• maikelonline
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-04 17:09
Dannydekr schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:47:
[...]

De meest incapabele verzendpartij die ik ken :) Gaat echt nooit goed. Pakketje komt nooit op de afgesproken tijd, en doorgaans vaak niet op de juiste plek. Past wel in de geest van de Stadia launch :+
Bedankt en de koffie zit in mijn neus.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:55
DPD kan er anders ook wat van.

Ik moet zeggen dat ik het toch ineens vlot vind gaan met de verzending.

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:49

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Zojuist even RDR2 gespeeld via Chromecast Ultra, maar de kwaliteit blijft helaas hetzelfde, ik heb wel het idee dat er mogelijk problemen bij Google zijn met bandbreedte of iets dergelijks, want af en toe kakt het ook helemaal in.

Latency gaat goed nu en is niet merkbaar. Voorlopig wordt dit puur gamen via de TV want op een 1440p scherm op een meter afstand is de kwaliteit helaas te laag om niet storend te zijn.

Voor mensen die problemen hebben met het instellen van de controller:
- Ik kon de controller eerst niet vinden via de app. Na m'n telefoon opnieuw opgestart te hebben was hij meteen zichtbaar.
- Na het verbinden met Wifi kon ik niet koppelen aan de Chromecast, maar na het herstarten van de controller lukte dat wel meteen.

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Kiwi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:00:
Zojuist even RDR2 gespeeld via Chromecast Ultra, maar de kwaliteit blijft helaas hetzelfde, ik heb wel het idee dat er mogelijk problemen bij Google zijn met bandbreedte of iets dergelijks, want af en toe kakt het ook helemaal in.

Latency gaat goed nu en is niet merkbaar. Voorlopig wordt dit puur gamen via de TV want op een 1440p scherm op een meter afstand is de kwaliteit helaas te laag om niet storend te zijn.

Voor mensen die problemen hebben met het instellen van de controller:
- Ik kon de controller eerst niet vinden via de app. Na m'n telefoon opnieuw opgestart te hebben was hij meteen zichtbaar.
- Na het verbinden met Wifi kon ik niet koppelen aan de Chromecast, maar na het herstarten van de controller lukte dat wel meteen.
"Have you tried turning it off and on again"

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-10 17:39
Chromecast en controller geïnstalleerd. Net ff half uurtje Samurai Showdown gespeeld.
Geen seconde het idee gehad dat ik een game aan het spelen was die ik aan het streamen was.
Gewoon een console ervaring. Geen enkele keer lag gehad of lagere resolutie. Heb de Chromecast wel bedraad aangesloten.

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
@rachidfinge Zou je nog kunnen bevestigen dat de codes enkel tijdens Amerikaanse kantooruren worden verstuurd? Heb sinds vannacht rond 2 uur van niemand meer gehoord (op verschillende fora/reddit) dat ze een code hebben ontvangen.

Op een 'onderzoekje' op reddit wordt ook pijnlijk duidelijk hoe weinig mensen er tot nog toe een code hebben. Slechts <10% van het totaal, <20% van mensen die in de eerste week na aankondiging besteld hebben. Werkend voor een grote webwinkel en te maken hebben gehad met soortgelijke releases vind ik het echt onbegrijpelijk dat er na release slechts 1/3e van de tijd e-mails worden verstuurd en dan ook nog eens op een erbarmelijk tempo.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:44
barrymossel schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:42:
[...]

Ik wilde net dit plaatsen:

Kut DHL: ONTVANGER VERHUISD OF ONBEKEND, NEEM CONTACT OP MET DE VERZENDER

Altijd jammer dat er weer een incapabele bezorgservice wordt ingeschakeld.

Adres klopt, mijn vrouw was thuis en we zijn echt niet verhuisd. Dat had ik dan wel geweten...
Google reageert wel vlot via de telefoon. Echter moet dit via een andere afdeling (logistiek) worden doorgezet naar DHL. Ben benieuwd hoe snel dat allemaal gaat en of het pakket niet daadwerkelijk terug gaat worden gestuurd.

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
Rare logistiek daar bij Google. Pakket komt vandaag binnen maar nog geen teken van een code.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Code gisteravond ontvangen, pakket vanochtend ontvangen. Stadia controller is geinstalleerd, spelen heb ik helaas nog geen tijd voor gehad.

Ik kan een ding echter bevestigen, Stadia op een bestaande Chromecast Ultra gaat inderdaad niet, op de meegeleverde wel. Het koppelen van je Google account op een bestaande CC Ultra gaat niet, op de nieuwe CC Ultra binnen een paar seconden gepiept.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sagaris schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:19:
Code gisteravond ontvangen, pakket vanochtend ontvangen. Stadia controller is geinstalleerd, spelen heb ik helaas nog geen tijd voor gehad.

Ik kan een ding echter bevestigen, Stadia op een bestaande Chromecast Ultra gaat inderdaad niet, op de meegeleverde wel. Het koppelen van je Google account op een bestaande CC Ultra gaat niet, op de nieuwe CC Ultra binnen een paar seconden gepiept.
Er was wel een update nodig als ik het goed begrepen heb voor bestaande chromecast ultra's. Heb je die geïnstalleerd?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Sagaris
ReCreator schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:20:
[...]

Er was wel een update nodig als ik het goed begrepen heb voor bestaande chromecast ultra's. Heb je die geïnstalleerd?
Worden die updates niet gepusht naar CC Ultra's? Heb in de afgelopen dagen geen updates voor de CC Ultra gehad. Had inderdaad wel begrepen dat down the line bestaande CC Ultra's wel gewoon compatibel met Stadia zijn, maar op dit moment alleen de meegeleverde werken. Ik dacht ik doe eigenwijs, did not work. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 20-11-2019 13:22 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:33
Sagaris schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:22:
[...]

