Ik heb een vaag probleem met Bixby Routines.
Ik heb een routine aangemaakt voor als ik de auto in ga en hij verbindt met mijn carkit dat er een aantal zaken aangaan. Nu is die op een of andere manier van mijn carkit naar de carkit van mijn broertjes auto gesprongen, omdat ik daar een tijdje geleden een verbinding mee heb gemaakt. Ik heb zijn carkit al uit mijn apparaten verwijderd maar telkens wanneer ik een nieuwe routine aanmaak en zeg ALS > Rijden, dan pakt hij meteen weer zijn carkit terwijl die nergens meer bij bluetooth apparaten bij staat.. Ik kan mijn carkit niet meer kiezen...
Ik heb een routine aangemaakt voor als ik de auto in ga en hij verbindt met mijn carkit dat er een aantal zaken aangaan. Nu is die op een of andere manier van mijn carkit naar de carkit van mijn broertjes auto gesprongen, omdat ik daar een tijdje geleden een verbinding mee heb gemaakt. Ik heb zijn carkit al uit mijn apparaten verwijderd maar telkens wanneer ik een nieuwe routine aanmaak en zeg ALS > Rijden, dan pakt hij meteen weer zijn carkit terwijl die nergens meer bij bluetooth apparaten bij staat.. Ik kan mijn carkit niet meer kiezen...
Lijkt me sterk dat een druk bovenaan jou vinger scant en ontgrendeld. Scanner zit onderaan dus dat is onmogelijk. Heb je een wearable die gekoppeld is aan smartlock voor het automatisch ontgrendelen ofzo? Of sowieso al Smart lock ingesteld zodat hij ontgrendeld? Want automatisch ontgrendelen ergens op het scherm kan niet tenzij je dat heb ingesteld. Anders terug gaan naar de winkel en hem er daar vanaf trekken? Misschien plaatsen ze wel een nieuwe.Madnessy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:48:
"Klein" vervelend dingetje gemerkt met de "uv" gelijmde screen protector die een mobieltjes winkel er bij mij op heeft gezet.
elke vorm van druk op het scherm wordt geaccepteerd als fingerprint , de telefoon unlockt zelfs in m'n broek zak
[ Voor 40% gewijzigd door Rohit op 19-08-2019 12:11 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB