[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Star Wars Jedi: Fallen Order is momenteel in ontwikkeling door Respawn Entertainment (bekend van Titanfall en Apex Legends) en zal door Electronic Arts uitgegeven worden. De game richt zich volledig op het single player aspect.

Het verhaal speelt zich af na Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith. Je speelt een Padawan die de Great Jedi Purge overleefd heeft. Over de gameplay is nog niks bekend gemaakt, maar het gerucht gaat dat het vechtsysteem veel weg heeft van Dark Souls en Sekiro: Shadows Die Twice.

Inmiddels is wel bevestigd dat er geen multiplayer komt. Ook microtransacties zullen niet aanwezig zijn. Tevens wist een EA medewerker in een Reddit draadje te melden dat Fallen Order gebruikt maakt van de Unreal 4 engine.

De game zal officieel uit de doeken gedaan worden op 13 april om 20:30 lokale tijd. Naar verwachting komt Fallen Order op 15 november in de winkel te liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IgwxusnbxBq8kba7k3eoeWcy/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 13-04-2019 18:29 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-06 09:43
En erg belangrijk (na het Battlefront ll drama): geen micro transactions :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Die belofte staat 8)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Laat de trailer nou zien!!

Al dat geleuter :X

edit: Gvd igt bij jullie de stream er ook continu uit??

[ Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 13-04-2019 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
poor Leno schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:34:

edit: Gvd igt bij jullie de stream er ook continu uit??
De Twitch stream is kansloos ja, maar YouTube werkt perfect: YouTube: Star Wars Celebration Chicago 2019 Live Stream - Day 2 | The Star Wa...

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
En hier is de officiële trailer :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja.. wat vinden we ervan? Niet echt heel informatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ziet er nice uit, maar ook wel weer zoals verwacht. Hopelijk laten ze wat gameplay zien. Maar waarschijnlijk soon(tm) at E3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 22:23
Wall running lijkt in ieder geval een zekerheidje te gaan worden. Werd in Titanfall ook goed uitgewerkt door Respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
https://gamer.nl/artikele...i-fallen-order-trailer-3/

Ben zeer benieuwd naar de gameplay. Ik hoop dat dit een net zo lekker spel wordt als the Force unleashed. Heb ik mij lang mee vermaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:00
ShellGhost schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:21:
https://gamer.nl/artikele...i-fallen-order-trailer-3/

Ben zeer benieuwd naar de gameplay. Ik hoop dat dit een net zo lekker spel wordt als the Force unleashed. Heb ik mij lang mee vermaakt. :)
Brrr hopelijk geen Force Spam unleashed, liever meer in de trend van Jedi Knight series. En hopelijk goeie/leuke Bossfights dan Quicktime Events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:34
Gezien de goede reputatie van Respawn Entertainment + Stig Asmussen[God of war 3] geeft mij dit wel wat vertrouwen.Gameplay zien we denk niet eerder dan EA:Play[E3]

Dat het een soort van hack/slash gameplay gaat worden spreekt mijn wel aan.

Interview: YouTube: Star Wars Jedi: Fallen Order Is Not A Stealth Game

[ Voor 21% gewijzigd door jori040 op 14-04-2019 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Bij de game lijkt Respawn veel vrijheid te hebben gekregen ondanks EA's imago.

Eerst APEX en nu deze game, ben benieuwd hoe Respawn dit voor elkaar heeft gekregen gezien het meerdere keren naar voren is gekomen dat EA zijn developers dwingt om lootboxes en multiplayer in de game te forceren.

https://twitter.com/JayKingIngram/status/1117825772335529985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rexus schreef op woensdag 17 april 2019 @ 06:59:

Eerst APEX en nu deze game, ben benieuwd hoe Respawn dit voor elkaar heeft gekregen gezien het meerdere keren naar voren is gekomen dat EA zijn developers dwingt om lootboxes en multiplayer in de game te forceren.

Ik denk dat Respawn wat meer tegengas durft te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Rexus schreef op woensdag 17 april 2019 @ 06:59:

De game was al enige tijd in ontwikkeling voor Respawn werd overgenomen door EA.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
XWB schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:07:
[...]

De game was al enige tijd in ontwikkeling voor Respawn werd overgenomen door EA.
Was het dan in ontwikkeling voor een andere uitgever of zonder connecties met de Star Wars franchise?

Dat lijkt mij sterk toch, gezien Disney in 2013 al besloot dat de rechten omtrent het uitgeven van SW games bij EA zouden liggen. De verklaring van @jori040 lijkt mij dan geloofwaardiger, je zou bijna denken dat EA een stukje reflectie heeft gedaan en begint te beseffen dat de eisen die zij stellen de aandeelhouders meer schade dan goed doen op de langere termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Rexus schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:13:
[...]

Was het dan in ontwikkeling voor een andere uitgever of zonder connecties met de Star Wars franchise?
Voor zover ik begreep had Respawn een licentie in handen.

Punt is dat Respawn pas in 2017 ingelijfd werd door EA, maar de game was in 2016 al aangekondigd onder een onbekende titel. De ontwikkeling was dus voor de overname gestart.

Merk ook op dat de game geen Frostbite engine gebruikt, wat wel zo gebruikelijk is voor EA games. Fallen Order gebruikt de Unreal 4 engine.

[ Voor 18% gewijzigd door XWB op 17-04-2019 11:02 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
XWB schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:49:
[...]

Punt is dat Respawn pas in 2017 ingelijfd werd door EA, maar de game was in 2016 al aangekondigd onder een onbekende titel. De ontwikkeling was dus voor de overname gestart.

Merk ook op dat de game geen Frostbite engine gebruikt, wat wel zo gebruikelijk is voor EA games. Fallen Order gebruikt de Unreal 4 engine.
Ah daar was ik niet van op de hoogte! Dankjewel, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
lang geleden dat er een game van EA in mijn must-have! lijstje staat voor dit najaar.En dat is meer op basis van de gameplay details dan de trailer zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik kijk hier erg naar uit, eindelijk weer een SW game die zich richt op de Jedi.
Ik heb me echt top vermaakt met TFU 1 en 2, hoewel ik wel hoop dat deze game iets meer binnen het “realisme” van Star Wars past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vind het wel apart dat de game al te preo-orderen is in Origin terwijl er 0 info bekend is buiten een trailer.. Ben benieuwd wanneer we de eerste gameplay trailer gaan krijgen, zou wel vrij snel moeten gebeuren als ze de pre-orders op gang willen krijgen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:35:
Vind het wel apart dat de game al te preo-orderen is in Origin terwijl er 0 info bekend is buiten een trailer.. Ben benieuwd wanneer we de eerste gameplay trailer gaan krijgen, zou wel vrij snel moeten gebeuren als ze de pre-orders op gang willen krijgen.
Er is genoeg info alleen geen beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jori040 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:50:
[...]

Er is genoeg info alleen geen beelden.
Het is maar wat je info noemt.. Ja lightsabers, singleplayer etc. Maar verder niets wat voor soort gameplay het heeft. Dát is de info die je écht wilt weten. De rest zijn randvoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:53:
[...]

Het is maar wat je info noemt.. Ja lightsabers, singleplayer etc. Maar verder niets wat voor soort gameplay het heeft. Dát is de info die je écht wilt weten. De rest zijn randvoorwaarden.
Check deze: https://www.insidegamer.n...er-overleef-de-dark-ages/

Hier word ik wel enthousiast van hoor. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 17-04-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja die info heb ik gezien, nogmaals leuk en klinkt rete-interessant... maar zonder gameplaybeelden zegt het niets. Theoretische concepten zijn prima, maar als de uitvoering crap is.. En daar moet je gewoon gameplay beelden voor hebben. Ik ken niemand die enkel op basis van losse info en een CGI trailer een game gaat kopen (behalve fanboys met geld teveel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:56:
[...]

Ja die info heb ik gezien, nogmaals leuk... maar zonder gameplaybeelden zegt het niets. Theoretische concepten zijn prima, maar als de uitvoering crap is.. En daar moet je gewoon gameplay beelden voor hebben. Ik ken niemand die enkel op basis van losse info en een CGI trailer een game gaat kopen (behalve fanboys met geld teveel :P)
Ik probeer hier vast positief in te staan.Mocht de gameplay tijdens EA:Play bagger zijn dan is het voor mij ook meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jori040 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:59:
[...]

Ik probeer hier vast positief in te staan.Mocht de gameplay tijdens EA:Play bagger zijn dan is het voor mij ook meteen klaar.
Oh ik ben ook wel positief hoor, enige wat ik opmerk is dat ze pre-orders verwachten zonder gameplay beelden.
Als het ook maar een beetje OK er uit ziet gaat de game er bij mij ook komen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De director van God of War 3 staat aan het roer dus dat geeft mijn ook wel wat vertrouwen.Pre-order kan een week voor release ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:37

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Ik ben ook wel benieuwd wat dit gaat doen. Battlefront was visueel erg goed, maar de focus op multiplayer viel me toch tegen. Ik merk dat ik erg veel zin heb ik deze game en ik zit na de trailer gelijk op de hype-train!

Maar wat @Angeloonie zegt: eerst de gameplay afwachten. Daarnaast zijn er geen microtransacties op DLC, dus pre-orderen biedt geen voordelen lijkt me?

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
XWB schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:49:
[...]

Voor de overname was EA ook al betrokken bij deze game.

https://www.respawn.com/stig-blog/
I am happy to announce our partnership with Electronic Arts and Lucasfilm to deliver a whole new adventure to the galaxy.­­

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat was het een opluchting om te horen dat er eindelijk weer een spel komt zonder co-op & multiplayer _/-\o_ .. Gewoon lekker ouderwets een Single Player game waar de focus volledig op de story/wereld gaat liggen.

Ben dan ook heel benieuwd naar de uitwerking van dit spel, gameplay beelden zullen we met de E3 vast wel voorbij zien komen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:23
The GUI schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:30:
Ik ben ook wel benieuwd wat dit gaat doen. Battlefront was visueel erg goed, maar de focus op multiplayer viel me toch tegen. Ik merk dat ik erg veel zin heb ik deze game en ik zit na de trailer gelijk op de hype-train!

Maar wat @Angeloonie zegt: eerst de gameplay afwachten. Daarnaast zijn er geen microtransacties op DLC, dus pre-orderen biedt geen voordelen lijkt me?
Gister zag ik op Origin dat je bij een pre-order een bepaalde lightsaber skin krijgt... }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:37

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Zephyer schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:08:
[...]

Gister zag ik op Origin dat je bij een pre-order een bepaalde lightsaber skin krijgt... }:O
Ik zie het ook. Mooi man /s :9

Pre-order Star Wars Jedi: Fallen Order to outfit yourself with unique cosmetic equipment for your lightsaber and droid companion.

bron

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Over twee dagen volgt weer een update:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9GXZ8bJ/D7vv-LHLUEAEh6-By.png

Krijgen we deze keer gameplay footage te zien?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:00
Wauw ze verstoppen het niet tussen hun sports games. Bijna ergens jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Don't miss the gameplay reveal
Het verbaasd me dat ze overal een half uur voor plannen. Laten we uitgaan van 10 minuten aan beloftes en "how this is the best game they ever created". Hopelijk daarna gewoon een walkthrough door een level of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
En hier zijn de eerste gameplay beelden:

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Nu online
Ziet er vermakelijk uit. Niet spectaculair qua graphics, als de gameplay maar goed is.
Doet me wat denken aan Force Unleashed waar ik me meer dan uitstekend mee vermaakt heb.
Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik vind het echt beter dan verwacht.Eindelijk weer een SP Star Wars game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Zo te lezen krijgen we een stukje open wereld:
Dat roept weer vragen op over elementen die ook nieuw zouden zijn voor Respawn, want hoe open is Fallen Order? Op sommige momenten in de demo zagen we Cal vrij rondlopen in een basis en leken er meerdere opties te zijn als het gaat om de mensen met wie hij kan praten en de kanten die hij op kan. En dan die kaart van het universum, zou het zo kunnen zijn dat we naar eigen inzicht tussen die planeten kunnen reizen? Het antwoord luidt: inderdaad. Sterker nog, Cal wordt op een gegeven moment onderdeel van het schip Stinger Mantis en kan dan, zolang de speler het schip kan bereiken, vrij tussen diverse planeten heen en weer reizen. Het kan zijn dat je bijvoorbeeld iets moet doen op een andere planeet, voor je verder kunt op de planeet waar je op dat moment bent. Dat is toch een behoorlijke verrassing. Respawn kennen we immers zeker niet van games met een open opzet, maar juist van lineaire avonturen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik had ook gehoord dat je terug kan gaan naar planeten waar je al geweest bent. Niet eens omdat je iets nodig hebt, maar gewoon voor de leuk.

Zou nice zijn als er wat side quests zijn. Even ergens wat loot stelen voor Hondo of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Laatst online: 11:35
Wauw als ik dit zie ben ik wel enig sinds hyped! Ik hoop dat hij een beetje voelt als Jedi Academy van een decennia terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders

EDIT: laat deze game maar zitten, er komt een nieuwe Lego Star Wars :+

[ Voor 25% gewijzigd door raiders op 10-06-2019 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ars Technica ging op bezoek bij Respawn Entertainment:

Jedi: Fallen Order hands-on: Finally, a solid EA Star Wars game⁠—is that enough?

Inclusief nieuw beeldmateriaal :)

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 22-06-2019 17:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:37
Als Star Wars fan is dit toch wel weer een no-brainer om te kopen.
Hopelijk niet een te korte storyline of een te vroege release vol met bugs..

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Nieuwe info, nieuwe gameplay beelden:
EA heeft een 26 minuten durende gameplayvideo van Star Wars Jedi: Fallen Order online gezet. Het is een langere versie van een ingekorte video die tijdens de E3 werd uitgebracht. Volgens de makers van de game laat de lange video een beter beeld zien.

...

Asmussen benadrukt dat de game verschillende planeten krijgt waar de speler naar kan reizen met een ruimteschip. Op die werelden zijn unieke abilities en upgrades te vinden, die vervolgens weer ingezet kunnen worden op planeten waar spelers eerder zijn geweest. Dergelijke aspecten komen beter naar voren in de lange video, zegt de regisseur.
De betreffende video:

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1226136

Is er al een website waar je deze game kan pre-orderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-06 09:52
http://www.profilesinhist...2/mobile/index.html#p=111
Hier wordt de originele dart vader helm geveild!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raiders

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 22:38
Heel vette trailer, echt onwijs veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Enige reden dat ik hem niet pre-order is omdat het van EA is.

Altijd argwanend als zij iets uitbrengen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:47:
Enige reden dat ik hem niet pre-order is omdat het van EA is.

Altijd argwanend als zij iets uitbrengen ;-)
Er is ook nog een grijs gebied hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
jori040 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Er is ook nog een grijs gebied hé.
Maar dat kunnen we nu nog niet zien, en aangezien ze heer en meester zijn van de microtransation, wacht ik af tot het spel uit is en we echt alles weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:58:
[...]

Maar dat kunnen we nu nog niet zien, en aangezien ze heer en meester zijn van de microtransation, wacht ik af tot het spel uit is en we echt alles weten ;-)
Is al lang bekend dat die er niet in gaan zitten.Ze willen een pure SP ervaring leveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
jori040 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:06:
[...]

Is al lang bekend dat die er niet in gaan zitten.Ze willen een pure SP ervaring leveren. :)
deze kan weg.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 14-10-2019 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 13:40

Martinspire

Awesomeness

Ik wil hem best preorderen, maar wacht nog even wat reviews af. Verder maakt het mij ook niet uit als ik hem later speel, gezien er toch geen competitief element in zit. Alleen als het waarde biedt om hem te kijken voor een nieuwe film uit komt, wil ik het wel overwegen.

Ik vind full price betalen voor SP only games altijd wat overdreven omdat ik er simpelweg niet zoveel uur in steek als andere titels. Als ie 20+ uur lang is en overal negens of hoger scoort, wil ik het nog wel overwegen. Anders haal ik hem liever bij de eerstvolgende sale of wellicht als schijf of op PC, gezien daar de prijzen veel lager liggen.

Is er al bekend of er een deadline is voor reviews? Ik vind het altijd wel fijn als er wat reviews uit zijn voor ie echt uit is, want dan kun je vaak wat pre-order stuff nog wel verkrijgen

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2019 15:37 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:36:
Ik wil hem best preorderen, maar wacht nog even wat reviews af. Verder maakt het mij ook niet uit als ik hem later speel, gezien er toch geen competitief element in zit. Alleen als het waarde biedt om hem te kijken voor een nieuwe film uit komt, wil ik het wel overwegen.

Ik vind full price betalen voor SP only games altijd wat overdreven omdat ik er simpelweg niet zoveel uur in steek als andere titels. Als ie 20+ uur lang is en overal negens of hoger scoort, wil ik het nog wel overwegen. Anders haal ik hem liever bij de eerstvolgende sale
Als hij op Metacritic een 60 krijgt dan kan je hem denk in december al voor 40 Euro scoren.

Vermoed dat de reviews bij deze net een paar dagen voor realease komen.Zal posten wanneer het embargo stopt.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 14-10-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Nu online
Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:36:

Ik vind full price betalen voor SP only games altijd wat overdreven omdat ik er simpelweg niet zoveel uur in steek als andere titels. Als ie 20+ uur lang is en overal negens of hoger scoort, wil ik het nog wel overwegen. Anders haal ik hem liever bij de eerstvolgende sale of wellicht als schijf of op PC, gezien daar de prijzen veel lager liggen.

Is er al bekend of er een deadline is voor reviews? Ik vind het altijd wel fijn als er wat reviews uit zijn voor ie echt uit is, want dan kun je vaak wat pre-order stuff nog wel verkrijgen
Ik twijfel ook, eigenlijk koop ik nooit meer games in de eerste maanden van de release, maar denk dat ik voor deze wel een uitzondering maak. De trailer ziet er wel heel vet uit.

Overigens gaat hij na het uitspelen V&A op voor 25 euro. Dan valt het qua prijs ook wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jori040 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Als hij op Metacritic een 60 krijgt dan kan je hem denk in december al voor 40 Euro scoren.

Vermoed dat de reviews bij deze net een paar dagen voor realease komen.Zal posten wanneer het embargo stopt.
Als ie een 60 krijgt, weet ik niet of ik hem wel wil spelen :P

Maar met een sale verwacht ik nog maar weinig korting. Hoogstens een paar euro als ie goede cijfers haalt.
yorroy schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:52:
[...]

Ik twijfel ook, eigenlijk koop ik nooit meer games in de eerste maanden van de release, maar denk dat ik voor deze wel een uitzondering maak. De trailer ziet er wel heel vet uit.

Overigens gaat hij na het uitspelen V&A op voor 25 euro. Dan valt het qua prijs ook wel weer mee.
Het ziet er wel aardig uit, maar we weten nog niet echt veel over het verhaal (of het een beetje boeiend wordt/blijft) en of de game ook leuk is na wat uren spelen en of de game ook nog een beetje veel content bevat. Daarom nog wat vraagtekens en geen pre-order.

Heeft die Disney+ serie of de komende film trouwens nog mogelijke koppelingspunten met deze game of staat het los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nou nou de previews op het web zijn veelbelovend ! Het idee dat we een fatsoenlijke Star Wars game gaan krijgen maakt me blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-06 09:52
Wat is deze game nu anders dan battlefront? ze lijken wel een beetje op elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
mark777 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:00:
Dit is een action-adventure en Battefront is een multiplayer shooter.Beide is het Star Wars maar op gameplay gebied hebben ze weinig tot niets gemeen.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 17-10-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jori040 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:43:
Nou nou de previews op het web zijn veelbelovend ! Het idee dat we een fatsoenlijke Star Wars game gaan krijgen maakt me blij. :)
Reviewers overvliegen naar 1 of ander Disney park, daar een beperkte preview laten zien en vervolgens lovende previews krijgen. Ik sta er niet van te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Martinspire schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:47:
[...]

Reviewers overvliegen naar 1 of ander Disney park, daar een beperkte preview laten zien en vervolgens lovende previews krijgen. Ik sta er niet van te kijken ;)
Ik geef EA/Respawn in dit geval het voordeel van de twijfel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
mark777 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:00:
Is dit nu echt een serieuze vraag? Het enige wat ze gemeen hebben is Star Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na wat nieuwe gameplay gezien te hebben kan ik niets anders zeggen dan dat dit een dikke must-have titel voor mij gaat worden.En het is nog een EA game ook. ;)

UPDATE
Ze gaan ook nog eens voor een hoge framerate mode: https://www.pushsquare.co...solution_modes_on_ps4_pro

Sorry dat ik zo hype ben maar na Star Wars Rogue Squadron II[Gamecube] heb ik nooit meer een goede Star Wars game gespeeld.En ten tijden van Knights of the Old Republic was ik met Nintendo consoles bezig.

Over moeilijkheidsgraden: https://gamer.nl/artikele...-ps4-pro-en-xbox-one-x-2/

Omdat de game soort van metroidvania achtige gebieden zal hebben heeft men besloten om geen Newgame+ toe te voegen aan de game heb ik begrepen.

[ Voor 79% gewijzigd door jori040 op 18-10-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
EA is al eventjes geen keurmerk meer voor mij. Na het lootbox verhaal in Battlefront 2...

Het lijkt er op dat ze geleerd hebben uit hun fouten, toch als het over deze titel gaat, maar ik kijk de kat toch nog even uit de boom. De review hier op tweakers en de reacties van spelers zullen me al dan niet over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
.jef schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:47:
[...]

EA is al eventjes geen keurmerk meer voor mij. Na het lootbox verhaal in Battlefront 2...

Het lijkt er op dat ze geleerd hebben uit hun fouten, toch als het over deze titel gaat, maar ik kijk de kat toch nog even uit de boom. De review hier op tweakers en de reacties van spelers zullen me al dan niet over de streep trekken.
Ja ook EA kan van zijn fouten gaan leren. ;)

Er was ook een tijd dat ik van EA als uitgever hield:
- Mass Effect 2 & 3
- Crysis 2 & 3
- Dead Space 1 & 2
- Kingdoms of Amalur

Deze games heb ik kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Martinspire schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:47:
[...]

Dus.. wat elke publisher doet? Wat is er dan zo speciaal aan nu?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

corset schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:24:
[...]

Dus.. wat elke publisher doet? Wat is er dan zo speciaal aan nu?
Dat een Disneyland + Star Wars walhalla wat meer indruk maakt dan naar de lokale kartbaan met wat demo booths...

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:50:
[...]

Dat een Disneyland + Star Wars walhalla wat meer indruk maakt dan naar de lokale frietkot
Ik heb nog wel net het vertrouwen dat een previewer games en het verblijf in Disneyland gescheiden kan houden.

De ontwikkelaar maakt er ook geen geheim van dat ze veel dingen kopiëren van andere games want in een Star Wars jasje is dat prima.En met een God of War 3 director[je ziet zijn invloed in de game goed] kan het nooit geen bagger worden. ;)

TIP:Check op Youtube wat nieuwe beelden.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 18-10-2019 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Star Wars Jedi: Fallen Order vereist ruim 40GB schijfruimte

De Xbox Store is er weer als eerste bij en geeft bij de game aan dat er 43GB vereist is op de Xbox One. Dat ligt meestal in lijn met wat de game op de PlayStation 4 ook vereist, dus ga van ruim 40GB uit.
Net zoals Need For Speed geen grote game qua schijfruimte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:59

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit die laatste gameplay demo te kijken. Animaties zijn wel soms om te huilen..
Graphics ook niet fantastisch. En de algehele vibe is uncharted in space maar dan heel matig..
Verwacht er niet veel van maar laat me graag verrassen. Sowieso ea game dus serieuze reviews afwachten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-06 23:27
Ik heb dit spel nu een week of 2 op mn radar staan. Nooit een star wars game gespeeld, moet eerlijk zeggen dat het verhaal mij ook niet echt interesseert, Het is meer de sfeer en de DS achtige combat die mij aanspreekt maarr...

Kan ik ergens achter halen of ik dit spel op de pc met een ps4 controller kan spelen? op steam kan je heel makkelijk zien of dit wordt gesupport, maar op origins kan ik hier niet zo 123 iets over terug vinden.

Of is dit tegenwoordig bijna standaard bij elk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 20-06 09:44
Deze game komt er sowieso. Ik ga er niet van uit dat deze game heel slecht gaat worden. Of het een 7 wordt of een 9 is nog helemaal afhankelijk van de reviews.

