Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
beebie121 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:25:
3e titel die ik met Origin acces premium graag wil spelen (na BF5 en Anthem) Kan het voor mij al uit die €100 per jaar. Ben heel benieuwd naar deze game. Vooral omdat het een pure SP game is.
Als het een beetje zoals TOmb Raider is dan kan ik me er zeer goed mee vermaken!

Vrijdag avond mn zoon ook deze game en dan samen naast elkaar gamen :) nu al zin in.
Volgens mij komt deze niet naar Origin Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
bram1984 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
[...]

Volgens mij komt deze niet naar Origin Access.
ik heb premium he.

quote:
Hey there!

I hope you had a great time watching EA Play.

To confirm - EA and Origin Access members will get a 10% discount on purchasing the game and Origin Access Premier subscribers can play the deluxe edition of the game at launch.

--Tom

Bron: https://answers.ea.com/t5...rigin-access/td-p/7795678

vanaf 11 november kan ik hem pre-loaden :)

[ Voor 3% gewijzigd door beebie121 op 06-11-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-09 13:14
dvd-linden schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:20:
Voor mij hangt het echt van de reviews en de eerste gebruikerservaringen af of ik de game snel ga halen. Opzich zou ik heel veel zin hebben in een echt goede Star Wars game, maar ik wil er wel zeker van zijn dat de gehele game goed is en ik hoop dat de reviews daar wat duidelijkheid over kunnen verschaffen. En hoop ook dat de moeilijkheidsgraad wel op een bepaald niveau zit, want bepaalde lightsaber gevechten mogen van mij wel een echte uitdaging zijn.

Ik sluit me ook aan bij de posts hierboven: er komt een mooie Star Wars tijd aan de komende tijd en ik hoop ook echt dat alle content van goede kwaliteit gaat zijn.
Tuurlijk verwacht ik geen Dark Souls achtige moeilijkheidsgraad maar in de combat mag idd best iets van uitdaging zitten.Op dit gebied heb ik op moment mijn twijfel.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 06-11-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
beebie121 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:59:
[...]

ik heb premium he.

quote:
Hey there!

I hope you had a great time watching EA Play.

To confirm - EA and Origin Access members will get a 10% discount on purchasing the game and Origin Access Premier subscribers can play the deluxe edition of the game at launch.

--Tom

Bron: https://answers.ea.com/t5...rigin-access/td-p/7795678

vanaf 11 november kan ik hem pre-loaden :)
Ah zo. Ik dacht dat je bedoelde dat je eerder kon spelen of zo.
jori040 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:37:
[...]

Tuurlijk verwacht ik geen Dark Souls achtige moeilijkheidsgraad maar in de combat mag idd best iets van uitdaging zitten.Op dit gebied heb ik op moment mijn twijfel.
De hoogste moeilijkheidsgraad schijnt aardig in de buurt te komen. Stuk kleinere parry windows onder anderen + vijanden die meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
jori040 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:37:
[...]

https://www.bright.nl/tes...rder-game-review-ea-kopen

Hier zeggen ze dat het best moeilijk is.
Ben wel benieuwd eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@bram1984 @beebie121
Door jullie heb al weer wat vetrouwen in dat in dat onderdeel. :)

Mochten de reviews massaal gaan klagen dat er teveel geleende shit van andere games in zit dat tel ik er een punt bij want in een Star Wars jasje mag dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Over reviews gesproken: het is eng stil rondom deze game. Normaal zie je wel wat tweets van gasten die een copy ontvangen hebben en wat teasers plaatsen. De datum van het embargo is zelfs nog niet eens bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:22:
Over reviews gesproken: het is eng stil rondom deze game. Normaal zie je wel wat tweets van gasten die een copy ontvangen hebben en wat teasers plaatsen. De datum van het embargo is zelfs nog niet eens bekend.
Ik was ook al op zoek naar een datum.Zou best kunnen dat de reviews op dag van release komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
Ja ik heb van de week ook al even op Google gezocht. Over het algemeen zie je bij de games waar ze echt veel vertrouwen in hebben dat de embargo ''ruim'' van te voren is.
Dus als deze pas op Vrijdag de 15de komt, zou dat een indicatie kunnen zijn.

Ik hoop persoonlijk dat dit gewoon een hele dikke game wordt, met een leuk hoog cijfer en voldoende sales. Om ook aan EA te bewijzen dat SP Star Wars games gewoon nog geld opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ben voorzichtig en gok op een 80 op Metacritic.

Wil trouwens niet zeggen dat het in mijn ogen niet meer kan verdienen maar met het huidige klimaat ben ik op review gebied voorzichtig.Bv Metro Exodus vind ik een geval dat beter had verdient qua reviews.

[ Voor 68% gewijzigd door jori040 op 06-11-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
jori040 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:21:
Ben voorzichtig en gok op een 80 op Metacritic.

Wil trouwens niet zeggen dat het in mijn ogen niet meer kan verdienen maar met het huidige klimaat ben ik op review gebied voorzichtig.Bv Metro Exodus vind ik een geval dat beter had verdient qua reviews.
Ben ik ook bang voor. Je gaat automatisch reviewers krijgen die zeggen: ''EA is sh*t'' of ''The Last Jedi ruined my childhood'' |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gelukkig nog geen embargo datum. Dan kunnen de EA kindjes niet gelijk klaar zitten om te reviewbomben op metacritic want EA is de duivel!!!

Dat gaat de reviews 100% zeker omlaag halen, mensen die niet zelfstandig kunnen nadenken en blind de schreeuwende kudde achtervolgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

de beste reviewer ben je uiteindelijk toch zelf :)
laat ze maar schreeuwen, veranderd mijn mening over de game niet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:43:
de beste reviewer ben je uiteindelijk toch zelf :)
laat ze maar schreeuwen, veranderd mijn mening over de game niet.
precies, dat hele kudde gedrag van "EA/Ubi/Epic is kut, want reddit zegt het!" is niks voor mij :+ geef mij maar gewoon een goede game, ongeacht de studio!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Iemand heeft een vroeg exemplaar kunnen bemachtigen en heeft zijn/haar eerste indrukken spoilervrij op Reddit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@JackAvery
Die info klinkt goed.

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 09-11-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Klinkt goed hoor. Even de vrouw overtuigen dat ik vrijdag de nieuwe Pokémon EN Jedi Fallen order nodig heb op 1 dag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dubrillion schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:24:
Klinkt goed hoor. Even de vrouw overtuigen dat ik vrijdag de nieuwe Pokémon EN Jedi Fallen order nodig heb op 1 dag! :D
Een prachtig najaar qua games!
Met deze en Death Stranding ben ik tot eind dit jaar wel zoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Reviews droppen, als ik het goed zeg, vrijdagochtend om 6 uur.

https://opencritic.com/game/7407/star-wars-jedi-fallen-order

Ik hoop dat dit late embargo niks zegt over het vertrouwen in de game, maar eerder van Disney afkomstig is ofzo. Die schijnen eerder met een SW film of serie zoiets gedaan te hebben om spoilers zoveel mogelijk te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:55:

Ik hoop dat dit late embargo niks zegt over het vertrouwen in de game, maar eerder van Disney afkomstig is ofzo. Die schijnen eerder met een SW film of serie zoiets gedaan te hebben om spoilers zoveel mogelijk te vermijden.
:) Hopelijk geven die goede reviews, heb er ontzettend zin in

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:55:

Ok, bijzonder inderdaad. Dat voorspelt normaal gesproken niet veel goeds, echter waren de previews aardig positief. Maar goed, dan wordt het niet online bestellen maar na het werk even langs de Media Markt, indien hij goede reviews krijgt.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ze doen dit omdat gamers niks anders kunnen dan zeiken over EA... dus elke review zal gebombed worden door mensen die niks anders te doen hebben dan EA bashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:21:
Ze doen dit omdat gamers niks anders kunnen dan zeiken over EA... dus elke review zal gebombed worden door mensen die niks anders te doen hebben dan EA bashen.
Zit je alu hoedje goed? :+

Het kan allerlei redenen hebben. Ik maak me na de previews geen zorgen. DOOM had bijvoorbeeld helemaal geen reviews vooraf en wordt door velen beschouwd als de beste shooter deze generatie. Ik denk zelf dat het iets vanuit Disney is, zoals het gerucht op ResetERA ook gaat.

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/hTXPlrs8zcSDJJPl_OCeP_ktRMmmIIxJABmkBgoEli4.jpg?auto=webp&s=1ffa3b4300a9a1a608d39db45b7c8649629b5eaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:35:
[...]

Zit je alu hoedje goed? :+

Het kan allerlei redenen hebben. Ik maak me na de previews geen zorgen. DOOM had bijvoorbeeld helemaal geen reviews vooraf en wordt door velen beschouwd als de beste shooter deze generatie. Ik denk zelf dat het iets vanuit Disney is, zoals het gerucht op ResetERA ook gaat.

[Afbeelding]
Gerucht.. zullen we het bij feiten houden? Met geruchten is jou informatie even kloppend als die van mij.

Overigens passend plaatje :+ Waar Death Stranding mij minder en minder hype gaf na elke trailer, begon Star wars dat juist meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:37:
[...]

Gerucht.. zullen we het bij feiten houden? Met geruchten is jou informatie even kloppend als die van mij.

Overigens passend plaatje :+ Waar Death Stranding mij minder en minder hype gaf na elke trailer, begon Star wars dat juist meer te doen
Tja jij zegt letterlijk "Ze doen dit omdat gamers niks anders kunnen dan zeiken over EA... dus elke review zal gebombed worden door mensen die niks anders te doen hebben dan EA bashen." alsof het al een vast gegeven is.

Dan houd ik het toch liever bij geruchten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:00:
[...]

Tja jij zegt letterlijk "Ze doen dit omdat gamers niks anders kunnen dan zeiken over EA... dus elke review zal gebombed worden door mensen die niks anders te doen hebben dan EA bashen." alsof het al een vast gegeven is.

Dan houd ik het toch liever bij geruchten. :)
allebei geruchten, dus allebei even kloppend :) Ik heb mijn info van reddit, jij van een andere site.

Maar goed, 100% off topic.

Iemand al een idee op welke difficulty ze gaan beginnen?

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 11-11-2019 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
corset schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:07:
[...]
Iemand al een idee op welke difficulty ze gaan beginnen?
Mits ik hem ga halen dan ga ik meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad beginnen denk ik. Heb wel zin in een uitdaging met lightsabers 8).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Eerste keer op normaal voor de beleving en de story (hopelijk goed) en daarna op Hard voor de uitdaging!

Ik zit zo te wachten op een goede SP Star Wars game. Net als met Force Unleashed vond ik het eerste deeltje best sterk. Met Leia, Organa en de start van de Rebellion!

[ Voor 44% gewijzigd door Dubrillion op 11-11-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik laat het een beetje afhangen van de algemene consencus/reviews. Als ik op Hard een Sekiro-achtige moeilijkheidsgraad krijg, dan sla ik even over. Maar als het eerlijk en uitdagend is, maar niet extreem moeilijk, dan pak ik meteen Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:12:
Ik laat het een beetje afhangen van de algemene consencus/reviews. Als ik op Hard een Sekiro-achtige moeilijkheidsgraad krijg, dan sla ik even over. Maar als het eerlijk en uitdagend is, maar niet extreem moeilijk, dan pak ik meteen Hard.
Hoe kan je nou denken dat een game als Star Wars die moeilijkheidsgraad zou kunnen hebben :? Denk eerder dat je zorgen moet hebben dat hij niet te makkelijk is.

Wel een beetje bout dat de reviews pas de 15e online komen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

jori040 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:22:
[...]

Hoe kan je nou denken dat een game als Star Wars die moeilijkheidsgraad zou kunnen hebben :? Denk eerder dat je zorgen moet hebben dat hij niet te makkelijk is.

Jij hebt blijkbaar de previews niet gelezen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat de game te makkelijk wordt (in ieder geval op de hoogste difficulty niet).

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Odieus schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
[...]

Jij hebt blijkbaar de previews niet gelezen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat de game te makkelijk wordt (in ieder geval op de hoogste difficulty niet).
Klopt maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat het nooit zo moeilijk als een Sekiro/Dark Souls gaat zijn.Het is wel Dark Souls achtige combat maar nooit zo moeilijk als je de previews leest/kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:22:
[...]

Omdat de previews aangeven dat dit zo is? Hoe kan jij nou weten dat het niet zo moeilijk zal zijn? Als je 3 of 4 difficulties hebt, kun je de game als dev met een gerust hart heel moeilijk maken op de hoogste. Kijk naar God of War. Ik denk dat die op sommige momenten nog een stuk moeilijker is dan Sekiro op de hogere moeilijkheidsgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:53:
[...]

Omdat de previews aangeven dat dit zo is? Hoe kan jij nou weten dat het niet zo moeilijk zal zijn? Als je 3 of 4 difficulties hebt, kun je de game als dev met een gerust hart heel moeilijk maken op de hoogste. Kijk naar God of War. Ik denk dat die op sommige momenten nog een stuk moeilijker is dan Sekiro op de hogere moeilijkheidsgraden..
Op zich kan kunnen we er nog niets over zeggen want er zijn ook games die op de hoogste moeilijkheidsgraad niet meer eerlijk zijn en dat is een game als bv Dark Souls wel.We gaan het zien hoeveel focus de ontwikkelaar heeft gehad op het combat systeem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
IK ga zelf hopen voor sekiro/souls like <3 niet meer die faceroll junk van tegenwoordig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:03:
[...]

Op zich kan kunnen we er nog niets over zeggen want er zijn ook games die op de hoogste moeilijkheidsgraad niet meer eerlijk zijn en dat is een game als bv Dark Souls wel.We gaan het zien hoeveel focus de ontwikkelaar heeft gehad op het combat systeem. ;)
Vandaar dat ik ook zei "Maar als het eerlijk en uitdagend is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nog weinig buzz hier voor vrijdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:18:
Als het vrijdag een prima game blijkt te zijn dan gaat het hier denk wel los. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik ben heel erg benieuwd hoe de game als geheel uit gaat pakken hoor! En mocht het allemaal goed zijn dan kijk ik er ook erg naar uit om het te gaan spelen. Maar ik wacht het allemaal even af totdat het embargo verlopen is...

Vanavond eerst maar eens de eerste aflevering van The Mandalorian kijken om het Star Wars einde van 2019 af te trappen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik speel meer games dan dat ik er over praat :+

Nu nog te druk met borderlands,

vanaf vrijdag met Star Wars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 03:05
The Mandalorian is trouwens wel genieten zeg. Ik ben blij dat ik mijn abonnementje bij Disney + nog even heb laten doorlopen. Kreeg er toch wel een heerlijk Return of the Jedi gevoel bij, kan niet anders of deze serie moet heel groots gaan worden.

Hierdoor ook wel extra zin gekregen in Fallen Order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Heb wel zin in deze game maar ga nog wel even wachten met aanschaffen. Dikke kans dat er rond Black Friday acties rond EA games zijn, was vorige keer met Battlefield V ook het geval.

Ben ook nog met Outer Worlds bezig dus die houdt me nog wel even zoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Hier de difficulty opties.

https://m.imgur.com/a/Y9Qnq4n

• Dubrillion
Super duidelijk uitgelegd!

• jori040
Kon het niet laten om een stukje walkthrough op Youtube te checken.Mooie game in 1080p/60fps-mode[PS4 versie]

• bram1984
jori040 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:02:
Kon het niet laten om een stukje walkthrough op Youtube te checken.Mooie game in 1080p/60fps-mode[PS4 versie]
Animaties zijn alleen matig. Je kan wel zien dat Respawn geen ervaring heeft met third person.

• Farabi
  • Niet online
na de teleurstelling van death stranding, kijk ik naar deze uit. ik hoop dat het een uncharted,ac, god of war, sekiro mix is zoals ze zeggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:13:
na de teleurstelling van death stranding, kijk ik naar deze uit. ik hoop dat het een uncharted,ac, god of war, sekiro mix is zoals ze zeggen..
En dat is het. Heb al meerdere ervaringen gelezen op Era en Reddit van mensen die de game al spelen.

Hoogste moeilijkheidsgraad is zelfs Souls/Sekiro niveau. Niet opletten/greedy zijn = dood.

Edit: Krijg zojuist een mail van YGZ dat mijn copy vandaag tussen 5 en 10 uur arriveert. Morgen een weekendje naar Londen, maar vanavond alvast mooi een beginnetje maken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2019 09:31 ]

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:16:
[...]

En dat is het. Heb al meerdere ervaringen gelezen op Era en Reddit van mensen die de game al spelen.

Hoogste moeilijkheidsgraad is zelfs Souls/Sekiro niveau. Niet opletten/greedy zijn = dood.

Edit: Krijg zojuist een mail van YGZ dat mijn copy vandaag tussen 5 en 10 uur arriveert. Morgen een weekendje naar Londen, maar vanavond alvast mooi een beginnetje maken. :)
ah man, ik zit zwaar te twijfelen om hem te bestellen, zodat ik hem morgen op de mat heb :P

is er toevallig een winkel waar je hem vandaag kan afhalen eigenlijk? zal wel niet.

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Ik maak er altijd een sport van om games minimaal een dag van tevoren te bemachtigen. Helaas wordt dit steeds lastiger :) Ik ga na het werk langs bij de MM in Amersfoort. You never know!
Hamazaki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:38:
[...]

ah man, ik zit zwaar te twijfelen om hem te bestellen, zodat ik hem morgen op de mat heb :P

is er toevallig een winkel waar je hem vandaag kan afhalen eigenlijk? zal wel niet.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 20:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hamazaki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:13:
Wat was jouw teleurstelling met Death Stranding? Puur uit nieuwsgierigheid, kan de game niet spelen (geen PS4)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
Hopen dat de reviews goed zijn als ik morgen wakker word, haal hem gelukkig op de pc dus hoef niet de deur uit.

Zo als het eruit ziet ga ik denk ik voor de difficulty ''Jedi master'' lijkt mij uitdagend genoeg. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 14-11-2019 12:16 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 18:20
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:14:
Hopen dat de reviews goed zijn als ik morgen wakker word, haal hem gelukkig op de pc dus hoef niet de deur uit als ik wakker word.

Zo als het eruit ziet ga ik denk ik voor de difficulty ''Jedi master'' lijkt mij uitdagend genoeg. :)
Je kan ook Access Premier nemen, kost 15 euro per maand.

• Ambition88
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:17:
[...]

Je kan ook Access Premier nemen, kost 15 euro per maand.
Thnx voor de tip, maar als ik hem haal, haal ik hem sowieso op steam. :+

• NotSoSteady
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:17:
[...]

Thnx voor de tip, maar als ik hem haal, haal ik hem sowieso op steam. :+
Ik normaal ook, maar het prijsverschil was ditmaal te groot voor een game die ik nooit weer ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Zo. Net besteld. Als dit spel ook misgaat, word ik depressief tot ghost of tsushima.
Angeloonie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:22:
[...]

Wat was jouw teleurstelling met Death Stranding? Puur uit nieuwsgierigheid, kan de game niet spelen (geen PS4)
eentonige, saaie MG5-achtige gameplay (waar ik trauma's van had) + onduidelijke menu's, onduidelijke termen. (wat moet ik meenemen?, wat heb ik in mijn inventarisatie?). hele warboel voor mij. (zal wel aan mij liggen)

Ik heb het spel eerder gespeeld (MGS5). Bijna alles is ervan gekopieerd (map/kaart). dus het woord 'innovatie' viel vies tegen bij mij.

pluspunten: prachtige cutscenes + boeiende verhaal (waar Kojima altijd in uitblinkt)

[ Voor 92% gewijzigd door Farabi op 14-11-2019 13:16 ]

• jori040
calivaty schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:58:
Ik maak er altijd een sport van om games minimaal een dag van tevoren te bemachtigen. Helaas wordt dit steeds lastiger :) Ik ga na het werk langs bij de MM in Amersfoort. You never know!

[...]
Zo tot 2018 was ik altijd kampioen in die sport. ;) Zeker nu de speelgoedwinkels haast verleden tijd zijn is het een dag voor release zeldzaam om te scoren.

Kreeg er altijd een soort kick van als ik die grote game dan al dagen eerder had. ;)

Edit:Kom net een bericht tegen dat de game een SP van 10 uur heeft.Dat kan morgen een beetje fatsoenlijke score in de weg gaan staan.

Edit:Er is dan nog een beetje content om tot 100% te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 14-11-2019 14:29 ]

• bram1984
jori040 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:51:
[...]

Zo tot 2018 was ik altijd kampioen in die sport. ;) Zeker nu de speelgoedwinkels haast verleden tijd zijn is het een dag voor release zeldzaam om te scoren.

Kreeg er altijd een soort kick van als ik die grote game dan al dagen eerder had. ;)

Edit:Kom net een bericht tegen dat de game een SP van 10 uur heeft.Dat kan morgen een beetje fatsoenlijke score in de weg gaan staan.
De game heeft alleen maar een singleplayer, maar waar lees je dat? Ik heb al diverse malen gelezen dat je 15 á 20 uur bezig bent als je puur het verhaal uitspeelt, maar er met exploren nog een flink aantal uren bij opgeteld kan worden.

• jori040
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:30:
[...]

De game heeft alleen maar een singleplayer, maar waar lees je dat? Ik heb al diverse malen gelezen dat je 15 á 20 uur bezig bent als je puur het verhaal uitspeelt, maar er met exploren nog een flink aantal uren bij opgeteld kan worden.
op het 9lives forum.Voor de grap eens een check gedaan en kom tot de conclusie dat 10 a 15 uur voor een action-adventure game vrij normaal is.

[ Voor 27% gewijzigd door jori040 op 14-11-2019 14:42 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Kunnen mensen al spelen?
Door de Xbox op nieuw Zeeland te zetten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
G_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:51:
Kunnen mensen al spelen?
Door de Xbox op nieuw Zeeland te zetten..
Ja en veel mensen hebben de game al. Mijn exemplaar is onderweg as we speak. Wordt vanavond geleverd na 5.

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:52:
[...]

Ja en veel mensen hebben de game al. Mijn exemplaar is onderweg as we speak. Wordt vanavond geleverd na 5.
wat zijn de eerste indrukken? al iets bekend?

• NotSoSteady
Ik speel inmiddels ook op de pc. Ziet er mooi uit.

• Farabi
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:15:
graag verdere details :P hoe is de gameplay? is het uncharthed/ac/sekiro-achtig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hamazaki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:17:
[...]

graag verdere details :P hoe is de gameplay? is het uncharthed/ac/sekiro-achtig?
Nou ik heb er net 20 minuten opzitten dus het is nog wat vroeg, maar het is een beetje Tomb Raider/Uncharted-achtig tot nu toe.

• Dubrillion
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:15:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

• NotSoSteady
Dubrillion schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:25:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Uitloggen bij Origin, Tunnelbear Nieuw-Zeeland, inloggen en gamen.

• Farabi
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:21:
[...]

Nou ik heb er net 20 minuten opzitten dus het is nog wat vroeg, maar het is een beetje Tomb Raider/Uncharted-achtig tot nu toe.
oh super. net wat ik wilde horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NVmiQN6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QRG4aCM.jpg
.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/snr4ugY.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oAVgGFl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vXIUm3n.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 14-11-2019 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:26:
[...]

Uitloggen bij Origin, Tunnelbear Nieuw-Zeeland, inloggen en gamen.
Dankje. Ben wel erg benieuwd naar de reviews!

• Ambition88
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:21:
[...]

Hoe is de combat tot nu toe, beetje uitdagend/bevredigend? en op welke difficulty speel jij? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik heb net naar een stukje van een stream op Twitch zitten kijken en vond het er toch wel erg tof uitzien. De combat ziet er goed uit!

Alleen de ren animatie van Cal ziet er nogal mongolisch uit, maar goed, dat valt nog wel te overzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:55:
[...]

Hoe is de combat tot nu toe, beetje uitdagend/bevredigend? en op welke difficulty speel jij? :)
Tot nu toe zijn het wat eenvoudige gevechten geweest met Stormtroopers, maar ik heb me daar prima mee vermaakt. Ik speel een niveau onder de hoogste moeilijkheidsgraad. Door goed te timen kun je onder andere de 'kogels' terugvuren. Het eerste gedeelte is vooral kennismaken met alle mogelijkheden en dat is erg goed gedaan moet ik zeggen, want je hebt toch minder het gevoel dat het een tutorial betreft.

• Ambition88
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:12:
[...]

Tot nu toe zijn het wat eenvoudige gevechten geweest met Stormtroopers, maar ik heb me daar prima mee vermaakt. Ik speel een niveau onder de hoogste moeilijkheidsgraad. Door goed te timen kun je onder andere de 'kogels' terugvuren. Het eerste gedeelte is vooral kennismaken met alle mogelijkheden en dat is erg goed gedaan moet ik zeggen, want je hebt toch minder het gevoel dat het een tutorial betreft.
Goed om te horen! die difficulty wil ik ook gaan spelen, pittig maar niet tè al is het nog wat vroeg idd om daar een goed beeld van te hebben. :)

Maak me nog wel een beetje zorgen om de lengte 20 uur vind ik nog wel oke maar 15 vind ik wel magertjes hoor.. #zeikmode :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
NotSoSteady schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:12:
[...]

Stormtroopers zijn altijd extreem dom in het Star Wars universum dus dan doen ze goed. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
Fijn als je op YouTube een review zoekt.... En dan een stream krijgt. Oke die kan ik nog wel omzeilen en niet kijken. Maar dan heb je er mensen tussen zitten.....

De plaatsen een video met: Final cutscene. En dan met een leuke spoiler achtige thumbnail. Ik ben niet zo zeer voor de doodstraf, maar zulke mensen mogen ze van mij aan het kruis nagelen! :D

• bram1984
Mijne is afgeleverd. Zometeen meteen installeren.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:20
Ik ben hem nu ook aan het installeren. Hopen dat ik vanavond al even kan proberen. Weet iemand of de Nvidia driver verplicht is?

EDIT: Nee dus, speel nu op high settings 60 fps met een GTX 970. Heel soms een kleine fps drop maar dat is misschien wel minder als ik wel die driver update.

[ Voor 38% gewijzigd door raiders op 14-11-2019 22:37 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
Veel plezier allen die vandaag al kunnen spelen! En ik hoor graag jullie eerste ervaringen met de game aan. Ben reuze benieuwd naar de gebruikerservaringen.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Heb beetje wat streams gechecked net maar wtf ziet de wereld er dood uit zeg, lijkt wel alsof er bijna geen npcs zijn en je vooral beetje aan het rond klimmen/springen bent ala uncharted.

Nja maar is de reviews afw8en.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ben 10 minuten bezig, score tot nu toe: een 10 vanwege de gigantische ondertitels. :p

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 21:44
net ook even gespeeld nadat ik via een VPN (rusland) voor 59 euro een jaar abo op Origin Access Premier heb afgesloten.

Echt helemaal mijn ding dit...uncharted/tomb raider in een star wars jasje. ik vind het prachtig.

• Ambition88
Michel242186 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:30:
net ook even gespeeld nadat ik via een VPN (rusland) voor 59 euro een jaar abo op Origin Access Premier heb afgesloten.

Echt helemaal mijn ding dit...uncharted/tomb raider in een star wars jasje. ik vind het prachtig.
Hm ik hoorde deze vergelijking vaker voorbij komen, los van dat beide spellen imo soort van hetzelfde zijn (beide exploration shooters) voelt het niet meer als een darksouls/uncharted combi? dat zou ik toch eerder
verwachten en waar ik stiekem ook een beetje op hoop, iig de combat dan.

Grr dacht dat ik om 12 uur al los kon gaan op steam, blijkbaar pas morgen ochtend 6 uur... nog even wachten dus. :+ Wordt trouwens mn 1e star wars game ben heel benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 14-11-2019 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:18:
[...]

Hm ik hoorde deze vergelijking vaker voorbij komen, los van dat beide spellen imo soort van hetzelfde zijn (beide exploration shooters) voelt het niet meer als een darksouls/uncharted combi? dat zou ik toch eerder
verwachten en waar ik stiekem ook een beetje op hoop, iig de combat dan.

Grr dacht dat ik om 12 uur al los kon gaan op steam, blijkbaar pas morgen ochtend 6 uur... nog even wachten dus. :+ Wordt trouwens mn 1e star wars game ben heel benieuwd.
Dit is geen shooter hoor. Verre van zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:20
Vind het tot nu toe best wel nice. Heb een anderhalf uur gespeeld en moet zeggen dat het soms nog best “lastig” is. Ik speel nu op de medium settings (jedi master?) en je merkt inderdaad dat je best veel moet dodgen en blocken. Gelukkig geen click spammer zoals Battlefront 2 dus.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:33:
[...]

Dit is geen shooter hoor. Verre van zelfs.
Nee dat bedoel ik ook, uncharted en tomb raider beide wel exploration/shooters daarom snap ik die vergelijking niet helemaal. :p

Hoe is jouw ervaring, of heb je nog niet lang gespeeld?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bram1984
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:45:
[...]

Nee dat bedoel ik ook, uncharted en tomb raider beide wel exploration/shooters daarom snap ik die vergelijking niet helemaal. :p

Hoe is jouw ervaring, of heb je nog niet lang gespeeld?
Uurtje of 2 nu. Star Wars sfeertje is op en top. Animaties zijn niet top. Verder heel erg FROM Software achtig. Goed moeilijk op 1 na hoogste difficulty. Shortcuts, interconnected gebieden.

Tot nu toe heel vet over het algemeen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb nog wat gameplay opgenomen op mijn pc.

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:07:
[...]

Uurtje of 2 nu. Star Wars sfeertje is op en top. Animaties zijn niet top. Verder heel erg FROM Software achtig. Goed moeilijk op 1 na hoogste difficulty. Shortcuts, interconnected gebieden.

Damn klinkt goed, krijg er zin van om te spelen! is het verhaal of beter gezegd zijn de cutscenes ook van dermate niveau? animaties zal ik mij denk ik niet teveel aan storen, ben wel wat gewend met al die ubisoft games die ik heb gespeeld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ambition88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:15:
[...]

Damn klinkt goed, krijg er zin van om te spelen! is het verhaal of beter gezegd zijn de cutscenes ook van dermate niveau? animaties zal ik mij denk ik niet teveel aan storen, ben wel wat gewend met al die ubisoft games die ik heb gespeeld. :+
Ja hoor. Allemaal prima.

• jori040
bram1984 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:07:
[...]

Dat klinkt goed. :)
Ben nu zo'n 70% in Death Stranding[GotY materiaal] dus deze kan ik er wel naast spelen.Deze Star Wars game gaat de laatste game aankoop van dit jaar worden voor mij.

Denk je dat het morgen op Metacritic boven de 80 gaat scoren ?

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 14-11-2019 23:25 ]

• bram1984
@jori040 Denk het wel, maar niet boven de 9.

• jori040
Het mag van mij niet boven Death Stranding uitstijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
jori040 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:23:
[...]
Ben nu zo'n 70% in Death Stranding[GotY materiaal] dus deze kan ik er wel naast spelen.Deze Star Wars game gaat de laatste game aankoop van dit jaar worden voor mij.
Off-topic: Ga je Pokémon niet halen? Ik twijfel voor het einde van het jaar nog tussen Death Stranding, Pokémon, Luigi’s Mansion en Star Wars. Maar vrij zeker dat ik morgen naar de winkel rijd om deze te halen, dus dan nog ff kijken welke er verder nog bij komen in 2019 (en moet Link’s Awakening ook nog uitspelen...).

On-topic: Klinkt over het algemeen goed wat ik tot nu toe lees. Morgenochtend de reviews maar eens checken.

[ Voor 14% gewijzigd door dvd-linden op 15-11-2019 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
dvd-linden schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:10:
[...]

Off-topic: Ga je Pokémon niet halen? Ik twijfel voor het einde van het jaar nog tussen Death Stranding, Pokémon, Luigi’s Mansion en Star Wars. Maar vrij zeker dat ik morgen naar de winkel rijd om deze te halen, dus dan nog ff kijken welke er verder nog bij komen in 2019 (en moet Link’s Awakening ook nog uitspelen...).

On-topic: Klinkt over het algemeen goed wat ik tot nu toe lees. Morgenochtend de reviews maar eens checken.
Als je op tijd in slaap wilt vallen of op zoek bent naar een baan bij PostNL dan zou ik Death Stranding nemen. Die game bestaat letterlijk uit niets meer dan: pakketjes ophalen, je lading sorteren met een druk op de knop en pakketjes bezorgen. Over de vijanden en bazen is eigenlijk weinig te zeggen, want die zijn hilarisch slecht. Zelf een groot liefhebber van een goed verhaal, maar dat hoort in mijn ogen wel gepaard te gaan met een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
NotSoSteady schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:16:
[...]

Als je op tijd in slaap wilt vallen of op zoek bent naar een baan bij PostNL dan zou ik Death Stranding nemen. Die game bestaat letterlijk uit niets meer dan: pakketjes ophalen, je lading sorteren met een druk op de knop en pakketjes bezorgen. Over de vijanden en bazen is eigenlijk weinig te zeggen, want die zijn hilarisch slecht. Zelf een groot liefhebber van een goed verhaal, maar dat hoort in mijn ogen wel gepaard te gaan met een uitdaging.
Toevallig heb ik een verleden bij PostNL en dat beviel vrijwel altijd redelijk goed, dus haha. Maar nee, ik heb al best wat gezien van Death Stranding en die game intrigeert me wel. Uiteindelijk zal ik hem zelf moeten spelen om echt te kunnen oordelen, maar het kan goed zijn dat het dan voor een budgetprijsje gaat worden.

Eerst morgen maar eens met lightsabers en the force aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@dvd-linden
Jawel die haal ik ergens in 2020 misschien wel.Zitten wel wat dingen in waarvan ik zeg meh !
Voor nu houd ik het leker bij het geweldige DS & Star Wars.

Reviews: https://www.metacritic.co...ar-wars-jedi-fallen-order Netjes!

Yes! eindelijk een fatsoenlijke Star Wars game !

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 15-11-2019 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Reviews zijn wel goed zeg, toch maar halen vandaag:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Laatst online: 28-09 16:54

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Is dit een prima game om op de PS4 pro te halen of gaat jullie voorkeur uit naar PC?

Steam ID = Ackerfiets

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste