Denk dat ik voor de Mi 9 ga. De prijs en de reviews zijn echt goed over dit toestel.
Krijg je geen spijt van. Nu 1 week in bezit en bevalt heel erg goed.Bandago 2804 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:30:
[...]
Denk dat ik voor de Mi 9 ga. De prijs en de reviews zijn echt goed over dit toestel.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Heeft nog iemand last met scherm "flickering" tijdens unlocken fingerprint?
Als het scherm volledig donker is valt het niet op.
Maar als je lockscreen opstaat of always on display en je unlockt zit er een soort van "flickering" in het scherm. Weet niet als het nu een defect toestel is of "normaal" is.
Net getest met iemand die een OP6T heeft en daar is het niet het geval.
Voorbeeld
Maar als je lockscreen opstaat of always on display en je unlockt zit er een soort van "flickering" in het scherm. Weet niet als het nu een defect toestel is of "normaal" is.
Voorbeeld
[ Voor 10% gewijzigd door frye op 22-03-2019 11:52 ]
Ik heb hem nog maar kort in bezit, maar zeer tevreden. Alles voelt zeer kwalitatief aan en werkt gewoon vlot.Bandago 2804 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:30:
[...]
Ik heb beslist om de MIUI launcher voorlopig te gebruiken, maar zonder de Mi apps. Die heb ik allemaal in 1 mapje staan, op een eigen homescreen. Alle standaard apps zijn ook aangepast, behalve de klok... dat lijkt niet te lukken.
Op deze manier vind ik het eigenlijk heel prettig werken.
Net nagekeken en dat heb ik inderdaad ook. Eén korte flikkering tijdens unlocken.frye schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:38:
Het was me eigenlijk nog niet opgevallen, dus bedankt zeker...
Schijnt een bug te zijn in software wanneer dit gefixt is in standaard global rom geen idee:SonnyBBQ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:48:
[...]
Ik heb hem nog maar kort in bezit, maar zeer tevreden. Alles voelt zeer kwalitatief aan en werkt gewoon vlot.
Ik heb beslist om de MIUI launcher voorlopig te gebruiken, maar zonder de Mi apps. Die heb ik allemaal in 1 mapje staan, op een eigen homescreen. Alle standaard apps zijn ook aangepast, behalve de klok... dat lijkt niet te lukken.
Op deze manier vind ik het eigenlijk heel prettig werken.
[...]
Net nagekeken en dat heb ik inderdaad ook. Eén korte flikkering tijdens unlocken.
Het was me eigenlijk nog niet opgevallen, dus bedankt zeker...
Xiaomi.eu meldt dit bij hun 10.3 versie. Zie onderstaande.
CHANGELOG 9.3.21
Lock screen
Fix - Lock screen notification bar double display problem
New - Charging screen for all devices
Landscape mode
Fix - Abnormal flashing when entering the Landscape mode interface after unlock (Mi 9, Mi 8 Pro)
Full screen
New - Water drop screen shape switch in full screen setting (Mi 9, Redmi Note7)
Face prompt
Fix - In some cases, the Face prompt does not disappear in time.
Game Toolkit
Optimize - Game toolkit fully upgraded, support for lock screen auto play, one-click switch network card and other functions. (Redmi Note 5, Redmi Note7)
@mklcln je kan niet echt de Xiaomi.eu en de Global rom vergelijken. Want Xiaomi.eu rom haalt soms veel dingen weg die in Global rom wel gewoon erin zitten.
Ik ga daarom ook nooit er van uit.
Ik ga daarom ook nooit er van uit.
Probleem bekend opgelost in Beta 9.3.21frye schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:38:
Voorbeeld
Soon coming near you...
.
Ik draai op de stable rom Versie 10. 2.15. Zijn er al versies beschikbaar gesteld 🤔Of is dit de meeste recente.
Meest recente (stable).zuukie schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:11:
Ik draai op de stable rom Versie 10. 2.15. Zijn er al versies beschikbaar gesteld 🤔Of is dit de meeste recente.
Xiaomi Mi 9 128GB Blue. Besteld ben benieuwd.
Ik had een bron via xda. Maar die ging naar het xiaomi miui forum.. Ik ben niet heel bekend op dat forum en ik denk niet dat ik de link ga terug vinden.wackidth schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:54:
[...]
Heb je een bron?? Ik weet wel dat er een poll is in de chinese fora. Mi-globe rom is bezig met een mod.
Van die poll klopt, en op basis daarvan waren ze iig al een stap verder had ik vernomen.
Met magisk (root) kun je apps als viper4android installeren en daarmee kan ik het doen. Ik weet natuurlijk niet of je zelf bezig bent geweest/ bereid bent om te rooten, maar dit is dan wel een goede oplossing.wackidth schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:58:
Voor diegene die Android Auto gebruiken.
Weet iemand of er een app met equalizer bestaat om het uitgangsgeluid via USB te beïnvloeden.
Via mijn volkswagen unit gaat dat niet als ik in Android Auto zit.
bedoelen jullie deze: https://mi-globe.com/miui...n-icons-for-notch-phones/banananas schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Ik had een bron via xda. Maar die ging naar het xiaomi miui forum.. Ik ben niet heel bekend op dat forum en ik denk niet dat ik de link ga terug vinden.
Van die poll klopt, en op basis daarvan waren ze iig al een stap verder had ik vernomen.
Die was toen voor de mi 8 en heeft xiaomi.eu overgenomen.
Ik weet niet of deze werkt voor de mi9. Mijne is nog gelocked
Heb root en V4A. Maar er gebeurt niets.. Met usb dockAli_Baba schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:16:
[...]
Met magisk (root) kun je apps als viper4android installeren en daarmee kan ik het doen. Ik weet natuurlijk niet of je zelf bezig bent geweest/ bereid bent om te rooten, maar dit is dan wel een goede oplossing.
.
Ulgh, ja, die bedoel ik helaas..Jacques112 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:17:
[...]
bedoelen jullie deze: https://mi-globe.com/miui...n-icons-for-notch-phones/
Die was toen voor de mi 8 en heeft xiaomi.eu overgenomen.
Ik weet niet of deze werkt voor de mi9. Mijne is nog gelocked
Ik herinnerde die mod mij niet goed, en nu zie ik waarom.. Wat lelijk zeg

Ik had ook problemen met de werking van V4A, dat was wel op mijn Samsung S5 Neo.wackidth schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:05:
[...]
Heb root en V4A. Maar er gebeurt niets.. Met usb dock
Probeer AM3D Zirene Sound
[ Voor 5% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 22-03-2019 18:25 ]
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Als je twijfelt tussen een smartphone van €500 en €1000,-, dan zou ik dus gewoon voor de veel goedkopere optie gaan. Vermoedelijk geeft die nagenoeg alles wat je nodig hebt. Ik zie zelf niet echt een grote meerwaarde in Samsungs One UI in tegenstelling tot Miui. In dit geval wint Miui over One UI.MrOsman schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:44:
[...]
Heb jij ook de Mi 9? wat vindje? ik twijfel nog steeds tussen Samsung en de Mi.
op dit moment gebruikt ik zelf Mi A2
Succes met je keuze!
@r0nny116
Wat betreft bugs: Bij Xiaomi zijn de eerste gebruikers vaak ook een soort beta gebruikers, ook na zo'n lange tijd lijkt dat het geval te zijn actief te zijn op de markt. De bug met de notificaties in de notch, is inmiddels opgelost:
http://en.miui.com/thread-6085945-1-1.html
MIUI 10 Global Beta ROM 9.3.21 Full Changelog
1.Overlapping items in the Notification shade
2.Errors occurred after unlocking device in landscape mode (Mi 9, Mi 8 Pro)
3.An option for smoothening notch curves on full screen devices (Mi 9, Redmi Note7)
4.Face unlock prompts didn't disappear on time in some cases
5.A major upgrade for the toolbox in Game Turbo, including auto play and switching between data SIM cards (Redmi Note 5, Redmi Note7)
6.Clearing Recents led to errors
7.Recents are cleared faster now
8.GPS icon in the status bar
9.Battery-related floating notifications weren't displayed correctly in landscape mode
10.Permanent notification icons for empty spots in the status bar (Mi 9, Redmi Note 7)
11.Couldn't make screen recordings when the notch was hidden in some cases (Mi 8 Pro, Mi 8 Lite)
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Mocht je twijfelen tussen de Mi 9 en de Samsung s10+.
Dan kijk deze maar eens.....ik ben om en verwacht de Mi 9 morgen.
YouTube: Mi 9 vs Galaxy S10 Plus vs Vivo IQOO - Snapdragon 855 Battle!
YouTube: Xiaomi Mi 9 vs Galaxy S10+ Speed Test
Ik draai gewoon nog standaard rom, en met de update van vanmorgen het probleem nog niet verholpen. Je bedoeld wellicht opgelost in de zin van rooten met bijvoorbeeld de gevolgen van het verlies in garantie of zit ik hier mis? Ik hoor graag!!Kiswum schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:33:
[...]
Als je twijfelt tussen een smartphone van €500 en €1000,-, dan zou ik dus gewoon voor de veel goedkopere optie gaan. Vermoedelijk geeft die nagenoeg alles wat je nodig hebt. Ik zie zelf niet echt een grote meerwaarde in Samsungs One UI in tegenstelling tot Miui. In dit geval wint Miui over One UI.
Succes met je keuze!
@r0nny116
Wat betreft bugs: Bij Xiaomi zijn de eerste gebruikers vaak ook een soort beta gebruikers, ook na zo'n lange tijd lijkt dat het geval te zijn actief te zijn op de markt. De bug met de notificaties in de notch, is inmiddels opgelost:
http://en.miui.com/thread-6085945-1-1.html
[...]
Ik heb de Global rom geïnstalleerd. Rooten is daarvoor niet nodig. Unlocken van de telefoon wel.r0nny116 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:00:
[...]
Ik draai gewoon nog standaard rom, en met de update van vanmorgen het probleem nog niet verholpen. Je bedoeld wellicht opgelost in de zin van rooten met bijvoorbeeld de gevolgen van het verlies in garantie of zit ik hier mis? Ik hoor graag!!
Unlocken is niet rooten en je zou je garantie dus gewoon moeten behouden.
Helaas heb ik die laatste build helaas nog niet binnen. Op het forum van Miui heb ik daar even wat vragen over gesteld.
Laatst vroeg iemand hoe het zat met NFC met telefoons die unlocked zijn en draaien op een Dev rom.
Die betalingen lukken gewoon. Ik heb het getest met een Rabo bank app.
Update:
Wat is het verschil tussen (bootloader) unlocken en rooten?
Met unlocken, kun je ervoor zorgen dat je een andere rom en bootloader (TWRP) op je telefoon kan zetten. Diverse fabrikanten bieden dit aan, maar er zijn er ook een aantal waarbij dat nagenoeg niet mogelijk is. Bij Sony en Xiaomi, kan je daarvoor toestemming vragen en dan kun je een soort nieuwe bios en OS op je smartphone zetten.
Bij het rooten moet je (verwacht ik) je telefoon ook unlocken. Dit is dus een stap verder dan slechts unlocken. Je kunt dan namelijk volledige toestemming krijgen om alle bestanden van de telefoons in te zien. Je kunt dus net de verkeerde bestanden weggooien, systeemapps verwijderen of volledige backups van je smartphone maken. Je kunt je telefoon ook als het ware opvoeren en als je dat zou doen, dan kan dat gevolgen hebben op garantie.
[ Voor 33% gewijzigd door Kiswum op 22-03-2019 23:59 ]
Heb de S10+ gehad en de Mi 9 voelt sneller aan.Bandago 2804 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:46:
Mocht je twijfelen tussen de Mi 9 en de Samsung s10+.
Ook de vingerafdruk scanner van de Mi 9 is instant waarbij de scanner van de S10 langzamer is en meer fouten heeft.
Scanner is na mijn mening ook sneller dan de scanner op de Oneplus 6T.
Ik vind de Mi 9 ook veel beter in de hand liggen, dan de S10+.
Geluid is ook veel beter dan de Pocophone F1, maar niet zo goed als op S10 dat was echt subliem.
Enigste nadeel is, de horizontale lijnen in het scherm blijken bij meerdere mensen voor te komen.
Misschien een slechte batch, of iedereen heeft het maar valt het de mensen niet op?
Is zichtbaar bij bepaalde lichtomstandigheden met lage helderheid.
De Mi 8 had ook erg slechte kwaliteit schermen, hadden veel last van screen uniformity.
Zou echt bijzonder jammer zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Bassbounce op 23-03-2019 07:31 ]
De lijnen heb ik op nog geen enkele manier kunnen ontdekken. Denk dat niet iedereen het heeft.Bassbounce schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 07:21:
[...]
Heb de S10+ gehad en de Mi 9 voelt sneller aan.
Ook de vingerafdruk scanner van de Mi 9 is instant waarbij de scanner van de S10 langzamer is en meer fouten heeft.
Scanner is na mijn mening ook sneller dan de scanner op de Oneplus 6T.
Ik vind de Mi 9 ook veel beter in de hand liggen, dan de S10+.
Geluid is ook veel beter dan de Pocophone F1, maar niet zo goed als op S10 dat was echt subliem.
Enigste nadeel is, de horizontale lijnen in het scherm blijken bij meerdere mensen voor te komen.
Misschien een slechte batch, of iedereen heeft het maar valt het de mensen niet op?
Is zichtbaar bij bepaalde lichtomstandigheden met lage helderheid.
De Mi 8 had ook erg slechte kwaliteit schermen, hadden veel last van screen uniformity.
Zou echt bijzonder jammer zijn.
Nog een vraagje. De eerste dag werkte het perfect maar nu niet meer. Als ik met de normale camera app een video maak en deze direct wil openen en afspelen krijg ik de vraag met welke app ik dit wil doen. Het lijkt er op dat de camera app en de gallery app deze niet meer kunnen afspelen.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
Sinds gisteren ook de Mi 9 Blue 128gb binnen 😎
Kom van een Mi A1 af met stock Android dus voor mij is het MIUI vooral even wennen. Maar komt wel goed
Mooi toestel ! Enige wat ik een beetje jammer vind is die extra knop aan de linkerzijde waarmee je Assistent oproept, hoeft voor mij niet zo. Kan ik dit ergens wijzigen?
Kom van een Mi A1 af met stock Android dus voor mij is het MIUI vooral even wennen. Maar komt wel goed
Mooi toestel ! Enige wat ik een beetje jammer vind is die extra knop aan de linkerzijde waarmee je Assistent oproept, hoeft voor mij niet zo. Kan ik dit ergens wijzigen?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja, onder Additional settings -> Button and gesture shortcuts - AI buttonVis schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:21:
Zit een lijstje met wat dingen waar je uit kan kiezen.
Als men een hoog mobiel netwerk verbruik tegenkomt..? Ligt niet direct aan systeemfout of incorrecte instellingen.
Wifi valt namelijk ook onder dit kopje, kwam ik achter... Ik had wat grote bestanden gedownload en in GSam kon ik herleiden dat het aan het Wifi verbruik lag.
Wifi valt namelijk ook onder dit kopje, kwam ik achter... Ik had wat grote bestanden gedownload en in GSam kon ik herleiden dat het aan het Wifi verbruik lag.
[ Voor 16% gewijzigd door wackidth op 23-03-2019 10:03 ]
.
Helaas kan ik daar alleen het langer indrukken en het 2x indrukken van die knop aanpassen zoals je ziet...Plisson schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:39:
[...]
Ja, onder Additional settings -> Button and gesture shortcuts - AI button
Zit een lijstje met wat dingen waar je uit kan kiezen.
Niet het 1 x gebruik ervan, dat staat vast dat dit aan Assistent is gekoppeld? Beetje jammer..

Verwijderd
Verdiep me al een tijdje in dit toestel. Lees wisselende reacties op de camera, sommige vinden 'm fantastisch, sommige vinden 'm tegenvallen. Zat ook even op XDA te neuzen. kwam daar oa dit filmpje tegen:
https://photos.google.com...lelBCUUd1bERqaFB4Q0tKdWRR
Videokwaliteit en EIS is prima vind ik, alleen valt me de lichte 'stutter' op die je in het filmpje ziet. Hoe is de videokwaliteit bij anderen?
Daarnaast: vergelijking op het gebied van camera's met de mate 20 pro is gezien prijsstelling niet helemaal eerlijk (dat wordt overigens wel gedaan, voor de geïnteresseerden zie hier: https://forum.xda-develop...ate-20-pro-photo-t3908967), maar wellicht met de mate 20 wel.
Zijn er mensen die 'gewone' mate 20 én Mi 9 in bezit hebben (gehad) en iets over het verschil in camera's (foto/video) kunnen vertellen?
https://photos.google.com...lelBCUUd1bERqaFB4Q0tKdWRR
Videokwaliteit en EIS is prima vind ik, alleen valt me de lichte 'stutter' op die je in het filmpje ziet. Hoe is de videokwaliteit bij anderen?
Daarnaast: vergelijking op het gebied van camera's met de mate 20 pro is gezien prijsstelling niet helemaal eerlijk (dat wordt overigens wel gedaan, voor de geïnteresseerden zie hier: https://forum.xda-develop...ate-20-pro-photo-t3908967), maar wellicht met de mate 20 wel.
Zijn er mensen die 'gewone' mate 20 én Mi 9 in bezit hebben (gehad) en iets over het verschil in camera's (foto/video) kunnen vertellen?
Ik vind de accuduur van het toestel toch wat tegenvallen. Nu was ik een beetje verwend met de Pocophone natuurlijk maar moet echt rustig aan doen om de dag te halen. Vooral inactief loopt de batterij redelijk snel leeg.
Verwijderd
Dat zou idd voor mij idd een punt zijn om toch ook die mate 20 te overwegen (4000MaH batterij, alleen 'maar' 4gb ram); zeker als de cameraprestaties gelijkwaardig zijn aan die van de Mi 9. Of bijv. honor view 20.NeWSJuNK schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:06:
Ik vind de accuduur van het toestel toch wat tegenvallen. Nu was ik een beetje verwend met de Pocophone natuurlijk maar moet echt rustig aan doen om de dag te halen. Vooral inactief loopt de batterij redelijk snel leeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2019 13:15 ]
Heb je een indicatie hoeveel verschil er tussen zit? Ik stap ook over van de Pocophone F1.NeWSJuNK schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:06:
Ah! Daar heb ik overheen gelezen. Ik zie inderdaad dat dat je 1 x drukken niet kunt aanpassen. Inderdaad jammer dat ze dit zo forceren. Misschien dat het met een toekomstige update toch kan worden aangepast?Vis schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:19:
[...]
Helaas kan ik daar alleen het langer indrukken en het 2x indrukken van die knop aanpassen zoals je ziet...
Niet het 1 x gebruik ervan, dat staat vast dat dit aan Assistent is gekoppeld? Beetje jammer..
[Afbeelding]
Dit soort dingen moeten je keuze niet beïnvloeden.Bassbounce schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:30:
[...]
Heb je een indicatie hoeveel verschil er tussen zit? Ik stap ook over van de Pocophone F1.
Hij geeft aan dat zijn batterij leegloopt. Maar wat hij omschrijft is geen normaal gedrag, sinds ik (en een hoop mensen met mij) totaal geen last hebben van een leeglopende batterij in slaapstand.
Ik kan mijn telefoon bijvoorbeeld met goed gebruik een volle dag gebruiken, en dan weet ik dat ik de volgende dag in de middag of als ik rustig aan doe in de avond moet opladen.
Batterij is voor iedereen anders, het ligt aan té veel zaken om daar je keuze op te basseren.
Mijn oneplus 3T is donderdag overleden. Als noodvoorziening maar weer even mijn Moto g gepakt maar ik kan net zo goed mijn simkaartje in een steen stoppen haha.
Ik heb hem vandaag besteld en als het goed is heb ik de Mi 9 morgen, ben benieuwd!!
Ik heb hem vandaag besteld en als het goed is heb ik de Mi 9 morgen, ben benieuwd!!
Scheelt bij mij zo'n 25 a 30% in vergelijking met de Pocophone.
Ben wel tevreden met de accu. Op dit moment iets meer dan 1 dag en bijna 3 uur sot en nog 52% over
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Wie interesse heeft in enkele (amateur) camerashots van de Mi 9 en wat dieren... 😅
https://photos.app.goo.gl/KNEZV1pSx3tDPRuC6
Meeste foto's zijn gemaakt met de 2x zoom.
https://photos.app.goo.gl/KNEZV1pSx3tDPRuC6
Meeste foto's zijn gemaakt met de 2x zoom.
Acceptabel voor een 3200mah batterij.NeWSJuNK schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:35:
Scheelt bij mij zo'n 25 a 30% in vergelijking met de Pocophone.
Het scheelde zo'n 32% tussen de Pocophone en de S10+.
Ongekend, vrijdag de defecte Mi 9 na Belsimpel opgestuurd en krijg morgen al een nieuwe binnen!
Hopelijk zonder display problemen!
Hier wat foto's van mij die ik op Instagram heb gedeeld (in mijn Kiswum account kun je nog meer foto's zien, waaronder een foto van de maan).
https://www.instagram.com/p/BvWl4vHHP3p.
Later op de dag zal ik meer foto's op Social Media plaatsen volgende week hoop ik de review af te hebben, waardoor je foto's in volle glorie, zonder hoge compressie, kunt bekijken.
Later op de dag zal ik meer foto's op Social Media plaatsen volgende week hoop ik de review af te hebben, waardoor je foto's in volle glorie, zonder hoge compressie, kunt bekijken.
Hier een voorbeeld 1x zoom met normaal en 48MP

Helaas kan ik nergens het uploaden is veel te groot de 48MP foto.

Helaas kan ik nergens het uploaden is veel te groot de 48MP foto.
Verwijderd
Dank! Houd ik zeker even in de gaten:)Kiswum schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:10:
Hier wat foto's van mij die ik op Instagram heb gedeeld (in mijn Kiswum account kun je nog meer foto's zien, waaronder een foto van de maan).
Verwijderd
Ik heb nu nog een P10 plus, ga denk ik over naar de mi 9 dit zal toch wel een redelijke vooruitgang zijn?
Het is natuurlijk wat je wilt verwachten. De Mi9 heeft bijvoorbeeld geen kaartslot en dergelijke.Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:57:
Ik heb nu nog een P10 plus, ga denk ik over naar de mi 9 dit zal toch wel een redelijke vooruitgang zijn?
Verwijderd
Ja oke, maar meer qua prestaties vergeleken bij mijn huidige smartphone bedoel iktheduke1989 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 21:01:
[...]
Het is natuurlijk wat je wilt verwachten. De Mi9 heeft bijvoorbeeld geen kaartslot en dergelijke.
Is het nog mogelijk om met een gelockte bootloader door middel van mi flash tool een global beta te flashen?
Ik heb het geprobeerd, maar het is mij niet gelukt. Op de site staat ook dat flashen via Fastboot niet gaat zonder de bootloader te unlocken. Installatie van TWRP is daarbij niet nodig.Bassbounce schreef op zondag 24 maart 2019 @ 08:31:
Is het nog mogelijk om met een gelockte bootloader door middel van mi flash tool een global beta te flashen?
http://en.miui.com/a-234.html
Jammer, unlocken ga ik sowieso doen.Kiswum schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:45:
[...]
Ik heb het geprobeerd, maar het is mij niet gelukt. Op de site staat ook dat flashen via Fastboot niet gaat zonder de bootloader te unlocken. Installatie van TWRP is daarbij niet nodig.
http://en.miui.com/a-234.html
Maar het was meer voor de notificatie icontjes, die nu gebugd zijn.
Op een of andere manier kan ik de laatste weekly rom (9.3.21) nog steeds niet downloaden en krijg ik hem nog niet aangeboden op deze Mi 9. Afgelopen donderdag zou hij vrijgegeven zijn... Die versie heeft namelijk een aantal fixes die ik zelf ook tegenkwam.Bassbounce schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:53:
[...]
Jammer, unlocken ga ik sowieso doen.
Maar het was meer voor de notificatie icontjes, die nu gebugd zijn.
De update is terug getrokken, iets met systeem fouten las ik ergens.Kiswum schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:59:
[...]
Op een of andere manier kan ik de laatste weekly rom (9.3.21) nog steeds niet downloaden en krijg ik hem nog niet aangeboden op deze Mi 9. Afgelopen donderdag zou hij vrijgegeven zijn... Die versie heeft namelijk een aantal fixes die ik zelf ook tegenkwam.
ik heb gisteren de Mi 9 gekregen en vanochtend kreeg ik hem niet meer op gestart den k dat ik hem maar terug stuur. domper echt.
Hoezo niet opgestart?Bandago 2804 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:17:
ik heb gisteren de Mi 9 gekregen en vanochtend kreeg ik hem niet meer op gestart den k dat ik hem maar terug stuur. domper echt.
Probeer in Fastboot of Recovery te komen. Als dat lukt is er niks aan de hand.
Andere Charger + oplader even testen. Kapot is het sowieso niet.
Je spendeert meer tijd en moeite om het terug op te sturen dan echt de simpele stappen uit te voeren eerst.

Volg dit : https://thedroidguy.com/2...bleshooting-guide-1077481
[ Voor 21% gewijzigd door theduke1989 op 24-03-2019 13:45 ]
Iemand toevallig hier met ING die via NFC heeft kunnen betalen? Meerdere winkels geprobeerd echter blijft ie aangeven dat de betaling niet is gelukt en dat ik mijn toestel langer op de pinterminal moet houden...
Dit al geprobeerd?Plisson schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:44:
Iemand toevallig hier met ING die via NFC heeft kunnen betalen? Meerdere winkels geprobeerd echter blijft ie aangeven dat de betaling niet is gelukt en dat ik mijn toestel langer op de pinterminal moet houden...
Toen men de NFC op HCE wallet hadden gezet werkte het wel.
Het staat al op HCE Wallet, dus dat zit wel goed.Erik1805 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:06:
[...]
Dit al geprobeerd?
Dit is trouwens de eerste keer dat ik met mijn mobiel probeer te betalen (iPhone user). Ik neem aan dat waar je contactloos kunt betalen, ook gewoon met je mobiel kunt betalen?
Bij de Rabobank en ABN werkt het inderdaad op die manier. In beide gevallen moet je de Wallet app geïnstalleerd hebben staan, je scherm moet aan staan en NFC uiteraard ook. De sensor zit ter hoogte van de camera's.Erik1805 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:06:
[...]
Dit al geprobeerd?
Bij ING moet je in de ING app op je nieuwe toestel wel eerst de pinpas apart activeren. Anders werkt het niet. (Zal je vast wel al gedaan hebben)Plisson schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:17:
[...]
Het staat al op HCE Wallet, dus dat zit wel goed.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik met mijn mobiel probeer te betalen (iPhone user). Ik neem aan dat waar je contactloos kunt betalen, ook gewoon met je mobiel kunt betalen?
Heb inmiddels een nieuwe Mi 9 van Belsimpel ontvangen binnen 2 dagen. Dit display heeft niet de lijnen en is perfect!
Kijk, scheelt weer heel het toestel op de pinterminal leggen. Enig idee hoe lang er 'contact' moet zijn?Kiswum schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:28:
[...]
Bij de Rabobank en ABN werkt het inderdaad op die manier. In beide gevallen moet je de Wallet app geïnstalleerd hebben staan, je scherm moet aan staan en NFC uiteraard ook. De sensor zit ter hoogte van de camera's.
Heb ik inderdaad al gedaan. Morgen gaan we weer verder. Was vandaag toch iets te druk in de winkels om het op mijn gemak te doenmavical schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:58:
[...]
Bij ING moet je in de ING app op je nieuwe toestel wel eerst de pinpas apart activeren. Anders werkt het niet. (Zal je vast wel al gedaan hebben)
Ik heb hem gisteren gekregen maar hij start niet meer op kan hem niet resetten met volume knop omhoog hoog en de power knop. hij lijkt dood te zijn......uffffff.Bassbounce schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:40:
Heb inmiddels een nieuwe Mi 9 van Belsimpel ontvangen binnen 2 dagen. Dit display heeft niet de lijnen en is perfect!
Dat is balen!! Contact met belsimpel opnemen.Bandago 2804 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:26:
[...]
Ik heb hem gisteren gekregen maar hij start niet meer op kan hem niet resetten met volume knop omhoog hoog en de power knop. hij lijkt dood te zijn......uffffff.
Heb ik al gedaan. Vlgs mij is het probleem begonnen met het downloaden van xiaomi wallpapers in de playstore. Daarna begon de ellende.Bassbounce schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:27:
[...]
Dat is balen!! Contact met belsimpel opnemen.
Hoe zit het trouwens met de notificaties in de notificatiebalk komt daar een update voor.
Erg hinderlijk dat er nu niet is.
[ Voor 17% gewijzigd door Bandago 2804 op 24-03-2019 18:32 ]
Volgens mij was dat bij de update van vorige week of is het voor de 2e keer fout gegaan, want dan ben ik aan mezelf verplicht om de Xiaomi.eu rom te installeren voor mijn laatste testweek.Bassbounce schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:07:
[...]
De update is terug getrokken, iets met systeem fouten las ik ergens.
A.s. donderdag is een bijzondere dag voor Xiaomi (fans) in Nederland. Een shop en/of NL website wordt dan officieel geopend. Ik ben 1 van de 20 Xiaomi fans die erbij mag zijn. Zijn er hier ook mensen die zijn uitgenodigd?
https://www.facebook.com/...51042020/573104766522298/
Kiswum schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:33:
[...]
Volgens mij was dat bij de update van vorige week of is het voor de 2e keer fout gegaan, want dan ben ik aan mezelf verplicht om de Xiaomi.eu rom te installeren voor mijn laatste testweek.
***** hoe heb je de TWRP erop gekregen, hij lijkt hem te flashen maar blijf met stock recovery zitten******
A.s. donderdag is een bijzondere dag voor Xiaomi (fans) in Nederland. Een shop en/of NL website wordt dan officieel geopend. Ik ben 1 van de 20 Xiaomi fans die erbij mag zijn. Zijn er hier ook mensen die zijn uitgenodigd?
Na een weekend uitvoerig de Mi 9 getest te hebben toch enkele opmerkingen.
Enorm veel last van de fingerprint unlock mechanisme. Stoor me er echt aan dat tijdens het unlocken je scherm flikkert langs alle kanten. Het lijkt dan echt alsof je met een defect toestel zit. Vraag me nu echt af of het effectief defect is of normaal is... Zoals eerder gemeld heeft de OnePlus 6T dit niet. Zag ook ergens in dit topic dat dit opgelost is in de global beta?
Het shortcut menu na het unlocken van fingerprint komt vaak zomaar naar voor. Ook als je je vinger niet inhoud. Veel unlocks gehad waar ik slechts fractie van halve seconde direct in "gebeurtenis toevoegen" scherm zat.
Batterijduur lijkt me toch niet zo wauw. Heb het niet echt in detail bekeken, dit moet ik zeker nog eens doen. Wat wel leuk is dat het dan weer snel oplaadt.
Enorm veel last van de fingerprint unlock mechanisme. Stoor me er echt aan dat tijdens het unlocken je scherm flikkert langs alle kanten. Het lijkt dan echt alsof je met een defect toestel zit. Vraag me nu echt af of het effectief defect is of normaal is... Zoals eerder gemeld heeft de OnePlus 6T dit niet. Zag ook ergens in dit topic dat dit opgelost is in de global beta?
Het shortcut menu na het unlocken van fingerprint komt vaak zomaar naar voor. Ook als je je vinger niet inhoud. Veel unlocks gehad waar ik slechts fractie van halve seconde direct in "gebeurtenis toevoegen" scherm zat.
Batterijduur lijkt me toch niet zo wauw. Heb het niet echt in detail bekeken, dit moet ik zeker nog eens doen. Wat wel leuk is dat het dan weer snel oplaadt.
Vanochtend een spontane reboot naar de recovery, daar de reboot geslecteerd en weer een reboot.
Uiteindelijk helemaal uit gezet en overnieuw opgestart, de laatste klwp maar weggehaald , dat was de laatste aanpassing
Iemand ervaring, kan dit een hardware fout zijn of gewoon nog instabiele software ?
Buiten dit zeer tevreden met de telefoon, als het echter hardware is, gaat die terug natuurlijk.
Uiteindelijk helemaal uit gezet en overnieuw opgestart, de laatste klwp maar weggehaald , dat was de laatste aanpassing
Iemand ervaring, kan dit een hardware fout zijn of gewoon nog instabiele software ?
Buiten dit zeer tevreden met de telefoon, als het echter hardware is, gaat die terug natuurlijk.
Jetaudio (betaald) gebruik ik al jaren en heeft een ingebouwde equalizer en nog andere extra instellingsmogelijkheden. Werkt 100%.wackidth schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:58:
Voor diegene die Android Auto gebruiken.
Weet iemand of er een app met equalizer bestaat om het uitgangsgeluid via USB te beïnvloeden.
Via mijn volkswagen unit gaat dat niet als ik in Android Auto zit.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Het schijnt van wel. Stoor me er zelf niet aan.frye schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:37:
Na een weekend uitvoerig de Mi 9 getest te hebben toch enkele opmerkingen.
Ja dit is inderdaad irritant. Hoop dat ze snel een instelling maken dat je shortcut kan uitzetten.
[/quote]
Accu is niet super groot natuurlijk. Kom er prima de dag mee door en opladen gaat super snel
[/quote]
@Jacques112 probeer dit eens:
Wat voor mij werkte was eerste de eerste meteen gevolgd door de tweede. Waarschijnlijk dubbelop en werkt alleen de laatste ook.
Las net ook dit nog:
°Then fastboot flash recovery twrp.img OF fastboot boot twrp.img.
Wat voor mij werkte was eerste de eerste meteen gevolgd door de tweede. Waarschijnlijk dubbelop en werkt alleen de laatste ook.
Las net ook dit nog:
Note many devices will replace your custom recovery automatically during first boot. To prevent this, use Google to find the proper key combo to enter recovery. After typing fastboot reboot, hold the key combo and boot to TWRP. Once TWRP is booted, TWRP will patch the stock ROM to prevent the stock ROM from replacing TWRP. If you don't follow this step, you will have to repeat the install.
[ Voor 47% gewijzigd door 13art op 25-03-2019 09:53 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heeft iemand al ervaring met opnames tijdens bv concerten? Ik ben benieuwd hoe de microfoon zich houdt bij hoog geluidsniveau: veel vervorming/clipping? Of juist niet?
[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 25-03-2019 10:06 ]
Zo vandaag voor eerst met de Mi 9 op pad, ik zit veel in de auto en heb hem dus in een houder vast zitten. Nu is het zo dat bij elke spurt gas geven of remmen het vingerafdruk logo opspringt. Lijkt me niet echt handig voor eventuele inbranden van het oled scherm. Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien waar ik dat kan uitzetten? Of is de enige manier geen vingerafdruk optie te gebruiken?
Alweer een harde crash naar de recovery, alleen met KLWP....
Het is dus duidelijk wat het veroorzaakt, maar geeft wel aan dat de Mi9 nog verre van bug vrij is..
Het is dus duidelijk wat het veroorzaakt, maar geeft wel aan dat de Mi9 nog verre van bug vrij is..
Heb dat zelf ook. Nog niet een instelling gevonden om dat te veranderenVis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:08:
Zo vandaag voor eerst met de Mi 9 op pad, ik zit veel in de auto en heb hem dus in een houder vast zitten. Nu is het zo dat bij elke spurt gas geven of remmen het vingerafdruk logo opspringt. Lijkt me niet echt handig voor eventuele inbranden van het oled scherm. Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien waar ik dat kan uitzetten? Of is de enige manier geen vingerafdruk optie te gebruiken?
Omdat 1 app niet werkt?HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:15:
Alweer een harde crash naar de recovery, alleen met KLWP....

NEEN het is niet de app die crashed , maar de hele phone... En dat naar recovery, niet bepaald een normaal gedrag. Nog nooit op wat voor phone dan ook meegemaakt. Wel even lezen voor je reageerd dank u
[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 25-03-2019 12:21 ]
Ik heb gisteren wall papers gedownload en de mi9 lijkt dood te zijn wat ik ook doe niets helpt.HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:21:
[...]
NEEN het is niet de app die crashed , maar de hele phone... En dat naar recovery, niet bepaald een normaal gedrag. Nog nooit op wat voor phone dan ook meegemaakt. Wel even lezen voor je reageerd dank u
Dus het toestel gaat terug.
Ik heb een reactie van de Xiaomi group op Reddit , het schijnt een bekend probleem te zijn met live wallpapers
@Bandago 2804
Kan je niet in de recovery komen met de toetscombinatie ?
@Bandago 2804
Ik lees:HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:21:
[...]
alleen met KLWP.... Dus de app laat de telefoon crashen,
Dus wel 1 app die het veroorzaakt en niet de telefoon.
correct me if i am wrong
[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 25-03-2019 13:20 ]
Is dit niet gewoon de 'wake on pick up' disablen via;Vis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:08:
Settings > Display, en daar helemaal onderaan als het goed is.
Nee niet wrong, ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen, voor mij is een crashende app geen probleem.
Echter een app die de hele phone crashed en nog wel in recovery, is nieuw voor mij.
Het laat zien dat zelfs de basis van de huidige rom niet bugvrij is, een App zou dit niet mogen veroorzaken, zeker niet een welbekende die niet eens een berg permissions vraagt,
Nee ik kom er niet meer in wat ik ook doe.....HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:02:
Ik heb een reactie van de Xiaomi group op Reddit , het schijnt een bekend probleem te zijn met live wallpapers
@Bandago 2804
Natuurlijk kan een app dit wel veroorzaken.. Gebruikelijk is het niet, dat ben ik met je eens. Maar wat jij stelt is iets te extreem gedacht en ligt echt niet aan een slordige rom. En als je het over de basis hebt, dat is natuurlijk gewoon android 9.x en niet miui. (waarschijnlijk bedoelde je de basis van miui, maar het is wel een heel verschillend iets)HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:29:
[...]
Nee niet wrong, ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen, voor mij is een crashende app geen probleem.
Echter een app die de hele phone crashed en nog wel in recovery, is nieuw voor mij.
Het laat zien dat zelfs de basis van de huidige rom niet bugvrij is, een App zou dit niet mogen veroorzaken, zeker niet een welbekende die niet eens een berg permissions vraagt,
[ Voor 11% gewijzigd door banananas op 25-03-2019 14:46 ]
Ik zie hier zoveel over roms en recovery en bootloaders etc. Is het ook mogelijk om deze telefoon gewoon out of the box te gebruiken? Of moet je eerst aanpassingen doen? Met als mogelijk risico dat je je telefoon naar de botten helpt?
Ik gebruik de telefoonn "out of the box" Perfect toestelAcemath schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:58:
Ik zie hier zoveel over roms en recovery en bootloaders etc. Is het ook mogelijk om deze telefoon gewoon out of the box te gebruiken? Of moet je eerst aanpassingen doen? Met als mogelijk risico dat je je telefoon naar de botten helpt?
Zojuist gezichtsontgrendeling ingeschakeld. Werkt ook erg snel. Ik dacht trouwens dat die functie alleen ging werken in bepaalde landen?
Losse opmerking : met de inscreen fingerprint scanners zouden die moeten worden herbenoemd tot DuimScanners.
Ik gebruik best vaak mijn wijsvinger als de telefoon op mijn bureau ligt.HaseMike schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:41:
Losse opmerking : met de inscreen fingerprint scanners zouden die moeten worden herbenoemd tot DuimScanners.
Welke regio heb je aanstaan ?r0nny116 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:36:
Zojuist gezichtsontgrendeling ingeschakeld. Werkt ook erg snel. Ik dacht trouwens dat die functie alleen ging werken in bepaalde landen?
Gewoon Nederland. Daarom mijn verbazing...
Gezichts-ontgrendeling werkt hier ook met regio op België
Hier nog meer gebruikers die de 48mp lens maar een aanfluiting vinden? Foto's hebben 0 toegevoegde waarde en camera app loopt regelmatig vast.
De camera app loopt ook bij mij ook regelmatig vast. Ok bij normale foto's.NeWSJuNK schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:14:
Hier nog meer gebruikers die de 48mp lens maar een aanfluiting vinden? Foto's hebben 0 toegevoegde waarde en camera app loopt regelmatig vast.
Tegenwoordig is de (standaard) Global rom prima, inclusief Nederlandse taal en regio.Acemath schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:58:
Die informatie klopt niet, althans bij mij werkt het gewoon. Het kan zijn dat een irisscanner niet in onze regio werkt.r0nny116 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:36:
Nope helaas niet. Wake on wil zeggen dat hij naar je lockscreen springt. Maar als ie op zwart staat en bij iedere beweging popt het vingerafdruk logo dan op omdat de telefoon dan denkt dat je m wilt ontgrendelen. Zeer irritant maar dit gebeurt dus ook in je broekzak tijdens lopen dan lijkt me?Waarez schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Is dit niet gewoon de 'wake on pick up' disablen via;
Settings > Display, en daar helemaal onderaan als het goed is.
Mijn vraag is meer: kan het op den duur kwaad voor het oled scherm ivm inbranden ofzo?
Anders zet ik de vingerafdruk methode gewoon uit en gebruik ik enkel gezichtsherkenning, werkt idd ook en sneller zelfs 😄 vind de vinger scanner niet zo snel eigenlijk, en vaak ook meerdere malen moeten proberen.. dan vond ik de scanner van de Mi A1 sneller aan de achterkant.
Vind de vingerscan vd Mi 9 helemaal niet langzaam. Ik weet niet hoe jij het gedaan heb maar ik heb t gedaan zoals in dit filmpje vanaf 2.20 min.Vis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:27:
[...]
Nope helaas niet. Wake on wil zeggen dat hij naar je lockscreen springt. Maar als ie op zwart staat en bij iedere beweging popt het vingerafdruk logo dan op omdat de telefoon dan denkt dat je m wilt ontgrendelen. Zeer irritant maar dit gebeurt dus ook in je broekzak tijdens lopen dan lijkt me?
Mijn vraag is meer: kan het op den duur kwaad voor het oled scherm ivm inbranden ofzo?
Anders zet ik de vingerafdruk methode gewoon uit en gebruik ik enkel gezichtsherkenning, werkt idd ook en sneller zelfs 😄 vind de vinger scanner niet zo snel eigenlijk, en vaak ook meerdere malen moeten proberen.. dan vond ik de scanner van de Mi A1 sneller aan de achterkant.
YouTube: How to fix Galaxy S10 Plus Ultrasonic Fingerprint Tip | 100% Accuracy
Ik gebruik de chat app "Line" nogal en heb bemerkt dat na het opstarten van de phone er niets gebeurt qua notifications tot ik Line opstart. Daarna gaat alles de hele dag goed, dat wel.
Line heb ik autostart gegeven en unlimited battery, maar kennelijk wordt er helemaal niets automatisch opgestart.
Gmail is ernstiger, daar komt niets als het scherm uitstaat.
Meh XIaomi, dat was wel op orde bij de redmi note 5.
Prima phone, buggy rom. Ik heb toch het gevoel dat we als beta testers worden gebruikt. Zal wel goed komen, maar zo langzamerhand word ik nogal moe van alle schillen die over android worden gelegd en alleen maar bugs toevoegen, Miui, die rommel van Huawei en tot voor kort samsung natuurlijk.
Line heb ik autostart gegeven en unlimited battery, maar kennelijk wordt er helemaal niets automatisch opgestart.
Prima phone, buggy rom. Ik heb toch het gevoel dat we als beta testers worden gebruikt. Zal wel goed komen, maar zo langzamerhand word ik nogal moe van alle schillen die over android worden gelegd en alleen maar bugs toevoegen, Miui, die rommel van Huawei en tot voor kort samsung natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door HaseMike op 26-03-2019 07:32 ]
Tja, als je geen rommel over Android wilt, kun je beter een Pixel kopenHaseMike schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:21:
Ik gebruik de chat app "Line" nogal en heb bemerkt dat na het opstarten van de phone er niets gebeurt qua notifications tot ik Line opstart. Daarna gaat alles de hele dag goed, dat wel.
Inmiddels is er een nieuwe Global release uitgekomen. Met de Dev build van 9.3.22, is de fix doorgevoerd en is het nu weer mogelijk om notificaties te zien. In de build van Xiaomi.eu heeft het team dat zelf gefixed, dus bij die vrijwilligers was de fix al eerder te zien. Ik ben nu blij en ik hoop dat de andere bugs nu ook zijn opgelost (camera fout en fout/lags in PUBG).Kiswum schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:33:
[...]
Volgens mij was dat bij de update van vorige week of is het voor de 2e keer fout gegaan, want dan ben ik aan mezelf verplicht om de Xiaomi.eu rom te installeren voor mijn laatste testweek.
Ik heb opeens ook de mogelijkheid om gezichtsontgrendeling te activeren
Mooi, hoe en wanneer komt ie OTA?Kiswum schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:46:
[...]
Inmiddels is er een nieuwe Global release uitgekomen. Met de Dev build van 9.3.22, is de fix doorgevoerd en is het nu weer mogelijk om notificaties te zien. In de build van Xiaomi.eu heeft het team dat zelf gefixed, dus bij die vrijwilligers was de fix al eerder te zien. Ik ben nu blij en ik hoop dat de andere bugs nu ook zijn opgelost (camera fout en fout/lags in PUBG).
Zie nog geen nieuwe update namelijk.
Stoor me er ook aan dat ik geen icoontjes zie boven m'n scherm.
Ik draai m nog out of the box, en ben van plan om dat wel zo te blijven doen, geen root of iets dergelijks momenteel. Wellicht in de toekomst
[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 26-03-2019 11:22 ]
Let op:
Prijzen en levertijden mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Levertijden & Prijzen
Rooten en custom roms mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Rooten & Custom ROM's
Accessoires bespreken we hier: [Xiaomi Mi 9] Accessoires topic
Prijzen en levertijden mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Levertijden & Prijzen
Rooten en custom roms mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Rooten & Custom ROM's
Accessoires bespreken we hier: [Xiaomi Mi 9] Accessoires topic