The devil is in the details.
haha nee zonder puntenOp zondag 12 augustus 2001 14:43 schreef Marc00 het volgende:
[.img] http://picserv.mediamonks.net/2256.jpg[./img]
zo?
Anoniem: 16219
Zie de SA-faqOp zondag 12 augustus 2001 16:19 schreef maartenb het volgende:
Statbar,
waar kan ik dat downloaden???
[oftopic]zoals je kan zien staat windows al 35 uur aan, wat is jullie hoogste uptime?[/offtopic]
Anoniem: 27148
Die zit er ook wel cool uit.Op zondag 12 augustus 2001 16:33 schreef martijnvds het volgende:
En dan ook maar even de mijne
[afbeelding]
Wil je hem ergens uppen?
Ik heb windowFX draaien onder winXP...Op zondag 12 augustus 2001 01:26 schreef torsoboy het volgende:
[..]
Geil, ik zoek ook een doorzichtig winampskin... hoe heb je dat gedaan? / waar heb je het vandaan?
mijnes (let niet op de sysconfig, wallpaper is nog niet af)
[..]
Kan je gewoon instellen
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">ik heb je desktop weggehaald, omdat meerdere mensen hem zeer onsmakelijk vonden.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
laat maarOp zondag 12 augustus 2001 17:54 schreef Renko het volgende:
Mijn mooie wallpaper van mijn vriendin!
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">ik heb je desktop weggehaald, omdat meerdere mensen hem zeer onsmakelijk vonden.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
Hij doet het nietOp zondag 12 augustus 2001 17:55 schreef rick17 het volgende:
[..]
beetje vierkant
nu wel
Anoniem: 32025
Hmmm blijkbaar bestaan ze niet, alpha blended winamp skinsOp zondag 12 augustus 2001 17:41 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Ik heb windowFX draaien onder winXP...
Kan je gewoon instellen
LOL! Whahahaha! Zeer onsmakelijk. Zeker een paar homo's die dat zeiden.Op zondag 12 augustus 2001 17:54 schreef Renko het volgende:
Mijn mooie wallpaper van mijn vriendin!
ik heb je desktop weggehaald, omdat meerdere mensen hem zeer onsmakelijk vonden.
anyway... flouw dat mijne niet mag en die van andere wel, maargoed, laat maar hangen hoor, kan me ook niks schelen maar ik vind het wel grappig!
Anoniem: 32715
Meer plezier met meer (Amstel) bier.
PS op gamewallpapers.com zijn een hele zooi hele coole wallpapers te downen

Orgineel is 1024x768
BTW. Dit is m'n eerst post
welkom danOp zondag 12 augustus 2001 21:05 schreef Neo_2000 het volgende:
Hier de mijne
[afbeelding]
Orgineel is 1024x768
hier komt de mijne:

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Op zondag 12 augustus 2001 21:04 schreef The_Bull het volgende:
yo dat doen we ff over
[afbeelding]
hope daket nou goedeb

schande, bier als prullebak
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Niet echt bijster origineel. Normaal verander ik die icons, maar tot nu toe geen zin in gehad.
| I've got permission to color outside the lines |
212 dagenOp zondag 12 augustus 2001 16:30 schreef Marc00 het volgende:
statbar kan je downloaden via de search (zeg maar) en dat FF achtergrondje kan je downloaden op http://www.gamewallpapers.com
[oftopic]zoals je kan zien staat windows al 35 uur aan, wat is jullie hoogste uptime?[/offtopic]
Kewle wallpaper, hebbie daar ook een url van? (als et kan in een iets hogere res?) Tnx vastOp zondag 12 augustus 2001 21:05 schreef Neo_2000 het volgende:
Hier de mijne
[afbeelding]
Orgineel is 1024x768
Anoniem: 26881
Alvast bedankt...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

dubbele desktop onder win2k
EPC Debian Gnu Linux
[noob mode]Hoe krijg je 2 verschillende wallpapers op 2 monitoren...[/noob mode]Op maandag 13 augustus 2001 12:01 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
dubbele desktop onder win2k
Kijk hierOp maandag 13 augustus 2001 11:01 schreef Firemoth het volgende:
Sorry maar zou iemand mij een link kunnen geven met allemaal links leggen en desktops weergeven hoe ik dat doe, hier bij tweakers... ik vind het hier kei gaaf alleen moet het ook nog allemaal leren.....
Alvast bedankt...
aan elkaar plakken mischien ?Op maandag 13 augustus 2001 15:10 schreef torsoboy het volgende:
[..]
[noob mode]Hoe krijg je 2 verschillende wallpapers op 2 monitoren...[/noob mode]
zodat het een pic is ipv 2 ?

EPC Debian Gnu Linux
Anoniem: 18165
http://www.thinkdan.com/wallpapers/index.htmlOp maandag 13 augustus 2001 10:52 schreef CyberThug het volgende:
[..]
Kewle wallpaper, hebbie daar ook een url van? (als et kan in een iets hogere res?) Tnx vast
Er zijn drie verschillende, in resoluties van 800x600 tot en met 1280x1024.
Nee JW... dat gaat niet, (itgo.com wil dat niet dat ze ergens anders gelinkt worden ofzo).Op zondag 12 augustus 2001 21:04 schreef The_Bull het volgende:
yo dat doen we ff over
[afbeelding]
hope daket nou goedeb
Ff plaatje op een andere server uppen en dan lukt het wel!
Ik niet snap. Krijg hetzelfde plaatje 2x, op elk monitor 1x dus. Krijg het niet voor elkaar om het te stretchen naar ander beeldschermOp maandag 13 augustus 2001 15:25 schreef dop het volgende:
[..]
aan elkaar plakken mischien ?
zodat het een pic is ipv 2 ?
(resized to 800x600)

nieuwe:

waar heb je die achtergrond vandaan ???Op maandag 13 augustus 2001 00:12 schreef Genotix het volgende:
De mijne.
[afbeelding]
Niet echt bijster origineel. Normaal verander ik die icons, maar tot nu toe geen zin in gehad.
Geen idee, maar hiero kan je hem vangenOp maandag 13 augustus 2001 19:14 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
waar heb je die achtergrond vandaan ???
klikkerdeklik
thnks !!Op maandag 13 augustus 2001 19:24 schreef Genotix het volgende:
[..]
Geen idee, maar hiero kan je hem vangen
klikkerdeklik

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

litestep.....
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
icoontje verhuurd?
btw om wee ron topic te dwalen iFrag roelt idd
GIMME!
iFrag is echt super, ik wou dat ik dat zelf kon verzinnen.
TrillianOp maandag 13 augustus 2001 23:49 schreef Martijn02 het volgende:
Euhmm, mischien heb ik niet goed opgelet, ik val hier zo maar binnen, maar wat is dat voor messenger? hoe heet dat ding ? Ik heb wel eens van jabber e.d. gehoord maar deze ziet er wel erg cool en handig uit.
iFrag is echt super, ik wou dat ik dat zelf kon verzinnen.
Op maandag 13 augustus 2001 23:52 schreef dext0r het volgende:
[afbeelding]

http://www.threeboy.net/desktops/games.html
Ik heb ze zelf niet gemaakt, als je dat misschien d8

Ik wil de wallpaper eigenlijk wel graag.

en voila, hiers de mijne
(wel een oudje,maargoed)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
die zoek ik dus ook nog steedsOp dinsdag 14 augustus 2001 00:20 schreef Tuinhark het volgende:
Niemand die deze nog is tegengekomen?
[afbeelding]
Ik wil de wallpaper eigenlijk wel graag.(Nee, is geen SS van mijn desktop.)
PIII 800@804 Mhz
Hier is de mijne

Ik vond het idee gewoon leuk.
Het was eigenlijk nog knap lastig omdat de 19" op 1152×864 draait, en de 20" op 1280×1024.
die is lijp manOp dinsdag 14 augustus 2001 15:40 schreef Dweil het volgende:
[afbeelding]
Het was eigenlijk nog knap lastig omdat de 19" op 1152×864 draait, en de 20" op 1280×1024.
PIII 800@804 Mhz
Mooi gedaanOp dinsdag 14 augustus 2001 15:40 schreef Dweil het volgende:
[afbeelding]
dus niet
welke gratis webspace kan je eigenlijk wel gebruiken
die van sjello gaat niet want die cd heb ik niet meer en ik weetniet hoe je er anders bij komt
cnet werkt niet +geocities werkt niet welke wel
ja man ik wil ook zo'n kruisje als desktop!!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Klik hier voor de grote versie.
Byteripper.
[Edit: Was toch wat groot :P]
Waarom niet gewoon een dual-monitor gebruikt ?Op dinsdag 14 augustus 2001 15:40 schreef Dweil het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 14537
Ze moet van dichtbij wel behoorlijk lelijk zijn. Is helemaal bij gephotoshopedOp dinsdag 14 augustus 2001 19:20 schreef ivow het volgende:
http://members.home.nl/ivow/LEK.jpg
Skin is Voodoo-Green, je kan um hier downen.Op maandag 13 augustus 2001 22:24 schreef Maniakje het volgende:
Welke WinAmp skin is dat Prinsesje? Ziet er wel koel uit namelijk
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Die is goed gedaan. Ziet er ook flexx uitOp dinsdag 14 augustus 2001 15:40 schreef Dweil het volgende:
[afbeelding]
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Anoniem: 31270
Waar haal je die XP icoontje`s vandaan, mijn neef heeft ze ook, vindt ze wel mooi.
Waar kan ik die downloaden?
[/OFF-TOPIC]
Download de shareware versie van IconPackager. (www.stardock.com) en haal ff bij skinz.org de WinXP icon theme op.Op dinsdag 14 augustus 2001 21:29 schreef UrgoanElsa het volgende:
[OFF-TOPIC]
Waar haal je die XP icoontje`s vandaan, mijn neef heeft ze ook, vindt ze wel mooi.
Waar kan ik die downloaden?
[/OFF-TOPIC]
Flauw dat je je icq list onbezichtbaar hebt gemaaktOp dinsdag 14 augustus 2001 21:12 schreef FTL het volgende:
[afbeelding]
Altijd leuk: desktoppie kieken.
* Nietzman 's ego vind het altijd koel om te zien of hij ook bij anderen in de lijst staat
Ik heb het gedownload maar wat bedoel je met skinz.org ?Op dinsdag 14 augustus 2001 21:35 schreef FTL het volgende:
[..]
Download de shareware versie van IconPackager. (www.stardock.com) en haal ff bij skinz.org de WinXP icon theme op.
Type het eens in in je adresbalk... goofcakeOp dinsdag 14 augustus 2001 21:52 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload maar wat bedoel je met skinz.org ?
Oke:Op dinsdag 14 augustus 2001 21:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Type het eens in in je adresbalk... goofcake
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Open de introductiepagina goofcacke en zoek naar koppelingen naar de informatie die u wilt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
U kunt op Zoeken klikken, als u informatie wilt zoeken op het Internet.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
probeer eens:Op dinsdag 14 augustus 2001 21:58 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Oke:
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Open de introductiepagina goofcacke en zoek naar koppelingen naar de informatie die u wilt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
U kunt op Zoeken klikken, als u informatie wilt zoeken op het Internet.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
http://skinz.org
(net gechecked doet ut!)
Wreede wallpaper, waarvandaan?? plzOp dinsdag 14 augustus 2001 21:12 schreef FTL het volgende:
[afbeelding]
Altijd leuk: desktoppie kieken.
Heb er een boel gedownload bijOp dinsdag 14 augustus 2001 22:35 schreef DFY het volgende:
[..]
Wreede wallpaper, waarvandaan?? plz
http://www.deviantart.com/
WallPapars->Abstract (hele mooie tussen zitten)
Makkelijk: http://www.deviantart.com/deviation.php?id=49656
Heb er meer. kan ze mischien wel op m'n ftp zetten, meel maar als je/jullie ze willen.
url erbij
NOU, ik heb 2 PC's staan naast elkaar en ik vind het onzinnig om op één een dual monitor systeem te hebben, en op de ander geen monitor. Vandaar dus deze oplossing. Vond ik van de ene kant wel logisch, maar correct me if I'm wrong..Op dinsdag 14 augustus 2001 19:06 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een dual-monitor gebruikt ?
Anoniem: 25299
idd komt van|uit de FHM
Toch iz zijn GOOD!
Dit topic is gesloten.