of, indien het nog niet kan:
"Gebruikers kunnen items op het klembord over een week plakken bij de twee besturingssystemen."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
of, indien het nog niet kan:
De opening-quote voor klanten heeft geen bijbehorende sluit-quote. Die moet vast achter omgeving.De Orbital Emulator wordt volgens Microsoft al gebruikt door 'klanten in de Azure Government-omgeving.
versievan → versie vanEr is een nieuwe versievan Daum PotPlayer verschenen.
Dit moet deze zijn lijkt me.Dit lichtgewicht zonnefolie
Bereik wordt niet verlengd maar vergrootis het bereik verlengd
De gezondheidszorg.bijdragen aan het gezondheidszorg in Nederland
Volgens.Volgen het Erasmus MC
De helft van een grote vleugel is nog steeds de helft. Misschien bedoel je een twee keer zo groot oppervlak?Daarna zullen, bij een volgende toekenning van subsidie vanuit het Rijksdienst voor Ondernemend Nederland, grotere vleugels worden getest om een twee keer zo groot deel van de vleugels te kunnen bedekken met zonnecellen.
[ Voor 28% gewijzigd door TheLunatic op 21-10-2020 15:55 ]
Mother, will they like this song?
Dit en deze mogen hier allebei.TheLunatic schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:51:
nieuws: Nederlandse langeafstandsdrone met lichtgewicht zonnefolie voltooit t...
[...]
Dit moet deze zijn lijkt me.
[...]
Volgens de website is het ook 0.5ms grey to greyDe grijs-naar-grijs-responstijd bedraagt 0,5s
[ Voor 19% gewijzigd door geert19 op 21-10-2020 17:32 ]
Dit moet natuurlijk 0,5ms zijn (ook als je de bron erbij leest.)De grijs-naar-grijs-responstijd bedraagt 0,5s, kan 98 procent van de DCI-P3-kleurruimte worden weergegeven
Yes daar had ms moeten staankami124 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:28:
nieuws: Acer komt met 34"-ips-monitor met 3440x1440p-resolutie en 180Hz voor ...
[...]
Dit moet natuurlijk 0,5ms zijn (ook als je de bron erbij leest.)
Ik weet niet zeker of dit als tikfout doorgaat, dus bij deze tag ik de auteur ook even. @Koekiemonsterr
ondersdteuning → ondersteuningtwee smartphones met verwisselbare accu's en ondersdteuning voor draadloos laden
Lekker!
[ Voor 41% gewijzigd door Delpozo op 22-10-2020 08:22 ]
Ik heb je illustratie verwijderd om een en ander overzichtelijk te houden, maar je klacht is duidelijk. De grafieken van Datawrapper zijn niet geoptimaliseerd voor kleine schermen. We gaan kijken of we er iets aan kunnen doen. Dank!SimplyMe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:52:
Ik weet geen betere plek om dit te posten.
In het artikel over het verdwijnen van de gezichtsherkenning camera staan een aantal grafieken.
Deze worden op mijn mobiel apparaat zo weer gegeven.
Was dit de bedoeling of doe ik iets fout?
Ik maak hier dus geen kaas van.
Hiermee zijn wij het niet eens.oja schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:48:
nieuws: Gigaset toont budget-smartphones met verwisselbare accu en draadloos ...
'De Duitse fabrikant Gigaset heeft de GS3 en GS4 gepresenteerd, twee smartphones met verwisselbare accu's en ondersdteuning voor draadloos laden met een snelheid tot 10W. Er verschijnen weinig smartphones met verwisselbare accu.
Bij de kleinere van de twee, de GS3, is het bovendien mogelijk om achterkantjes te kopen voor vier euro per stuk, aldus Gigaset.'
--------------------------
Je gebruikt het woord 'bovendien' alleen als je wil aangeven dat wat volgt nog belangrijker is dan wat daarvoor gezegd/geschreven werd (vandaar het 'boven' in bovendien).
[...]
Begin 5e alineaKPN is vorige week geleden begonnen met de aanleg van glasvezelkabels in het Haagse Regentessekwartier.
Team anti-scalp - wauw..
In het bericht dat KPN verder mag gaan met glas leggen staat dit. Ik denk dat het iets anders had moeten zijn, KPN is blij met deze uitspraak.KPN is blij uitspraak en had deze 'eerlijk gezegd ook wel verwacht', . KPN zegt glasvezel aan te bieden over eigen netwerken, ma
Andrasman
Tot voorheen → Tot nu toe (of 'Voorheen')Tot voorheen telde websessies daar echter niet bij mee.
telde → telden (want 'websessies' is onderwerp en meervoud)Tot voorheen telde websessies daar echter niet bij mee.
'En ook nog' is niet hetzelfde als 'ook'
[ Voor 32% gewijzigd door oja op 22-10-2020 11:54 ]
Hij deed dat omdat in het regeerakkoord stond opgenomen dat de 'de gegevens van burgers in basisadministraties en andere privacygevoelige informatie' versleuteld zouden moeten worden opgeslagen.
Je negeert de eerstgenoemde betekenis: 'behalve dat'.oja schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:48:
[...]
'En ook nog' is niet hetzelfde als 'ook'
'En ook nog' draagt namelijk een waardeoordeel in zich mee.
De voorbeeldzin uit Van Dale is: 'Ik heb geen zin en bovendien regent het'
Dat het regent kan er al voor zorgen dat je geen zin hebt, dat je geen zin hebt kan er niet voor zorgen dat het regent. Dat geeft het verschil al aan in zwaarwegendheid tussen 'het regent' en 'ik heb geen zin', vandaar dat 'bovendien' geschikt is in die zin.
Mother, will they like this song?
[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 22-10-2020 13:32 ]
hebben proberen te waarschuwen > hebben geprobeerd te waarschuwenGevers zou zelf op tal van manieren Trump en zijn naaste medewerkers hebben proberen te waarschuwen
af en opzetten → af- en opzettenSnel af en opzetten toont de accustatus op het smartphonescherm.
ban -> baanAls je wel tegen anderen speelt, zitten die in dezelfde kamer en zij kunnen dus gewoon zien dat je je niet aan de ban houdt.
Beide zijn in principe mogelijk, maar deze zin kon wel wat beter.Bergen schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:53:
nieuws: Twitter en Witte Huis ontkennen dat Nederlandse hacker Trump-account ...
[...]
hebben proberen te waarschuwen > hebben geprobeerd te waarschuwen
toch? ik twijfel.
Tenemen -> Te nemen.Betaalbedrijf PayPal zou op zoek zijn naar bedrijven die werken met cryptovaluta om over tenemen
*aangedurfdHet ontwikkelteam van Npcap heeft het recentelijk aangedurft om eindelijk versie 1.00 uit te brengen
[ Voor 37% gewijzigd door Orion84 op 23-10-2020 14:27 . Reden: even verplaatst naar het spelfoutjes topic en met de juiste auteur getagd ]
Is dat alvast een voorschot op de wintertijd?Update, vrijdag, 16.60:
'Eveneens' insinueert dat een ander bedrijf (ook) Zwitsers is, maar welk bedrijf dat dan is, staat dan weer niet (expliciet) benoemd.Deze chip is ontworpen door het eveneens Zwitserse Crypto AG.
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 26% gewijzigd door Bongoarnhem op 23-10-2020 19:16 ]
concept wetsvoorstel → conceptwetsvoorstel (tenzij je per se de taalfout in de titel van het wetsvoorstel wilt behouden in de url … verderop in het artikel wordt het woord wel aan elkaar geschreven, dus de auteur weet hoe het hoort)Webshops en andere online handelaren moeten volgens het concept wetsvoorstel straks de consument informeren of, en zo ja hoe, ze controleren of beoordelingen geschreven zijn door consumenten die het product daadwerkelijk hebben gekocht.
Active Directories → Active DirectoryVerder is er onder meer een versie voor de Raspberry Pi, is er ondersteuning voor Active Directories vanuit de setup en kan de Wi-Fi via een qr-code worde gedeeld.
worde → wordenVerder is er onder meer een versie voor de Raspberry Pi, is er ondersteuning voor Active Directories vanuit de setup en kan de Wi-Fi via een qr-code worde gedeeld.
loopback verkeer → loopbackverkeerZo worden recente libpcaps ondersteund, en kan het loopback verkeer opvangen of versturen.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
mee kan → meekan (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=meekunnen)De laptop heeft een 71Wh-batterij die volgens Lenovo acht uur mee kan.
uit komt → uitkomt (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=uitkomen)Het is niet bekend wanneer het toestel in Nederland uit komt.
in beslag genomen → zijn in beslag genomenOok sieraden, computers en voor 25 miljoen euro aan cryptovaluta in beslag genomen.
in 2,5 jaar → in 2,5 jaar tijd (of anders 'gedurende 2,5 jaar')Volgens de rechtbank heeft het echtpaar in 2,5 jaar meer dan 16 miljoen euro witgewassen.
een gevangenisstraf van 2 en 2,5 jaar → gevangenisstraffen van 2 en 2,5 jaar (eerder in het artikel wordt er wel meervoud gebruikt in exact dezelfde zinsconstructie, dus ook nog eens inconsequent)De rechter legde een gevangenisstraf van 2 en 2,5 jaar op.
in → aanOok is er beslag gelegd op 250.000 euro in contant geld, een auto, sieraden en computerapparatuur.
Symfony applicatie → Symfony-applicatieSinds versie 4.0 is Bolt een volwaardige Symfony applicatie geworden.
content editors → contenteditors (aangezien zowel 'content' als 'editor' voorkomen in het GB in de in deze context bedoelde betekenis, moet de samenstelling van beide woorden voldoen aan de regels van de Nederlandse taal; zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=content [in het bijzonder het feit dat het ook bekend is als zelfstandig naamwoord] en https://woordenlijst.org/#/?q=editor [met 'editor' in de betekenis van 'computerprogramma dat bestanden, beeld- en/of geluidsmateriaal bewerkt' (Woorden.org; zie ook https://www.woorden.org/woord/editor) of 'tekstverwerker' (Van Dale; zie ook https://www.vandale.nl/gr...derlands/betekenis/editor)])Verder is er een keuze tussen verschillende content editors, zijn er collections, zoals we die kennen uit de Gutenberg editor in Wordpress, en is er een RESTful / GraphQL-api.
Gutenberg editor → Gutenberg-editorVerder is er een keuze tussen verschillende content editors, zijn er collections, zoals we die kennen uit de Gutenberg editor in Wordpress, en is er een RESTful / GraphQL-api.
Het is onbekend of Google de functie ooit gaat aanzetten om slimme schermen.
Mijn reviews al gezien?
Dit moet volgens mij 17:00 i.p.v. 18:00 zijn, omdat vannacht de klok een uurtje terug gaat.De presentatie van AMD wordt om 18:00 uur Nederlandse tijd gehouden.
Ik vermoed inderdaad dat je gelijk hebt. Ik pas het aan, bedanktMunchie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:23:
nieuws: Vermeende 3DMark-scores van AMD Radeon RX 6800XT verschijnen online
[...]
Dit moet volgens mij 17:00 i.p.v. 18:00 zijn, omdat vannacht de klok een uurtje terug gaat.
... wordt je...In de Story Mode speel je een fictieve campagne, in The Art of War word je spelenderwijs uitgelegd hoe onderdelen van het spel werken, en daarnaast zijn er nog historische gevechten die je kunt naspelen.
Wordt wat? Denk “geleverd” of “uitgerust met”?De Thelio Mega wordt standaard met Ubuntu of Pop_OS, de Linux-distributie van System76.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
nieuws: NASA pikt gruis op van Bennu-planetoïde maar kampt ook met 'lekkage'Daarmee is de primaire missie van de sonde geslaagd, al lijkt er wel gruis uit de opvangbak weg te lekken.
Dich bis echt unne foëzen haas
Het woordje geldt hoort er niet tussen te staan.Kun-hee geldt was jarenlang de hoogste baas van het conglomeraat, maar was ook omstreden en werd beschuldigd van fraude en corruptie.
is precies verzameld -> er precies is verzameldAlhoewel er niet is bekendgemaakt hoeveel materiaal is precies verzameld, gaat het om 'veel meer' dan de gewenste 60 gram.
[ Voor 56% gewijzigd door Santford op 25-10-2020 10:31 ]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
[ Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 26-10-2020 09:42 ]
ofLG voorziet nieuwe TONE Free-oortelefoons van noisecancellation
is veel duidelijker. Dat er een antibacteriële case bij zit is leuk, maar dat is in de TONE Free-serie niet nieuw, omdat de FN-6 daar ook al van voorzien was. De noisecancellation is wel nieuw.LG voorziet nieuwe FN-7-oortjes van noisecancellation
[ Voor 5% gewijzigd door PCG2020 op 26-10-2020 12:36 ]
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
[ Voor 98% gewijzigd door magatsu op 26-10-2020 14:29 ]
@XtuvLordPan schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:39:
https://tweakers.net/nieu...st-40-euro-per-maand.html
Foutje in de upload snelheid per provider. Voo (in Brussel en Walonie) is 20Mbit en Telenet (in Vlaanderen) is 40Mbit. Net omgekeerd als in het artikel staat.
Engelse naam, dus Studios.Embark Studio's
Standford > StanfordWetenschappers van Samsung en Standford University
"te" moet eruitHet doel van dit opensourceproject is ambitieus: het moet van Rust een eersteklas taal en ecosysteem voor gpu-code te maken.
[ Voor 44% gewijzigd door Bergen op 26-10-2020 16:30 ]
dan → datSamsung heeft dan wel het recht op de merknaam QLED, maar dat betekent niet dan andere merken geen televisies kunnen maken die exact dezelfde techniek gebruiken.
euro; een → euro, eenOp het moment van schrijven stond de 55"-U8QF in de Pricewatch voor zo'n negenhonderd euro; een zeer nette prijs voor een quantumdottelevisie met fald-backlight.
vervangen voor → vervangen doorHet snoer is afneembaar, zodat je het eenvoudig kan vervangen voor een langer snoer als je de tv wil ophangen.
reviews: Hisense U8QF hdr-tv met fald - Hét alternatief voor QLEDDe U8QF maakt gebruik van de dezelfde onderliggende hardware als de O8B, een soc van MStar die MSD6886 heet.
ontstaat ook → ontstaat er ookHelaas wordt er niet alleen licht geproduceerd, maar ontstaat ook warmte, ten koste van het rendement.
in tegendeel → integendeel (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=integendeel)Toch doet het audiosysteem niet onder voor dat van andere fabrikanten, in tegendeel zelfs.
meegeven → meegegevenHisense heeft de U8QF niet zoveel beeldverbeteraars meegeven als sommige concurrenten doen, maar wat ons betreft volstaan de aanwezige beeldverwerkingsmogelijkheden.
enige nuttige toepassing → enig nuttige toepassing (anders zegt 'enige' iets over 'toepassing', terwijl het juist de bedoeling is dat 'enig' iets zegt over 'nuttige')Doordat beeldmateriaal met deze hoge framerate nog vele jaren op zich laat wachten, zijn games voorlopig de enige nuttige toepassing van 120fps-weergave.
De capaciteit, zo bleek eerder al uit, komt uit op 2815mAh, kleiner dan de 3046mAh en 3110mAh-accu's van de iPhone 11 en 11 Pro.
De speaker zit → De speakers zitten (gezien de volgende zin gaat het om meerdere)De speaker zit in een rubberen omhulsel in plaats van in lijm en hebben een nieuwe vorm, maar daar heeft iFixit geen afmetingen van gepubliceerd.
open gaan → opengaan (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=opengaan)Daarbij moeten hobbyisten er wel rekening mee houden dat de iPhone 12's een gespiegelde lay-out hebben en dus vanaf de andere kant open gaan.
modus, die blijft dus wit → modus, die dus wit blijft (of anders 'modus; die blijft dus wit')Zo wordt de titelbalk van veel apps nog niet meegenomen door de donkere modus, die blijft dus wit.
maakt de fout → zorgt de fout ervoor (ik weet het niet zeker, maar volgens mij is 'maakt de fout' een anglicisme)Vermoedelijk maakt de fout dat niet de volledige bandbreedte die bij de HDMI 2.1-standaard hoort, beschikbaar is voor passthrough bij de receivers.
was een zwart scherm te zien → was er een zwart scherm te zienIn het geval van de Xbox Series X in combinatie met een LG CX- of C9-oled-televisie en een AVR-X2700H van Denon werden de beelden van het spelen van Dirt 5 niet goed doorgegeven en was een zwart scherm te zien.
Dezelfde problemen waren aan de orde bij de toepassing van de RTX 3080 van de Nvidia.
voor → overYamaha heeft inmiddels ook gereageerd, al zegt het bedrijf alleen dat het gebruikers informatie zal bieden op zijn website voor de compatibiliteit van zijn receivers en dat het op korte termijn met een update zal komen.
in. Omgerekend → in, omgerekendGezamenlijk legden zij 649.259 dollar in. Omgerekend een kleine 550.000 euro.
zes → zeven (zie ook https://help.disneyplus.c...8dbcc28547f00c28d1396195e)Met de functie is het mogelijk om met zes mensen tegelijk een bepaalde stream te kijken en erop te reageren.
draadloze bluetooth-oortjes ontwerp → een ontwerp van draadloze bluetooth-oortjesHet gaat om draadloze bluetooth-oortjes ontwerp dat populair werd door de Apple AirPods.
updates, de → updates; deEr zijn geen uitgebreide patch notes van de updates, de site suggereert dat het te maken kan hebben met de komst van de PlayStation 5.
stackoverflows → stack overflowsHet is vooral gericht op veiligheid en door afgebakend geheugenbeheer moeten stackoverflows en bufferoverflows tot het verleden gaan behoren.
bufferoverflows → buffer overflows (deze woorden worden verderop in het artikel wel los geschreven)Het is vooral gericht op veiligheid en door afgebakend geheugenbeheer moeten stackoverflows en bufferoverflows tot het verleden gaan behoren.
Mijn reviews al gezien?
pixels, dat komt neer op zo'n 1057ppi → pixels, wat neerkomt op zo'n 1057ppi (of anders 'pixels; dat komt neer op zo'n 1057ppi')De HP Reverb G2 heeft bijvoorbeeld twee 2,89"-lcd's met ieder 2160x2160 pixels, dat komt neer op zo'n 1057ppi.
normaalgesproken → normaal gesprokenDankzij het hoesje moet een sterkere ledflitser aanwezig zijn dan normaalgesproken op een telefoon.
draadloos laden-functie → draadloosladenfunctieHuawei waarschuwt in de kleine letters wel dat het hoesje de draadloos laden-functie van de telefoon blokkeert.
[ Voor 13% gewijzigd door richy3908 op 26-10-2020 21:20 ]
uiterlijk → het uiterlijkDit programma bevat een verzameling van 'tweaks' die de functionaliteit en uiterlijk van bepaalde functies van Windows aan kunnen passen, zoals bijvoorbeeld het aantal rijen en kolommen in de Alt+Tab switcher, het aanpassen van het context-menu of wat de extra functietoetsen op het keyboard doen.
[ Voor 185% gewijzigd door richy3908 op 26-10-2020 21:31 ]
Als een Amerikaanse gebruiker nu een met een zoekterm als 'mail-in voting' komt, krijgt hij een groot blok bovenaan de resultaten waarin hij gewaarschuwd wordt dat er mogelijk misinformatie over dat onderwerp verspreid kan worden.
Tot op heden was alleen de aanwezigheid van ijs in de gevaarlijk koude gevaarlijke schaduwzijde van de maan bekend.
van moet verzamelen -> van verzamelenNASA wil in 2023 met de VIPER-missie een rover naar de maan sturen, die moet jagen naar water en er monsters van moet verzamelen.
Ik vermoed dat de genoemde prijs 500 dollar moet zijn.(...) DJI zou de drone volgende week willen gaan presenteren. Hij zou iets duurder worden dan zijn voorganger; 50 dollar. Hoeveel de europrijzen worden is niet bekend, maar de Mavic Mini van vorig jaar begon bij 399 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door RVervuurt op 27-10-2020 09:38 ]
Laat de beschrijving van de eerste Castlevania op Wikipedia dat spel nou omschrijven als 'action-platformer video game'...RVervuurt schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:37:
Het is misschien een beetje muggenziften, maar Bloodstained is toch echt een Metroidvania, geen "platformgame". Super Mario Odyssey, dat is een platformgame!
nieuws: Platformgame Bloodstained: Ritual of the Night komt naar Android en iOS
Deze zin loopt niet. Ik vermoed dat hier nog een woord ontbreekt. (de grootste, de belangrijkste etc?)Xilinx is de leverancier van fpga's wereldwijd.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Sketch-plugins → Sketch-plug-ins (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=plug-in)Het is ook in staat om sketch-bestanden te openen en Sketch-plugins te gebruiken.
Maar een Metroidvania is wel echt een genre èn een stuk duidelijker dan "platformgame". Bij "platformgame" denk ik aan een Mario, Spyro etc., nooit aan Metroid, Castlevania of, in dit geval, Bloodstained.PCG2020 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]
Laat de beschrijving van de eerste Castlevania op Wikipedia dat spel nou omschrijven als 'action-platformer video game'...
Wat er staat, is dus niet fout is en al helemaal geen spel- of tikfout. Mocht je het nog willen aankaarten, dan is een apart topic op zijn plaats.RVervuurt schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:52:
[...]
Maar een Metroidvania is wel echt een genre èn een stuk duidelijker dan "platformgame". Bij "platformgame" denk ik aan een Mario, Spyro etc., nooit aan Metroid, Castlevania of, in dit geval, Bloodstained.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 27-10-2020 14:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq