Ik vind al die nieuw opties niet! (voor winamp enzow) waar hebben ze die gelaten?
Woa, net gedownload.. cool progje! Complimenten.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
bekijk de TO DO list eens van mr B zou ik zeggen...........daar staat winamp controls bij....dat betekent dat ze in de volgende versie komenOp maandag 30 juli 2001 00:05 schreef Shibby het volgende:
Ik vind al die nieuw opties niet! (voor winamp enzow) waar hebben ze die gelaten?

PIII 800@804 Mhz
thnx man
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
tis een ideaal progje voor op de laptop
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Het idee is erg super. 
Alleen het werk hier voor geen meter.
Ik gebruik W98SE btw.
Het gebruikt 53 MB geheugen.
Als ik statbar opstart zweeft de statbar-balk 2 a 3 mm boven de taalbalk. Als ik de taalbalk vergroot en daarna weer verklein tot 1 regel dan staat hij er wel precies boven.
De numlock-knopjes werken niet, pas als ik als ik op statbar klik werken de lichtjes van NL, CL en SL pas.
FreeRAM staat altijd zeer laag, terwijl ik bijna niks doe. Heb 256 MB en ik heb 2 IE ventsres open en draai winamp en newsbin, freeRAM is dan 1-5 MB
Ook als ik dan alles uitzet geeft hij niet meer aan.
Bij reset window is het NL, CL en SL probleem wel weg, maar het zweven en RAM probleem niet.
Alleen het werk hier voor geen meter.
Ik gebruik W98SE btw.
Het gebruikt 53 MB geheugen.

Als ik statbar opstart zweeft de statbar-balk 2 a 3 mm boven de taalbalk. Als ik de taalbalk vergroot en daarna weer verklein tot 1 regel dan staat hij er wel precies boven.
De numlock-knopjes werken niet, pas als ik als ik op statbar klik werken de lichtjes van NL, CL en SL pas.
FreeRAM staat altijd zeer laag, terwijl ik bijna niks doe. Heb 256 MB en ik heb 2 IE ventsres open en draai winamp en newsbin, freeRAM is dan 1-5 MB
Bij reset window is het NL, CL en SL probleem wel weg, maar het zweven en RAM probleem niet.
Verwijderd
Dit heb ik dus ook.Op zaterdag 17 februari 2001 16:49 schreef AE het volgende:
Errug mooi proggie.... ik heb alleen één wazigheidje/bugje gevonden.
Het updaten van de keyboard 'lampjes' doet ie alleen als statbar zelf de actieve window is, of anders als je er met de muis overheen gaat. Ik weet niet of ik de enige ben met dat probleem??
(Juist die functie is voor mij juist handig, aangezien m'n keyboard ze niet heeft...)
Verwijderd
k'heb nooit probs als ik iets aan het doen ben gewoon, nooit probs met mijn free ram, maar als ik statbar start, heb ik (om een of andere reden) bijna nix meer over
hoeveel ram geheugen heeft het eigenlijk nodig om te draaien??
hoeveel ram geheugen heeft het eigenlijk nodig om te draaien??
Verwijderd
Same here...Op zaterdag 17 februari 2001 16:49 schreef AE het volgende:
Errug mooi proggie.... ik heb alleen één wazigheidje/bugje gevonden.
Het updaten van de keyboard 'lampjes' doet ie alleen als statbar zelf de actieve window is, of anders als je er met de muis overheen gaat. Ik weet niet of ik de enige ben met dat probleem??
(Juist die functie is voor mij juist handig, aangezien m'n keyboard ze niet heeft...)
op de een of andere manier kan het proggie
z'n gegevens wat dat betreft niet verversen
ofzo. Zodra je weer even boven de Statbar
gaat hangen met je muis (dan zijn je overige
programma's dus niet minder actief...) kan
de informatie wel correct worden getoond.
Just doesn't make any sense to me...
ik heb toch wel een bug gevonden DENK ik.
elke keer als ik CS ga spelen en ik kom terug in windows dan is statbar cpu usage of ram status kwijt en moet ik die weer zelf toevoegen.
overkomt me alleen bij CS.
elke keer als ik CS ga spelen en ik kom terug in windows dan is statbar cpu usage of ram status kwijt en moet ik die weer zelf toevoegen.
overkomt me alleen bij CS.
Een DU meter zou perfect zijn..... jammer dat dit nog niet mogelijk is.
Al die "losse DU meters" zijn maar gaar en niet mooi geintegreerd(?) imho. (vertel het me als er wel één is die "mooi" is)
verder een prima proggie!!
Al die "losse DU meters" zijn maar gaar en niet mooi geintegreerd(?) imho. (vertel het me als er wel één is die "mooi" is)
verder een prima proggie!!
Verwijderd
Vraagje tussendoor: Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

De textlabels zijn er niet, en ook nooit geweest. De maker snapte er ook al niks van, het ligt volgens mij niet aan m'n drivers.
Werkt onder WinMe noch Win2k goed. Zou het m'n videokaart kunnen wezen? Lijkt me ook al stug, ik heb verder nergens last van.
Het is een Diamond Viper V770 dus geen ultra, een P-III 450@540 maar op gewone snelheid gaat het ook niet goed, videokaartje is niet overgeclocked.
Ik heb echt nergens problemen mee, behalve met statbar.

De textlabels zijn er niet, en ook nooit geweest. De maker snapte er ook al niks van, het ligt volgens mij niet aan m'n drivers.
Werkt onder WinMe noch Win2k goed. Zou het m'n videokaart kunnen wezen? Lijkt me ook al stug, ik heb verder nergens last van.
Het is een Diamond Viper V770 dus geen ultra, een P-III 450@540 maar op gewone snelheid gaat het ook niet goed, videokaartje is niet overgeclocked.
whehe
Oh noes.. No more TreinTijden :(
waarom zou iemand zoiets "vervalsen" met photosoep?
Ik heb een Viper V770 ultra ik heb dat probleem niet.Op zondag 12 augustus 2001 19:04 schreef Cheatah het volgende:
Vraagje tussendoor: Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
HIJ IS VET !! die wou ik al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd hebbe (zon proggie...)
nu hebbik em
nu hebbik em
Mr.B wat bedoel je nu met DU meter..
1- Download/Upload meter
2- Disk Usage(of is dit nu hetzelfde als het 1e)(?)
graag reactie(s).
1- Download/Upload meter
graag reactie(s).
Verwijderd
zowel een download/upload meter zoals DUmeter zou fijn zijn, als een total disk usage/diskfree meter is fijn (moet je wel een partitie/directory kunnen aangeven).
En alsnog de klik-uitschuif-feature bij de autohide (vergelijkbaar met liveware spul -> eerst op het ultrasmalle balkje klikken, dan pas klapt ie uit. Doel: niet per ongeluk uitklappen als je onder of boven in t scherm met de muis komt)
En alsnog de klik-uitschuif-feature bij de autohide (vergelijkbaar met liveware spul -> eerst op het ultrasmalle balkje klikken, dan pas klapt ie uit. Doel: niet per ongeluk uitklappen als je onder of boven in t scherm met de muis komt)
ik vindt dat als er nog meer coole onderdelen opkomen, dat de statbar nog wel in hoogte van veranderen. aangezien ie hidden is...is niet zo erg.
en jah een download/upload en disk ussage addon zou wreed zijn.
ja vind ik ook!Op dinsdag 21 augustus 2001 07:16 schreef Kaap het volgende:
Ja en een interface voor mijn koelkast en koffiezetter aan te sturen...ohwja vergeet mijn climate control van mijn scooter neit

Voorlopig nog niet, daar heb ik gewoon geen tijd voor.Op woensdag 15 augustus 2001 10:35 schreef nietzman het volgende:
Waneer word ie skinnable?
Daar bedoel ik een Download/Upload meter mee.Op donderdag 16 augustus 2001 22:04 schreef Frag1le het volgende:
Mr.B wat bedoel je nu met DU meter..
1- Download/Upload meter
graag reactie(s).
Voor alle duidelijkheid:
• Ik heb nog geen goed werkende manier gevonden om een download/upload meter te implementeren. Verwacht die dus voorlopig ook niet.
• Een disk usage dingetje staat op de todo-list voor v2.1.
LOLOp dinsdag 21 augustus 2001 14:31 schreef Config het volgende:
Ja en een interface voor mijn koelkast en koffiezetter aan te sturen...ohwja vergeet mijn climate control van mijn scooter neit
Als je me ff wat RFC's geeft kijk ik wel wat ik kan doen...
Dat doe ik zodra ik v2.1 heb uitgebracht.Op dinsdag 21 augustus 2001 14:48 schreef PWM het volgende:
Waarom biedt je die progie niet aan Tucows of Download.com aan? Of staat ie er al?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
en wanneer is dat denk je?Op dinsdag 21 augustus 2001 17:36 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, daar heb ik gewoon geen tijd voor.
[..]
Daar bedoel ik een Download/Upload meter mee.
Voor alle duidelijkheid:
• Ik heb nog geen goed werkende manier gevonden om een download/upload meter te implementeren. Verwacht die dus voorlopig ook niet.
• Een disk usage dingetje staat op de todo-list voor v2.1.
[..]
LOL
Als je me ff wat RFC's geeft kijk ik wel wat ik kan doen...![]()
[..]
Dat doe ik zodra ik v2.1 heb uitgebracht.
Ik heb geen flauw idee... heb d'r de laatste maanden nauwelijks wat aan gedaan, gewoon geen tijd en zin gehad.Op dinsdag 21 augustus 2001 17:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
en wanneer is dat denk je?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Zonder!Op dinsdag 21 augustus 2001 18:12 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee... heb d'r de laatste maanden nauwelijks wat aan gedaan, gewoon geen tijd en zin gehad.
Trouwens, hier nog een id.
Een knopje om je CDROM erin/uit te halen!
En misschien ook een iets om die statbar wat dikker te laten worden zodat er meer op past...
Staat allebei al op de todo-listOp dinsdag 21 augustus 2001 18:25 schreef Renko het volgende:
[..]
Zonder!
Trouwens, hier nog een id.
Een knopje om je CDROM erin/uit te halen!
En misschien ook een iets om die statbar wat dikker te laten worden zodat er meer op past...
StatBar.nl - @GoT
Doe dur alsjeblieft tijd in steek!
* Nietzman wil winamp controls
* Nietzman wil winamp controls
Broken link? ik kan hem niet downen
of ligt dat aan mij ofzo? iemand een mirror???
M'n hostingprovider is verhuisd en heeft wat aanpassingen gemaakt, vandaar dat die link niet meer werkt. Een mirror is te vinden in de SA FAQOp woensdag 22 augustus 2001 23:38 schreef EVILSalami het volgende:
Broken link? ik kan hem niet downenof ligt dat aan mij ofzo? iemand een mirror???
StatBar.nl - @GoT
Ik blijf problemen houden met Statbar i.c.m. Intel 815 chipsets. Ik gebruik statbar op enkele pc's (werkt perfect, no problemos). Alleen op Pc's met een Intel 815 chipset (op 2 verschillende pc's) krijg ik bij CPU Usage hele vreemde waardens (30% als ie nix aan het doen is bijv.
). Heeft iemand anders deze problemen ook?
Verwijderd
Ja, CPU usage lijkt wel andersom te staan. Doe je niks veel usage. Doe je veel dan weinig usage.Op woensdag 22 augustus 2001 23:50 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik blijf problemen houden met Statbar i.c.m. Intel 815 chipsets. Ik gebruik statbar op enkele pc's (werkt perfect, no problemos). Alleen op Pc's met een Intel 815 chipset (op 2 verschillende pc's) krijg ik bij CPU Usage hele vreemde waardens (30% als ie nix aan het doen is bijv.). Heeft iemand anders deze problemen ook?
Heb een MSI K7T turbo.
Da's puur een bug in Win9x/ME... check de Windows System Monitor maar eens, die geeft hetzelfde aan. Staat trouwens ook in de helpfile van StatBar.Op woensdag 22 augustus 2001 23:50 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik blijf problemen houden met Statbar i.c.m. Intel 815 chipsets. Ik gebruik statbar op enkele pc's (werkt perfect, no problemos). Alleen op Pc's met een Intel 815 chipset (op 2 verschillende pc's) krijg ik bij CPU Usage hele vreemde waardens (30% als ie nix aan het doen is bijv.). Heeft iemand anders deze problemen ook?
StatBar.nl - @GoT
dr zijn al 2 manieren voorbijgekomen om de autohide te verbeteren, maar is het niet handiger om gewoon een relatief klein hoekje te hebben en als je erop klikt of eroverheen hoevert dat ie dan uitschuift? (vergelijkbaar met de KDE taakbalk*?). Zit ie ook nooit in de weg. Als je m over het hele scherm blijft houden, zul je m altijd wel eens per ongelijk aanklikken als je (boven) op kruisje wilt klikken of (onder) op start wilt klikken/programma omhoog halen, etc.
* = taakbalk is vergelijkbaar met windows ding, maar dan 2x zo dik. Als je aan de linker of rechter kant van de balk klikt op een < of > tekentje, schuift de hele balk (op dat < / > tekentje na het beeld uit (zijkant) lijkt mij het makkelijkst als je zoiets kan maken.
Misschien kun je dat doen door er gewoon een apart formpje neer te zetten voor dat knopje en je statbar dan te hiden.. je komt er vast zelf wel uit..op deze manier ook meer knoppen op balk: door een keer op knop te drukken, volgende balk met controls, nog een keer, balk weg en dan weer voor de eerste.
Ook autostart optie is leuk, maar een 'uncheck' boxje is dan wel fijn. Bij de meeste programma's kan je weer helemaal in het register gaan prutsen om je progje er weer uit te halen..
> lange termijn todo list: logfile(1). Kun je je uptimes of geheugen/processor gebruik alsmede koe en eventuele tijdsafwijking, frequentie van gebruik van statbar functies (gebruik je ooit volumeknop, zo nee, in apart tabje (2)laten zien en evt iets anders voorstellen. Verder: voor bijna alles wat je zou willen zijn er wel windows api's die je zou kunnen aanspreken.. zit daar niets voor bij qua sensoren(3)? en up/download moet op zo'n manier ook mogelijk zijn. (4) Hierbij misschien leuk om als extra info dag- of maandgemiddeldes te geven. Vooral handig als je wilt weten of je abbo een beetje uitkomt of dat je beter je inbelverbinding vaarwel kan zeggen..
Misschien help ik je hier wat mee, of je had overal zelf al aan gedacht, maar ik hoop dat dit soort opties mogelijk zijn in statbar en je hiermee wat inspiratie hebt gevonden..
zo.. en nu ga ik slapen
* = taakbalk is vergelijkbaar met windows ding, maar dan 2x zo dik. Als je aan de linker of rechter kant van de balk klikt op een < of > tekentje, schuift de hele balk (op dat < / > tekentje na het beeld uit (zijkant) lijkt mij het makkelijkst als je zoiets kan maken.
Misschien kun je dat doen door er gewoon een apart formpje neer te zetten voor dat knopje en je statbar dan te hiden.. je komt er vast zelf wel uit..op deze manier ook meer knoppen op balk: door een keer op knop te drukken, volgende balk met controls, nog een keer, balk weg en dan weer voor de eerste.
Ook autostart optie is leuk, maar een 'uncheck' boxje is dan wel fijn. Bij de meeste programma's kan je weer helemaal in het register gaan prutsen om je progje er weer uit te halen..
> lange termijn todo list: logfile(1). Kun je je uptimes of geheugen/processor gebruik alsmede koe en eventuele tijdsafwijking, frequentie van gebruik van statbar functies (gebruik je ooit volumeknop, zo nee, in apart tabje (2)laten zien en evt iets anders voorstellen. Verder: voor bijna alles wat je zou willen zijn er wel windows api's die je zou kunnen aanspreken.. zit daar niets voor bij qua sensoren(3)? en up/download moet op zo'n manier ook mogelijk zijn. (4) Hierbij misschien leuk om als extra info dag- of maandgemiddeldes te geven. Vooral handig als je wilt weten of je abbo een beetje uitkomt of dat je beter je inbelverbinding vaarwel kan zeggen..
Misschien help ik je hier wat mee, of je had overal zelf al aan gedacht, maar ik hoop dat dit soort opties mogelijk zijn in statbar en je hiermee wat inspiratie hebt gevonden..
zo.. en nu ga ik slapen
Localhost is where the heart is
autostart optie? je pleurt um toch gewoon in je startup map? of word de tweaker lui?
het idee voor de autohide vinnik wel errug strak (kde style)
het idee voor de autohide vinnik wel errug strak (kde style)
Mr. B. vergeet dit bericht van Johnwoo niet hè, want ik zou het liefst een Download/Upload meter erin zien....en ik denk dat meer tweakers dit ook willen......suc6Op donderdag 15 februari 2001 21:46 schreef johnwoo het volgende:
Eej ik ben nog een paar handige links tegengekomen voor een eventuele TCP/IP activiteit-meter
1: http://www.mvps.org/vbnet/code/network/getinterfacetable.htm
Als je ff dat screenshotje daar bekijkt zie je dat je voor een willekeurige adapter de data en packets sent/received kunt opvissen
2: http://www.mvps.org/vbnet/code/network/gettcpstatistics.htm
Om de segments sent/received op te halen. (alhoewel ik niet precies weet hoeveel data in een segment zit)
Der staan ook nog wel wat andere leuk dingetjes, maar die zijn niet echt StatBar-geschikt...
Succes!
ja, dat denk ik ookOp donderdag 23 augustus 2001 17:20 schreef Frag1le het volgende:
[..]
Mr. B. vergeet dit bericht van Johnwoo niet hè, want ik zou het liefst een Download/Upload meter erin zien....en ik denk dat meer tweakers dit ook willen......suc6
Zou wel leuk zijn.
Ik zal kijken of ik d'r wat mee kan; volgens het commentaar wat erbij staat is het helaas niet geschikt voor Win95. Magoe, ik zie welOp donderdag 23 augustus 2001 17:20 schreef Frag1le het volgende:
[..]
Mr. B. vergeet dit bericht van Johnwoo niet hè, want ik zou het liefst een Download/Upload meter erin zien....en ik denk dat meer tweakers dit ook willen......suc6
StatBar.nl - @GoT
Denk dat de gemiddelde tweaker toch geen win95 meer heeft draaienOp donderdag 23 augustus 2001 17:38 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik d'r wat mee kan; volgens het commentaar wat erbij staat is het helaas niet geschikt voor Win95. Magoe, ik zie wel
en zo wel....doet hij het maar niet
nog niet gezegd...en coolinfo roels ook...!
draai ze beide
draai ze beide
Kijk in de SA Faq voor een Mirror waar vandaan je Statbar neer kunt halenOp dinsdag 04 september 2001 20:44 schreef de_koeievanger het volgende:
URL om te downen werkt nie (op pagina 1).... andere???
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
kweet niet maarruh
Mensen stopppen draadjes (links) waar ik Statbar kan neerhalen, maar waar ik ook kijk
Statbar valt niet neer te halen.......
kijk ik te hoog?????
Mensen stopppen draadjes (links) waar ik Statbar kan neerhalen, maar waar ik ook kijk
kijk ik te hoog?????

Kijk eens naar de post boven je...Op vrijdag 07 september 2001 14:21 schreef wolfmannetje het volgende:
kweet niet maarruh
kijk ik te hoog?????
Toen ik het progje de naam StatBar gegeven heb wist ik niet dat er al progjes zo genoemd waren... kan altijd gebeuren natuurlijk. Het is iig niet zo dat ik het idee van een "andere StatBar" heb gejat.Op vrijdag 07 september 2001 14:37 schreef dhm00 het volgende:
Statbar is dus niet orgineel
kIJK MAAR http://axis-online.net/statbar.htm
StatBar.nl - @GoT
Een vraagje,
Heb nu statbar 2. My compliments hij is erg cool. Hoe krijg je het voor elkaar dat statbar standaard opstart!?
Ik kan zelf gaan klooien maar ik weet gewoon dat iemand dit mij zo kan vertellen. Searchen kan ook, maar er zijn best veel topics over.
Bedankt!
De komende veranderingen voor statbar zien er helemaal goed uit! Shutdown knop!? COOL!
Heb nu statbar 2. My compliments hij is erg cool. Hoe krijg je het voor elkaar dat statbar standaard opstart!?
Ik kan zelf gaan klooien maar ik weet gewoon dat iemand dit mij zo kan vertellen. Searchen kan ook, maar er zijn best veel topics over.
Bedankt!
De komende veranderingen voor statbar zien er helemaal goed uit! Shutdown knop!? COOL!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
sleep een snelkoppeling in je 'Opstarten' map in je startmenu.Op woensdag 12 september 2001 12:24 schreef Dinictus het volgende:
Een vraagje,
Bedankt!
Toch is dat opstartmenu vaag. Er staan dingen bij die hij helemaal niet opstart en ook staan er dingen die wel opstarten niet bij!!?
Maar okay,
Tnks. logisch natuurlijk.
Maar okay,
Tnks. logisch natuurlijk.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hmmm, mijn uptime reset na 50 (denk ik) dagen. Is dit een bekend probleem?
/me == 42
Niet om Mr. B. een oog uit te steken ofzo (I love StatBar), maar ik ben de afgelopen week bezig geweest met een eigen bar, die de niets verhullende naam WinBar draagt:

Wat je hier ziet functioneert reeds

Configuratie schermpje

Als je over het diskje muist verschijnt de disk usage
Wat je in de tabbladen van het configuratieschermpje ziet is wat ik in de eerste versie af wil hebben.
Daarnaast staat er een t.net tracker module gepland, die direct na deze eerste versie geimplementeerd zal worden.
Ik hoop de eerste versie dit weekend up te hebben.
Een DU meter komt er waarschijnlijk ook nog in (de Win95 gebruikers zullen het iig zonder moeten stellen), maar iig niet in de eerste versie.
WinBar heeft iig al de KDE-style opzij-schuif functionaliteit
Nog geen autohide overigens...

Configuratie schermpje

Wat je in de tabbladen van het configuratieschermpje ziet is wat ik in de eerste versie af wil hebben.
Daarnaast staat er een t.net tracker module gepland, die direct na deze eerste versie geimplementeerd zal worden.
Een DU meter komt er waarschijnlijk ook nog in (de Win95 gebruikers zullen het iig zonder moeten stellen), maar iig niet in de eerste versie.
WinBar heeft iig al de KDE-style opzij-schuif functionaliteit
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
1 woord... fantastischOp woensdag 12 september 2001 16:37 schreef johnwoo het volgende:
Niet om Mr. B. een oog uit te steken ofzo (I love StatBar), maar ik ben de afgelopen week bezig geweest met een eigen bar, die de niets verhullende naam WinBar draagt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Configuratie schermpje
[afbeelding]
WinBar heeft iig al de KDE-style opzij-schuif functionaliteitNog geen autohide overigens...
[edit] Sorry voor de layout, zal het plaatje zo ff wat smaller maken...
Een beetje concurentie voor Mr B zorgt mischien voor wat snellere updates
Ennu... WAAR KAN IK HEM DOWNEN??? (Ja msn

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Ziet er goed uitOp woensdag 12 september 2001 16:37 schreef johnwoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Configuratie schermpje
[afbeelding]
WinBar heeft iig al de KDE-style opzij-schuif functionaliteitNog geen autohide overigens...
[edit] Sorry voor de layout, zal het plaatje zo ff wat smaller maken...
Is ie ook Nt compatible ??? Want dat is ik wel aan Statbar !
Hey die wil ik ook wel eigenlijk.. url iemand
| I've got permission to color outside the lines |
Geen idee, maar we hebben op school NT4 draaien, dus morgen ga ik ff kijken of ie tot nu toe compatible is (er komt natuurlijk nog wel het en en ander bij).Is ie ook Nt compatible ??? Want dat is ik wel aan Statbar !
Je uptime is wel belabberd zeg..
Was net een uurtje thuis
Ben nu bezig met het schermresolutie dingetje. Dat en de CPU usage wil ik vandaag nog afmaken. Als ie dit weekend af is open ik wel een aparte draad, met linkHey die wil ik ook wel eigenlijk.. url iemand
duurt me te lang! pass me de huidige versie maar!Op woensdag 12 september 2001 17:29 schreef johnwoo het volgende:
Ben nu bezig met het schermresolutie dingetje. Dat en de CPU usage wil ik vandaag nog afmaken. Als ie dit weekend af is open ik wel een aparte draad, met link
Nou echt goedOp woensdag 12 september 2001 17:38 schreef ThaNobius het volgende:
statbar is echt goed man!
Onder Win NT 4.0 werkt hij anders niet
* AlvaK wil ook wel eens die WinBar proberen.Op woensdag 12 september 2001 17:21 schreef AlvaK het volgende:
[afbeelding]
Je uptime is wel belabberd zeg..
Winbar please.
Beetje druk erop mag toch wel?Op woensdag 12 september 2001 18:37 schreef SaURoN het volgende:
wat zegt hij net ? In het weekend geeft hij wel linkje
Ja, bekend probleem. Irritant als je net denkt een leuke uptime te hebben staat ie weer op 0Op woensdag 12 september 2001 14:25 schreef Wiko het volgende:
Hmmm, mijn uptime reset na 50 (denk ik) dagen. Is dit een bekend probleem?
duurt me te lang! pass me de huidige versie maar!
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelenWinbar please.
WinBar 1.0 alpha
Vergeet vooral de notes niet te lezen
W00000000000000000000TOp woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen, met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
WinBar 1.0 alpha
En hij is GAAF
Heeeel erg kewlOp woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen, met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
WinBar 1.0 alpha
Winbar is gaaf, ik heb alleen 1 vraagje, en een tip ook voor Statbar,
Gebruik ook de Windows XP UI, de info ken je op microsoft.com vinden dan kan je allemaal mooie dingen doen die eerst nog niet konden
Gebruik ook de Windows XP UI, de info ken je op microsoft.com vinden dan kan je allemaal mooie dingen doen die eerst nog niet konden
If there's Oldskool i'm there
Strak!!Op woensdag 12 september 2001 22:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
[..]
WinBar 1.0 alpha
* Nietzman wacht met smart op de beta...
Ik heb het net ff getest, hij werkt ook onder NT4.
Verwijderd
Tjee die winbar ziet er echt VET uit, ik heb er eigenlijk er verder nog niks over gelezen ofzo, maar direct gedownload maar ik weet wel dat dit mijn standaard wordt
Verwijderd
helaas voor Statbar...
Die winbar werkt goed, nu nog onder 2000 testen hoeveel geheugen ie vreet...
Die winbar werkt goed, nu nog onder 2000 testen hoeveel geheugen ie vreet...
Hmm, heb die winbar ook getest, op win 98 en NT gaat het goed, maar onder 2000 (met een uptime van 30 dagen+) staat er bij de uptime -15 dagen?? Iemand anders dit probleem al gehad?
Er staat om precies te zijn:
-15d o-10:0-53:0-34
en die 34 die telt af!
kan die crashes voorspellen, aangezien ie aan het aftellen is
DIe win 98 loopt pas 2 uur en NT machine lopen pas 2 dagen.
en die 34 die telt af!
WinBar maakt gebruik van dezelfde API functie als StatBar om de uptime in milliseconden op te vragen, nl. GetTickCount. Die levert een long integer op, die als grootste waarde 2^32 = 4294967296 kan hebben. Dit komt overeen met 49 dagen en nog wat, wat dus bij VB 25 dagen is omdat een long daar signed is. Ik zal zo ff fixen dat ie tot de 49 gaat ipv tot de 25, maar verder dan de 49 kan gewoonweg niet; dan zal ie daarna weer bij 0 beginnen.Op donderdag 13 september 2001 15:41 schreef Defectiv het volgende:
Hmm, heb die winbar ook getest, op win 98 en NT gaat het goed, maar onder 2000 (met een uptime van 30 dagen+) staat er bij de uptime -15 dagen?? Iemand anders dit probleem al gehad?
en die 34 die telt af!
[edit] Ik heb het gefixt; uptime zou nu tot 49 dagen moeten gaan ipv 25. Helaas staat mn eigen PC nog maar net aan
[edit2] Maximale uptime voordat ie weer bij 0 begint: 49d 17:02:46
De Winamp controls werken nu ook
Zelfde link...
Koel!Op donderdag 13 september 2001 17:49 schreef johnwoo het volgende:
De Winamp controls werken nu ookZelfde link...
Btw: Open ff een eigen draadje voor winbar!
lees:Op donderdag 13 september 2001 17:53 schreef Jasper het volgende:
[..]
Koel!
Btw: Open ff een eigen draadje voor winbar!
Nou OK dan, hierbij een alpha release om mee te spelen , met de nadruk op alpha. De beta komt in het weekend, dan open ik een apart draadje.
Mja.. ik heb toch maar alvast een draad geopend; kunnen de discussies voor StatBar en WinBar gescheiden blijven. Ik zit er absoluut niet mee dat het nu al naar buiten komt, zolang iedereen zich maar beseft dat het programma nog niet af is.
Bovendien hoop ik door eventuele bugreports tussen nu en zondag ofzo de beta release nog beter te kunnen maken
Bovendien hoop ik door eventuele bugreports tussen nu en zondag ofzo de beta release nog beter te kunnen maken
Verwijderd
Misschien een suggestie maak ook een zilvere skin voor statbar of winbar zou mooi staan bij winxp als je die theme hebt
2.1 is al uit hoorOp dinsdag 09 oktober 2001 17:23 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
ik heb het net effe gedownload hij is ver
Idd... kan een modje deze svp ff dichtgooien? Commentaar/opmerkingen/bugreports graag in [topic=279274]Op dinsdag 09 oktober 2001 17:25 schreef Hielkej het volgende:
[..]
2.1 is al uit hoor
StatBar.nl - @GoT
Dit topic is gesloten.