OMG OMG OMG.
Gelijk maar even met de deur in huis vallen: Luke! Dat had ik 100% niet verwacht!
Toen die X-wing aan kwam was het "New Republic, yay.... eentje maar, okay dan". Maar toen hij geen antwoord gaf was et duidelijk, dat kon niet anders dan Luke zijn.
Maar man wat een vragen roept dat op. Wat gebeurt er verder met Grogu. Groeit hij verder op in de academy van Luke? Waar is hij tijdens de ST? Mando S3 zonder Grogu? Hoe dan? (S3 is Mando en de Mando's voor Mandalore?!!).
Also, "I'll see you again". Bro, je hebt niet eens gevraagd hoe Luke heet, laat staan hoe je met hem in contact kan komen. Swap telefoonnummers uit zodat je kan checken hoe het met je kiddo gaat! FFS!

En wat gebeurt er met Grogu??!!!! Op het moment dat Ben over de zeik gaat is Grogu daar niet, we zien dat moment in de comics, we zien hoe Ben andere leerlingen vermoord, we zien dat Grogu daar niet bij aanwezig is. Was hij toevallig weg? Lijkt me niet want dan was Ben hem wel gaan zoeken als hij relatief sterk is. Heeft Ben hem nooit gekend omdat hij tegen die tijd al lang weer bij Din is? I need answers!!
Het duurde hier even voor ik door had wat er voor Bo fout ging. Haar opmerking aan het begin maakte het al duidelijk "I don't care what happens to him as long as he surrenders to me", maar het kwartje viel pas tegen de tijd dat Din goed en wel met Gideon in gevecht was. Zij moest de Darksaber winnen, hem krijgen van een ander werkt niet voor haar. Sure, in Rebels "kreeg" ze hem ook gewoon van Sabine, maar dat was een bijzondere situatie waarin de Darksaber een tijd weg was en alle clans het er over eens waren dat Bo hem moest accepteren. Hier was het anders. Zij is hem ergens kwijt geraakt, en omdat ze zo actief naar Gideon opzoek was ga ik er vanuit dat hij hem van haar gejat heeft. Nja, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen straks.
Din's reactie op dat nieuws was wel leuk, zonder een seconde bedenktijd heel droog "Ik geef me over, hier"
En dan Book of Boba Fett! Eindelijk een officiële bevestiging van de Boba serie. Hoe dat gaat uitpakken, Boba en Fennec die Jabba's domein overnemen? Klinkt niet helemaal als de Boba die we kennen, maar wie weet wat hij de afgelopen 5 jaar allemaal uitgespookt heeft wat dat een doel gemaakt kan hebben.
December 2021. Tegelijk met Mando S3? Of verplaatst Mando naar een ander tijdsframe? Of verdwijnt Mando en wordt dat omgevormd naar The MandalorianS als we inderdaad met zijn allen Mandalore gaan terugwinnen?
Also, Mercedes (Sasha Banks) kunnen we dus niet geloven. Ze heeft straight up gelogen toen ze zei dat ze dit seizoen maar één aflevering had. Niets zeggen, hinten, en weet ik het doen ze allemaal, maar straight up liegen is zeldzaam.
Also: Mark! The F. Dude kan een geheim bewaren, lol.
[Edit]
Oh en Din die zijn helm afdeed voor Grogu zat er dik in natuurlijk. Mooi om zijn reactie te zien toen Grogu zijn wang aanraakte

Tegen de tijd dat Luke klaar was om te vertrekken viel me ook op dat de rest van de gang allemaal achter hem stond en zijn gezicht nog niet gezien had. Ik zat helemaal klaar om te zien wat hij ging doen. Helm weer op en omdraaien, of zijn "geloof" maar overboord gooien en gewoon omdraaien. Guess what, fade to credits, do'h.
En Bo. Dat was een vreemd iets. Ze werd overduidelijk door Gideon neergeschoten. Het werd heel duidelijk in beeld gebracht dat ze down ging. Tijdens bijna de hele Luke scene was ze down, maar het laatste shot stond ze ineens weer overeind.
Was dat de bedoeling? Of hadden we tot S3 in spanning moeten zitten dat ze dood was? Als je haar val overduidelijk in beeld brengt waarom dan niet een shot dat je haar ziet opstaan? Dat moet haast wel een foutje in de edit zijn. Zou Bo morgen in dat shot verdwenen zijn?
Also, waarom deden Koska en Bo hun helm niet af daar? Ze doen hun helm te pas en te onpas af, maar op het moment dat hun gezichten waarde hebben in eenshot laten ze ze op? Weird.
[
Voor 24% gewijzigd door
Spike_wolf op 18-12-2020 10:46
]