Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
theduke1989 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:22:
Hebben jullie ook dat sinds er geen gril meer is voor de speaker wanneer je aan het bellen bent je eerst even moet zoeken totdat je de juiste positie heb gevonden voor je oor.

Merk
Absoluut. Het eerste gesprek dat ik voerde dacht ik echt wat een belachelijk slecht geluid met bellen :)
Totdat ik merkte dat ik hem helemaal verkeerd aan mijn oor hield blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

theduke1989 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:22:
Hebben jullie ook dat sinds er geen gril meer is voor de speaker wanneer je aan het bellen bent je eerst even moet zoeken totdat je de juiste positie heb gevonden voor je oor.

@frissechris heb ik ook gemerkt theduke1989 in "[Xiaomi Mi 9] Ervaringen & Discussie" ik kom van een Redmi Note 5 en PixelExperience ROM vandaan. Qua batterij toch wel kort. Vooral met helderheid hoog etc.

Toch wel een groot minpunt de batterij.
Wat is "toch wel kort"?

En je hebt de helderheid dan dus op hoog gezet, niet op automatisch?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
@janvanduschoten de helderheid via automatisch is echt een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Nou hoor steeds meer negatieve verhalen over de Mi9. Camera zou tegenvallen, accu is matig. Software niet optimaal. Is het zo dramatisch dat ik mijn pocophone maar moet houden en de Mi9 die ik nog niet heb gelijk maar retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeWSJuNK schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:00:
Nou hoor steeds meer negatieve verhalen over de Mi9. Camera zou tegenvallen, accu is matig. Software niet optimaal. Is het zo dramatisch dat ik mijn pocophone maar moet houden en de Mi9 die ik nog niet heb gelijk maar retourneren?
Waar lees je die negatieve verhalen? Lees die hier niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-09 15:10
Net zoals voor de Pocophone bij de launch heel wat drama verhalen kwamen. Touchscreen zou veel lag hebben, camera zou tegenvallen, scherpe randjes rond het scherm, slechte wifi/netwerk ontvangst.. etc etc.

De Mi 9 zal in ieder geval een grote upgrade zijn tegenover jouw pocophone, praktisch op elk vlak. Ik heb reviews gezien van mensen die naar een Mi 8 gingen vanaf de pocophone en ook daar heel wat upgradewaarde aan vonden.

Test hem voor een week uit zou ik zeggen. Bevalt de meerwaarde jou niet? Dan kan je hem nog steeds terugsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Van wat ik lees is de Mi9 echt wel zeker zijn geld waard, de goedkoopste met snapdragon 855 op het moment, maar wel triple camera setup met zeer goede camera's, design ziet er goed uit, smalle randen, smalle notch. Het zou ook heel goed in de hand voelen (ik heb hem zelf niet dus weet niet hoe hij voelt). Je hebt alle features in een smartphone van 449 euro. Meer moet je niet hebben toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:16
frissechris schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:49:
[...]

Mijn vriendin heeft een Pocophone en ik de Mi9. Pocophone houdt het langer vol, maar dat is niet meer dan logisch (4000mah vs 3300mah). Ik denk dat zij er zo'n 20% 25% meer batterij aan overhoudt dan ik op een dag. Daarbij moet ik wel zeggen dan ik mijn telefoon vele malen vaker gebruik dan zij doet.
Bedankt, is het notificatie ledje goed zichtbaar ondanks dat deze onder de gril zit?
En hoe is het kwaliteit scherm als je ze vergelijkt?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Ga hem ook zeker goed uitproberen. Bevalt het toch niet of is de meerwaarde tov de Pocophone te gering gaat ie weer terug.
Vraag me af wat winkels met teruggestuurde toestellen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Bassbounce schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:14:
[...]

Bedankt, is het notificatie ledje goed zichtbaar ondanks dat deze onder de gril zit?
Led Lampje vanaf 3.45min.......

YouTube: Xiaomi Mi 9 Review - A Step In The Right Direction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik denk dat je alleen de negatieve verhalen denkt te lezen om jouw F1 te verantwoorden.

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frissechris
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Bassbounce schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:14:
[...]

Led lampje zit niet onder de gril maar in je scherm bezel bovenin. Is gewoon goed en niets op aan te merken. Scherm is wel vele malen beter dan de Poco, vooral in daglicht of met een zonnebril op is het een aanzienlijk verschil. (LED vs AMOLED)

Ben zelf echt content met deze telefoon. Enige nadeel wat ik heb ontdekt is dat wanneer ik in whatsapp gesprekken de back gesture (wanneer in fullscreen modus) gebruikt, deze vaak wordt geregistreerd als antwoord op een ontvangen chat. Gelukkig is er nog een 'terug' pijl knop boven in het scherm die dat probleem uit de weg gaat. In andere apps geen last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeWSJuNK schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:17:
Ga hem ook zeker goed uitproberen. Bevalt het toch niet of is de meerwaarde tov de Pocophone te gering gaat ie weer terug.
Vraag me af wat winkels met teruggestuurde toestellen doen.
Let even op, Belsimpel is heel moeilijk qua retourneren als je hem daar koopt. Ieder haarkrasje is vermindering toestel bij retour. Dan zou ik wachten hem bij Coolblue te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frissechris schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:56:
[...]

Led lampje zit niet onder de gril maar in je scherm bezel bovenin. Is gewoon goed en niets op aan te merken. Scherm is wel vele malen beter dan de Poco, vooral in daglicht of met een zonnebril op is het een aanzienlijk verschil. (LED vs AMOLED)

Ben zelf echt content met deze telefoon. Enige nadeel wat ik heb ontdekt is dat wanneer ik in whatsapp gesprekken de back gesture (wanneer in fullscreen modus) gebruikt, deze vaak wordt geregistreerd als antwoord op een ontvangen chat. Gelukkig is er nog een 'terug' pijl knop boven in het scherm die dat probleem uit de weg gaat. In andere apps geen last
Ook geen last van Touchscreen lag wat de pocophone f1 wel heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frissechris
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Ook geen last van Touchscreen lag wat de pocophone f1 wel heeft?
Nope, en om eerlijk te zijn ook niet op de Poco van mn vriendin. De heeft de laatste software update gehad. Weet niet of er hardware matig verschillen zijn in de schermen van de Pocophone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:57:
[...]

Let even op, Belsimpel is heel moeilijk qua retourneren als je hem daar koopt. Ieder haarkrasje is vermindering toestel bij retour. Dan zou ik wachten hem bij Coolblue te kopen ;)
Jahhh zeker weten.... Bij mijn HTC U11 daar zat een fout in de hydrofobische laag dit zag je in bepaalde hoeken.

Melding gemaakt bij Belsimpel en ik kreeg een ander toestel..... Maar ondanks ik het toestel met fluwelen handschoenen had behandelt. En slechts een paar dagen gebruikt had, vonden zij toch wonderbaarlijk een paar microscopische krassen. Waardoor ik moest betalen.!!! Ik had zelf het toestel axhadeve verklaard. Maar ze houden m onder speciaal licht. Ja zo vind je altijd wel wat. En is een leuk businessmodel om de schade voor de ondwrnemer te beperkende.

Buiten het feit om dat het garantie was. Begonnen ze te manen dat ik moest betalen..... Met veel gezeur en mail thuiswinkel.org en negatieve reviews werd ik gebeld door een manager en kon het opeens wel zonder kosten..... Of ik wel alle reviews wilde aanpassen.

Eigenlijk zou ik daar niet meer kopen maar aangezien de U11 was overleden en ik mijn zinnen had gezet op de MI9 en zij het eerste waren toch gekocht.

Dus pas idd op met Belsimpel.

[ Voor 14% gewijzigd door wackidth op 13-03-2019 15:53 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door wackidth op 13-03-2019 15:07 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Welke case gebruiken jullie voor de Mi9 om het uitsteken vd camera op te heffen??

Wanneer ligt het toestel in de winkel??
Zie de topicwaarschuwing

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 13-03-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:50:
Welke case gebruiken jullie voor de Mi9 om het uitsteken vd camera op te heffen??

Wanneer ligt het toestel in de winkel??
Even goed de tekst lezen in de rode balk. En met de zoekfunctie in de desbetreffende topics vind je waarschijnlijk al wat antwoorden op je vragen :)

Vragen over accessoires:
[Xiaomi Mi 9] Accessoires topic

Vragen over levertijden:
[Xiaomi Mi 9] Levertijden & Prijzen

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 13-03-2019 16:12 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
Leuke review zolang het niet je eigen toestel is.....

YouTube: Mi 9 Durability Test! - Is the Camera Lens Sapphire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkkk1972
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
Ik heb wat raars gevonden: Wanneer ik de camera start door 2x op de ai knop te drukken, krijg ik een uitgeklede versie van de camera die na elke foto vraagt of je hem wilt houden met een vinkje of kruisje, maar hem vervolgens niet opslaat.. Nutteloos dus...
wanneer ik de powerbutton zo programmeer werkt hij wel volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Voor mij de nadelen van de mi9 tot nu toe

Automatisch helderheid is idd te laag

Batterij duur vind ik iets minder dan op6, maar het laden zelf gaat wel heel snel. Kom wel gewoon de dag door alleen met wat minder procenten op het einde.

Voor de rest weinig heb ik weinig te klagen toestel is bloed snel camera is meer dan prima voor mij. Eigenlijk voor het eerst dat ik echt tevreden ben met miui en niet heel snel neig naar stock android of een cunstom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 19:45
frissechris schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:56:
[...]

goede tip met whatsapp, dat was de reden waarom ik full screen had uitgezet, antwoord ipv terug. nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
coob schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:09:
[...]

Huh? Ik gebruik vanaf het begin de donkere modus en dat blijft ook zo.
Bij mij wil echter het contactloos betalen via de NFC chip niet lukken.
Rabopas is gewoon geregistreerd maar bij een pinautomaat krijg ik een melding "onbekende kaart".
Werkt het bij jullie wel en doe ik iets verkeerd?
Ik kwam er gisteren achter dat ik hetzelfde probleem heb met de NFC chip. Kon niet betalen met de Rabo wallet. Het schijnt voor sommige mensen wel te werken, het zou dus een setting kunnen zijn. Ik hoop dat ik daar nog achter kom, ik vind het handig om met de telefoon te kunnen betalen.

Heb overigens ook het wireless laden probleem bij één van mijn laders. Ik heb die specifieke pad al langere tijd en gebruik er een oude adapter bij. Met deze adapter had ik heb probleem dat het laden regelmatig onderbroken werd. Nadat ik ben overgestapt naar de adapter die bij de telefoon is meegeleverd werkt het wireless laden weer prima. Mensen met problemen met wireless laden zouden dus nog kunnen proberen of het vervangen van de adapter helpt.

[ Voor 24% gewijzigd door canth op 14-03-2019 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Niet echt een review maar durability test. Gebruiken wel Sapphire maar junk Sapphire wat Apple voor hun hele toestel gebruiken. Doet Xiaomi dit alleen op de cameralens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
theduke1989 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 06:18:
[...]

Niet echt een review maar durability test. Gebruiken wel Sapphire maar junk Sapphire wat Apple voor hun hele toestel gebruiken. Doet Xiaomi dit alleen op de cameralens.
Who cares Sapphire glas? Ik gebruik nooit screenprotectors. Heb wel een lensprotector gekocht.

Was allang blij dat de MI9 de buigtest heeft doorstaan. En niet zoals de redmi note 7.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Ik lees nog niets gelezen (of heb het gemist) over Android Auto. Werkt dat goed? Dat en de Rabo Wallet zijn voor mij belangrijke punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Misschien kan iemand me helpen, want Vodafone Deutchland kan dat namelijk niet.

Wanneer ik filmpjes in het buitenland kijk in Luxembourg / Belgie / NLD feitelijk buiten Duitsland om haperen de filmpjes altid als ik op hoge resolutie zet. Als ik weer in Duitsland ben blijft het gewoon netjes afspelen zonder haperingen.

Ik heb in alle landen gewoon 4G+ dus zou niet het probleem moeten zijn. Vodafone zegt zelf omdat je via TANGO / POST op hun network zit dit het probleem is, en niet die van Vodafone. Maar lijkt me niet logisch toch aangezien de DATA overall gelijk moet zijn nu met de EU regeling voor roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
theduke1989 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:30:
Misschien kan iemand me helpen, want Vodafone Deutchland kan dat namelijk niet.

Wanneer ik filmpjes in het buitenland kijk in Luxembourg / Belgie / NLD feitelijk buiten Duitsland om haperen de filmpjes altid als ik op hoge resolutie zet. Als ik weer in Duitsland ben blijft het gewoon netjes afspelen zonder haperingen.

Ik heb in alle landen gewoon 4G+ dus zou niet het probleem moeten zijn. Vodafone zegt zelf omdat je via TANGO / POST op hun network zit dit het probleem is, en niet die van Vodafone. Maar lijkt me niet logisch toch aangezien de DATA overall gelijk moet zijn nu met de EU regeling voor roaming.
Nope, datasnelheid hoeft niet overal gelijk te zijn.
Alleen je dataverbruik is overal binnen Europa gelijk (de kosten dan).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 19:55
canth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 02:28:
[...]

Ik kwam er gisteren achter dat ik hetzelfde probleem heb met de NFC chip. Kon niet betalen met de Rabo wallet. Het schijnt voor sommige mensen wel te werken, het zou dus een setting kunnen zijn. Ik hoop dat ik daar nog achter kom, ik vind het handig om met de telefoon te kunnen betalen.

Heb overigens ook het wireless laden probleem bij één van mijn laders. Ik heb die specifieke pad al langere tijd en gebruik er een oude adapter bij. Met deze adapter had ik heb probleem dat het laden regelmatig onderbroken werd. Nadat ik ben overgestapt naar de adapter die bij de telefoon is meegeleverd werkt het wireless laden weer prima. Mensen met problemen met wireless laden zouden dus nog kunnen proberen of het vervangen van de adapter helpt.
Dit lukte mij ook al niet met ING..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Tadango schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:08:
Ik lees nog niets gelezen (of heb het gemist) over Android Auto. Werkt dat goed? Dat en de Rabo Wallet zijn voor mij belangrijke punten.
Android Auto werkt prima. Wel natuurlijk nog steeds via de side load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissechris
WouterL schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:44:
[...]

Dit lukte mij ook al niet met ING..
Heb hetzelfde probleem met ING, krijg een leesfout op het pinautomaat te zien. Erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
canth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Android Auto werkt prima. Wel natuurlijk nog steeds via de side load.
Bedankt, dat is goed nieuws. Nu alleen even afwachten wat het gedoe met NFC betalen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
frissechris schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:57:
[...]

Heb hetzelfde probleem met ING, krijg een leesfout op het pinautomaat te zien. Erg irritant
ja he, dat had ik gisteren in de winkel met ABN, laatste x met mi 8 werkte het wel dus was verrast.
Gelukkig ook gewoon kaart bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
Ik gebruik zelf geen NFC betalen. Maar er waren wel problemen met Google Pay NFC.

Toen men de NFC op HCE wallet hadden gezet werkte het wel.

Staat standaard op Wallet simkaart.

Proberen waard.

[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 14-03-2019 11:35 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
wackidth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:33:
Ik gebruik zelf geen NFC betalen. Maar er waren wel problemen met Google Pay NFC.

Proberen waard.
nou, ik heb even de bank gebeld, mijn vorige (Mi 8)stond nog aktief... nadat ze alles hadden verwijderd zal het weer moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Google Pay:

Voor de mensen die toch echt Google Pay willen gebruiken en het dus niet mogelijk is op global software.

Als je je telefoon voorziet van de software van : https://xiaomi.eu/community/
Deze software is van Xiaomi zelf, het is de chinese rom, maar aangepast zodat het lijkt dat het de global is.
Echter is er alle chinese meuk afgehaald , nl taal en je kan dus Google Pay gebruiken.

Is maar een tip

ps, echte noobs moeten hier niet aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43
^^^ Alleen is er nog geen rom voor de mi 9 nog niet beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
DrNizeGuy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:05:
Dat klopt,het is wachten op China beta/weekly maar dat kan niet lang meer duren. Ik bedoelde dit voor mensen die twijfelen of ze telefoon willen aanschaffen...

Echter zou het toch logisch zijn als xiaomi dit regelt in hun global software maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Jacques112 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:10:
[...]

Dat klopt,het is wachten op China beta/weekly maar dat kan niet lang meer duren. Ik bedoelde dit voor mensen die twijfelen of ze telefoon willen aanschaffen...

Echter zou het toch logisch zijn als xiaomi dit regelt in hun global software maarja....
Welke Miui versie is "het beste" Xiaomi.EU, Miroom? Of Global Beta?

Of anders gevraagd wat zijn de grote verschillen?

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jacques112
wackidth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:39:
[...]

Welke Miui versie is "het beste" Xiaomi.EU, Miroom? Of Global Beta?

Of anders gevraagd wat zijn de grote verschillen?
Our ROMs features (Whats not in Global):
Based on China Stable / Weekly builds (except POCOF1, HMNote6Pro )
Enabled search gesture (swipe up) on the desktop
3way reboot menu (in dev settings)
Dark Mode for 8.x devices
Removed ads in system apps
Face Unlock for all 7.x/8.x/9.x devices
Vertical clock widget on lockscreen
Steps counter in Assistant screen
More shortcuts on left lockscreen
Wake up gestures for 7.x/8.x/9.x devices
AI preloading option in MIUI Lab
Fullscreen gestures for 8.x/9.x devices
Option to auto-expand first notification
Notifications priority settings
More edit options in Gallery app
Enabled MiDrive in File Explorer
Added landscape mode for SMS app
Sunrise/Sunset in the weather app
Google apps support integrated
Importing theme from zhuti.xiaomi.com via ThemeManager
No useless Chinese bloatware apps
More free RAM due to less background processes
Unified flat style app icons for both system and 3rd party apps (eg. Play Store icon flat too, unlike official global MIUI)
Advanced menu with color icons (not just text like in official MIUI releases)
No any Chinese character under the full system
Mi Video, Mi Music, Mi Browser: No any useless Chinese content
No possibility to re-lock bootloader accidentally with flash any xiaomi.eu release
Added real 27 languages translation made by Official MIUI Fansites and MIUI Fans
Added EU T9 dialer support
Added charging sound switch
Added Spell Checker switch
Added Screen-OFF animation
Added AI Preload for 8.x/9.x devices
Optimized GPS settings for EU
Optimized Battery consumption
Optimized RAM consumption
Added 4k Video support for MI4C, MI4S, HMNote3Pro, HMNote3SE, HMNote4X
Added 3D Touch to MI5S 3GB RAM version
Added GSMalphabet into SMS app
Added more icons grid layout 4x5, 4x6, 4x7, 5x5, 5x6, 5x7 (depends on device)
SafetyNet passed (Google Pay)
Play Store Certified
Deodexed
Added automated tasks
Added game speed booster
Added erase module (magic elimination) to Gallery photo edit options
Fixed low volume sound via headphone
Fixed Google assistant voice response issue
And more, and more made by our 5 years MIUI mods experience.

ik kies altijd voor xiaomi.eu.
Maar deze is nog niet beschikbaar, mijn unlock aanvraag loopt al wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-01-2024
DrNizeGuy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:05:
Sinds vanochtend ook beschikbaar in BETA voor de mi 9! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

jessevd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Sinds vanochtend ook beschikbaar in BETA voor de mi 9! :) :)
Heb je daar ook een linkje van?
( ik neem aan dat het ergens online te vinden is)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste alle,

Om de kracht van de mi 9 te testen. Zou ik graag games willen spelen die veel gebruik maken van de hardware.

Op google kom je al gauw de eerste 2 pagina's vol met apps die websites betalen om in de "top 10" te horen.

Dit wil ik niet. Zou graag van de profis willen weten welke game nouw echt het meeste uit een High-end smartphone halen.

PUBG geprobz op mijn RMN5 daar was duidelijk te zien dat de telefoon gewoon niet snel genoeg was. Dus op deze zal het prima draaien. Maar buiten die games om?

[ Voor 18% gewijzigd door theduke1989 op 15-03-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Is het verstandigste om de unlock gelijk aan te vragen lijkt me toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frissechris

Proberen waard.
Geprobeerd en gefixed! Probleem opgelost, bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@banananas ik wou het ook gisteren doen. Maar weet niet hoe Amazon en Xiaomi zelf met de "garantie unlocken Bootloader" zijn. In mijn geval kan ik het direct unlocken zonder wachttijd van 72-360 uur. Maar zit meer met de vraag over garanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:59
theduke1989 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:07:
@banananas ik wou het ook gisteren doen. Maar weet niet hoe Amazon en Xiaomi zelf met de "garantie unlocken Bootloader" zijn. In mijn geval kan ik het direct unlocken zonder wachttijd van 72-360 uur. Maar zit meer met de vraag over garanties.
Goeie. Ik weet wel dat Xiaomi zelf er niet een groot probleem van maakt.
Bijvoorbeeld in Italië, waarbij het zowiezo de garantie niet vervalt. (bron)
Maar hoe Amazon daar tegenover kijkt, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevd
janvanduschoten schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Heb je daar ook een linkje van?
( ik neem aan dat het ergens online te vinden is)
Jazeker, zie hier de link naar de rom download.

En het forum bericht: https://xiaomi.eu/community/threads/9-3-14.49609/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Begint toch wel te jeuken nu weer.

https://forum.xda-developers.com/Mi-9/development

Nog geen werkende TWRP, zodra deze vrij is ga ik unlocken. Via de reguliere weg van miflash wil ik nog even niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
theduke1989 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 15:07:
Kan iemand me uitleggen waarom dat unlocken is.....heb er niet zoveel kennis van.....mss dat ik de Mi9 wil kopen.Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:58
Nodig om een custom recovery erop te flashen wat er weer voor zorgt dat je kunt gaan rooten en/of een custom rom kunt flashen. Blijf je origineel dan heb je het niet nodig ;)
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Kan iemand me uitleggen waarom dat unlocken is.....heb er niet zoveel kennis van.....mss dat ik de Mi9 wil kopen.Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
theduke1989 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:05:
Begint toch wel te jeuken nu weer.

https://forum.xda-developers.com/Mi-9/development

Nog geen werkende TWRP, zodra deze vrij is ga ik unlocken. Via de reguliere weg van miflash wil ik nog even niet aan beginnen.
Als het goed is, is die er wel. Ga vanavond aan de slag.

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Jacques112 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:21:
[...]

Our ROMs features (Whats not in Global):
Based on China Stable / Weekly builds (except POCOF1, HMNote6Pro )
Enabled search gesture (swipe up) on the desktop
3way reboot menu (in dev settings)
Dark Mode for 8.x devices
Removed ads in system apps
Face Unlock for all 7.x/8.x/9.x devices
Vertical clock widget on lockscreen
Steps counter in Assistant screen
More shortcuts on left lockscreen
Wake up gestures for 7.x/8.x/9.x devices
AI preloading option in MIUI Lab
Fullscreen gestures for 8.x/9.x devices
Option to auto-expand first notification
Notifications priority settings
More edit options in Gallery app
Enabled MiDrive in File Explorer
Added landscape mode for SMS app
Sunrise/Sunset in the weather app
Google apps support integrated
Importing theme from zhuti.xiaomi.com via ThemeManager
No useless Chinese bloatware apps
More free RAM due to less background processes
Unified flat style app icons for both system and 3rd party apps (eg. Play Store icon flat too, unlike official global MIUI)
Advanced menu with color icons (not just text like in official MIUI releases)
No any Chinese character under the full system
Mi Video, Mi Music, Mi Browser: No any useless Chinese content
No possibility to re-lock bootloader accidentally with flash any xiaomi.eu release
Added real 27 languages translation made by Official MIUI Fansites and MIUI Fans
Added EU T9 dialer support
Added charging sound switch
Added Spell Checker switch
Added Screen-OFF animation
Added AI Preload for 8.x/9.x devices
Optimized GPS settings for EU
Optimized Battery consumption
Optimized RAM consumption
Added 4k Video support for MI4C, MI4S, HMNote3Pro, HMNote3SE, HMNote4X
Added 3D Touch to MI5S 3GB RAM version
Added GSMalphabet into SMS app
Added more icons grid layout 4x5, 4x6, 4x7, 5x5, 5x6, 5x7 (depends on device)
SafetyNet passed (Google Pay)
Play Store Certified
Deodexed
Added automated tasks
Added game speed booster
Added erase module (magic elimination) to Gallery photo edit options
Fixed low volume sound via headphone
Fixed Google assistant voice response issue
And more, and more made by our 5 years MIUI mods experience.

ik kies altijd voor xiaomi.eu.
Maar deze is nog niet beschikbaar, mijn unlock aanvraag loopt al wel
Ik zal het even uittesten op de Mi9 die hier voor me ligt.
Ik heb het zojuist unlocked (ik heb genoeg credits opgebouwd om geen wachttijd te hebben ;))
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Dit is in het leven geroepen, doordat veel resellers eigen rom's op de populaire Xiaomi smartphones installeren met een eigen "global" rom. Helaas zaten in deze rom's verschillende zaken die er niet in horen, zoals spy-ware. Hierdoor kregen Xiaomi smartphones onterecht verschillende kritieken van reviewers (zoals Tweakers).

Doordat de bootloader is gelocked, is het moeilijker geworden voor resellers, om er een eigen rom op te zetten of het is niet meer winstgevend om dit te doen.

Over het algemeen kan men 1x meer maand een Xiaomi smartphone unlocken. Ik heb dit nog niet vaker getest.

[ Voor 15% gewijzigd door Kiswum op 15-03-2019 20:24 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:13:
[...]

Ik heb het zojuist unlocked (ik heb genoeg credits opgebouwd om geen wachttijd te hebben ;))
Als dat mooie apparaat toch voor je ligt mag ik je vragen of je tevreden bent en hoe de batterij duur is???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:22:
[...]

Als dat mooie apparaat toch voor je ligt mag ik je vragen of je tevreden bent en hoe de batterij duur is???

Alvast bedankt.
Over ongeveer een week kan ik daar een passend antwoord op geven. De eerste 3 dagen staan bij mij in het teken van: benchmarks, product op de foto zetten bij daglicht en na de 3e dag zal de standaard screenprotector eraf gaan en zal ik hem ongeveer 1,5 week gebruiken als smartphone.

Daarna gaat de telefoon terug naar mijn lieve schoonzus die hem momenteel aan mij toevertrouwd en uitleent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:26:
[...]

Over ongeveer een week kan ik daar een passend antwoord op geven. De eerste 3 dagen staan bij mij in het teken van: benchmarks, product op de foto zetten bij daglicht en na de 3e dag zal de standaard screenprotector eraf gaan en zal ik hem ongeveer 1,5 week gebruiken als smartphone.

Daarna gaat de telefoon terug naar mijn lieve schoonzus die hem momenteel aan mij toevertrouwd en uitleent.
Dan heb je een lieve schoonzus...lol.

Oke veel plezier ik cq wij vernemen het graag van je als je zover bent...suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:13:
[...]

[...]

Dit is in het leven geroepen, doordat veel resellers eigen rom's op de populaire Xiaomi smartphones installeren met een eigen "global" rom. Helaas zaten in deze rom's verschillende zaken die er niet in horen, zoals spy-ware. Hierdoor kregen Xiaomi smartphones onterecht verschillende kritieken van reviewers (zoals Tweakers).

Doordat de bootloader is gelocked, is het moeilijker geworden voor resellers, om er een eigen rom op te zetten of het is niet meer winstgevend om dit te doen.

Over het algemeen kan men 1x meer maand een Xiaomi smartphone unlocken. Ik heb dit nog niet vaker getest.
Ik vermoed dat je m nog niet aan Mi Unlock hebt gehad.....want ook jij moet 360 uur wachten. Maakt niet uit hoe oud jouw account is.

Standaard screenprotector??? Die zit er niet op hoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
wackidth schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Ik vermoed dat je m nog niet aan Mi Unlock hebt gehad.....want ook jij moet 360 uur wachten. Maakt niet uit hoe oud jouw account is.

Standaard screenprotector??? Die zit er niet op hoor.
Dus als mijn telefoon opstart met: Unlocked, dan is hij nog gelocked ;)?

Proof:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FhGyi7E5jfK9NaBrSyVyYfKd/medium.png

Maar er is een fout in het twrp bestand:
https://xiaomi.eu/communi....49609/page-7#post-476595

Hierdoor blijft de telefoon in Fastboot hangen. Ik ga dat even oplossen en update dit bericht met de fix.

[ Voor 11% gewijzigd door Kiswum op 15-03-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:44:
[...]

Hierdoor blijft de telefoon in Fastboot hangen. Ik ga dat even oplossen en update dit bericht met de fix.
Ow netjes.....van wat ik begreep waren het alleen Dev accounts die direct konden unlocken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Kiswum schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:44:
[...]

Proof:
[Afbeelding]

Deze al geprobeerd?? https://www.lanzous.com/i39m37e

Ik moet nog 1 uurtje wachten.....zucvht

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
wackidth schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:51:
[...]

Deze al geprobeerd?? https://www.lanzous.com/i39m37e

Ik moet nog 1 uurtje wachten.....zucvht
Die werkt, maar hoe is je Chinees? :D Ik heb overigens alleen de Recovery er tussenuit gehaald en via een eigen script op de telefoon gezet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
@echo off
echo Please boot your phone into fastboot mode by press Volume Down and Power
echo Then connect your USB cable
pause
fastboot flash recovery twrp.img
echo Done!
echo Press any key to Exit and Reboot.
pause >nul
fastboot reboot

Edit:
Ik zal in dit topic verder gaan:
[Xiaomi Mi 9] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 15-03-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wackidth schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Ow netjes.....van wat ik begreep waren het alleen Dev accounts die direct konden unlocken.
Het is niet nodig om een dev te zijn om het meteen unlocked te krijgen. Ik persoonlijk ga pas unlocken als PixelExperience ROM uit is. Qua ROM toch wel mijn favoriet, en biedt op tijd de otas aan.

Maar qua garantie hoe zit dat. Nu heb ik nooit problemen gehad met unlocken installeren van roms doe het al 10 jaar. Maar blijft altijd afvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
theduke1989 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:51:
[...]

Het is niet nodig om een dev te zijn om het meteen unlocked te krijgen. Ik persoonlijk ga pas unlocken als PixelExperience ROM uit is. Qua ROM toch wel mijn favoriet, en biedt op tijd de otas aan.

Maar qua garantie hoe zit dat. Nu heb ik nooit problemen gehad met unlocken installeren van roms doe het al 10 jaar. Maar blijft altijd afvragen.
Samsung is gewoon ruk als het aankomt op garantie bij toestellen waarvan de bootloader niet meer op slot is en die geroot zijn. Zelf nooit garantie nodig gehad maar het en der wel reacties gelezen. Al kan het ook lastig te scheiden zijn of het nu echt door Samsung komt of een Dynafix dingetje is.
Oeps dacht in het S10 topic te zitten. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 16-03-2019 07:09 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik heb hem unlocked. Puur omdat ik geen zin heb om straks als ik wil flashen, die 360 uur moet wachten.

Die xiaomi.eu ziet er echt een stuk beter uit zeg

[ Voor 48% gewijzigd door banananas op 16-03-2019 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Zo, mooie sprong vanuit de redmi note 3 naar de mi9, heerlijke telefoon. Google cam via xda is ook mooi dat het kan. Via die app kan ik alleen niet de telelens gebruiken. Hebben jullie dat ook?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0nny116
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-08 11:40
Ik begrijp dat betalen met de mi 9 “nog” een probleem is? Zit er namelijk nog steeds sterk aan te twijfelen om van mijn iPhone 7 de stap te gaan maken. Ik zou dan natuurlijk het gemak van oa mobiel betalen willen ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
Hallo ik zag in een review dat de notificaties niet in de bovenbalk blijven staan maar weer weg gaan.

Kunnen jullie dit bevestigen of is er inmiddels een update...om dit probleem te verhelpen??

alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Bandago 2804 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:13:
Hallo ik zag in een review dat de notificaties niet in de bovenbalk blijven staan maar weer weg gaan.

Kunnen jullie dit bevestigen of is er inmiddels een update...om dit probleem te verhelpen??

alvast Bedankt.
Dat klopt... Zal waarschijnlijk nog wel een update voor komen. Met root en twrp zijn er ook andere oplossingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21

alvast Bedankt.
Zie post en reactie:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58280770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:42
Volgens mij is de link verkeerd, verwijst naar een post en reactie over een fix betreft Google Pay NFC.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 16-03-2019 13:46 ]

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
r0nny116 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:35:
Ik begrijp dat betalen met de mi 9 “nog” een probleem is? Zit er namelijk nog steeds sterk aan te twijfelen om van mijn iPhone 7 de stap te gaan maken. Ik zou dan natuurlijk het gemak van oa mobiel betalen willen ervaren.
Met de Mi6 was dat geen probleem i.c.m. NFC. Ik zal het volgende week op de Mi9 testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21
Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:29:
[...]

Volgens mij is de link verkeerd, verwijst naar een post en reactie over een fix betreft Google Pay NFC.
sorry verkeerde bericht gequote vroeg iemand uets over nfc betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik ga er helaas van uit dat dit een feature is zoals ook op de andere notch phones van xiaomi, zelf heb ik een mi 8 lite en die doet precies hetzelfde. Nieuwe notifications staan een seconde of 3 op het scherm en worden dan vervangen door de klok. Veel van de reviewers op youtube denken dat dit een bug is, maar dat is helaas niet zo.... xiaomi..

Persoonlijk vind ik dit waardeloos, je kan het oplossen voor alleen op de home page met KLWP of voor overal met een app die nog wat zozo is : KLIK

[ Voor 6% gewijzigd door HaseMike op 16-03-2019 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevd

alvast Bedankt.
Als ik mij niet vergis verhelpt de eu rom dit ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
vandermark schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:13:
[...]

Dat klopt... Zal waarschijnlijk nog wel een update voor komen. Met root en twrp zijn er ook andere oplossingen voor.
Welke zijn dat??

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandermark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Hebben jullie ook melding gehad dat wanneer je een video hebt gemaakt en dan wilt afspelen, je een melding krijgt dat Mi video de IMEI informatie nodig heeft om "een betere ervaring" te geven.

Ik had video's gemaakt maar als ik weigerde dan speelde het niet af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 12:47
theduke1989 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:13:
Hebben jullie ook melding gehad dat wanneer je een video hebt gemaakt en dan wilt afspelen, je een melding krijgt dat Mi video de IMEI informatie nodig heeft om "een betere ervaring" te geven.

Ik had video's gemaakt maar als ik weigerde dan speelde het niet af :(
Nee geen last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:59
hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Gaat om dit bericht

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2f0c6sn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Dat is wel enorm bizar zeg.. Geen enkele telefoon of software hoort daar toestemming naar te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Het gekke is, er is nergens een pad naar mi video meer nadat je hebt geaccepteerd.

Echt vaag. Ga maar eens een custom ROM installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
Dit kan ik bevestigen. Deze actie zorgt ervoor dat de app gebruik zou mogen maken van je simkaart /mogelijkheid om te bellen.

Dit soort toestemmingen geef ik niet, dus ik zal VLC erop plaatsen.

Settings van de app zijn hier te vinden:
Instellingen, Apps beheren, Mi Video, App-machtigingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kiswum op 16-03-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Kiswum bedankt,

Inderdaad heb de instellingen nu kunnen vinden. Uitgezet en weer "Mi Video" aangedaan en kreeg inderdaad weer de melding. Al is het nu wel laat en weten ze me IMEI voor de volgende aankopen andere app gebruiken.

Maar VLC is dus een goede app voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
theduke1989 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:58:
@Kiswum bedankt,

Inderdaad heb de instellingen nu kunnen vinden. Uitgezet en weer "Mi Video" aangedaan en kreeg inderdaad weer de melding. Al is het nu wel laat en weten ze me IMEI voor de volgende aankopen andere app gebruiken.

Maar VLC is dus een goede app voor Android?
Mi Video is van Miui, het IMEI hebben ze dus eigenlijk al, vooral als je al gebruik maakt van: een Mi account, synchronisatie voor backups, Unlock van de telefoon en / of de beveiliging app.

Normaal gesproken gebruik ik de standaard video speler, maar VLC is een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Weet iemand waarom de levering vd Mi 9 zo vertraagd is......zou hem gewoon eens graag willen bekijken en proberen in de winkel.
Lees de topic waarschuwing eens. Dit soort zaken hoort in prijzen en levertijden (y)

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 17-03-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112

Proberen waard.
mijne doet het ook niet, nu dit aangezet, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:13
Bandago 2804 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:22:
Weet iemand waarom de levering vd Mi 9 zo vertraagd is......zou hem gewoon eens graag willen bekijken en proberen in de winkel.
Zou de ocean blue wel is willen bekijken. Lijkt mij een prachtige kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
mavical schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Zou de ocean blue wel is willen bekijken. Lijkt mij een prachtige kleur.
Idd die kleur maar ook het toestel zelf. Begrijp gewoon niet dat hij nergens te verkrijgen is. Slechte zaak denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Bandago 2804 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:55:
[...]

Idd die kleur maar ook het toestel zelf. Begrijp gewoon niet dat hij nergens te verkrijgen is. Slechte zaak denk ik zo.
nieuws: Xiaomi komt officieel naar de Benelux

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Bandago 2804 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:55:
[...]

Hoezo een slechte zaak? Genoeg shops die hem verkopen. Dat hij niet in de winkel ligt tja dat is niet de probleem van Xiaomi.

Amazon heeft hem ook.

[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 17-03-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
theduke1989 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:59:
[...]

Hoezo een slechte zaak? Genoeg shops die hem verkopen. Dat hij niet in de winkel ligt tja dat is niet de probleem van Xiaomi.

Amazon heeft hem ook.
Ja zwart is er genoeg. Maar in blauw niet. Dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Bandago 2804 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:04:
[...]

Ja zwart is er genoeg. Maar in blauw niet. Dus......
Koop gewoon een aurora back film.

Kun je de zwarte zonder hoesje gebruiken, is je achterkant beachermd voor krassen en heb je toch die mooie holo effecten van de blauwe en unicorn kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
banananas schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Koop gewoon een aurora back film.

Kun je de zwarte zonder hoesje gebruiken, is je achterkant beachermd voor krassen en heb je toch die mooie holo effecten van de blauwe en unicorn kleur.
Weer iets geleerd al ben ik er geen liefhebber van. We wachten maar eens af. Maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Jacques112 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:26:
[...]

mijne doet het ook niet, nu dit aangezet, ben benieuwd
Volgens mij moest dat ook zo bij de Mi6, ik verwacht dat dit het juiste antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Zo net PUBG mobile geïnstalleerd en gespeeld.
Op zich het draait lekker vlotjes. Maar het scherm wordt wel warm. Dan het geluid dat minder is aangezien je hand ervoor staat.

Als je een voertuig bestuur af en toe wat haperingen. Mag eigenlijk niet met dit soort hardware maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 14:45
Zojuist sot van 8 uur en 15 minuten met nog 15% te gaan. Had hem gisteren tot 95% geladen... Best tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
theduke1989 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:19:
Zo net PUBG mobile geïnstalleerd en gespeeld.
Op zich het draait lekker vlotjes. Maar het scherm wordt wel warm. Dan het geluid dat minder is aangezien je hand ervoor staat.

Als je een voertuig bestuur af en toe wat haperingen. Mag eigenlijk niet met dit soort hardware maar goed.
Gewoon wachten op de SD 865 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Levertijden & Prijzen
Rooten en custom roms mogen hier besproken worden: [Xiaomi Mi 9] Rooten & Custom ROM's
Accessoires bespreken we hier: [Xiaomi Mi 9] Accessoires topic