Op een shield/mi-box s krijg ik het bijna niet nagespeeld als ik daffie82's probleem niet heb (tijdens het spelen disconnecten), hoewel het me op de shield nu 1 maal gelukt is op de 10 keer.
Wat ik nu probeer is die stadia-app te starten, een spel starten en die x-x-y-a code invoeren dat die controller normaal geconnect is. Daarna via het rondje terug naar het google tv scherm, en dan zet de controlller zichzelf direct uit. Als je hem daarna meteen aanzet (met de stadia knop op de controller), dan heb ik 1x gehad dat hij weer connect (2x vibratie). Daarna kun je in de shield alles bedienen met de controller.
Echter, als je daffie82's en mijn probleem hebt (tijdens het spelen een disconnect en na connect kan je met de controller alleen nog maar het menu bedienen), dan gaat de controller ook niet meer uit na het sluiten van de stadia-app en kun je daarna gewoon alles bedienen in de shield. Maar dit is dus een foutsituatie. Dan moet ik echt de stadia-applicatie hard sluiten,bijv. door 2x op het rondje te klikken (werkt niet in de mi box s) en hem af te sluiten, of in het menu bij de app en dan 'force stop'. Anders blijf ik het probleem houden dat geen spel meer te spelen is.
Ik wist trouwens niet dat de CCwGTV al bedienbaar was met de controller, dan is het logisch dat die gewoon via bluetooth werkt (lijkt me).
Moet wel zeggen dat ik een mesh-netwerk heb met 4 routers (weet niet zeker of de controllers er wel zo goed tegen kunnen dat ze soms op een andere router inloggen), en ook die 2.4 en 5GHz opdezelfde SSID-naam heb zitten. Dus wellicht loop ik gewoon tegen dat probleem aan dat die soms met 5GHz connect of zo