Ik betaal €67 per maand, een nieuwe klant €55. Dat het verschil onderaan de streep minder is, komt omdat ik zelf moet leuren voor korting en moet dreigen om weg te gaan.rowicom schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 22:45:
[...]
Wat bedoel je nou met die hogere basisprijs? Als je die 5 tientjes uitsmeert over 24 maanden weet je toch wat je betaalt? Ruim 2 euro per maand meer dan een nieuwkomer?
Het is schunnig gedrag om onwetende of onzekere klanten in zekere zin op te lichten. Want kennelijk is de dienstverlening helemaal niet zo duur.bjusterbaarlik schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:30:
Ik zie het probleem niet zo. Bij het afsluiten van het abonnement was het schijnbaar een goed abonnement anders kies je wel iets anders. Ben je niet tevreden is overstappen vrij eenvoudig. Is ook niet dat providers niet genoeg reclame maken. Dus kan niet zijn dat niemand bekend is met prijzen van andere providers. Dus iemand die niet meer tevreden is kan gewoon overstappen.
Gelukkig heeft de ACM het nu ook eindelijk eens door, dus wie weet verandert er wat over een jaar of 10.
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin