Weet niemand dit?Op maandag 06 augustus 2001 21:45 schreef BBK het volgende:
Ik ga nou niet posten omdat hij behoorlijk saai is, zoek namelijk een background van een (liefst) Porsche 935 terwijl deze aan het racen is. Een andere sportwagen uit de gouden periode (voor mij: jaren '50 t/m begin jaren '80) is natuurlijk ook goed. Deze zijn namelijk zo goed als niet te vinden. Zelf ben ik ze nog nooit tegen gekomen, Maar misschien weet iemand hier een site.
Misschien dit?Op dinsdag 07 augustus 2001 13:20 schreef BBK het volgende:
[..]
Weet niemand dit?
http://www1.iastate.edu/~thiett/
ik had met TClock het Windows XP StartButton erin gezet, maar was niet zo mooi geworden, weet iemand een proggie waarmee t beter gaat?
Verwijderd
kun je dat plaatje ff posten?Op dinsdag 07 augustus 2001 14:00 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik had met TClock het Windows XP StartButton erin gezet, maar was niet zo mooi geworden, weet iemand een proggie waarmee t beter gaat?
kijk die grijze kleur van windows taskbar die moet gedit worden. waarschijnlijk doe ik iets niet goed met Tclock..., wrom moet ik t plaatje posten? op de plek waar t startbutton zit zie je dat knopje. daarom heen gewoon grijs, snappie?Op dinsdag 07 augustus 2001 14:01 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
kun je dat plaatje ff posten?
Verwijderd
Ja, maar ik wil hem ook hebben, en dan kan ik gelijk ff uitproberenOp dinsdag 07 augustus 2001 14:13 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
kijk die grijze kleur van windows taskbar die moet gedit worden. waarschijnlijk doe ik iets niet goed met Tclock..., wrom moet ik t plaatje posten? op de plek waar t startbutton zit zie je dat knopje. daarom heen gewoon grijs, snappie?
nou hier kan je t printscreentje gappen..Op maandag 06 augustus 2001 23:05 schreef Maniakje het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie op pagina 1 van deze tread, bij de screenshot van SickBastard. Volgens mij draait die namelijk Win XP.
Of is het misschien een skin die hij gebruikt? In dat geval heb ik deze post niet geschreven natuurlijk
ik heb ook zitten klooien met het XP icoontje in TClock:Op dinsdag 07 augustus 2001 14:01 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
kun je dat plaatje ff posten?
dit is het windowtje aangepast aan mijn startbalkkleur:
moet je dus zelf bij paint ff de kleurnummers van jou startbalk invullen en dan het grijze eromheen jou kleur geven....
enne het plaaatje ff converteren naar BMP, anders leest Tclock het niet
verder had ik ook deze nog gecaptured van XP: maar die vond ikzelf niet zo mooi:
ff offtopic: wat is er mis met GoT vandaag, krijg constant errors, moet wel 5x op edit klikken voordat ik kan editten
PIII 800@804 Mhz
kwaliteit van deze captures zijn niet zo goed als ik ze ook nog eens zou willen gebruikenOp dinsdag 07 augustus 2001 14:51 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ik heb ook zitten klooien met het XP icoontje in TClock:
dit is het windowtje aangepast aan mijn startbalkkleur:
[afbeelding]
moet je dus zelf bij paint ff de kleurnummers van jou startbalk invullen en dan het grijze eromheen jou kleur geven....
enne het plaaatje ff converteren naar BMP, anders leest Tclock het niet
verder had ik ook deze nog gecaptured van XP: maar die vond ikzelf niet zo mooi:
[afbeelding]
ff offtopic: wat is er mis met GoT vandaag, krijg constant errors, moet wel 5x op edit klikken voordat ik kan editten
Verwijderd
Hoe heet dat proggie dat jij daar draait bovenin je beeld?Op woensdag 25 juli 2001 14:45 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[afbeelding]
Ja wij hebben een Alfa Romeo 156, en ik ben er blij mee, en ja ik heb lelijke icoontjes, maar dat schijnt aan Windows 2000 te liggen
Overigens dus nog steeds geen oplossing voor.
[topic=184902] <- Post ff allemaal hier de oplossing voor mijn probleem
eentje met nautilus:

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
je bedoelt statbar??Op dinsdag 07 augustus 2001 16:29 schreef Redjeuh het volgende:
[..]
Hoe heet dat proggie dat jij daar draait bovenin je beeld?
check ff een paar pagina's terug, daar staat de link, en misschien staat nog wel "statbar 2.0 is dur" op SA.
ik check ff voor je
dat ziet er idd wat gelikter uit als die van mij, maar ik heb die ook van een screenshot moeten knippen omdat ik zelf geen XP draai en daarnaast nog eens omgezet in JPGOp dinsdag 07 augustus 2001 16:20 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik heb wat met fotosoep zitten te kloten en eindelijk heb ik het gewenste resultaat een,
xp icon in startbutton
images.google.com roelt
[afbeelding]
nu begrijp je dat ik die van jou moet hebben, maar ik neem aan dat het met images.google.com te vinden is, dan zoek ik daar wel ff.....
PIII 800@804 Mhz
nou een image bewerkt van images.google.comOp dinsdag 07 augustus 2001 17:27 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
dat ziet er idd wat gelikter uit als die van mij, maar ik heb die ook van een screenshot moeten knippen omdat ik zelf geen XP draai en daarnaast nog eens omgezet in JPG
nu begrijp je dat ik die van jou moet hebben, maar ik neem aan dat het met images.google.com te vinden is, dan zoek ik daar wel ff.....
hier is de originele BMP

gewoon aanklikken in TClock
Dat klokje is SmartClock. hier te downloaden.Op maandag 06 augustus 2001 23:23 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Vanwaar komt het klokje ?
The sentence below is true.
The sentence above is false.
tja, simpel, net als je winamp skin btwOp dinsdag 07 augustus 2001 21:00 schreef Sephiroth het volgende:
hehe, dit is de mijne
[afbeelding]
zie ik daar DJ Tiësto op je deskOp dinsdag 07 augustus 2001 23:37 schreef flight_643 het volgende:
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
Nou ja, voor iedereen maar 's mijn lege desktop (windows ja
in Linux kreeg ik geen screenshot voor mekaar, lukte gewoonweg niet!
)

(en ik ben ook echt NIET de eigenaar van wielgoesonline.net hóór!
)

(en ik ben ook echt NIET de eigenaar van wielgoesonline.net hóór!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Shit hij ziet er een beetje bagger uit, maar hij is in het echt toch wel een beetje mooier hoor! 
't zal wel door het jpg gebeuren komen! (hoop ik toch!)
En dat achtergrondje heb ik helemaal zelf
in elkaar getoverd in photoshop 5, ook nog zonder filters en zo... (toen ik bijna klaar was met die lensflare kwam ik erachter dat dit een standaard filter in photoshop was!
Vond ik toch eigenlijk ietsie minder!
)

En dat achtergrondje heb ik helemaal zelf

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Eindelijk de mijne (niet dat iemand daar serieus op wachtte
)

Plaatje = De nieuwe Porsche 911 GT2 ; een echte droom auto!

Plaatje = De nieuwe Porsche 911 GT2 ; een echte droom auto!
Verwijderd
offtopic:
ik zie dat heel veel mensen het CS icoontje op hun desk hebbuh staan.... wie wil er een keer tegen mij spelen(ik zuig wel maar okay ik moet meer oefenen word er gezegt)
<a href=\"<a href=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/20504\" target=\"_blank\">Klik hier om mij toe te voegen aan je icq contactlist!<\/a>
ik zie dat heel veel mensen het CS icoontje op hun desk hebbuh staan.... wie wil er een keer tegen mij spelen(ik zuig wel maar okay ik moet meer oefenen word er gezegt)
<a href=\"<a href=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/20504\" target=\"_blank\">Klik hier om mij toe te voegen aan je icq contactlist!<\/a>

Sommige mensen lezen de manual gelezen en weten hoe je een link maaktOp woensdag 08 augustus 2001 07:15 schreef BillGates666 het volgende:
offtopic:

Verwijderd
Als we dan toch aan het afkraken zijn.. Lekker Nederlands!Op woensdag 08 augustus 2001 07:53 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen de manual gelezen en weten hoe je een link maaktKen ik je ook aanraden!
ok, check de FAQ voor het maken van je links, en de link die die gozer bedoelde is [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/20504\"]deze[/url] als ik me niet vergisOp woensdag 08 augustus 2001 07:15 schreef BillGates666 het volgende:
offtopic:
ben in goede bui vandaag, a next day... you might not be so lucky
Verwijderd

Deze wallpaper kan je downen op: http://www.supercarstats.com/wallpaper/ferrari.shtml
mvg,
Lowietje.
Verwijderd
kan er ook gewoon voor gezorgd worden dat bmptjes boven een bepaald formaat niet meer geaccepteerd worden hier?Op woensdag 08 augustus 2001 18:45 schreef Lowietje het volgende:
[afbeelding]
inderdaad, als je t niet zou kunnen ExportenOp woensdag 08 augustus 2001 19:08 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
kan er ook gewoon voor gezorgd worden dat bmptjes boven een bepaald formaat niet meer geaccepteerd worden hier?
zet dan gewoon een link neer met het de grootte ofzo..
Zo ik heb mijn PC maar weer eens opnieuw geinstalleerd: Deze keer met Windows XP 2526, RC dus...

ach hij heeft wel een mooie desktop.....zullen we t hem dan maar vergevenOp woensdag 08 augustus 2001 19:08 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
kan er ook gewoon voor gezorgd worden dat bmptjes boven een bepaald formaat niet meer geaccepteerd worden hier?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
[afbeelding]
Ik zie daar iets heel vaags:
Bezig met voorbereiden installatie Office 2000 Premium, maar in de menubalk staat Office XP ??
Bezig met voorbereiden installatie Office 2000 Premium, maar in de menubalk staat Office XP ??
Thnx to my little brother zag mn desktop er ineens zo uit toen ik terugkwam van vakantie:

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ja wazig is dat... Ik zag hetook pas op de afbeelding...Op woensdag 08 augustus 2001 21:16 schreef BBK het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Eventjes mijn excuses aanbieden.
Blijkbaar ben ik iets te overhaast te werk gegaan door mijn desktop-afbeelding te posten in .bmp-formaat. Ik heb dat ondertussen verandert in het bebruikelijke .jpg-formaat.
Ik ben nog vrij nieuw in het werken met grafisch materiaal en het uploaden ervan, dus ik hoop dat mijn foutje mij vergeven wordt.
mvg,
Lowietje.
Blijkbaar ben ik iets te overhaast te werk gegaan door mijn desktop-afbeelding te posten in .bmp-formaat. Ik heb dat ondertussen verandert in het bebruikelijke .jpg-formaat.
Ik ben nog vrij nieuw in het werken met grafisch materiaal en het uploaden ervan, dus ik hoop dat mijn foutje mij vergeven wordt.
mvg,
Lowietje.
het is u vergeven, ga in vrede
ALS JE HET MAAR NIET NOG EEN F*CKING KEER DOET WANT DAN WORDT IK LIJP!
ALS JE HET MAAR NIET NOG EEN F*CKING KEER DOET WANT DAN WORDT IK LIJP!
Op donderdag 09 augustus 2001 16:10 schreef Lowietje het volgende:
mvg,
Lowietje.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Het is je vergeven.Op donderdag 09 augustus 2001 16:10 schreef Lowietje het volgende:
mvg,
Lowietje.
Maar een spelfout is een directe ban, en dat weet je!bebruikelijke
Oh ja, om dit toch een nuttige post te maken, waar heb je die wallpaper van? Die is wel kewl.

Saved @ 800x600 (50%)
Bericht hierboven
Je bent denk ik een van de weinigen die zo zijn taakbalk neerzetOp donderdag 09 augustus 2001 17:37 schreef Floris Diemel het volgende:
[afbeelding]
Saved @ 800x600 (50%)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
BBK,Op donderdag 09 augustus 2001 17:30 schreef BBK het volgende:
Oh ja, om dit toch een nuttige post te maken, waar heb je die wallpaper van? Die is wel kewl.
Helaas, ik weet niet meer waar ik die wallpaper precies vandaan heb gehaald. Maar ik heb hem gevonden door in Google dat in te vullen: wallpaper ferrari. En na een half uurtje alerlei Ferrari-wallpapers te bekijken, vond ik deze.
Het spijt me dat ik je de url niet kan geven, want dan had je misschien die banvloek opgeheven
mvg,
Lowietje.
Ik vind het heerlijk, nu staan er maar een paar windows open, maar vaak heb ik er meer dan 25 in mijn taakbalk staan. Dan is het veel overzichtelijker om die links te hebben dan onderin (daar worden ze smal enzo, kan ik niet meer zien wat wat is, iig niet in 1 oogopslag).
Verder euhm jah heb ik Trillian rechts gedocked, dat is ook wel prettig, ik heb nog een dagje met mijn taakbalk rechts en Trillian bovenin gedocked gewerkt, maar dat wilde niet echt fijn werken...
Verder euhm jah heb ik Trillian rechts gedocked, dat is ook wel prettig, ik heb nog een dagje met mijn taakbalk rechts en Trillian bovenin gedocked gewerkt, maar dat wilde niet echt fijn werken...
Bericht hierboven
Verwijderd
Tjah dan die van mij,
NJET!

Had eerst een dual-monitor, maar mijn 2de monitor wordt ff gebruikt voor mijn freesco-bak....
NJET!
Had eerst een dual-monitor, maar mijn 2de monitor wordt ff gebruikt voor mijn freesco-bak....
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA! ROFLMAO!!!Op donderdag 09 augustus 2001 17:37 schreef Floris Diemel het volgende:
[afbeelding]
Saved @ 800x600 (50%)
ROFLPIMP!!! (Roll over floor lauging peeing in my pants
diez kewl!!
waarvandaan?? hebbie nog meer van die laue wallpaperts??
Verwijderd
Ik ben het zwaar eens met Type
.
Zou er een linkje naar het origineel gepost kunnen worden svp ...
Zou er een linkje naar het origineel gepost kunnen worden svp ...
Laat ik ook maar eens meedoen.Ik heb dus dual monitor.
Rechts is 15" @ 1014x768.
Links is 19" @ 1600x1200

Full size
Rechts is 15" @ 1014x768.
Links is 19" @ 1600x1200
Full size
Oke hier de mijne: 1600*1200 Lekker groot 

jaja... na lange tijd niet te kunnen gotten 
hoe krijg je dat doorzichtbare bij je snelkoppelingen? thnxOp vrijdag 10 augustus 2001 02:05 schreef Klubbheads het volgende:
jaja... na lange tijd niet te kunnen gotten
[afbeelding]
kun je fiksen met TransText........als je dit topic ff doorkijkt heb je het zo gevonden......Op vrijdag 10 augustus 2001 02:33 schreef patryk het volgende:
[..]
hoe krijg je dat doorzichtbare bij je snelkoppelingen? thnx
volges mij heeft winXP dit standaard of niet????? dat zou iniedergeval een pluspunt zijn dan
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Paas die background ff plz!Op donderdag 09 augustus 2001 22:46 schreef Bobbert het volgende:
Oke hier de mijne: 1600*1200 Lekker groot
[afbeelding]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
shit ik heb wel een desktop pic maar kan hem nergens opzetten kan iemand dat voor mij doen? hij is heel mooi
check deze site eens:Op vrijdag 10 augustus 2001 14:41 schreef MaTaT het volgende:
shit ik heb wel een desktop pic maar kan hem nergens opzetten kan iemand dat voor mij doen? hij is heel mooi
http://picserv.mediamonks.net/
PIII 800@804 Mhz
Kijk hier maar eens:Op vrijdag 10 augustus 2001 17:21 schreef Type het volgende:
wattis die koe eigenlijk, daar onderin??
(Bij des)
http://www.tweakers.net/reviews/123
Des is niet de enige waarbij je dieOp vrijdag 10 augustus 2001 17:21 schreef Type het volgende:
wattis die koe eigenlijk, daar onderin??
(Bij des)
Voor meer info, zie Dutch Power Cows
edit:
Sorry, dit was dus al gezegd.
* Maniakje moet voortaan eerst es lezen
Sorry, dit was dus al gezegd.
* Maniakje moet voortaan eerst es lezen
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Windows 98SE, 98Lite, LiteStep 0.24.6 BlackBox Theme
Statbar crashed hier helaas, anders had die er ook bij gestaan
Statbar crashed hier helaas, anders had die er ook bij gestaan

ik ken de DPC wel, maar wist niet precies wat het was/isOp vrijdag 10 augustus 2001 17:29 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
http://www.tweakers.net/reviews/123
duz...
maar merci voor de info
edit:
aangemeld, maar nog niet helemaal zeker van wat ik nou moet doen. gewoon die koe aan laten staan???
aangemeld, maar nog niet helemaal zeker van wat ik nou moet doen. gewoon die koe aan laten staan???
En omdat je nu weet wat het is moet je natuurlijk wel meedoen heOp zaterdag 11 augustus 2001 00:14 schreef Type het volgende:
[..]
ik ken de DPC wel, maar wist niet precies wat het was/is
duz...![]()
maar merci voor de info
de edit nog nie gezien??Op zaterdag 11 augustus 2001 00:19 schreef zwik het volgende:
[..]
En omdat je nu weet wat het is moet je natuurlijk wel meedoen he.
50megs vindt, net zoals geocities etc. doorlinken niet zo leukOp zaterdag 11 augustus 2001 02:06 schreef TheJackal het volgende:
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik gooi alles op m'n Skynet user account , 100MB webspace op een 100Mbit connection (zoals hun CS servers , hebben er 8 Quad Xeon staan op 100 Mbit lijn) . Ik blij met space , gijle blij met speed
Verwijderd
Och, zo ontzettend moeilijk is het niet hoor. De drempel voor de meesten is denk ik dat je alles met het handje aan moet passen, i.p.v. met een controlpanel applet of een wizard. Ik gebruik LS nu zo'n ruime twee jaar, in het begin veel afgekeken van anderen, docs lezen en daarna from scratch eigen themes zitten te knutselen.Ik vind bovenstaande erg tof, maar ik kan dat litestep niet aan de praat krijgen
Meestal kun je gewoon een theme downen, step.rc aanpassen voor padnamen en verwijzingen en dan is het even een regeltje in je system.ini veranderen (shell=c:\litestep\litestep.exe i.p.v. shell=Explorer.exe), of Litespawn gebruiken als je lui bent
Verwijderd
Benzine of elektrisch ? Heb nog steeds spijt dat ik m'n uitgebouwde 911 Carrera 4 verkocht heb . Was zowat alles aan veranderd : Elektrische regelaar , krachtige batterijen , GT 13/2 motor , zelf gesneden uitbouwkit , veel plastic in metaal gedaan , verlagende vering , andere stuursysteem , enz. .Op vrijdag 10 augustus 2001 19:13 schreef MaTaT het volgende:
[afbeelding]
hmm helemaal self gemaakt, mijn auto
mijn tuin, dus
Bekje haald top 95Km/h in no time , en was beestig om 360 spins enzo mee te doen . Ik had RW , m'n broer een Alfa GT 4X4 , kerel reed ermee of het off-road was

* Nietzman wil ook litestep!!! maar dan wel op 2 monitoren!!! (help mij in mijn Software topic!
Kan iemand hier uitleggen hoe je een plaat hier neer kunt zetten? (ja ik weet het n00b)
The devil is in the details.
Op print screen drukken, een jpg-je of een gif-je van maken en dan ergens online zettenOp zaterdag 11 augustus 2001 12:23 schreef Marc00 het volgende:
Kan iemand hier uitleggen hoe je een plaat hier neer kunt zetten? (ja ik weet het n00b)
ja dat snap ik maar hoe zet je dat online?
via plakken?
via plakken?
The devil is in the details.
Verwijderd
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:13 schreef MaTaT het volgende:
[afbeelding]
hmm helemaal self gemaakt, mijn auto
mijn tuin, dus
nee, check vorige pagina, staat een server die gratiz plaatjes upload, anders stuur'm naar prototype001@hotmail.com, dan zet ik'm op mijn f2s (oud traag dingetje) tot je zelf iets hebtOp zaterdag 11 augustus 2001 12:45 schreef Marc00 het volgende:
ja dat snap ik maar hoe zet je dat online?
via plakken?
http://www.f2s.com kan je gratiz een domein aanvragen met 20 mb (dacht ik) internet ruimte.
suc6
Verwijderd
Geil, ik zoek ook een doorzichtig winampskin... hoe heb je dat gedaan? / waar heb je het vandaan?Op zondag 12 augustus 2001 01:02 schreef Neejoh het volgende:
Nou, hiero de mijne
[afbeelding]
Origineel is 1280x960
mijnes (let niet op de sysconfig, wallpaper is nog niet af)

kheb geen icq geef je mail adres maarOp vrijdag 10 augustus 2001 10:22 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
Paas die background ff plz!
ps. het achtergrondplaatje is maar 1024*786 he!
Verwijderd
Jaja ik weet het hij is tof
hij brandstof ja 3.5 cc (1.8 pk)
en gaat 80 moet nog een een 2 bakkie kopen gaat ie wel 100
meer info? mailen hehe
maartenat@hotmail.com
hij brandstof ja 3.5 cc (1.8 pk)
en gaat 80 moet nog een een 2 bakkie kopen gaat ie wel 100
meer info? mailen hehe
maartenat@hotmail.com
Dit topic is gesloten.