Worden die updates niet gepusht naar CC Ultra's? Heb in de afgelopen dagen geen updates voor de CC Ultra gehad. Had inderdaad wel begrepen dat down the line bestaande CC Ultra's wel gewoon compatibel met Stadia zijn, maar op dit moment alleen de meegeleverde werken. Ik dacht ik doe eigenwijs, did not work. :9
Je moet je andere Ultra updaten naar de preview builds. Als het goed is krijg je dan na een herstart de firmware waarop de stadia controller kan :)

https://support.google.com/chromecast/answer/6343937?hl=nl

[ Voor 5% gewijzigd door Pukson op 20-11-2019 13:24 ]

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-10 09:26
Pakketje is inmiddels binnen, maar de code helaas nog niet. Hopelijk is het niet al te lang meer wachten.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
rstift schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:08:
Chromecast en controller geïnstalleerd. Net ff half uurtje Samurai Showdown gespeeld.
Geen seconde het idee gehad dat ik een game aan het spelen was die ik aan het streamen was.
Gewoon een console ervaring. Geen enkele keer lag gehad of lagere resolutie. Heb de Chromecast wel bedraad aangesloten.
Kijk. Dat klinkt goed!

Heb je glas thuis?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11 23:12
Krijg je er eigenlijk een adapter bij om de chromecast via bedraad netwerk aan te sluiten? Of moet ik alvast op Aliexpres gaan zoeken?

MTB Trail Traffic

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:05
Mijn datum stond op 29 november. Toch krijg ik vandaag al een trackingcode en komt de boel er blijkbaar morgen al aan.

• Iehmoow
-LA- schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:31:
Krijg je er eigenlijk een adapter bij om de chromecast via bedraad netwerk aan te sluiten? Of moet ik alvast op Aliexpres gaan zoeken?
Naar mijn weten zit er een ethernetpoort op de stekkerkop van een Chromecast Ultra

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 12:30
Raindeer schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:31:
Mijn datum stond op 29 november. Toch krijg ik vandaag al een trackingcode en komt de boel er blijkbaar morgen al aan.
Wanneer had jij hem besteld? Bij mij staat leveringsdatum op 26-27 nov, maar heb ook pas in oktober besteld dus verwacht dat ik hem dan pas ongeveer ook zal ontvangen.
Het geld is ook nog niet in rekening gebracht op m'n cc.

• Raindeer
Roodenburgertje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:34:
[...]

Wanneer had jij hem besteld? Bij mij staat leveringsdatum op 26-27 nov, maar heb ook pas in oktober besteld dus verwacht dat ik hem dan pas ongeveer ook zal ontvangen.
Het geld is ook nog niet in rekening gebracht op m'n cc.
11 september ... net op tijd voor een Founder's pack

• Roodenburgertje
Ah kijk, ik heb ook geen founders edition maar de premiere.

Wordt gewoon rustig afwachten voor mij.

• Sagaris
Pukson schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:23:
[...]

Je moet je andere Ultra updaten naar de preview builds. Als het goed is krijg je dan na een herstart de firmware waarop de stadia controller kan :)

https://support.google.com/chromecast/answer/6343937?hl=nl
Clear! Maar goed, ik heb nu een andere werkende Chromecast Ultra aan mijn woonkamer TV hangen, dus die laten we zitten. De oude gaat de doos in, zodat ik hem over 5 jaar kan wegmieteren omdat ik vergeten ben dat ik die heb en de technologie verouderd is. :+

• rstift
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:26:
[...]

Kijk. Dat klinkt goed!

Heb je glas thuis?
Nee geen glas nog helaas. 100Mbit.

• rstift
Iehmoow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:33:
[...]

Naar mijn weten zit er een ethernetpoort op de stekkerkop van een Chromecast Ultra
Klopt, er zit een ethernet aansluiting op de voeding.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeetje, er wordt al 50 minuten niets meer gepost... Is het internet voor de meeste uitgevallen? Dat zou vervelend zijn met een streaming platform :P

Wel fijn dat hier al een aantal mensen de hardware en de code hebben ontvangen! Benieuwd naar de ervaringen. Denk dat we happy mogen zijn dat we in Nederland wonen met onze digitale infrastructuur.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2019 14:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:35:
Jeetje, er wordt al 50 minuten niets meer gepost... Is het internet voor de meeste uitgevallen? Dat zou vervelend zijn met een streaming platform :P
Op zich wel grappig dat hele code gebeuren. In principe krijgen mensen nu precies te zien waarom er een redelijke groep mensen is die Streaming niet willen zien gebeuren. Je mag dan je aankoop gedaan hebben, maar of je vandaag kan spelen of niet ligt helemaal in Google's handen.

• Peter_Aragorn
rstift schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:42:
[...]

Nee geen glas nog helaas. 100Mbit.
Dan is jouw bericht helemaal top ;)!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:35:

Wel fijn dat hier al een aantal mensen de hardware en de code hebben ontvangen! Benieuwd naar de ervaringen. Denk dat we happy mogen zijn dat we in Nederland wonen met onze digitale infrastructuur.
Druk bezig met spelen 8)

Heb m'n Chromecast nu aan de tv gehangen en dat was echt top nu.
Het enige probleem is dat de RDR2 HUD echt veel te klein is B)
Maar daar kan ik Stadia niet de schuld van geven :P Tijd voor een grotere (4K) tv :)

• Peter_Aragorn
Trouwens! Zie er nu een paar op Marktplaats staan en eentje heel dicht in de buurt. Nog in seal. Zit daar dan 3 maanden Stadia Pro bij wel?

• Zvennn
  • Laatst online: 08-04 12:52
Nee, want daar is je activatiecode voor

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:46:
Trouwens! Zie er nu een paar op Marktplaats staan en eentje heel dicht in de buurt. Nog in seal. Zit daar dan 3 maanden Stadia Pro bij wel?
Die 3 maanden Pro zijn gekoppeld aan de invite code, dus dat ligt er aan of ze die ook meeleveren.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Kiwi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:42:
[...]

Druk bezig met spelen 8)

Heb m'n Chromecast nu aan de tv gehangen en dat was echt top nu.
Het enige probleem is dat de RDR2 HUD echt veel te klein is B)
Maar daar kan ik Stadia niet de schuld van geven :P Tijd voor een grotere (4K) tv :)
Ik merk ook op dat de kwaliteit waar ik t Al een aantal keer over had op de Chromecast geen probleem is.

Heb m nu nog met 5ghz wifi zitten omdat ik te lui ben om een kabel te trekken

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• Peter_Aragorn
Kiwi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:46:
[...]

Die 3 maanden Pro zijn gekoppeld aan de invite code, dus dat ligt er aan of ze die ook meeleveren.
Jaah oke! Vraag ik ff of die er ook bij zit :)! Thanks!

• Zvennn
  • Laatst online: 08-04 12:52
Pakketje gemist, waarom leveren die gasten van DHL het niet gewoon af bij de buren... Prutsers... En ja ik had er thuis voor kunnen blijven, maar moet ook gewoon werken. (en daarbij vind ik een window van 8:00 tot 18:00 te belachelijk voor woorden)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:49:
[...]

Jaah oke! Vraag ik ff of die er ook bij zit :)! Thanks!
Komt een week of twee later ook nog een buddypass aan als het goed is ook, ook via de mail waarschijnlijk

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik lees dat het via de chromecast goed werkt, maar op andere devices nog niet zo. Ik ben wel benieuwd of ze dat vlot kunnen trekken, want anders ben je nog steeds toch wel enigszins afhankelijk van een "box" .

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:51:
Ik lees dat het via de chromecast goed werkt, maar op andere devices nog niet zo. Ik ben wel benieuwd of ze dat vlot kunnen trekken, want anders ben je nog steeds toch wel enigszins afhankelijk van een "box" .
Ik ben nu weer even via PC aan het spelen en dat gaat nu ook goed. Je ziet wel dat RDR2 niet op geweldige settings draait en het is momenteel nog gelimiteerd tot 1080p, maar ik heb geen last meer van lossy streams

• Peter_Aragorn
Pheace schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:50:
[...]

Komt een week of twee later ook nog een buddypass aan als het goed is ook, ook via de mail waarschijnlijk
Vraag ik ook ff na! Al vind ik dat minder belangrijk :p

• Roodenburgertje
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:51:
Persoonlijk denk ik dat dat wel goed komt, het heeft alleen tijd nodig om te optimaliseren.

• Peter_Aragorn
Als die Invite Code er niet bij zit. Kan je dan alsnog wel een abonnement afsluiten neem ik aan?

• Pukson
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:53:
Als die Invite Code er niet bij zit. Kan je dan alsnog wel een abonnement afsluiten neem ik aan?
Net ook contact gehad met iemand. Geeft aan dat al een code is gekoppeld aan zijn stadia. Terwijl die er 2 heeft besteld.. Ik pas, zometeen wel het systeem maar geen toegang.

En nee, je kan voorlopig nog geen abbo afsluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Pukson op 20-11-2019 14:55 ]

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:53:
Nee je hebt die code echt nodig om een account te maken.

• Peter_Aragorn
Pukson schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:55:
[...]

Net ook contact gehad met iemand. Geeft aan dat al een code is gekoppeld aan zijn stadia. Terwijl die er 2 heeft besteld.. Ik pas, zometeen wel het systeem maar geen toegang.

Nee klopt! Toevallig met iemand uit Enschede? Haha!

Hij geeft ook aan maar 1 code te hebben gehad, voor 2 stadia sets... Zou die tweede later komen @rachidfinge ?

[ Voor 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 20-11-2019 15:02 ]

• Iehmoow
Pukson schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:55:
[...]

net zoals 90% van de mensen die in de eerste week besteld hebben 8)7
Roodenburgertje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:39:
Ah kijk, ik heb ook geen founders edition maar de premiere.

Wordt gewoon rustig afwachten voor mij.
Hier ook een PE met bezorging vóór 26-27 november. Als ik zo zie dat er nog flink wat FE's verstuurd moeten worden, betwijfel ik of 26 november gehaald gaat worden. Het lijkt mij niet meer dan terecht dat de FE's eerst verscheept zijn voordat ik mijn PE krijg.

Nu is het wachten op de eerste berichten van verzonden PE's voordat iedereen de FE heeft ontvangen. >:)

• Pukson
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:59:
[...]

Nee klopt! Toevallig met iemand uit Enschede? Haha!

Hij geeft ook aan maar 1 code te hebben gehad, voor 2 stadia sets... Zou die tweede later komen @rachidfinge ?
🤐🤐

Haha...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KlaasjeNL schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:03:
[...]

Hier ook een PE met bezorging vóór 26-27 november. Als ik zo zie dat er nog flink wat FE's verstuurd moeten worden, betwijfel ik of 26 november gehaald gaat worden. Het lijkt mij niet meer dan terecht dat de FE's eerst verscheept zijn voordat ik mijn PE krijg.

Nu is het wachten op de eerste berichten van verzonden PE's voordat iedereen de FE heeft ontvangen. >:)
Of erger, PE's die eerder komen dan FE's.. mijne FE staat nu vóór 28-29nov :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Peter_Aragorn
Ja dus. Haha!

• Roodenburgertje
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:06:
[...]

Dat zou ik wel echt een extreem slechte zaak vinden. Ook wel vreemd dat jouw FE levering later "gepland" staat dan mijn PE :? 8)7

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 19:01
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:06:
[...]

Dit had ik ook (FE, 30 aug besteld), maar vanochtend sprong het ineens naar 'verzonden'. Komt nu morgen of overmorgen aan. Ik hoop dat je in de volgende batch zit!

• renzo4000
  • Laatst online: 10:25
De mijne ook sinds 12:30 binnen (code had ik gisteravond al)... maar nog netjes in de seal want ik er heb voorlopig geen tijd voor :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dl8JLScGnECEr4wKRFrEd1hu/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door renzo4000 op 20-11-2019 15:38 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
Yay, Stadia binnen maar kan er niks mee totdat die code binnen is ~_~

7 juni, overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door Cilph op 20-11-2019 15:33 ]

• polopolo150
  • Laatst online: 02-11 11:24
Ik dacht dat nu Stadia gelaunched is dat ik een abbo of spel kon kopen. Maar dat is niet zo dus? :?

Vind het wel lullig voor de mensen die dit gekocht hebben en dan achter moeten komen dat een spel 1080P en medium settings gerenderd wordt.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

polopolo150 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:42:
Ik dacht dat nu Stadia gelaunched is dat ik een abbo of spel kon kopen. Maar dat is niet zo dus? :?
Pas over een paar maanden waarschijnlijk

• Iehmoow
polopolo150 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:42:

Vind het wel lullig voor de mensen die dit gekocht hebben en dan achter moeten komen dat een spel 1080P en medium settings gerenderd wordt.
Dit is de soft launch en is ook zodoende gecommuniceerd dat deze hardware nodig was om vanaf het begin te kunnen spelen. Het platform zonder deze restricties gaat naar mijn weten 'live' vanaf februari 2020.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gaat hier druk worden pakket bezorger zei dat ie een shitload van die pakketjes had vandaag. :)

Nou eens kijken wanneer ik het ga installeren. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Roodenburgertje
En je kan nu wel nog steeds de Premiere edition kopen, maar daar betaal je dan nog 130 euro voor en dan krijg je de controller, chrome cast ultra en 3 maand stadia.
Maar alleen een abbonement nemen is nog niet mogelijk op dit moment nee

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:20
Jammer om te zien dat de Chromecast Ultra zich nog niet aanpast aan schermen met verschillende resoluties en aspect ratio's. Om de volledige 4K ervaring te hebben moet ik mijn Chromecast Ultra aansluiten op mijn 4K TV.

Hopelijk komt er snel ondersteuning voor schermen zoals 1440p en verschillende aspect ratio's, dan wel betere streaming kwaliteit via Google Chrome.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22
Nog steeds geen code hier. Wel een pakket verzending dus die zal wel morgen of overmorgen aankomen

• Captain Coconut
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-11 19:26
Jannick schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:49:
Jammer om te zien dat de Chromecast Ultra zich nog niet aanpast aan schermen met verschillende resoluties en aspect ratio's. Om de volledige 4K ervaring te hebben moet ik mijn Chromecast Ultra aansluiten op mijn 4K TV.

Hopelijk komt er snel ondersteuning voor schermen zoals 1440p en verschillende aspect ratio's, dan wel betere streaming kwaliteit via Google Chrome.
In de laatste AMA is vermeld dat er enkel ondersteuning is voor 1080p en 4k met de bijbehorende aspect ratios. Zo niet dan krijg je zwarte randen om het passend te maken.

• Raindeer
Jannick schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:49:

De developer van Gylt gaf aan dat dit het moeilijkste probleem is voor game developers. Stadia werkt op zoveel verschillende soorten devices, dat je hier in je hele design rekening mee moet houden. Bijvoorbeeld gamen op mobiel is waar geen enkele console developer ooit over heeft nagedacht. PC developers weten iets van screen sizes, maar vinden mobieltjes en TVs weer raar. Hoezo heeft de gebruiker geen toetsenbord voor input etc.

Stadia zet echt een hele hoop conventies op zijn kant.

Ten aanzien van Chrome vermoed ik dat Chrome zelf nog niet helemaal klaar is voor Stadia. Het klinkt heel mooi dat Stadia alleen maar een video stream is. Dat is natuurlijk kul. Het is een stream met bonussen en airmiles aan alle kanten. Je kunt niet cachen, je moet maar doorrammen en ondertussen ook nog allerlei miliseconde inputs verwerken. In een normale browser omgeving krijg je als developer echt niet op je kop als je niet alle input binnen een paar ms verwerkt hebt. Dat komt wel goed.

Waarschijnlijk krijgen we een veel beter werkend Chrome als resultaat.

• r_brus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 09:54
Hier stadia binnen en aangesloten. Lees nu dus dat je er niks mee kan zonder die code. Zit ook geen code in de doos en Google is onbereikbaar. Hoop dat dit geen voorbode is op de rest van de dienst.

Iemand een idee waar je moet zijn voor zo'n code? Ebay is een optie, maar vind 200 euro toch wat aan de prijzige kant.

[ Voor 23% gewijzigd door r_brus op 20-11-2019 15:59 ]

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

r_brus schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:58:
Hier stadia binnen en aangesloten. Lees nu dus dat je er niks mee kan zonder die code. Zit ook geen code in de doos en Google is onbereikbaar. Hoop dat dit geen voorbode is op de rest van de dienst.
Hou je mail in de gaten. Is niks nieuws.

• Peter_Aragorn
Roodenburgertje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:46:
En je kan nu wel nog steeds de Premiere edition kopen, maar daar betaal je dan nog 130 euro voor en dan krijg je de controller, chrome cast ultra en 3 maand stadia.
Maar alleen een abbonement nemen is nog niet mogelijk op dit moment nee
Klopt! Dit doe ik waarschijnlijk ook hoor, maar die Founders Editie controller is zo mooi O+

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:20
Captain Coconut schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:56:
[...]

In de laatste AMA is vermeld dat er enkel ondersteuning is voor 1080p en 4k met de bijbehorende aspect ratios. Zo niet dan krijg je zwarte randen om het passend te maken.
Bij de Chromecast Ultra lijkt dit dus niet het geval te zijn. Ik zal het nog eens verder en beter testen. Wellicht ligt het gewoon aan mij ;)

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Raindeer schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:56:
[...]
De developer van Gylt gaf aan dat dit het moeilijkste probleem is voor game developers. Stadia werkt op zoveel verschillende soorten devices, dat je hier in je hele design rekening mee moet houden. Bijvoorbeeld gamen op mobiel is waar geen enkele console developer ooit over heeft nagedacht. PC developers weten iets van screen sizes, maar vinden mobieltjes en TVs weer raar. Hoezo heeft de gebruiker geen toetsenbord voor input etc.

Stadia zet echt een hele hoop conventies op zijn kant.
Dat is vreemd want dit lijken me nou echt dingen waar je als developer juist weinig meer mee te maken zou moeten hebben bij Stadia. Er is 1 set hardware. Daar moet de game op draaien. Dat er dan een grote of kleine videofeed naar verschillende devices gaat maakt voor een developer weinig uit lijkt me.

Behalve dan als ze zeggen dat een game met een controller gespeeld moet kunnen worden. Als je game dat nog niet heeft dan moet dat wel gedaan worden natuurlijk. Of dat je, als het lukt wel rekening moet houden dat de lettertjes wel heel klein gaan zijn op een telefoon. Maar die games zijn al gedeveloped voor een ander platform. Veel development zal daar niet meer aan gebeuren enkel voor Stadia.

Gylt is als Stadia exclusive natuurlijk wel een uitzondering daarin.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49
Vandaag op het account van een collega van me gespeeld. En ben behoorlijk onder de indruk :) Het werkt echt best wel prima! De input lag is echt non-existent, en dat was nog via een ouderwetse Bluetooth controller naar /een wifi-verbonden device.

Het werkt echt net zo snel als een Playstation; als je mij niet had verteld dat het via Stadia ging had ik het oprecht niet geweten. Laadtijden zijn véél korter.
En in tegenstelling tot andere streamingdiensten is het ook scherp. De compressie is heel netjes gedaan.
Ik vind het echt super impressive dat het gewoon in Chrome werkt zonder plugins of whatever :)

Wel een paar hiccups gehad. Dat is wel heel vervelend. Dan ga je eventjes terug naar 10fps en soms weigert de controller dan ook even te minimaliseren :P dát is wel een dingetje. Al zou dat ook aan de wifi kunnen liggen in het lokale netwerk.

Hoe dan ook - ik wacht nog heel even tot de kinderziektes, ook wat betreft levering, eruit zijn :) Ik wou sowieso nog een Chromecast Ultra, dan leg ik ook wel een paar tientjes bij voor die controller. Het is wel echt een vet product.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• r_brus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 09:54
PaRaDoX4 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:58:
[...]

Hou je mail in de gaten. Is niks nieuws.
Thanks, bedoelde ook dat het voor mij wel nieuw is en dat ik nu op Tweakers lees dat meer mensen dat probleem hebben. ;)

• Peter_Aragorn
Richh schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:13:
Ik wou sowieso nog een Chromecast Ultra, dan leg ik ook wel een paar tientjes bij voor die controller. Het is wel echt een vet product.
Ook mijn gedachte idd :p!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:13
mocht het niks zijn kan je het abbo opzeggen de controller doorverkopen zonder verlies en als nog je chrome cast houden.

ik vraag me alleen af wanneer ik eindelijk alles krijg.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pheace schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:08:

Behalve dan als ze zeggen dat een game met een controller gespeeld moet kunnen worden. Als je game dat nog niet heeft dan moet dat wel gedaan worden natuurlijk. Of dat je, als het lukt wel rekening moet houden dat de lettertjes wel heel klein gaan zijn op een telefoon. Maar die games zijn al gedeveloped voor een ander platform. Veel development zal daar niet meer aan gebeuren enkel voor Stadia.
Dat zal misschien bij nieuwe games zijn, maar de hele lineup bestaat uit console en PC (ports) games, die altijd al of keyboard of controller bestuurd zijn geweest, zeker sinds de inhaalslag van de consoles op een x86 systeem zie je juist enorm veel games die 0,0 moeite hebben met wisselen tussen M/K en controller. Rockstar heeft dit al gedaan met GTA en kon dit simpel overzetten naar RDR, Destiny had dit al uit deel 1.

Enige is inderdaad het kleine scherm, maar dat is imho meer een probleem gekomen vanuit het principe dat ze PC games pakken, console games hadden over het algemeen al veel toegankelijkere UI's. Vergeet ook niet dat je relatieve 'view' op een mobiel helemaal niet zoveel anders is dan menig persoon op z'n TV speelt (3-4 meter afstand).

1 project dat ik weer wil oppakken is de FPV gaming, niet 3D met een cardbox of VR ding, maar meer het idee van groot scherm voor je ogen. Dit ging vroeger met een Lumia en Xbox best aardig, maar je had zo'n lomp ding op je kop waar je telefoon in moest. Nu de FPV's aanzienlijk beter zijn geworden, best interessant om direct een chromecast ultra erop te gooien :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Roodenburgertje
Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:02:
[...]

Klopt! Dit doe ik waarschijnlijk ook hoor, maar die Founders Editie controller is zo mooi O+
hmm, ik vind juist de witte controller weer mooier :+ (past beter bij het interieur _O- )

• Iehmoow
DHL, altijd fijn. Not.

Vandaag niet thuis, want ja, er moet toch geld verdiend worden. Wordt het weer automatisch morgen. Veel succes aan de bezorger die morgen eveneens voor een dichte deur staat.

Geen adreswijziging (werk bijvoorbeeld), pickup-point of keuze voor andere datum/tijd mogelijk. Dit is toch hartstikke achterhaald op deze manier...

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:19
Iemand die vandaag zijn pakketje heeft ontvangen en daarna pas daarna de code heeft ontvangen?

• Stylze
  • Laatst online: 14:33
Iehmoow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:09:
DHL, altijd fijn. Not.

Vandaag niet thuis, want ja, er moet toch geld verdiend worden. Wordt het weer automatisch morgen. Veel succes aan de bezorger die morgen eveneens voor een dichte deur staat.

Geen adreswijziging (werk bijvoorbeeld), pickup-point of keuze voor andere datum/tijd mogelijk. Dit is toch hartstikke achterhaald op deze manier...
Idd wel heel ouderwets, misschien briefje ophangen op de deur dat ze hem aan de buren geven?

Playstation 5

SinergyX schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:43:
[...]

Dat zal misschien bij nieuwe games zijn, maar de hele lineup bestaat uit console en PC (ports) games, die altijd al of keyboard of controller bestuurd zijn geweest, zeker sinds de inhaalslag van de consoles op een x86 systeem zie je juist enorm veel games die 0,0 moeite hebben met wisselen tussen M/K en controller. Rockstar heeft dit al gedaan met GTA en kon dit simpel overzetten naar RDR, Destiny had dit al uit deel 1.

Enige is inderdaad het kleine scherm, maar dat is imho meer een probleem gekomen vanuit het principe dat ze PC games pakken, console games hadden over het algemeen al veel toegankelijkere UI's. Vergeet ook niet dat je relatieve 'view' op een mobiel helemaal niet zoveel anders is dan menig persoon op z'n TV speelt (3-4 meter afstand).

1 project dat ik weer wil oppakken is de FPV gaming, niet 3D met een cardbox of VR ding, maar meer het idee van groot scherm voor je ogen. Dit ging vroeger met een Lumia en Xbox best aardig, maar je had zo'n lomp ding op je kop waar je telefoon in moest. Nu de FPV's aanzienlijk beter zijn geworden, best interessant om direct een chromecast ultra erop te gooien :P
Best een interessant punt. Er is geen schermaansturing meer nodig vanaf een console/pc via hdmi naar een headset en zo'n chromecast is maar een klein apparaatje. In principe zou je dus vrij eenvoudig een VR-headset moeten kunnen maken meteen scherm, ingebouwde CC en wat accellometers etc. Eventueel met een accu of een snoer waardoor je op elke plek in huis in de buurt van een stopcontact zou kunnen gamen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

KlaasjeNL schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:16:
[...]Best een interessant punt. Er is geen schermaansturing meer nodig vanaf een console/pc via hdmi naar een headset en zo'n chromecast is maar een klein apparaatje. In principe zou je dus vrij eenvoudig een VR-headset moeten kunnen maken meteen scherm, ingebouwde CC en wat accellometers etc. Eventueel met een accu of een snoer waardoor je op elke plek in huis in de buurt van een stopcontact zou kunnen gamen.
Van wat ik gelezen heb is latency echt een prime reden voor een tweede kans om je maaltijd nog eens op te eten bij VR dus ondanks dat het speelbare latency is voor een controller is enige toegevoegde latency voor VR blijkbaar een veel groter probleem.

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Ryatzu schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:16:
Iemand die vandaag zijn pakketje heeft ontvangen en daarna pas daarna de code heeft ontvangen?
Wel pakketje, nog geen code.

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:36
barrymossel schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:42:
[...]

Ik wilde net dit plaatsen:

Kut DHL: ONTVANGER VERHUISD OF ONBEKEND, NEEM CONTACT OP MET DE VERZENDER

Altijd jammer dat er weer een incapabele bezorgservice wordt ingeschakeld.

Adres klopt, mijn vrouw was thuis en we zijn echt niet verhuisd. Dat had ik dan wel geweten...
welkom in de wereld van de pakketverzorging heb het zelfde met postnl dynalogic dpd en go zo maar door. :(

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 14:08
In België leveren ze blijkbaar later?
Besteld
nov 5
Nog niet
verzonden
Bezorging vóór
26–27 nov

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@barrymossel @mark777 DHL is ook een kut bedrijf. Moet een megapakket hier retour, dus ik via bedrijf een retouropdracht aangemaakt voor vrijdag. Hele dag wachten.. Niemand. Dus ik voor maandag aangemaakt. Maandag ook weer wachten. Niemand. Dus ik met bedrijf contact opgenomen, ja. Dat ik misschien ook het pakket op een alternatief adres kan neer zetten ipv al dat wachten. Dus ja. een afspraak voor vandaag gemaakt op adres van het bedrijf van mijn ouders.. Raad eens wie er gisteren kwam: DHL. En vandaag helemaal niemand bij het bedrijf van mijn ouders geweest..

Waardeloos. ... Hoop dat je je Stadia nog ontvangt.

• Anseric
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-07 15:33
telenut schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:31:
Besteld
nov 5
Nog niet
verzonden
Bezorging vóór
26–27 nov
Hier in België al ontvangen.
Enkel nog geen codes hier :/

• schumi1986
telenut schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:31:
Besteld
nov 5
Nog niet
verzonden
Bezorging vóór
26–27 nov
Op moment worden alleen FE's verzonden

• telenut
Waar kan ik de prijzen van de games vinden? Ik veronderstel dat die al gekend zijn. Anders is iedereen nu dus hetzelfde spelletjes aan het spelen :)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

telenut schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:42:
Waar kan ik de prijzen van de games vinden? Ik veronderstel dat die al gekend zijn. Anders is iedereen nu dus hetzelfde spelletjes aan het spelen :)
Zou fijn zijn als iemand een lijstje kon maken inderdaad. De enige lijsten die ik tot nog toe gezien heb zijn van de originale 12 games die announced waren.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.androidauthor...ces-pro-discount-1056213/

Assassin’s Creed Odyssey: $59.99, $39.99 with Stadia Pro
Assassin’s Creed Odyssey Stadia Ultimate Edition: $119.00, $60 with Stadia Pro
Attack on Titan: Final Battle 2: $59.99
Destiny 2: The Collection: Free with Stadia Pro
Farming Simulator 19: $39.99
Farming Simulator 19 Platinum Edition: $49.99
Final Fantasy XV: $39.99, $29.99 with Stadia Pro
Football Manager 2020: $49.99
Grid: $59.99
Grid Ultimate Edition: $84.99
Gylt: $29.99
Just Dance 2020: $49.99
Kine: $19.99
Metro Exodus: $39.99, $20 with Stadia Pro
Metro Exodus Gold Edition: $64.99, $29.25 with Stadia Pro
Mortal Kombat 11: $49.99, $41.99 with Stadia Pro
Mortal Kombat 11 Premium Edition: $89.99, $62.99 with Stadia Pro
NBA 2K20: $59.99, $30 with Stadia Pro
NBA 2K20 Digital Deluxe: $79.99, $40 with Stadia Pro
NBA 2K20 Legend Edition: $99.99, $50 with Stadia Pro
Rage 2: $59.99
Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration: $29.99
Red Dead Redemption 2: $59.99
Red Dead Redemption 2 Special Edition: $79.99
Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition: $99.99
Red Dead Redemption 2 Launch Edition: $59.99
Samurai Shodown: $59.99, Free with Stadia Pro
Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition: $29.99
Thumper: $19.99
Tomb Raider Definitive Edition: $19.99, $10 with Stadia Pro
Trials Rising: $24.99
Trials Rising Digital Gold Edition: $39.99
Wolfenstein: Youngblood: $29.99

Kan niet controleren of dit klopt, of dit ook in USD->EUR zo is, maar dit lijkt de complete lijst.

Nog geen update hier, gelukkig xCloud werkend gekregen dus ik vermaak me voorlopig wel :P

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
Alstu:
  • Assassin's Creed Odyssey – 69,99 EUR (Stadia Pro: 35 EUR)
  • Attack on Titan: Final Battle 2 – 69,99 EUR
  • Destiny 2: The Collection – Beschikbaar in Stadia Pro
  • Farming Simulator 2019 – 29,99 EUR
  • Final Fantasy XV – 39,99 EUR (Stadia Pro: 29,99 EUR)
  • Football Manager 2020 – 54,99 EUR
  • Grid 2019 – 69,99 EUR
  • Gylt – 29,99 EUR
  • Just Dance 2020 – 49,99 EUR
  • Kine – 19,99 EUR
  • Metro Exodus – 39,99 EUR (Stadia Pro: 20 EUR)
  • Mortal Kombat 11 – 89,99 EUR (Stadia Pro: 62,99 EUR)
  • NBA 2K20 – 49,99 EUR (Stadia Pro: 25 EUR)
  • Rage 2 – 59,99 EUR
  • Rise of the Tomb Raider – 29,99 EUR
  • Red Dead Redemption 2 – 59,99 EUR
  • Samurai Shodown – Beschikbaar in Stadia Pro
  • Shadow of the Tomb Raider – 59,99 EUR
  • Thumper – 19,99 EUR
  • Tomb Raider 2013 – 19,99 EUR (Stadia Pro: 10 EUR)
  • Trials Rising – 25,99 EUR
  • Wolfenstein: Youngblood – 29,99 EUR

• Peter_Aragorn
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:46:
[...]

gelukkig xCloud werkend gekregen dus ik vermaak me voorlopig wel :P
Hoe heb je dat voor elkaar dan?!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Even aangesloten op de tv en werkt prima, nu nog een spel dat ik wil spelen.

Merk niks van inputlag, maar ik ben dan ook geen pro-gamer dus dat zegt ook niks. :P

Het stream idee is wel erg lekker. Je koopt (claimt) een spel klik op spelen en minder dan een 1 minuut later zit je er in.

Speelde nu overigens over 2.4 wifi op 1080p en ging vlekkeloos. 3 meter afstand op 42" is dan weer niet echt briljant te noemen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Peter_Aragorn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:53:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar dan?!
Invite eerder gekregen en met een VPN naar UK, over 4G. Kan ik alvast wennen aan potentiele latency, wat uitgaande van een VPN en 4G, alleen maar beter kan worden :)

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:12
maubaan schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:35:
[...]

mocht het niks zijn kan je het abbo opzeggen de controller doorverkopen zonder verlies en als nog je chrome cast houden.

ik vraag me alleen af wanneer ik eindelijk alles krijg.
wanneer heb je besteld, code al ontvangen?
Ik heb vorige week de bestelling geplaatst en nog niks ontvangen of gehoord. Ook hebben ze nog geen afboeking gedaan op de C.C. Ik vind de store nogal traag.. we zijn best verwend met instant betalen via Ideal en de volgende dag het product ontvangen. naja ik wacht nog met smart af. hopelijk krijg ik het wel voor het weekend. in de voortgang staat wel bezorgd voor 26-27nov.

• barrymossel
Ivysaur schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:31:
@barrymossel @mark777 DHL is ook een kut bedrijf. Moet een megapakket hier retour, dus ik via bedrijf een retouropdracht aangemaakt voor vrijdag. Hele dag wachten.. Niemand. Dus ik voor maandag aangemaakt. Maandag ook weer wachten. Niemand. Dus ik met bedrijf contact opgenomen, ja. Dat ik misschien ook het pakket op een alternatief adres kan neer zetten ipv al dat wachten. Dus ja. een afspraak voor vandaag gemaakt op adres van het bedrijf van mijn ouders.. Raad eens wie er gisteren kwam: DHL. En vandaag helemaal niemand bij het bedrijf van mijn ouders geweest..

Waardeloos. ... Hoop dat je je Stadia nog ontvangt.
Met PostNL nooit gezeik. Echt nooit. Is ongetwijfeld ook bezorger afhankelijk. Bij DHL en DPD lijkt het wel een sociale werkplek.
En nu ook weer. DHL mag me niet helpen. Ze luisteren alleen naar de afzender. Ik heb aangeboden het bij de terminal van DHL op te halen, maar ook dat moet Google goedkeuren. En de aardige mensen bij Store Support kunnen het alleen naar logistiek escaleren. Wat ook is gebeurd, maar die zijn uiteraard "redelijk" druk de afgelopen en komende dagen. Dus ik ben bang dat die FE gewoon terug wordt gestuurd naar Google. Duurt het allemaal nog langer. Ben er wel een beetje klaar mee, en dan name met die kutbezorging.
Aan de andere kant is het wel weer een gigantische faal dat die codes niet worden uitgestuurd. Ben benieuwd wat daar nu weer aan de hand is. Ik begin bijna te geloven dat er iemand in de US met een gigantische Excel codes zit uit te sturen...

• schumi1986
Tweakwondo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:58:
[...]

wanneer heb je besteld, code al ontvangen?
Ik heb vorige week de bestelling geplaatst en nog niks ontvangen of gehoord. Ook hebben ze nog geen afboeking gedaan op de C.C. Ik vind de store nogal traag.. we zijn best verwend met instant betalen via Ideal en de volgende dag het product ontvangen. naja ik wacht nog met smart af. hopelijk krijg ik het wel voor het weekend. in de voortgang staat wel bezorgd voor 26-27nov.
Voor de zoveelste keer... Alleen FE's worden op het moment verzonden

Verwijderd

7 juni - belgie - box aangekomen :) nu de code nog

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10 08:37
Hoe moeilijk kan het zijn om een batch met invite codes te versturen door een bedrijf als Google. Mind blown...

• barrymossel
Ik zou me nu onderhand wel een beetje schamen als ik voor Google zou werken.
Heb medelijden met de mensen bij Support (extern bedrijf volgens mij). Zij kunnen er niks aan doen en krijgen al het gezanik over hen heen. Zou mijn werk niet zijn. Respect!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@SinergyX @rachidfinge Zijn geen spellen waar ik nou echt warm voor loop. Beetje dat been there, done that-gevoel.

• Stylze
  • Laatst online: 14:33
Het is natuurlijk wel heel kut en raar dat het fout gaat met de codes maar de console launches gaan ook altijd met veel gezeik gepaard en zo moet je deze launch toch ook wel een beetje zien. Denk dat er aardig wat mensen zijn die dit uit willen proberen:)

Playstation 5

• schumi1986
Stylze schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:14:
Het is natuurlijk wel heel kut en raar dat het fout gaat met de codes maar de console launches gaan ook altijd met veel gezeik gepaard en zo moet je deze launch toch ook wel een beetje zien. Denk dat er aardig wat mensen zijn die dit uit willen proberen:)
Ben nog steeds benieuwd hoeveel FE's er nu zijn verkocht maar zelfs dat kunnen ze niet zeggen..
rachidfinge schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:52:
[...]

Alstu:
  • Assassin's Creed Odyssey – 69,99 EUR (Stadia Pro: 35 EUR)
  • Attack on Titan: Final Battle 2 – 69,99 EUR
  • Destiny 2: The Collection – Beschikbaar in Stadia Pro
  • Farming Simulator 2019 – 29,99 EUR
  • Final Fantasy XV – 39,99 EUR (Stadia Pro: 29,99 EUR)
  • Football Manager 2020 – 54,99 EUR
  • Grid 2019 – 69,99 EUR
  • Gylt – 29,99 EUR
  • Just Dance 2020 – 49,99 EUR
  • Kine – 19,99 EUR
  • Metro Exodus – 39,99 EUR (Stadia Pro: 20 EUR)
  • Mortal Kombat 11 – 89,99 EUR (Stadia Pro: 62,99 EUR)
  • NBA 2K20 – 49,99 EUR (Stadia Pro: 25 EUR)
  • Rage 2 – 59,99 EUR
  • Rise of the Tomb Raider – 29,99 EUR
  • Red Dead Redemption 2 – 59,99 EUR
  • Samurai Shodown – Beschikbaar in Stadia Pro
  • Shadow of the Tomb Raider – 59,99 EUR
  • Thumper – 19,99 EUR
  • Tomb Raider 2013 – 19,99 EUR (Stadia Pro: 10 EUR)
  • Trials Rising – 25,99 EUR
  • Wolfenstein: Youngblood – 29,99 EUR
Opvallend dat er toch behoorlijk wat prijsverschillen zijn. Vooral Shadow of the Tombraider: 30 dollar vs 60 euro. Lijkt erop dat de prijzen en versies niet helemaal kloppen.

• telenut
De prijs voor Stadia Pro is veel goedkoper... Soms kan je dus beter gewoon even pro nemen om dan een game te kopen. Of zie ik dit verkeerd?
Pagina: 1 ... 17 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord