Ik kan niet oordelen over De Hypotheker. Ik ben zelf naar Wolter Advies in Boekel geweest (Voorheen Van Boxtel assuratie). Hier gaan we al jaren naartoe. Voorheen was het zo dat zo'n aanbieder een premie ontving van de hypotheekverstrekker. Dat mag al langer niet meer. Ze geven zelf ook aan dat geen belang hebben waar uiteindelijke de hypotheek wordt afgesloten. WIJ betalen hun voor advies. De uiteindelijke hypotheekverstrekker betaald hun niets.unezra schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:52:
[...]
Mijn ervaring hierin is anders. Het beste advies dat wij hebben gekregen, kwam van onze eigen bank. Daar is de hypotheek ook afgesloten.
De Hypotheker (zogenaamd onafhankelijk) heeft keihard gefaald. Mijn eigen werkgever (een financieel adviseur) had ik ook nog kunnen proberen, maar ik vind het niet fijn om zoiets persoonlijks als hypotheekadvies met mijn collega's af te handelen. Daarvoor is het bedrijf te klein.
[...]
Sommige onafhankelijk financieel adviseurs zijn niet zo onafhankelijk als ze zeggen te zijn en zijn geneigd vooral het product aan te bieden waar zij het meest aan verdienen. Kwestie van goed opletten en zeker ook direct met de hypotheekverstrekkers praten. Mijn ervaring is dat zij nog wel eens beter weten wat er wel en niet kan, dan een "onafhankelijk" adviseur zoals De Hypotheker.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983