[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
spoiler: title
gisteren ninth sister verslagen, was op het nippertje op easy-mode. hoe versla je dit op het moeilijkste niveau? :P ik heb daarna die grote vogel ontmoet. daarna moest ik naar dathomir. weet iemand hoe lang ik nog te gaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Hamazaki schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:56:
gisteren ninth sister verslagen, was op het nippertje op easy-mode. hoe versla je dit op het moeilijkste niveau? :P ik heb daarna die grote vogel ontmoet. daarna moest ik naar dathomir. weet iemand hoe lang ik nog te gaan heb?
Ik ook op easy mode, na 5x dood te zijn gegaan op jedi master niveau was ik er klaar mee >:) . Ik snap wel dat het juist de uitdaging is om op een hoge moeilijkheidsgraad het spel te spelen maar ik heb daar simpelweg de tijd niet voor. Het leuke aan easy mode is dat je er spectaculair doorheen vliegt, heeft ook wel wat.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Je weet dat je een block en een dodge knop hebt he ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:10:
[...]

Je weet dat je een block en een dodge knop hebt he ;)
Ja, maar als ie continue op ‘rood’ slaat, heb je er ook niks aan. En het dodgen werkt gewoon slecht. Hij reageert veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06 18:30
Is er geen andere manier om te saven dan via die meditation-punten? Het overkomt mij een paar keer per uurtje spelen dat ik een groot deel van het level opnieuw moet spelen, omdat er zo weinig van die punten zijn. Vaak moet ik daardoor ook weer een eindbaas verslaan.

Een verschrikkelijk save-systeem, als je het mij vraagt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die zich irriteert aan die grote ogen van cere? kon het niet anders? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Gister Kashyyk gedaan

spoiler:
Veel korter konden ze de planeet ook niet maken zeg.. jezus.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hamazaki schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:15:
ben ik de enige die zich irriteert aan die grote ogen van cere? kon het niet anders? :9
Tsja, is gewoon een 1:1 match: https://www.imdb.com/name/nm0933281/mediaviewer/rm3781274368

Gisteravond een paar uur bezig geweest met completen/verzamelen.

Heb nu:

-Kashykk 100%
-Bogano 100%
-Zeffo 100%

Waar Zeffo de meest irritante was. Echt puzzelen hoe je ergens moet komen soms :X Uiteindelijk zat 1 area daar op 96%, op google gekeken wat ik dan mis en allemaal suggesties die niet werken. Bleek dat ik super duidelijke wallrun-area en slingerstukje gemist had, collectable lag nota bene boven het meditation point 8)7

Vond het verkennen van het wrak van de Venator echt supergaaf, tot nu toe de leukste area in de game voor mij.

Maar goed, deze planeten zijn dus eindelijk klaar. Gisteren naar Dathomir gegaan en toen maar gaan slapen, was er na 5 uur wel klaar mee :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat slecht nagemaakt dan. lijkt wel of die ogen eruit gaan rollen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een miskoop ;(

Dark souls gameplay style past hier totaal niet bij. Vet irritant weer langs het zelfde groepje stormtroopers te rennen, haalt me echt volledige uit de immersie.

De andere Jedi games waren zoveel beter.

[ Voor 10% gewijzigd door evilpin0 op 20-11-2019 09:32 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Story is uitgespeeld hier. Ben nog steeds enthousiast om verder te gaan. Heb ongeveer 90% exploration op elk planeet en ga zeker de rest nog opsporen. Tot nu toe nergens guides voor gebruikt maar dat gaat denk ik wel moeten voor een paar deuren die ik niet kan vinden (vooral door de rare map designing de hologrammen).

Overigens nog een tip (en een humblebrag) : als je je difficulty terugzet sla dat op. Ik heb na de eerste echte bossfights het teruggezet naar de op één na hoogste. Althans dat dacht ik. Toen ik tegen het einde aan hem weer terug wilde zetten bleek ik de hele tijd op de hoogste gespeeld te hebben. Ook maar zo afgemaakt met mijn nieuwe zelfvertrouwen in mijn gaming skills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@exactor it kan je even bevestigen, hoe ver ik nog moet? ik ben bij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:14:
Story is uitgespeeld hier. Ben nog steeds enthousiast om verder te gaan. Heb ongeveer 90% exploration op elk planeet en ga zeker de rest nog opsporen. Tot nu toe nergens guides voor gebruikt maar dat gaat denk ik wel moeten voor een paar deuren die ik niet kan vinden (vooral door de rare map designing de hologrammen).

Overigens nog een tip (en een humblebrag) : als je je difficulty terugzet sla dat op. Ik heb na de eerste echte bossfights het teruggezet naar de op één na hoogste. Althans dat dacht ik. Toen ik tegen het einde aan hem weer terug wilde zetten bleek ik de hele tijd op de hoogste gespeeld te hebben. Ook maar zo afgemaakt met mijn nieuwe zelfvertrouwen in mijn gaming skills. :)
Oh je kan na het uitspelen van de story nog wel lekker vrij rondlopen en verder op onderzoek uit :)?
Dat hoopte ik al _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Hamazaki schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:28:

[...]
Een paar uurtjes doorzetten nog als je opschiet en haast maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 00:07:
[...]
Waar speel je op? Hopelijk helpt de patch.
Een base PS4, dus was er al enigszins bang voor na het lezen van de review(s). Maar vind het wel opvallend dat Zeffo (wat toch ook een gigantische planeet is) nagenoeg vlekkeloos loopt en dat die met Kashyyyk zoveel problemen heeft. Zou inderdaad fijn zijn als de patch wat verbetering kan brengen.

Het is overigens niet spelbrekend, maar wel vervelend. Blijf het verder een ontzettend toffe game vinden!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

evilpin0 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:31:
Wat een miskoop ;(

Dark souls gameplay style past hier totaal niet bij. Vet irritant weer langs het zelfde groepje stormtroopers te rennen, haalt me echt volledige uit de immersie.

Gebruik je soms veel de 'rest' optie op die meditatie punten? Dan respawnen alle enemies namelijk.

Ik vermaak me heel erg met het spel. Beetje Uncharted met een Star Wars sausje.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
evilpin0 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:31:
Wat een miskoop ;(

Ik was hier ook bang voor, maar ik heb er totaal geen problemen mee. Als ik geen zin heb, ren ik er langs, maar meestal ga ik gewoon het gevecht aan. De combat is lekker, dus waarom niet. En het levert XP op.
dvd-linden schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:25:
[...]

Een base PS4, dus was er al enigszins bang voor na het lezen van de review(s). Maar vind het wel opvallend dat Zeffo (wat toch ook een gigantische planeet is) nagenoeg vlekkeloos loopt en dat die met Kashyyyk zoveel problemen heeft. Zou inderdaad fijn zijn als de patch wat verbetering kan brengen.

Het is overigens niet spelbrekend, maar wel vervelend. Blijf het verder een ontzettend toffe game vinden!
Dat is inderdaad vreemd. Speel zelf op de Pro in de quality mode en dat voelt prima. Nogmaals hopen dat de patch (iemand deze al langs zien komen eigenlijk?) helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]
spoiler:
Je bent op Iets minder dan 2/3e ongeveer.
G_Dragon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:36:
[...]

Oh je kan na het uitspelen van de story nog wel lekker vrij rondlopen en verder op onderzoek uit :)?
Dat hoopte ik al _/-\o_
Yep. Je kunt alleen het laatste half uur niet opnieuw doen. Ergens wel jammer want dat was wel erg tof. Verder zijn alle gebieden bereikbaar. Ik had op fast travel gehoopt maar dat lijkt er niet in te zitten.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-11-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:47
Ben benieuwd of deze het straks qua verkoop goed heeft gedaan.Bij een goede verkoop kan EA namelijk weer in SP games geloven. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:46:
Ben benieuwd of deze het straks qua verkoop goed heeft gedaan.Bij een goede verkoop kan EA namelijk weer in SP games geloven. ;)
Anders de licentie lekker aan Activision geven en kijken of From Software zin heeft in Fallen Order 2. :P

Of gewoon aan Sony zodat een studio als Insomniac ermee aan de slag kan (desnoods multiplat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:43:
[...]

Anders de licentie lekker aan Activision geven en kijken of From Software zin heeft in Fallen Order 2. :P

Of gewoon aan Sony zodat een studio als Insomniac ermee aan de slag kan (desnoods multiplat).
Op welke basis Activision :?

Ondanks dat ik FormSoftware een toffe ontwikkelaar vind denk ik niet dat Star Wars in Japanse handen moet komen.

Wat mij beterft mag Respawn gewoon de volgende Star Wars game maken hoor. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 20-11-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:44:
[...]

Op welke basis Activision :?

Ondanks dat ik FormSoftware een toffe ontwikkelaar vind denk ik niet dat Star Wars in Japanse handen moet komen.

Wat mij beterft mag Respawn gewoon de volgende Star Wars game maken hoor. ;)
Op basis van het feit dat ze Sekiro hebben uitgegeven? En gebruik je toevallig een browser die geen smileys kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:51:
[...]

Op basis van het feit dat ze Sekiro hebben uitgegeven? En gebruik je toevallig een browser die geen smileys kan weergeven?
Hahahaha ;)
Sekiro was gewoon een eenmalige deal met Activision hoor.Met Elden Ring zitten ze weer trouw bij Bandai-Namco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:58:
[...]

Hahahaha ;)
Sekiro was gewoon een eenmalige deal met Activision hoor.Met Elden Ring zitten ze weer trouw bij Bandai-Namco.
Klopt, maar ik zie Disney geen Star Wars licentie aan Bandai-Namco geven. Dat is nog verder gezocht dan From die ermee aan de slag gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:07:
[...]

Klopt, maar ik zie Disney geen Star Wars licentie aan Bandai-Namco geven. Dat is nog verder gezocht dan From die ermee aan de slag gaat. ;)
Ik zeg nergens dat Star Wars naar Bandai-Namco moet.

Als je veel God of war 3 gespeeld hebt dan zie aan de manier hoe alles in beeld gebracht word dat Stig Asmussen[Director] hier duidelijk zijn stempel op gedrukt heeft.StarWars is bij Respawn in goede handen. :)

Voor de duidelijkheid:FormSoftware geeft zelf alleen in Japan zijn games uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Prima, nu weer on-topic. Ik maakte slechts een flauw geintje. Niet nodig overal zo diep en serieus op in te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Patch voor consoles schijnt uit te zijn.

• G_Dragon

G_Dragon

bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:58:
Patch voor consoles schijnt uit te zijn.
Patch notes:
  • We’ve fixed a texture flickering issue that would display on the screen while driving the AT-AT on Kashyyyk
  • Sometimes the input from the arrow keys would fail to respond within menus, this has now been fixed.
  • Dynamic resolution settings will now save properly.
  • Fixed an issued where the game could become slow and loading times longer than expected.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ik merk helaas niet al teveel van de laadtijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ik merk niets dat de laadtijden zijn aangepakt.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:49
Gisteren ook begonnen. Gave setting maar moet even wennen aan de Souls style (die spellen nooit gespeeld. Dat de enemies respawnen vind ik de immersie erg weghalen, maar so be it.

Het explorer en de worldbuilding is denk ik wat me vooral zal bezig houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@bram1984 @jori040
Ah wat jammer dat die laadtijden niet opgelost zijn, had gehoopt dat het nu sneller ging.
Heb morgen lekker een extra dagje vrij, dus dat word wel wat uurtjes spelen :).
Hoop dat ze in de toekomst met deze setting doorgaan en Single Player only blijven maken _/-\o_

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:20

[...]
Dit heeft me op de moeilijkste difficulty erg lang geduurd. Het begin van het gevecht kwam ik makkelijk door zonder damage te pakken maar het einde heeft me echt wel wat tijd gekost. Ik ben inmiddels net iets verder dan dit en op de nieuwe planeet is de motivatie een beetje minder merk ik. Ik verwacht dit weekend er weer wat meer tijd voor te hebben.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
weet iemand hoe ver ik ongeveer ben? En of de planeten elke keer zo kort blijven als op

spoiler:
kashyyk

Heb die net af, en dat was echt veels te kort

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hoe vaak ben je al terug gegaan? Soms komen er nieuwe stukken bij omdat het verhaal zich ontwikkeld.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:14

Martinspire

Awesomeness

corset schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:54:
weet iemand hoe ver ik ongeveer ben? En of de planeten elke keer zo kort blijven als op

spoiler:
kashyyk

Heb die net af, en dat was echt veels te kort
Af als in geen rode of groene deuren meer op de kaart of af als ik kan nergens heen? Want op zich was er nog wel aardig wat te doen, maar met wat extra abilities kun je op elke planeet wel verder. Zo zit er bij de startplaneet een puzzel onder landingsplek waar je een extra stim unlocked maar die je pas later kan doen (wat ik overigens een domme plek vind om meteen zo'n puzzel neer te leggen, sowieso raar dat veel stims pas zo laat te pakken zijn want het maakt de game echt veel makkelijker. Kwam er pas aan het eind achter dat er meer lagen).

Maar goed, als je voor het eerst daar komt, ben je nog niet op de helft denk ik. Kwart wellicht?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Is de performance op de Xbox One S al beter voor deze game?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 11:27
Ok ik voel me echt een idioot maar hoe stop ik met zo'n soort stekker vastpakken? Ik kan niet verder lopen en geen enkele toets lijkt dat ding los te laten.

Edit: hij stopte opeens uit het niets met vasthouden, ik snap er niets van.

[ Voor 20% gewijzigd door Sileh op 21-11-2019 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sileh schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:24:
Ok ik voel me echt een idioot maar hoe stop ik met zo'n soort stekker vastpakken? Ik kan niet verder lopen en geen enkele toets lijkt dat ding los te laten.

Edit: hij stopte opeens uit het niets met vasthouden, ik snap er niets van.
Op controller B/O. Het lukte mij de eerste keer ook pas net voordat ik dood ging door wat rondvliegende rotzakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05:58
Ja ik zat daar ook al mee te klooien. “z” op PC.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Hoe zit het met de soundtrack van deze game? Heeft het de bekende John Williams Star Wars melodieën?
Dat je bijv. subtiel op de achtergrond de Jedi Theme ergens hoort?

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
mortael schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:32:
Hoe zit het met de soundtrack van deze game? Heeft het de bekende John Williams Star Wars melodieën?
Dat je bijv. subtiel op de achtergrond de Jedi Theme ergens hoort?
Niet de bekende Star Wars muziek, maar wel een heel erg goeie soundtrack!

Hier een preview:
https://www.youtube.com/p...dtL_QQ_9L23xTjqEMg_IwJj9U

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
M!chel schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:44:
[...]

Hier een preview:
Ah, thanks. Het is geen John Williams, maar het zit er wel aardig in de buurt :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• jori040
M!chel schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:44:
[...]

Hier een preview:
Persoonlijk vind ik het niet onder doen aan die van John Williams. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Het doet zeker niet onder!
Het draagt goed bij aan de fijne sfeer die het spel uitademt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, gisteren Dathomir nagenoeg afgerond. Alle planeten daarvoor ook op 100%, alle collectibles en secrets van die planeten in bezit nu. :) Heb er nu 25 uur in zitten volgens Origin.

Ik heb net dit gedaan, maar ik vraag me af hoe veel ik nog te gaan heb nu. Ik denk eigenlijk dat het klaar is.
spoiler:
Ik heb net Taron Malicos verslagen. Verder niets gedaan behalve een klein stukje verder gelopen, ik zag toen een hele grote hal en daar ben ik gestopt. Zag er uit als een "cut-scene" area en het was bedtijd :P Is dat het einde al?

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:47:
Zo, gisteren Dathomir nagenoeg afgerond. Alle planeten daarvoor ook op 100%, alle collectibles en secrets van die planeten in bezit nu. :) Heb er nu 25 uur in zitten volgens Origin.

Ik heb net dit gedaan, maar ik vraag me af hoe veel ik nog te gaan heb nu. Ik denk eigenlijk dat het klaar is.
spoiler:
Ik heb net Taron Malicos verslagen. Verder niets gedaan behalve een klein stukje verder gelopen, ik zag toen een hele grote hal en daar ben ik gestopt. Zag er uit als een "cut-scene" area en het was bedtijd :P Is dat het einde al?
Als je het echt wilt weten:
spoiler:
Je bent er bijna maar er komen nog wel wat pittige stukjes waar je je op stuk kunt bijten, dus afhankelijk van je skills en moeilijkheidsgraad zou ik zeggen dat je over de 90% bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinspire schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:43:
[...]

Als je het echt wilt weten:
spoiler:
Je bent er bijna maar er komen nog wel wat pittige stukjes waar je je op stuk kunt bijten, dus afhankelijk van je skills en moeilijkheidsgraad zou ik zeggen dat je over de 90% bent
Ok thanks!

Had bij die baas die ik net gedaan had eigenlijk al besloten om naar bed te gaan, maar wilde het even snel proberen. Had de boss in de 1e poging verslagen (anders was ik gaan slapen), heb ook 10 stimpacks en alle healthupgrades, dus eigenlijk is geen gevecht echt een issue meer, zelfs als ik slordig speel.
Speel op de "default", Jedi Knight is dat geloof ik?

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Angeloonie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:45:
[...]

Ok thanks!

Had bij die baas die ik net gedaan had eigenlijk al besloten om naar bed te gaan, maar wilde het even snel proberen. Had de boss in de 1e poging verslagen (anders was ik gaan slapen), heb ook 10 stimpacks en alle healthupgrades, dus eigenlijk is geen gevecht echt een issue meer, zelfs als ik slordig speel.
Speel op de "default", Jedi Knight is dat geloof ik?
10 stimpacks is wel nice. Ik denk dat ik 80% met 2 stimpacks heb gedaan of zo. Ben bij de meeste planeten alleen daar geweest wanneer de missies me daar brachten. Wel alles geopend wat ik kon, maar vooral de eerste uren zit je al snel vast. En eerlijk gezegd had ik ook soms geen zin om het hele level door te spitten naar de ene enkele deur die je kon openen waarbij de kans dat er iets interessants achter zat, klein was. Vind het jammer dat je geen teleport krijgt om naar (desnoods gelimiteerde) savepoints te gaan. Wellicht dat ik rond de kerst nog wel wat ga pakken, maar voorlopig ben ik klaar met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinspire schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]

10 stimpacks is wel nice. Ik denk dat ik 80% met 2 stimpacks heb gedaan of zo. Ben bij de meeste planeten alleen daar geweest wanneer de missies me daar brachten. Wel alles geopend wat ik kon, maar vooral de eerste uren zit je al snel vast. En eerlijk gezegd had ik ook soms geen zin om het hele level door te spitten naar de ene enkele deur die je kon openen waarbij de kans dat er iets interessants achter zat, klein was. Vind het jammer dat je geen teleport krijgt om naar (desnoods gelimiteerde) savepoints te gaan. Wellicht dat ik rond de kerst nog wel wat ga pakken, maar voorlopig ben ik klaar met de game.
Komt puur omdat ik gewoon alles wilde completen (vooral omdat ik wist dat het een vrij beperkte game is en niet 400 collectibles had :P. In de praktijk gebruik ik er normaal misschien 1 tussen Meditation Points. Maar voor bosses is het wel handig, hoef je minder op te letten. Voor sommigen een minpunt, maar ik vind het prima :P

Qua collectibles was ik in het begin heel erg bezig met zoeken, maar op een gegeven moment gestopt ivm gebrek aan de benodigde skills om wegen te openen. Dus pas toen ik alle force powers had echt begonnen en alle areas doorgelopen. Een aantal keren de guides moeten zoeken online want echt verstopt, maar denk 90% zelf gevonden uiteindelijk.
Er zitten een paar areas in de game die écht verstopt zitten en waar je ook totaal overheen kan kijken als je niet de specifieke route weet :P Dus niet een zijkamertje maar echt een flinke klim, spring of slingerweg :P

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2019 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Wat een lekkere game is dit zeg! Sinds gisteravond in huis, uurtje of vier in zitten nu gok ik. Heel erg fijn!

Speelt ook prima op de Xbox One S trouwens. Laadtijden zijn alleen wat lang, maar verder. Top dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Heb de game vanavond op 100% gezet qua achievements. Vond het een erg toffe game! Het enige mindere aan de game vond ik hoe ze de post-game vorm hebben gegeven. De levels zitten voor de normale campaign echt goed in elkaar, maar om na de main story nog alle scans te vinden en upgrades is een pain in the ass. Het zou tof zijn als ze een fast travel systeem hadden geimplementeerd na de main game.

Heb na de main game de difficulty trouwens op story mode gezet. Maar kan me niet voorstellen dat iemand op story mode difficult dood kan gaan :P Je kunt volgens mij 5 minuten tanken voordat je health op is :P

Al met al een erg toffe game! De main story en de mechanics geef ik een 9. De post-game geef ik een 6je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15

-db-

Hoi

Net een leuke baas verslagen op Jedi Grand Master:

spoiler: baas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:13
-db- schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 01:17:
Net een leuke baas verslagen op Jedi Grand Master:

spoiler: baas
Me too! :D Wat een gaaf gevecht was dat! :o

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pgt19cY3gfsCicveJvvge4Hp/medium.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

En de eindbaas van Dathomir direct op de eerste poging neer (op het randje en met wat geluk)

En uitgespeeld.

spoiler: Eindbaas

Alles verzameld op 8 kistjes na, Jedi Grand Master, 31 uur op de klok.
Ik heb er van genoten.

Gameplay 9 (mits je van het genre houdt)
Leveldesign 8,5
Exploration 9 (Je kunt meerdere keren terug naar de levels en elke keer weer wat nieuws ontdekken)
Puzzels 6 (Leuk, maar te makkelijk)
Story 7
Technisch 8
post-game 4 (Je kunt achteraf nog alles verzamelen als je dat nog niet gedaan hebt, maar dat is het ook)

Verbeterpunten voor het vervolg (als het ooit komt):

- Meer optionele content (kwaliteit is goed, daarom graag meer)
- Teleporting, maar niet naar elk save-point. Ik heb zelf veel ontdekt op de weg terug, dat zou ik niet willen missen. Alternatief is het schip in het midden van een level te laten landen i.p.v. aan de rand.
- Meer health voor de bosses, zeker op het eind met de sterkste aanvallen en max healing gaan de gevechten wat te snel voor mijn gevoel.
- Optionele extra sterke bosses. 2 van die, mits moeilijk genoeg en de post-game had een 8 van mij gekregen.
- Tegen het einde wat te veel groepen van vijanden. Dat werkt toch altijd minder goed in dit soort spellen. Voor mij is dat de niet leuke manier van het moeilijker maken.

[ Voor 79% gewijzigd door -db- op 24-11-2019 12:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben inmiddels ook op Dathomir aan gekomen. Heb alle secrets/stims tot nu toe gevonden. Mis hier en daar een kistje, maar daar maak ik me niet heel druk om. Tot nu toe mijn GOTY dit. Wensen voor deel 2:

Dode vijanden blijven liggen
Minder "gamey" level design
Meer polish
Fast travel tussen meditation points
Kortere laadtijden
Meer variatie in outfits/skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Nog niet uitgespeeld, maar ik begrijp dus aan de reacties hierboven dat het spel
spoiler:
een open einde heeft en er hierna nog een deel 2 (en misschien zelfs nog meer) zal verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

M!chel schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:28:
Nog niet uitgespeeld, maar ik begrijp dus aan de reacties hierboven dat het spel
spoiler:
een open einde heeft en er hierna nog een deel 2 (en misschien zelfs nog meer) zal verschijnen?
spoiler: Niet echt een grote spoiler
Het verhaal wordt volledig afgesloten, maar de hoofdpersoon leeft nog. Dus in principe kan het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
9 stims? Vandaag begon ik wat planeten te ontdekken (na het spel uitgespeeld te hebben) en kom er nu pas achter dat je meer stims kunt krijgen. Had tijdens de game zelf al vrij veel dingen ontdekt maar dus net niet de extra stims. Heb de game dus met 2 stims afgemaakt. Snap nu ook wel dat de bosses op het einde echt een struggle waren op Jedi Master.

Binnenkort de game maar nog een keer spelen op Jedi Grand Master.

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 24-11-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
raiders schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:11:
9 stims? Vandaag begon ik wat planeten te ontdekken (na het spel uitgespeeld te hebben) en kom er nu pas achter dat je meer stims kunt krijgen. Had tijdens de game zelf al vrij veel dingen ontdekt maar dus net niet de extra stims. Heb de game dus met 2 stims afgemaakt. Snap nu ook wel dat de bosses op het einde echt een struggle waren op Jedi Master.

Binnenkort de game maar nog een keer spelen op Jedi Grand Master.
Lol. Ik heb inmiddels 10 stims.

Er was geen moment dat je dat 'hey, klopt het dat ik geen stims vind?'.

Er zijn er overigens een aantal vrijwel niet te missen, dus wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ja toen ik vandaag langs een paar plekken liep vroeg ik me ook al af hoe ik die gemist had. Leuke uitdaging was het in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:42:
Ik ben inmiddels ook op Dathomir aan gekomen. Heb alle secrets/stims tot nu toe gevonden. Mis hier en daar een kistje, maar daar maak ik me niet heel druk om. Tot nu toe mijn GOTY dit. Wensen voor deel 2:

Dode vijanden blijven liggen
Minder "gamey" level design
Meer polish
Fast travel tussen medication points
Kortere laadtijden
Meer variatie in outfits/skins
Kun je uitleggen wat je precies met punt twee bedoeld ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 24-11-2019 21:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:30:
[...]

Kun je uitleggen wat je precies met punt twee bedoeld ?
Nou, al die toevalligheden overal waaruit blijkt dat het hele level is gebouwd zodat de speler vooruit kan: muurtjes middenin de jungle waar je overheen kan rennen, overal touwen zonder enige logische reden, trampoline planten, kistjes met kleren op de bodem van een meer, glijbanen met tandwielen ertussen. Het slaat meestal nergens op en voelt totaal niet organisch en "in geleefd". Het ligt er veel te dik bovenop overal. Het mag best wat subtieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:04:
[...]

Nou, al die toevalligheden overal waaruit blijkt dat het hele level is gebouwd zodat de speler vooruit kan: muurtjes middenin de jungle waar je overheen kan rennen, overal touwen zonder enige logische reden, trampoline planten, kistjes met kleren op de bodem van een meer, glijbanen met tandwielen ertussen. Het slaat meestal nergens op en voelt totaal niet organisch en "in geleefd". Het ligt er veel te dik bovenop overal. Het mag best wat subtieler.
Daar heb ik me bij deze game niet aan geërgerd moet ik zeggen.

Heb dat gevoel altijd meer bij de Uncharted.Daar liggen altijd de juiste wapens voor je klaar en heb je te vaak een zetje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:46:
[...]

Daar heb ik me bij deze game niet aan geërgerd moet ik zeggen.

Heb dat gevoel altijd meer bij de Uncharted.Daar liggen altijd de juiste wapens voor je klaar en heb je te vaak een zetje nodig.
Uncharted is een stuk organischer dan dit. De levels voelen daar een stuk meer echt en logisch. Sure, je hebt hier en daar ook "toevallig" een bevestigingspunt voor je touw of een muur waar je met je net gevonden spike op kunt klimmen, maar nergens zo overdreven als hier. En wapens in Uncharted liggen gewoon op logische plekken in bijvoorbeeld een vijandelijke basis.

Fallen Order is mijn GOTY, maar het is op sommige momenten tegen het infantiele aan. Dat ik denk 'jongens, ff serieus, had dit niet iets subtieler gekund'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Moet zeggen dat ik het daar wel redelijk mee eens ben. Zou wel nice zijn als je gewoon automatisch kon wall runnen over muren van huisjes of over de muren van grotten.

Nu heb je inderdaad al snel dat er in de middle of nowhere ineens zo’n muur vliegt. Of van die draaiende platformen die verder ook niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

bram1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:04:
[...]

Dit inderdaad, bij bepaalde plekken kon je niet verder zonder de juiste 'force powers' toch stonden op die locaties stormtroopers..? Plekken waar 'jij' alleen maar naartoe kan lopen/springen/wall runnen/slingeren etc staan toch vijanden aan de andere kant... Misschien toch niet zo uniek als jedi dan denk ik?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-06 12:09
Sommige abilities hadden wat mij betreft vanaf het begin al erin mogen zitten of een stuk eerder. Combat is in het begin erg saai en eentonig, totdat je meer skills en de
spoiler:
dual lightsaber
hebt ontgrendeld. Hetzelfde geldt voor de force krachten. Ik snap dat ze hier bewust voor gekozen hebben, maar dat gaat nu wel ten koste van het plezier.

Daarnaast is het allemaal weer veel van hetzelfde. Ga naar X planeet om Y te ontdekken. Gebruik voor force A voor object, force B voor hindernis. Overal heb je van die glijbanen. Het is allemaal best wel kinderachtig. Het is eigenlijk Uncharted in een star wars jasje, alleen is Uncharted wel een stuk beter uitgewerkt.

Ik heb dit spel gelukkig voor maar 25 euro gekocht. Meer dan dat vind ik het ook niet waard. Is absoluut ook niet GOTY waardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
iFap schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:15:
Sommige abilities hadden wat mij betreft vanaf het begin al erin mogen zitten of een stuk eerder. Combat is in het begin erg saai en eentonig, totdat je meer skills en de
spoiler:
dual lightsaber
hebt ontgrendeld. Hetzelfde geldt voor de force krachten. Ik snap dat ze hier bewust voor gekozen hebben, maar dat gaat nu wel ten koste van het plezier.

Daarnaast is het allemaal weer veel van hetzelfde. Ga naar X planeet om Y te ontdekken. Gebruik voor force A voor object, force B voor hindernis. Overal heb je van die glijbanen. Het is allemaal best wel kinderachtig. Het is eigenlijk Uncharted in een star wars jasje, alleen is Uncharted wel een stuk beter uitgewerkt.

Ik heb dit spel gelukkig voor maar 25 euro gekocht. Meer dan dat vind ik het ook niet waard. Is absoluut ook niet GOTY waardig.
In grote lijnen met je eens, maar desondanks de meeste fun die ik dit jaar met een game heb gehad (die dit jaar ook is uitgekomen). Samen met Days Gone, bedenk ik me nu.

Sekiro is kwalitatief de betere game op bijna alle vlakken, maar toch heb ik daar een stuk minder plezier mee gehad (ook niet uitgespeeld).

RE2 heb ik niet gespeeld, maar die is volgens mij ook populair.

Maar goed, als Respawn dit doorzet dan gaan we nog veel plezier aan ze beleven. Laten we niet vergeten dat dit hun eerste third person melee game is en dan ook nog met zulk leveldesign aan komen. Prima eerste poging. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Nieuwe patch voor PC. Helaas geen performance updates :/
https://www.reddit.com/r/...en_order_patch_wc_nov_25/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Gister avond uitgespeeld op de pc, wist niet dat ik zo dicht bij het einde zat. Ik vind het einde een beetje tegenvallen, ga er voor de rest niets over zeggen ivm spoiler alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik vond het einde juist het hoogtepunt van het spel.
Darth Vader kwam totaal onverwachts. Ik krijg rillingen van die gast, wat een eng ventje :P was spannend gemaakt.

mijn algemene punt voor het spel is een 7,5 overigens.

[ Voor 40% gewijzigd door Farabi op 26-11-2019 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Hamazaki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:44:
ik vond het einde juist het hoogtepunt van het spel.
Darth Vader kwam totaal onverwachts. Ik krijg rillingen van die gast, wat een eng ventje :P was spannend gemaakt.

mijn algemene punt voor het spel is een 7,5 overigens.
Eens dat was ook verrassend maar dat was ook echt het enige. Ik heb mij zeer vermaakt met deze game maar één keer spelen is wel genoeg. Vervolg zou wat meer diepgang mogen krijgen met her en der wat RPG elementen en meer variatie in vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

iFap schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:15:
spoiler:
dual lightsaber

Als je wilt kan je de
spoiler:
dual lightsaber
al vroeg in de game halen maar moet je maar net weten. Overigens heb ik de game gehaald op pc via EA Origin premier abonnement. 15 euro voor een maand. Als je na 1 maand weer opzegt heb je de game dus ook behoorlijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-06 12:09
Anoniem: 165097 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:36:
[...]

Overigens heb ik de game gehaald op pc via EA Origin premier abonnement. 15 euro voor een maand. Als je na 1 maand weer opzegt heb je de game dus ook behoorlijk goedkoop.
Dat klopt. Alleen is EA origin premier weer niet beschikbaar op de PS4. Je hebt wel EA access, maar daar ontbreekt weer de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Voor de mensen die hem hebben uitgespeeld? Hoeveel uurtjes nodig gehad?
En mensen die hem 100% hebben gespeeld? Hoeveel tijd was daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ongeveer 23 uur tot het einde. Lekker op mijn gemakje de levels ge-explored tijdens het spelen, maar nog niet helemaal 100%. Dat ga ik nog wel doen.. op mijn gemakje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 12:51
Heeft iemand al dat beest kunnen zien in de Mantis van planet Bogano :
The Bogling Pet

Nog nooit tegengekomen :?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-06 10:05
De game sinds vorige week weer eens opgestart. De game vorige week aan mijn OLED gehangen. Draaide de game op epic met 60 fps op 4k. Daarna weer verder gespeeld op mijn monitor 1080 75 hertz vsync aan.
De game draaide perfect 75fps al alle gebieden.

Na de update lijkt de game ineens vele malen slechter te performen. 1080p met schommelingen naar 55 fps.
Draai de game op een 2700 Super icm een 3600x. Meer mensen een slechtere performance sinds de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
swoutr schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:09:
De game sinds vorige week weer eens opgestart. De game vorige week aan mijn OLED gehangen. Draaide de game op epic met 60 fps op 4k. Daarna weer verder gespeeld op mijn monitor 1080 75 hertz vsync aan.
De game draaide perfect 75fps al alle gebieden.

Na de update lijkt de game ineens vele malen slechter te performen. 1080p met schommelingen naar 55 fps.
Draai de game op een 2700 Super icm een 3600x. Meer mensen een slechtere performance sinds de laatste update?
Het viel me vandaag voor het eerst ook op! Had veel gelezen over performance op de Xbox One S. Deed het eerst perfect en had vandaag ineens vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 11:36
Rikske_007 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:38:
Heeft iemand al dat beest kunnen zien in de Mantis van planet Bogano :
The Bogling Pet

Nog nooit tegengekomen :?
Nope! Vroeg me ook al af waar hij was.

Lekkere hamburger is deze game :P Inmiddels uitgespeeld en doorverkocht aan een andere Tweaker. Heb me er prima mee vermaakt, maar niet genoeg replay value voor nog een playthrough. Had zelf nog wel de behoefte gehad aan een gauntlet achtige arena waar je het opneemt tegen waves aan vijanden. Zat tegen het einde van het spel echt heerlijk in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 19:37
Ik heb die een keer onder de navigatietafel gezien, maar daarna ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb hem inmiddels ook uitgespeeld. Samen met Days Gone de game waar ik dit jaar het meeste fun mee heb gehad. Gek genoeg ook 2 van de meest buggy games die ik dit jaar gespeeld heb.

Als Respawn een jaartje extra had gehad, dan had dat erg geholpen, denk ik.

Mis nog een hoop kistjes en één secret op Dathomir, maar ik vind het wel mooi zo. Game gaat op Marktplaats bij het gebrek aan een NG+ modus en fast travel punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@Rikske_007 @yinx84 Die Bogling zit vaak boven achter een rooster. Rechtsboven de plantentafel ofwel bijna recht vooruit wanneer je de Mantis inloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik zie op youtube veel filmpjes voorbij komen met bugs in Fallen Order. Heb er zelf gelukkig weinig gezien, maar sommige zijn wel erg lachwekkend / slordig. :) Kan me daarom wel voorstellen dat sommige mensen het toch wel een wat gerushede game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
bram1984 schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:09:
Als Respawn een jaartje extra had gehad, dan had dat erg geholpen, denk ik.
Een jaartje extra betekent even 140 jaarsalarissen die extra betaald moeten worden, inclusief alle andere kosten voor een jaar langer...

Tuurlijk had het geholpen, maar dit zijn gewoon kosten-baten analyses. Hoeveel miljoen extra winst levert een jaar latere release op, want de extra kosten zijn gewoon in de miljoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gomez12 schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:49:
[...]

Een jaartje extra betekent even 140 jaarsalarissen die extra betaald moeten worden, inclusief alle andere kosten voor een jaar langer...

Tuurlijk had het geholpen, maar dit zijn gewoon kosten-baten analyses. Hoeveel miljoen extra winst levert een jaar latere release op, want de extra kosten zijn gewoon in de miljoenen...
En veel hogere scores en dus meer sales. De game is gewoon duidelijk niet af en heeft niet voldoende tijd gekregen.

Afgaande op hoe unpolished alles aanvoelt, vind ik de scores nog verbazingwekkend hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
bram1984 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:04:
[...]
En veel hogere scores en dus meer sales.
Dat is gokwerk en afhankelijk van de rest van de markt.

Volgens jouw logica zou anders Duke Nukem Forever de grootste hit ooit zijn geweest.

Nu is SWJFO redelijk geisoleerd gereleased waardoor hij hoge cijfers kan krijgen, als hij bijv volgend jaar naast cyberpunk 2077 gereleased zou zijn dan had die SWJFO mogelijk helemaal kunnen wegdrukken.
Nu is er nog niet echt sprake van een PS5, waardoor mensen nu nog PS4 games kopen, als er volgend jaar een release date voor een PS5 komt, dan is het maar net de vraag of de mensen niet liever wachten op de PS5 ipv PS4 games te kopen.
etc. etc.

En dat is erg duur gokwerk als het over vele miljoenen gaat... Als het fout gaat kan er gewoon 140 man op straat komen te staan vanwege die gok...

[ Voor 8% gewijzigd door Gomez12 op 02-12-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gomez12 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:29:
[...]

Dat is gokwerk en afhankelijk van de rest van de markt.

Volgens jouw logica zou anders Duke Nukem Forever de grootste hit ooit zijn geweest.

Nu is SWJFO redelijk geisoleerd gereleased waardoor hij hoge cijfers kan krijgen, als hij bijv volgend jaar naast cyberpunk 2077 gereleased zou zijn dan had die SWJFO mogelijk helemaal kunnen wegdrukken.
Nu is er nog niet echt sprake van een PS5, waardoor mensen nu nog PS4 games kopen, als er volgend jaar een release date voor een PS5 komt, dan is het maar net de vraag of de mensen niet liever wachten op de PS5 ipv PS4 games te kopen.
etc. etc.

En dat is erg duur gokwerk als het over vele miljoenen gaat... Als het fout gaat kan er gewoon 140 man op straat komen te staan vanwege die gok...
Het is geen gokwerk dat een goede game met bugs hoger zou scoren zonder deze bugs. En ja, een beetje strategisch releasen zou wel helpen, hoewel ik niet denk dat Cyberpunk een gelicenseerde Star Wars game kan wegdrukken. Hier doe jij overigens de gok dat CP goed gaat scoren? Je onderschat de populariteit van Star Wars volgens mij een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bram1984 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:04:
[...]

En veel hogere scores en dus meer sales. De game is gewoon duidelijk niet af en heeft niet voldoende tijd gekregen.

Afgaande op hoe unpolished alles aanvoelt, vind ik de scores nog verbazingwekkend hoog.
Jouw argument van meer tijd > hogere reviewscore is ook simpelweg een kosten/baten verhaal.
Een jaar meer ontwikkeling voor bijv. een 8.5 ipv een 8.0? Dat is het gewoon niet waard. Ook gewoon een afweging die gemaakt is en goed uitgepakt heeft, een >8 op alle platformen is gewoon dik in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Heb me uiteindelijk behoorlijk vermaakt met deze game, meer dan ik misschien verwacht had vooraf.
jori040 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:04:
Grappig om te lezen dat er zo her en der mensen zij die deze game met muis & toetsenbord spelen.Persoonljik kan ik het me niet voorstellen dat ik dit of bv Dark Souls met muis & toetsenbord zou moeten spelen.

Bij muis & toetsenbord denk ik altijd meteen aan het RTS of Shooter genre.
Ik speel eigenlijk altijd games op pc met muis en toetsenbord. Ik ben dit keer mede doordat veel mensen schreven dat een controller beter was de controller kant op gegaan (en zodat ik het gamestreamen van mn PC naar mn NVIDIA shield op de TV eens kon proberen). Hoewel het best wel OK was (vooral ook omdat het niet echt een shooter is waarbij je een geweer precies moet mikken, een lightsabre de goede richting op krijgen is dan iets makkelijker) ben ik uiteindelijk toch gaan kijken hoe het op de PC met muis en toetsenbord was.

Heb om het goed werkbaar te maken wel een aantal extra knoppen op m'n muis (een Logitech G502) aan bepaalde acties gebonden, iets wat ik tot nu toe nog nooit gedaan had. Ik liep uiteindelijk rond met WASD, push op Q, pull op E en slow op 2 en op mijn muis standaard links en rechts klikken voor attack / block en de "klim" knop bij mijn wijsvinger en een drie knoppen voor dodge, parry en health stim allemaal bereikbaar met mijn duim. Dit bevalt me uiteindelijk beter dan de controller :)

Ik zou het leuk vinden als deze game nog een soort "custom battle generator" kon krijgen. Waarbij je bijvoorbeeld uit een paar verschillende soorten omgevingen kan kiezen, en wat kan specificeren over het soort en de hoeveelheid vijanden en je dan gewoon lekker aan de slag kan gaan.

Heb uiteindelijk zelf een beetje zo'n ervaring kunnen krijgen door op het juiste moment een backup te maken van m'n save game. Leuk vecht stuk doen, terugrennen naar het savepoint vlak ervoor en dan waren de vijanden er weer en kon ik weer aan de slag. Heb datzelfde struk inmiddels al 20 keer gespeeld denk ik en blijft nog steeds leuk (voor mij in ieder geval).

spoiler:
Op Ilum, net nadat je je lightsabre gemaakt hebt en je de grotten uitkomt. Dan kom je in de "Imperial Trench" waar op een platform een aantal stormtroopers staan te wachten en er vervolgens nog een paar keer wat nieuwe de deur uitlopen / afgezet worden. Ik blijf het leuk vinden om me er een weg doorheen te banen, even weer terug te rennen naar het savepunt en het nog een keer doen. Ik heb zelfs de indruk dat het spel "weet" wat ik aan het doen ben want de eerste keer komen er maar een stuk of 8 troopers in totaal, daarna iets van 14 en uiteindelijk steeds 22 geloof ik. Erg vermakelijk.

Andere mogelijkheid is in het laatste level om het te doen net voor de "Dojo" van de Inquisitors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik had het ook al gepost in het Rise of Skywalker topic. Maar als Star Wars fan vond ik dit wel een leuke easter egg. Als je de story hebt uitgespeeld:

spoiler:
vlieg dan nog eens terug naar Ilum en bekijk de cutscene die je krijgt. Niks groots maar bevestigd een oude theorie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door raiders op 08-12-2019 02:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 22:56
Ik ben nu iets over de helft schat ik zo in.
De moeilijkheidsgraad bevalt me wel moet ik zeggen, moet toch regelmatig opnieuw beginnen (wat helemaal niet erg is).

De puzzels moet ik soms echt wel even over nadenken. Tot nu toe 1 keer gehad dat ik toch echt YouTube even moest raadplegen.

De holomap vind ik overigens wel erg irritant, moeilijk te zien wat nu de snelste en juiste weg is.

Leuke game, maar voor mij geen herspeelwaarde als het eenmaal klaar is.

Dat had ik met The Force Unleashed 1 en 2 wel veel meer.

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 10-12-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 18:05
yorroy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:46:

De moeilijkheidsgraad bevalt me wel moet ik zeggen, moet toch regelmatig opnieuw beginnen (wat helemaal niet erg is).

De holomap vind ik overigens wel erg irritant, moeilijk te zien wat nu de snelste en juiste weg is.
Ik vind het als "Star Wars fan" een erg vermakelijke game. Ik speel het op de één na hoogste moeilijkheidsgraad. Ik ben momenteel voor de tweede keer terug op Zeffo. Ik weet niet hoe ver ik eigenlijk in de game zit. Ik heb nog niet het gevoel dat ik al naar het einde toe ga, gelukkig.. Maar correct me if I'm wrong.
Toch zijn er een paar kleine dingen die mij ook uhm ja irriteren is niet het goede woord.. maar soms heb ik niet echt het gevoel dat ik een Star Wars game aan het spelen ben. Op Zeffo heb ik meer het gevoel alsof ik een "Alien/Prometheus" game aan het spelen ben.

En die holo-map vind ik ook erg onoverzichtelijk, helemaal als je een missie hebt gehaald en weer terug moet lopen..

MAAR het punt wat mij wel frustreert........... Dat je zóóó vaak ergens van af valt, omdat je net even scheef springt of glijdt oid. Heel erg frustrerend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ondertussen ben ik klaar met Jedi Order.
Was een erg vermakelijke game als Star Wars fan. Toch gaat deze wel weer in de verkoop, ik zou hem niet gauw nog een keer spelen.

Positief:
- muziek
-
spoiler:
Darth Vader

- zelf je eigen lightsaber maken
- Je droid sidekick
- Saw Gerera
- veel kistjes te ontdekken buiten de verhaallijn
- verhaal

Negatief:
- geen herspeelwaarde
- skins voor BD en het vliegtuig (wat moet ik er mee)
- relatief weinig force krachten (in vergelijking met Force Unleashed)
- de ogen van Cere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
yorroy schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:58:
Negatief:
[...]
- de ogen van Cere
_O-

Ik heb gisteren ook de game uit Xbox gehaald.
Heb het verhaal uit en de belangrijkste dingen wel gedaan.
Heb verder geen zin om echt uren te gaan grinden voor alle containers en geheimen.

Dit soort game is me in ieder geval goed bevallen.
Welke game zou hier nog meer goed bij passen?
Tomb Raider, Uncharted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Trasos schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:22:
[...]

_O-

Ik heb gisteren ook de game uit Xbox gehaald.
Heb het verhaal uit en de belangrijkste dingen wel gedaan.
Heb verder geen zin om echt uren te gaan grinden voor alle containers en geheimen.

Dit soort game is me in ieder geval goed bevallen.
Welke game zou hier nog meer goed bij passen?
Tomb Raider, Uncharted?
Uncharted heb ik tot grote schande nooit gespeeld. Als je Fallen Order beviel moet je sowieso Tomb Raider gaan spelen, speelt een beetje hetzelfde weg, maar dan nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wat een heerlijke game is dit, hopelijk maken ze in de toekomst meer van deze single player games.
Ben na 60 uur bij het eind gevecht aangekomen en zou hem zo weer opnieuw spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
yorroy schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:38:
[...]

Uncharted heb ik tot grote schande nooit gespeeld. Als je Fallen Order beviel moet je sowieso Tomb Raider gaan spelen, speelt een beetje hetzelfde weg, maar dan nog beter.
Tomb Raider is met ieder deel slechter geworden. Het laatste deel heb ik halverwege verwijderd. Fallen Order vind ik vele malen leuker en zou ik meer aanraden. Net als Uncharted trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
bram1984 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:19:
[...]

Tomb Raider is met ieder deel slechter geworden. Het laatste deel heb ik halverwege verwijderd. Fallen Order vind ik vele malen leuker en zou ik meer aanraden. Net als Uncharted trouwens.
Off-topic: Deel 1 en 2 vond ik fantastisch. Deel 3 nog niet gespeeld.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste