Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wortelsoft
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Vin87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:20:
[...]

Welke sensor zorgt er dan voor dat de Mi9 netjes het scherm aan en uit doet als je aan het bellen bent en je de telefoon eventjes van je oor af haalt (scherm aan) en weer terug plaats (scherm uit)? Want dat doet de Mi9 prima
Even gezocht dit gebruiken ze:

https://www.ellipticlabs....ensor-for-cleaner-design/

kan alleen niet uit opmaken wat ze nu doen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Iemand een idee hoe je ervoor kan zorgen dat de muziek niet steeds zachter gaat als er een notificatie binnenkomt? Het is echt gruwelijk irritant. Notificaties staan op stil.

• Tadango
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 00:30
wortelsoft schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:30:
[...]

Hoe dat opgelost moet worden weet ik niet, de basis van het probleem is natuurlijk dat het scherm steeds groter moet en de proximity sensor vervallen is.
Mi 9 heeft wel deze sensor toch? Werkt alleen niet goed :)

• AJJAD
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-01 16:52
jannesbeterams schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:22:
[...]

Net getest, maar dat is niet zo fraai zo onder de bar. Werkt wel idd!
Probeer de volgende instelling eens:
Left padding 467
Top padding 70
Iconsize 40

Dan staat het centraal in de balk net onder de notch.

• AJJAD
wortelsoft schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:17:
[...]

Zit onder vingerafdruk een instelling om dat logo van die vingerafdruk uit te schakelen, daarna is het voor 98% opgelost.
Ga ik even een weekje proberen. Zo mooi zijn als het werkt!

• wortelsoft
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Tadango schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:21:
[...]

Mi 9 heeft wel deze sensor toch? Werkt alleen niet goed :)
Ik heb het eens gelezen en ze simuleren de sensor door middel van slimme software, maar er zit dus geen sensor in. Het was fijn geweest als ze aan de achterkant een echte sensor hadden geplaatst zodat broekzak herkenning wel goed was.

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-01 15:37
wortelsoft schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:11:
[...]

Ik heb het eens gelezen en ze simuleren de sensor door middel van slimme software, maar er zit dus geen sensor in. Het was fijn geweest als ze aan de achterkant een echte sensor hadden geplaatst zodat broekzak herkenning wel goed was.
De setting double tap to wake screen uitzetten heeft bij mij overigens wel iets geholpen (inclusief het icoon van de vingerafdruk scanner)
AJJAD schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Left padding 467
Top padding 70
Iconsize 40

Bij mij (met fullscreen enabled) heb ik hem op:

Left padding 170
Top padding 40
Iconsize 40

Dan staat het links net naast de tijd. Werkt best aardig, thnx voor de tip!

Snippertje wijzigde deze reactie 24-06-2019 14:45 (30%)

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 25-01 14:34
Mijn mi9 is gisteren van 50cm hoogte gevallen en nu is het camera glas kapot.
Is dat zelf te vervangen of niet dan de hele achterkant eraf?

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23-01 15:46
Snippertje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:39:
[...]

De setting double tap to wake screen uitzetten heeft bij mij overigens wel iets geholpen (inclusief het icoon van de vingerafdruk scanner)

[...]

Bij mij (met fullscreen enabled) heb ik hem op:

Left padding 170
Top padding 40
Iconsize 40

Dan staat het links net naast de tijd. Werkt best aardig, thnx voor de tip!
Waar heb je precies het icoon uitgezet? Kan het onder fingerprint niet vinden :'( Is er trouwens ook een mogelijkheid om emergency op het lock screen weg te halen zonder root? In mijn korte broeken heb ik wat grotere broekzakken waardoor mijn telefoon wat schuift in de broekzak. Hierdoor wordt dus geregeld (alleen met de korte broek) een nummer ingetoetst.

• Snippertje
Thoit schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:39:
[...]

Waar heb je precies het icoon uitgezet? Kan het onder fingerprint niet vinden :'( Is er trouwens ook een mogelijkheid om emergency op het lock screen weg te halen zonder root? In mijn korte broeken heb ik wat grotere broekzakken waardoor mijn telefoon wat schuift in de broekzak. Hierdoor wordt dus geregeld (alleen met de korte broek) een nummer ingetoetst.
Onder manage fingerprint.

• Thoit
Net wat verder zitten zoeken, en kwam inderdaad een screenshot tegen. Bij mij is die optie er niet helaas. Net nog een update binnen gehaald maar helaas. Dus toch nog even wachten.

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-01 23:08
jannesbeterams schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:22:
[...]

Net getest, maar dat is niet zo fraai zo onder de bar. Werkt wel idd!
Welke versie zit je qua ROM?

Als je bij 'meldingen & statusbalk' kijkt, zie je daar de optie 'Show icons for incoming notifications'? Zo niet, dan is dat een optie van Global Dev en jij zit denk ik op Global Stable.

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09-01 18:21
coob schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:26:
Mijn mi9 is gisteren van 50cm hoogte gevallen en nu is het camera glas kapot.
Is dat zelf te vervangen of niet dan de hele achterkant eraf?
Ik denk dat je de volledige back plate moet hebben en dan alle componenten moet overzetten.

• Snippertje
Thoit schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:57:
[...]

Net wat verder zitten zoeken, en kwam inderdaad een screenshot tegen. Bij mij is die optie er niet helaas. Net nog een update binnen gehaald maar helaas. Dus toch nog even wachten.
Niet? Lock screen & password --> Manage fingerprints --> Show fingerprint icon when screen is off

• AJJAD
Snippertje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:58:
[...]

Niet? Lock screen & password --> Manage fingerprints --> Show fingerprint icon when screen is off
Even over de fingerprint. Als je deze lang vasthoud bij het unlocken, dan krijg ik 3 snelkoppelingen. Krijg je dat niet, dan kun je dat op dezelfde plek aanzetten als hierboven wordt genoemd.

Nu moet je die snelkoppelingen ook aan kunnen passen. Dat heb een paar weken geleden geprobeerd. Toen kon ik apps instellen zoals zaklamp, notitieblok etc. Alleen gebeurde er toen niets. Het bleef hetzelfde. Leek een bug. Nu wilde ik nogmaals een poging wagen, maar ik kan het niet meer vinden. Iemand hier ervaring mee?

• Snippertje
AJJAD schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:27:
[...]

Even over de fingerprint. Als je deze lang vasthoud bij het unlocken, dan krijg ik 3 snelkoppelingen. Krijg je dat niet, dan kun je dat op dezelfde plek aanzetten als hierboven wordt genoemd.

Nu moet je die snelkoppelingen ook aan kunnen passen. Dat heb een paar weken geleden geprobeerd. Toen kon ik apps instellen zoals zaklamp, notitieblok etc. Alleen gebeurde er toen niets. Het bleef hetzelfde. Leek een bug. Nu wilde ik nogmaals een poging wagen, maar ik kan het niet meer vinden. Iemand hier ervaring mee?
Toevallig vandaag gegoogled, maar volgens mij is dit nooit mogelijk geweest.

• AJJAD
Snippertje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:31:
[...]

Toevallig vandaag gegoogled, maar volgens mij is dit nooit mogelijk geweest.
Zeker weten. Ik heb het halverwege mei gedaan.

https://www.google.com/am...t-shortcut-feature/%3famp

Iemand anders?

AJJAD wijzigde deze reactie 26-06-2019 22:13 (27%)

• Thoit
Snippertje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:58:
[...]

Nope helaas niet :N Heb de telefoon bij Coolblue gekocht dus heb volgens mij een Global Rom. Die zal wel iets achterliggen.

• Snippertje
AJJAD schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:56:
[...]

Zeker weten. Ik heb het halverwege mei gedaan.

https://www.google.com/am...t-shortcut-feature/%3famp

Iemand anders?
Ik zie daar nergens dat je het ook aan kan passen in het artikel. De shortcuts zelf werken wel bij mij.
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:13:
[...]

Nope helaas niet :N Heb de telefoon bij Coolblue gekocht dus heb volgens mij een Global Rom. Die zal wel iets achterliggen.
Hoe zie ik of ik de global rom heb of een andere? Mijne komt van belsimpel.

• Thoit
Snippertje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:37:
[...]
Hoe zie ik of ik de global rom heb of een andere? Mijne komt van belsimpel.
Bij About Phone. Bij mij staat er MIUI Global 10.2 Stable.

Welke agenda apps gebruiken de mensen hier eigenlijk? De Xiaomi agenda app heeft als icoon de datum van de dag. Dit ben ik (vanwege de iPhone) al jaren gewend en vind ik erg prettig. Echter heeft de Xiaomi agenda app het grote nadeel dat je de kleuren van de agenda's niet kan aanpassen 8)7

Heeft iemand een goed alternatief? Alle kalender apps die ik kan vinden kunnen wel de agenda kleuren aanpassen, maar hebben niet de datum als icoon.

• Snippertje
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:44:
[...]

Bij About Phone. Bij mij staat er MIUI Global 10.2 Stable.

Welke agenda apps gebruiken de mensen hier eigenlijk? De Xiaomi agenda app heeft als icoon de datum van de dag. Dit ben ik (vanwege de iPhone) al jaren gewend en vind ik erg prettig. Echter heeft de Xiaomi agenda app het grote nadeel dat je de kleuren van de agenda's niet kan aanpassen 8)7

Heeft iemand een goed alternatief? Alle kalender apps die ik kan vinden kunnen wel de agenda kleuren aanpassen, maar hebben niet de datum als icoon.
Ahja, ik heb zelf ook de global rom, dus dat maakt het nog vreemder. Ook 10.2 (10.2.26.0)

Verder de Google Calender heeft ook de datum als icoon en vind ik heel prettig. Kleuren kan je ook aanpassen.

• Thoit
Snippertje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:51:
[...]

Ahja, ik heb zelf ook de global rom, dus dat maakt het nog vreemder. Ook 10.2 (10.2.26.0)

Verder de Google Calender heeft ook de datum als icoon en vind ik heel prettig. Kleuren kan je ook aanpassen.
Dat maakt het wel vreemd inderdaad. Volgens Google Calender is het altijd de 31ste :P In de instellingen kan ik er niks voor vinden, anders had ik een eenvoudige oplossing gehad.

• Snippertje
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:54:
[...]

Dat maakt het wel vreemd inderdaad. Volgens Google Calender is het altijd de 31ste :P In de instellingen kan ik er niks voor vinden, anders had ik een eenvoudige oplossing gehad.
Ik heb een custom icon pack, wellicht dat dat uitmaakt.

Zie screenshot:
Calendar

• jannesbeterams
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-01 19:41
AJJAD schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Left padding 467
Top padding 70
Iconsize 4

Tnx hier kan ik wel wat van maken!

• AJJAD
Snippertje schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:37:
[...]

Ik zie daar nergens dat je het ook aan kan passen in het artikel. De shortcuts zelf werken wel bij mij.
[...]
Citaat: The MIUI update that the Chinese giant is going to roll out to both its latest high-end devices will allow everyone to simply touch on the fingerprint reader area in order to open customized shortcuts.

Wat zouden 'customized shortcuts' zijn?

• Thoit
AJJAD schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:11:
[...]

Citaat: The MIUI update that the Chinese giant is going to roll out to both its latest high-end devices will allow everyone to simply touch on the fingerprint reader area in order to open customized shortcuts.

Wat zouden 'customized shortcuts' zijn?
Je kan apps of features openen middels snelkoppelingen op het fingerprint icoon.

---

Hebben er meer mensen dat bij het binnenkomen van een Whatsapp notificatie het scherm 2x aan gaat en de telefoon trilt? Dus ik ontvang een Whatsapp bericht, scherm aan + trillen. Paar seconden later. Hierdoor lijkt het alsof je 2 berichten hebt ontvangen, maar het gaat om hetzelfde bericht.

Thoit wijzigde deze reactie 28-06-2019 15:15 (24%)

• AJJAD
Via veiligheidstatus in instellingen menu kom je bij de optie 'telefoon vinden'. Nu staat dat bij mij uit. Ik wil dat aan zetten, maar als ik erop tik gebeurt er niks.

Als ik naar Google ga bij het instellingenmenu, dan staat het daar wel aan.ondanks dat kan ik via de app van Google 'apparaat vinden' de locatie van mijn Mi 9 niet zien.

Iemand een tip hoe ik het bij 'veiligheidstatus' aan krijg?

AJJAD wijzigde deze reactie 29-06-2019 17:20 (42%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:20

ambi

IGN: EvulKlowne

Dat is de Find Device functie van Mi Cloud. Ga in Settings naar Mi Account en dan naar Mi Cloud. Daar kan je Find Device aan of uit zetten.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 25-01 13:46
Nog nooit eerder bezitter geweest van een Xiaomi telefoon, maar vandaag bekeken bij Belsimpel. Ze vielen me erg in de smaak. Zeker ten opzichte van wat ik van plan was te kopen (Samsung A50) voelen ze een stuk beter.

Nu zit ik er een beetje mee dat een van de mogelijke nieuwe telefoons de Mi 9 wordt (of nog een aantal andere modellen, ben nog aan het zoeken), maar ik weinig weet van het merk. Ik weet dat het in China ontzettend groot is en goed aangeschreven, maar in Nederland wordt het slechts door twee aanbieders verkocht.

1. Hoe zit het met garantie als ik hem zelf importeer vanuit China (geen idee of dat qua kosten effectief is).
2. Worden Xiaomi telefoons/telefoons algemeen onderlegd aan enige keuring in Nederland qua veiligheid? Ik heb weinig moeite met het lekken van emails/wachtwoorden, dat is niet interessant/oplosbaar. Het lekken van mijn bankdata (via de app op je telefoon) vind ik wel een dingetje.

Iemand die me wat wijzer kan maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:49
Jordymt schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:05:
Nog nooit eerder bezitter geweest van een Xiaomi telefoon, maar vandaag bekeken bij Belsimpel. Ze vielen me erg in de smaak. Zeker ten opzichte van wat ik van plan was te kopen (Samsung A50) voelen ze een stuk beter.

Nu zit ik er een beetje mee dat een van de mogelijke nieuwe telefoons de Mi 9 wordt (of nog een aantal andere modellen, ben nog aan het zoeken), maar ik weinig weet van het merk. Ik weet dat het in China ontzettend groot is en goed aangeschreven, maar in Nederland wordt het slechts door twee aanbieders verkocht.

1. Hoe zit het met garantie als ik hem zelf importeer vanuit China (geen idee of dat qua kosten effectief is).
2. Worden Xiaomi telefoons/telefoons algemeen onderlegd aan enige keuring in Nederland qua veiligheid? Ik heb weinig moeite met het lekken van emails/wachtwoorden, dat is niet interessant/oplosbaar. Het lekken van mijn bankdata (via de app op je telefoon) vind ik wel een dingetje.

Iemand die me wat wijzer kan maken?
1. Qua garantie is het natuurlijk minder, ik heb bij gearbest één keer een telefoon na bijna een jaar teruggestuurd voor reparatie, bleek niet te repareren en kon een vervangen toestel naar keuze kiezen en koos voor de pocophone die kosteloos werd verstuurd. Maar ik ken ook slechtere verhalen :p Qua kosten scheelt het je zo 80-100,- wanneer je kiest voor iets als priority direct mail of iets dergelijks, scheelt je importkosten en BTW, anders is het namelijk verwaarloosbaar het prijsverschil.
2. Qua veiligheid tja, mijn hele familie gebruikt als zeker 4 jaar xiaomi's en al ons geld staat nog op onze rekening, als groot bedrijf kan je natuurlijk het ook nooit maken om geld te pikken of veiligheid niet te garanderen. Update beleid van Xiaomi is fantastisch. Op de Xiaomi note 4(2,5 jaar oud) staat de Android security patch van Mei.

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 25-01 15:59
krissie100 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:07:
[...]

Update beleid van Xiaomi is fantastisch. Op de Xiaomi note 4(2,5 jaar oud) staat de Android security patch van Mei.
Nou dan vraag ik mij toch af waarom ik met de nieuwe high end Xiaomi Mi 9 nog altijd op de April patch zit?

Vind het sowieso erg teleurstellend hoe weinig updates er überhaupt komen voor de Mi 9 die ik sinds launch (februari dit jaar) heb.. er mogen best nog wat dingen verbeteren, zoals notificaties die zichtbaar blijven in de notch etc. Dit heb ik nu wel deels gefixt met die Notchtest App.. maar bouw het gewoon standaard in is mijn mening.. verder super telefoon hoor.. heerlijk snel in het gebruik.

Vis wijzigde deze reactie 01-07-2019 21:28 (36%)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
Vis schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:24:
[...]

Nou dan vraag ik mij toch af waarom ik met de nieuwe high end Xiaomi Mi 9 nog altijd op de April patch zit?
Dat weet ik niet >:) niet dat april dat bad is, update zal wel snel komen dan I guess

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-01 19:50
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:54:
[...]

Daar zit ook het verschil er is een global versie V10.2.9.0.PFAMIXM en er is een V10.2.26.0.PFAEUXM (MIUI10) voor de EEA ( europa regio) Ik kan niet zeggen welke beter is, mijn mi 9 is nog onderweg uit china en denk dat hier gewoon de global op zit. De devices in EMEA zullen wel de EEA versie hebben.
Source:http://en.miui.com/download-361.html#588

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AJJAD
krissie100 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:28:
[...]

Dat weet ik niet >:) niet dat april dat bad is, update zal wel snel komen dan I guess
De mei update kwam vorige week als voor de Redmi Note 7 van mijn vrouw. Valt mij ook tegen dat Xiaomi laat is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:32
[...]

Vind het sowieso erg teleurstellend hoe weinig updates er überhaupt komen voor de Mi 9 die ik sinds launch (februari dit jaar) heb.. er mogen best nog wat dingen verbeteren, zoals notificaties die zichtbaar blijven in de notch etc. Dit heb ik nu wel deels gefixt met die Notchtest App.. maar bouw het gewoon standaard in is mijn mening.. verder super telefoon hoor.. heerlijk snel in het gebruik.
Toch 1 van mijn reden om de telefoon te unlocken en een custom rom erop te zetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tadango
Erik1805 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:53:
[...]

Toch 1 van mijn reden om de telefoon te unlocken en een custom rom erop te zetten
Welke dan? EU hapert mij veel te veel (gek dat ik daar dan weer last van heb :)) en PE is nog niet volwassen genoeg voor dagelijks gebruik. ROS nog niet geprobeerd.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:32
Tadango schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:52:
[...]

Welke dan? EU hapert mij veel te veel (gek dat ik daar dan weer last van heb :)) en PE is nog niet volwassen genoeg voor dagelijks gebruik. ROS nog niet geprobeerd.....
Ik draai nu EU. Zonder haperingen. Daarvoor ROS, ook prima. PE is inderdaad nog niet geschikt.

• AJJAD
wortelsoft schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:17:
[...]

Zit onder vingerafdruk een instelling om dat logo van die vingerafdruk uit te schakelen, daarna is het voor 98% opgelost.
Werk top! Ik heb dubbeltikken om scherm aan te doen ook uitgezet. Is eigenlijk helemaal over.

• henidde
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-01 14:08
AJJAD schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:08:
[...]

Werk top! Ik heb dubbeltikken om scherm aan te doen ook uitgezet. Is eigenlijk helemaal over.
Ik kan het niet vinden. Waar moet ik vervolgens op drukken?

.

• AJJAD
henidde schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 07:48:
[...]

Ik kan het niet vinden. Waar moet ik vervolgens op drukken?
Instellingen /Weergave /3e van onder

• Vis

Nieuwe update zojuist aangeboden 👍🏽

• henidde
Vis schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:49:
[Afbeelding]

Nieuwe update zojuist aangeboden 👍🏽
Update hier zojuist ook geïnstalleerd. Vingerafdruk button op lock screen inmiddels uitgeschakeld. Tevens benieuwd hoe het nu met de notificaties gaat bovenin het scherm.

Sinds 3 dagen bezitter van de MI 9. Tot nu toe zeer tevreden. MIUI was ik al redelijk gewend d.m.v. de Mi Pad 4 (aanrader trouwens). Kom van een S7 Edge af en zat enorm te twijfelen tussen de MI 9 en de MI 9T.

Wat is trouwens het verschil in foto en 48 mp setting van de camera? 48 mp lukt zoomen sowieso niet zag ik.

.

• ambi
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:20

ambi

IGN: EvulKlowne

Update ook binnengehaald. Ik zie wel geen pocket mode optie onder Lock Screen>Advanced.

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 25-01 16:07
henidde schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:57:
[...]
Tevens benieuwd hoe het nu met de notificaties gaat bovenin het scherm.
Nog steeds niks. :O

• Bandago 2804
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 26-12-2019
Echt triest zo moeilijk kan het toch niet zijn....uffffff :(

• AJJAD
ambi schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 11:24:
Update ook binnengehaald. Ik zie wel geen pocket mode optie onder Lock Screen>Advanced.
Als je in settings zoekt naar pocketmode zegt hij dat het onder display/personal iets zit. Maar daar is ook niets te zien. Lijkt wel verborgen...

• Northside
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-11-2019
Tijd voor een nieuwe telefoon. Het wordt de mi mix 3 of de mi9. Ik vind het schuifsysteem van de mix fantastisch (en de druppel van de mi9 meh), maar de hardware van de mi9 is beter... Het is een beetje verstand vs gevoel. En dan komt de mi mix 3 5g zometeen uit, die de betere hardware en het schuifsysteem bij elkaar brengt, maar die zal wel weer een stuk duurder zijn?

Aan de ene kant is een nieuwe telefoon kiezen leuk, aan de andere kant erg frustrerend. Anyway, is er hier misschien iemand die de mi9 EN de mix 3 heeft gehad?

• Snippertje
AJJAD schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:53:
[...]

Als je in settings zoekt naar pocketmode zegt hij dat het onder display/personal iets zit. Maar daar is ook niets te zien. Lijkt wel verborgen...
Ja precies wat ik ook denk, kan het ook niet vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Endpoint
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18:09
Vandaag ook mijn mi 9 mogen ontvangen, met een overstap naar Vodafone.

Prachtige telefoon, alleen de mobiele verbinding met Tele2 is helemaal ruk, amper dataverbinding. De apn instellingen die ik op het internet vond staan erin maar weinig soelaas.

Nu verwacht ik deze nog over te stappen. Iemand bekend met dit probleem?

• jannes_beterams
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11-07-2019
Endpoint schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:45:
Vandaag ook mijn mi 9 mogen ontvangen, met een overstap naar Vodafone.

Prachtige telefoon, alleen de mobiele verbinding met Tele2 is helemaal ruk, amper dataverbinding. De apn instellingen die ik op het internet vond staan erin maar weinig soelaas.

Nu verwacht ik deze nog over te stappen. Iemand bekend met dit probleem?
Hier met KPN echt top qua bereik.
[...]

Stelt mij ook enigszins teleur, had er meer van verwacht. Met name die notificaties stoort mij nog altijd (notchtest bugt veel, moet telkens opnieuw permissies aan en uit zetten) en algemeen is het wel even wennen t.o.v. Oneplus.

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-01 19:37
Notificaties:
Overstappen naar de beta release waar het eind april was gefixed.

Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat het er nog niet in zit bij de stable releases.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Tadango
Tja, ik ben inmiddels gewend aan het ontbreken van de notificaties en vindt het wel prettig zo. Als het aangepast wordt dan graag een optie voor beide manieren inbouwen :)

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:22
Sinds gisteren een bezitter van een MI9 SE. Gaaf toestel, kwam van een S6 edge af waarvan oplaadpunt kapot gegaan is. Alles overzetten was dus ook een crime.

Alleen paar dingetjes:
- Staat nu Global op, EEU beter? Hoe kan ik dan het beste nieuwe rom laden en alles compleet weer terug zetten zoals nu ingesteld? Was gisteren echt uren mee bezig namelijk.
- Als ik bluetooth verbonden ben met mijn auto en een oproep ophang, dan hoor je een harde "Tuut" geluid. Heb ik bij mijn vorige telefoons niet gehad. Iemand herkenbaar? Kan dat uit?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• CaPsLoCkEr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-12-2019
Hallo iedereen. Sinds 2 dagen ook eigenaar van een Mi 9. (kom van OP 5 )

Leuke telefoon. Het enige wat ik wat raar vind, is dat je van uit het lockscreen geen quick replies kan doen op bvb whatsapp berichten? Klopt dit? Is dit alsnog op te lossen dat dit wel gaat?

• Goofyduck384
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
Heb sinds vandaag de mi9se. Kom van de iPhone.
Nu krijg ik iets niet voor elkaar: ik wil geen mail op mijn telefoon, maar daarentegen wel de agenda van twee accounts.
Op de iPhone kon ik gewoon aanvinken wat ik wilde synchroniseren, maar hier lukt me dat niet. Ik heb bij die account “mail synchroniseren” wel uitgevinkt. Maar als ik nu de Gmail app open zie ik toch alle mail van die account.. hoe kan dit?

• Rainesh
Goofyduck384 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 21:25:
Heb sinds vandaag de mi9se. Kom van de iPhone.
Nu krijg ik iets niet voor elkaar: ik wil geen mail op mijn telefoon, maar daarentegen wel de agenda van twee accounts.
Op de iPhone kon ik gewoon aanvinken wat ik wilde synchroniseren, maar hier lukt me dat niet. Ik heb bij die account “mail synchroniseren” wel uitgevinkt. Maar als ik nu de Gmail app open zie ik toch alle mail van die account.. hoe kan dit?
Gmail app verwijderen? Heb ik ook gedaan.

• CaPsLoCkEr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-12-2019
Niemand een antwoord op het ontbreken van quickreply op het lockscreen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09-10-2019
KaiseRRuby schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:08:
Bloatware kun je ook zonder root vrij eenvoudig verwijderen met een tooltje genaamd: Xiaomi ADB Fastboot Tools.

Gebruik zelf als launcher Lawnchair, werkt ook goed!
Dank U dit is zeer useful.

Klein irritatie punt: ik prefereer de Engelse taal voor mijn electronic devices maar wil wel de Nederlandse date format. 23-11 niet 11-23 stelletje Basji-boezoeks!

• Goofyduck384
Rainesh schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:27:
Ja, maar die kan ik niet verwijderen.. toch maar unlocken en een andere ROM erop dan. De Google apps kan ik nu namelijk niet verwijderen..

• Tadango
Rainesh schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 23:27:
[...]

Je kan prima per account aanvinken wat je wilt synchroniseren.

• Rainesh
Goofyduck384 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:55:
[...]

Ja, maar die kan ik niet verwijderen.. toch maar unlocken en een andere ROM erop dan. De Google apps kan ik nu namelijk niet verwijderen..
Ik heb het zonder root en unlock verwijderd met Xiaomi ADB Tools

• Goofyduck384
Rainesh schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:46:
Ik heb het zonder root en unlock verwijderd met Xiaomi ADB Tools
Oké, dan ga ik dat eens proberen. Alleen snap ik het even niet. Ik zoek die Windows applicatie voor deze xiaomi ADB tools. Die vind ik al niet. Wel diverse andere bestanden die ik download, maar nergens een applicatie zelf.

Als ik deze volgorde volg GitHub staat er ook dat ik de applicatie moet starten. Waar haal ik die vandaan?

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:39

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Ik heb de MI9 ook gekocht deze week. Nou ja, ik mocht verlengen en ik kom van een Samsung A5 2017. Wat overigens helemaal geen slecht toestel is eerder zelfs goed. Maar mijn zoontje heeft die nu geclaimd :)

Ik heb alle apps eraf gegooid die ik niet nodig heb en wat mogelijk was. Aan een andere ROM begin ik nog niet omdat alles lekker draait en ik geen hinder ondervind. Ik gebruik Nova sinds jaren als launcher en heb Tesla unread toen eens gekocht. Notificaties zie ik niet in de statusbar maar door Nova zie ik ze nu wel in het appicoontje.

Ik heb lang getwijfeld tussen de Samsung S lijn en de Pixel 3. Camera is voor mij best wel belangrijk en ik las dat de MI9 ook hele mooie foto's maakte en dat blijkt ook wel. Reviews later de knoop doorgehakt. Geen 3.5 jack is voor mij geen issue en de monospeaker ook niet.

Keurige telefoon, snel en een mooi scherm. Ik heb de instelling op 'verhoogd contrast' staan. Net even mooier dan standaard.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Rainesh
Goofyduck384 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:37:
[...]

Oké, dan ga ik dat eens proberen. Alleen snap ik het even niet. Ik zoek die Windows applicatie voor deze xiaomi ADB tools. Die vind ik al niet. Wel diverse andere bestanden die ik download, maar nergens een applicatie zelf.

Als ik deze volgorde volg GitHub staat er ook dat ik de applicatie moet starten. Waar haal ik die vandaan?
https://github.com/Saki-E...stbootTools-6.5.1-Win.zip

• henidde
Er staat weer een update klaar!

.

• coob
Ik kan ineens niet meer contactloos betalen met de Rabo-app. Meer mensen last van?

• Vis
henidde schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:54:
Er staat weer een update klaar!
Ergens een change log? Wat zijn de verbeteringen?

• henidde
Vis schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:10:
[...]

Ergens een change log? Wat zijn de verbeteringen?
Beveiligingsupdate en performance optimization. Meer stond er niet.

.

• Tadango
Ik zag even een melding van een update, maar nu niet meer gek genoeg?

• joda77
  • Laatst online: 29-10-2019
MIUI 10.2.28.0 gehad vandaag. Geen gekkigheid so far. Always on display functie is uitgebreid viel me op.

• darthaxx
  • Laatst online: 27-12-2019
Als iemand op zoek is naar een snelle wireless lader: https://www.coolblue.nl/p...ader-stand-15w-zwart.html

Deze laadt de mi9 op met 2 ampere andere laders zitten onder de 1 ampere.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vis
darthaxx schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:55:
Als iemand op zoek is naar een snelle wireless lader: https://www.coolblue.nl/p...ader-stand-15w-zwart.html

Deze laadt de mi9 op met 2 ampere andere laders zitten onder de 1 ampere.
Voor de helft van die prijs kun je de originele van Xiaomi al kopen :
https://s.click.aliexpress.com/e/c9kyWkZa

Én die is draadloos zelfs 20 watt, en met de meegeleverde adapter 27 watt. Binnen een uurtje van 0 naar 100 👍🏽

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coob
coob schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:37:
Ik kan ineens niet meer contactloos betalen met de Rabo-app. Meer mensen last van?
Niemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02:39

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Gisteren nog gedaan, geen probleem. App even wissen en opnieuw instellen zou ik proberen.

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: augustus 2010
joda77 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:17:
MIUI 10.2.28.0 gehad vandaag. Geen gekkigheid so far. Always on display functie is uitgebreid viel me op.
Wat is er uitgebreid? Viel me niks op verder.

• joda77
  • Laatst online: 29-10-2019
NeWSJuNK schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:06:
[...]

Wat is er uitgebreid? Viel me niks op verder.
Batterij percentage erbij en nieuwe afbeeldingen voor aod.

• holygame
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-01 08:22
Sinds een weekje nu geupgrade van de Mi A2 naar de Mi 9, mooie upgrade alleen Miui bevalt nog niet echt. Misschien is het wennen.

Maar ik krijg bij elk WiFi netwerk de melding: this wifi network has no access to the internet.
Als ik dan op de melding klik kan ik "Keep" kiezen en dan werkt de wifi?

3000Wp + SolarEdge Optimizers + Gilze Rijen

• mregeling
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-01 14:07
holygame schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:32:
Sinds een weekje nu geupgrade van de Mi A2 naar de Mi 9, mooie upgrade alleen Miui bevalt nog niet echt. Misschien is het wennen.

Maar ik krijg bij elk WiFi netwerk de melding: this wifi network has no access to the internet.
Als ik dan op de melding klik kan ik "Keep" kiezen en dan werkt de wifi?
misschien offtopic maar heb je toevallig KPN met een V10a modem ?
Zoja even restarten of terug naar fabrieksinstellingen, zat een fout in met het doorgeven van ipv6.
na reboot is dat weg.
Heb dat namelijk ook gehad

• holygame
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 25-01 08:22
mregeling schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:51:
[...]

misschien offtopic maar heb je toevallig KPN met een V10a modem ?
Zoja even restarten of terug naar fabrieksinstellingen, zat een fout in met het doorgeven van ipv6.
na reboot is dat weg.
Heb dat namelijk ook gehad
Thuis heb ik een Arcadyan VGV7519 van Telfort en op het werk een Cisco router van Ziggo.
Bij beide hetzelfde probleem.

Zojuist even getest, als ik zelf de WiFi aan en uit zet met de toggle gaat het goed maar zodra Tasker zijn werk doet pakt ie de WiFi weer niet..

holygame wijzigde deze reactie 25-07-2019 08:57 (13%)

3000Wp + SolarEdge Optimizers + Gilze Rijen

• avorei
  • Laatst online: 11-12-2019
Ik heb per ongelijk mijn taal instellingen van mij Mi9 gewijzigd naar Pools...

Zou iemand mij met een screenshot oid kunnen aangeven waar ik de taal instellingen weer naar Nederlands kan zetten. Ik kom er niet uit, ook niet met translate. De menu's van MIUI wijken af van wat je op internet vind.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe of waar dit te corrigeren naar Nederlands.

Alvast bedankt!

---------------------------------------------------
UPDATE Het is inmiddels gelukt!
---------------------------------------------------

avorei wijzigde deze reactie 26-07-2019 14:01 (14%)
Reden: Vraag beantwoord

• miggeltje
  • Laatst online: 24-01 06:52
avorei schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:45:
Ik heb per ongelijk mijn taal instellingen van mij Mi9 gewijzigd naar Pools...

Zou iemand mij met een screenshot oid kunnen aangeven waar ik de taal instellingen weer naar Nederlands kan zetten. Ik kom er niet uit, ook niet met translate. De menu's van MIUI wijken af van wat je op internet vind.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe of waar dit te corrigeren naar Nederlands.

Alvast bedankt!
Scroll bij instellingen eens helemaal naar beneden.
laatste categorie mt zaken is Appinstellingen.
De categorie daarboven is accounts (met bij mij een logo Mi-account).
Direct boven de accounts categorie heb je "... aanvullende instellingen"
2e optie is "talen en invoer"
1e optie is "talen"
Hier moet je Nederlands tussen hebben hoop ik voor je :)

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 17:37
henidde schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:57:
[...]
Kom van een S7 Edge af en zat enorm te twijfelen tussen de MI 9 en de MI 9T.
Wat heeft de doorslag gegeven? Ik ben namelijk nu ook enorm aan het twijfelen tussen die 2.

Mi 9T Pro - MIUI Global 11.0.1 - PFKMIXM

• henidde
Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:48:
[...]

Wat heeft de doorslag gegeven? Ik ben namelijk nu ook enorm aan het twijfelen tussen die 2.
De Edge randen hebben in de 3.5 jaar dat ik hem heb gehad totaal geen functie/nuttigheid met zich mee gebracht. Een groter screen ratio, wat meer snelheid en het feit dat het Xiaomi is. Mijn S7 Edge werd toch ietwat traag ondanks het feit dat ik een compleet nieuwe ROM erop had gezet. Tevens was ik Samsungs skin wel beu. Voelde gewoon wat trager aan.

Het AMOLED scherm van de Mi 9 ziet er tevens mooier uit dan de S7 Edge. Dit had ik eerlijk gezegd niet zozeer verwacht.

Wel moet gezegd worden dat high end toestellen van 2 à 3 jaar geleden nog lang niet afgeschreven zijn. Ze kunnen prima met de tijd mee. Ook de S7 (edge). Tevens had ik een barst in het scherm dus dat gaf ook de doorslag. Had ik geen barst in het scherm gehad, dan had ik hem nu wellicht nog in gebruik.

Kortom: ik vind de overstap naar de Mi 9 een vooruitgang. Heb Samsung nog niet 1x gemist ondanks het feit dat ik vele Galaxy toestellen heb gehad (Galaxy 1, 2, 3, 4, 5 en de S7 edge). Xiaomi doet het goed _/-\o_

De keus tussen de Mi 9 en de Mi 9t is "lastig". Wil je alles high end (vraag is of dat je dat merkt), dan de Mi 9. Wil je geen druppel, dan de Mi 9t. Het batterijverhaal laat ik even buiten beschouwing aangezien ik dit niet kan beoordelen omdat ik de Mi 9t niet in bezit heb.

Voor 3 tientjes meer t.o.v. de Mi 9t kon ik de Mi 9 kopen. Dat verschil is minimaal.

henidde wijzigde deze reactie 27-07-2019 11:52 (13%)

.

• jannesbeterams
Zojuist vierde update binnen zonder noemenswaardige verbeteringen voor mezelf. Blijft teleurstellend wat er qua updates komt.

• Tuintje

Tuintje

jannesbeterams schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:05:
Zojuist vierde update binnen zonder noemenswaardige verbeteringen voor mezelf. Blijft teleurstellend wat er qua updates komt.
Wat had je willen zien dan?

• jannesbeterams
Tuintje schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:09:
[...]

Zichtbare verbeteringen in functionaliteiten of wat dingen waar de community om schreeuwt zoals notificaties(zal wel niet meer komen, I know). Was nu drie jaar OP gewend en daar kreeg je voor mij gevoel veel meer en grotere updates. Ik was verwend denk ik...

Sinds de laatste update gaat mijn automatische helderheid overigens de soep in. Bij automatisch is mijn scherm veel te donken en daardoor onbruikbaar. Had de update beter niet kunnen doen.

• Tuintje

Tuintje

Je bedoelt dat de notificaties niet blijven staan in je statusbalk (of hoe dat ook heet)? Ja, dat is wel jammer inderdaad. Ik moet de telefoon unlocken om te zien wat het geweest is. Is daar niet een andere oplossing voor?

Helderheid bepaal ik zelf overigens.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tuintje schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:09:
[...]

Een werkende DND modus, muziek die niet zachter gaat als er een notificatie binnenkomt en de telefoon op stil staat, een vermindering van het aantal wakelocks

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 25-01 07:38
jannesbeterams schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:26:
[...]

...

Sinds de laatste update gaat mijn automatische helderheid overigens de soep in. Bij automatisch is mijn scherm veel te donken en daardoor onbruikbaar. Had de update beter niet kunnen doen.
Had ik ook last van, maar bij mij is het opgelost door het automatisch contrast af te zetten.

Na de laatste update heb ik ook weer vaker last van spontaan unlocken in de wagen en broekzak-bellen. Dit was met een eerder update opgelost, maar nu lijkt het probleem terug. Zijn er meer van jullie die hier last van hebben?

• darkfujita
  • Laatst online: 31-07-2019
Ik heb sinds afgelopen week (ongeveer) dat Google automatisch mijn foto's bewerkt. Ze worden heel donker. Zodra ik scroll door mijn fotos, wordt de foto weer normaal. Heel gek! Iemand anders hier ook last van?

• AJJAD
darkfujita schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:50:
Ik heb sinds afgelopen week (ongeveer) dat Google automatisch mijn foto's bewerkt. Ze worden heel donker. Zodra ik scroll door mijn fotos, wordt de foto weer normaal. Heel gek! Iemand anders hier ook last van?
Heb ik ook last van. Ik heb van de Google Foto app alle updates verwijderd en nu is het over. Kheb de app nog niet opnieuw geüpdatet. Zo doet ie het ook. Ik ga later wel weer de updates doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AJJAD
Tuintje schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:35:
Je bedoelt dat de notificaties niet blijven staan in je statusbalk (of hoe dat ook heet)? Ja, dat is wel jammer inderdaad. Ik moet de telefoon unlocken om te zien wat het geweest is. Is daar niet een andere oplossing voor?
Zie eerder in dit topic. De app Notchtest kan je helpen

https://play.google.com/s...d=zanini.andrea.notchtest

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 25-01 07:38
darkfujita schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:50:
Dat is dus die automatische contrast functie, die ik hierboven bedoelde. Voor de update had ik er geen last van.
Zet het maar eens uit - Instellingen - Weergave - Contrast & kleuren

• darkfujita
  • Laatst online: 31-07-2019
Het is alleen de foto zelf, niet zozeer de rest ee omheen en het gebeurt alleen bij foto's. Contrast staat nu nog altijd op standaard!

• Vitabissj
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-01 09:30
Heb ik ook last van sinds de update

• Vitabissj
Welke versie van Xiaomi.EU installeren jullie? Want de laatste stable release lijkt 10.2.16.0 te zijn, die laatst in maart is aangepast? Lijkt mij oud te zijn, niet?

• avorei
  • Laatst online: 11-12-2019
SonnyBBQ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:04:
[...]

Dat is dus die automatische contrast functie, die ik hierboven bedoelde. Voor de update had ik er geen last van.
Zet het maar eens uit - Instellingen - Weergave - Contrast & kleuren
Ik heb ook dat probleem met Google foto's. Je kan het inderdaad zelf oplossen door Contrast en Kleuren op standaard ipv automatisch te zetten maar ik vind dat niet wenselijk, wordt allemaal wat fletser. Kies je voor verhoogd contrast dan blijft het probleem bestaan.

Het probleem is alleen in Google Foto's en niet in de standaard Galerij app van Xiaomi.
Maar ik wil gewoon Google Foto's kunnen gebruiken.

Ik draai de standaard Global MIUI 10.2.28.0 (PFAEUXM)

Hopelijk wordt deze issue snel opgelost!

• Vitabissj
bij mij was het opgelost door de google photos updates te verwijderen
Dan maar zo tot er een update is.

• Thoit
Meer mensen die met de laatste update last ervan hebben dat Android auto niet meer werkt? Heb momenteel MIUI Global 10.2.13 geïnstalleerd. Zojuist de laatste 10 versies van Android auto van apkmirror geprobeerd. Eerst kreeg ik een error 16 met something when wrong. Een Google zoek zegt dat je dual apps moet verwijderen. Aangezien ik die niet heb kan het dat niet zijn. Nu heb ik als ik Android auto open dat hij zegt dat de Google Play services op dit moment niet werken. Heb de telefoon meermaals herstart maar krijg hem niet aan de gang. Nog iemand suggesties?

• Bandago 2804
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 26-12-2019
Vitabissj schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:34:
bij mij was het opgelost door de google photos updates te verwijderen
Dan maar zo tot er een update is.
Hoe verwijder je de update?? Heb namelijk het zelfde probleem :( uffff
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True