Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-10 16:35
Ik heb een vaag probleem met Bixby Routines.

Ik heb een routine aangemaakt voor als ik de auto in ga en hij verbindt met mijn carkit dat er een aantal zaken aangaan. Nu is die op een of andere manier van mijn carkit naar de carkit van mijn broertjes auto gesprongen, omdat ik daar een tijdje geleden een verbinding mee heb gemaakt. Ik heb zijn carkit al uit mijn apparaten verwijderd maar telkens wanneer ik een nieuwe routine aanmaak en zeg ALS > Rijden, dan pakt hij meteen weer zijn carkit terwijl die nergens meer bij bluetooth apparaten bij staat.. Ik kan mijn carkit niet meer kiezen...
Madnessy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:48:
"Klein" vervelend dingetje gemerkt met de "uv" gelijmde screen protector die een mobieltjes winkel er bij mij op heeft gezet.
elke vorm van druk op het scherm wordt geaccepteerd als fingerprint , de telefoon unlockt zelfs in m'n broek zak
Lijkt me sterk dat een druk bovenaan jou vinger scant en ontgrendeld. Scanner zit onderaan dus dat is onmogelijk. Heb je een wearable die gekoppeld is aan smartlock voor het automatisch ontgrendelen ofzo? Of sowieso al Smart lock ingesteld zodat hij ontgrendeld? Want automatisch ontgrendelen ergens op het scherm kan niet tenzij je dat heb ingesteld. Anders terug gaan naar de winkel en hem er daar vanaf trekken? Misschien plaatsen ze wel een nieuwe.

Rohit wijzigde deze reactie 19-08-2019 12:11 (40%)

Note 10+ 256GB Aura SM-N975F

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:19
pa3fap schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:08:
Kwam er achter dat met video opnemen er geen pauze toets meer is ? , kan er ook niets over in de beschrijving
Als ik vanuit de camera app video opneem, dan krijg ik gewoon een pauzetoets naast de stopknop hoor?

• PSV-EHV
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22-10 16:38
Rohit schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:09:
Ik heb een vaag probleem met Bixby Routines.

Ik heb een routine aangemaakt voor als ik de auto in ga en hij verbindt met mijn carkit dat er een aantal zaken aangaan. Nu is die op een of andere manier van mijn carkit naar de carkit van mijn broertjes auto gesprongen, omdat ik daar een tijdje geleden een verbinding mee heb gemaakt. Ik heb zijn carkit al uit mijn apparaten verwijderd maar telkens wanneer ik een nieuwe routine aanmaak en zeg ALS > Rijden, dan pakt hij meteen weer zijn carkit terwijl die nergens meer bij bluetooth apparaten bij staat.. Ik kan mijn carkit niet meer kiezen...

[...]

Lijkt me sterk dat een druk bovenaan jou vinger scant en ontgrendeld. Scanner zit onderaan dus dat is onmogelijk. Heb je een wearable die gekoppeld is aan smartlock voor het automatisch ontgrendelen ofzo? Of sowieso al Smart lock ingesteld zodat hij ontgrendeld? Want automatisch ontgrendelen ergens op het scherm kan niet tenzij je dat heb ingesteld. Anders terug gaan naar de winkel en hem er daar vanaf trekken? Misschien plaatsen ze wel een nieuwe.
Vreemd probleem.
Heb je al geprobeerd de hele routine weg te gooien en opnieuw in te stellen?

Samsung Galaxy S10+ | Google Home Mini | PS4 | Surface GO | FIFA | FM

• Rohit
PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Vreemd probleem.
Heb je al geprobeerd de hele routine weg te gooien en opnieuw in te stellen?
Ja heb hem verwijderd en opnieuw proberen te maken maar nog steeds bij het kiezen van Rijden pakt hij automatisch de carkit van me broertje haha.

• PSV-EHV
Rohit schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

Ja heb hem verwijderd en opnieuw proberen te maken maar nog steeds bij het kiezen van Rijden pakt hij automatisch de carkit van me broertje haha.
Dan gaat het ook om alle acties die je ingesteld hebt via Bixby Routines?

Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat bepaalde apps ook vanuit de app zelf ingesteld kunnen worden om te openen, zo heb ik van de week mijn Bixby Routine voor woon-werk verkeer uit moeten zetten omdat Android Auto via de app zelf al direct opstart icm mijn bluetooth radio.

• Rohit
PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:20:
[...]

Dan gaat het ook om alle acties die je ingesteld hebt via Bixby Routines?

Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat bepaalde apps ook vanuit de app zelf ingesteld kunnen worden om te openen, zo heb ik van de week mijn Bixby Routine voor woon-werk verkeer uit moeten zetten omdat Android Auto via de app zelf al direct opstart icm mijn bluetooth radio.
Das de enige actie waarbij ik bij ALS "rijden" heb.

• PSV-EHV
Rohit schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

Das de enige actie waarbij ik bij ALS "rijden" heb.
Even voor de duidelijkheid: de enige actie in jouw Bixby Routines is dat Android Auto aan gaat? Want dan kan het prima het issue zijn wat ik net beschrijf: Android Auto heeft binnenin de app ook een routine gebouwd voor het verbinden met een apparaat. Dan loont het om in de instellingen van die app te kijken of jouw broers carkit er nog in staat of de app opnieuw te installeren.

• Rohit
PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:43:
[...]

Even voor de duidelijkheid: de enige actie in jouw Bixby Routines is dat Android Auto aan gaat? Want dan kan het prima het issue zijn wat ik net beschrijf: Android Auto heeft binnenin de app ook een routine gebouwd voor het verbinden met een apparaat. Dan loont het om in de instellingen van die app te kijken of jouw broers carkit er nog in staat of de app opnieuw te installeren.
Nee ik heb geen Android auto. Heb meerdere routines maar geen enkele die bij ALS "rijden" heeft.

• PSV-EHV
Rohit schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:14:
[...]

Nee ik heb geen Android auto. Heb meerdere routines maar geen enkele die bij ALS "rijden" heeft.
Ik denk dat ik beter begrijp wat je bedoeld nu. Als je een nieuwe routine maakt kies je nu dus bij ALS ''rijden''. Probeer eens bij ALS ''Bluetooth-apparaat'' te selecteren en dan jouw carkit. Dat zou moeten werken.

Verder kun je in Bixby Routines bovenaan het tabje ''Aanbevolen'' selecteren. Daarin staat ergens de standaard routine ''Rijden''. Als je die opent, dan moet je bij ALS kijken welke voorwaarde daar staat, de kans is groot dat de carkit van jouw broer daar nog als apparaat ingesteld staat.

• pa3fap
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-10 13:00
Bedankt , zie het nu ook .
De zon zal de oorzaak zijn geweest!
quote]Raymond schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:52:
[...]

Als ik vanuit de camera app video opneem, dan krijg ik gewoon een pauzetoets naast de stopknop hoor?
[/quote]

• Neco75
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 20-10 21:47
Help!!!
Mijn S10 plus is opeens uitgevallen terwijl ik muziek aan het luisteren was. Batterij was rond 60%, telefoon reageert nergens op. Oplaadkabel aangesloten, geen reactie. Harde reset dmv volume omlaag+powerknop, geen reactie. Ik weet niet meer wat ik moet, heeft iemand tips? Telefoon is pas een week oud, geseald overgenomen via marktplaats.

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:59
Neco75 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:57:
Help!!!
Mijn S10 plus is opeens uitgevallen terwijl ik muziek aan het luisteren was. Batterij was rond 60%, telefoon reageert nergens op. Oplaadkabel aangesloten, geen reactie. Harde reset dmv volume omlaag+powerknop, geen reactie. Ik weet niet meer wat ik moet, heeft iemand tips? Telefoon is pas een week oud, geseald overgenomen via marktplaats.
En 'volume up/bixby/power' om in het recovery menu te komen, werkt dat ook niet? Ik neem aan dat je wel garantie hebt?

• Neco75
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:16:
[...]

En 'volume up/bixby/power' om in het recovery menu te komen, werkt dat ook niet? Ik neem aan dat je wel garantie hebt?
Nope, werkt ook niet. Het toestel is door de oorspronkelijke koper gekocht op naam bij Tele2. Ik heb een aankoopbon en een mail van de aankoop. Kan ik hiermee garantie claimen? Ben bang dat ze moeilijk gaan doen omdat een andere naam op de bon staat.

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-10 18:17
Neco75 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:22:
[...]

Nope, werkt ook niet. Het toestel is door de oorspronkelijke koper gekocht op naam bij Tele2. Ik heb een aankoopbon en een mail van de aankoop. Kan ik hiermee garantie claimen? Ben bang dat ze moeilijk gaan doen omdat een andere naam op de bon staat.
Afspraak maken bij een Samsung Service Center -> 1u service

https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• Neco75
henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:31:
[...]

Afspraak maken bij een Samsung Service Center -> 1u service

https://www.samsung.com/nl/servicecenter/
Bedankt voor de link, super.
Ik hoop dat ze daar geen probleem maken omtrent de aankoopbon/naam op de bon.

Neco75 wijzigde deze reactie 20-08-2019 20:28 (4%)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Neco75 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

Bedankt voor de link, super.
Ik hoop dat ze daar geen probleem maken omtrent de aankoopbon/naam op de bon.
Nee, in mijn ervaring doen ze daar niet moeilijk over. Ik heb een s9 bij een service center laten repareren met een bon op naam van iemand anders.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Neco75
BillSpaarbank schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:31:
[...]

Nee, in mijn ervaring doen ze daar niet moeilijk over. Ik heb een s9 bij een service center laten repareren met een bon op naam van iemand anders.
I hope so😀

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:06
Garantie is toch overdraagbaar door middel van de orginele bon?
Je hebt namelijk garantie op het apparaat en dat is niet op naam toch? Alleen "extra" garantie zoals 10 jaar op je printer wat met certificaat op naam wordt gezet mag volgens mij maar wettelijke garantie is "overdraagbaar".

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22-10 23:27
Het valt mij nu eigenlijk pas op hoeveel die speakers het glas laten resoneren/trillen bij wat meer volume. 8)7

Anyway, ik mis nog steeds heel erg de notificatie-LED. Dus gister die EdgeLighting+ apk geïnstalleerd, maar het werkt niet. Alles geprobeerd zoals "altijd" aan en als scherm uit is of alleen aan. Meldingen gecheckt, de AOD-instellingen en weet ik het allemaal. Het werkt niet. Ik snap er niks meer van. Iemand tips?

• stef07
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 02-10 20:47
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:12:
Het valt mij nu eigenlijk pas op hoeveel die speakers het glas laten resoneren/trillen bij wat meer volume. 8)7

Anyway, ik mis nog steeds heel erg de notificatie-LED. Dus gister die EdgeLighting+ apk geïnstalleerd, maar het werkt niet. Alles geprobeerd zoals "altijd" aan en als scherm uit is of alleen aan. Meldingen gecheckt, de AOD-instellingen en weet ik het allemaal. Het werkt niet. Ik snap er niks meer van. Iemand tips?
Ik heb zelf de app AOE geïnstalleerd, via de playstore.
Deze werkt echt super! Je krijgt een mooie verlichte ring om je punch hole van je front camera. En iedere app kun je een eigen kleur geven! Tijd in stellen hoelang hij moet blijven lopen, alles is in te stellen.

stef07 wijzigde deze reactie 21-08-2019 14:04 (8%)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Madnessy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:55:
[...]

uhm geen druk op het scherm , maar elke vorm van druk op de vingerafdruk scanner werd geaccepteerd als valide vingerafdruk. aka over je arm wrijven unlockte het toestel al. Helaas was de winkel gesloten waar ik hem heb laten plaatsen (lokale mobiele toko). Ben maar naar de mm gegaan om daar eentje op maat te laten maken.
Zijn er mensen die wel positieve ervaringen hebben met glazen protectors ? (de panzerglass heb ik wel geteld 3 dagen erop gehad en daarna heb ik die ook weer weg gedaan ivm de vingerafdrukscanner die bagger werkte)
Klinkt eerder dat je ook de face-unlock gebruikt ipv alleen fingerprint ;) Een screenprotector zorgt er echt niet voor dat ieder contact wordt geaccepteerd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• W84
stef07 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

Deze werkt echt super! Je krijgt een mooie verlichte ring om je punch hole van je front camera. En iedere app kun je een eigen kleur geven! Tijd in stellen hoelang hij moet blijven lopen, alles is in te stellen.
Ja, die heb ik er nu op staan. Tnx voor de tip! Ook meteen maar ad-free gekocht voor die €1,09. Maar jeetje wat een wirwar aan instellingen en machtigingen. Moet je echt alles toegang geven?

• mercje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08:15
stef07 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:01:
[...]
<knip>
Ik heb AOE er weer afgedonderd toen ik merkte dat die 3x zoveel batterij verbruikte als mijn andere veelverbruikers (Chrome, Whatsapp en Facebook). Kan zijn dat het aan de instellingen lag, maar nu ik deze app niet meer gebruik, haal ik weer met gemak een hele dag met de batterij.

• W84
Haha, ook net verwijderd. Het werkt ook niet lekker, hele toestel werd instabiel. En Holey Light werkt ook niet. Gaat lekker. Maar ik krijg sowieso geen edge light werkend. Op de S8 ook al niet. Wat doe ik fout?

• pappaleone
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-09 10:17
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:42:
Haha, ook net verwijderd. Het werkt ook niet lekker, hele toestel werd instabiel. En Holey Light werkt ook niet. Gaat lekker. Maar ik krijg sowieso geen edge light werkend. Op de S8 ook al niet. Wat doe ik fout?
Ik heb AODNotify Pro werkt perfect en makkelijk in te stellen.

• W84
Ok, Holey Light opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu wel. :) Gratis en zonder rare machtigingen zoals bij de rest van de apps. De installatie is wat omslachtig, maar het is het waard.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:15
Ik zit er eigenlijk op te wachten dat dit van samsung zelf komt. :) Zoveel moeite is het toch niet om erop te zetten?

• kraans
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-10 14:39
Ik heb een beetje vreemd probleem. Als ik mijn Whatsapp-notificaties op 'stil' en 'niet trillen' zet (zowel in app als in OS), blijft mijn s10e tóch trillen bij inkomende berichten. Meer mensen die dit probleem hebben (gehad)? Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

• Rohit
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:26:
Ok, Holey Light opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu wel. :) Gratis en zonder rare machtigingen zoals bij de rest van de apps. De installatie is wat omslachtig, maar het is het waard.
Omslachtig? Volgens mij gewoon een wizard doorlopen en klaar. Daarna kan je het e.a. instellen.

• MichaelReitsma
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:52
Ik heb sinds kort dat mijn toestel wel zegt dat hij snel wordt opgeladen maar dat hij gewoon met 9v/0,2a wordt opgeladen. Dit terwijl de s10+ 9v 2a aan kan dus iets van 15 tot 18 watt. Alles gedaan, reboot, cache legen, andere kabel andere lader. Ook het vinkje snel laden aangezet en weer uit en weer aan.
Dan zie je wel verschil maar dat is nog erger.
Ook als het toestel uit staat en dan laden dan vindt er ook geen snel laden plaats.

• Raymond
  • Laatst online: 13:19
@MichaelReitsma hoe heb je bepaald dat'ie met 0,2A wordt opgeladen?

• DateTime.Now
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-10 23:26
W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:42:
Ik had een fuckup gemaakt met mijn routines die edge lighting en AOD uit zetten. op momenten dat ik dacht dat ze aan stonden.
Bij holeylight is het iets verwarrend. AOD moet aan staan maar je kan ervoor kiezen dat holeylight AOD ook verbergt.

• W84
Haha, ja klopt. Maar het staat nu goed. Het kost alleen wel wat extra batterij merk ik en niet alle apps geven meldingen helaas.

Ik heb 'm trouwens nu op "blink" staan als het scherm uit is, want dat valt beter op en komt in de buurt van een LED. Maar dan is die ring niet helemaal rond. Kan iemand misschien checken of dat aan die app ligt of dat ik kapotte pixels heb. :o

Oh, dat heeft met de scale settings te maken volgens mij...

W84 wijzigde deze reactie 22-08-2019 11:33 (56%)

• MichaelReitsma
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:52
Raymond schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:32:
@MichaelReitsma hoe heb je bepaald dat'ie met 0,2A wordt opgeladen?
Gewoon een usbc stroom meter. Amazon staat er vol mee.

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:39
MichaelReitsma schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:22:
Ik heb sinds kort dat mijn toestel wel zegt dat hij snel wordt opgeladen maar dat hij gewoon met 9v/0,2a wordt opgeladen. Dit terwijl de s10+ 9v 2a aan kan dus iets van 15 tot 18 watt. Alles gedaan, reboot, cache legen, andere kabel andere lader. Ook het vinkje snel laden aangezet en weer uit en weer aan.
Dan zie je wel verschil maar dat is nog erger.
Ook als het toestel uit staat en dan laden dan vindt er ook geen snel laden plaats.
Al een ander power blokje geprobeerd en andere kabel? Als dit het niet is... Dan is je moederbord defect...

Normaal zou zijn 9v en ongeveer 1.6a

• W84
Soms zie ik een icoontje met een driehoekje met 2 pijltjes erin lijkt het. Iemand een idee wat dit is?

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 21-10 16:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik ben sinds 2 dagen de s10e en ik moet zeggen dat de batterij erg snel leeg gaat. Ik heb smart switch gebruikt om mijn apps van mijn oude Nexus over te zetten.

Het lijkt erop dat de slechte batterij ook is overgenomen... Als ik kijk naar mijn batterijstatus lijkt ie niet vanaf de 100% te starten? Doe ik iets verkeerd, of is mijn batterij capaciteit gewoon erg laag.....

https://imgur.com/5wG0KPj

Ik heb al de telefoon opgestart in recovery en clear data cache gedaan, maar dit lijkt weinig te helpen. ook tig dingen via youtube uitgezet en het toestel sinds laatste charge tot 100% op night mode gezet. Dit zou betekenen dat ik 2 keer per dag moet opladen, dit was met mijn oude Iphone 8 plus niet (paar dagen tijdelijk op Nexus 6P gedraait, na verkoop van mijn Iphone).

FrankGuthrie wijzigde deze reactie 23-08-2019 01:36 (64%)

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:25
FrankGuthrie schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 01:26:
Ik ben sinds 2 dagen de s10e en ik moet zeggen dat de batterij erg snel leeg gaat. Ik heb smart switch gebruikt om mijn apps van mijn oude Nexus over te zetten.

Het lijkt erop dat de slechte batterij ook is overgenomen... Als ik kijk naar mijn batterijstatus lijkt ie niet vanaf de 100% te starten? Doe ik iets verkeerd, of is mijn batterij capaciteit gewoon erg laag.....

https://imgur.com/5wG0KPj

Ik heb al de telefoon opgestart in recovery en clear data cache gedaan, maar dit lijkt weinig te helpen. ook tig dingen via youtube uitgezet en het toestel sinds laatste charge tot 100% op night mode gezet. Dit zou betekenen dat ik 2 keer per dag moet opladen, dit was met mijn oude Iphone 8 plus niet (paar dagen tijdelijk op Nexus 6P gedraait, na verkoop van mijn Iphone).
Die grafiek reset waarschijnlijk als je 'm tussendoor oplaadt. Dus als jij 'm rond de 40% op bent gaan laden en bij 50% van de lader haalt, dan begint de grafiek op 50%.

The devil is in the details.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 21-10 16:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hahn schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 01:41:
[...]

Die grafiek reset waarschijnlijk als je 'm tussendoor oplaadt. Dus als jij 'm rond de 40% op bent gaan laden en bij 50% van de lader haalt, dan begint de grafiek op 50%.
Ik heb vanmiddag de telefoon opgeladen tot 100%, daarom vind ik deze grafiek ook raar..... Telefoon is nu al leeg/ Als ik browse in nightmode gaat er per minuut toch 1% vanaf, en dan heb ik mijn screen brightness op 20 -25% staan

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• W84
Batterij is hier ook snel leeg, 15% verbruik van Android systeem.

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:31
W84 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:57:
Soms zie ik een icoontje met een driehoekje met 2 pijltjes erin lijkt het. Iemand een idee wat dit is?
Is het een 'open' driehoek met 2 pijltjes in tegengestelde richting? Zo ja, dan staat waarschijnlijk de optie Gegevensbesparing aan (onder Instellingen - Verbindingen - Gegevensgebruik - Gegevensbesparing).

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 07:48

rajackar

Blood minister

pappaleone schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:58:
[...]

Ja, die gebruik ik ook naar volle tevredenheid. Werkt veel beter dan holey light en andere dingen die ik geprobeerd heb. En de instellingen zijn duidelijker.
Ik was al bijna vergeten dat het geen stock functionaliteit is ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 01:39

duderuud

Sliden is koel

Er lijkt een update aan te komen naar Android 10 (met One UI 2.0): https://www.xda-developer...0-update-one-ui-2-0-leak/

Motor-Forum.nl

• henklbr
Uiteraard komt die er aan, maar voorlopig nog niet...

Dit is een "early build"...

Nog effetjes geduld hebben...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 01:39

duderuud

Sliden is koel

Dat snap ik. Maar het is wel een teken dat het niet heel erg lang gaat duren. Sowieso dus een goede zaak.

Motor-Forum.nl

• hsb85
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:28
Moet eerst de 1 augustus update nog krijgen op mijn s10e

• dotslasher
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:22
is er ergens een mogelijkheid om trillen per app uit te zetten?
Ik hoef namelijk geen 400 trilmeldingen als twitter weer eens ontploft.
Enige oplossing die ik momenteel heb gevonden is meldingen van Twitter app uit te zetten maar dat is niet wenselijk of trillen systemwide uitzetten.

*EDIT*

Gevonden onder melding, Twitter en dan moet je per meldingstype verder klikken en telkens daar Trillen uitzetten.

Beetje verstopt :)

dotslasher wijzigde deze reactie 24-08-2019 16:12 (20%)

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:27
Je kunt bij vrijwel iedere app in de melding instellingen het soort geluid en trillen instellen.

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 11:47
pappaleone schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:58:
[...]

Ook maar geprobeerd en direct voor de kleuren per notificatie Pro aangeschaft. Thanks. Werkt prima.

• W84
Opzich best een leuk ding hoor die S10, maar de batterij is echt om te huilen... Met de S8 deed ik dubbel zo lang qua SOT. -O-

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
W84 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:29:
Opzich best een leuk ding hoor die S10, maar de batterij is echt om te huilen... Met de S8 deed ik dubbel zo lang qua SOT. -O-
S10e hetzelfde, heb hem inmiddels weg gedaan. Helaas geen Snapdragon hier.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-10 21:42
W84 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:29:
Heb goede ervaringen met de batterij op de S10. Haal met gemak een SOT van 8 a 9 uur.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-10 21:42
Swizzler24 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:34:
[...]

Heb goede ervaringen met de batterij op de S10. Haal met gemak een SOT van 8 uur. Heb de S8 ook gehad en het klopt dat de batterij beter was. Ben tevens van mening dat de S8 de beste camera had. Vele malen beter dan de S9 en S10.

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Nog een tip: gebruik niet de standaard mail app van Samsung. Sync blijft hangen waar door 'ie ontzettend veel batterij vreet.

You save everyone, but who saves you?

• Silvin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:56
Ik kan ook nog een duit in het zakje doen qua accuduur. Met mijn S10e haal ik zo'n 4-5 uur SOT met normale settings, op een normale werkdag en met redelijk veel notificaties. Aan het eind van de dag tegen slapen gaan heb ik dan meestal 20-25 procent over. Ik gebruik AODnotify dus heb gemiddeld zo'n 3 uur per dag het AOD aan.

Als ik de gemiddelde spaarstand aan zet, alleen ingesteld op 70 procent processorsnelheid en -10 procent schermhelderheid, gaat de SOT naar 5-6 uur óf eindig ik de dag met 30-35 procent accu. In de praktijk heb ik deze settings vrijwel altijd aan staan.

In verband met mijn werk heb ik veel ervaring met telefoons en ik zou zeggen dat dit 'ok' is. Veel grotere toestellen gaan langer mee maar ik haal op m'n andere 'vaste' telefoon, de OnePlus 6, dezelfde cijfers.

Wel zou ik iedereen aanraden om de telefoon een week of 2 de tijd te geven. Uit ervaring blijkt dat je tegen die tijd pas een realistische ervaring hebt. In het begin was mijn accurduur op de S10e ook om te janken maar naar gelang de software de tijd krijgt werd het steeds beter.

Edit: Om jullie meer inzage te geven in mijn gebruik, en het dus makkelijker wordt om dit te vertalen naar je eigen situatie, nog wat aanvullende info:

- 4 emailaccounts (via de Gmail app)
- Dualsim in gebruik
- 7 aanvullende apps die mij meermaals per dag notificaties geven (social media, nieuws)

Mijn SOT bestaat voornamelijk uit lezen van social media, nieuws, messaging en streaming van video via met name YouTube. Daarnaast luister ik gemiddeld 1 - 1,5 uur per dag naar muziek/podcasts over bluetooth.

Silvin wijzigde deze reactie 25-08-2019 15:43 (19%)

Battle.net: Silvin#1391

• davy_online
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-10 22:32
Ben nu 4 maanden in het bezit van een S10e. De SOT ging in mijn geval van kwaad naar erger, geen 3uur SOT niet meer. Alhoewel ik weinig apps heb en zoveel mogelijk heb uitgeschakeld. Paar dagen geleden een hard reset uitgevoerd en nu haal ik 4-5 uur wat een verbetering is. Toch ben ik redelijk tevreden, vooral het formaat en de snelheid van het toestel. Hopelijk moet ik niet elke paar maanden een reset doen.

• giovanni2903
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 00:45
iets waar ik een tijd terug achter kwam (was inactief op tweakers) is hoe je apps kunt vastzetten, kwam er toevallig achter :P

YouTube: Apps vastzetten s10

PS3/4: Gi0vanni2903 - Samsung Galaxy S10 - PC: http://oi64.tinypic.com/35col6o.jpg

• Linnie52
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 22-10 08:36
Ik heb ook wat nieuws sinds gisteravond. Vocht gedetecteerd in me usb poort,opladen is nu onmogelijk. Lekker dan,iemand een tip? Zit dus geen vocht in😫

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Misschien wel zweet geweest met deze warmte. In ieder geval, toen ik in een regenbui liep met telefoon kreeg ik ook deze melding. Na een paar uurtjes was de melding verdwenen. Hopelijk bij jou ook het geval.
Linnie52 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:42:
Ik heb ook wat nieuws sinds gisteravond. Vocht gedetecteerd in me usb poort,opladen is nu onmogelijk. Lekker dan,iemand een tip? Zit dus geen vocht in😫

• DiMacho
Ja wel anders meld hij dat niet. Kan ook. Stof zijn met een klein beetje zweet... Maak hem eens schoon. Vaak helpt dat al. Tip, draadlooslaadstation. Heb je er nooit last van. Blijft de melding er inhangen, dan zit er wellicht corrosie op de messing pinnetjes. Dan zou je een ritje service punt moeten doen. Zorg voor een backup. Je oplaadpoort zit vast aan je mainboard. Alles intern wordt vervangen.

• Neco75
stijn1309 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:14:
[...]

Garantie is toch overdraagbaar door middel van de orginele bon?
Je hebt namelijk garantie op het apparaat en dat is niet op naam toch? Alleen "extra" garantie zoals 10 jaar op je printer wat met certificaat op naam wordt gezet mag volgens mij maar wettelijke garantie is "overdraagbaar".
De S10 Plus is inmiddels gerepareerd, de moederbord had het begeven :(

Mijn complimenten aan Samsung store in Utrecht, binnen 1 uur afgehandeld. Hoefde niet eens een bon te laten zien, toestel was net uit vandaar.

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:06
Neco75 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Mijn complimenten aan Samsung store in Utrecht, binnen 1 uur afgehandeld. Hoefde niet eens een bon te laten zien, toestel was net uit vandaar.
Wel top dat ze daar niet moeilijk deden, zoals het eigenlijk hoort bij een nieuw product.
Het is niet fijn, maar beter dat het moederbord het nu begeeft dan over 2 jaar :P

• Neco75
stijn1309 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Wel top dat ze daar niet moeilijk deden, zoals het eigenlijk hoort bij een nieuw product.
Het is niet fijn, maar beter dat het moederbord het nu begeeft dan over 2 jaar :P
Yep, ik had domme pech volgens de medewerker :)

• ikbenj
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-10 21:27
Uitzetten en opladen

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06:54
Neco75 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Heb je nu ook een nieuw garantiebewijs gekregen?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Linnie52
Dat gaat dus ook mooi niet,blijft ie geluid maken en aangeven dat er vocht in zit. Inmiddels is de melding weg,maar heel vreemd,lag héle avond gewoon naast me op de bank,dus niet nat geworden oid

• Linnie52
ipje schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:51:
Misschien wel zweet geweest met deze warmte. In ieder geval, toen ik in een regenbui liep met telefoon kreeg ik ook deze melding. Na een paar uurtjes was de melding verdwenen. Hopelijk bij jou ook het geval.
[...]
Blijf het vaag vinden,gelukkig weg. Maar was dit toestel niet waterdicht? Ben je lekker mee als ie bijna leeg is🤔

• Silvin
Linnie52 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:59:
[...]

Blijf het vaag vinden,gelukkig weg. Maar was dit toestel niet waterdicht? Ben je lekker mee als ie bijna leeg is🤔
Het toestel is wel waterdicht en er zit netjes een sealing achter de oplaadpoort. Maar opladen op een natte connector kan voor allerlei problemen zorgen zoals je kan voorstellen als je water mengt met elektriciteit. Dus om te voorkomen dat je toestel of lader defect gaan zit er een vochtsensortje bij de laadconnector. Soms zit er om onbekende reden toch vocht in, soms is het simpelweg een foute reading. Hoe dan ook, het is goed dat het er zit. Al kan het heel irritant zijn.

• 330d
  • Laatst online: 26-09 21:39
Linnie52 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:55:
[...]

Dat gaat dus ook mooi niet,blijft ie geluid maken en aangeven dat er vocht in zit. Inmiddels is de melding weg,maar heel vreemd,lag héle avond gewoon naast me op de bank,dus niet nat geworden oid
Heb je een andere kabel geprobeerd? Bij mij was het voorgekomen toen ik de toestel net had. Ik heb een 3 in 1 kabel, toestel begon toch te janken schrok me kapot in het begin. Ik probeerde de usb-c connector op een ander device en deze laadde wel op. Een andere kabel gaf uberhaubt geen probleem. Maar later begaf deze kabel het, kon niets meer opladen met de usb-c connector.

• mercje
  • Laatst online: 08:15
stijn1309 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Zeker fijn dat ze niet moeilijk deden en dat de garantieperiode nog niet verlopen was. Mijn S8 overleed twee weken geleden aan vermoedelijk een kapot moederbord, anderhalve maand na afloop van de garantieperiode. Het enige goede dat daaruit voortkwam, was dat ik nu een S10 heb.

• W84
Nou, vooruit... ik zit nu op 6u SOT met 17% over. En totaal staat de S10 21u aan na het opladen. Het wordt al wat beter gelukkig.

• ikbenj
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-10 21:27
Linnie52 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:55:
[...]

Heb het ook gehad .... Was die dag wel bloed heet weer mischien komt het daar door

• Neco75
Megapaul schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Heb je nu ook een nieuw garantiebewijs gekregen?
Nope, alleen bewijs wat er is gerepareerd.

• W84
Ik krijg echt constant melding of ik m'n Samsung account wil gebruiken. Ik heb dit alleen gebruikt voor het remappen van de Bixby-knop en verder gebruik ik het niet echt. Is dit zonder root uit te zetten? Ik de meldingen uitgezet, maar komt nog steeds.

En na een reboot krijg ik steeds OM Customize van VF te zien. Op m'n S8 had ik dit niet, ik hoef die meuk niet. Helpt een nieuwe SIM-kaart wellicht? Ik heb nog eentje waar NFC ingebouwd zit.

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06:54
Neco75 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:18:

[...]

Nope, alleen bewijs wat er is gerepareerd.
Dit namelijk ivm eventueel nieuw imei nr.
Anders komt dat niet meer overeen op je orginele aankoopbon

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• henklbr
Megapaul schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:19:
[...]

Dit namelijk ivm eventueel nieuw imei nr.
Anders komt dat niet meer overeen op je orginele aankoopbon
Je IMEI blijft altijd hetzelfde na een reparatie (en eventueel vervangen moederbord)...

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11:27
henklbr schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 06:47:
[...]

Je IMEI blijft altijd hetzelfde na een reparatie (en eventueel vervangen moederbord)...
Even uit nieuwsgierigheid, waar is het IMEI aan gekoppeld? Is dat de gehele telefoon of iets van een module? :9

• Rohit
W84 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:23:
Ik krijg echt constant melding of ik m'n Samsung account wil gebruiken. Ik heb dit alleen gebruikt voor het remappen van de Bixby-knop en verder gebruik ik het niet echt. Is dit zonder root uit te zetten? Ik de meldingen uitgezet, maar komt nog steeds.

En na een reboot krijg ik steeds OM Customize van VF te zien. Op m'n S8 had ik dit niet, ik hoef die meuk niet. Helpt een nieuwe SIM-kaart wellicht? Ik heb nog eentje waar NFC ingebouwd zit.
Gebruik je de backup functies niet dan?

• W84
Rohit schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:42:
[...]

Gebruik je de backup functies niet dan?
Nope, nooit gedaan. Al jaren niet. Ik maak zelf back-ups. Data bij derden is nooit m'n ding geweest. :p

• hsb85
Hebben andere s10e gebruikers de 1 aug update al binnen?

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13:28
hsb85 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:50:
Ik heb nog geen augustus update voor de 10e.

• DiMacho
DutchLegendX schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid, waar is het IMEI aan gekoppeld? Is dat de gehele telefoon of iets van een module? :9
IMEI staat op mainboard. In de s10 zijn er weinig andere componenten

• W84
De SAR-waarde is trouwens wel erg hoog voor de S10 die wij hier hebben met Exynos. Samsung was altijd netjes laag. -O-

• DiMacho
W84 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:59:
De SAR-waarde is trouwens wel erg hoog voor de S10 die wij hier hebben met Exynos. Samsung was altijd netjes laag. -O-
S10+
Hoofd-SAR : 0.516 W/Kg
SAR lichaam : 1.582 W/Kg
S9+
Hoofd-SAR : 0.294 W/Kg
SAR lichaam : 1.350 W/Kg
Quote Samsung:
Tijdens gebruik zijn de werkelijke SAR-waarden voor dit apparaat gewoonlijk een flink eind onder de bovenvermelde waarden. Dit komt doordat, omwille van systeemefficiëntie en het minimaliseren van storingen in het netwerk, het vermogen van uw mobiele apparaat automatisch wordt verlaagd wanneer het volledig vermogen niet nodig is voor de oproep. Hoe lager de vermogensuitvoer van het apparaat, hoe lager de SAR-waarde.

Wat is het probleem dan?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:45
Uhm.... SAR waarde....

Wat is dat...?

• robbvdb
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-10 21:26
Hiep Hiep Hoera :+ ...... Ga ik misschien eindelijk binnenkort eens mij S10 512GB in gebruik nemen _/-\o_ .

Die ligt al vanaf uitkomen op de plank, nieuw in de doos mooi te wezen. Niet in gebruik omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van gesprekken op kunnen nemen en omdat Samsung dat met Google samen voor Nederland hebben geblokkeerd.

Dat hebben we nu dus opgelost.

Gisteren de zaak opnieuw geïnstalleerd, met opnemen, volle kwaliteit, 2 kanten, om het even of het BT, speaker, of gewoon is.

We gaan het meemaken, hoe fijn het toestel is ( of niet natuurlijk ). De vinger-print-scanner is alvast niet te gebruiken met de originele folie erop. Wel voor een vinger van mijn linker hand, maar niet voor mijn duim rechts.

Die folie er maar eens af vanavond en de laatste zaken installeren. Ik ben benieuwd. Heel benieuwd of ze me werkelijk kan bekoren na de S9 :P

Als dat niet zo mocht zijn dan verkopen we ze maar voor een schijntje, want gebruikt leveren ze ook de werend niet meer op. ;(

• hsb85
@robbvdb hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Gefeliciteerd overigens :)

hsb85 wijzigde deze reactie 28-08-2019 21:37 (24%)

• robbvdb
hsb85 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:34:
@robbvdb hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Gefeliciteerd overigens :)

Eigenlijk heel eenvoudig, door op de 3 dots in de phone-app ( dialer ) te klikken, en daar op instellingen te klikken. Daar in 'oproepen opnemen' kan je dan de verschillende keuzes maken.

O ja, :+ , die keuze heb je alleen in de Thaise ROM. Om die te kunnen laden moet je een circus doorlopen waarbij je geen detail mist, want dan kan je weer opnieuw van voor af aan, inclusief een nieuwe Thaise Sim bestellen als je niet oppast.

Kort omschreven:

Op je phone een multi-CSC-ROM hebben, ook geschikt voor Thailand.

Phone volledige fabriek-reset doen, waarbij je tijdens dat je phone alles aan het wissen is, je de Thaise Sim erin doet.

Als je het correct deed start je S10(+) op in het Thais, taal kan je vervolgens gewoon in het Nederlands zetten.

Nadat je de phone volledig opnieuw ingericht hebt ( evt. via backup ) doe je er je NL-sim weer in. De SIM schijn je maar 1 keer hiervoor te kunnen gebruiken volgens de experts ( prepaid bestelde SIM uit Thailand ).

Status nu: THL/THL/PHN/PHN

:)

• davy_online
Hier s10e nog steeds geen augustus update,

• hsb85
@robbvdb ah thanks, dacht even dat het iets simpeler was, maar wel handig dat je het voor elkaar hebt gekregen.

• robbvdb
hsb85 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:38:
@robbvdb ah thanks, dacht even dat het iets simpeler was, maar wel handig dat je het voor elkaar hebt gekregen.
Uiteindelijk best goed te doen hoor, als je de stappen precies opvolgt.

En natuurlijk geduld hebt bij het bestellen van de Thaise SIM-kaart. Uiteindelijk heb je dan wat :P

• Silvin
hsb85 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:50:
Nee, vreemd genoeg heb ik 'm ook nog steeds niet. Ook via SmartSwitch op de pc is de update niet beschikbaar. Draai op de PHN firmware. Zie ook verschillende plekken dat men de update op de S10 en plus al weken binnen heeft.

• hsb85
Silvin schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Nee, vreemd genoeg heb ik 'm ook nog steeds niet. Ook via SmartSwitch op de pc is de update niet beschikbaar. Draai op de PHN firmware. Zie ook verschillende plekken dat men de update op de S10 en plus al weken binnen heeft.
ja draai hem ook op de PHN firmware en heb hem niet geroot oid, alleen developer options aangezet om de animaties 0,5x te zetten. Langzamer vind ik misselijkmakend, en helemaal uitzettend is veel te schokkerig.

• Ricktachtig
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
Silvin schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Zelfs mijn Galaxy S8 heeft de update al een tijdje

• henklbr
robbvdb schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:56:
[...]

[Afbeelding]

Eigenlijk heel eenvoudig, door op de 3 dots in de phone-app ( dialer ) te klikken, en daar op instellingen te klikken. Daar in 'oproepen opnemen' kan je dan de verschillende keuzes maken.

O ja, :+ , die keuze heb je alleen in de Thaise ROM. Om die te kunnen laden moet je een circus doorlopen waarbij je geen detail mist, want dan kan je weer opnieuw van voor af aan, inclusief een nieuwe Thaise Sim bestellen als je niet oppast.

Kort omschreven:

Op je phone een multi-CSC-ROM hebben, ook geschikt voor Thailand.

Phone volledige fabriek-reset doen, waarbij je tijdens dat je phone alles aan het wissen is, je de Thaise Sim erin doet.

Als je het correct deed start je S10(+) op in het Thais, taal kan je vervolgens gewoon in het Nederlands zetten.

Nadat je de phone volledig opnieuw ingericht hebt ( evt. via backup ) doe je er je NL-sim weer in. De SIM schijn je maar 1 keer hiervoor te kunnen gebruiken volgens de experts ( prepaid bestelde SIM uit Thailand ).

Status nu: THL/THL/PHN/PHN

:)
Ik heb je screenshot, en de link van dit bericht, doorgezet naar Samsung NL met de vraag of deze functie ook in Nederland geactiveerd kan worden (Nederland heeft geen restricties vwb gesprekken opnemen).

Het is alleen een "value" van "0" naar "1" omzetten in het CSC-bestand...

Ben benieuwd wat er uit komt...

• robbvdb
henklbr schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:18:
[...]

Ik heb je screenshot, en de link van dit bericht, doorgezet naar Samsung NL met de vraag of deze functie ook in Nederland geactiveerd kan worden (Nederland heeft geen restricties vwb gesprekken opnemen).

Het is alleen een "value" van "0" naar "1" omzetten in het CSC-bestand...

Ben benieuwd wat er uit komt...
:) Top Henk! Ben ook zeer benieuwd!

Het zit inderdaad allemaal volledig in de ROM's; niets geen raket-technologie aan.

Ben ook stiekem best benieuwd wat achter de schermen de reden is geweest om het ooit voor Nederland niet te implementeren. Want dat is al veel langer zo, zolang als ik de Notes en S-series in huis heb van Samsung.

Het beleid van Google is me bekend, overigens ook zonder dat ik het logisch vind.

We gaan zien wat ermee gebeurt!

Heb jij trouwens als echte Samsung-man al de nieuwste Note aangeschaft of plannen daartoe?

• Bart Bevers
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-10 16:02
Vanmorgen de S10e 'augustus update' binnengekregen.
Origineel Belgisch Telenet toestel.

Groeten!

• henklbr
robbvdb schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:11:
[...]

:) Top Henk! Ben ook zeer benieuwd!

Het zit inderdaad allemaal volledig in de ROM's; niets geen raket-technologie aan.

Ben ook stiekem best benieuwd wat achter de schermen de reden is geweest om het ooit voor Nederland niet te implementeren. Want dat is al veel langer zo, zolang als ik de Notes en S-series in huis heb van Samsung.

Het beleid van Google is me bekend, overigens ook zonder dat ik het logisch vind.

We gaan zien wat ermee gebeurt!

Heb jij trouwens als echte Samsung-man al de nieuwste Note aangeschaft of plannen daartoe?
Zou je me een paar meer screenshots kunnen sturen, hoe je in dat menu komt (vraagt Samsung NL om).

Open Telefoon-app, dan hoe je in "Call Recording" komt (alle stappen)...

Thanks...

• davy_online
Samsung s10e augustus update binnen gekregen. België.

• robbvdb
henklbr schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:27:
[...]

Zou je me een paar meer screenshots kunnen sturen, hoe je in dat menu komt (vraagt Samsung NL om).

Open Telefoon-app, dan hoe je in "Call Recording" komt (alle stappen)...

Thanks...
Nou, daar ga je ........ in volgorde van verschijnen:

de dialer

Als je klikt op de drie 'dots' rechtsboven, zie je instellingen . Daar klik je vervolgens ook op

Daar ga je naar "oproepen opnemen"

En de laatste, hadden we al eerder gezien, met automatisch opnemen ingeschakeld :9
Pagina: 1 ... 47 ... 51 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True