bb9000 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:40:
[...]

de hemel was al donker vanaf het begin hoor. technologie werkte (wired) zeer goed, maar als je nu echt verwacht dat 70 euro geven om een toestemming van google te krijgen om een spel te spelen een goed businessmodel is, dan ben je niet goed wijs. en neen, het pro abo trok op geen kloot.
stadia caterde niet naar de hardcore pc gamer want die speelde al die indies al vijftien jaar geleden. stadia caterde niet naar de ultra casual want die weet niet eens hoe je netflix opzet. dan blijft er een heel klein niche publiek over dat vroeger vaak videospelletjes speelde en het nu af en toe wil doen maar daar geen speciale hardware voor wil aankopen. dat zijn ongeveer drie man en een paardenkop. de zoveelste slecht gemarket miskleun van google, gek dat sommige mensen hier serieus van opkijken. nu ligt hier een controller die ik anno 2023 niet eens draadloos meer kan gebruiken stof te happen
Met de heldere hemel doelde ik eigenlijk op de verbeteringen, land uitbreidingen en de beloofde gamerelease eind dit jaar en in 2023. Dat Stadia ooit eens zou stoppen heb ik altijd in mn achterhoofd gehouden. Hehe, zo naief ben ik nou ook weer niet.

Naast de ontbrekende AAA games en eventuele exclusives was Stadia denk ik gewoon te vroeg.

En ja er was veel meer mis. Oa marketing.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:49
erwn schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:47:
[...]

Aan jou heeft het niet gelegen dus _/-\o_
Ik krapte mij al achter de oren met m'n 550 euro. :D

Nu maar snel met RDR2 beginnen... Die had ik bewaard voor donkere wintermaanden.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 21:27
En waar stappen we op over?
Ik ga denk ik maar een Series S aanschaffen.
Werkt de 3 jaar Xbox Brazilië truk nog?

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Veel berichten in een korte tijd.
Dat kon positief of negatief zijn.

In begin dacht ik positief toen iedereen zijn aantal pro games opnoemde.

Tot iemand een combobreaker maakte met slecht nieuws.

Tju.

Niet dat ik veel game, maar toch erg jammer.

Nu maar eens kijken hoe ik (goedkoop) steam kan spelen op de smart TV met een van die apps die @Jasphur hier boven noemde.

Meer dan ik dacht...

038Robijno schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:25:
[...]

Mmm.. dat is balen. Mijn broertje heeft de Stadia voor mij aangeschaft omdat ik geen creditcard heb.

Dus hij krijgt “mijn” €129 euro op zijn rekening terug gestort?
Als ik de FAQ goed lees kun je straks aangeven als je gegevens anders zijn dan bij je aankoop t geval was.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

grolle schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:52:
Volgens mij wel, en anders net als mij via Turkije voor €42,00 per jaar, meteen Ultimate, Xbox, Cloud en PC, PM maar als je meer wilt weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 29-09-2022 19:54 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• daffie82
  • Registratie: November 2005

daffie82

Minisforum UM773 Lite

loki504 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:40:
[...]

https://community.stadia....r-Nvidia-Shield/m-p/63848

Zoals ik hier lees zou het op Android TV apparatuur moeten werken.
Lees het volgende in de link die je gepost hebt:

the Stadia controller doesn't support Bluetooth connections. To use it in non-Stadia apps on any device you would have to connect it via USB.

The wireless connection will only work with Stadia since it's connecting over WiFi to the Stadia gaming instance in the cloud rather than the local host device.

Helaas dus. Enkel met kabel via PC.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

Pff wanneer vieren we nog een stadia afscheids-game-avond? Vast wel een game die we allemaal hebben toch zeker?

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
erwn schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:59:
[...]

Hallo! Ik ga het ook maar eens proberen. Laatste game-ervaring twintig jaar oud of zo. Hoop dat er tzt ook leuke dingen voor kinderen op komen / zitten. Weet alleen nog niet of ze dat dan al mogen van mij.
Dan straks toch iets meer dan een jaar bijna gratis gebruikt na refunds. De oudste vond het heel jammer toen ik dit net vertelde. Totdat ik duidelijk maakte dat we dan maar een alternatief moeten kopen. "Mogen we dan een switch?"

Echt, het ontbreken van Mario was voor mij misschien het enige nadeel. Verder zo makkelijk en betaalbaar. Natuurlijk ook dankzij die €22. Liggen nu wel vier controllers hier.

En dit is een prachtig topic inderdaad!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 21:27
Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:53:
[...]

Volgens mij wel, en anders net als mij via Turkije voor €42,00 per jaar, meteen Ultimate, Xbox, Cloud en PC, PM maar als je meer wilt weten.
Dat is dan marginaal beter dan destijds via Brazilië. Ik vind het maar k*t, Xcloud heeft echt een groot aanbod maar kon in de verste verte niet tippen aan stadia

• streamnl
  • Niet online
Ht87 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:55:
Pff wanneer vieren we nog een stadia afscheids-game-avond? Vast wel een game die we allemaal hebben toch zeker?
Zo’n free game zoiets als bomberman?

Meer dan ik dacht...

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:55:
Leuk gebaar, count me in, hopelijk dan vrij.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:34
Erg jammer voor jullie, maar kan niet ontkennen dat het voor mij goed uitkomt :p

Heb een aantal maanden fanatiek stadia gebruikt maar daarna toch een XSX en PS5 gekocht omdat het toch net wat soepeler gamed en nu krijg ik €180 euro aan games terug :)

Stadia founders edition helaas via V&A gekocht, maargoed de CCU gebruik ik nog dagelijks..

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

grolle schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:56:
[...]

Dat is dan marginaal beter dan destijds via Brazilië. Ik vind het maar k*t, Xcloud heeft echt een groot aanbod maar kon in de verste verte niet tippen aan stadia
In welk opzicht? Ik vind het goed werken

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

schumi1986 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:56:
Erg jammer voor jullie, maar kan niet ontkennen dat het voor mij goed uitkomt :p

Heb een aantal maanden fanatiek stadia gebruikt maar daarna toch een XSX en PS5 gekocht omdat het toch net wat soepeler gamed en nu krijg ik €180 euro aan games terug :)

Stadia founders edition helaas via V&A gekocht, maargoed de CCU gebruik ik nog dagelijks..
Ik ook 2 controllers, die ga ik wel voor een paar euro te koop zetten voor als bekabelde PC controller :P

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
Wellicht gebruik ik de refund om een Steam Deck aan te schaffen. Alhoewel daar volgens mij een lange wachtrij voor is?

https://psnprofiles.com/leFibo

Stiekem wel nieuwsgierig of een of andere grote publisher of publishers 19 januari ineens een eigen cloud gaming service gaan aanbieden :P

Hoop nog steeds op Sony muhaha

• streamnl
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp.

Je krijgt alles terug wat gekocht is van de Google Store.
Games, add-ons maar ook de de joystick die je niet hoeft terug te sturen.
De CU waarschijnlijk wel.

Als dit klopt, best netjes hoor.

Meer dan ik dacht...

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

streamnl schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:05:
Dus als ik het goed begrijp.

Je krijgt alles terug wat gekocht is van de Google Store.
Games, add-ons maar ook de de joystick die je niet hoeft terug te sturen.
De CU waarschijnlijk wel.

Als dit klopt, best netjes hoor.
Alles behalve de abonnement kosten van Pro

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12 10:42
erwn schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:55:
[...]

Dan straks toch iets meer dan een jaar bijna gratis gebruikt na refunds. De oudste vond het heel jammer toen ik dit net vertelde. Totdat ik duidelijk maakte dat we dan maar een alternatief moeten kopen. "Mogen we dan een switch?"
Dochter hier was in tranen.. Maar PJ Mask en Paw Patrol zijn zo leuk! Stomme Google!

Dus wij gaan ook maar een alternatief zoeken!

Verwijderd

grolle schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:52:
Voor de mensen die willen overstappen op Xbox: de Series S is bij de Mediamarkt in de aanbieding voor 289 euro. Ondertussen ook voor de kleine kinderen heel wat aanbod, zoals Paw Patrol en Peppa Pig :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2022 20:07 ]

Geen idee wat er in de save files zit en of je er wat aan hebt. Maar via Google Take out kun je je stadia data downloadn

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:05:
Stiekem wel nieuwsgierig of een of andere grote publisher of publishers 19 januari ineens een eigen cloud gaming service gaan aanbieden :P

Hoop nog steeds op Sony muhaha
Die is er al, was eerst Playstation Now, maar is nu onderdeel van Playstation Plus Premium, €129,- per jaar.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Sahi_NL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:07:
[...]

Dochter hier was in tranen.. Maar PJ Mask en Paw Patrol zijn zo leuk! Stomme Google!

Dus wij gaan ook maar een alternatief zoeken!
Typ het net op het nieuws bericht op de home pagina, mijn dochter hier ook letterlijk het huilen.

Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:08:
[...]

Die is er al, was eerst Playstation Now, maar is nu onderdeel van Playstation Plus Premium, €129,- per jaar.
Jaa okay. Nee sorry ik bedoelde de techiek er achter enzo :P

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik krijg dus de aankoop van de Stadia controller terug, alleen heb ik die creditcard niet meer waar ik destijds mee heb betaald 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sydney08 op 29-09-2022 20:15 ]

Tomorrow is not today!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:12:
[...]

Jaa okay. Nee sorry ik bedoelde de techiek er achter enzo :P
Achter de techniek van Sony zit al de voorloper van Stadia, Onlive.

nieuws: Sony koopt OnLive en trekt de stekker eruit

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 29-09-2022 20:17 ]

• erwn
  • Niet online
Sydney08 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:14:
Ik krijg dus de aankoop van de Stadia controller terug, alleen heb ik die creditcard niet meer waar ik destijds mee heb betaald 8)7
Houd je mail in de gaten en dan komt het goed. (Aldus FAQ)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Maar weet je wat ik nu echt raar vind, en dat kan aan mij liggen, weet niet hoe jullie erover denken.

Ze brengen gisteren een nieuw Dasboard uit, maken ons vandaag nog extra blij met Hot Wheels, iedereen denk Stadia begint lekker te groeien, en dan opeens uit het niets stoppen ze.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Sydney08 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:14:
Kan zijn dat ze je benaderen, aangezien een creditcard kan verlopen. Ik had met Paypal betaald, dat scheelt weer.

Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:19:
Maar weet je wat ik nu echt raar vind, en dat kan aan mij liggen, weet niet hoe jullie erover denken.

Ze brengen gisteren een nieuw Dasboard uit, maken ons vandaag nog extra blij met Hot Wheels, iedereen denk Stadia begint lekker te groeien, en dan opeens uit het niets stoppen ze.
Ja dit lijkt me een Google keuze en geen Stadia-afdeling keuze. Linkerhand lijkt dan niet te weten wat rechts doet, of onder embargo toch moeten doorgaan met wat op de planning stond. Vreemd is t wel.
Verwacht toch ergens nog die white-label variant.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:07:
[...]

Voor de mensen die willen overstappen op Xbox: de Series S is bij de Mediamarkt in de aanbieding voor 289 euro. Ondertussen ook voor de kleine kinderen heel wat aanbod, zoals Paw Patrol en Peppa Pig :P
Kan je op die S serie je Stadia controller ook gebruiken?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

Potverdomme, wat zonde... Doet mij een beetje denken aan toen ik een Dreamcast had. Toen bokste ik ook op tegen de PS-fanboys die uitkeken naar de PS2, terwijl de Dreamcast baanbrekend was en een aantal geweldige titels had. En nu hebben we met Stadia een unieke dienst die ik iedereen in mijn omgeving van harte aanraadde... en gebeurt hetzelfde... :(

Anderzijds... Ik was ook lang niet meer zo actief hier op het forum als in de begindagen. En dat had toch ook wel met de games te maken. De nieuwigheid was er wel af, dus was het tijd om wat kritischer te kijken. En hoewel er in de eerste 2 jaar best wel wat noemenswaardige games verschenen, waren er veel meer games die niet naar Stadia kwamen. Het eerste jaar is dat begrijpelijk, maar daarna begon ik toch wel steeds meer te missen en ik betrapte mijzelf erop dat ik toch regelmatig zat te kijken naar de beschikbaarheid en prijzen van de Xbox series X en PS5 om toch wat grotere IP's te kunnen spelen.

Nou kon ik de aanschaf van een nieuwe console nooit verantwoorden tegenover mijn vrouw, maar ook niet tegenover mijzelf. Zeker niet met de huidige inflatie etc. Maar als Google nu alles gaat refunden heb ik een mooi startkapitaal om toch een nieuwe console onder de kerstboom te leggen. :D

Morgen de meiden maar mededelen dat het straks gedaan is met Cake Bash, Rayman en nog wat games...

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:22:
[...]

Ja dit lijkt me een Google keuze en geen Stadia-afdeling keuze. Linkerhand lijkt dan niet te weten wat rechts doet, of onder embargo toch moeten doorgaan met wat op de planning stond. Vreemd is t wel.
Zou heel goed kunnen wat je daar zegt.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

daffie82 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:23:
[...]

Ga ik even voor je testen, maar dan wel op de X als je het goed vind.

Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:25:
[...]

Zou heel goed kunnen wat je daar zegt.
Of Stadia was een proeftuintje. Hoe vaak hebben we in het verleden wel niet gediscussieerd wanneer Stadia 2.0 zou komen? Dat kwam er nooit en eigenlijk is alles al die jaren hetzelfde gebleven. Wellicht trekken ze de stekker nu uit Stadia en komen ze niet veel later met "Stadia 2.0". De techniek is immers te mooi om niks mee te doen.

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:38
Ai, slecht nieuws!
Maatje appt net het nieuwsbericht en denk...eerst ff tweakers thread checken.

Nou, zoveel nieuwe berichten heb in tijden niet gezien in dit thread ;(

Erg balen!
Maar netjes van de refund (eerst zien dan geloven)

Little Nightmares 2 nog recent gekocht voor m'n vrouw. Nog ff doorspelen dus.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

daffie82 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:23:
[...]

Controller springt aan, maar kan er niks mee doen op de Xbox, ook de PS4 reageert er niet op, helaas.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:28:
[...]

Of Stadia was een proeftuintje. Hoe vaak hebben we in het verleden wel niet gediscussieerd wanneer Stadia 2.0 zou komen? Dat kwam er nooit en eigenlijk is alles al die jaren hetzelfde gebleven. Wellicht trekken ze de stekker nu uit Stadia en komen ze niet veel later met "Stadia 2.0". De techniek is immers te mooi om niks mee te doen.
Dat zou kunnen, op het abonnement na heeft verder niemand schade straks, tenzij je net als mij een controller via marktplaats ofzo hebt gekocht.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:30:
[...]

Controller springt aan, maar kan er niks mee doen op de Xbox, ook de PS4 reageert er niet op, helaas.
Jammer. Thanks om te testen!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:49
Hier thuis zijn ze aan het lobbyen voor een Switch... Stuk minder interessant voor mij, maar voor de kinderen waarschijnlijk beter aanbod. Gelukkig komt Sinterklaas bijna langs! <+:)

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:35

Gaitman

The Real One

Ik wou nog een account aanmaken. Heb hier nog twee nieuwe controllers liggen. Maar aanmaken van account geeft een onbekende foutmelding. Klopt dat?

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-12 14:15
Ondertussen aan het oriënteren wat de mogelijkheden zijn van andere streaming services. Eigenlijk zijn er maar twee mogelijkheden: xCloud en GeForce Now.

Als eerste ben ik eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn met xCloud maar dat is zo onduidelijk:
- Kan ik op zowel pc als tv spelen (zonder dat ik een Xbox bezit)?
- Welke hardware heb ik nodig om op de tv te spelen?
- Kan ik de Stadia controller voor zowel pc als tv gebruiken?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou, echt heel erg zonde, was gewoon met afstand de beste cloud dienst.
Hopelijk krijg je echt al die refunds, dan kan ik er een xbox voor kopen.

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:34
Zonde, werkte als een tierelier, geen zoemende console in je huis. Geen update gezeik... Play&go

Stond als een huis, en ja veel topgames ontbraken, daar hadden ze toch meer op in moeten zetten bij Google..

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:28:
[...]

Dan zou de huidige manier van handelen wel heel dom zijn. Kan mij niet voorstellen dat partijen als EA (fifa) en andere devs met recente Stadia versies of op de nabije planning hier blij mee zijn. Ontwikkeling van een aparte versie is niet bepaald gratis.

Even buiten hoe dit oogt naar de consument toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 29-09-2022 20:42 ]

• schumi1986
Schmitzel schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:38:
Zonde, werkte als een tierelier, geen zoemende console in je huis. Geen update gezeik... Play&go

Stond als een huis, en ja veel topgames ontbraken, daar hadden ze toch meer op in moeten zetten bij Google..
Lang geen console meer gehad?

De XSX is echt fluisterstil en games updaten automatisch ;)

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12 22:23
schumi1986 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:40:
[...]

Lang geen console meer gehad?

De XSX is echt fluisterstil en games updaten automatisch ;)
Ik hoef geen hardware. Kan alleen maar gezeur geven. Stadia was perfect voor mij als platform. Jammer genoeg zeer weinig games die de moeite waard waren.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12 11:32
Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:31:
[...]

Dat zou kunnen, op het abonnement na heeft verder niemand schade straks, tenzij je net als mij een controller via marktplaats ofzo hebt gekocht.
Diegene heeft dus dubbel geld... :D

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gaitman schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:33:
Ik wou nog een account aanmaken. Heb hier nog twee nieuwe controllers liggen. Maar aanmaken van account geeft een onbekende foutmelding. Klopt dat?
Zou kunnen omdat je normaal automatisch 1 maand gratis pro kreeg, dat ze dit nu ze het stoppen tegen houden.

• schumi1986
MarcoC schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:40:
[...]

Ik hoef geen hardware. Kan alleen maar gezeur geven. Stadia was perfect voor mij als platform. Jammer genoeg zeer weinig games die de moeite waard waren.
Oke dat is een ander verhaal.

Voor de rest kent een console t.o.v stadia alleen maar voordelen.

Koop een Xbox series S voor 260 euro bij Amazon.de en voor 90 euro 3 jaar gamepass via Brazilië en je hebt echt een hele goede deal!

Ben je dus hetzelfde bedrag kwijt als 3 jaar lang stadia :p

[ Voor 20% gewijzigd door schumi1986 op 29-09-2022 20:52 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56

Pierre

Van nature lui!

Ik heb geen Stadia maar dit is toch voor de users geen goed nieuws.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• barrymossel
Ik speelde al vrijwel niet meer. Dus prima.

Maar ik baal met name dat de haters gelijk krijgen.

En ik ben echt flabbergasted. Zo'n mooi platform. Alleen door gebrek aan marketing falen ze. Echt zo debiel.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:32:
Snel cyberpunk doorspelen dan maar :P

Potver. Dit vind ik echt balen.
Nou dit. Tot tweederde gekomen en nooit uitgespeeld. Ik had Cyberpunk toen gekocht op Stadia want ik had geen PS5 of Xbox series. Daarna nog voor €22 een tweede premiere pakket gekocht. Heb ik dus gratis Cyberpunk kunnen spelen en krijg twee controllers en chromecasts voor nop. Prima deal!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Jammer om te lezen dat ze de stekker eruit trekken.

Helemaal jammer dat ik 3 controllers via marktplaats heb gekocht en dat dan weggegooid geld is.

Had er ergens wel rekening mee gehouden maar dat het dan toch zo snel is is wel een tegenvaller.
Caayn schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:39:
[...]
Dan zou de huidige manier van handelen wel heel dom zijn. Kan mij niet voorstellen dat partijen als EA (fifa) en andere devs met Stadia versies op de nabije planning hier blij mee zijn. Ontwikkeling van een aparte versie is niet bepaald gratis.

Even buiten hoe dit oogt naar de consument toe.
Mee eens, maar zo hebben we het handelen van Google rond Stadia aan de lopende band dom en onbegrijpelijk genoemd. Dus dat zegt niet zoveel. Ze sluiten de dienst bijvoorbeeld door een gebrek aan spelers. Maar die spelers zijn niet de oorzaak. Het beperkte aantal spelers is het gevolg van matige marketing en een beperkte bibliotheek. Terwijl de slechte beschikbaarheid van de PS5 en Xbox ervoor hadden kunnen/moeten zorgen dat Stadia juist floreerde.

Technisch was het nagenoeg perfect, maar op vrijwel alle andere vlakken is Stadia eigenlijk altijd in een bèta fase blijven hangen. Dat moet Google zelf ook zien. En dan zou het bijna logisch zijn dat men bewust de stekker eruit trekt om op een later moment met veel meer poeha en een groot marketingbudget "Stadia 2.0" aan de wereld te presenteren. Het zal wel wishful thinking zijn, maar het is gewoon niet logisch om een dergelijke dienst de nek om te draaien zonder het ooit een serieuze kans te hebben gegeven.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:51:
[...]

Mee eens, maar zo hebben we het handelen van Google rond Stadia aan de lopende band dom en onbegrijpelijk genoemd. Dus dat zegt niet zoveel. Ze sluiten de dienst bijvoorbeeld door een gebrek aan spelers. Maar die spelers zijn niet de oorzaak. Het beperkte aantal spelers is het gevolg van matige marketing en een beperkte bibliotheek. Terwijl de slechte beschikbaarheid van de PS5 en Xbox ervoor hadden kunnen/moeten zorgen dat Stadia juist floreerde.

Technisch was het nagenoeg perfect, maar op vrijwel alle andere vlakken is Stadia eigenlijk altijd in een bèta fase blijven hangen. Dat moet Google zelf ook zien. En dan zou het bijna logisch zijn dat men bewust de stekker eruit trekt om op een later moment met veel meer poeha en een groot marketingbudget "Stadia 2.0" aan de wereld te presenteren. Het zal wel wishful thinking zijn, maar het is gewoon niet logisch om een dergelijke dienst de nek om te draaien zonder het ooit een serieuze kans te hebben gegeven.
Wanbeleid. Niet meer, niet minder. Je wilt niet weten hoeveel producten er al zijn gelanceerd in het bedrijf waar ik werk die ook de nek zijn omgedraaid door dwaze beslissingen qua marketing.

• Gaitman
  • Laatst online: 09:35

Gaitman

The Real One

Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:45:
[...]

Zou kunnen omdat je normaal automatisch 1 maand gratis pro kreeg, dat ze dit nu ze het stoppen tegen houden.
Mooi K# want ik moest mijn Controller nog kopelen aan de Chromecast en dat kan alleen via de Stadia app. En die kan ik niet gebruiken omdat ik nu geen account kan aanmaken...

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gaitman schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:01:
[...]

Mooi K# want ik moest mijn Controller nog kopelen aan de Chromecast en dat kan alleen via de Stadia app. En die kan ik niet gebruiken omdat ik nu geen account kan aanmaken...
Misschien dat je met de Stadia klantenservice contact kunt opnemen, ik heb dat in het verleden via Twitter gedaan, reageren snel en correct.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:37

artificial_sun

Mazda Rx7

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, mijn backlog.......

- Cyberpunk 3 uurtjes gespeeld
- Tomb raider trilogy, bij deel 1 op 2/3 denk ik
- AC black flag nog niet aan begonnen
- AC Valhalla nog niet aan begonnen
- DBZ Kakarot nog niet begonnen
- Metro nog niet begonnen
- Judgement nog niet begonnen

Wat moet ik nu doen ?????

En het ergste Baldur's Gate 3, dat is de reden dat ik ooit aan Stadia ben begonnen.
Moet ik nu echt een game pc gaan aanschaffen 😵‍💫

Stadia was beter....

Ik denk dat er een Xbox Series X onder de kerstboom komt. Zojuist even berekend dat ik zo'n €450 aan refunds kan verwachten, dus een paar tientjes erbij en ik heb een mooi kerstcadeau. En dan met Game Pass erbij. De tijd dat ik vroeger kind aan huis was in de gameshop en honderden euro's per maand aan nieuwe games uitgaf, is wel voorbij. Dus dan maar voor €15 in de maand wat oudere games via Game Pass spelen en incidenteel een nieuwe game op disc halen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12 20:46
daffie82 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:55:
[...]

Lees het volgende in de link die je gepost hebt:

the Stadia controller doesn't support Bluetooth connections. To use it in non-Stadia apps on any device you would have to connect it via USB.

The wireless connection will only work with Stadia since it's connecting over WiFi to the Stadia gaming instance in the cloud rather than the local host device.

Helaas dus. Enkel met kabel via PC.
Aah ik had alleen even snel gelezen en dacht dat het om de controllers ging. Maar blijkt om stadia zelf te gaan.

• loki504
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:12:
Ik denk dat er een Xbox Series X onder de kerstboom komt. Zojuist even berekend dat ik zo'n €450 aan refunds kan verwachten, dus een paar tientjes erbij en ik heb een mooi kerstcadeau. En dan met Game Pass erbij. De tijd dat ik vroeger kind aan huis was in de gameshop en honderden euro's per maand aan nieuwe games uitgaf, is wel voorbij. Dus dan maar voor €15 in de maand wat oudere games via Game Pass spelen en incidenteel een nieuwe game op disc halen.
Ik zou direct 3 jaar gold omzetten naar GPU voor 1 euro extra.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:34
Maar als ik het goed zie zo dan is Microsoft hier straks wel blij mee.
Ze bieden toch echt het beste alternatief.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor wie minder aan refund krijgt: de series S is nu met Fifa 23 in de aanbieding bij Amazon Duitsland https://www.amazon.de/dp/B0BC2B88B9. Volg dezelfde riedel met gamepass ultimate combo en je kunt goedkoper door op de Stadia manier. Al zal geen enkele service echt dat plug 'n play gevoel geven zonder te moeten wachten op updates.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 29-09-2022 21:28 ]

loki504 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:15:
[...]

Ik zou direct 3 jaar gold omzetten naar GPU voor 1 euro extra.
Ik moet me eerst eens verdiepen in wat die abonnementen allemaal precies inhouden. In het verleden heb ik altijd Xbox Live Gold gehad, maar ik begrijp dat alles nu anders is. Ik zou gewoon een abonnement willen waarmee ik online kan gamen en (oudere) games kan streamen/downloaden die zijn inbegrepen voor een vast bedrag per maand.

• Audiowaste
kneusteun schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:17:
Maar als ik het goed zie zo dan is Microsoft hier straks wel blij mee.
Ze bieden toch echt het beste alternatief.
Ik was net nog wat aan het zoeken en kom deze ook nog tegen: https://cloud.boosteroid.com/
Heeft iemand daar al ervaring mee?

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12 10:42
Nou, ik heb hiervan wel geleerd dat het gewoon Microsoft, Sony of Nintendygaat worden..

• Marzman
  • Niet online
Huh, kijk even een paar uur niet in het topic :p

Heb net cities skylines gekocht een paar dagen terug. Zie ook geen mail maar wel een melding in de app. Irritant omdat veel mensen al riepen dat het dood was. Ik ben benieuwd wat ik terug krijg, alle software? en de controler en Chromecast van 22 euro? RDR2 en cyberpunk die ik al lang heb ? Nou ja dan was het toch leuk zolang het duurde en ik heb een chromecast.

Gelukkig mijn founder van Gforce Now niet opgezegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 29-09-2022 21:31 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kneusteun
Audiowaste schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:22:
[...]

Ik was net nog wat aan het zoeken en kom deze ook nog tegen: https://cloud.boosteroid.com/
Heeft iemand daar al ervaring mee?
Hoop wel dat je geleerd hebt van games als een service. Niet jouw schijf niet jouw game ;)

Dus heel netjes dat Google refund, maar denk dat veel andere bedrijven dat niet kunnen dragen.
Dus ik zou echt opletten wat dergelijke andere services doen en beloven.

Op pc koop ik het meeste via gog.com (drm vrij)
En voor de consoles toch nog fysiek.

• Audiowaste
kneusteun schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:31:
[...]

Hoop wel dat je geleerd hebt van games als een service. Niet jouw schijf niet jouw game ;)

Dus heel netjes dat Google refund, maar denk dat veel andere bedrijven dat niet kunnen dragen.
Dus ik zou echt opletten wat dergelijke andere services doen en beloven.

Op pc koop ik het meeste via gog.com (drm vrij)
En voor de consoles toch nog fysiek.
Nou nee, ik wil casual een spel spelen en geen game pc en ook geen console.
xCloud lijkt geen optie voor mij omdat ik dan niet op tv kan spelen zover ik kan zien, de enige optie die dan overblijft is Geforce now en dan spellen via Steam kopen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ben wel benieuwd hoe ze die refunds gaan doen, heb (bijna) alles betaald met een CC van N26 (een Duitse bank) terwijl ik die rekening een paar maand geleden heb opgezegd. Gaat al met al toch om een paar honderd euro.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• barrymossel
artificial_sun schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:10:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, mijn backlog.......

- Cyberpunk 3 uurtjes gespeeld
- Tomb raider trilogy, bij deel 1 op 2/3 denk ik
- AC black flag nog niet aan begonnen
- AC Valhalla nog niet aan begonnen
- DBZ Kakarot nog niet begonnen
- Metro nog niet begonnen
- Judgement nog niet begonnen

Wat moet ik nu doen ?????

En het ergste Baldur's Gate 3, dat is de reden dat ik ooit aan Stadia ben begonnen.
Moet ik nu echt een game pc gaan aanschaffen 😵‍💫
Vrij nemen van werk.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:38:
Ben wel benieuwd hoe ze die refunds gaan doen, heb (bijna) alles betaald met een CC van N26 (een Duitse bank) terwijl ik die rekening een paar maand geleden heb opgezegd. Gaat al met al toch om een paar honderd euro.
Denk dat dat allemaal wel goed komt.
Als je CC is verlopen zal er ook een oplossing voor moeten komen.

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:14:
Oh god, moet echt weg blijven van Twitter. Megaaaa giftig daar nu :P
En de frontpage als ze klaar zijn met tikken :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• schumi1986
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:12:
Laat dat oudere maar achterwege, gamepass staat vol met nieuwe games, games van Microsoft komen ook vanaf release op gamepass.

90 euro voor 3 jaar gamepass :)
schumi1986 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:42:
[...]

Laat dat oudere maar achterwege, gamepass staat vol met nieuwe games, games van Microsoft komen ook vanaf release op gamepass.

Voor die prijs? Waar?!

• kneusteun
Audiowaste schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:33:
[...]

xCloud lijkt geen optie voor mij omdat ik dan niet op tv kan spelen zover ik kan zien, de enige optie die dan overblijft is Geforce now en dan spellen via Steam kopen.
Heb zelf geforce een jaar gratis gehad en moet zeggen dat ik het 4 a5 keer geprobeerd heb.
Ik moest steeds weer opnieuw inloggen in mijn steam en al met al was het meer werk om te gamen dan gewoon een console of pc opstarten. Wat dat betreft was het gebruik van stadia beter.

Het voordeel van geforce was dan wel weer dat ik al mijn games kon spelen die ik al had en niet dubbel hoefde te kopen. En dus ook betere prijzen met steam sales etc.

• barrymossel
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:14:
Oh god, moet echt weg blijven van Twitter. Megaaaa giftig daar nu :P
Ik snap het wel. Wat een flater. Voor mij is dit echt een shock die me doet nadenken over de lock-in die ik heb bij Google.
Ik hou ervan dat Google me leegzuigt qua data (gebruik lekker - ik hou van kopen), dus zoveel mogelijk via hen, want het werkt mooi samen. Maar als het niet lucratief genoeg kunnen maken door eigen schuld dan ben ik het kwijt...

• kneusteun
schumi1986 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:42:
[...]

Is inderdaad een raar beeld dat mensen hebben.
Maar er komen echt toffe games bij release al op GP.
Ik ben ook blij dat high on life bij release op GP komt!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Dit is best wel droevig nieuws, Stadia was echt precies het gaming platform wat bij mij past, en de concurrentie biedt niet dezelfde mogelijkheden helaas. Dan over een paar maand maar kiezen tussen een XSX of PS5?

Hier komt er nog een refund aan Total €1194.18, exclusief controllers

• xabre16v
  • Niet online
Jammer hoor. Vond het perfect. Geen zoemende console en lekker op de laptop, tv of zelfs telefoon.

Echt eeuwig zonde. Ik was echt even in shock :P

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Stadia eigenlijk alleen maar gebruikt voor Fifa 22

Fifa 23 komt morgen uit dus wat mij betreft prima timing van Google. Inmiddels ook al voorzien van een PS5 dus heb eigenlijk 1 jaar lang gratis fifa kunnen spelen.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-12 16:19
Toch nog als donderslag bij heldere hemel, dat Stadia er mee stopt. Zeker na de nieuwe UI die bezig was met uitrollen, en de Hotwheels game die we op Pro er gratis bij kregen deze week.

Weet niet eens hoeveel ik eigenlijk terug ga krijgen. Ik heb hier 4 controllers liggen. Eerste was gratis bij Cyberpunk 2077, dus die aanschaf (€59,99) krijg ik in ieder geval terug. Verder heb ik Resident Evil 7 Gold edition, en daar kreeg ik geloof ik ook een controller bij. Die aanschaf krijg ik dus ook nog terug. Ohhh, toen heb ik mijn broer overgehaald om RE7 op Stadia te kopen en die controller van hem over te nemen omdat hij geen interesse in Stadia had. Krijgt hij dat geld terug. En ik heb er eens één in een aanbieding gekocht (€22,22) dus die ook terug.

En verder heb ik als het goed is de volgende games gekocht op Stadia:
Cyberpunk 2077 - € 59,99
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration - € 5,99
Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition - € 13,19
Tomb Raider: Definitive Edition (???)
Assassin's Creed Odyssey (???)
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ 1 - €27.99
Far Cry 5 (???)
Immortals Fenyx Rising (???)
Ghost Recon Breakpoint (???)
Resident Evil 7 Gold Edition (???)

Met ??? weet ik niet meer precies wat ik ervoor betaald heb. Maar vrijwel elke game wel in een Pro aanbieding gekocht.

Ik dacht destijds dat mijn kinderen het ook leuk zouden vinden om op de bank Stadia te spelen, maar afgezien van een enkele game (Little Nightmares II en Trine IV bv.) hebben ze het weinig gespeeld. Ga dus ook geen andere console kopen ter vervanging van Stadia.

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 29-09-2022 22:00 ]

• xabre16v
  • Niet online
Zo superveel spellen heb ik niet gekocht, RDR2, Grid en 3 Tomb raiders. Founder controller+chromecast. Denk iets van 200 euro. Dan maar een gebruikte Xbox Series X kopen.

• Audiowaste
kneusteun schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:46:
[...]

Heb zelf geforce een jaar gratis gehad en moet zeggen dat ik het 4 a5 keer geprobeerd heb.
Ik moest steeds weer opnieuw inloggen in mijn steam en al met al was het meer werk om te gamen dan gewoon een console of pc opstarten. Wat dat betreft was het gebruik van stadia beter.

Het voordeel van geforce was dan wel weer dat ik al mijn games kon spelen die ik al had en niet dubbel hoefde te kopen. En dus ook betere prijzen met steam sales etc.
Eigenlijk speel ik vooral Football Manager 2020 nog, waar ik ondertussen een 500 uur in heb zitten. Voor mij was het ook ideaal om dat via Stadia te spelen omdat ik op ieder device kon spelen waar ik wil.

Nu is het na 3 jaar misschien wel tijd om een nieuwe versie te kopen maar bij voorkeur weer via de browser omdat ik met een grote database speel en op een laptop dit allemaal veel trager werkt.

Voor 1 euro kon ik best even kijken bij xCloud maar daar kan ik alleen de Xbox editie spelen in de browser. Via de Xbox app kan ik wel het spel spelen maar dan moet ik het downloaden. Met andere woorden, dan speel ik dus lokaal. Dan valt het voor mij al af.

Dan is GFN nog de enige optie die overblijft waarbij ik FM23 wel in de browser op verschillende apparaten kan spelen.

• loki504
Audiowaste schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:33:
[...]

Xcloud kan zeker wel op TV. Je moet alleen de android app sideloaden in je Google tv.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-12 23:25
Onwijs jammer zeg. Afgelopen tijd best wat games in de aanbieding gekocht voor tijdens de winterdagen.

Ik vond het echt een uitkomat om geen stroomvretende console meer in huis te hebben maar wel mooie games kunnen spelen.
De portfolio van games was ook veel te mager om een grote fanbase op te kunnen bouwen.

Ben benieuwd hoe het met de refund van games zal gaan.

En jeetje, een game als AC Odyssee waar ik enorm veel tijd in heb zitten kan ik zometeen gewoon niet meer doorspelen..

Google being Google

[ Voor 29% gewijzigd door cheiron op 29-09-2022 22:08 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Hoe kan Google nou vinden dat Stadia te weinig gamers heeft terwijl zelfs de NOS er een artikel over heeft geschreven :P :+

https://nos.nl/l/2446493

• Schmitzel
Ik zit nu even te kijken naar Luna van Amazon. Dat ligt ook aardig op zn gat, 5 games.. of zie ik dat niet goed..?

• Audiowaste
Schmitzel schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:11:
Ik zit nu even te kijken naar Luna van Amazon. Dat ligt ook aardig op zn gat, 5 games.. of zie ik dat niet goed..?
Nee hoor, hier staan echt veel meer spellen: https://luna.amazon.com/
Luna is nog niet beschikbaar buiten de USA toch?

• Schmitzel
Ah toch meer, niet goed gekeken,tnx

• Schmitzel
Jasphur schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:13:
Luna is nog niet beschikbaar buiten de USA toch?
Zonde..

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Wow, afgelopen maanden amper gespeeld omdat we elk weekend óf weg óf aan het klussen zijn, komt dit nieuws ff als verrassing :+

Maar netjes dat we alles terugbetaald krijgen qua hardware en gekochte spellen (in mijn geval maar één: Far Cry 6).

Catch a smile out there!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Crosspost van mijn reactie bij het bericht op de frontpage:

====
Vind het aan de ene kant wel jammer, omdat het gewoon goed werkte en ik er als casual gamer wel de potentie van inzag. Aan de andere kant speelde ik er vrijwel nooit op, omdat het aanbod van games net niet mijn ding was. Games als GTA of andere free roaming racegames miste ik erg. Had Cyberpunk wel aangeschaft in de hoop dat het iets voor mij zou zijn, maar het hele sfeertje trok me niet zo. Sindsdien ook niets meer gespeeld.

Wel netjes idd dat ze alles vergoeden. Maar ja, zo groot was de investering in mijn geval niet (juist de reden waarom ik er de potentie van inzag), dus die paar tientjes interesseren me niet zo. Had liever de aankondiging gelezen dat GTA op Stadia uit zou komen ;)
====

Aanvullend op de crosspost, vind het wel jammer dat Google er vanaf het begin op een of andere manier qua marketing e.d. niet echt energie in leek te steken. Niet naar nieuwe klanten, maar ook als bestaande klant kreeg ik nooit een update of aanmoediging iets te kopen. Het bleef een beetje 'dood' aanvoelen. Al maakt Google volgens mij nooit reclame, dus misschien is het wel een filosofie dat iets zichzelf moet verkopen. Niet gelukt dus. Wel jammer.

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:20
Ik baal echt als een stekker. Kleine slaapt maar die gaat denk ik wel huilen als ik het vertel. Was een perfecte dienst voor ons gebruik. Overal op te spelen. Spelletjes vond ik ook oké als casual gamer. Super zonde.

Moet gaan kijken of er een volwaardig alternatief is. Denk het eigenlijk niet. Echt balen!

Sowieso schrijf je zo!

• Exocet
  • Niet online
nadroJ schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:39:
Ik baal echt als een stekker. Kleine slaapt maar die gaat denk ik wel huilen als ik het vertel. Was een perfecte dienst voor ons gebruik. Overal op te spelen. Spelletjes vond ilbook oké als casual gamer. Super zonde.

Moet gaan kijken of er een volwaardig alternatief is. Denk het eigenlijk niet. Echt balen!
In potentie xcloud, maar dan moet de kwaliteit omhoog, beschikbaar worden op veel meer apparaten en moet het mogelijk worden om losse games aan te schaffen voor de cloud.
Een lange weg te gaan...

• xabre16v
  • Niet online
nadroJ schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:39:
Ik baal echt als een stekker. Kleine slaapt maar die gaat denk ik wel huilen als ik het vertel. Was een perfecte dienst voor ons gebruik. Overal op te spelen. Spelletjes vond ilbook oké als casual gamer. Super zonde.

Ik zie geen alternatief. Amazon Luna lijkt nog het meest op Stadia maar hier niet verkrijgbaar.
Palomar schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:30:
Aanvullend op de crosspost, vind het wel jammer dat Google er vanaf het begin op een of andere manier qua marketing e.d. niet echt energie in leek te steken. Niet naar nieuwe klanten, maar ook als bestaande klant kreeg ik nooit een update of aanmoediging iets te kopen. Het bleef een beetje 'dood' aanvoelen. Al maakt Google volgens mij nooit reclame, dus misschien is het wel een filosofie dat iets zichzelf moet verkopen. Niet gelukt dus. Wel jammer.
Dat gevoel heb ik ook. Ze hebben 0 moeite in marketing gestoken.

[ Voor 37% gewijzigd door xabre16v op 29-09-2022 23:16 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 03:31
barrymossel schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:46:
Ik speelde al vrijwel niet meer. Dus prima.

Maar ik baal met name dat de haters gelijk krijgen.

En ik ben echt flabbergasted. Zo'n mooi platform. Alleen door gebrek aan marketing falen ze. Echt zo debiel.
Maar als ze gelijk hebben gekregen, dan waren het toch niet perse haters? I mean, dan hebben ze het gewoon goed ingeschat. Deze service was natuurlijk al vrij snel ten dode opgeschreven, helemaal gezien het track record van google met producten die niet helemaal landen zoals ze willen.
Pagina: 1 ... 169 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord