn gevoel bij het all-inclusive resort.
In Egypte was het al wat minder ernstig; in sharm el sheikh hebben we in een all-inclusive gezeten waar het eten al veel beter was en je niet op elkaars lip zat. Dat had voor een deel te maken met het feit dat we daar in Januari zaten; heerlijk zomer weer (voor Nederlandse begrippen; 25 graden en zon) maar niet druk.

Mijn beste ervaring is, echter, Mauritius. Dat ga je niet redden binnen je budget maar daar zaten we heerlijk op een massaal resort in een appartementje in een huisje met 2 andere appartementjes. Dus niet in een massaal hotelkamer gebouw. Dat voelde al veel intiemer. De 3 restaurants op het resort waren heel erg ruim op gezet waardoor je nooit het gevoel had te moeten "vechten" voor je eten en alles werd vers bereid in open keukens en kook eilanden. Hetzelfde met de zwembaden/strand. Cocktails werden nog net niet naar je strandstoel gebracht (totdat je het personeel goed genoeg kent).

Ik denk dat je beste optie is te kijken naar bestemmingen die niet in de norm vallen. Dat betekend wel dat ik me serieus af vraag of je dat met een budget van 2k per persoon gaat redden. Mauritius praat je al snel over 3k-4k.

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-05 14:34

JT

VETAK y0

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:34:
Beste Tweakers,

Ik ben nog nooit op een all-inclusive vakantie geweest. Het beeld wat ik er bij heb is niet heel rooskleurig; mensen die vechten om bedjes, buffet avondeten wat koud staat te worden in bakken, bepaald slag volk wat het aantrekt. Dit zijn uiteraard allemaal vooroordelen omdat ik er zelf nog geen ervaring mee heb.
Alhoewel we in resorts zijn geweest waar het eten best ok was, denk ik dat je vooroordelen gemiddeld genomen geen vooroordelen zijn. Wij zijn ook van de cultuur en na een aantal keer all-in zijn we er een beetje klaar mee.
Voor een vakantie zoeken mijn vriendin en ik een plek om ons 'in de watten' te laten leggen. Afgelopen vakanties waren eerder een reis dan een relax vakantie. Veel culturen gezien en erg veel genoten, maar een keer (vrijwel) niks doen lijkt ons ook wel eens lekker. Het liefst intiem, kleinschalig, luxe. Zo'n vakantie waar je aan het strand ligt en de cocktails je worden gebracht en waar je 's avonds erg lekker (en naar eigen keus) kan eten zonder dat je je portomonnee nog hoeft te trekken want alles is al betaald.

Ik ben wat gaan neuzen op verschillende vakantie sites en de meeste all inclusives zien er erg massaal uit. Ergens ook wel logisch, all inclusive zal alleen lonen als je veel gasten hebt denk ik.

Anyway, de vraag kwam naar boven of wat wij zoeken wel bestaat? Is all inclusive altijd massaal? Hebben jullie ervaringen met vakanties zoals ik beschrijf? Tips? Of kunnen wij beter een mooi klein hotel boeken en zelf de cocktails en het avondeten afrekenen?
Ik denk dat als je hoog gaat zitten in prijsklasse, wat in Noord-Afrikaanse landen met 2k pp wel moet lukken, dat gemiddeld genomen je eten beter zal zijn en voorzieningen, zoals bedjes, beter geregeld zijn. Ook trekt het een ander soort volk, waarmee natuurlijk niet direct is gezegd dat je dit soort volk danj wél aangenaam vindt. Maar de types in de bijstand die zwart bijklussen uit de volkswijken zul je er minder snel vinden. Anderzijds zal het ook helpen denk ik als je rustigere locaties/periodes uitzoekt.

• Lejavh
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08:47
Princess Andriana Resort & Spa op Rhodos is fantastisch. All-in, maar wel genoeg ruimte voor iedereen. Het eten was ook uitmuntend en evenzo de drankjes.

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:42:
[...]

Maximaal zo'n 2k per persoon voor 10 dagen, inclusief vliegreis. Tenzij we naar de andere kant van de wereld vliegen.

En op rekening laten zetten kan ook ja :) maar het lijkt mij wel fijn om van tevoren alles betaald te hebben en geen rekening meer achteraf te krijgen. Weet je precies wat je kwijt bent.
Dominicaanse Republiek is dan een optie voor je. Maar in Griekenland bv Kos en Rhodos daar liggen prachtige hotels zonder hoogbouw en meer intiemesfeer Met evt privatepools aan je kamer.

alki wijzigde deze reactie 18-04-2019 08:13 (12%)

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:22
Grappig. Wij hebben ook nog nooit een all inclusive vakantie gedaan en wilden na de trip naar de VS van vorig jaar ook een echte relax vakantie. Ook ik heb dus rondgekeken naar all inclusive vakanties.

Het massale trekt ons ook niet dus daar liep ik ook tegenaan. Maar wat mij verder opviel is dat er tussen landen onderling nogal een verschil schijnt te zijn in kwaliteit. Wat ze in Italië onder "all in" verstaan is (zo hoor je en lees je) blijkbaar van een andere orde dan wat ze er in Turkije mee bedoelen. En laat een land als Turkije (of Egypte) ons nu echt totaal niet trekken.

Uiteindelijk hebben we weer "gewoon" een hotel op Sicilië geboekt. We willen graag relaxen aan strand of zwembad maar vinden het ook leuk (en belangrijk) om naar het centrum van een leuk plaatsje te kunnen lopen als we dat willen. En dat gaat bij de meeste all inclusive hotels niet. Die liggen vaak erg afgelegen.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Voor mij is het heel wat jaar geleden dat ik in een all inclusive ben geweest, maar dat viel me eigenlijk helemaal niet tegen toen. Echt intiem gaat het nooit worden, maar ik denk dat het belangrijkste is (naast niet de aller goedkoopste te hebben), is dat je ruim buiten het hoogseizoen gaat. Dan zal je wel weer wat meer ouders met kinderen onder de 4 tegenkomen, maar over het algemeen veel minder mensen, en specifiek ook minder kinderen.

• HouseQ
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
Onze huwelijksreis was naar een allinclusive resort in mexico waarbij in ieder geval meeste restaurants a la carte was (alleen voor hetontbijt was er 1 restaurant waar het buffet was (maar ook restaurants met a la carte ontbijt)

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Buiten het hoogseizoen moet lukken :) we zijn niet gebonden aan schoolvakanties. Ik begin echter te twijfelen of we niet beter gewoon een intiem knus hotel moeten nemen en de drankjes op rekening moeten laten zetten. Dan ben je ook niet gebonden aan het restaurant in het hotel en kun je nog eens de stad in om zelf een restaurantje te zoeken zonder dat je denkt 'ja fuck ik heb al voor avondeten betaald eigenlijk'. Het leek mij gewoon een rustgevende gedachte dat je een X bedrag betaalt en dat daarmee alles al is gedekt.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 18-04-2019 08:16 (11%)

• JJ16v
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 13:16
alki schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:11:
[...]

Dominicaanse Republiek is dan een optie voor je. Maar in Griekenland bv Kos en Rhodos daar liggen prachtige hotels zonder hoogbouw en meer intiemesfeer Met evt privatepools aan je kamer.
is inderdaad een van de beter opties, ben in een paar resorts geweest (Egypte, Tunesie en Gran Canaria) maar Dominicaanse republiek was verre weg het beste en goed te doen voor jouw budget

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:15:
Buiten het hoogseizoen moet lukken :) we zijn niet gebonden aan schoolvakanties. Ik begin echter te twijfelen of we niet beter gewoon een intiem knus hotel moeten nemen en de drankjes op rekening moeten laten zetten. Dan ben je ook niet gebonden aan het restaurant in het hotel en kun je nog eens de stad in om zelf een restaurantje te zoeken zonder dat je denkt 'ja fuck ik heb al voor avondeten betaald eigenlijk'. Het leek mij gewoon een rustgevende gedachte dat je een X bedrag betaalt en dat daarmee alles al is gedekt.
Precies. Zo zou ik het ook gewoon doen. Heb je ook veel meer keus dan wat er toevallig op het menu in het hotelrestaurant staat.

'); DROP TABLE users;--

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niet het goedkoopste nemen, of niet all inclusieve. Uit eten gaan is in andere landen vaak veel goedkoper als hier.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Vincentio
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Tot nu toe hebben wij aardig wat afgewisseld qua vakanties en ook budgetten. Je merkt dat als je in verhouding een duurder hotel hebt, het vaak ook net iets minder "vreetschuur" achtig aanvoelt.
Soms is All-inclusive wel makkelijk, maar het jammere is wel dat je vaak niet naar de lokale restaurants gaat die toch wel goed en soms ook best goedkoop kunnen zijn.
Thailand bijvoorbeeld, zou ik zeker niet All Inclusive doen, maar gewoon lekker lokale restaurantjes (en dan niet de te toeristische).
En als je dan niet al te gek doet met Alcohol ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan All-in.

Wij zijn afgelopen maand All-Inclusive naar Lanzarote geweest en hebben daar een wat duurder hotel gepakt, welke ook een apart "elite" deel had. Nu waren dat ook nog wel redelijk wat mensen die die keuze hadden, alleen het was net allemaal even iets luxer.
Bedjes bij de zwembaden waren wel allemaal hetzelfde, dus ja, als je laat was, lag je niet bij het zwembad zelf maar ergens anders.
En 's avonds laat was er ook een bar in het afgezonderde deel waar je zelf je sterke drank mocht pakken.
Maar daardoor maar 1 avond uit eten gegaan in een nabij gelegen plaats en dat was toch wel erg lekker.
(Hotel in kwestie was Sandos Papagayo)

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 07:55
Ik vond all inclusive in de Caribean in een 5* hotel anders dan all inclusive in Egypte of Tunesie. In de Caribean was de sfeer een stuk relaxter, het eten beter en de all inclusive ‘dekking’ ook echt 100% qua drank, a la carte restaurants, etc.

Aangezien we zwembad bedjes niet interessant vinden heb ik geen idee of daar om ‘gestreden’ moest worden :+ ik weet dat ze in Kaapverdie je handdoek netjes aan een rekje hangen als je er een poosje niet bent. Daar geen bedjes-stress dus ;)

• Piet_Piraat7
  • Nu online
NiGeLaToR schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:28:
Ik vond all inclusive in de Caribean in een 5* hotel anders dan all inclusive in Egypte of Tunesie. In de Caribean was de sfeer een stuk relaxter, het eten beter en de all inclusive ‘dekking’ ook echt 100% qua drank, a la carte restaurants, etc.
Dit hoor ik inderdaad veel om mij heen :)

• Chefferson
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:28
Er zijn tegenwoordig ook veel "adults only" resorts. Hier hebben wij, voor de kids er waren, goede ervaringen mee. Het massale wordt een stuk minder masaal als er geen gillende kinderen rondrennen.

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07:56
Ik begin echter te twijfelen of we niet beter gewoon een intiem knus hotel moeten nemen en de drankjes op rekening moeten laten zetten. Dan ben je ook niet gebonden aan het restaurant in het hotel en kun je nog eens de stad in om zelf een restaurantje te zoeken zonder dat je denkt 'ja fuck ik heb al voor avondeten betaald eigenlijk'.
Dus dat. Geeft je meer flexibiliteit. Als je toch een bepaald budget niet wilt overschreiden, misschien kan je de front desk vragen om je even een belletje te geven als je een bepaald bedrag overschreidt.
In weer andere hotels kan je de rekening gewoon zien op de TV via hun netwerk.

Wat je ook kiest, veel plezier!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• GforceNL
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

Hebben zelf goede ervaringen met de Riu hotels, met name de “Palace” variant. Altijd goed en gevarieerd eten wat voor neus wordt klaar gemaakt en nog nooit om een bedje hoeven vechten. Wel wat massaler dan je wenst, maar dat is vrijwel niet te ontkomen bij al inclusive. Wij aten meestal later dan de massa, waardoor het wat rustiger was.

<Zinloze tekst hier>

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

Wellicht over een iets andere boeg; een paar jaar gelden ben ik een week in Egypte geweest op een boot om daar te duiken. 22 duikers, 11 man personeel, waarvan 3 koks. Alles was all-in, muv alcohol. Ook als niet duiker kun je je best vermaken op zo'n boot (34 meter lang, 3 verdiepingen). De prijs was iets van 1.000 euro per persoon inc alles. Ik kan mij best voorstellen dat in deze regionen soortgelijk te vinden is zonder dat er gedoken moet worden.
In dezelfde regio ook bij andere all-in resorts geweest waar je voor een week hetzelfde kwijt was. Het eten was iedere dag top. Zwembad is er niet (want gericht op duikers).

Wellicht moet je dus (ook?) gaan zoeken in Egypte in de buurt van Marsa Alam. Ik denk dat de kans zeer groot is dat je daar wel kan vinden wat je zoekt.
Chefferson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:35:
Er zijn tegenwoordig ook veel "adults only" resorts. Hier hebben wij, voor de kids er waren, goede ervaringen mee. Het massale wordt een stuk minder masaal als er geen gillende kinderen rondrennen.
Zit je dan niet tussen de bejaarden en baby-boomers?

7400 Wp op het dak

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
GforceNL schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:38:
Hebben zelf goede ervaringen met de Riu hotels, met name de “Palace” variant. Altijd goed en gevarieerd eten wat voor neus wordt klaar gemaakt en nog nooit om een bedje hoeven vechten. Wel wat massaler dan je wenst, maar dat is vrijwel niet te ontkomen bij al inclusive. Wij aten meestal later dan de massa, waardoor het wat rustiger was.
Ik ook, zeker de Silver of Gold varianten. Heb ervaring met Playa del Carmen in Mexico.
All-inclusive is goed, resorts niet te druk, verschillende restaurants van lopend buffet tot a la carte en zelfs op de kamer gewoon een gevulde koelkast en flessen sterke drank.
Daarnaast diverse zwembaden, maar soms ligt een hotel ook gewoon aan het strand en loop je zo de zee in.

Ik heb bij all-inclusive vakanties naar Turkije altijd een "dubbeltje/eerste rij" gevoel (hoewel ik er nog nooit ben geweest, met name vanwege dat gevoel).

• m-designz
  • Laatst online: 08:55
In Turkije is het echt geluk hebben of je net het juiste hotel hebt is mijn ervaring, hoewel het altijd wel massaal is of massaal aanvoelt. Laatste keer zijn we bij bodrum geweest in het Vogue hotel, Hotel was best goed, het eten kon beter maar ondanks dat het een hotel met volgens mij 5000 gasten was voelde het niet massaal aan.

Ik sluit me echter aan bij een aantal anderen hierboven. Ik ben meerdere keren op de dominicaanse republiek geweest en naast dat het schitterende stranden heeft zijn de resorts echt niet te vergelijken met de europese resorts.

Laatste keer was in het bavaro princess hotel en dat was echt wel goed. Het eten was goed, een stuk of 5 tot 7 a la carte restaurants waar je kunt reserveren en het buffet restaurant (wat in o.a turkije is zoals je omschrijft) was ook goed. Doordat het complex ruim opgezet was en uit allerlei kleinschalige gebouwen bestond voelde het ook niet massaal aan

Let wel op, wil je gaan voor een luxe strandvakantie terwijl je je op een bounty eiland waant ga dan naar punta cana / bavaro en ben je meer van het avontuur en meer te doen hebben kies dan voor o.a Puerto plata.

m-designz wijzigde deze reactie 18-04-2019 08:51 (5%)

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online

hyptonize

Mr. Awesome

Ja, die bestaan zeker. Arke heeft Sensimar hotels, en die passen volgens mij perfect bij je wensen. Wij hebben in 2017 in Zakynthos een paar nachten in zo'n hotel gezeten en dat was echt de beste vakantie die we ooit gehad hebben. Heerlijk rustig, 5x zoveel ligbedden als gasten (dus nooit vechten om een ligbed of om 7 uur je bed uit om een stoel te reserveren), eten was geweldig en alles was tot in de punten geregeld en afgewerkt, en ze kwamen zelfs op het strand vragen of je wat te drinken wou. Het is wel aan de prijs, maar dat is het echt wel waard.

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-05 12:32

YourMom

I put the p in pool.

Tja, alles valt of staat met je budget, voor genoeg geld kan je alles willen en krijgen op dit gebied. Maar als je echt all-inclusief + intiem (dus geen overrompeling door Britten en Duitsers tijdens het buffet bvb.) + kwaliteit op gebied van hotel en de keuken, dan ga je sowieso al niet naar een alledaagse vakantiebestemming maar zal je het exclusiever moeten gaan zoeken. En exclusief, daar betaal je dan weer 'exclusief' voor.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:16
Geen ervaring mee, maar mij lijkt onderstaande best leuk en niet echt massaal en net te doen voor 2000 per persoon.
Nadeel is wel dat ze nu verwacht dat je haar ten huwelijk vraagt als je nog niet getrouwd bent.

https://www.d-reizen.nl/v...72-4a2b-8839-a2b3ccaa5945

Fable wijzigde deze reactie 18-04-2019 09:24 (16%)

• Practics
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:14
[...]

Dit vorig jaar gedaan alleen net boven budget denk ik.
https://www.tui.nl/xcaret...An-sEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ik was hier zeer te spreken over!

• Web-Brielle
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-05 14:45
Zelf ga ik naar https://www.corendon.nl/g...d/aegean-view-aqua-resort voor de 3e keer nu. Wel dichterbij huis.
Zelf zeer over te spreken. Vanwege meerdere restaurants is het (op de grootste) redelijk rustig. Ook het complex is ruim opgezet.
In mei/juni is de temperatuur goed, de stad nog rustig genoeg en heerlijk vertoeven :)

• Thunder00x
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ga naar Bali, heb je je eigen Villa of een superdeluxe hotel met alles erop en eraan.

• Sdreeg
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10-05 14:48
Constance Ephelia op de Seychellen voldoet aan je wensen. Wel een redelijk pittige prijs, maar dan zit je ook in het paradijs. Eten is inclusief en er zijn ook wat goede a-la-carte restaurants inbegrepen. De drank moet je wel apart afrekenen. Het is niet bijzonder kleinschalig, maar door de ruime opzet had ik nooit het idee dat het dringen/druk was.

Ik zou alleen niet al te lang gaan, afgezien van de fenomenale natuur is daar qua bezienswaardigheden niks te doen.

En trouwen op het strand is bij de prijs inbegrepen, als dat je ding is.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Er is een verschil tussen all-inclusive in een hotel wat alleen all-inclusive aanbied, of in een hotel waar je all-inclusive af kunt kopen. Mijn vrouw is met een vriend op Tenerife geweest en had daar in een gewoon resort all-inclusive afgekocht. Jaren later zijn we op Gran-Canaria geweest in een all-inclusive resort en dat was vele malen minder en inderdaad hangende tetten in de boterhammen omdat mensen zich niet kunnen gedragen en topless blijkbaar mocht, maar niet tijdens het eten... >_<

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Fable schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:22:

Nadeel is wel dat ze nu verwacht dat je haar ten huwelijk vraagt als je nog niet getrouwd bent.
Haha :') dat heb ik 2 maanden terug in de jungle van Thailand al gedaan

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 09:06
Mile High Club :+

• Zebby
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-05 15:08

Zebby

Gamed

[...]

Dat is een ruim budget, dus daar ga je dat wel voor vinden.
Ook al is er net heel naar nieuws, wij hebben dit gedaan op Madeira. Luxe hotel, was helemaal niet druk en met goed en afwisselend eten. Gezien de locatie maakt 't seizoen ook niet veel uit (eiland van de eeuwige lente en zo). Denk dat je vooral weg wilt blijven van de populaire bestemmingen en dus wat exotischer moet gaan zitten. Bij een hoger budget valt vaak de bevolkingsgroep die je wilt vermijden ook weg.

Er zijn ook hotels die "kindvrij" zijn, daar geldt dat ook voor. Kijk dan wel goed of je niet iets te intiem uitzoekt, tenzij je dat wilt :+

• smurfinmark
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 10-05 20:41
Vroeger nooit gedacht, maar ondertussen een aantal keer all-inclusive gegaan, in aanvulling op de wat meer ontdekkende reizen.

Mijn ervaring, en dat lees ik hier vaker terug; je krijgt ongeveer war je voor betaalt.

In het hogere segment (RIU Palace werd al genoemd) heb je a la carte restaurants naast het buffet (en van prima niveau), voldoende faciliteiten (M2 zwembad/terras per gast etc), is alles netjes,

En het trekt ook een bepaald soort gast aan eerlijk gezegd, iets minder tokkie volk.

Voor mei heb ik deze in de planning:

https://www.tripadvisor.c...ai_Red_Sea_and_Sinai.html

1e keer Egypte voor mij, heb al Turkije, Griekenland, Kaapverdie en Dominicaanse Republiek all inclusive gedaan, bevielen allemaal goed.

ik denk dat je je wel 1 ding goed moet realiseren, en dat is dat je de meeste tijd op het resort gaat doorbrengen. Dat is strand/zwembad liggen, beetje activiteiten, lekker eten en drinken enzo. Maar buiten de meeste resorts is vaak niet zo veel te beleven, beetje afhankelijk van waar je naartoe gaat.

Mocht je nog wat tips voor specifieke resort willen hebben, laat het maar weten.

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19-05 21:02
Op La Palma kan dit tegenwoordig ook. Daar is niet zo'n massatoerisme en dat eiland trekt over het algemeen ook niet zulk volk aan.

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:31
Valt iets buiten je budget, maar op de Malediven heb je ook geweldige resorts die aan all-in doen. Voordeel wat je daar hebt is dat de eilandjes zo klein zijn, dat het niet massaal kan zijn vanwege de beperkte ruimte :).

Ik ben daar 5 jaar geleden geweest met z'n tweeen voor totaal 6k.

Edit: https://www.veligandu.com

Sluuz wijzigde deze reactie 18-04-2019 11:00 (5%)

PSN: Sluuz

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor dat bedrag kan je buiten hoogseizoen ook wel een cruise vinden, de Oostzee bijvoorbeeld. Een resort waar je toch nog om de dag een andere stad kunt zien. Al is het alleen aan boord (en zonder sterke drank) all-inclusive, maar dat geldt ook voor de resorts.

Ik heb dat een tijdje geleden gedaan voor die 2k per persoon, al is nog wel een paar honderd euro bij gekomen aan alcohol, stedentrips, en benzine+AirBnB om in Kopenhagen op het schip te stappen. Was prima bevallen en het aantal grijze koppen en kleine kinderen viel me alles mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SandaX
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:46

SandaX

wonderlijk

Net drie weken terug van 12 dagen Dominicaanse Republiek (RIU Bambu). Ja, massaal, maar zo ruim opgezet dat het in ieder geval voor mij totaal niet storend was. Bedden genoeg zowel op het strand als aan de zwembaden, keuze uit 6 thema- en 1 buffet-restaurant. Eten perfect, de minibar wordt gratis bijgevuld en er is zelfs een drankdispenser op je eigen kamer mocht je je willen bezatten.

Ik vond de sfeer in dit clubhotel fijner dan de 3 Palace-hotels die op hetzelfde park lagen, iets dynamischer / gezelliger. Een nadeel van ons hotel waren de weekenden, wanneer de Amerikanen zich kwamen bezatten. Deze waren wel gemakkelijk te ontwijken trouwens door je schema net iets te vervroegen en gedurende de dag zijn ze te ontlopen als je aan het strand bleef i.p.v. bij het hoofdzwembad te gaan liggen.

Ik vermoed echter dat op basis van wat ik er gezien heb een RIU Palace aan eigenlijk al je eisen zou voldoen en ook binnen je budget valt. Een ander voordeel van een palace is dat je, mochten ze in een park van meerdere hotels liggen, je ook gebruik kan maken van de faciliteiten van alle andere RIU-hotels.

All-in in de Dominicaanse Republiek (4x in verschillende hotels geweest) is, naar eigen ervaring, een heel ander soort all-in-ervaring dan de 'goedkope' vakanties naar Turkije (3x).

• euchromatic
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07:59
je zou ook nog kunnen kijken naar boutique hotels die volpension (full board) aanbieden. dan heb je wel 3 maaltijden inbegrepen, maar geen drankjes. Zoiets bijvoorbeeld, al staat hier de prijs niet bij :-(

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 09:03
Ik zou eens bij Club Med kijken. Dat is ook altijd all-inclusive, ook met diverse (sport) activiteiten.

Tis een aantal jaar geleden dat ik met ze weg ben geweest, maar de kwaliteit was prima.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Kijk ook eens naar een bungalowresort aan het strand op een eiland in Thailand. Super relaxed en super mooi sowiezo. Ik weet even niet een all-inclusief aanbieder, maar geheid dat die bestaan. Weet alleen niet of je budget incl. vlliegreis dat helemaal dekt.

• citomaster
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19-05 21:15
Ik ben twee jaar geleden bij Casa Cook Rhodos geweest. Dat voldoet wel een beetje aan jouw beschrijving: kleinschalig en luxe, maar toch betaalbaar. Je kunt daar half pension boeken; moet je enkel nog drankjes en lunch apart afrekenen.

Ik vond Rhodos zelf als bestemming minder leuk, maar ik zie dat er ook op andere Griekse eilanden vestigingen van Casa Cook zijn.

• -Muncky-
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-05 15:36
Kijk eens bij Casa Cook hotels/appartementen. Zit oa. op Kos in Griekenland. Zelf niet geweest, maar mij spreekt het concept aan. Klein/intiem, boutique-style, echter ik weet niet of dit ook all-inclusive is of dat dit mogelijk is. :)

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 09:23
De Royalton keten staat ook bekend om zijn luxe. Misschien is dat iets?

• dawofl
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:31
Ben hier eens op vakantie geweest :) Punta Cana (ook al eerder genoemd).

is inderdaad groot maar door enorme diversiteit (meende iets van 5 ala cart restaurants) voelde dat niet zo.

http://www.majesticelegancepuntacana.com/ (google op de naam van resort voor de bekende aanbieders)

Vooral rum-cola drinken :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• B-Real
  • Nu online
Man man man, hoop mooie tips komen hier voorbij hoor!
Wij hebben nog geen vakantieplannen en kunnen voor het eerst buiten het hoogseizoen op vakantie, dus komt onverwachts goed van toepassing dit topic :)

• Weltschmerz
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-05 06:56
[...]

In een hotel kun je prima alles op je kamernummer laten zetten. Beetje onthouden hier en daar, en naderhand de rekening checken.

Dingen als een kuuroord in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland, waar je je hotel inclusief badderen, sauna's, massages, en x-gangenmenu's hebt, zijn aan te raden als je echt even helemaal niets wilt.

https://www.aqua-dome.at/...l-spa-area/thermal-baths/

https://www.tripadvisor.c...rland_Canton_of_Bern.html

Je moet er van houden, maar bijvoorbeeld in die Aqua-Dome in Oostenrijk heb ik een fiks aantal jaren ook -heerlijk- gegeten en kunnen ontspannen. Sowieso een mooie vallei, mooi uitzicht op de bergen, je kunt er heerlijk wandelen, heeft goede naaktsauna's/-baden (alleen voor hotelbezoekers) zwembaden (voor hotel en niet-hotel bezoekers).

Als geld niet een te grote factor is, en je het niet erg vindt om even te vliegen, dan zaken als de Malediven?

Weltschmerz wijzigde deze reactie 18-04-2019 12:17 (4%)

The only constant in the universe is change

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:07
Misschien kan je zoeken naar zogeheten "retreats". Ze zijn vaak wat zweverig en je kunt niet 24/7 naar buffetten lopen, maar het is daar wel de bedoeling dat jullie tot rust en tot jullie zelf komen.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-05 08:54
Als iemand die uit de reiswereld komt: Zoek inderdaad het duurdere segment op, en vermijd Turkije / Egypte / Tunesië. Als je naar de Dominicaanse Republiek of Mexico gaat en daar de mooiere resorts pakt in Punta Cana of Playa del Carmen kan je een heel eind komen. Resorts blijven dan groot, maar ook ruim opgezet en qua accommodatie zit je vaak met meerdere keuzes waardoor je je in je eigen privé-paleisje waant.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:37

Angeloonie

The Division 2 Addict

Ik ben zelf een aantal jaar terug naar Sensimar Oceanis geweest met mijn vrouw: https://www.tui.nl/tui-se...-en-spa-resort-509161449/

Dit is een adults only hotel, waardoor de sfeer al direct rustiger is. Het hotel was best groot, maar eigenlijk merkte je daar maar op 2 plekken iets van: bij het hoofdzwembad (daar was het wel druk, maar geen handoekjesleggen) en in het restaurant (puur omdat je dan iedereen ziet).
Over het algemeen voelde zelfs zo'n groot hotel nog klein aan, lekker rustig op het strand ipv bij het grote zwembad, lunchen in de beach bar ipv het grote restaurant en bij het kleinere 2e zwembad ook heerlijk kunnen relaxen.
Het eten was heerlijk en veel variatie.
Theo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:42:
[...]

Zit je dan niet tussen de bejaarden en baby-boomers?
Adults Only hotels zijn juist erg in trek bij de categorie 25-40. Dit zijn vaak mensen die zelf geen kinderen hebben of willen, en dus de rust opzoeken. Senioren vindt je er ook wel (zoals bij elk hotel), maar het is geen bejaardenclub.

Verder wat algemene tips vanuit mijn oogpunt (werk in reiswereld):
- Vermijdt Spanje, Turkije, Egypte, Noord-Afrika. Hier is veel All Inclusive te vinden maar is vooral massaal en lage kwaliteit eten. Uitzondering zijn wel de betere ketens als RIU.
- Let naast AI ook op entertainment. Als je bijv. niet van de "Griekse avond" wil meegenieten, dan is het wel handig te checken of er wel/geen entertainment is.
- Adults Only hotels zijn een aanrader als je wat meer rust zoekt.
- Hoe duurder het hotel, hoe beschaafder het publiek (in het algemeen). Simpelweg omdat sjonnie en anita dit niet kunnen betalen.
- Hoe verder weg, hoe minder sjonnies. Dus ga je Long Haul, dan is het al direct een stuk beter dan hier rond de Middellandse Zee.
- Check vooral reviews, en dan eigenlijk alleen de negatieve lezen.

Angeloonie wijzigde deze reactie 18-04-2019 12:36 (3%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• RVE_NL
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Beste Tweakers,

Jazeker kan dat, als je niet wilt vechten om bedjes pak je een hotel met 'swim-up kamers', bij de betere hotels brengen ze ook je drankjes / eten tot aan je bedje. Veel van dit hotels hebben ook meerdere a la carte restaurants (met diverse keukens zoals Frans, Italiaans, Aziatisch etc). Vereist is wel vaak dat je op je aankomst dag aangeeft welke dag je in welk restaurant wilt eten (m.u.v. als je in laag seizoen gaat).

Recente goede ervaringen heb ik hiermee gehad in Mauritius ;). Maar ook bijvoorbeeld in Bali of Frans polynesië.

Steam: rogerveijk

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Mensen wat een hoop input :D erg tof, dankjewel. Sorry dat ik niet op ieder afzonderlijk reageer. Ik heb wel een veel beter beeld van all inclusives (waar wel en waar niet). En ik heb enorm zin om op vakantie te gaan door al die links en ervaringen.

• Lollercopter
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Ik ben een paar keer in RIU all-inclusive geweest (kaapverdie en Turkije), maar ik vind de kwaliteit dus precies waar je voor betaald .... oke maar niet bijzonder. Let wel op: ik ben een gigantische zeikert qua eten en drinken. Onbeperkte ranzige cocktails aan de pool hoef ik niet en elke avond friet met mayo al helemaal niet. Als ik een Mohito bestel dan wil ik gewoon een echte die gewoon zalig is, als ik daar 10 euro voor moet betalen ... so be it.

Mijn ervaring is: you get what you pay for. Als je echt top klasse wil dan moet je naar 5* niet all-inclusive gaan. Geen probleem je kan gewoon alles op je kamer nummer schrijven dus geen portomenee mee overdag. Dan zit je wel al snel aan de 2-3k per persoon per week als je het echt duur / sjiek aanpakt.

Ik ben vorige week op de Seychellen geweest en daar heb ik echt de bruutste resorts gezien tot nu toe. De echt swanky plekken daar zoals Four seasons, Constance lemuria (met name deze, holy shit) zijn echt peperduur (+- 500-1000 euro / dag). Maar dit is echt top of de bill, denk praktisch prive strand met bediening die cocktails komen brengen, 3 verdieping hoge infinty pools uitgehakt in de rotsen, midden in de jungle _/-\o_

En weet je wat de grap is: wij huurden gewoon een appartement voor +- 100 euro per dag, super netjes met Airco en mega schoon. Huur auto voor 35 euro per dag erbij en we gingen gewoon lekker overal en nergens op het eiland eten en chillen. Je mag gewoon als buitenstaander bij die extreem dure hotels ook eten of van de bar gebruik maken natuurlijk, wel even reserveren van tevoren zodat ze je doorlaten bij de gate. Tsja je bent hollander of je bent het niet he :D :+ :9

Mijn tip: boek een ticket naar een mooi land voor een goede prijs.
Boek zelf een hotel met beoordeling >9 bij Booking.com. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt uiteraard. Vermijd die massale all inclusive als de pest en ga lekker genieten.

• WeHoDo
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09:16
Ik zou ook eens kijken naar Malediven.
Heb je een pracht vakantie.

PSN: plexforce (ps4)

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 16:53
@Piet_Piraat7
Wij hadden dezelfde eisen en hetzelfde (negatieve beeld) bij all-inclusive. wij zijn uiteindelijk gegaan voor: https://www.tui.be/nl/hot...l-suites-spa-resort-23294 in Mexico. en dan adults only en wel platinum. Hier kun je ala-carte eten in diverse thema restaurants, maar ook de hele dag rustig op een bedje liggen zonder drukte.
De cocktails zijn gewoon goed en maken ze direct voor je neus of komen ze brengen als je lekker lui op je bedje ligt.

Het barste van de zwemgelegenheden. Meer dan genoeg bedjes en erg vriendelijk personeel.

En als het niet genoeg is kun je ook naar het andere deel (het hotel is onderdeel van een groter geheel, ook al merk je dat niet) waar je ook aan mag schuiven in de 10? verschillende restaurants. Dit is echter niet adult only waardoor het wel direct drukker aanvoelt.

Wel een eindje vliegen maar wij vonden het zeer de moeite waard (zijn 9 dagen geweest) en echt tot rust komen.

Door het adults only heb je ook geen drukte van kinderen (bommetje...) en geen bonkende disco.

Sneezzer wijzigde deze reactie 18-04-2019 15:07 (41%)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• netmeester
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-05 19:27
All-in resorts in Egypte kun je beter niet doen. Het stikt er van de Britten en Russen als je pech hebt.
Ben er 4x geweest (2x Sharm, 2x Hurgada) en slechts 1x was het eten goed genoeg om ook daadwerkelijk op het resort te eten. De overige 3x zijn we buiten het resort gaan eten. De Egyptische restaurants (en ook de Britse tenten trouwens) waren prima.

Kortom: mocht Egypte je trekken zou ik geen all-in pakken. Het risico is te groot dat het eten op het resort slecht is.

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

• BazzH
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:23

BazzH

Kei-goed...

Adults only lijkt mij meer een ding voor als je vastzit aan het hoogseizoen en naar bestemming wil die populair is onder gezinnen. Wij zaten buiten het seizoen op Curaçao en zijn daar op verschillende stranden geweest en daar viel de kinderdrukte reuze mee. Natuurlijk heb je de stelletjes met een kleine, maar daar heb je niet zo heel veel last van.

Ik heb overigens ooit 1 keer all inclusive gedaan met een paar vrienden. Leuk, maar na een paar dagen heb je het resort ook wel een beetje gezien en ga je toch dingen ondernemen. Wij waren daar dus met een groepje vrienden (ook al een poosje geleden weer) en dan is zo'n all inclusive hartstikke leuk. Gewoon lekker de hele dag eten en drinken wat je wil.... Maar met mijn vrouw (voor de kleine) zagen de vakanties er toch heel anders uit. En nu met een kleine helemaal.

Als het dan toch geld mag kosten, kun je haast net zo goed op zoek gaan naar een luxe hotel en daar gewoon alles op je kamer laten zetten. Buiten het hotel moet je toch alles gewoon afrekenen.

Think smart........ Act stupid........

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Da_mage15 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:46:
Op La Palma kan dit tegenwoordig ook. Daar is niet zo'n massatoerisme en dat eiland trekt over het algemeen ook niet zulk volk aan.
Let wel op dat de zuidwestkant van het eiland een stuk zonniger is dan de noordoostkant, dat geldt trouwens voor alle Canarische eilanden.

Op de kleinere Canarische eilanden zoals La Palma komt inderdaad vooral wandelvolk, dus misschien dat je daar wat minder aversie tegen hebt. Als je bijvoorbeeld naar La Gomera gaat vlieg je eerst naar Tenerife, het contrast tussen beide eilanden in de sfeer en in het publiek wat het trekt is enorm. Maar goed, die eilanden zijn dan misschien ook vooral leuk als je ook nog een beetje wil wandelen, misschien dat er betere plekken zijn als je alleen aan het strand wil liggen - daar heb ik weinig ervaring mee. Aan de andere kant dus wel wat kleinschaliger.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• bernardV
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 02:28
Zelf ben ik hier wel eens geweest (paar keer voor een aantal nachten): https://www.tripadvisor.n...nce_of_Verona_Veneto.html

Dit is niet te boeken all inclusive, maar met 2k pp kun je hier prima 10 dagen zijn, dan praat je over 400 per dag (vliegreis niet meegenomen). Ook zou ik daar een auto huren en toch even in de omgeving kijken. Geweldig eten in de omgeving voor prima prijzen.

//EDIT: Ze hebben daar zowel bier als prosecco van de tap ;)

bernardV wijzigde deze reactie 18-04-2019 15:30 (6%)

• D-e-n
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:34:
En ik heb enorm zin om op vakantie te gaan door al die links en ervaringen.
Duur het nog lang? :)

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ja dat wel helaas. Zal mei/juni volgend jaar worden.

• cindyvandorst
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12-05 18:52
Ik kan je de clubmed resorts zeker aanbevelen!

• Iva_Bigone
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
RIU is al een paar keer genoemd, heb ik ook prettige ervaringen mee; laatste keer was 9-10 jaar terug in februari op Gran Canaria (halfpension, vonden het leuker 's middags de hort op te gaan):
ontbijtbuffet met veel keuze, idem voor het avondeten.
En niet te druk rond die tijd.

Iva_Bigone wijzigde deze reactie 18-04-2019 19:31 (8%)

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
Het hangt een beetje van je vakantie idee af, maar als je vooral goed verzorgd bij t zwembad wil liggen, zonder andere mensen, dan boekte ik een villa in Bali. Bijna altijd inclusief kok, hoef je alleen de goedkope boodschappen nog af te rekenen. Tickets zo’n € 900,-, dus € 2200 over voor 10 dagen villa. Dat lukt wel, zeker in het noorden. Bonus: je kan ook nog leuke dagtripjes ondernemen!

• Hindelaufen
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 00:06
Hyatt Regency in HuaHin, Thailand. Boek een suite in November tot Januari. Geweldige service, geen rond rennende kinderen, heerlijk eten, je voelt je een koning. Vervolgens volgend jaar maar even in eigen land blijven, maar het is het waard. Bespaar je de moeite om iets vergelijkbaars te zoeken in Turkije of Egypte, dat is er gewoon niet.

En als alternatief wat @ZieMaar! boven mij zegt. Ook uitstekend. Een ervaring die je nooit meer vergeet.

Hindelaufen wijzigde deze reactie 18-04-2019 19:48 (14%)

• Highfive95
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22:28
Moet het per se all inclusive zijn?

Er zij genoeg kleinschalige hotels die hetzelfde bieden. Maar dan moet je even een handtekening zetten als je iets bestelt.

Het ligt ook heel erg aan hotel denk ik of het massaal voelt. Twee keer turkije geweest maar dat vond ik persoonlijk echt massatoerisme.

Vorig jaar naar Kaapverdië geweest. Maar daar heel ander gevoel bij. Relaxt, druk, maar voelde niet massaal. En wij zijn met kerst geweest dus volop hoogseizoen.

Daarvoor ook naar Dominicaanse Republiek geweest. Joekel van hotel maar zeer relaxt. Ik vind een beetje bedrijvigheid ook wel gezellig.

Veel hotels hebben tegenwoordig ook adults only gedeelte of zijn helemaal adults only. Dat maakt zeker verschil in beleving.

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:03
BazzH schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:23:
Adults only lijkt mij meer een ding voor als je vastzit aan het hoogseizoen en naar bestemming wil die populair is onder gezinnen. Wij zaten buiten het seizoen op Curaçao en zijn daar op verschillende stranden geweest en daar viel de kinderdrukte reuze mee. Natuurlijk heb je de stelletjes met een kleine, maar daar heb je niet zo heel veel last van.

Ik heb overigens ooit 1 keer all inclusive gedaan met een paar vrienden. Leuk, maar na een paar dagen heb je het resort ook wel een beetje gezien en ga je toch dingen ondernemen. Wij waren daar dus met een groepje vrienden (ook al een poosje geleden weer) en dan is zo'n all inclusive hartstikke leuk. Gewoon lekker de hele dag eten en drinken wat je wil.... Maar met mijn vrouw (voor de kleine) zagen de vakanties er toch heel anders uit. En nu met een kleine helemaal.

Als het dan toch geld mag kosten, kun je haast net zo goed op zoek gaan naar een luxe hotel en daar gewoon alles op je kamer laten zetten. Buiten het hotel moet je toch alles gewoon afrekenen.
Adults only is meer dan alleen kinderen vermeiden. Mijn ervaring daarmee is dat mensen welke voor rust kiezen daarvoor gaan en het typische brits,russisch vreetschuur volk (zonder kinderen) daar niet voor kiezen... vaak ook net ietsje duurder en minder massaal.

• indigo79
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:05
Op zich is er niks mis met alle voorgaande suggesties, dus ik ga je een volledig andere suggestie doen. :p

Voor 2k per persoon kan je ook ergens in Europa een leuk klein hotel (of een leuke B&B) zoeken in of in de buurt van een leuk stadje en elke middag en avond uit eten gaan. Ja, je moet elke middag en avond je eten afrekenen, maar je kan kiezen waar je zin in hebt (ook gerechten die geen uur kunnen blijven staan) en je vindt probleemloos iets binnen dat budget. En als het eten toch eens tegen valt, is dat 1 middag of avond, geen 20. En je kan ook kiezen voor een avondje iets gewoners en je een avondje etensgewijs echt laten verwennen bijvoorbeeld.

Ik heb in elk geval nog geen all-in ervaringen gehoord die mij zouden overtuigen mijn leuke restaurantjes elke avond op te geven. Het zijn zeker niet allemaal horrorverhalen, verre van, maar ik voel er me niet door aangetrokken.

Enkel het hele dagen aan een zwembad liggen ga je dan misschien moeilijker kunnen uitvoeren, maar ga je dat 10 dagen volhouden als je typisch actieve vakanties doet? Ik heb zo'n zwembad na een dag of maximaal twee dagen echt wel gezien, een boekje lezen is zeker zo leuk in een fijne koffie-, thee- of andere bar en met TripAdvisor en aanverwanten vraagt een leuk restaurantje zoeken ook niet veel inspanning. Of je vraagt in je koffie-, thee- of andere bar naar suggesties, daar heb ik ook nog niet vaak spijt van gehad.

• Trommelrem
  • Laatst online: 19-05 18:54
Ik heb een keer een all-inclusive gedaan in Hawaii om bij te komen van de actieve dagen. Hoewel ik niet zo van de resorts ben, heb ik er wel plezier gehad. Ik was een beetje bang voor de dagelijkse ochtendrun naar de strandbedden waar iedereen het over heeft, maar daarvan heb ik niets gemerkt. Ik denk dat misschien maar 10% van de strandbedden in gebruik was, op het drukste moment. Ik kan het op zich wel aanraden. Het enige waar je nog rekening mee moet houden zijn de tips aan het personeel. Eigenlijk was het resort precies het tegenovergestelde van waar men voor waarschuwde. Ook het "type volk" was niet het type waar men voor waarschuwt als het gaat om all inclusive vakanties.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08:49
Trommelrem schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:28:
Ik heb een keer een all-inclusive gedaan in Hawaii om bij te komen van de actieve dagen. Hoewel ik niet zo van de resorts ben, heb ik er wel plezier gehad. Ik was een beetje bang voor de dagelijkse ochtendrun naar de strandbedden waar iedereen het over heeft, maar daarvan heb ik niets gemerkt. Ik denk dat misschien maar 10% van de strandbedden in gebruik was, op het drukste moment. Ik kan het op zich wel aanraden. Het enige waar je nog rekening mee moet houden zijn de tips aan het personeel. Eigenlijk was het resort precies het tegenovergestelde van waar men voor waarschuwde. Ook het "type volk" was niet het type waar men voor waarschuwt als het gaat om all inclusive vakanties.
Als je Hawaï met Turkije, Griekenland, Spanje e.d. vergelijkt dan zul je inderdaad aangenaam verrast zijn _O-

• PcDealer
  • Laatst online: 08:17

PcDealer

HP ftw \o/

Malfunctions schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:48:
Ik zou eens bij Club Med kijken. Dat is ook altijd all-inclusive, ook met diverse (sport) activiteiten.

Tis een aantal jaar geleden dat ik met ze weg ben geweest, maar de kwaliteit was prima.
Ik ben echt jaren geleden voor Gld. 100,00 met mijn broertje via Infogrames meegeweest omdat ze 5 jaar bestonden naar Italië (Sicilië) Club Med Kamarina (Resort niet Hotel): https://www.clubmed.nl/d/Europa/Sicili%C3%AB?_ab2=b

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 05:30
Doe al jaren all-in en met veel plezier.
Meeste info hierboven klopt, je krijgt waar je voor betaald.
TUI heeft een paar hele goede labels, denk Robinson en Blue. Club Med ook top, zelfde voor Riu.
Wij zelf gaan meestal naar Turkije, eerst zonder kids nu met.
Het meeste is al gezegd, wil graag nog wat aanvullen over het eten: alles zeer lekker, veel keuze en vers. De selecties salades, groenten, vers gegrilde vis en vlees. Bij bovengemoemde labels kom je geen bakken gefrituurde meuk tegen.

Waarom kiezen wij voor all-in resorts? Je kan echt even helemaal uit. Geen keuze stress, geen gedoe, geen herrie en geen massa.

• Trommelrem
  • Laatst online: 19-05 18:54
Hoijong schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:40:
[...]

Als je Hawaï met Turkije, Griekenland, Spanje e.d. vergelijkt dan zul je inderdaad aangenaam verrast zijn _O-
Ik ben nog nooit in Turkije, Griekenland of Spanje geweest, maar wat ik heb meegemaakt van resorts komt niet overeen met hetgeen ik hoor van anderen. Maar TS vraagt volgens mij om een niet-zo-default-resort. Als je voor weinig een weekje weg wilt, dan kan ik Miami, FL aanraden, omdat je daar via de LCC Tui voor een habbekrats non-stop naartoe kunt vliegen. Er zijn daar een aantal resorts die best oke zijn.

Tip: TUI is 50% goedkoper als je alleen een enkele reis neemt. Als ik de TS lees dan is een actieve reis i.c.m. een eindresort volgens mij best een optie. Ik ben een aantal keer naar Hawaii geweest, maar de laatste keer heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik in Hilo, HI ongepland een short check gedaan (= alleen inchecken voor een deel van de vlucht) naar Los Angeles, CA ipv naar NL om vervolgens met de auto naar Miami, FL te rijden, daar enkele dagen in een resort gehangen en toen een directe vlucht terug naar NL genomen. Een auto aan de andere kant van het land inleveren is duur, maar is goedkoper dan het verschil in retour/enkele reis bij een defaultcarrier. Miami heeft een aantal leuke resorts, maar ook onderweg kom je zat leuke resorts tegen en kun je afwisselen met el-cheapo hotels. Als je zoekt op een gecombineerde actieve/resort-reis, dan kun je het beste flextickets nemen bij je carrier.

Trommelrem wijzigde deze reactie 19-04-2019 10:28 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Trommelrem klinkt heel tof :) maar Miami gaat denk ik wel over de 2k pp heen.

Ik hoor hier heel veel goede tips, dankjulliewel. Tweakers vraagt mij het 'beste antwoord' te selecteren maar die is er niet, alle tips zijn bruikbaar. Volgens mij sluiten all inclusive resorts in Mexico / Dominicaanse Republiek het beste aan bij onze wensen, maar een luxe hotel in Europa en alles op rekening laten zetten kan natuurlijk ook. Veel bruikbare info :) thanks

• bszz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:26
anandus schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:43:
Het punt van all-inclusive is dat het relatief goedkoop is en dat kan vooral door massaliteit.

Maar wil je all-inclusive vanwege de lage prijs, of omdat je gewoon van tevoren wil weten wat het kost?
Correctie: Goedkope all-inclusives zijn massaal. Exclusieve all-inclusives (voorbeeldje) bestaan ook maar dan red je het niet voor 2k pp.

bszz wijzigde deze reactie 19-04-2019 10:39 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-04 12:48
Ik snap sowieso niet waarom mensen hun kop eraf willen zuipen op vakantie; maar aan de andere kant is het wel prima, want je weet precies wat je moet mijden. Je moet dus gewoon de ''jongeren'' regio's overslaan. Als je naar Spanje gaat; ga je dus niet naar de regio Lloret of Benidorm aan de Middellandse zee kant.

Ik zou dan naar het noord westen gaan: Asturië . Prachtige kust en berggebied. Lekker ontspannend want over het algemeen komen hier alleen binnenlandse toeristen. En de paar buitenlandse toeristen die hier verblijven hebben een normaal IQ.

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:01
Waarom niet gewoon ergens een lekker hotelletje boeken en ‘s avonds op zoek gaan naar een leuk lokaal restaurant, glas wijn in de avondzon waar je maar wilt en gewoon lekker zonder zorgen genieten.

Wij zijn na heel wat all-inclusive afgestapt van dit concept (alleen met de kids boeken we al inclusive vanwege het gemak). Hoe je het ook draait het wordt nooit zo intiem als lekker rondstruinen. Pak het vliegtuig naar bijvoorbeeld San-Sebastian/Lissabon/Porto en boek een lekker hotel met ontbijt. Vervolgens heb je heel de dag om te doen en laten wat je wilt. Waarschijnlijk is het dan ook een stuk goedkoper dan 2000p.p.

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Het hangt ook ervanaf waar je naartoe gaat, er zijn ook best wel goede all-inclusives.

Als je naar een typische jongeren-bestemming gaat zou ik idd all-inclusives vermijden. Daar draait het namelijk meestal maar om één ding: comazuipen, comazuipen en nog meer comazuipen. En daarna nog wat meer comazuipen. En als ze dan 's ochtends uit hun alcohol-coma bijkomen, gaan ze weer door met comazuipen.

Ga je naar een gebied wat minder populair is bij jongeren, heb je meteen al een stuk kwalitatievere all-inclusives.

Daarnaast is er ook nogal een verschil tussen all-inclusives met 2 sterren (comazuipen bijna gegarandeerd) of één met 5 sterren (comazuipen zul je daar minder zien, want die zijn een stuk duurder).

In Turkije heb ik (jaren terug) bijvoorbeeld een 4.5-sterren all-inclusive gehad, en dat was gewoon uitstekend. Geen jongeren te zien (want te duur), niet alleen buffet, maar ook a la carte, en prima kwaliteit eten en drinken. En niet echt massaal, want hotel met maar 60 kamers, dus geen resort met 1000+ kamers.

Aan de andere kant moet je ook uitkijken, want all-inclusive betekent niet dat alles altijd inclusief is. Paar jaar terug zat ik in Griekenland (Kreta, Rethymnon) in een hotel dat all-iinclusive deed (naast ook gewoon B&B en half/vol-pension overigens), maar daar zat de helft van de dranken en 1 van de 2 restaurants niet in het all-inclusive concept. Zelf zat ik daar overigens gewoon B&B.

Een all-inclusive zal ik tegenwoordig niet snel meer doen, maar in het verleden heb ik er best een aantal gedaan. Verschil is dat ik niet random wat geboekt hebt, maar echt onderzoek gedaan heb. Daardoro heb ik bewust all-inclusives uitgekozen die niet zo populair zijn onder jongeren. En als gevolg daarvan heb ik er vrijwel atijd prima vakanties gehad, met één uitzondering die idd iets minder was (maar nog steeds vrij redelijk).

Ik probeerde dan wel altijd voor Adults Only (let wel op dat dit niet altijd hetzelfde is, soms is het 16+, soms 18+ en soms 21+) te gaan. Maarja, die heb je niet overal en niet in enorme aantallen, dus dat is niet altijd een optie.

All-inclusive heeft namelijk ook één groot voordeel: je weet van tevoren waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten qua kosten, drinken en eten. Je hoeft dus zelf helemaal niks meer te regelen, want alles wordt voor je geregeld.

wildhagen wijzigde deze reactie 20-04-2019 09:30 (5%)

Virussen? Scan ze hier!

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19-05 16:48
Zelf heb ik een goede ervaring met Alamanda nabij Yogyakarta. Ze rijden je overal naartoe, kennen ook de beste mogelijkheden om toeristische plaatsen te bezoeken zonder dat je gelijk tussen massa's mensen terecht komt (bijvoorbeeld de sunrise tour naar de Borobodur, als het druk wordt heb je het al kunnen zien/rondgaan).

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 08:44
Ik heb enkel ervaring in Turkije, 5 keer all inclusive geweest en herken je omschrijving niet. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij altijd buiten het seizoen gingen, voldoende sterren uitzochten en liefst 16+ hotels zochten.

Ga je binnen of buiten het seizoen?

Ik hoor ook altijd veel mensen positief over de Dominicaanse Republiek. Is dat een optie om eens te kijken?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Drardollan schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:37:

Ik hoor ook altijd veel mensen positief over de Dominicaanse Republiek. Is dat een optie om eens te kijken?
Ik begrijp dat het buiten de resorts in de Dominicaanse Republiek nogal onveilig kan zijn, ook voor toeristen. Veel criminaliteit (overvallen, berovingen, mishandelingen), corruptie enzo.

Dan zit je bijna opgesloten in je resort vanwege de veiligheidssituatie. Niet mijn idee van een fijne vakantie...

Dat houdt mij persoonlijk ook tegen om naar de DR te gaan, ik wil er namelijk nog wel naartoe omdat het land op zich best mooi schijnt te zijn

Virussen? Scan ze hier!

• Sefa
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 17-05 09:26
Je zou ook eens naar Cuba (Varadero) kunnen kijken. Heerlijke witte stranden, vriendelijke mensen en goede service. Massatoerisme heb ik daar totaal niet gezien, maar dat kan van het seizoen afhankelijk zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drardollan
wildhagen schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:11:
[...]

Ik begrijp dat het buiten de resorts in de Dominicaanse Republiek nogal onveilig kan zijn, ook voor toeristen. Veel criminaliteit (overvallen, berovingen, mishandelingen), corruptie enzo.

Dan zit je bijna opgesloten in je resort vanwege de veiligheidssituatie. Niet mijn idee van een fijne vakantie...

Dat houdt mij persoonlijk ook tegen om naar de DR te gaan, ik wil er namelijk nog wel naartoe omdat het land op zich best mooi schijnt te zijn
Dat schijnt in Egypte en Tunesië ook zo te zijn. Maar TS geeft aan een luxe vakantie met niets doen te willen, dan zou het prima passen dan :)

In de DR kan je met bewaking wel iets doen toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Drardollan schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:09:
[...]

Dat schijnt in Egypte en Tunesië ook zo te zijn.
True. Ik weet van een familielid die recent (februari) in Egypte op vakantie is geweest (Hurghada) en een uitstapje naar Luxor heeft gemaakt dat dat uitstapje gebeurt in een door militairen geescorteerd konvooi. Het mag ook alleen overdag, en je mag als toerist niet zomaar iets gaan bekijken zonder dat er militairen bij je zijn.

Tsja, niet mijn idee van een ontspannende, relaxede vakantie, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Maar TS geeft aan een luxe vakantie met niets doen te willen, dan zou het prima passen dan :)
True, maar dan kan je denk ik beter in een all-inclusive in Turkije of Spanje ofzo gaan zitten. Minder reistijd, en nog goedkoper ook. En als je toch niet van het resort af wil, waarom dan zo ver reizen....?
In de DR kan je met bewaking wel iets doen toch?
Waarschijnlijk wel. Maar om nou excursies te gaan doen met militaire- of politie-begeleiding is persoonlijk niet mijn idee van een ontspannen vakantie ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@wildhagen ik hou wel van wat avontuur :) in Egypte een nachttrein gehad waar de kogelgaten in de slaapcabine zaten. Ik zoek inderdaad luxe en relaxed en tot dusver lijkt Dominicaase Republiek daar het dichtste bij te komen qua witte stranden, luxe en ècht alles inclusieve vakanties.

Enige twijfels zijn nog wel of het niet gaat vervelen. Ik heb met all inclusive namelijk nog geen ervaring, tot nu toe vooral echt gereisd en cultuur geproefd. Misschien heb ik totaal niet de rust om elke dag aan het strand te liggen. Maar bij een huwelijksreis past 'in de watten laten leggen' wel echt naar mijn mening. Of we moeten het combineren; deels reis en eindigen op all incuslive.

• Drardollan
Piet_Piraat7 schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:38:
@wildhagen ik hou wel van wat avontuur :) in Egypte een nachttrein gehad waar de kogelgaten in de slaapcabine zaten. Ik zoek inderdaad luxe en relaxed en tot dusver lijkt Dominicaase Republiek daar het dichtste bij te komen qua witte stranden, luxe en ècht alles inclusieve vakanties.

Enige twijfels zijn nog wel of het niet gaat vervelen. Ik heb met all inclusive namelijk nog geen ervaring, tot nu toe vooral echt gereisd en cultuur geproefd. Misschien heb ik totaal niet de rust om elke dag aan het strand te liggen. Maar bij een huwelijksreis past 'in de watten laten leggen' wel echt naar mijn mening. Of we moeten het combineren; deels reis en eindigen op all incuslive.
Grappig, wij zijn juist meer van het relaxte. En onze huwelijksreis hebben we een rondreis door het westen van de US gemaakt :D

• Stinger_Ventura
Paar keer in de IA geweest. Je moet heel kritisch zijn om de vreetschuren en vermeiden en ook het bijhorende publiek. Met name Olek en Olga kunnen een ongemanierde houding laten zien die elke vorm van luxe en romantiek meteen teniet doet.

Ga minstens voor 5 sterren accomodaties, alles daaronder is massa en gaarbakken, mojitos met 7UP.
A la Carte restaurants onsite zijn een goed teken van kwaliteit (mits geen Donner oid). Lees de reviews goed of dit ook zo is.
Live cooking is ook een goed signaal.
5 sterren is ook al redelijk uitgehold de laatste jaren, wil je echt luxe, kies dan voor de ultra varianten.
Ketens zijn consistenter in voorspelbare kwaliteit.
Goedkoop is duurkoop. Bezuinig niet op je IA ervaring, of het moet een streaming deal zijn natuurlijk...

Stinger_Ventura wijzigde deze reactie 21-04-2019 10:38 (7%)

• netmeester
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-05 19:27
Piet_Piraat7 schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:38:
Enige twijfels zijn nog wel of het niet gaat vervelen.
Je zit totaal nergens aan vast (behalve aan de prijs dan). Als de all-inclusive grotendeels goed is, zou ik het doen. Ik zie zo'n resort dan ook als luxe uitvalsbasis zeg maar, en meestal eet ik er ook. Evengoed, ik houd zelf altijd rekening met 2 of 3 dagen (op een vakantie van 10-14 dagen) dat ik betaald ergens anders eet.

Als je voorheen 'alleen cultuur hebt geproefd' zou ik er rekening mee houden dat je niet altijd rond etenstijd op het resort bent, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk.

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online

• D-e-n
netmeester schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:24:
[...]
Je zit totaal nergens aan vast (behalve aan de prijs dan). Als de all-inclusive grotendeels goed is, zou ik het doen. Ik zie zo'n resort dan ook als luxe uitvalsbasis zeg maar, en meestal eet ik er ook.
Zo hebben wij het ook wel eens gedaan met halfpension. Want hoe prima het buffet ook was, na een x aantal dagen waren we er klaar mee. Je moet er dan ook op rekenen met je budget.

Maar dan moet er in de omgeving wel wat te doen zijn en moet het veilig zijn. In pakweg Egypte kun je volgens mij niet zomaar ergens een restaurantje opzoeken. En ook in de veilige landen liggen veel all inclusive resorts toch vaak redelijk afgelegen?

• PcDealer
  • Laatst online: 08:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zeg Curaçao. Witte stranden, blauwe zee, Nederlandssprekend en er is een Albert Heijn. Alternatief is Zuikertuintje. Met een auto kun je overal naar toe. Cultuur genoeg zoals oude forten bezoeken. Met een half uur tot een uur vliegen hop je naar andere eilanden.

https://www.tui.nl/p/all-inclusive/curacao/ ook à la carte.

PcDealer wijzigde deze reactie 21-04-2019 13:34 (10%)

LinkedIn WoT Cash Converter

• cadsite
  • Registratie: februari 2006
Met €4000 voor 2 personen buiten het hoogseizoen kan je behoorlijk gek doen. USA, Australië ed niet natuurlijk, maar voor de rest...

• Stinger_Ventura
AI als in All Inclusive! Autocorrect maakte er wat anders van |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07:02
Wij zitten momenteel voor 18 dagen in een riu resort in Playa del Carmen. Voor de eerste keer all inclusieve.
3 a la carte restaurants. 1 buffet. Eten is degelijk/prima. Geen culinaire hoogstandjes, dat hadden wij ook niet verwacht. Op het vliegveld een auto gehuurd. Dan kan je alsnog doen wat je wil. Prima resort als uitvalsbasis.
Volk bestaat uit Amerikanen, Fransen, Engelsen, Duitsers en natuurlijk Nederlanders.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02:06
Zoek gewoon een goedkope locatie, zoals Bali, en neem een 5-sterren hotel met sublieme reviews. Succes gegarandeerd. Kom je ook nog eens ergens, in plaats van de hele dag in een hotel rond te hangen.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 22-04-2019 11:56 (34%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Bali is geen land, het is een van de duizenden eilanden van Indonesië. Daarnaast is Bali ook niet echt goedkoop, en het is nogal massatoeristisch, wat de TS net niet wil.

Virussen? Scan ze hier!

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19-05 19:09

Snake

Los Angeles, CA, USA

https://alpinresort.com/

Kleiner hotel, all-in, met (gelimiteerde bar) 's avonds. Geen buffet 's avonds maar keuze uit 2 menus (dag ervoor!)

Ben er 8 keer geweest, zomer en winter!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True