Femme schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:43:
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben: als ik de wensen lees van veel mensen die hier reageren dan is de rode lijn dat men een super compact overzicht wil van de laatste nieuwe content op Tweakers. Er zijn ook wat wensen om controle te hebben over de positie en zichtbaarheid van bepaald contenttypes.
We hebben een tracker die exact dat doet. Je kunt er lijstjes van redactioneel nieuws, downloads, reviews etc. in maken. De weergave is super compact. Hij is ook nog eens op elke pagina beschikbaar. Ik ben wel benieuwd wat we op de frontpage anders moeten dan in de tracker om aan jullie wensen te voldoen (en of we dan niet gewoon een alternatieve weergave van de tracker aan het bouwen zijn), of andersom hoe we de tracker in functionaliteit of weergave kunnen aanpassen om 'm een goed alternatief te maken voor mensen die geen behoefte hebben aan (grote) visuals.
Ik kijk echt nooit in m'n leven naar die tracker. Dat is een of ander zwart zijgebied met allemaal geagreggeerde random linkjes (daarom krijg ik leuke tweakblogs helaas ook nooit mee).
Ik snap gewoon niet zo hoe je serieus op 1 artikel prominent in beeld doen en de rest maar random wegstoppen komt. Hoe kan ik zonder scrollen die andere artikelen zien? Wat is de gedachtegang? De diversiteit die de Tweaker is qua interesse, zie ik hier niet in terug. Men moet maar iets hebben met de bovenste Ankeiler, en anders maar toevallig scrollen voor de andere items. Misschien sprak het camera-artikel me wel enorm aan, maar van het bestaan van dat artikel weet ik pas als ik naar oud nieuws scroll.
Natuurlijk zijn we nu nog op een punt dat niet elk nieuwsitem of feature op de nieuwe manier is ingeleid. Maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als er vrij snel achter elkaar eens 2 uitgelichte dingen komen.
Als ik de discussie lostrek van een discussie over ankeiler-grootte, dan vraag ik me als kernvraag gewoon af:
Hoe is maar 1 item van Tweakers kunnen uitlichten beter dan de diverse artikelen/reviews/etc. wat jullie voorheen hadden
Wat is er op tegen om de ankeilers te splitsen, in bijvoorbeeld 2 of 3 blokjes gewoon bovenin.
Ik ben het ook wel eens met de kritiek dat je nergens eens duidelijk op de hoofdpagina oude plans kan zien. Alles is in 1 nieuwsfunnel gegooid.
Die acties mis ik ook altijd doordat ik nooit zover naar onderen op de website hang.
Wat mij betreft zouden de andere secties "Op het forum" Populaire" producten wel hoger mogen komen dan die eindeloze rijtjes oude titels van nieuws. Want die zijn vaak ook ietsje tijdlozer. Dat vond ik ook het mooie aan die vorige ankeiler, als je qua tweakers-eigen content wat achterliep was je die artikelen niet meteen "kwijt" want ze werden soms wel even een week belicht (nooit gemeten hoor

). Nu gaat die oudere content juist meteen naar onderen.
Knalt de "WD Black SN750 review" blok bijvoorbeeld nu uit beeld zodra er ook maar 1 nieuw uitgelicht item bij komt? Hoe is de bedoeling dat ik zo'n item dan nog meekrijg als ik bijvoorbeeld maar 1 of 2 x per week op de website kom?
En de functionaliteit die je aanbied binnen zo'n ankeiler, nogmaals zonder het te hebben over die grootte, vind ik bijvoorbeeld wèl handig en goed bedacht. (al gebruik je bij deze ankeiler, die van die Huawei matebook weer niet de pricewatch-linking functionaliteit. Dan blijft het ook maar een hele grote review-link.
[
Voor 6% gewijzigd door
MsG op 14-03-2019 14:58
]