[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
vhal schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:48:
Ik heb sinds gisteren deze game maar eens gehaald, eigenlijk heb ik alleen de "prologue" gespeeld maar ik merk nu al dat ik continue op R1/R2 wil drukken om te vechten :P Blijkbaar zit BB/DS nog in mijn gedachten.

Verder lijkt het een leuk spel maar die vreemde ogen van Cere... :/ Het is net Mass Effect Andromeda v1.04 :+
Cere is zo slecht geanimeerd, dat verpestte voor mij elke cutscene met haar :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

vhal schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:48:

Verder lijkt het een leuk spel maar die vreemde ogen van Cere... :/ Het is net Mass Effect Andromeda v1.04 :+
Tsja... https://www.imdb.com/name/nm0933281/mediaviewer/rm3781274368

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:41

vhal

ಠ_ಠ

Ik begreep al dat ze model stond voor Cere maar iets minder ‘poppy eyes’ kon geen kwaad lijkt mij…

Ondertussen ben ik bezig op de eerste planeet en ik krijg al beetje een “Uncharted meets Tomb Raider meets God of War” gevoel. Het speelt wel lekker weg maar je ziet nu weer van die gebieden/deuren waar je niet kan komen maar wel als je x uur verder bent en een bepaalde ability hebt.

Ik hoop dat de AI wel wat beter wordt van de vijanden. In BB/DS3 ging ik al dood bij de eerste de beste NPC die ik tegenkwam maar tot nu lijkt het een beetje op een R1-spam hack & slash (ik heb de keybinds even aangepast). Eigenlijk mis ik wel de stamina-bar maar schijnbaar heb je die in Sekiro ook niet meer…

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat een frustrerend spel soms.... door een respawn zit ik compleet vast. Waar een deur eerst open was doordat er stormtroopers waren (weathered moment op zeffo) is deze nu dicht en en kan die alleen met 'scomp link' openen.

Geen enkele manier om een gedeelte opnieuw te spelen... :?

Met Force Push zou ik een muur moeten kunnen doorbreken maar die skill komt ook pas later??

edit: uiteindelijk de weg terug gevonden incl shortcut

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 02-01-2020 14:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 06:20

-SaveMe-

-klik-

Ik vind vooral het exploren en de levels uitzoeken erg leuk. Meeste combat ook goed te doen to nu toe. Wel ben ik niet zo goed in parrying, ben meer van het dodgen en rollen, maar dat werkt is vaak niet zo effectief in deze game. Normale troopers en commanders lukt me wel om te parryen, maar beesten en die pulse troopers eigenlijk totaal niet. Zijn die pulse troopers wel te parryen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:51
Ik vind de combat maar klungelig aanvoelen. Kan ook aan mij liggen maar Ninja Gaiden vond ik vroeger supervloeiend aanvoelen en gaf mij het gevoel van volledige controle en was daar ook bad ass in. En hier ben ik maar als een Goofy bezig met het zwiepen van mijn lightsaber, ontwijken, rollen en hopen dat de parry lukt (vaker niet dan wel). Ik overleef het meestal wel maar het ziet er gewoon niet uit hoe ik bezig ben en dan heb ik niet het gevoel dat ik een echte Jedi Knight ben :+

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 04-01-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke abilities heb je nodig, om alles op de levels te kunnen unlocking? Ik heb nu de pull ability en wil terug gaan naar eerdere levels...

En is er een point of no return, of kun je na de story nog overal terug?

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 05-01-2020 02:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Na de story kan je overal naar terug... op 1 ding na, maar dat is ook niet nodig.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks! Heb nu de eerste planeten op 100%, nu op weg naar Dathomir voor de eerste keer.
Zeffo was af en toe wel hellish om je weg naar een bepaald punt (terug) te vinden ...
Vind het back tracken helemaal niet erg, leuk juist om alles proberen te vinden. Paar keer YT nodig gehad, maar meeste zelf gevonden ...

[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 06-01-2020 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
-SaveMe- schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:13:
Zeffo was af en toe wel hellish om je weg naar een bepaald punt (terug) te vinden ...
Vind het back tracken helemaal niet erg, leuk juist om alles proberen te vinden. Paar keer YT nodig gehad, maar meeste zelf gevonden ...
Haha is mij gisteren ook gebeurd. Was helemaal verdwaald op Zeffo en die 3D-maps helpen ook niet. Totdat ik door had dat je op het stoom kon springen voor een boost :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dat wist ik nog wel van de eerste keer dat ik er was. Maar sommige dingen zitten echt goed verstopt en voor sommige dingen moet je best ingewikkelde jumps enzo maken. Zoals op Bogano een secret waar je bij zon heel schuin stuk via wall jumping omhoog moet komen, terug gaan en dan twee lianen pakken met pull en dan weer wall jumpen om ergens hoog te komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:05

SD5k

>4&X

Ik heb hem dit weekend uitgespeeld op Jedi Master, uiteindelijk op 90% completion geëindigd, en daar laat ik het bij. Ik vond het een goede game, maar niet zo goed dat ik hem helemaal wil uitwonen en alle trophies wil halen. Dat doe ik eigenlijk alleen bij games die ik zo goed vind dat ik echt het onderste uit de kan wil halen.

Pluspunten:
- Art direction, ze hebben de Star Wars sfeer uitstekend neer weten te zetten zonder in eindeloze clichés te vervallen
- Level design, het From Software trucje met shortcuts werkte hier fantastisch
- Platform gameplay

Minpunten:
- Gevechten, het voelde voor mij niet direct genoeg aan, vooral het dodgen was naar mijn idee niet super effectief
- Te weinig planeten

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 06-01-2020 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

SD5k schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:33:
Minpunten:
- Gevechten, het voelde voor mij niet direct genoeg aan, vooral het dodgen was naar mijn idee niet super effectief
Dat heb ik ook, maar volgens mij is de combat echt ontworpen om primair te parryen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 21-06 17:23
-SaveMe- schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:02:
[...]

Dat heb ik ook, maar volgens mij is de combat echt ontworpen om primair te parryen ..
Je eigen animatie moet eerst af zijn, dan werkt de dodge pas. Het is niet zoals met een Dark Souls of Bloodborne/Sekiro dat je dodge cancelling kan doen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Eerste 3 planeten op 100% en nu op Dathomir. Wat is de boss fight daar epic
spoiler:
Die bat, Gargaron of zoiets. Beest ziet er echt geweldig uit en ik vind het echt een meesterlijke set piece!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
SD5k schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:33:
Ik heb hem dit weekend uitgespeeld op Jedi Master, uiteindelijk op 90% completion geëindigd, en daar laat ik het bij. Ik vond het een goede game, maar niet zo goed dat ik hem helemaal wil uitwonen en alle trophies wil halen. Dat doe ik eigenlijk alleen bij games die ik zo goed vind dat ik echt het onderste uit de kan wil halen.

Pluspunten:
- Art direction, ze hebben de Star Wars sfeer uitstekend neer weten te zetten zonder in eindeloze clichés te vervallen
- Level design, het From Software trucje met shortcuts werkte hier fantastisch
- Platform gameplay

Minpunten:
- Te weinig planeten
Hier sluit ik mij bij aan. Net uitgespeeld en enorm genoten van de twee laatste planeten. Er waren een paar momenten dat ik op het punt stond om volledig te stoppen want de werelden voelen vaak doods aan, vond het niet leuk om tegen irritante beesten te vechten en miste muziek van John Williams. Toch nog volgehouden en gelukkig maar want het einde had ik niet willen missen.

Maar nu wordt ie vandaag wel ingeruild voor Death Stranding. Mooie wandelingen maken zal mij helpen ontspannen na dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik had 4 planeten op 100%, blijkt dat je dan nog wel enkele databank entries kunt missen. En aangezien ik toch al zoveel moeite heb gedaan om alles te vinden, nog maar eens een backtrack rondje gedaan. Vooral op Dathomir was het erg lastig weer mijn weg te vinden ....

Nu maar eens naar het einde toe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik ben nu al een tijdje bezig met deze game maar ik moet toch wel zeggen dat er IMHO paar slechte design keuzes in zitten.

Die "glij-momenten" vind ik echt het schoolvoorbeeld van "laten we er een heel moeilijk stuk in drukken om maar een moeilijk spel te hebben".

Ik vind het op zich niet erg maar het komt soms echt op de miliseconde aan om een sectie wel of niet te halen.
Alle lof voor diegene die hier fluitend doorheen gaan maar ik tik bijna de 40 aan. Mijn skills zijn sowieso al subpar en na een lange dag werken wil ik soms gewoon even lekker gamen. Daarom koos ik ook voor de laagste moeilijkheid zodat ik volop kan genieten van het verhaal.

Gister heb ik gewoon letterlijk 20 minuten over 1 glij-moment gedaan om dat ik ofwel net te kort sprong of doordat ik te vroeg "instuurde" aan de binnenkant eraf viel of te laat "instuurde" en aan de buitenkant eraf viel.
Paar dagen eerder ook al 10-15 minuten vast gezeten op soortgelijk stuk

IMHO zou men hier echt een voorbeeld moeten nemen aan L.A. Noire. Daar had je ook stukken die qua verhaal geen echte toegevoegde waarde hadden en als je die x keer faalde kreeg je de vraag of je het wou overslaan.

Je kunt dan altijd nog kiezen om het zelf te blijven proberen.

einde rant :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:05

SD5k

>4&X

Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:58:
Ik ben nu al een tijdje bezig met deze game maar ik moet toch wel zeggen dat er IMHO paar slechte design keuzes in zitten.

Die "glij-momenten" vind ik echt het schoolvoorbeeld van "laten we er een heel moeilijk stuk in drukken om maar een moeilijk spel te hebben".

Ik vind het op zich niet erg maar het komt soms echt op de miliseconde aan om een sectie wel of niet te halen.
Alle lof voor diegene die hier fluitend doorheen gaan maar ik tik bijna de 40 aan. Mijn skills zijn sowieso al subpar en na een lange dag werken wil ik soms gewoon even lekker gamen. Daarom koos ik ook voor de laagste moeilijkheid zodat ik volop kan genieten van het verhaal.

Gister heb ik gewoon letterlijk 20 minuten over 1 glij-moment gedaan om dat ik ofwel net te kort sprong of doordat ik te vroeg "instuurde" aan de binnenkant eraf viel of te laat "instuurde" en aan de buitenkant eraf viel.

IMHO zou men hier echt een voorbeeld moeten nemen aan L.A. Noire. Daar had je ook stukken die qua verhaal geen echte toegevoegde waarde hadden en als je die x keer faalde kreeg je de vraag of je het wou overslaan.

Ik ben het wel met je eens, hoewel ik er nooit zoveel pogingen voor nodig heb gehad waren er wel 2 stukken die ik echt vreselijk irritant vond. Sowieso vond ik die glij secties helemaal niet leuk, ook als het wel goed ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:58:

Verbazingwekkende post. Heb je wellicht gewoon moeite om diepte te zien of zo? Enige moeite met die glijbanen die ik had is dat ik soms 1 of 2 keer de bocht uitvloog, maar vaker dan dat had ik niet nodig.

Ik geloof er ook niet in dat die erin zitten om de game "heel moeilijk" te maken, maar meer om de gameplay iets gevarieerder te maken (niet dat ik ze gemist had als ze er niet in zaten, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:04:
[...]

Verbazingwekkende post. Heb je wellicht gewoon moeite om diepte te zien of zo? Enige moeite met die glijbanen die ik had is dat ik soms 1 of 2 keer de bocht uitvloog, maar vaker dan dat had ik niet nodig.

Ik geloof er ook niet in dat die erin zitten om de game "heel moeilijk" te maken, maar meer om de gameplay iets gevarieerder te maken (niet dat ik ze gemist had als ze er niet in zaten, maar goed).
En dat is dus waar het mis gaat. Net als jij hebben de ontwikkelaars totaal geen inlevingsvermogen in anderen en beseffen ze niet dat er mensen zijn die gewoon mindere oog hand coördinatie hebben en het daardoor met bepaalde stukken een stuk lastiger hebben.

Het probleem is ook dat testers vaak vervend gamers zijn en ze niet de casual gamer het ook laten testen.

En let wel, ik zeg niet dat ze die stukken er helemaal uit hadden moeten slopen. Ze hadden alleen de optie moeten toevoegen om het te kunnen skippen als het na 10 nog niet gelukt zou zijn. Dan kun je als gamer zelf bepalen of je nog 10x wilt proberen of dat je door gaat.

Aan de andere kant hebben ze het spel wel weer zo gemaakt dat wanneer je van een cliff af stuitert je op die plek gespawned word en niet op een checkpoint verder terug.
Dus ze hadden al wel ontdekt dat zoiets vaak zou gebeuren tijdens het spel 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Player1S schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:17:
[...]

En dat is dus waar het mis gaat. Net als jij hebben de ontwikkelaars totaal geen inlevingsvermogen in anderen en beseffen ze niet dat er mensen zijn die gewoon mindere oog hand coördinatie hebben en het daardoor met bepaalde stukken een stuk lastiger hebben.

Het probleem is ook dat testers vaak vervend gamers zijn en ze niet de casual gamer het ook laten testen.

En let wel, ik zeg niet dat ze die stukken er helemaal uit hadden moeten slopen. Ze hadden alleen de optie moeten toevoegen om het te kunnen skippen als het na 10 nog niet gelukt zou zijn. Dan kun je als gamer zelf bepalen of je nog 10x wilt proberen of dat je door gaat.

Aan de andere kant hebben ze het spel wel weer zo gemaakt dat wanneer je van een cliff af stuitert je op die plek gespawned word en niet op een checkpoint verder terug.
Dus ze hadden al wel ontdekt dat zoiets vaak zou gebeuren tijdens het spel 8)7
Daar ben ik het dan weer mee eens. Ik ben voor accessibility zoals in Spider-Man waarbij je puzzels kan overslaan met R1. Of QTE's gewoon met hold kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb ook niet zoveel moeite gehad met de glij sessies en de meeste waren eigenlijk ook wel vermakelijk. Alleen die lange slide naar het wrak van V... was wat irritant, daar ging ik ook steeds op stuk.

Overal vind ik het platforming wel goed gedaan en leuk in de game, net als het verkennen van de werelden. Vond het backtracken dan ook niet erg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@Player1S ik heb het wel met jou eens. Die platform elementen zijn leuk maar sommige stukken zijn ronduit irritant en komen aan op geluk. Ik heb zeer regelmatig zo'n issue dat ik ruim een meter naast een liaan spring na zo'n glijsessie om vervolgens hetzelfde stuk keer op keer opnieuw te moeten doen omdat Cal besluit ergens anders heen te springen. Het voegt m.i. niks toe, godzijdank spawn je wel weer op hetzelfde punt want als je iedere keer 30 seconden moet wachten (bij een echte respawn), dan word je volgens mij gek :P

Ik ben nog bezig op de eerste planeet en zit net in 1 of andere tomb maar eigenlijk voelt het allemaal behoorlijk doods aan afgezien van een enkele stormtrooper, een rat, een oversized geit en een robot met een AI van een aardappel. Waar blijven nou die OMG@#$-achtige NPC's waarbij je denkt, 'hoe moet ik die nou neerkrijgen' ? Ik speel op Jedi Master maar ik ga vaker 'dood' door het platformen dan daadwerkelijk van een NPC
Of ben ik nou verpest door de AI van BB/DS/e.d. ?

Neemt niet weg dat het wel een aardige game is waar ik mij wel mee vermaak :+

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 10-01-2020 09:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

vhal schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:19:
@Player1S ik heb het wel met jou eens. Die platform elementen zijn leuk maar sommige stukken zijn ronduit irritant en komen aan op geluk. Ik heb zeer regelmatig zo'n issue dat ik ruim een meter naast een liaan spring na zo'n glijsessie om vervolgens hetzelfde stuk keer op keer opnieuw te moeten doen omdat Cal besluit ergens anders heen te springen. Het voegt m.i. niks toe, godzijdank spawn je wel weer op hetzelfde punt want als je iedere keer 30 seconden moet wachten (bij een echte respawn), dan wordt je volgens mij gek :P
Dat had ik jaren geleden dus met the Force unleashed. Bepaald stuk lukte me gewoon niet. Moest een bepaalde jump doen en drong op dat moment niet tot mij door.
Vervolgens val je dood in een ravijn en spawn je bij een checkpoint waarna je eerst een stuk moet lopen, dan een unskippable cutscene krijgt en dan een mini-boss fight.

Geloof me, als op dat moment een programmeur naast me zat dan was ie er slecht aan toe geweest. Sindsdien zijn unskippable cutscenes bij mij sowieso al -5 qua score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Gisteren de game uitgespeeld en platinum gehaald. Moest slechts nog wat combat trophies, en normaal ben ik daar niet zo van, had in de game al zoveel zitten voor alle secrets en chests en echoes, dat die ook nog wel leuk waren om te doen.

Al met al echt een leuke, mooie filmische ervaring, meer dan prima mee vermaakt. Samen met Greedfall mijn GOTY2019.

Dat parrying was ik totaal niet goed in, dat lukte echt voor geen meter bij die pulse troopers en al helemaal niet bij bosses. Gevechten waar dat essentieel is had ik dan ook wel wat moeite mee, zeker de
spoiler:
The wanderer (dark jedi)
op Dathomir en op het einde
spoiler:
Trilla
. Is me totaal niet duidelijk of ik dan eerder of later moet parryen, werkt voor mij gewoon niet. Troopers en sommige beesten ging wel ...

En zo jammer dat ik altijd in mijn broek schijt van bosses, al helemaal eind bazen. Ik zat dan ook met klamme handjes tegen het einde O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 07:34
Tof en vooral erg mooi spel. Naast Red Dead voor mij een van de visueel meest indrukwekkende spellen tot nu toe. Ben slecht in spellen opnieuw oppakken zodra ik main story klaar heb dus staat inmiddels wel te koop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:43
Ik vind en vond het een geniaal spel qua sfeer. Verhaal is ook top, maar naar mijn mening ook weer veel te kort en te makkelijk. Ze hadden er veel en veel meer uit kunnen halen. Ik mis de tijden van KoToR 1 en 2 waar je uren aan een stuk aan je spelletje geklampt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:25
Mee eens met de kritiek op de speeltijd. Het voelt te kort aan. Alhoewel spellen tegenwoordig ontzettend complex zijn om te maken.

Ik wacht al jaren op een Star Wars wereld ala Red Dead of GTA. Een sandbox game met een sterk verhaal. Ik denk dat veel mensen hier heel warm van zullen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Afgelopen weekend ook uitgespeeld. Het verhaal voelde een beetje rushed.

Games zijn inderdaad erg complex tegenwoordig maar volgens mij hadden ze best bepaalde levels op andere planeten of in ieder geval totaal ander deel van een planeet kunnen laten plaats vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 23-06 22:46
hotymoty schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:30:
Mee eens met de kritiek op de speeltijd. Het voelt te kort aan. Alhoewel spellen tegenwoordig ontzettend complex zijn om te maken.

Ik wacht al jaren op een Star Wars wereld ala Red Dead of GTA. Een sandbox game met een sterk verhaal. Ik denk dat veel mensen hier heel warm van zullen worden!
Ik was juist wel blij met de manier waarop Fallen Order het aanpakte. Niet te open en niet te lineair. Ik had ook liever een langere story gehad, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22
Ik kom niet verder met de de bossfight met 1 of andere dikke pad. Ik zie op filmpjes dat je opzij moet springen/rollen, maar ik weet niet hoe je dat moet doen. Ik kan alleen naar achteren springen met de z knop. Ik gebruik de muis met toetsenbord.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Die eerste baas
spoiler:
AT-ST Walker
is wel een behoorlijke 'meh' nadat je eindelijk ‘klaar’ bent op Zeffo. Beetje meppen/dodgen en het ding is al weer neer. Was het überhaupt wel een baas? :+ :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Gezien de voor velen wat korte duur van deze game, schreeuwt ie stiekem om een goede DLC (en dan niet 1 planeetje)... Heb de game in 1 week tijd op 100% kunnen uitspelen en het smaakt naar meer, heel veel meer. Voor mij de laatste tijd enige game die dicht bij Jedi Knight series komt, op keuze vrijheid na (je kan geen Dark Side powers aanleren helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:45
drernie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:37:
Ik kom niet verder met de de bossfight met 1 of andere dikke pad. Ik zie op filmpjes dat je opzij moet springen/rollen, maar ik weet niet hoe je dat moet doen. Ik kan alleen naar achteren springen met de z knop. Ik gebruik de muis met toetsenbord.
De eerste keer dat je deze boss tegenkomt ben je waarschijnlijk nog level 2 of 3 en is het zo goed als onmogelijk dit beest te verslaan.

Ga eerst naar wat andere om je Jedi skills te upgraden, dan zal het je lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
vhal schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:44:
Die eerste baas
spoiler:
AT-ST Walker
is wel een behoorlijke 'meh' nadat je eindelijk ‘klaar’ bent op Zeffo. Beetje meppen/dodgen en het ding is al weer neer. Was het überhaupt wel een baas? :+ :X
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Basekid schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:23:
[...]

De eerste keer dat je deze boss tegenkomt ben je waarschijnlijk nog level 2 of 3 en is het zo goed als onmogelijk dit beest te verslaan.

Ga eerst naar wat andere om je Jedi skills te upgraden, dan zal het je lukken :)
Prima te doen op het begin als je 'm eerst van bovenaf pakt. Dan heb je al de helft van z'n health weg.
Jawel. Er verschijnt niet voor niets een grote HP bar in beeld. Sowieso een mini boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
bram1984 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:54:
[...]

Prima te doen op het begin als je 'm eerst van bovenaf pakt. Dan heb je al de helft van z'n health weg.

[...]

Jawel. Er verschijnt niet voor niets een grote HP bar in beeld. Sowieso een mini boss.
Hooguit dat, je komt die wel vaker in het spel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Nadat ik een nieuwe laptop had aangeschaft waarmee ik eindelijk weer eens kon gamen als eerste Tomb Raider uitgespeeld. Nu begonnen aan deze game en wow, ben echt onder de indruk. Grafisch erg mooi en speelt lekker weg, zit ook meteen weer helemaal in de SW vibe :) Las al dat de verhaallijn vrij kort is dus ik probeer meteen maar zoveel mogelijk te exploren. Dat gecombineerd met de beperkte tijd van een gezin verwacht ik toch wel enige tijd bezig te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook begonnen.
Na de films en de serie best wel een beetje StarWars moe maar de Gameplay zag er toch wel gaaf uit en had niets anders.

Ik had wel het idee dat de game even los moest komen. Aan het begin kan je 25% van zijn potentie en dat vond ik maar irritant. Nu ik (volgens mij) alles unlocked heb speelt het veel lekkerder.

Wel ben ik een moeilijkheidsgraad naar beneden. Ik speel altijd op het niveau boven “normaal” maar dat krijg ik hier niet voor elkaar, ik heb verder geen ervaring met dit type van combat en dat merk ik enorm.

Eerste planeet nu op 100% dus lekker zoeken en puzzelen hier. Aanrader wat mij betreft (niet dat ik jullie dat hoef te vertellen maar voor iemand die dit leest en nog niet gekocht heeft dan maar)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 20-01-2020 22:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-06 09:17
Ook hier met volle tevredenheid bezig met deze game.

Moet zeggen dat ik een heel "nostalgisch" gevoel van deze game krijgt.
Ja het is modern en een beetje mix van soulslike en uncharted.
Maar het gevoel wat mij toch het meest bekruipt is dat het in zijn ziel een Metroidvania game is.
Heerlijk dat verkennen, vastlopen en backtracken als je nieuwe skils hebt.

Gaan wat uurtjes in zitten vrees ik :)

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man.. ik snap mijzelf soms echt niet :P
Ik was heel druk met deze game, was alles aan het completen en was op 95% oid van het spel (Blote bast dude op Dathomir verslagen) dus volgens mij moet ik nog 1 boss ofzo, maar ik heb het spel al een maand of langer niet meer aangeraakt :X
Gevolg is dat ik er steeds meer tegenop kijk omdat ik het vingergevoel niet meer denk te hebben, dus het steeds lastiger lijkt in mijn hoofd om het weer op te pakken :X Terwijl ik de game gewoon wil afronden, zodat ik het kan uninstallen en het "klaar" is. Argh dit is zo frustrerend, denk dat ik maar even door moet bijten en gewoon weer moet starten. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
@Angeloonie: Ik had bijna hetzelfde. Heb de game in november na release best wat gespeeld en was halverwege
spoiler:
Kashyyyk
en toen ineens even weggelegd en pas zo'n 1,5 week geleden weer besloten om verder te gaan. Heb dat wel vaker met games dat als je ze net te lang hebt weggelegd er een beetje tegenop ziet om weer verder te gaan, omdat je dan, precies zoals jij zegt, het gevoel kwijt bent en het soms wat lastig kan zijn om er weer in te komen (in de praktijk valt het eigenlijk vaak wel mee en blijkt dat ik er binnen een half uurtje à een uurtje wel weer echt in zit).

De game gisteren overigens uitgespeeld en moet zeggen dat ik er wel echt van genoten heb. Er zijn zeker verbeterpunten en het voelt niet altijd even spot on tijdens gevechten als bijvoorbeeld een Bloodborne (vooral de framerate werkt ook niet altijd mee tijdens gevechten op de OG PS4), maar wat mij betreft ligt er echt wel een hele goede basis om een nog betere opvolger uit te brengen. En er zitten echt een aantal hele toffe stukken tussen, vooral voor Star Wars fans.

Klein minpuntje:
spoiler:
Er hadden wel wat meer epische gevechten in gemogen wat mij betreft. De gevechten tegen de AT-ST, the Ninth Sister, the Second Sister, Malicos en Gorgara waren echt vet, maar er hadden wat mij betreft nog wel een aantal van zulke gevechten in gemogen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@dvd-linden Eigenlijk mis ik sowieso het "epische gevechten gedeelte" als in BB/Dark Souls. Ook die [boss defeated] achtige banner is het m.i. allemaal nét niet. Net als die
spoiler:
Security Droid
baas, even later kom je die gewoon weer tegen als normale NPC. :/

Het backtracken van oude gebieden als je weer een nieuwe skill heb vind ik niet zo’n probleem, God of War had dit ook. Wel heb ik enig moeite om die extra stimlocaties te vinden…

Inmiddels speel ik op normaal, ik begon mij te ergeren aan de laadtijden op de PS4 pro als ik weer eens dood ging :+

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 22-01-2020 15:44 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
vhal schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 15:42:
@dvd-linden Eigenlijk mis ik sowieso het "epische gevechten gedeelte" als in BB/Dark Souls. Ook die [boss defeated] achtige banner is het m.i. allemaal nét niet. Net als die
spoiler:
Security Droid
baas, even later kom je die gewoon weer tegen als normale NPC. :/
Met hetgeen in jouw spoiler staat ben ik het eens, maar het is in mijn optiek niet zo dat er helemaal geen epische gevechten in zitten. Zo vond ik het gevecht tegen
spoiler:
the Ninth Sister
wel een heel tof gevecht. Ondanks dat ik dat gevecht in een keer gehaald heb op de hoogste moeilijkheidsgraad vond ik dat echt wel een heerlijke battle.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik heb hem ook uit. Vermakelijke storyline maar ik was er wel erg snel doorheen. Zat meer in
spoiler:
Darth Vader
op het einde ook. Maar dat zal wel in een vervolg komen ofz.

Ik ben dus nu de planeten aan het completen voor mijn platinum trophy. Is er een makkelijke manier om te zien waar je geweest bent? Op dathomir bijvoorbeeld heb ik alle kisten en geheimen maar is de teller blijven steken op 98% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Donstil schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:11:
Nou ik heb hem ook uit. Vermakelijke storyline maar ik was er wel erg snel doorheen. Zat meer in
spoiler:
Darth Vader
op het einde ook. Maar dat zal wel in een vervolg komen ofz.

Ik ben dus nu de planeten aan het completen voor mijn platinum trophy. Is er een makkelijke manier om te zien waar je geweest bent? Op dathomir bijvoorbeeld heb ik alle kisten en geheimen maar is de teller blijven steken op 98% 8)7
Dan mis je nog een of twee echoes daar. Even met een guide opsporen en back tracken, je kunt precies zien welke log entries je hebt gemist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:29:
[...]

Dan mis je nog een of twee echoes daar. Even met een guide opsporen en back tracken, je kunt precies zien welke log entries je hebt gemist ...
Aah ja dan moet ik YouTube er maar even bij pakken.

Edit: Nu bezig. Alleen die jungle planeet nog.
Blijkt dat ik 3 zaden gemist heb. Dat wordt weer een ander YouTube filmpje erbij dus 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 26-01-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
Meer mensen bij wie de Legendary Beasts achievement op de Xbox bugged is? Ik ging dood bij de Albino Spider, maar nu respawnt 'ie niet meer. Via een omweggetje (game van Xbox verwijderen, opnieuw installeren zonder internet en dus zonder patches spelen) wil ook niet lukken. De Albino Spider verschijnt wel, maar je krijgt geen trophy al je hem gedood hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Volgens mij kun je meerdere keren hetzelfde beast doden voor die trophy en je komt er nog een aantal tegen. Gewoon ander beest proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
-SaveMe- schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:40:
Volgens mij kun je meerdere keren hetzelfde beast doden voor die trophy en je komt er nog een aantal tegen. Gewoon ander beest proberen ...
Nee dat is niet zo. Je moet vier specifieke legendarische beesten doden. Die Albino Spider, die dus zo'n legendary beast is, spawnt echter niet meer nadat hij mij heeft gedood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Story Line uitgespeeld, einde kwam ook iets sneller dan verwacht, maar uiteindelijk had ik het korter verwacht na de comments te lezen.
Wat een gave game is dit. Speelt erg fijn en grafisch ben ik er ook behoorlijk van onder de indruk. Ga denk ik ook alle locaties maar eens af om zoveel mogelijk te completen. Hoop nu al op een vervolg iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Dit weekend ook eindelijk aangeschaft en een stuk gespeeld, speelt lekker weg! Speel op Jedi Master difficulty, en merk dat het soms moeilijk is maar dat het allemaal ook weer niet té moeilijk is.
Ik vind het heel lekker wegspelen, ook het exploren zelf, beetje de planeten verkennen, secrets vinden, geheime plekjes etc. Voelt heel goed aan. Ben nu op de 3de planeet beland, na even terug te gaan naar de eerste planeet.
De bossfight van fight 1:
spoiler:
Ik las dat veel mensen moeite met de AT-ST, vond het zelf wel een makkelijke fight, beetje blaster kogels deflecten en met force push zijn mijnen terug naar hem blazen, heel gaaf gebruik maken van de geleerde mechanics.

Nu even paar dagen niks, woensdag avond kan ik weer :-)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:21

TDB

Uitgespeeld, mooi verhaal. Planeten en karakters vond ik mooie Star Wars sfeer hebben. Leuke humor ook. Ik had nog een paar trophies nodig voor platinum, dus daar nog even achteraan gegaan.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:59
Ook uitgespeeld. Heel fijn om weer eens een goede singleplayer te spelen.
Voelde niet gerushed aan, maarja gaaf spel duurt altijd te kort. Altijd leuk om met Jedi powers en een lightsaber aan het werk te gaan.

Verhaallijn is prima. Kwam pas na ruim over de helft tot de conclusie dat het geen button bash is... had ik eerder moeten weten :)

Ga nu de planeten nog op 100% proberen te halen en anders maar gewoon even op killingspree tegen stormtroopers. Jammer dat er geen DLC komt.

Wellicht tips voor een sootrgelijke singleplayer? God of War misschien?

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik nader ook het einde, ben nu op Ilum. Zeker een goed Star Wars spel, maar niet bijster origineel qua gameplay. Combat is leuk, maar rechstreeks uit Dark Souls, platformen is ook leuk maar rechtstreeks uit Uncharted. Maar het werkt wel, het is leuk om te spelen en het verhaal is goed. Het enige, toch wel groot minpunt is dat je steeds het hele level weer moet backtracken naar de Mantis.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-06 09:43
Voor wie het interessant vind, ze hebben zojuist een update gepushed waarmee je new game kunt beginnen met de skins die je in een eerdere playthrough unlocked hebt. En er is een arena mode met challenges die je ook zelf kunt customizen met verschillende enemies.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

raiders schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:33:
Voor wie het interessant vind, ze hebben zojuist een update gepushed waarmee je new game kunt beginnen met de skins die je in een eerdere playthrough unlocked hebt. En er is een arena mode met challenges die je ook zelf kunt customizen met verschillende enemies.
[YouTube: Star Wars Jedi: Fallen Order – Free Update]
Vind het een geweldige update, je krijgt gewoon een compleet nieuwe ervaring als je new game+ doet.
Mijn eerste run heb ik alles 100% gehaald, dat wil ik in deze 2e run ook zeker gaan doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:52
Wat een heerlijke game. Geen geestdodende open wereld. Lekker tussen de 15-20 uur om uit te spelen. Leuk verhaaltje, mooie beelden. Leukste game van dit jaar voor mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zeker leuke game. Vond het alleen jammer dat je de Jedi roll (Salto waardoor je verder springt) pas wat later in de game krijgt. Verslavend om te doen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:07
Pas sinds kort dit spel aangeschaft. Zoals meerdere hebben gezegd. Het spel speelt echt heerlijk weg.
Er zitten wel wat dingen in waarbij ik er later achter kwam dat je nog andere skills nodig hebt. Maar dat komt wel goed.
Wel vrij snel de
spoiler:
double sided/bladed lightsaber
gehaald op de wat moeilijkere planeet. :P
Verder speel ik gewoon op story mode. Gaat mij om het verhaal en niet om het zo moeilijk mogelijk te maken.

Mag nog wel even spelen, ben nu op planeet 4 geloof ik aangekomen en moest weer terug naar planeet twee uiteindelijk.
Leuk dat je alle kanten op kunt en soms ook niet verder kan voordat je meer skills hebt.

BD-1 is een erg leuke droid. Kreeg daar ook TF2 BT vibes van. Ze weten dat goed te doen trouwens. Love it!

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 27-08-2020 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Inderdaad erg leuke game. Op gegeven moment kun je de dubbelle :? koprol unlocken dat vond ik echt een verslavende move. Heb je ook nodig om op bepaalde plekken te komen.

ps: Voor deze game had ik wel graag wat DLC gezien in de vorm van extra planeten

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• bram1984
Help!!!! schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:09:
^
Inderdaad erg leuke game. Op gegeven moment kun je de dubbelle :? koprol unlocken dat vond ik echt een verslavende move. Heb je ook nodig om op bepaalde plekken te komen.

ps: Voor deze game had ik wel graag wat DLC gezien in de vorm van extra planeten
Ik heb de game nog niet zolang geleden uitgespeeld, maar een dubbele koprol zegt me echt totaal niks.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Die Jedi Flip / double jump of iets dergelijks.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-02 18:54
Hoe is de performance nu op de base/slim ps4?
Bijna een jaar na release en na een aantal patches, volgens mij is 1.12 de laatste.

De reviews die ik tegen kom zijn van rond de release datum en spreken van performance issues bij de base ps4 en vooral xbox one s.

Ben benieuwd heb hem net gekocht en ga hem spelen op de ps4 slim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 16:02

KipCurreh

Nightcrawler

Na lang op men wishlist te hebben gestaan, dan toch maar de trekker overgehaald en Fallen Order aangeschaft in de Steam Autumn Sale..

Nu enkele uurtjes erin en wat een vette game is dit _/-\o_
Net de Force Push gekregen dus nu gaan er weer veel opties open (nog steeds op Bogano)
Draait heerlijk op Epic 1440p op men 5700XT, ziet er echt fantastisch uit.

Enige minpuntje tot nu toe is af en toe een ongelukkig camera standpunt, maar dat is enkel voor enkele seconden als je een nieuw gebied binnentreedt. Kwestie van cinematografie wellicht, maar niet mijn ding ;)
Ook de mogelijkheid om de intro videos te skippen ontbreekt blijkbaar, maar dat kan ik wel oplossen door wat files te deleten of een mod te gebruiken zie ik

Anyway, deze houdt me wel even zoet tot Cyberpunk 2077

[ Voor 11% gewijzigd door KipCurreh op 02-12-2020 10:17 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Speel dit spel sinds kort. Het zat in de EA Play.. Geweldig spel! Heb gister op Bogano alles op 100 % gezet. Het spel verveelt niet 😀

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 16:02

KipCurreh

Nightcrawler

Gisterenavond nog eens de puntjes op de i gezet, en ik kan zeggen dat ik volledig rond ben nu.
100% op de op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad.

Ik had ongeveer 22u over de story gedaan (met tamelijk wat exploration ook wel), en in totaal 28.5u bezig geweest voor de 100%. Hier en daar wel wat moeten opzoeken :X
Maar na een tijdje leer je wel om eens achter je te kijken op sommige stukken hehe..

Moet zeggen dat de eerste game is die ik 100% complete, want boeit me eigenlijk nooit. Maar deze was gewoon te leuk om het niet te doen. Topgame _/-\o_

En dan nu tijd voor Cyberpunk

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:56
Ik speel deze op dit moment op de PC, maar kan er nog niet echt in komen, net voor het eerst op Dathomir geweest. Worden de levels nog beter?
Ik vind het level design maar matig. Daarnaast moet ik echt wennen aan de animaties, na heel lang RDR2 gespeeld te hebben, wat een verschil in kwaliteit.

Qua SW sfeer doet het wel alles goed en is de muziek natuurlijk prachtig. Gelukkig in de sale opgepikt, hopelijk pakt het spel mij nog in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
kwdtje schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:00:
Ik speel deze op dit moment op de PC, maar kan er nog niet echt in komen, net voor het eerst op Dathomir geweest. Worden de levels nog beter?
Ik vind het level design maar matig. Daarnaast moet ik echt wennen aan de animaties, na heel lang RDR2 gespeeld te hebben, wat een verschil in kwaliteit.

Qua SW sfeer doet het wel alles goed en is de muziek natuurlijk prachtig. Gelukkig in de sale opgepikt, hopelijk pakt het spel mij nog in.
Ik vond die planeet eigenlijk de minst leuke, hoewel het level-design niet heel erg varieert vergeleken met de andere paar locaties. Ik speelde het vooral voor het verhaal en de achievements op Steam (een persoonlijke nieuwe addiction, blame it on corona boredom).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben nu ook aan het spelen op de pc. Ik erger mij kapot aan alle haperingen. Tijdens de cutscenes flink gestotter, en soms ook tijdens het spelen.
Ik lees her en der dat dit komt door hoe het spel nieuwe assets inlaadt. Maar is hier iets aan te doen? Het doet enorm afbreuk aan het spel. Ik speel verder overigens op een prima soepele 60FPS, dus nee het ligt niet aan de grafische instellingen. En ik speel vanaf twee SSD's in RAID0...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03
Nyarlathotep schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:43:
Ik ben nu ook aan het spelen op de pc. Ik erger mij kapot aan alle haperingen. Tijdens de cutscenes flink gestotter, en soms ook tijdens het spelen.
Ik lees her en der dat dit komt door hoe het spel nieuwe assets inlaadt. Maar is hier iets aan te doen? Het doet enorm afbreuk aan het spel. Ik speel verder overigens op een prima soepele 60FPS, dus nee het ligt niet aan de grafische instellingen. En ik speel vanaf twee SSD's in RAID0...
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Verder is het een goed spel tot nu toe (ben bezig om Zeffo af te ronden)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Webgnome schreef op zondag 2 mei 2021 @ 07:19:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Verder is het een goed spel tot nu toe (ben bezig om Zeffo af te ronden)
Een zoektocht op het web heeft geen bevredigende antwoorden opgeleverd. Er is niets aan te doen helaas...
Het is gewoon een brakke engine of een belabberde port. Of beiden.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03
Helaas. Dan moeten we het er maar mee doen. Gelukkig heb ik er niet superveel last van en blijft het ondanks dit een erg leuk spel om te spelen. Ze hebben de Star Wars sfeer goed te pakken

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

https://www.pushsquare.co...rder_is_er_out_now_on_ps5

Jedi Fallen Order is uit op de PS5. Maar niemand mag het precies weten... Free upgrade als je de game al op PS4 hebt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:22
Bij de XSS/XSX komt hij als het goed is ook automatisch binnen via Smart Delivery zo gauw hij op de servers staat: https://twistedvoxel.com/...fallen-order-ps5-upgrade/

Ben benieuwd naar de verschillen. Ik ben wel kort begonnen al, maar heb me voorgenomen hem pas verder op te pakken als ik eerst wat andere games uitspeel. De backlog is wat te groot :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:35
DarthDavy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:23:
https://www.pushsquare.co...rder_is_er_out_now_on_ps5

Jedi Fallen Order is uit op de PS5. Maar niemand mag het precies weten... Free upgrade als je de game al op PS4 hebt.
Net geinstalleerd, maar:
- Je moet de disc in de PS5 hebben anders verschijnt de gratis update niet, daarna download ie initieel 21 GB.
- Gekloot met mijn save games. Kon ze importeren van de PS4, maar daarna crashte ie. Oplossing is om de PS4 en PS5 savegames lokaal (console) te deleten, daarna uit de cloud te copieren en daar weer op te starten. Vraagt ie weer of ie ze mag importeren en gaat het wel goed.
- Wel moet alle data gedownload zijn, er blijkt nog meer dan 21 GB te zijn… anders kun je nog niets mocht je savedata ver in de game te zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:35

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

De deluxe edition is nu maar €15 in de PS Store...

Heb hem dan ook maar gekocht, toffe game tot nu toe, alleen wel wat grafische foutjes, vooral dingen die net iets te laat worden ingeladen tijdens cut scenes, heb hem nu op performance mode gezet en dat lijkt geholpen te hebben.
Maar het ziet er wel gaaf uit en de combat voelt ook wel lekker alhoewel dat dodgen me nog niet echt goed lukt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De game is “gratis” met PS plus omdat er natuurlijk een opvolger komt. Dus maar even aan het spelen geslagen.

Het geluid is zeer goed en geeft je echt die SW ervaring. Alleen ik vind zelf dat het wat makkelijker moet zijn om snel naar je schip terug te keren om naar een andere planeet te gaan. Dat maakt de game dan wat traag.

Verder wel een prima game, al vind ik het nog niet eens zo makkelijk. (Ben ook geen pro :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 15:34
Hann1BaL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:33:
De game is “gratis” met PS plus omdat er natuurlijk een opvolger komt. Dus maar even aan het spelen geslagen.

Het geluid is zeer goed en geeft je echt die SW ervaring. Alleen ik vind zelf dat het wat makkelijker moet zijn om snel naar je schip terug te keren om naar een andere planeet te gaan. Dat maakt de game dan wat traag.

Verder wel een prima game, al vind ik het nog niet eens zo makkelijk. (Ben ook geen pro :))
De game is zeker niet altijd even makkelijk, maar zeker wel vermakelijk. Ben er zelf nu ook mee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

G.Scholtens schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:37:
[...]

De game is zeker niet altijd even makkelijk, maar zeker wel vermakelijk. Ben er zelf nu ook mee begonnen.
Klopt. Ik vraag mij wel of ik het af ga maken, want zoveel tijd om te gamen heb ik niet, maar tot nu toe geniet ik wel van de game. Toch trekt de Horizon franchise mij iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ja die horizon game trekt mij totaal niet, paar keer opgestart gehad maar als snel verwijderd. Het is zeker geen slechte game, maar het moet je wel trekken.

Star wars trekt mij veel meer momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ik ben tegen mijn principes (of ik heb mijn principes veranderd; het is maar hoe je het ziet) de moeilijkheidsgraad maar op storymode gezet. Dan kan ik van de game genieten zonder elke keer weer dood te gaan net voordat je een nieuw meditation punt hebt bereikt. Parry timing is gewoon lastig en ik wil gewoon door het verhaal heen zonder teveel gedoe. :)

Meteen geleerd dat Dark Souls en games als dat niet voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hann1BaL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:25:
Ik ben tegen mijn principes (of ik heb mijn principes veranderd; het is maar hoe je het ziet) de moeilijkheidsgraad maar op storymode gezet. Dan kan ik van de game genieten zonder elke keer weer dood te gaan net voordat je een nieuw meditation punt hebt bereikt. Parry timing is gewoon lastig en ik wil gewoon door het verhaal heen zonder teveel gedoe. :)

Meteen geleerd dat Dark Souls en games als dat niet voor mij zijn.
Volgens mij heb ik hem daar ook op, misschien een hoger weet het zo even niet. Gaat toch ook om de story mode. Genieten van de game dat is waar het om draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-12-2024
Geen idee of er nog mensen op dit topic kijken en/of reageren. Maar bij mij loopt Jedi: Fallen Order nou net niet zo lekker als bij andere mensen van wat ik in dit topic heb gezien. Als ik 1440p High speel heb ik redelijk vaak FPS drops terwijl gezien de specs van m'n PC, ik dit niet zou verwachten.

Specs:
Ryzen 7 2700X
RX 6800
16GB ram
Geïnstalleerd op Samsung EVO 860 SSD

Settings:
1440p Medium
Dynamic resolution scaling aan vanwege de FPS drops
Motion blur OFF
Film grain ON
Chromatic abberation ON
Camera shake OFF

Kan het aan m'n settings of systeem liggen of ligt het aan de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:59

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

rayfano schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:14:
Geen idee of er nog mensen op dit topic kijken en/of reageren. Maar bij mij loopt Jedi: Fallen Order nou net niet zo lekker als bij andere mensen van wat ik in dit topic heb gezien. Als ik 1440p High speel heb ik redelijk vaak FPS drops terwijl gezien de specs van m'n PC, ik dit niet zou verwachten.

Specs:
Ryzen 7 2700X
RX 6800
16GB ram
Geïnstalleerd op Samsung EVO 860 SSD

Settings:
1440p Medium
Dynamic resolution scaling aan vanwege de FPS drops
Motion blur OFF
Film grain ON
Chromatic abberation ON
Camera shake OFF

Kan het aan m'n settings of systeem liggen of ligt het aan de game?
Wat zijn de usage percentages van je cpu en gpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
Militia Pilot schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:30:
[...]

Wat zijn de usage percentages van je cpu en gpu?
CPU max 40, GPU tussen de 60 en 80. GPU temp niet boven de 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

rayfano schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:17:
[...]

CPU max 40, GPU tussen de 60 en 80. GPU temp niet boven de 80
oke, kan je ook zien per CPU kern hoeveel die belast wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
Militia Pilot schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:13:
[...]

Daar even snel overheen gescrold, maar ik volgens mij waren die allemaal evenveel belast. Zal het morgen of overmorgen nog even extra kunnen checken.

[ Voor 7% gewijzigd door rayfano op 01-02-2023 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

@rayfano je zou ook kunnen kijken of je voor deze specifieke game een fps-cap kan instellen.
Dat is met AMD de functie "Radeon Chill"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

spoiler:
Op Dathonir moet je op een gegeven moment ontsnappen zonder light saber.

Dan is het echt heel vervelend om de autolock feature ingeschakeld te hebben. Daar hebben ze niet over nagedacht met de game, want je komt gewoon niet weg dan :)
Even uitzetten en eigenlijk hoef je het ook niet aan te zetten, want autolock is niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
Militia Pilot schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:13:
[...]

Het viel me net op dat m'n CPU kern 10 het meeste wordt belast, max 40 tov de rest max 10 ongeveer. Is dat een probleem.
Zou m'n 16GB ram ook een probleem kunnen zijn? Het gekke is dat mijn GPU namelijk niet eens zo gek veel belast wordt bij het spelen van deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:16
Ik ben gisteren ook maar eens aan deze game begonnen (PS5), maar weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ben nog niet echt onder de indruk van de grafische kwaliteit, en vind Kal ook maar houterig bewegen. De Star Wars lore vind ik dan wel weer tof, dus ik geef het voorlopig een kans.

Wel fijn dat deze in de PS5 collectie zat, dan kan ik het rustig proberen zonder kosten. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

rayfano schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:56:
[...]

Het viel me net op dat m'n CPU kern 10 het meeste wordt belast, max 40 tov de rest max 10 ongeveer. Is dat een probleem.
Zou m'n 16GB ram ook een probleem kunnen zijn? Het gekke is dat mijn GPU namelijk niet eens zo gek veel belast wordt bij het spelen van deze game.
Om even in te haken hierop, ik heb middel Jedi Survivor het volgende ontdekt, en in mindere mate met Fallen Order;
Op het moment dat je van (sub) zone / gebied wisselt, ontstaat er ineens veel disk IO...
Het lijkt er op dat de game dan ineens van alles wil pre-loaden, en dat voor rare performance pieken zorgt.

Nu ervaar ik het zelf in mindere mate doordat ik de game op NVME geïnstalleerd heb.
Maar ik kan met met een "gewone" SSD voorstellen dat het tamelijk irritant is :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-06 21:22
Heb deze met veel plezier afgelopen weekend uitgespeeld. Vond het een mooie opstap in console gaming moeilijkheidsgraad na Uncharted 4. Hier zit meer combat in en voor iemand die nog maar een maadje console / controller gaming doet was dit prima te doen.

Leuke levels (planeten) en ik vond de hologram map uiteindelijk wel handig (in het begin dacht ik wat moet ik ermee).

Het volgende deel Survivor zet ik op de shortlist, eerst maar eens iets niet Star Wars spelen... (wilde westen en feodaal Japan here we come)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste