Keej dan, StatBar 2.01 
(ja, het heeft ff geduurd...
)
Veranderingen t.o.v. v2.0:
Owja, hij heeft soms nog steeds de neiging om te crashen op Win98/NT4 machines...
Ik weet eerlijk gezegd (nog) niet waar het aan ligt, daar hoop ik zo snel mogelijk achter te zijn. Als het op je machine werkt: mooi, zoniet: helaas 
Ik dank rick_h in ieder geval voor het nodige test- en crashwerk op NT4
BTW, als je verder nog vragen/opmerkingen hebt: lees svp eerst de helpfile (vooral Tips, Tricks & Notes)!
Hier kun je 'm neerhalen... have phun
(ja, het heeft ff geduurd...
Veranderingen t.o.v. v2.0:
- Bugfix: als je geen geluidskaart in je pc hebt zitten gaf 2.0 bij het opstarten altijd een mixer error (ook al was de volume control niet zichtbaar). Hij houdt zich nu koest...
- Bugfix: de dnet client heeft wel eens de neiging om regels in de logfile te splitten (
), wat ervoor zorgde dat StatBar 'm niet goed inlas. Izze fixed...
- Toegevoegd: OGR logfile support. De blokjesteller heet daarom nu RC5/OGR counter; hij herkent automatisch of je een RC5 of OGR log geselecteerd hebt.
- Toegevoegd: scrollwheel support voor de volume control. 1x scrollen verhoogt/verlaagt het volume met 1%, als je shift inhoudt wordt dat 10%.
- Toegevoegd: de tooltips voor de volume control laten nu ook de naam van je geluidskaart zien.
- Toegevoegd: 3D-randjes rond de knopjes in het config scherm en de about box
- Aangepast: de auto-hide is minder gevoelig; je zult je muis nu iets dichter naar de rand van het scherm moeten brengen. Dit omdat een aantal mensen blijkbaar moeite heeft hun muis onder controle te houden als ze een programma willen afsluiten of op Start willen klikken... ;):P
- Aangepast: "Win.Whistler" veranderd in "Windows XP" (www.tweakers.net/nieuws/15591)
- Aangepast: Indeling van de about box wat gewijzigd :Z;)
- Vrije harddisk ruimte
- Winamp controls
- Knopjes voor shutdown/reboot/logoff
- Logmogelijkheden voor CPU en geheugengebruik
- POP3 notifier thingy (misschien)
- Multimonitor ondersteuning (zodra ik weet hoe)
- Nog wat andere dingetjes
- Een CPU temperatuurmeter, of
- Een DU meter...
Owja, hij heeft soms nog steeds de neiging om te crashen op Win98/NT4 machines...
Ik dank rick_h in ieder geval voor het nodige test- en crashwerk op NT4
BTW, als je verder nog vragen/opmerkingen hebt: lees svp eerst de helpfile (vooral Tips, Tricks & Notes)!
Hier kun je 'm neerhalen... have phun
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.