Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Ja, ik vind het ook vreemd dat je vind dat je emoties niet mag delen met anderen. Verder is dit ook niet eenmalig gevalletje van Pablo Hidalgo of medewerkers van Lucasfilm. Het is al tijden aan de gang waarbij ze zich negatief uitlaten tegens hun consumenten/fans. Ik kan er zelf met mijn hoofd niet bij.

Persoonlijk, zie ik het sarcastische niet in de tekst. Het is gewoon een vervelende sneer naar een fan. Alsof deze Youtube-er er vanuit ging dat hij zo emotioneel geraakt zou zijn? Het is niet alsof hij eerst rustig de aflevering kijkt en dan nog eens opnieuw kijkt om dit dan vervolgens op Youtube te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
De kerstvakantie gebruikt om Star Wars 1 t/m 6 te kijken. Nu vraag ik me af of ik eerst de mandalorian moet kijken of door moet gaan met 7 tot 9. Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
giantgiantus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:22:
De kerstvakantie gebruikt om Star Wars 1 t/m 6 te kijken. Nu vraag ik me af of ik eerst de mandalorian moet kijken of door moet gaan met 7 tot 9. Tips?
In principe staat The Mandalorian redelijk los van de 9 films, maar als je voor de chronologische volgorde gaat zou ik eerst The Mandalorian kijken. De serie heeft wel een paar verwijzingen naar Star Wars Rebels en The Clone Wars maar er zijn genoeg mensen die The Mandalorian kijken zonder de animatie series gezien te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 04-01-2021 08:57 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
giantgiantus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:22:
Volgens mij is de beste volgorde 1, 2, 3, Rogue One, 4, 5, 6, Mandalorian. Daarna zou je nog 7 kunnen kijken voor een rehash van New Hope en 8 en 9 voor crappy schrijfwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
En als je alles de films/stories en the Mandalorian gezien hebt. Zijn The Clone Wars, Rebels en Resistance dan nog het kijken waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

The Clone Wars: Ja
Rebels: Misschien, ligt eraan hoe diep je er in wil gaan
Resistance: Nah

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ErikT738 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:45:
[...]

Volgens mij is de beste volgorde 1, 2, 3, Rogue One, 4, 5, 6
Daarmee ga je wel compleet voorbij aan de grootste plottwist van het hele verhaal. 1 t/m 3 is gemaakt met in het achterhoofd dat je 4 t/m 6 al hebt gezien.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Daarmee ga je wel compleet voorbij aan de grootste plottwist van het hele verhaal. 1 t/m 3 is gemaakt met in het achterhoofd dat je 4 t/m 6 al hebt gezien.
Maar die plottwist is alleen interessant als je daar echt nog helemaal niets vanaf weet. En je moet wel heel erg je best gedaan hebben om niet in ieder geval een vaag idee te hebben van hoe die vork in de steel steekt.
Met een vaag idee is die plottwist al niet meer zo relevant dat je min of meer verplicht bent om bij 4 te starten imo.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Er is toch ook een alternatieve wijze van kijken? Ik meende in de volgorde 4-5(-1)-2-3-6, waarbij je inmiddels Rogue One wel daarvoor kan zetten omdat die naadloos aansluit op deel 4 (maar dan vallen de "visuals" wel enorm tegen als je aan 4 begint). Volgens mij zitten er in Rogue One verder geen verhaaltechnische "spoilers"? De gedachte van die volgorde is dat je de "plottwist" ziet en vervolgens teruggaat naar hoe het begon (hoe is Darth Vader ontstaan), om dan uiteindelijk naar de zesde film te gaan waarbij alles op zijn plek valt.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
.oisyn schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Ik heb het zelfs als kind eigenlijk nooit als plottwist ervaren, misschien ook omdat ik in mijn jeugdige hoofd "Darth Vader = Vader van Luke" logisch vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Spike_wolf schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:16:
[...]

En je moet wel heel erg je best gedaan hebben om niet in ieder geval een vaag idee te hebben van hoe die vork in de steel steekt.
Dat is makkelijk oordelen in hindsight, maar de reactievids op youtube zeggen wat anders :)
Met een vaag idee is die plottwist al niet meer zo relevant dat je min of meer verplicht bent om bij 4 te starten imo.
Maar wat is er mís mee om met 4 te starten?

De Machete order is niet voor niets een ding natuurlijk: 4, 5, 2, 3, 6. De plot twist blijft overeind, en 2 en 3 passen prima tussen 5 en 6 als "flashback". En 1... who cares :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Ach aan de andere kant kun je dan ook weer zeggen dat de originele films de prequels spoilen. En ik denk dat daar meer te spoilen is dan de line uit episode 5 die iedereen toch al kent :P

Ik zou altijd gewoon bij episode 1 beginnen. Rogue One en Solo dan tussen episode 3 en 4. The Mandalorian tussen episode 6 en 7. En als je na alle live action content meer wilt zijn Clone Wars en Rebels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wat is dat toch voor vreemde behoefte om alles chronologisch te willen zien? Is dat een flashback allergie ofzo?

Ik zou NIEMAND aanraden om bij 1 te beginnen. Als je al een alternatieve volgorde zou doen dan is eigenlijk de Machete volgorde de enige logische.

[ Voor 40% gewijzigd door Janoz op 04-01-2021 11:03 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:49
En anders is er denk ik meer te zeggen voor de volgorde waarin ze uitgekomen zijn (4,5,6,1,2,3,7,8,9), dan voor 1-9.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

raiders schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:47:
Ach aan de andere kant kun je dan ook weer zeggen dat de originele films de prequels spoilen.
Maar dat is onzin. Nogmaals, 1 t/m 3 zijn gemaakt met de kennis van 4 t/m 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is een beetje alsof je voorstelt om Back to the Future te bekijken vanuit het perspectief van Biff Tannen. Leuke exercitie, maar belachelijk voorstel bij een first watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:45:
[...]

Dat is makkelijk oordelen in hindsight, maar de reactievids op youtube zeggen wat anders :)
Tuurlijk zullen er mensen zijn die de twist niet kennen, maar dat is zo'n groot onderdeel van de zeitgeist dat die paar reaction video's volgens mij echt in de minderheid zijn.
[...]

Maar wat is er mís mee om met 4 te starten?
Ik zeg niet dat er iets mis is met starten met 4. Ik zeg alleen dat dat niet perse nodig is. Net als dat starten met 1 of 7 niet nodig, of goed, of verkeerd is. Elke trilogie staat los genoeg om als begin van je reis te pakken, en ook RO en Solo kun je als eerste film pakken, werkt allemaal prima. Elke start heeft zijn eigen voor- en nadelen en charmes.

Punt is wel dat als je de films nog nooit gezien hebt en wil kijken of het je ligt beginnen met 4 niet heel handig is omdat hij voor hedendaagse standaarden ontzettend achterloopt. Hij is voor "nieuw" publiek ontzettend langdradig, traag en voorspelbaar en de visuals gaan natuurlijk nergens over vandaag de dag. Nieuwe mensen kunnen beter met 1 of 7 beginnen om te zien of de sfeer iets voor ze is. Met wat flitsend en moderns beginnen is makkelijker dan met iets traags dat achterhaalde visuals heeft.
Ik heb persoonlijk meerdere mensen na 4 zien afhaken omdat het "allemaal maar saai is" terwijl ik 100% zeker weet dat als ze doorzetten ze het wel tof vinden, maar als de eerste film te saai is blijf je niet zitten voor de overige 10 films.

Maar again, je kunt prima met 1, 4, 7, RO of Solo beginnen. Er zijn geen problemen, geen super spoilers, geen verhaallijnen die je niet snapt. Alles staat los genoeg. En die huge ass plot twist is imo helemaal niet zo groot als veel mensen doen geloven. Helemaal niet als je ook maar een klein beetje in de wereld leeft en daar dus al lang en breed voor gespoilt bent :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Nu ben ik niet mega thuis in "the scene"en kijk Mando vooral voor Mando maar ik ontkom er niet aan dat als ik online Samuel Kim remixes luister dat ik ook SW theory tegenkom en dus dat twitter relletje met iemand van Lucas die een leipe tweet over SwTheory z'n emoties maakt. Voorop gesteld , tamelijk onvolwassen, zeker aangezien voor SWTheory het kennelijk echt heftig was maar wat mij opviel is dat zelfs Variety er over schrijft en het kennelijk een soort machtstrijd in Lucas Film betekent? Zou wel bananas zijn als dat zo is maar tegelijkertijd verwacht ik nog van degeen die bij Lucas de post rond brengt dat die niet online fans gaat afvallen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Spike_wolf schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:50:
Ik zeg niet dat er iets mis is met starten met 4. Ik zeg alleen dat dat niet perse nodig is. Net als dat starten met 1 of 7 niet nodig, of goed, of verkeerd is. Elke trilogie staat los genoeg om als begin van je reis te pakken, en ook RO en Solo kun je als eerste film pakken, werkt allemaal prima. Elke start heeft zijn eigen voor- en nadelen en charmes.

Punt is wel dat als je de films nog nooit gezien hebt en wil kijken of het je ligt beginnen met 4 niet heel handig is omdat hij voor hedendaagse standaarden ontzettend achterloopt. Hij is voor "nieuw" publiek ontzettend langdradig, traag en voorspelbaar en de visuals gaan natuurlijk nergens over vandaag de dag. Nieuwe mensen kunnen beter met 1 of 7 beginnen om te zien of de sfeer iets voor ze is. Met wat flitsend en moderns beginnen is makkelijker dan met iets traags dat achterhaalde visuals heeft.
Ik heb persoonlijk meerdere mensen na 4 zien afhaken omdat het "allemaal maar saai is" terwijl ik 100% zeker weet dat als ze doorzetten ze het wel tof vinden, maar als de eerste film te saai is blijf je niet zitten voor de overige 10 films.

Maar again, je kunt prima met 1, 4, 7, RO of Solo beginnen. Er zijn geen problemen, geen super spoilers, geen verhaallijnen die je niet snapt. Alles staat los genoeg. En die huge ass plot twist is imo helemaal niet zo groot als veel mensen doen geloven. Helemaal niet als je ook maar een klein beetje in de wereld leeft en daar dus al lang en breed voor gespoilt bent :)
Ah, voor het eerst dat ik daadwerkelijk een steekhoudend argument lees over het niet met 4 beginnen waar ik het niet helemaal mee oneens ben. Dan nog zou ik trouwens nog steeds niet voorstellen om bij 1 te beginnen. Ik denk dat in dat geval het beste Compromis is om met RO te beginnen.
- Snel genoeg naar huidige maatstaven.
- Dichter bij de stijl van Star Wars dan Ep1.
- Weinig voorkennis nodig
- Weinig 'spoilers'
- Sluit mooi aan op Ep4
F_J_K schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:17:
Goed plan, met dan aansluitend de machette-volgorde.
Exact :)

[ Voor 4% gewijzigd door Janoz op 04-01-2021 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

.oisyn schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:45:
[...]
Al zijn reactievids op youtube er vaker dan niet vooral voor de ad-inkomsten en sowieso worden alleen de overdreven gevallen gezien. Niemand kijkt de 'meh'-reacties :P
Janoz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:09:
[...]
Ah, voor het eerst dat ik daadwerkelijk een steekhoudend argument lees over het niet met 4 beginnen waar ik het niet helemaal mee oneens ben. Dan nog zou ik trouwens nog steeds niet voorstellen om bij 1 te beginnen. Ik denk dat in dat geval het beste Compromis is om met RO te beginnen.
- Snel genoeg naar huidige maatstaven.
- Dichter bij de stijl van Star Wars dan Ep1.
- Weinig voorkennis nodig
- Weinig 'spoilers'
- Sluit mooi aan op Ep4

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-09 15:49

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

F_J_K schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:17:

Ik heb hier een beetje over na gedacht en kwam met de volgende volg orde;
starwars rebels(meh), rogue one, 4, 5, 2, clone wars s1-s7 ep 9, 3, clonewars s7 ep 10-ep12, 6, mando(+book of boba fett kan hier ergens tussen), 7, 8 en 9.

best een hoop gedoe als je alle series wilt inpassen, wil hem wel eens op deze maneir proberen denk ik.
als het goed is klopt alles zo in ieder geval.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Janoz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:01:
Ik zou NIEMAND aanraden om bij 1 te beginnen. Als je al een alternatieve volgorde zou doen dan is eigenlijk de Machete volgorde de enige logische.
The best way to watch Star Wars is something called “Machete Order,” detailed here by computer software blogger Rod Hilton in 2011. Machete order works like this: IV, V, II, III, VI, skipping I entirely because the only good things about Episode I were the pod race scene and the Darth Maul lightsaber duel, please never, ever mention midi-chlorians, thanks.

Machete Order has lots of benefits: Most notably, a whole lot less Jar Jar Binks and super-whiny Boy Anakin. But it also makes the entire experience of the Star Wars saga more rewarding
Ahaa, interessant dit! Ik overweeg om de hele Star Wars saga opnieuw te kijken nu ik klaar ben met Mando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

@Tristan "Machete Order has lots of benefits: Most notably, a whole lot less Jar Jar Binks and super-whiny Boy Anakin. But it also makes the entire experience of the Star Wars saga more rewarding"

Mwah, het mooiste aan die volgorde vind ik voornamelijk dat je de eerst de onthulling krijgt, dan een flashback over het ontstaan van Darth Vader om vervolgens af te sluiten met hoe Luke hem weer weet terug te halen van de dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Grappig. Afgelopen weken, na afloop van mandalorian, de hele saga gekeken:

I, II, III, Solo, Rogue One, IV, V, VI, VII, VIII, IX

:P

Als je zo kijkt dan is het 1 tm 6 gelijkend aan een klassiek rise, fall en redemption verhaal. Waarbij solo en rogue One aan world building doen.

Tuurlijk wachten we in I op het moment wanneer die deur in de hangar open gaat. :)

En Yoda was best een clown in eerste minuten van empire strikes back. Helemaal gek geworden in dat moeras.
Duidelijk dat Luke van hem les heeft gehad. (TLJ).

Heb er ook geen last van dat IV tm VI 'oude' films zijn. Het enige wat echt een reshoot zou moeten krijgen is duel tussen Obi-Wan en Darth Vader in IV. Zoals in VI is al tof!

[ Voor 14% gewijzigd door horizon1978 op 04-01-2021 22:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
horizon1978 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:50:
Heb er ook geen last van dat IV tm VI 'oude' films zijn. Het enige wat echt een reshoot zou moeten krijgen is duel tussen Obi-Wan en Darth Vader in IV.
U vraagt wij draaien :+
YouTube: Star Wars SC 38 Reimagined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Net het eerste seizoen van The Mandalorian afgekeken.
Wat is de shootout in aflevering 8 treurig zeg. Ik snap de grap die we allemaal maken dat stormtroopers niet kunnen mikken, maar dit sloeg helemaal nergens op...

Aan het einde van het seizoen snap ik nog niet helemaal waarom ik gekeken heb. Sowieso zijn aflevering 4 tm 6 onnodige filler.

Wordt seizoen 2 beter of meer van hetzelfde? Anders laat ik het er maar bij zitten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Smobbo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:23:

Aan het einde van het seizoen snap ik nog niet helemaal waarom ik gekeken heb
dit gevoel had ik ook. ik heb zelfs seizoen 2 met dit gevoel afgekeken. ik denk dat de korte speelduur veel goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Smobbo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:23:
Net het eerste seizoen van The Mandalorian afgekeken.
Wat is de shootout in aflevering 8 treurig zeg. Ik snap de grap die we allemaal maken dat stormtroopers niet kunnen mikken, maar dit sloeg helemaal nergens op...

Aan het einde van het seizoen snap ik nog niet helemaal waarom ik gekeken heb. Sowieso zijn aflevering 4 tm 6 onnodige filler.

Wordt seizoen 2 beter of meer van hetzelfde? Anders laat ik het er maar bij zitten :+
Seizoen 2 is beter, veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Janoz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:37:
[...]

Seizoen 2 is beter, veel beter
Oke, dat geeft de burger moed ;) !

Oh, en gefeliciteerd (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik denk niet dat we Gina Carano a.k.a. Cara Dune nog gaan zien in The Mandalorian: https://thehill.com/blogs...studio-after-social-media

[ Voor 4% gewijzigd door LAD93 op 11-02-2021 08:08 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
io9 rapporteert:
Lucasfilm heeft Gina Corano er uit gegooid *O*
“Gina Carano is not currently employed by Lucasfilm and there are no plans for her to be in the future. Nevertheless, her social media posts denigrating people based on their cultural and religious identities are abhorrent and unacceptable.”
Bronnen binnen Lucasfilm zouden zeggen dat ze in eerste instantie een hoofdrol zou hebben in haar eigen serie (Ranger of the New Republic lijkt me) en dat ze dat tijdens de investor call wilde aankondigen met alle andere aankondigingen maar dat ze dat niet gedaan hebben toen omdat ze haar al problematisch vonden.
De laatste druppel is blijkbaar inmiddels gevallen en het is einde oefening voor haar :)

Jammer voor het personage dat in eerste instantie erg tof was, maar de nare nasmaak die zij er aan gegeven heeft maakt het niet anders dan dat het enige dat we ooit nog over Cara zullen horen wat mij betreft een opmerking van Carga zal zijn als Din weer hulp komt inschakelen "Dune? Nee die heeft het te druk met andere dingen". En door alsof ze niet meer bestaat :)

[ Voor 48% gewijzigd door Spike_wolf op 11-02-2021 08:12 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mastr-dc
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 21:46
Spike_wolf schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:09:
io9 rapporteert:

[...]

Bronnen binnen Lucasfilm zouden zeggen dat ze in eerste instantie een hoofdrol zou hebben in haar eigen serie (Ranger of the New Republic lijkt me) en dat ze dat tijdens de investor call wilde aankondigen met alle andere aankondigingen maar dat ze dat niet gedaan hebben toen omdat ze haar al problematisch vonden.
De laatste druppel is blijkbaar inmiddels gevallen en het is einde oefening voor haar :)

Jammer voor het personage dat in eerste instantie erg tof was, maar de nare nasmaak die zij er aan gegeven heeft maakt het niet anders dan dat het enige dat we ooit nog over Cara zullen horen wat mij betreft een opmerking van Carga zal zijn als Din weer hulp komt inschakelen "Dune? Nee die heeft het te druk met andere dingen". En door alsof ze niet meer bestaat :)
"Nare nasmaak" is nu ook wel weer heel overdreven. Ik vond haar wel goed in the Mandalorian, jammer dat we haar niet meer zullen zien. Hadden we nu eindelijk een geloofwaardige badass vrouwelijk character.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik ga haar niet missen in The Mandalorian. Vond haar rol plat en weinig overtuigend gespeeld.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Het topic gaat hier over de serie The Mandalorian. De politieke en maatschappelijke invloed over het ontslag van Gina Carano is hier off-topic.

Als je post weg is, de off-topic discussie wordt opgeruimd.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Spike_wolf schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:09:
io9 rapporteert:

Ik vind haar als personage nog steeds erg tof. Die nare nasmaak zoals jij het noemt vind ik raar, ik zie namelijk geen prive persoon op mijn TV maar een personage. Ik ga haar wel missen.

Jammer, vraag me af wanneer de volgende serie of personage er aan gaat door dit soort gutmensch gedrag.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik vind The Mandalorian echt geweldig, maar vond Gina Carano vanaf het begin al irritant en geen goede actrice. Ben dan ook blij met dit nieuws. Laat een andere actrice haar rol maar vervullen!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik zie zelf Cara Gee (Drummer in The Expanse) wel in de rol.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• alienfruit

alienfruit

Persoonlijk vond ik Cara Dunn een sterke vrouwelijk karakter. Jammer, dat ze ontslagen is. Maakt de serie toch een stuk minder interessant voor mijzelf.

*knip*
Die discussie is hier off-topic

[ Voor 54% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2021 15:01 ]

• Dr. Strangelove
Ze hebben slechts één nominatie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hamilton was toch ook geselecteerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
*knip*
Die discussie is hier off-topic

[ Voor 56% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

*knip* off-topic
Maar goed wat er de laatste tijd gebeurd met Star Wars in het algemeen maakt het niet aantrekkelijker.

[ Voor 117% gewijzigd door tweakduke op 12-02-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
alienfruit schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:14:
Hamilton was toch ook geselecteerd?
Sorry, dacht dat je LucasFilm bedoelde. Disney heeft een hele rits noms ja.

Anyway, een hele zooi daarvan is dik verdiend, die voor Nomadland en Soul bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-02-2021 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Och wat eeuwig zonde dat ze haar zomaar zonder enige goede reden hebben ontslagen. Vond het een erg goed en sterk karakter in de serie, jammer dat ze haar er nu uit gaan schrijven; 9 van de 10 keer veroorzaakt dat toch plotholes in de serie of wordt het een dom einde van een karakter. ;( Maar misschien, als ie meende wat ie zei, probeert Pedro Pascal het nog terug te draaien. We gaan het zien, ik hoop dat het karakter blijft bestaan en Disney snel op deze foute beslissing terugkomt. :) Het zou de serie goed doen als ze blijft imho.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

WhatsappHack schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:53:
Och wat eeuwig zonde dat ze haar zomaar zonder enige goede reden hebben ontslagen. Vond het een erg goed en sterk karakter in de serie, jammer dat ze haar er nu uit gaan schrijven; 9 van de 10 keer veroorzaakt dat toch plotholes in de serie of wordt het een dom einde van een karakter. ;( Maar misschien, als ie meende wat ie zei, probeert Pedro Pascal het nog terug te draaien. We gaan het zien, ik hoop dat het karakter blijft bestaan en Disney snel op deze foute beslissing terugkomt. :) Het zou de serie goed doen als ze blijft imho.
Tja, ze is al vaker in opspraak gekomen, op een gegeven moment moet je je ook afvragen of het handig is wat je allemaal de wereld in slingert. Maar is het al duidelijk of ze uit de serie geschreven wordt, of dat er een recast komt? Genoeg series met recasts die toch gewoon hetzelfde niveau aangehouden hebben.

Deze vond ik zelf dan wel weer grappig :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Et8BlGOXMAE5XJV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik mag het hier niet over hebben want politiek of maatschappelijk. Maar een recast lijkt mij een slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Genoeg series met recasts die toch gewoon hetzelfde niveau aangehouden hebben.
Ja dat is waar, al is het soms smaak gebonden of het een succes is/was of niet haha. Het stomme is dat de twee voorbeelden die direct in me opkomen te maken hebben met sterfgevallen (Harry Potter, Matrix); dus daar hadden ze niet echt een keuze :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

WhatsappHack schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Ja dat is waar, al is het soms smaak gebonden of het een succes is/was of niet haha. Het stomme is dat de twee voorbeelden die direct in me opkomen te maken hebben met sterfgevallen (Harry Potter, Matrix); dus daar hadden ze niet echt een keuze :P
GoT heeft the Mountain 2x gerecast, niet echt de meest spraakzame van de karakters, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nu Pedro Pascal gecast is voor de hoofdrol in de nieuwe Last Of Us serie van HBO, vraag ik me af of we hem komend seizoen terug gaan zien in The Mandalorian. Tenzij we de hele tijd naar een andere acteur hebben zitten kijken als hij z'n helm op heeft en hij enkel z'n stem inspreekt voor de serie, vraag ik me af of 2 shows te combineren is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

kazuka schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:42:
Nu Pedro Pascal gecast is voor de hoofdrol in de nieuwe Last Of Us serie van HBO, vraag ik me af of we hem komend seizoen terug gaan zien in The Mandalorian. Tenzij we de hele tijd naar een andere acteur hebben zitten kijken als hij z'n helm op heeft en hij enkel z'n stem inspreekt voor de serie, vraag ik me af of 2 shows te combineren is.
Dat kan prima. Het aantal draaidagen is beperkt. Zo begon men met filmen van seizoen twee begin 2020, en was men begin maart klaar. Een aantal dagen voordat een bepaald virus de wereld op zijn kop zette.
Net als bij de meeste films zit de meeste tijd in post produktie.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik zou er gewoon een punt achter The Mandalorian zetten als ik Jon Favreau was. Tweede seizoen had een mooi einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
alienfruit schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:19:
Ik zou er gewoon een punt achter The Mandalorian zetten als ik Jon Favreau was. Tweede seizoen had een mooi einde.
Want?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ik snap zijn punt wel, want het doel is bereikt; namelijk The Child naar de Jedi brengen.
Maar om nu gelijk te stoppen is wel wat abrupt, dan had de seizoensfinale nog net iets beter afgesloten moeten worden.

Ik kijk in ieder geval wel uit naar nog een seizoen. Maar dan mag het wat mij betreft ook wel eindigen. Ik heb liever 3 goede seizoenen dan dat het tot seizoen 12 uitgemolken wordt.
Bijvoorbeeld een Walking Dead geeft echt een hele vieze nasmaak na een aantal seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
alienfruit schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:19:
Hij heeft behoorlijk wat setup gedaan voor het heroveren van Mandalore, dus ik denk dat we die kant op gaan. Ik zou het wel afbreuk aan de vorige twee seizoenen vinden als ze Baby Yoda terug in het plot proberen te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
The Child is duidelijk een verhaallijn die afgesloten is, ik kan me niet voorstellen dat die in een grote rol terug zal komen en om heel eerlijk te zijn was het een wezentje dat zijn welcome een beetje aan het outstayen was. Zonder dialoog kan je er op een gegeven moment niet heel veel meer mee.

De Thrawn name drop was de grote reveal van seizoen 2 voor mij, veel meer nog dan Luke's entry in de laatste aflevering, wat overigens fantastisch was. Thrawn was op zijn minst een betere Big Bad dan Kylo Ren en Snoke dus wat mij betreft is The Mandalorian een soort reboot van de Star Wars sequels. Ik had op meer originaliteit gehoopt voordat TFA uitkwam but I'll settle for what I'm getting now. De sequels waren dramatisch slecht. The Mandalorian geeft je in elk geval het gevoel dat er respect is voor de originele trilogie.

Anyway, nu heb ik denk ik iedereen in het topic wel tegen het zere been geschopt dus ik hou wel op ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-02-2021 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:33:
The Child is duidelijk een verhaallijn die afgesloten is, ik kan me niet voorstellen dat die in een grote rol terug zal komen en om heel eerlijk te zijn was het een wezentje dat zijn welcome een beetje aan het outstayen was. Zonder dialoog kan je er op een gegeven moment niet heel veel meer mee.

De Thrawn name drop was de grote reveal van seizoen 2 voor mij, veel meer nog dan Luke's entry in de laatste aflevering, wat overigens fantastisch was. Thrawn was op zijn minst een betere Big Bad dan Kylo Ren en Snoke dus wat mij betreft is The Mandalorian een soort reboot van de Star Wars sequels. Ik had op meer originaliteit gehoopt voordat TFA uitkwam but I'll settle for what I'm getting now. De sequels waren dramatisch slecht. The Mandalorian geeft je in elk geval het gevoel dat er respect is voor de originele trilogie.

Anyway, nu heb ik denk ik iedereen in het topic wel tegen het zere been geschopt dus ik hou wel op ;)
Zijn er nog mensen die echt happy zijn met de sequels dan, nu de hype over is?

Thrawn is volgens mij de bad guy in de Ahsoka spin-off, dus ik denk niet dat we die in The Mandalorian terug gaan zien. Verder is het verhaal van The Child wel afgelopen maar vraag ik me af of Disney nee kan zegen tegen het sweet, sweet merchandise geld wat Baby Yoda oplevert. Het zou zo maar kunnen dat hij gedwongen terug in het script wordt geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerreh
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11-2024

gerreh

shit happens

Hoezo zou de hype voorbij zijn, juist nu wordt het meer en meer. Met alle spinoffs en series die ze willen maken, ik vind dat ze op de goede weg zijn en verwacht er best veel van. En het mooie is, wat we in de eerste 2 seizoenen van The Mandalorian gezien hebben legt Disney en de mensen die ermee bezig zijn de lat zelf hoog. We kunnen dit prima aan de mensen daar overlaten, die weten wat ze doen. Jon Favreau en Dave Filoni hebben prachtwerk geleverd en ik kan niet wachten tot de volgende releases.

En over het geforceerd The Child in het script zetten, natuurlijk doen ze dat, maar het zal een bijrol worden en niet hoofdzakelijk daarover gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
gerreh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:11:
Hoezo zou de hype voorbij zijn, juist nu wordt het meer en meer. Met alle spinoffs en series die ze willen maken, ik vind dat ze op de goede weg zijn en verwacht er best veel van. En het mooie is, wat we in de eerste 2 seizoenen van The Mandalorian gezien hebben legt Disney en de mensen die ermee bezig zijn de lat zelf hoog. We kunnen dit prima aan de mensen daar overlaten, die weten wat ze doen. Jon Favreau en Dave Filoni hebben prachtwerk geleverd en ik kan niet wachten tot de volgende releases.

En over het geforceerd The Child in het script zetten, natuurlijk doen ze dat, maar het zal een bijrol worden en niet hoofdzakelijk daarover gaan.
De hype van de films bedoel ik. Die is wel over en volgens mij is de consensus dat ze het niet halen bij de originele trilogie of zelfs de prequels. Verder heb ik alle vertrouwen in Favreau en Filoni maar betekent de grote populariteit meer bemoeienis van hogerop, en over het algemeen worden films en series daar niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerreh
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11-2024

gerreh

shit happens

Oh sorry, verkeerd begrepen, maar inderdaad de films zijn wat mij betreft vermakelijk maar lieten een nare nasmaak hoe er met bepaalde karakters is omgegaan.

Maar over deze series, ik zie het juist hoopvol in. Puur vanwege het feit dat die Kathleen Kennedy niks te zeggen heeft over deze series en Jon Favreau vrij spel heeft samen met George Lucas. Series kunnen door populariteit natuurlijk alleen bergafwaarts gaan, maar gezien de 'fouten' die gemaakt zijn met Star Wars de afgelopen tijd, moet Disney natuurlijk de naam redden en wat is er beter dan het overlaten aan de mensen die er verstand van hebben. Zou mooi zijn om eens precies te weten hoe het daar eraan toe gaat, we zullen het nooit weten (zeker niet die rare youtubers met hun gespam en speculatie - kijk ik al helemaal niet naar).

Wat mij betreft mag de volgende serie gauw komen, volgens mij was de eerstvolgende serie: Kenobi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
gerreh schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:32:
Oh sorry, verkeerd begrepen, maar inderdaad de films zijn wat mij betreft vermakelijk maar lieten een nare nasmaak hoe er met bepaalde karakters is omgegaan.

..... gezwets...

Wat mij betreft mag de volgende serie gauw komen, volgens mij was de eerstvolgende serie: Kenobi?
De laatste drie films waren waardeloos. De eerste 6 films (ja zelfs Ep1) heb ik tientallen keren opnieuw gekeken.
Ep7 ging nog wel trouwens, maar nadat ik Ep8 en Ep9 in de bios heb gezien heb ik ze nog geen moment meer terug gekeken. Terwijl ik ze makkelijk weer kan kijken met Disney+

Kenobi is hopelijk de volgende, dan nog een seizoen Mandalorian en dan wellicht nog Ahsoka er achteraan.
Mooie tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

kazuka schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:42:
In de making of ook op D+ zie je dat het meestal twee andere acteurs waren in het pak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, zou niet kwaad kunnen om Pedro Pascal te ontslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
yorroy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:17:
[...]

De laatste drie films waren waardeloos. De eerste 6 films (ja zelfs Ep1) heb ik tientallen keren opnieuw gekeken.
Ep7 ging nog wel trouwens, maar nadat ik Ep8 en Ep9 in de bios heb gezien heb ik ze nog geen moment meer terug gekeken. Terwijl ik ze makkelijk weer kan kijken met Disney+

Kenobi is hopelijk de volgende, dan nog een seizoen Mandalorian en dan wellicht nog Ahsoka er achteraan.
Mooie tijden :)
Book of Boba Fett nog eind dit jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

s0kkie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:23:
[...]

In de making of ook op D+ zie je dat het meestal twee andere acteurs waren in het pak :P
Als je weet hoe het productieproces is van The Mandalorian dan kan hij die serie er prima naast doen. Het is nu zo dat ze een heel jaar met een serie bezig zijn om de scènes op te nemen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
ErikT738 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Zijn er nog mensen die echt happy zijn met de sequels dan, nu de hype over is?

Thrawn is volgens mij de bad guy in de Ahsoka spin-off, dus ik denk niet dat we die in The Mandalorian terug gaan zien.
Ahsoka introduceert misschien Thrawn als bad guy in deze era.

Rangers of the New Republic gaat wellicht over de groei van kleine groepen die over zijn gebleven van The Empire. Tenminste, dat lijken ze te teasen in de scene waar Cara Dune praat met de x-wing piloot van de New Republic. (ben trouwens wel benieuwd of deze serie nu op de schop moet zonder Cara Dune :P).

Zou het luie story writing zijn als Thrawn zich verstopt op Mandalore en op die manier The Mandalorian er ook bij betrokken wordt? Op die manier is Thrawn dan straks de Thanos van de Mandalorian timeline. Er valt op zich best veel mee te doen, hopelijk een verhaal dat helemaal los staat van 9 films. Maar als alles dan toch verbonden moet zijn kan Thrawn zijn mini Empire misschien wel de First Order worden?

Ik denk in ieder geval nog niet dat we klaar zijn met The Mandalorian, de hele storyline met Bo Katan is anders niet mee gedaan. Al is het natuurlijk niet de eerste keer dat verhalen weg worden gegooid *kuch* Finn

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 15-02-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Volgens een bron gaat de roddel dat Gina Carano was ontslagen via sociale media. Dat zou wel erg schandalig zijn. Ik hoop dat dit wordt opgehelderd. Dat zou toch wel dieptriest zijn van Lucasfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
alienfruit schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:52:
Volgens een bron gaat de roddel dat Gina Carano was ontslagen via sociale media. Dat zou wel erg schandalig zijn. Ik hoop dat dit wordt opgehelderd. Dat zou toch wel dieptriest zijn van Lucasfilm.
Je loopt een beetje achter; dat is al een paar dagen geen roddel meer ;)
Maar ontslagen is, geloof ik, ook niet helemaal correct aangezien ze niet (meer) onder contract stond; ze gaan gewoon niet met haar verder.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, daar is volgens mij juist de onduidelijk over, blijkbaar is het niet via officiële niet sociale kanalen met haar gecommuniceerd dat dit bericht er uit ging. Dat vind ik wel wat schandalig. Dat is toch wel het minste wat ze konden doen. Dat haar contract niet verlengd is ook niet officieel bevestigd voor desbetreffende tweet volgens mij?

Maar ja, het blijft aan beide kant vaag hoe het nu precies zit.
While a gazillion new Star Wars projects were recently confirmed by Disney, missing among its announcements was Rian Johnson's planned trilogy.

The director, who took charge of 2017's The Last Jedi, was first confirmed years ago to be making a new trio of films set in a galaxy far, far away, though details have been few and far between since.

However, it looks like the movies are still happening – according to author Sariah Wilson – who recently won a charity auction to speak to Johnson.
Bron: https://www.digitalspy.co...ars-rian-johnson-trilogy/

Rian Johnson mag blijkbaar toch nog zijn drie films maken 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door alienfruit op 16-02-2021 16:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/e1ed1ec7c8a7bd20efe9184097934da2/tenor.gif?itemid=15893771

[ Voor 35% gewijzigd door yorroy op 18-02-2021 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Vanaf vandaag is er een extra aflevering van de behind the scenes show online gekomen op Disney+. 40 minuten over de finale van seizoen 2.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter

[ Voor 51% gewijzigd door Spike_wolf op 01-11-2021 15:12 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

En toch hea. kan mij niet aan de indruk ontrekken dat shots gemaakt worden met zijn fysiek (on)vermogens als leidraad. Buikje, trage bewegingen. Ik ben misschien een zeikerd maar ik cringe her en der.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Vrijdag komt er blijkbaar een special look voor The Book of Boba Fett vanwege Disney+ day. Volgens geruchten ook een special look voor The Mandalorian season 3 en een trailer voor Kenobi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:26
Volgens de geruchten zou de serie over Kenobi in mei 2022 uitkomen (mss May 4th?). Dus vrijdag is een mooi moment om iedereen te verrassen.

Hopelijk is het niet alweer Tattooine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
algalid schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:14:
Volgens de geruchten zou de serie over Kenobi in mei 2022 uitkomen (mss May 4th?). Dus vrijdag is een mooi moment om iedereen te verrassen.

Hopelijk is het niet alweer Tattooine...
Echt he... dat is echt wel een dingetje bij de nieuwe films en The Mandalorian. De designs van de planeten zijn zo ontzettend saai. Hey allemaal hier hebben we weer een woestijn, bos of grote rots. En als we heel gek doen een zout vlakte (al was de base dan wel weer cool).

Hopelijk zien we Mandalore (Sundari city) in Mando S3 of in de Kenobi serie the business on Cato Neimoidia uit Revenge of the Sith ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
edit: verkeerd topic :+

[ Voor 81% gewijzigd door g0tanks op 26-01-2022 22:10 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wel begrijpelijk :P. Ik dacht dat Disney misschien een fuckup had gemaakt in de publicatie.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Seizoen 3 :)

Dat zit wel Schnorr.

• raiders
(jarig!)
Zin an! Ik kijk wel uit naar de scenes op Mandalore, jammer dat er niet zoveel meer over is van Sundari :(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
1 maart, kom maar door! Andor was fantastisch maar ik moet zeggen dat de innerlijke Star Wars nerd alle references en connections toch wel mooi vind haha :9~

spoiler:
Battle droids! Roger roger _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 17-01-2023 05:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYL-dhBTYX8cv53Nd469a-7OMNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QH8mzjhtUXdeN4niIO6dCZRE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 23-02-2023 23:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah gelukkig. Ik vroeg me al af hoe Pedro Pascal dat ging bolwerken aangezien hij ook in The Last of Us meedoet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:09
Ik ga binnenkort starten met seizoen 2. Ik heb me kapot zitten ergeren aan de fake-hdr kwaliteit van seizoen 1. Is seizoen 2 net zo kut?

Any chance dat ik ergens een echte 4K HDR te pakken kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En nog een preview van de man die er zijn werk van gemaakt heeft om levende wezens te vervoeren van punt A naar B ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Het nieuwe seizoen begint nog niet erg sterk. Maar het is een leuk begin. Ik heb er weer zin in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Haha ja het voelde weer even heel videogame achtig aan. Even snel met wat random NPC’s praten om al je quests te verzamelen en dan volgende week echt beginnen. Bo-Katan zit blijkbaar ook de hele dag in dat kasteel te wachten totdat de speler langskomt haha.

Ik werd wel even blij van die Star Wars Rebels easter egg hoor. Alvast een leuke knipoog naar de Ahsoka serie.

Was ik trouwens de enige die zat te wachten op een Hondo cameo? Het kan bijna niet dat hij niet op een of andere manier tevoorschijn komt met die piraten *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Van het serieuze briljante Andor weer terug naar het bubblegum niveau van Mando :P
Het was even wennen, het gaat meer fanpleasing worden dan een interessant verhaal, maar ik ben wel benieuwd wat het 3e seizoen gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

De nieuwe aflevering weer gezien, vond het wederom weer een goede aflevering! Hoe bedenken ze het toch telkens weer :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
https://www.screengeek.ne...n-3-gina-carano-cara-dune

Nou, cara dune definitief niet terug. Wel grappig dat het character dan nu alsnog naar de rangers is, alleen is het nu niet meer zichtbaar voor ons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
42erik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:11:
https://www.screengeek.ne...n-3-gina-carano-cara-dune

Nou, cara dune definitief niet terug. Wel grappig dat het character dan nu alsnog naar de rangers is, alleen is het nu niet meer zichtbaar voor ons
Prima oplossing, de serie is dan geschrapt maar het verhaal dat wellicht al geschreven is kun je hergebruiken voor een game, comic of boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Net de eerste aflevering van seizoen 3 gezien.

Ik wist niet dat de Ood onderdeel was van het Star Wars universum :P

spoiler:
Zie het stukje in de eerste 10 minuten waar Mando over straat loopt en verschillende soorten aliens ziet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:47
@Stukfruit of een Quarren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Toffe aflevering vandaag, veel interessanter dan vorige week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Vette delen van Mandalorian en Bad Batch op één dag. Tis weer eens genieten als Star Wars fan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:49

PinusRigida

I put the p in pool.

Thanx, nog maar 2 episodes gereleased... nog lang niet de moeite om m'n Disney+ te heractiveren: vind het niet leuk om te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:49

PinusRigida

I put the p in pool.

Freshnezz schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:24:
Vette delen van Mandalorian en Bad Batch op één dag. Tis weer eens genieten als Star Wars fan *O*
Oh ,Bad Batch ook?!

....hhmmm... misschien moet ik m'n eerdere reactie hierboven wat herzien... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
PinusRigida schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:19:
[...]

Oh ,Bad Batch ook?!

....hhmmm... misschien moet ik m'n eerdere reactie hierboven wat herzien... (8>
Ja, een van de beste of zelfs misschien de beste episode van de hele reeks.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
(jarig!)
Bad Batch is echt een haat-liefde relatie bij mij. Afgelopen 2 afleveringen waren echt top maar wat zit er ook veel zooi bij zeg.

Nou moet ik niet door een roze bril kijken, de Clone Wars had ook een hoop troep maar dat voelde anders. Dan had je 3 episodes over Jar Jar en die kon je dan makkelijk overslaan. Dan had je daarna weer een gloednieuwe arc met andere characters. Deze serie gaat alleen over de Bad Batch die me niet echt weten te boeien. De beste episodes hebben het minste van de main characters merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De andere succesvolle serie met Pedro Pascal waar tenminste wel dingen gebeuren :+
Super tof begin, gaf het echte Star Wars gevoel weer, op een zwakke eerste episode na gaat het seizoen nu wel de hoogte in qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Was dit een backdoor pilot? :)

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Het topic gaat hier over de serie The Mandalorian. De politieke en maatschappelijke invloed over het ontslag van Gina Carano is hier off-topic.