ff die van mij ook laten zien

lekker rustig

lekker rustig
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Vet, welke skin is dat?Op vrijdag 03 augustus 2001 17:40 schreef MaxBurn het volgende:
Mijnes
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/mcf/MaxDesktop3.jpg
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
damn, sputnic nergens te vindenOp donderdag 02 augustus 2001 06:46 schreef Mataraty het volgende:
[..]
Proggie is desktopX 1.0 Enhanced version met de sputnic themein combinatie met windowblinds 2.2 enhanced.
Beide zijn te vinden op Stardock en voor themes, skins ect kun je hier terecht
Wallpaper komt van looroll.com vandaan.
Ik heb het geprobeert zowel met vast email als met opera mail, maar ik krijg hem niet verzondenOp zaterdag 04 augustus 2001 01:17 schreef Type het volgende:
[..]
damn, sputnic nergens te vinden
kan je naar mij meelen, de *.zip ofzow, prototype001@hotmail.com
merci
ow, ennuh, noem me dom, maar hoe verander je als je DX hebt aanstaan de achtergrond??
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| An error occurred sending a message to: prototype001@hotmail.com Relay host reported error: (mc7.law5.hotmail.com) 552 Requested mail action aborted: exceeded storage allocation Original Message Follows: ========================= Reporting-MTA: dns; operamail.com Remote-MTA: dns; mc7.law5.hotmail.com Final-Recipient: rfc822;prototype001@hotmail.com Action: failed Status: 5.0.0 Last-Attempt-Date: Fri, 3 Aug 2001 20:02:57 -0400 ----- Forwarded Message ----- From: mataraty <mataraty@operamail.com> To: prototype001 <prototype001@hotmail.com> Subject: Sputnik |
Verwijderd
Verwijderd
Thx voor het ideeOp vrijdag 03 augustus 2001 22:07 schreef Type het volgende:
density, killa
ff een tip
check dit
daar kan je gratizz 20 mb internet ruimte krijgen, gewoon een ftptje
kan je het daarnaartoe uploaden
Mja, zou een leuk idee zijn als ze niet al maanden een bogus bericht over problemen hebben staan en geen nieuwe aanmeldingen meer accepterenOp vrijdag 03 augustus 2001 22:07 schreef Type het volgende:
density, killa
ff een tip
check dit
daar kan je gratizz 20 mb internet ruimte krijgen, gewoon een ftptje
kan je het daarnaartoe uploaden
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
http://bartk.lico.nl/vhost/BartK/WinProgs/StatBar.zipOp zaterdag 04 augustus 2001 17:49 schreef Reley het volgende:
Yo. hoe ik hier mijn desktop op moet krijgen; geen idee (ligt aan mij, weet ik haast zeker), maar kan iemand mij ff een linkje geven waar ik die statbar kan downloaden, is nl. erg handig!
die link heb je al, ennuh, hoe je je ding hier moet krijgen, daarvoor moet'ie op internet staan, en dan als code invoeren [ img ]http://www.upctype.f2s.com/sputnik.jpg [ /img ] in mijn geval dan.Op zaterdag 04 augustus 2001 17:49 schreef Reley het volgende:
Yo. hoe ik hier mijn desktop op moet krijgen; geen idee (ligt aan mij, weet ik haast zeker), maar kan iemand mij ff een linkje geven waar ik die statbar kan downloaden, is nl. erg handig!
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Das wel een leuke 8ergrond.Op zaterdag 04 augustus 2001 21:36 schreef Poiter het volgende:
[afbeelding]
die wil ik ook !!Op zondag 29 juli 2001 10:32 schreef merulez het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[img]en dan het URL[/img]Op zondag 05 augustus 2001 18:17 schreef Akropolis het volgende:
Hoe kan je een Image erin plakke??
(ja ik weet het, het is al eerder gezegt en ik ben dom)
http://www.itsfree4u.com/desk.shtmlOp zaterdag 04 augustus 2001 23:38 schreef G3R10 het volgende:
Klinkt misschien dom. Maar hoe krijgen jullie die "textboxes" bij je icoontjes transparant ???
I may be Nuts, but most people call me Mars
Verwijderd
Ja, dat bedoelde ik.Op zondag 05 augustus 2001 18:54 schreef Akropolis het volgende:
Bedoel je mij? eeeh nou ik heb em hier vandaan...
http://www.amd.com/products/cpg/wallpaper/images/1024x768zip/1024x768amdweb.zip
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Een vierkantje met een kruisje erin...Op zondag 05 augustus 2001 20:12 schreef chill het volgende:
[afbeelding]
http://www.geocities.com/chill_17/desk.png
Verwijderd
Ik heb hem ook.Op zondag 05 augustus 2001 20:06 schreef Niels99 het volgende:
Goohh zeg die heb ik nog nie eerder gezien zo'n desktop wat uniek, waar heb je die achtergrond vandaan echt waanzinnig.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Hoe groot is dit plaatje wel nie ik heb kabel van @home en het duurt toch een tijdje (is nie als flame bedoeld hoorOp zondag 05 augustus 2001 19:52 schreef Sourcerer het volgende:
daar issie dan...moi desktop
[afbeelding]
Verwijderd
hmmm, die lui van geocities zitten te eikelen, ff ergens anders neer pleurenOp zondag 05 augustus 2001 20:14 schreef Renko het volgende:
[..]
Een vierkantje met een kruisje erin...
tjonge, prachtig!
(misschien verkeerd URL!)
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Dat staat beschreven in de GoT FAQ. Naar wat ik eruit begrijp moet iig mijn post kunnen, maar als ik er naast zit zal ik hem meteen verwijderen.Op zondag 05 augustus 2001 21:32 schreef MaTaT het volgende:
vraagje tot hoever mag je hierow gaan
met de plaatjes die niet voor de kleine kindjes bedoelt zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Die had ik ooit ook een tijdje terug.Op zondag 05 augustus 2001 20:36 schreef chill het volgende:
[..]
hmmm, die lui van geocities zitten te eikelen, ff ergens anders neer pleuren
deze dan?:
[afbeelding]
zo hebbik em ook eerlijk gezegd, lekker zimpelOp zondag 05 augustus 2001 20:00 schreef Buzzman het volgende:
Dan zal ik die van mij ook maar eens posten
[afbeelding]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
check deze site ff:Op maandag 06 augustus 2001 13:08 schreef LeroVdt het volgende:
Aftermath: waar heb je die achtergrond vandaan? wil ik ook wel hebben
Verwijderd
Ik zie zo'n e-mail checker proggieOp maandag 06 augustus 2001 12:24 schreef G8KeePeR het volgende:
[afbeelding]
hey die is wel cool, tnx!
PIII 800@804 Mhz
met windowblinds ook?? hoe dan??Op zondag 05 augustus 2001 03:54 schreef real_raichu70 het volgende:
G310 , als je even terug kijkt zie je een linkje naar mijn site met daarin transparant . Daar mee kan da dus logischerwijs . Met WindowBlinds kan ook
Het zit gewoon in de options:Op maandag 06 augustus 2001 20:27 schreef Type het volgende:
[..]
met windowblinds ook?? hoe dan??
heb ik nog nooit uitgevonden eigenlijk
isda speciale theme ofzow?
vertel
Verwijderd
Deze vraag is al zo vaak gesteld.. de titel staat zelfs in die bar: StatBar klik dan ff op t knoppie search en je ziet t vast wel te voorschijn komenOp maandag 06 augustus 2001 20:59 schreef masteralbert het volgende:
ik zie dat veel van jullie zo'n balk boven in jullie beeld hebben waarin staat hoe stabiel je computer is, hoeveel ram er vrij is enz... hoe kan ik dit doen of waar kan ik dit downloaden? Ik wil dit graag ook want het staat tof!
Software algemeen FAQ (ff naar beneden scrollen)Op maandag 06 augustus 2001 20:59 schreef masteralbert het volgende:
ik zie dat veel van jullie zo'n balk boven in jullie beeld hebben waarin staat hoe stabiel je computer is, hoeveel ram er vrij is enz... hoe kan ik dit doen of waar kan ik dit downloaden? Ik wil dit graag ook want het staat tof!
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Audi A8 W12 6.0
he waar heb je die van Milano vandaan die wil ik ook welOp maandag 06 augustus 2001 21:28 schreef Access het volgende:
Oke meestal deze:
[afbeelding]
Maar soms ook zo:
[afbeelding]
Verwijderd
Soms weet ik het ook niet meer.........
Yep dat kan m.b.v. de active desktop. Maak gewoon een HTML-pagina met daarop de dingen die je wilt (bv een gif-animatie of flash-movie) en stel die pagina als achtergrond in in Windows. Dat gaat gewoon op dezelfde manier als een bitmap als achtergrond zetten. Je kunt op je HTML pagina voor zover ik weet alles gebruiken wat je ook op een 'normale' website gebruikt.Op maandag 06 augustus 2001 22:35 schreef masteralbert het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om filmpjes op je achtergrond te hebben, of toffe bewegende html achtergronden? Als iemand bewegende html achtergronden of een programma om filmpjes als desktop wallpaper te runnen heeft, post het dan ff plzzz...
Wbiff!Op maandag 06 augustus 2001 17:26 schreef wired het volgende:
[..]
Ik zie zo'n e-mail checker proggie
Wat is de naam daarvan?
Volgens mij staat ie op pagina 1 van deze tread, bij de screenshot van SickBastard. Volgens mij draait die namelijk Win XP.Op maandag 06 augustus 2001 22:20 schreef GandalfTheGrey het volgende:
heeft iemand toevallig de Windows Xp startbutton, ik heb al gezocht met search + google (images) of kan iemand ff zijn knoppie printscreenen, alvast bedankt.
Vanwaar komt het klokje ?Op zondag 05 augustus 2001 21:27 schreef Maniakje het volgende:
Tja ik kan niet achterblijven dan
[afbeelding]
Of check de fullsize versie
Op de achtergrond: Veronica Logan - komt van Desktopgirls af.
Verwijderd
Verwijderd
hoe krijg jij die menuutjes zo is dat gewoon een theme ofzo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq