neh want dan is eindproduct niet zo tof meer
Ja, bekend probleem. Irritant als je net denkt een leuke uptime te hebben staat ie weer op 0Op woensdag 12 september 2001 14:25 schreef Wiko het volgende:
Hmmm, mijn uptime reset na 50 (denk ik) dagen. Is dit een bekend probleem?
duurt me te lang! pass me de huidige versie maar!
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelenWinbar please.
WinBar 1.0 alpha
Vergeet vooral de notes niet te lezen
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
W00000000000000000000TOp woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen, met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
WinBar 1.0 alpha
En hij is GAAF
Heeeel erg kewlOp woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen, met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
WinBar 1.0 alpha
Winbar is gaaf, ik heb alleen 1 vraagje, en een tip ook voor Statbar,
Gebruik ook de Windows XP UI, de info ken je op microsoft.com vinden dan kan je allemaal mooie dingen doen die eerst nog niet konden
Gebruik ook de Windows XP UI, de info ken je op microsoft.com vinden dan kan je allemaal mooie dingen doen die eerst nog niet konden
If there's Oldskool i'm there
Strak!!Op woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
WinBar 1.0 alpha
* Nietzman wacht met smart op de beta...
Ik heb het net ff getest, hij werkt ook onder NT4.
Verwijderd
Tjee die winbar ziet er echt VET uit, ik heb er eigenlijk er verder nog niks over gelezen ofzo, maar direct gedownload maar ik weet wel dat dit mijn standaard wordt
Verwijderd
helaas voor Statbar...
Die winbar werkt goed, nu nog onder 2000 testen hoeveel geheugen ie vreet...
Die winbar werkt goed, nu nog onder 2000 testen hoeveel geheugen ie vreet...
Hmm, heb die winbar ook getest, op win 98 en NT gaat het goed, maar onder 2000 (met een uptime van 30 dagen+) staat er bij de uptime -15 dagen?? Iemand anders dit probleem al gehad?
Er staat om precies te zijn:
-15d o-10:0-53:0-34
en die 34 die telt af!
kan die crashes voorspellen, aangezien ie aan het aftellen is
DIe win 98 loopt pas 2 uur en NT machine lopen pas 2 dagen.
en die 34 die telt af!
WinBar maakt gebruik van dezelfde API functie als StatBar om de uptime in milliseconden op te vragen, nl. GetTickCount. Die levert een long integer op, die als grootste waarde 2^32 = 4294967296 kan hebben. Dit komt overeen met 49 dagen en nog wat, wat dus bij VB 25 dagen is omdat een long daar signed is. Ik zal zo ff fixen dat ie tot de 49 gaat ipv tot de 25, maar verder dan de 49 kan gewoonweg niet; dan zal ie daarna weer bij 0 beginnen.Op donderdag 13 september 2001 15:41 schreef Defectiv het volgende:
Hmm, heb die winbar ook getest, op win 98 en NT gaat het goed, maar onder 2000 (met een uptime van 30 dagen+) staat er bij de uptime -15 dagen?? Iemand anders dit probleem al gehad?
en die 34 die telt af!
[edit] Ik heb het gefixt; uptime zou nu tot 49 dagen moeten gaan ipv 25. Helaas staat mn eigen PC nog maar net aan
[edit2] Maximale uptime voordat ie weer bij 0 begint: 49d 17:02:46
De Winamp controls werken nu ook
Zelfde link...
Koel!Op donderdag 13 september 2001 17:49 schreef johnwoo het volgende:
De Winamp controls werken nu ookZelfde link...
Btw: Open ff een eigen draadje voor winbar!
lees:Op donderdag 13 september 2001 17:53 schreef Jasper het volgende:
[..]
Koel!
Btw: Open ff een eigen draadje voor winbar!
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen , met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
Mja.. ik heb toch maar alvast een draad geopend; kunnen de discussies voor StatBar en WinBar gescheiden blijven. Ik zit er absoluut niet mee dat het nu al naar buiten komt, zolang iedereen zich maar beseft dat het programma nog niet af is.
Bovendien hoop ik door eventuele bugreports tussen nu en zondag ofzo de beta release nog beter te kunnen maken
Bovendien hoop ik door eventuele bugreports tussen nu en zondag ofzo de beta release nog beter te kunnen maken
Verwijderd
Misschien een suggestie maak ook een zilvere skin voor statbar of winbar zou mooi staan bij winxp als je die theme hebt
2.1 is al uit hoorOp dinsdag 09 oktober 2001 17:23 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
ik heb het net effe gedownload hij is ver
Idd... kan een modje deze svp ff dichtgooien? Commentaar/opmerkingen/bugreports graag in [topic=279274]Op dinsdag 09 oktober 2001 17:25 schreef Hielkej het volgende:
[..]
2.1 is al uit hoor
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dit topic is gesloten.