Ik ben alleen een groot voorstander van games als God of War, die gewoon een goede singleplayer ervaring neerzetten. Dus vandaar dat ik achter deze game sta (en ik ben een ietsie pietsie Star Wars fan :9 ). Laat EA maar zien dat het nog bestaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 30-10-2019 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Dubrillion
Op basis van de laatste previews denk ik ook dat dit spel tussen van aardig tot heel goed kan gaan scoren.Misschien dat de lengte van het spel nog wat roet in het eten kan gooien maar verder verwacht ik geen gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
jori040 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:50:
@Dubrillion
Op basis van de laatste previews denk ik ook dat dit spel tussen van aardig tot heel goed kan gaan scoren.Misschien dat de lengte van het spel nog wat roet in het eten kan gooien maar verder verwacht ik geen gekke dingen.
In de reviews gaven ze aan dat ze in 3 uur nog steeds op dezelfde planeet waren. En dat het wel net als God of War is, dat als je een nieuwe skill heb je nieuwe deuren kan openen. Dus ja, je zal wel veel back tracken op dezelfde planeet. Maar als de gameplay goed is ben ik tevreden.

Beetje hetzelfde als Spiderman PS4. De campaign doe je in 10 a 12 uur. Maar met alle extra's erom heen zat ik op 30 uur geloof ik. Dan wil ik best 60 euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dubrillion schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

In de reviews gaven ze aan dat ze in 3 uur nog steeds op dezelfde planeet waren. En dat het wel net als God of War is, dat als je een nieuwe skill heb je nieuwe deuren kan openen. Dus ja, je zal wel veel back tracken op dezelfde planeet. Maar als de gameplay goed is ben ik tevreden.

Beetje hetzelfde als Spiderman PS4. De campaign doe je in 10 a 12 uur. Maar met alle extra's erom heen zat ik op 30 uur geloof ik. Dan wil ik best 60 euro betalen.
Puur persoonlijk maak ik me niet druk om de lengte hoor.Met alle extra's zal 30 uur bv prima zijn voor mij.

Ik heb er zin in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dubrillion schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:54:
[...]

Dat klinkt erg goed, zou het dan echt zo zijn?
Komt er na jaren weer een volwaardige Single Player game van Star Wars *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ze geven zelf aan dat er geen microtransacties op multiplayer in zit. Dat er misschien betaalde DLC in komt vind ik best. Als het maar in de vorm van story DLC is, wil ik er best voor betalen. Voor een nieuwe crystal kleur voor me lightsaber ga ik niet betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dubrillion schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:53:
Ze geven zelf aan dat er geen microtransacties op multiplayer in zit. Dat er misschien betaalde DLC in komt vind ik best. Als het maar in de vorm van story DLC is, wil ik er best voor betalen. Voor een nieuwe crystal kleur voor me lightsaber ga ik niet betalen!
Multiplayer? Bedoel je singleplayer?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:49
De launch trailer is hier blijkbaar nog niet gepost:

Hoewel lichtjes skeptisch na de E3 showing, ben ik toch wat nieuwsgierig geworden. Waarschijnlijk wordt dit een budget-price buy voor me nadat de PC eindelijk eens een upgrade krijgt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

JackAvery schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:56:
De launch trailer is hier blijkbaar nog niet gepost:

[YouTube: Star Wars Jedi: Fallen Order – Launch Trailer]

Hoewel lichtjes skeptisch na de E3 showing, ben ik toch wat nieuwsgierig geworden. Waarschijnlijk wordt dit een budget-price buy voor me nadat de PC eindelijk eens een upgrade krijgt...
Na het zien van deze trailer ben ik nog meer hyped _/-\o_
Wat lijkt me dit een heerlijke game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Ik ga deze maand lekker aan m'n Star Wars trekken komen:12 nov de nieuwe StarWars serie op Disney+ en 15 nov deze game. :)

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 03-11-2019 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Precies. En tegen de tijd dat Mando een beetje op ze einde loopt en je deze game hebt uitgespeeld (ik weet niet hoeveel je gamed ;) ) komt deeltje 9 in de bios. Leuke afsluiter van het jaar zo!

Laten we hopen dat alle 3 gewoon goede content is. En dat de fandom weer een beetje op 1 lijn komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wat ik er tot nu toe van gezien heb ben ik redelijk enthousiast. Daarbij ben ik wel een Star Wars fanboy, maar wacht wel tot de game een tijdje uit is voor eventuele aanschaf.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Voor mij hangt het echt van de reviews en de eerste gebruikerservaringen af of ik de game snel ga halen. Opzich zou ik heel veel zin hebben in een echt goede Star Wars game, maar ik wil er wel zeker van zijn dat de gehele game goed is en ik hoop dat de reviews daar wat duidelijkheid over kunnen verschaffen. En hoop ook dat de moeilijkheidsgraad wel op een bepaald niveau zit, want bepaalde lightsaber gevechten mogen van mij wel een echte uitdaging zijn.

Ik sluit me ook aan bij de posts hierboven: er komt een mooie Star Wars tijd aan de komende tijd en ik hoop ook echt dat alle content van goede kwaliteit gaat zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Wel grappig dat voor één van de weinige EA titels die ik eerder zou willen spelen ze geen early access aanbieden via EA Access.
Dan maar wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

*O* Heb er onwijs veel zin in , waarom komen veel leuke titels tegelijk uit :o ?
  • Cod Modern Warfare
  • Nfs Heat
  • Star Wars Jedi Fallen order
  • Pokemon Sword
Tijd te weinig om alles te spelen, vooral nu Dragon Ball Kakarot in Januari uitkomt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:18:
*O* Heb er onwijs veel zin in , waarom komen veel leuke titels tegelijk uit :o ?
  • Cod Modern Warfare
  • Nfs Heat
  • Star Wars Jedi Fallen order
  • Pokemon Sword
Tijd te weinig om alles te spelen, vooral nu Dragon Ball Kakarot in Januari uitkomt _/-\o_
En dan komen Sword en Jedi nog op dezelfde dag ook |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dubrillion schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:45:
[...]

En dan komen Sword en Jedi nog op dezelfde dag ook |:( O-)
Alleen Sword krijg ik niet op release dag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
G_Dragon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:09:
[...]

Alleen Sword krijg ik niet op release dag binnen
Ik koop zulke spellen van digitaal. Die verkoop je niet zo snel door.

Ik heb me ook gelijk even verdiept in Kakarot en NFS Heat.
Zien er ook wel cool uit. Ik wist niet dat Kakarot zo groots was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dubrillion schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:14:
[...]

Ik koop zulke spellen van digitaal. Die verkoop je niet zo snel door.

Ik heb me ook gelijk even verdiept in Kakarot en NFS Heat.
Zien er ook wel cool uit. Ik wist niet dat Kakarot zo groots was!
Serieus digitaal voor de Switch? dat neemt wel veel meer ruimte in op je SD kaart he, dat is voor mij de enige reden waarom ik geen digitale games voor de Switch koop.

Dbz Kakarot is de Dbz open world RPG game waarop de hardcore fans al meer dan 10 jaar wachten, de map die ik gedeeld heb is alleen nog maar Earth en ze zeiden dat je naar veel planeten kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
G_Dragon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:11:
[...]

Serieus digitaal voor de Switch? dat neemt wel veel meer ruimte in op je SD kaart he, dat is voor mij de enige reden waarom ik geen digitale games voor de Switch koop.

Dbz Kakarot is de Dbz open world RPG game waarop de hardcore fans al meer dan 10 jaar wachten, de map die ik gedeeld heb is alleen nog maar Earth en ze zeiden dat je naar veel planeten kon.
Jips. Heb dan ook een grotere SD kaart erin zitten. Mario Kart, Zelda en volgende week Sword erop. Die verkoop ik toch niet meer door.

Ja ik heb even zitten kijken. Ziet er leuk uit als ik nog eens een vakantie heb waarin ik even lekker wilt gamen! Toch een hoog nostalgie factor als ik DBZ zie O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:11
3e titel die ik met Origin acces premium graag wil spelen (na BF5 en Anthem) Kan het voor mij al uit die €100 per jaar. Ben heel benieuwd naar deze game. Vooral omdat het een pure SP game is.
Als het een beetje zoals TOmb Raider is dan kan ik me er zeer goed mee vermaken!

Vrijdag avond mn zoon ook deze game en dan samen naast elkaar gamen :) nu al zin in.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste