Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
theduke1989 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:19:
Zo net PUBG mobile geïnstalleerd en gespeeld.
Op zich het draait lekker vlotjes. Maar het scherm wordt wel warm. Dan het geluid dat minder is aangezien je hand ervoor staat.

Als je een voertuig bestuur af en toe wat haperingen. Mag eigenlijk niet met dit soort hardware maar goed.
Ok dit, allemaal ook gemerkt. Dit is slecht vanuit de software / Miui. Zulke lags/hangs ups heb ik nog nooit gehad op een smartphone bij dit spel. Ik had ook niet verwacht dat mijn hand zo vaak voor de speaker zou zitten doordat de speaker, in horizontale modus, aan de bovenkant zit, in plaats van aan de onderkant zoals bij de OP6. In beide gevallen gaat het om een mono speaker en daarop moet je gewoon niet meer bezuinigen bij midrange smartphones en al helemaal niet bij flagships.

p.s. bij dat ene potje zat ik gelukkig nog wel in de top-5.

[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 17-03-2019 23:03 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Telefoon is wel goed uitgebalanceerd.

Ik heb zo'n goedkope Action
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/4/0/2/9200000042722044.jpg

Bij de Redmi Note 5 als ik een filmpje wou kijken horizontal, dan viel die meteen om naar beneden.
Bij Mi 9 blijft hij netjes horizontal. Echt fijn.

[ Voor 31% gewijzigd door theduke1989 op 18-03-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:29
Op zich het draait lekker vlotjes. Maar het scherm wordt wel warm. Dan het geluid dat minder is aangezien je hand ervoor staat.

Als je een voertuig bestuur af en toe wat haperingen. Mag eigenlijk niet met dit soort hardware maar goed.
De Pocophone had ook allemaal van dit soort foutjes, dit is in de tijd allemaal opgelost.
Ik weet alleen niet wat Xiaomi met de feedback doet.
Het team van Pocophone gaf vaak antwoord terug.

Mijn Pocophone was altijd te gevoelig met aanraking dat is nou opgelost en heb ook L1 widevine.

[ Voor 7% gewijzigd door Bassbounce op 18-03-2019 09:05 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21
Kiswum schreef op zondag 17 maart 2019 @ 23:03:
[...]

Ok dit, allemaal ook gemerkt. Dit is slecht vanuit de software / Miui. Zulke lags/hangs ups heb ik nog nooit gehad op een smartphone bij dit spel. Ik had ook niet verwacht dat mijn hand zo vaak voor de speaker zou zitten doordat de speaker, in horizontale modus, aan de bovenkant zit, in plaats van aan de onderkant zoals bij de OP6. In beide gevallen gaat het om een mono speaker en daarop moet je gewoon niet meer bezuinigen bij midrange smartphones en al helemaal niet bij flagships.

p.s. bij dat ene potje zat ik gelukkig nog wel in de top-5.
Echt zo jammer dat de Mi 9 geen stereo speakers heeft. Ik had anders serieus overwogen om dit toestel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35
Zijn er ook mensen die de Mi 9 zonder hoesje gebruiken? Vind hem zonder hoesje veel mooier maar ben toch bang dat je kleine krasjes op de achterkant krijgt.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:11
Erik1805 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:10:
Zijn er ook mensen die de Mi 9 zonder hoesje gebruiken? Vind hem zonder hoesje veel mooier maar ben toch bang dat je kleine krasjes op de achterkant krijgt.
Als ik jou was zou ik gewoon voor de achterkant een back film protector gebruiken, of een skin maar dat blokkeert de mooie achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Erik1805 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:10:
Ik gebruik hem zonder. Echter wel met een holo effect protector.

Echt zo fijn in de hand zonder hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:32
Zonder hoesje is de Mi9 zo glad als een paling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024

Warm?? Ja hij wordt iets warmer.... Vind 'm niet warm warm.

PUBG draait hier ook nagenoeg zonder hiccups. Gebruik je de game boost functie?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:55

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

Even een vraagje aan de mensen die een Mi9 hebben:

ik zie in enkele reviews/specs dat hij via het 2e simvakje toch wel SD kaartjes zou ondersteunen.
kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?

ontbreken van SD support zou voor mij wel een minpuntje zijn

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Meer Mi9 gebruikers opgevallen dat als je het witte scherm wat kantelt er een blauwe gloed ontstaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Is normaal bij Amoled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
VlaFlip schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:12:
Even een vraagje aan de mensen die een Mi9 hebben:

ik zie in enkele reviews/specs dat hij via het 2e simvakje toch wel SD kaartjes zou ondersteunen.
kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?

ontbreken van SD support zou voor mij wel een minpuntje zijn
Geen sdkaart support. Alleen dual.sim.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:27
So, dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21
Wordt de statusregel waar de notch zich in bevindt ook gebruikt bij het kijken van films op Netflix? Of blijft die regel zwart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:27
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 00:04:
Wordt de statusregel waar de notch zich in bevindt ook gebruikt bij het kijken van films op Netflix? Of blijft die regel zwart?
Nee, gewoon zwarte regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:02

pino85

Im just a Bird in the Sky

Probleem met dit soort video’s vind ik dat er honderden zijn en er enorm veel verschillen zijn in uitkomst terwijl er bv dezelfde lineups worden gebruikt.
Ik vind snel kunnen opladen steeds belangrijker worden dan hoe lang een tel het kan uithouden.
Of het nu 6 of 7 uur is mij maakt dat steeds minder uit zo lang hij maar snel kan opladen😊.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

pino85 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 00:37:
[...]

Probleem met dit soort video’s vind ik dat er honderden zijn en er enorm veel verschillen zijn in uitkomst terwijl er bv dezelfde lineups worden gebruikt.
Ik vind snel kunnen opladen steeds belangrijker worden dan hoe lang een tel het kan uithouden.
Of het nu 6 of 7 uur is mij maakt dat steeds minder uit zo lang hij maar snel kan opladen😊.
Als ik er met mijn gebruik zo'n 5 uur SOT uit kan persen, dan ben ik dik tevreden. Ik merk dat ik sinds ik m'n oneplus-3 heb, ik anders ben gaan laden. Niet meer 's nachts aan de lader, maar ff thuis een half uurtje aan de lader is alweer goed voor circa 70 % erbij.
Zo te zien kan deze het nog iets sneller :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:38
pino85 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 00:37:
[...]

Dat is voor mij dus compleet anders. Ik laad altijd langzaam, het liefst in een uur of 5 vol. Dit om de accu levensduur zo lang mogelijk te houden. Bij intensief gebruikt is een goede accu duur belangrijk, al zou 5-6 uur voldoende zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:26:
[...]

Over ongeveer een week kan ik daar een passend antwoord op geven. De eerste 3 dagen staan bij mij in het teken van: benchmarks, product op de foto zetten bij daglicht en na de 3e dag zal de standaard screenprotector eraf gaan en zal ik hem ongeveer 1,5 week gebruiken als smartphone.

Daarna gaat de telefoon terug naar mijn lieve schoonzus die hem momenteel aan mij toevertrouwd en uitleent.
Zou je misschien willen testen of NFC betalingen nog steeds mogelijk zijn na de unlock & root?
Op mijn vorige toestel blokkeerde deze functie door root :'(

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tadango schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:15:
[...]

Dat is voor mij dus compleet anders. Ik laad altijd langzaam, het liefst in een uur of 5 vol. Dit om de accu levensduur zo lang mogelijk te houden. Bij intensief gebruikt is een goede accu duur belangrijk, al zou 5-6 uur voldoende zijn voor mij.
Dit argument hoor ik af en toe terug maar het lijkt mij erg vreemd dat een bepaalde manier van opladen ondersteunt word en de accu er dan sneller door achteruit gaat. Sterker nog dan zou men dat duidelijk verplicht dienen aan te geven zodat ze geen rechtszaken aan de broek krijgen. Ik zie het nergens vermeld worden bij Xiaomi dus ik neem het met een hele grote korrel zout. ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:55

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

wackidth schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:03:
[...]

Geen sdkaart support. Alleen dual.sim.
thanx, das helder :)

dan twijfel ik nog even door...

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
VlaFlip schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:50:
[...]

thanx, das helder :)

dan twijfel ik nog even door...
Je hebt ook nog de 8GB / 256GB versie die aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
pino85 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:44:
[...]

Dit argument hoor ik af en toe terug maar het lijkt mij erg vreemd dat een bepaalde manier van opladen ondersteunt word en de accu er dan sneller door achteruit gaat. Sterker nog dan zou men dat duidelijk verplicht dienen aan te geven zodat ze geen rechtszaken aan de broek krijgen. Ik zie het nergens vermeld worden bij Xiaomi dus ik neem het met een hele grote korrel zout. ;)
Toch is het zo. Snel (ont)laden van LiOn / LiPo accu's levert extra slijtage op. Dat is een feit. Dat die slijtage wellicht niet heel groot is bepaald of het vermeld moet worden of niet. Als de accu na 2 jaar bv nog 80% capaciteit heeft met snel laden, is dat dan prima? 75? 70%? Ik heb 's nachts alle tijd dus snel laden hoeft voor mij echt niet normaal gesproken. Is het wel een keer nodig is het handig dat het kan, maar ik doe het niet structureel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
https://www.expertreviews...408878/xiaomi-mi-9-review

Deze reviewer stelt: ''Battery life is superb''. Erg wisselend dus als ik andere reviews lees. Heeft de batterij dan toch wat tijd nodig voor volledig potentieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Croccifixio83 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:15:

Deze reviewer stelt: ''Battery life is superb''. Erg wisselend dus als ik andere reviews lees. Heeft de batterij dan toch wat tijd nodig voor volledig potentieel?
Dat kan heel goed. Het ligt eraan hoe goed de cellen in de fabriek geactiveerd zijn. Soms heb je een paar volledige ladingen nodig voordat de accu de maximale capaciteit heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
ricjuh schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:44:
[...]

Zou je misschien willen testen of NFC betalingen nog steeds mogelijk zijn na de unlock & root?
Op mijn vorige toestel blokkeerde deze functie door root :'(
Op de Mi6 was dat geen probleem, maar ik heb mijn telefoon niet geroot, maar slechts unlocked. Unlocken en rooten zijn overigens 2 verschillende dingen.

Ik ga dit uiteraard nog wel testen. Ik loop alleen tegen een probleem aan met een accutest, waardoor de test na 30% stopt. Dit komt vaker voor bij de PCmark app. In principe geef ik alle benchmarks apps de mogelijkheid om gewoon door te kunnen draaien en niet op de achtergrond af te sluiten. Bij een aantal telefoons gaat dat niet altijd even goed.
Croccifixio83 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:15:

Deze vraag komt in elke smartphone topic naar voren, vooral in het begin.
Je moet uitgaan van 3 volledige ladingen, daarna is de accu betrouwbaar te noemen. Mensen/bedrijven die binnen 1 week een volledige review online zetten doen er verstandig aan om de review daarna te updaten met eventueel aangepaste informatie over de accu.

[ Voor 30% gewijzigd door Kiswum op 19-03-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:20
Hoe zijn de ervaringen met de camera van de mi9? Nog veel verschil tussen de gewone stand, de 48 MP stand en de Pro stand? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 03-10 16:18

FREAKJAM

"MAXIMUM"

zuukie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:38:
Hoe zijn de ervaringen met de camera van de mi9? Nog veel verschil tussen de gewone stand, de 48 MP stand en de Pro stand? Ik hoor het graag.
Deze al gelezen?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ja, maar het gaat mij om de ervaringen van de medetweakers 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Camera is goed maar niet de beste. Zie geen verschil met 12 of 48 MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ook medetweakers die de gcam al hebben geïnstalleerd en uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 16:43
Prima camera beter als mijn oude telefoon de one plus 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
zuukie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:58:
Ook medetweakers die de gcam al hebben geïnstalleerd en uitgeprobeerd?
Ik gebruik gcam.. Werkt goed, paar bugs, maar kwaliteit is vaak beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
NeWSJuNK schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:58:
[...]

Camera is goed maar niet de beste. Zie geen verschil met 12 of 48 MP.
Probeer maar in te zoomen met beide opties je ziet echt wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
theduke1989 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:18:
[...]

Probeer maar in te zoomen met beide opties je ziet echt wel een verschil.
Met alle goede wil van de wereld maar ik zie geen verschil. Lijkt zelfs dat de 12 MP scherper is met inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste alle,

Hebben jullie ook dat wanneer je aan het bellen bent de 4G verbinding helemaal weg is? En wanneer je ophang de 4G verbinding weer terug is.

Eerst dacht ik is iets in de ROM of per device. Maar dit scenario had ik ook op mijn RMN5 dus het is echt iets nieuws in android? Want wanneer ik dan even snel iets wil opzoeken terwijl ik aan de telefoon zit lukt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
theduke1989 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:27:
Beste alle,

Hebben jullie ook dat wanneer je aan het bellen bent de 4G verbinding helemaal weg is? En wanneer je ophang de 4G verbinding weer terug is.

Eerst dacht ik is iets in de ROM of per device. Maar dit scenario had ik ook op mijn RMN5 dus het is echt iets nieuws in android? Want wanneer ik dan even snel iets wil opzoeken terwijl ik aan de telefoon zit lukt het dus niet.
Welke provider heb je? Afhankelijk daarvan heb je 4G tijdens het bellen (voLTE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@vandeven66 ik woon in Duitsland, en gebruik Vodafone DE.

Maar kan nergens vinden dat het afgesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
theduke1989 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:39:
@vandeven66 ik woon in Duitsland, en gebruik Vodafone DE.

Maar kan nergens vinden dat het afgesloten wordt.
Bel *#*#86583#*#* en ga daarna naar je instellingen > Mobile Networks > Vodafone DE > Enable VoLTE
als je dat nog niet gedaan hebt dan. Anders zou je even contact moeten opnemen met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:51
Heb hem nu ook gekregen.

Ik heb always on display geactiveerd.
Als ik hierna met fingerprint wil aanmelden flikkert heel het scherm een beetje.
Vooral het stukje van always on display doet een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkkk1972
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
Ik heb een xiaomi amazfit stratos sporthorloge die vreemd genoeg "connected" blijft wanneer de bluetooth uitgeschakeld is... Zou dit een bug zijn of hebben xiaomi toestellen een speciale band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Henkkk1972 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:43:
Ik heb een xiaomi amazfit stratos sporthorloge die vreemd genoeg "connected" blijft wanneer de bluetooth uitgeschakeld is... Zou dit een bug zijn of hebben xiaomi toestellen een speciale band?
Ik heb een Amazfit Pace en die schakelt direct uit als je BT uitzet. Misschien blijft de status in de Amazfit app hangen? Ik heb beide zaken een minuut of 10 geleden ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkkk1972
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
@Kiswum hij heeft echt verbinding, synchroniseert en stuurt pushberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:07
Sinds gisteren in het bezit van de mi 9 in opvolging van mijn iPhone 7.

Erg wennen maar dat wist ik. Paar hekelpuntjes;

Mobiel betalen werkt idd niet. Waarom eigenlijk niet? Vind dat een slechte zaak en begrijp er niks van.

Meldingen bovenin scherm werkt idd ook niet. Hoop dat echt een oplossing voor gaat komen.

Toetsenbord (veel mistoetsen) en grootte van de telefoon ook echt wennen tov mijn oude iPhone 7.

Wel erg snel in gebruik en accu tot nu toe super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Zie steeds op reviews het water merk (shot on Mi 9) van de Mi 9 terug is dat uit te zetten of blijft dat bij elke foto??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
wackidth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:33:
Ik gebruik zelf geen NFC betalen. Maar er waren wel problemen met Google Pay NFC.

Toen men de NFC op HCE wallet hadden gezet werkte het wel.

Staat standaard op Wallet simkaart.

Proberen waard.
Hoe is dit te realiseren?

Edit: gevonden. Werkt!! Thanks.

[ Voor 4% gewijzigd door r0nny116 op 20-03-2019 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bandago 2804 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:40:
Is dat uit te zetten of blijft dat bij elke foto??
Dat kun je uiteraard gewoon uitzetten ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bandago 2804 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:40:
Zie steeds op reviews het water merk (shot on Mi 9) van de Mi 9 terug is dat uit te zetten of blijft dat bij elke foto??
Die zijn bewust ingeschakeld voor zover ik heb gemerkt. Ik zag het op mijn meest recente Miui Global dev build in ieder geval niet ingeschakeld staan (gelukkig). Voorheen stond die volgens mij wel standaard aan en dat vind ik er niet uitzien bij reviews e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:23
Ik heb nu een paar dagen de mi 9. Hele verandering na 9 jaar iPhone maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen.

Een paar puntjes waar ik nog niet helemaal uit kom.
- de automatische helderheid gebruik ik al jaren op de iphone's. Bij de 9 merk ik alleen dat hij in de avond zo donker is dat ik het niet meer kan zien. Is dit aan te passen zonder de automatische helderheid uit te zetten?
- ik krijg meerdere keren per dag de melding dat er een update is. Als ik zoek naar updates geeft hij aan dat miui up-to-date is. Welke versie draaien jullie?

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Headshot_NL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 22:00:
- ik krijg meerdere keren per dag de melding dat er een update is. Als ik zoek naar updates geeft hij aan dat miui up-to-date is. Welke versie draaien jullie?
Der zijn de MIUI App Updates niet de OS zelf. Gisteren wel een MIUI Update gehad. Enige jammer is dat het zelf geüpdate was en toen ik dus wakker werd de telefoon niet ingelogd op de sim was. Kwalekijke zaak als ik on-call dient heb en dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
theduke1989 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 05:33:
[...]

Der zijn de MIUI App Updates niet de OS zelf. Gisteren wel een MIUI Update gehad. Enige jammer is dat het zelf geüpdate was en toen ik dus wakker werd de telefoon niet ingelogd op de sim was. Kwalekijke zaak als ik on-call dient heb en dit gebeurt.
Dat is inderdaad wel een punt, kan ik ook last van gaan hebben, dat wordt even zoeken in de instellingen. Vanmiddag de blauwe gaan ophalen bij een pickup point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolucious
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 17:33
Ik heb begrepen dat er ook een 8gb ram versie komt naar Nederland. Ik vraag me alleen af wat dit voor effect gaat hebben op de prijs (6gb prijs omlaag, of 8gb duurder?).
Daarnaast is de belangrijkste vraag in hoeverre die extra 2gb nut gaat hebben. Had laatst een YouTube filmpje gekeken en daar zeiden ze dat ram tussen de 6-8gb goed is.
Met het uitzicht om minstens 2 jaar met een mobiel te doen, vraag ik me af of het het toevoegde waarde biedt om te wachten op de 8gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
[...]

Automatisch updaten van Google Play, Miui apps en Miui kun je uitschakelen. Dat is sowieso aan te raden als je telefoon + bepaalde apps zeer belangrijk zijn voor je werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadango
Henkkk1972 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:43:
Zo te zien heeft dit horloge ook Wifi. Wellicht houdt hij de verbinding vast via Wifi? Dat moet je vast kunnen zien op het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:48
r0nny116 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:29:

Mobiel betalen werkt idd niet. Waarom eigenlijk niet? Vind dat een slechte zaak en begrijp er niks van.

Meldingen bovenin scherm werkt idd ook niet. Hoop dat echt een oplossing voor gaat komen.

Toetsenbord (veel mistoetsen) en grootte van de telefoon ook echt wennen tov mijn oude iPhone 7.

Is dit niet omdat je bij je bank moet aangeven een nieuwe telefoon te hebben? Bij mij werkt het wel, slechts 1 keer geprobeerd overigens. Heb m'n pas toch altijd bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:23
r0nny116 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:29:

Puntje van de toetsen herken ik ook bij mezelf na de overstap van de iPhone 7. Wat mij erg heeft geholpen is de grootte van het toestenbord wat hoger (groter) zetten.

Mobiel bankieren van de Rabobank inclusief Rabo wallet werken bij mij gewoon.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
jannesbeterams schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Is dit niet omdat je bij je bank moet aangeven een nieuwe telefoon te hebben? Bij mij werkt het wel, slechts 1 keer geprobeerd overigens. Heb m'n pas toch altijd bij...
Nee, het probleem zat hem in het wijzigen van NFC op HCE Wallet. Staat namelijk standaard op Wallet Simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

r0nny116 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:27:
[...]

Nee, het probleem zat hem in het wijzigen van NFC op HCE Wallet. Staat namelijk standaard op Wallet Simkaart.
Gisteren deze optie gewijzigd, maar in combinatie met de ABN wallet werkt het nog steeds niet. Zal het vandaag wat uitgebreider testen in de kantine.

Iemand trouwens al gelukt om in EDL mode te komen met de mi 9?
Ik lees dat deze sinds de mi 8 is gelocked, maar ik wil graag wat dingen testen met Qualcomm tools :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:17

13art

Moderator Mobile
ricjuh schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Gisteren deze optie gewijzigd, maar in combinatie met de ABN wallet werkt het nog steeds niet. Zal het vandaag wat uitgebreider testen in de kantine.

Iemand trouwens al gelukt om in EDL mode te komen met de mi 9?
Ik lees dat deze sinds de mi 8 is gelocked, maar ik wil graag wat dingen testen met Qualcomm tools :9
Dit al geprobeerd:
adb reboot edl

Ben wel benieuwd wat voor zaken je wil testen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

l3art schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Dit al geprobeerd:
adb reboot edl

Ben wel benieuwd wat voor zaken je wil testen.
Natuurlijk al geprobeerd, maar reboot automatisch weer naar system. Ook via Fastboot kom ik er niet in.
We moeten nog 13 dagen wachten op de unlock :X

Ik wil kijken of ik VoLTE kan activeren voor Vodafone zoals dat ook met de OnePlus ging ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
[...]

Kun je uitzetten.
NeWSJuNK schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Met alle goede wil van de wereld maar ik zie geen verschil. Lijkt zelfs dat de 12 MP scherper is met inzoomen.
??? Je ziet echt wel verschil. Maak maar eens een foto in 12mp en 48mp en daarna inzoomen.

[ Voor 29% gewijzigd door wackidth op 21-03-2019 12:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Hoe is het security update beleid van Xiaomi?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
@Erik1805 dat is nu echt al zo vaak in zoveel topics/frontpage berichten gemeld. Beetje eigen zoekwerk en het was niet nodig geweest om het nogmaals te vragen.

Maar nogmaals l:
Het is prima qua security beleid. Vaak snel met update. Verwacht alleen niet al te snel een OS upgrade. Daar is Xiaomi dus vele malen slechter in.

https://gathering.tweaker.../?keyword=Security+xiaomi

[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 21-03-2019 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
theduke1989 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:07:
@Erik1805 dat is nu echt al zo vaak in zoveel topics/frontpage berichten gemeld. Beetje eigen zoekwerk en het was niet nodig geweest om het nogmaals te vragen.

Maar nogmaals l:
Het is prima qua security beleid. Vaak snel met update. Verwacht alleen niet al te snel een OS upgrade. Daar is Xiaomi dus vele malen slechter in
Sorry hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Laat jullie blauwe Mi 9's dan zien hier! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Nieuwe batterij test!
Wel in het Spaans, maar je hoeft in principe niet te luisteren haha.

YouTube: Galaxy S10+ vs iPhone XS MX / Xiaomi Mi 9 / Note 9 | TEST DE BATERÍA...
Conclusie:
4. iPhone XS Max - 5:09
3. Samsung Galaxy Note 9 - 5:38
2. Xiaomi Mi 9 - 5:40
1. Samsung Galaxy S10+ - 7:55

Helaas niet zo goed als in de andere batterij test, maar nog steeds een goed resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Net ff gekeken.... Dat dacht ik al dat Belsimpel de blauwe op voorraad heeft...gezien de opmerking.

[ Voor 11% gewijzigd door wackidth op 21-03-2019 15:18 ]

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Xiaomi just published on their compliance page of their Global site the Mi 9 SE model:
https://www.mi.com/global/certification/compliance/
This confirms that they intend to launch a Global version of that phone.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
Is er ook een camera screenprotector? Camera steekt namelijk akelig uit en ben bang voor krassen op de lens. Zojuist oneplus 6T screenprotector erop geplakt. Zit wel redelijk aardig, echter niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
r0nny116 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:22:
Is er ook een camera screenprotector? Camera steekt namelijk akelig uit en ben bang voor krassen op de lens. Zojuist oneplus 6T screenprotector erop geplakt. Zit wel redelijk aardig, echter niet ideaal.
YouTube: Mi 9 Durability Test! - Is the Camera Lens Sapphire?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

r0nny116 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:22:
Je kunt beter je vraag hier stellen:
[Xiaomi Mi 9] Accessoires topic

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
CLB schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:45:
Laat jullie blauwe Mi 9's dan zien hier! :)
Komt ie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VUamHf7h1iRMZXUWrN3ho3ak/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door wortelsoft op 21-03-2019 19:36 . Reden: grotere foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Ergeren de mi 9 gebruikers zich aan het verdwijnen van de notificaties?
Zag op YouTube dat je naar onderen moet swipen om de notificaties te zien, lijkt me wel een dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
routier_lub schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:50:
Ergeren de mi 9 gebruikers zich aan het verdwijnen van de notificaties?
Zag op YouTube dat je naar onderen moet swipen om de notificaties te zien, lijkt me wel een dingetje.
Is irritant, maar mijn apps laten zelf ook zien dat er een bericht is, hetzelfde geldt voor het lockscreen

Ik heb regelmatig dat de camera niet direct werkt (foutmelding geeft dat de camera niet kan opstarten). Bijvoorbeeld als ik hem vandaag mijn lockscreen gebruik of vanuit een app de camera gebruik (in gebruik nemen van Whatsappweb en Rabo Wallet).

Miui 10 Global 9.3.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Ik heb geen idee of het op de Mi 9 werkt.

Maar het is het proberen waard denk ik...?

https://play.google.com/s...?id=com.used.aoe&hl=en_US

YouTube: Led blinker pro for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Heb de Mi 9 binnen, prachtig toestel en de vingerafdruk scanner werkt lekker snel. Sneller als op de oneplus 6T.

Maar nu komt het bij iedere beweging komt dat vingerafdruk scanner icoontje op het scherm als het scherm uit is. Vermoedelijk ook in me broekzak, dat brand toch mega snel in? En is het niet uit te schakelen, zodat het alleen zichtbaar is tijdens dubbel tikken?

En heb trouwens 2 horizontale strepen in het scherm zitten, kun je zien op 0% helderheid in her donker dus zonder omgevings licht.

Had op de Mi 8 ook al dat soort problemen met het paneel.

[ Voor 27% gewijzigd door Bassbounce op 21-03-2019 21:16 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Bassbounce schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:54:
Maar nu komt het bij iedere beweging komt dat vingerafdruk scanner icoontje op het scherm als het scherm uit is. Vermoedelijk ook in me broekzak, dat brand toch mega snel in? En is het niet uit te schakelen, zodat het alleen zichtbaar is tijdens dubbel tikken?
Heb je de optie optillen om activeren aan staan??

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 21-03-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Bandago 2804 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:39:
[...]

Heb je de optie optillen om activeren aan staan??
Nee staat uit, maar het toestel ga ik omruilen.
Die horizontale lijnen zijn echt zichtbaar in het donker op grijze achtergrond of foto's.
Bij de mi 8 had ik ook al zoiets :(

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
Bassbounce schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:09:
[...]

Nee staat uit, maar het toestel ga ik omruilen.
Die horizontale lijnen zijn echt zichtbaar in het donker op grijze achtergrond of foto's.
Bij de mi 8 had ik ook al zoiets :(
Gelukkig is mijn scherm dik in orde. Notificaties is echt zwaar hinderlijk. Hoop echt dat hier snel een oplossing voor komt. Ook krijg ik soms bij een app bijvoorbeeld Chrome een 1 te zien terwijl er niks aan de hand is (geen melding of notificatie oid). Lijkt mij ook niet goed. Er zijn nog genoeg schoonheidsfoutjes die opgelost moeten gaan worden. Ik wil mijn oude (appel) iPhone 7 niet met peren vergelijken maar daar had ik dit soort vreemde dingen echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
r0nny116 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:19:
[...]

Gelukkig is mijn scherm dik in orde. Notificaties is echt zwaar hinderlijk. Hoop echt dat hier snel een oplossing voor komt. Ook krijg ik soms bij een app bijvoorbeeld Chrome een 1 te zien terwijl er niks aan de hand is (geen melding of notificatie oid). Lijkt mij ook niet goed. Er zijn nog genoeg schoonheidsfoutjes die opgelost moeten gaan worden. Ik wil mijn oude (appel) iPhone 7 niet met peren vergelijken maar daar had ik dit soort vreemde dingen echt nooit.
Komt omdat ios een stok oud systeem is wat amper veranderd. De vergelijking met een Android schil is niet te maken vind ik.

De ontbrekende notificaties zijn geen bug maar is bewust gekozen door xiaomi. De makers van de eu rom zijn bezig om voor die dat willen een mod te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
banananas schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:26:
[...]

Komt omdat ios een stok oud systeem is wat amper veranderd. De vergelijking met een Android schil is niet te maken vind ik.

De ontbrekende notificaties zijn geen bug maar is bewust gekozen door xiaomi. De makers van de eu rom zijn bezig om voor die dat willen een mod te maken.
Ik gaf ook aan het niet te vergelijken, echter mag je wel van Xiaomi, ondanks de goede prijs kwaliteit verhouding verwachten dat bepaalde bugs er niet meer ik mogen zitten. Ze zijn immers in China de grootste. Ben overigens super tevreden op een paar punten na die hopelijk kunnen worden gefixt. Hetzij met of zonder root/unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
banananas schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:26:
[...]

Heb je een bron?? Ik weet wel dat er een poll is in de chinese fora. Mi-globe rom is bezig met een mod.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Als ze er bewust voor kosen wat zou de achterliggende gedachte zijn geweest?
Iemand een idee?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
pino85 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 03:11:
Iemand een idee?
Maakt mij iig niet meer uit.... Ik heb nu notificaties in de statusbar. Het zit nu in Xiaomi.eu beta versie 9.3.21!!

Finally.....

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:17

13art

Moderator Mobile
pino85 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 03:11:
Iemand een idee?
Vorige telefoons hadden een notch, en daar was weinig ruimte voor een rij aan notificatie iconen, dus hebben ze het er toen uit gehaald

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
r0nny116 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:19:
[...]

Hopelijk is het niet een slechte batch, ik heb de blauwe variant van Belsimpel.
Ik merkte de lijn op bij het bekijken van een foto bij lage helderheid.

Zie hier de foto, als je goed kijkt zie je de lijn midden in het scherm.
Mi 9

[ Voor 3% gewijzigd door Bassbounce op 22-03-2019 06:55 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik kreeg gisteren de melding dat v10.2.15.0 beschikbaar was.
Na het klikken op deze melding gaat hij naar de updater app.
Hier staat dan weer dat alles up to date is...

[ Voor 6% gewijzigd door frye op 22-03-2019 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:48
Kiswum schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:03:
[...]

Is irritant, maar mijn apps laten zelf ook zien dat er een bericht is, hetzelfde geldt voor het lockscreen

Ik heb regelmatig dat de camera niet direct werkt (foutmelding geeft dat de camera niet kan opstarten). Bijvoorbeeld als ik hem vandaag mijn lockscreen gebruik of vanuit een app de camera gebruik (in gebruik nemen van Whatsappweb en Rabo Wallet).

Miui 10 Global 9.3.7
Heb jij ook de Mi 9? wat vindje? ik twijfel nog steeds tussen Samsung en de Mi.
op dit moment gebruikt ik zelf Mi A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Bassbounce schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 06:53:
[...]

Hopelijk is het niet een slechte batch, ik heb de blauwe variant van Belsimpel.
Ik merkte de lijn op bij het bekijken van een foto bij lage helderheid.

Zie hier de foto, als je goed kijkt zie je de lijn midden in het scherm.
[Afbeelding: Mi 9]
Terug naar Belsimpel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
MrOsman schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:44:
[...]

Heb jij ook de Mi 9? wat vindje? ik twijfel nog steeds tussen Samsung en de Mi.
op dit moment gebruikt ik zelf Mi A2
Welke Samsung had je op het oog?

Hiero nog een een twijfelaar.....lol

YouTube: Mi 9 vs Galaxy S10 Plus vs Vivo IQOO - Snapdragon 855 Battle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Net een update ontvangen. 520Mb. Nog geen maart security patch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7KQz4vqh6OaC227aRcajDcZB/thumb.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Erik1805 op 22-03-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Mensen hier die ook Android Auto gebruiken i.c.m Spotify?

Als Spotify niet actief is in de achtergrond kan Android Auto deze niet openen op de Mi 9.
Dan krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HAUwgIz.png

Dus ik moet eerst Spotify openen voordat ik de telefoon aansluit |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
Ja dat zeker, lees net op xda dat iemand het ook heeft.
Hopelijk heeft het nieuwe toestel niet hetzelfde probleem en heeft niet elke mi 9 dit probleem.
Het valt bijna niet op alleen in het donker en donkere kleuren op foto's enz zichtbaar.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:52
Erik1805 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:09:
Net een update ontvangen. 520Mb. Nog geen maart security patch

[Afbeelding]
Hier ook, met melding:
Optimized system performance
Improved system security and stability

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
10, 10+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frye
ricjuh schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:22:
Mensen hier die ook Android Auto gebruiken i.c.m Spotify?

Als Spotify niet actief is in de achtergrond kan Android Auto deze niet openen op de Mi 9.
Dan krijg ik de volgende foutmelding:

[Afbeelding]

Dus ik moet eerst Spotify openen voordat ik de telefoon aansluit |:(
Je moet in de Appsettings van Spotify het volgende aanduiden:

- Autostart
- alle app-machtingen accepteren
- batterijbespaarder: Geen beperkingen

Dat heeft het bij mij opgelost.

Edit: dit is algemeen miui-android auto probleem denk ik. Had dit ook op mijn Mi 6.

[ Voor 6% gewijzigd door frye op 22-03-2019 11:26 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Levertijden & Prijzen
Rooten en custom roms mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Rooten & Custom ROM's
Accessoires bespreken we hier: [Xiaomi Mi 9] Accessoires topic