Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 241 ... 250 Laatste
Acties:
  • 375.505 views

• Ammehoela
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:10
review: Duurzaamheid gaat gepaard met offers - Fairphone 5

Dat geldt ook voor het scherm. Deze is niet veel helderder dan die van zijn voorganger, die op dat gebied ook al niet zo goed scoorde. -> Dat is niet veel helderder... (Het is het scherm.)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ammehoela schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:11:

Dat geldt ook voor het scherm. Deze is niet veel helderder dan die van zijn voorganger, die op dat gebied ook al niet zo goed scoorde. -> Dat is niet veel helderder... (Het is het scherm.)
Hier op aanhaken, bij de conclusie:
beste, duurde fabrikant en dat is garantie en ondersteuning.

Dat moet neem ik aan duurste zijn :)

I am the great Cornholio!

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:18
nieuws: Apple voegt optie om diefstal en verlies te verzekeren toe aan AppleC...
De verzekering moet bij aanschaf van een iPhone of binnen zestig dagen na de aankoop afgesloten worden.
Een of weggestreept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 10:39
Ook in de Fairphone bespreking, eerste pagina, tweede alinea onder de video:
[…] maar al deze voordelen komen met een prijs.
Komen met is een anglicisme. Maak er eens van 'deze aardbijen komen met slagroom' en je voelt dat er iets niet klopt.

maar al deze voordelen hebben een prijs
of
maar aan al deze voordelen hangt een prijskaartje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

HaterFrame schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:21:
[...]

Hier op aanhaken, bij de conclusie:
beste, duurde fabrikant en dat is garantie en ondersteuning.

Dat moet neem ik aan duurste zijn :)
Ik zou zeggen duurdere i.p.v. duurste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

choogen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:09:
[...]

Ik zou zeggen duurdere i.p.v. duurste.
Fair :+ point.

I am the great Cornholio!

• richy3908
nieuws: Eerste benchmarkresultaten bevestigen snelheidswinst Apple A17 Pro
De reguliere iPhone 15 en 15 Plus worden met de A16 Bionic geleverd die vorig jaar enkel in de iPhone 14 Pro-modellen te vinden waren.
waren → was (want die verwijst naar A16 Bionic en dat is enkelvoud, @JayStout)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

[url=https://tweakers.net/reviews/11432/7/duurzaamheid-gaat-gepaard-met-offers-fairphone-5-conclusie.html[/url]

Derde zin:
Er is echter één punt waarop de Fairphone 5 het beter doet dan zelfs de beste, duurde fabrikant en dat is garantie en ondersteuning.
Ik denk dat dit 'duurdere' of 'duurste' zou moeten zijn.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-06 20:53

JayStout

Redacteur
Tot hier bijgewerkt! Bedankt! (Opmaakdetails worden doorgegeven)

• richy3908
nieuws: Huawei Mate 60 Pro maakt gebruik van 'oude' geheugenmodules SK Hynix
TechInsights kon begin september een Mate 60 Pro bemachtigen en demonteerde het toestel op vraag van Bloomberg zodat men kon nagaan na welke onderdelen Huawei erin had gestopt.
Een na weggestreept.

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:32
Geen idee of ik hier goed zit, maar het is een spelvaut...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BRkQp3t.png

Het is 'IMDb', niet, 'IMBD'. ;)

Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53

De releasedatum van de Fairphone 4 klopt niet. Dat moet september 2021 zijn ipv september 2022.

• richy3908
nieuws: Steam Deck krijgt ondersteuning voor HDR en VRR op externe monitors
Valve heeft een preview update uitgegeven voor Steam Deck OS 3.5.
preview update → previewupdate (onnodig koppelteken, @JayStout)
In de release notes van Valve staat te lezen dat HDR en VRR ingeschakeld kunnen worden in het instellingenmenu.
release notes → releasenotes (onnodige spatie)

• richy3908
Het scherm heeft een verversingssnelheid van 90Hz en komt daardoor iets beter mee met andere smartphones in deze prijscategorie, al zien wij ook steeds vaker toestellen met 120Hz, 144Hz en zelfs hoger voorbij komen.
voorbij komen → voorbijkomen (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=voorbijkomen, @Donny K.)
De camera-app van de Fairphone 5 heeft niet zoveel opties als die van gelijkgeprijste toestellen.
gelijkgeprijste → gelijkgeprijsde (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=prijzen; verderop in het artikel wel correct geschreven)
Als je dit doet, wordt het beeld van de smartphone gemirrord op het scherm, maar het is mogelijk een dektopmodus te activeren in het instellingenmenu.
dektopmodus → desktopmodus
Het systeem is niet zo uitgebreid als de versies van Motorola en Samsung, zo missen er bijvoorbeeld controls, waarmee je de maat van vensters kunt veranderen of maximaliseren.
Samsung, zo → Samsung; zo (een paar keer heb ik kommagebruik door de vingers gezien, maar hier is het gewoon overduidelijk fout)
Op medium merkte ik hier en daar een kleine stottering op.
Op medium → Op de mediuminstelling (ik las dit woord eerst als het Nederlandstalige woord medium en was compleet flabbergasted, totdat ik in de zin erna het woord high las en het kwartje viel, maar met mijn suggestie is deze verwarring te voorkomen)
De haperingen verdwijnen als de game op de medium-instelling wordt gezet en het aantal frames per seconde wordt vastgezet op 30.
medium-instelling → mediuminstelling (onnodig koppelteken)

Ook hier in alle grafieken waarin de laatste kolomkop score in punten (hoger is beter) is, is de kolomkop weer met kleine letters geschreven. Kan het nou eindelijk eens een keer erin gehamerd worden bij degene van het reviewteam die dit keer op keer op keer fout doet? Er lijkt wel een soort vloek te rusten op deze kolomkop …

Bovendien bevat de grafiek met de kop PCMark Android - Work 3.0 (perf) daadwerkelijk een grafiek; de andere tabbladen (dus beginnend met PCMark Android - Web Browsing 3.0 en eindigend met PCMark Android - Data Manipulation 3.0 bevatten alleen de kolomkoppen, maar de grafiek ontbreekt …
Dat is in deze prijscategorie wellicht wat aan de zwakke kant, omdat toestellen met een 888 een fractie van de prijs kosten.
de prijs kosten → de prijs zijn (ik kan het niet zo 1-2-3 hard maken, maar mijn 'gevoel' zegt dat dit een soortgelijke constructie is als duur kosten; dus óf iets heeft een bepaalde prijs, óf iets kost een bepaald bedrag)
De QMC6490 heeft ondersteuning voor alle moderne draadloze verbindingsmogelijkheden als Bluetooth 5.2 (LE), Wi-Fi 6E, en 5G.
draadloze verbindingsmogelijkheden → draadlozeverbindingsmogelijkheden (want anders zijn de mogelijkheden draadloos, niet de verbinding)
Het bedrijf heeft sinds het eerste model dat zij op de markt brachten al groots ingezet op productie, verpakking, ondersteuning en repareerbaarheid.
zij op de markt brachten → het op de markt bracht (want het slaat op het bedrijf, een onzijdig woord en enkelvoud)
De chip presteert in sommige gevallen net zo goed als iets dat tussen de 7 Gen 1- en 8 Gen 1-chips van Qualcomm inligt.
inligt → in ligt (want het gaat hier om het werkwoord liggen, niet het werkwoord inliggen; zie ook de Dikke Van Dale onder lemma inliggen en je zult zien dat geen van de betekenissen hier van toepassing is)
Dat ligt niet per se aan de achterliggende hardware, maar de software is niet zo geavanceerd als die van andere merken.
achterliggende → onderliggende
Dat is niet veel helderder dan die van zijn voorganger, die op dat gebied ook al niet zo goed scoorde.
die → dat (idem dito)
Dat is niet veel helderder dan die van zijn voorganger, die op dat gebied ook al niet zo goed scoorde.
die → dat (idem dito)
Let wel op dat je minimaal een 30W-lader moet hebben om dit voor elkaar te krijgen, deze wordt namelijk niet geleverd met het toestel.
krijgen, deze → krijgen; deze

[ Voor 14% gewijzigd door richy3908 op 16-09-2023 23:16 . Reden: Oeps, vergeten het artikel te verversen, dus aanpassingen die al waren doorgevoerd, zag ik niet … ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bux666
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 17:16
review: Twee schermen in één laptop (dat is verrassend praktisch) - Lenovo Yo...
Het bijgeleverde toetsenbordje werkt niet helemaal bugvrij, maar tikt stukken prettiger dan wanneer je je helemaal op het touchscreen verlaat.
op het touchscreen verlaat → wat betekent dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richy3908
Uit de Dikke Van Dale:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpsxaIRTdSheIcX0kUfPMpeiJaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8D51y2PXtvJBJauQKAvzbiB9.png?f=user_large

Staat overigens ook gewoon in het gratis woordenboek van Van Dale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-09 10:41

sabineschults

Redacteur
richy3908 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:07:

[...]

voorbij komen → voorbijkomen (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=voorbijkomen, @Donny K.)

[...]

gelijkgeprijste → gelijkgeprijsde (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=prijzen; verderop in het artikel wel correct geschreven)

[...]

dektopmodus → desktopmodus

[...]

Samsung, zo → Samsung; zo (een paar keer heb ik kommagebruik door de vingers gezien, maar hier is het gewoon overduidelijk fout)

[...]

Op medium → Op de mediuminstelling (ik las dit woord eerst als het Nederlandstalige woord medium en was compleet flabbergasted, totdat ik in de zin erna het woord high las en het kwartje viel, maar met mijn suggestie is deze verwarring te voorkomen)

[...]

medium-instelling → mediuminstelling (onnodig koppelteken)

Ook hier in alle grafieken waarin de laatste kolomkop score in punten (hoger is beter) is, is de kolomkop weer met kleine letters geschreven. Kan het nou eindelijk eens een keer erin gehamerd worden bij degene van het reviewteam die dit keer op keer op keer fout doet? Er lijkt wel een soort vloek te rusten op deze kolomkop …

Bovendien bevat de grafiek met de kop PCMark Android - Work 3.0 (perf) daadwerkelijk een grafiek; de andere tabbladen (dus beginnend met PCMark Android - Web Browsing 3.0 en eindigend met PCMark Android - Data Manipulation 3.0 bevatten alleen de kolomkoppen, maar de grafiek ontbreekt …

[...]

de prijs kosten → de prijs zijn (ik kan het niet zo 1-2-3 hard maken, maar mijn 'gevoel' zegt dat dit een soortgelijke constructie is als duur kosten; dus óf iets heeft een bepaalde prijs, óf iets kost een bepaald bedrag)

[...]

draadloze verbindingsmogelijkheden → draadlozeverbindingsmogelijkheden (want anders zijn de mogelijkheden draadloos, niet de verbinding)

[...]

zij op de markt brachten → het op de markt bracht (want het slaat op het bedrijf, een onzijdig woord en enkelvoud)

[...]

inligt → in ligt (want het gaat hier om het werkwoord liggen, niet het werkwoord inliggen; zie ook de Dikke Van Dale onder lemma inliggen en je zult zien dat geen van de betekenissen hier van toepassing is)

[...]

achterliggende → onderliggende

[...]

die → dat (idem dito)

[...]

die → dat (idem dito)

[...]

krijgen, deze → krijgen; deze
Volgens mij is de tweede 'die' wel juist, omdat het op (de) 'voorganger' slaat en niet meer op (het) 'scherm'.

De rest van je suggesties zijn aangepast. Met uitzondering van de grafieken. Die suggesties geef ik door aan de auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
sabineschults schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is de tweede 'die' wel juist, omdat het om (de) 'voorganger' slaat en niet meer op (het) 'scherm'.

De rest van je suggesties zijn aangepast. Met uitzondering van de grafieken. Die suggesties geef ik door aan de auteur.
Je hebt volkomen gelijk, my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults

sabineschults

Redacteur
De overige spel- en grammaticafouten in artikelen zijn ook tot hier aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Twee schermen in één laptop (dat is verrassend praktisch) - Lenovo Yo...

Ook in dit artikel hebben we te maken met de vloek van de kolomkop score in punten (hoger is beter) zonder hoofdletter …
Het is een Core i7-chip van Intels dertiende generatie, met twee snelle P-cores en acht langzame, maar efficiente E-cores.
efficiente → efficiënte (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=effici%C3%ABnt, @PiweD)
Ook hier presteert de processor van de Yoga Book 9 boven verwachtingen en een stuk sneller dan dezelfde chip in de Zenbook S.
boven verwachtingen → boven verwachting (want dat is nu eenmaal de uitdrukking; wellicht dat je in de war was met hoge/lage verwachtingen, @PiweD. Zie ook het lemma verwachting in de Dikke Van Dale)
Maar stel je draait zwaardere software, of je speelt een lichte game, dan zal er uiteindelijk dus wel throttling optreden.
stel je draait zwaardere software → stel, je draait zwaardere software (of anders stel dat je zwaardere software draait)
Een grote accu is ook wel nodig, want zeker bij een lage belasting, zoals webbrowsen, is het scherm de grootste energieverbruiker.
energieverbruiker → stroomverbruiker (volgens de Wet van behoud van energie kan energie niet verbruikt worden, maar alleen omgezet worden in een andere vorm van energie)

In de grafiek met de kop Accutest browsen 2013 (180cd/m²) begint de laatste kolomkop, nl. tijd in uren en minuten (hoger is beter), niet met een hoofdletter.
Door de laptop in de bijgeleverde steun te zetten en een externe muis te gebruiken, had ik een bovenste scherm voor de primaire taken, dat om te beginnen op een fijnere hoogte zit dan een normaal laptopscherm en een tweede scherm, waarop ik als vanuit een automatisme meteen wat andere vensters stationeerde.
laptopscherm en → laptopscherm, en (de en begint nl. een nieuwe hoofdzin, terwijl er tussen deze hoofdzin en de vorige hoofdzin nog een bijzin staat, dus de komma is noodzakelijk om de scheiding tussen de bijzin en de nieuwe hoofdzin aan te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults

sabineschults

Redacteur
Ook aangepast, met uitzondering van de grafieken. Die suggesties geef ik door aan de auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
download: Microsoft Edge 117.0.2045.31
In deze uitgave, die verspreid over verscheidene dagen wordt uitgerold, heeft Microsoft Edge for Business, een variant van de browser speciaal bedoeld voor werkomgevingen die in versie 116 is geïntroduceerd, nu ook beschikbaar voor byod-computers.
beschikbaar → beschikbaar gesteld
In deze uitgave, die verspreid over verscheidene dagen wordt uitgerold, heeft Microsoft Edge for Business, een variant van de browser speciaal bedoeld voor werkomgevingen die in versie 116 is geïntroduceerd, nu ook beschikbaar voor byod-computers.
byod-computers → byodcomputers (zie ook https://woordenlijst.org/leidraad/6/3 onder letterwoord, waar hier naar mijn idee sprake van is, tenminste, ik hoor altijd iedereen byod uitspreken als biot en cyod als siot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: FTM: veel vitale sectoren gebruiken risicovolle Chinese communicatiea...
Het Chinese Yealink maakt VoIP-telefoons en videoconferentie-apparatuur.
videoconferentie-apparatuur → videoconferentieapparatuur (onnodig koppelteken, @sabineschults, want geen klinkerbotsing)
Ook het veiligheidsbedrijf Beijing Topsec en de Jiaotong Universiteit in Shanghai, die beiden bij zouden hebben gedragen aan hacks door het Volksbevrijdingsleger, zouden worden ingelicht over de kwetsbaarheden.
beiden → beide (zie ook https://taaladvies.net/be...zing-naar-rechtspersonen/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Payday 3-ontwikkelaar haalt Denuvo-kopieerbeveiliging voor release ui...
Starbreeze Studios, de ontwikkelaar van Payday 3, meldt dat Denuvo-kopieerbeveiliging niet langer naar de game komt.
dat Denuvo-kopieerbeveiliging → dat de Denuvo-kopieerbeveiliging
De firstpersonshooter Payday 3 verschijnt op 21 september op de pc, PS5 en Xbox Series X/S.
op → voor (tenminste, ik heb nog nooit gezien dat een [betaalde] app automagisch verschijnt op mijn pc of gameconsole, zonder de app te installeren, want dat is letterlijk wat er staat wanneer je op gebruikt i.p.v. voor)
Dat komt doordat Denuvo erom bekend staat voor prestatieverlies en langere laadtijden te kunnen zorgen.
bekend staat → bekendstaat (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=bekendstaan, @sabineschults)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults

sabineschults

Redacteur
Bedankt voor het doorgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Een grote accu is ook wel nodig, want zeker bij een lage belasting, zoals webbrowsen, is het scherm de grootste estroomverbruiker.
estroomverbruiker → stroomverbruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:50

Santford

FP PowerMod
P-Rock schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:30:
Geen idee of ik hier goed zit, maar het is een spelvaut...

[Afbeelding]

Het is 'IMDb', niet, 'IMBD'. ;)

Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]
Bedankt voor het doorgeven. Dit topic is bedoeld voor spel- en tik foutjes in berichten en andere content op de Frontpage. Foutjes in topic warnings kun je kwijt in het feedback topic van het betreffende subforum, in dit geval Films, tv, muziek en boeken - Beleid. Of je kunt een topic report aanmaken, de knop hiervoor vind je bovenaan het topic.

Ik zal @tweakduke even taggen als moderator FTMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fixed :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoniqueVdB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-09 08:07

MoniqueVdB

Eindredacteur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
Ook hier in alle grafieken waarin de laatste kolomkop score in punten (hoger is beter) is, is de kolomkop weer met kleine letters geschreven. Kan het nou eindelijk eens een keer erin gehamerd worden bij degene van het reviewteam die dit keer op keer op keer fout doet? Er lijkt wel een soort vloek te rusten op deze kolomkop
Dat komt denk ik omdat deze tabel met teksten automatisch wordt gegenereerd. Ik ga hier wel even met dev over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nieuws: Nabu Casa kondigt tweede hardwareproduct voor Home Assistant aan
Ook zijn er een gigabitethernet- en een HDMI-poort.
Niet 100% zeker, maar ik heb het gevoel dat deze zin wat struikelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Goedkoop maar cloudafhankelijk hulpje - Amazon Echo Pop met Alexa
Het Alexa smarthomeplatform is niet zo uitgebreid wat mogelijkheden betreft als Home Assistant en Homey, en ook nog eens grotendeels afhankelijk van Amazons cloud voor de werking.
Alexa smarthomeplatform → Alexa-smarthomeplatform
In de doos vinden we de speaker, een netspanningsadapter, en twee boekjes met garantie-informatie en een snelle startinstructie.
snelle startinstructie → snellestartinstructie (want anders is de instructie snel en betreft het niet een instructie om snel te starten, @OlafWeijers)
Een rubberen ring onder aan de Pop zorgt ervoor dat het apparaat niet van zijn plek schuift en dat het stevig staat.
onder aan de Pop → onderaan de Pop (zie ook https://taaladvies.net/bo...ief-of-bovenaan-de-brief/)
De automatiseringsmogelijkheden van Alexa zijn vrij uitgebreid, en je kunt ze door de eerder genoemde skills uitbreiden en verbinden met andere smarthomeplatforms, zoals Home Assistant.
eerder genoemde → eerdergenoemde (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=eerdergenoemd)
Niet alleen je spraakherkenning, maar ook de koppeling met andere diensten, zoals je slimme lamp- of wasmachinebediening, vindt plaats in de cloud.
slimme lamp- → slimmelamp- (want anders is de bediening slim, niet de lamp)
Om de Echo Pop te kunnen gebruiken, ben je genoodzaakt om de Alexa smartphoneapplicatie te op je telefoon te installeren.
Een te weggestreept.
Sommige duurdere Echo's hebben ook een Thread- en/of Zigbeeradio aan boord.
Zigbeeradio → Zigbee-radio (de Tweakers-redactie heeft ervoor gekozen om samenstellingen van een eigennaam en een zelfstandig naamwoord altijd met een koppelteken te schrijven en niet aan elkaar)
Routines zijn makkelijk in te stellen; je kiest een trigger, stelt een voorwaarde en selecteert een of meer acties, die daarna moeten worden uitgevoerd.
stelt een voorwaarde → stelt een voorwaarde in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 14:07
De zin is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
'Onder aan' is hier correct, aangezien 'aan de Pop' een voorzetselgroep vormt.

De rest is aangepast. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Delpozo schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:47:
[...]

'Onder aan' is hier correct, aangezien 'aan de Pop' een voorzetselgroep vormt.

De rest is aangepast. Dank!
Je hebt gelijk, my bad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Aangepast. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 01:03
Lol zo snel, ben net onderweg het te posten :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:25
nieuws: Nabu Casa kondigt tweede hardwareproduct voor Home Assistant aan

het is het 4e hardwareproduct:
Tweede? Ik tel er meer :)
Eerst de Home Assistant Blue
Toen de Home Assistant Amber/Yellow
Dan nog de Home Assistant SkyConnect
En nu dus de Green :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delpozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Check. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:01

Jerra

Beunhaas in wording

in: https://tweakers.net/nieu...otspotdienst-wi-free.html

Tot slot speelt mee dat recente geleverde en toekomstige modems helemaal geen Wi-Free-signaal meer uitzenden en de functie dus helemaal niet meer werkt.

Moet denk ik zijn "dus niet helemaal meer werkt" of "helemaal niet meer werkt op de nieuwste lichting modems".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotica
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 09:59
review: Intel werkt aan glazen chipsubstraten - Grotere en complexere chips m...

Daar staat ook tussen de eerste twee afbeeldingen:
"waarin veel geavanceerdere verbindingen als through-silicin via's en verbindingen met hogere dichtheid gerealiseerd kunnen worden"

Daar zullen "through-silicon via's" bedoeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
review: Intel werkt aan glazen chipsubstraten - Grotere en complexere chips m...

flip-chip land grind array -> flip-chip land grid array

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

.geek: GTA V is tien jaar oud
Grand Theft Auto V komt op 17 september 2013 uit.
Ik mag hopen dat werkwoord vervoegingen gewoon altijd goed gaan... :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18-09 13:13

YannickSpinner

Redacteur
Check, dank voor de feedback allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09
Firmware-update: Apple iOS 17.0
Ook zijn AirDrop, de berichten-app, en thdee autocorrectie verbeterd.
Dit moet een grap zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.geek: GTA V is tien jaar oud
Over een deel VI gaan inmiddels mondjesmaat wat geruchten rond, maar wanneer de game uit komt, is nog steeds niet bekend.
uit komt → uitkomt (er is een verschil tussen zoiets als software die ergens, bijv. in Nederland, uitkomt en een konijn dat de hoge hoed uit komt, maar dat verschil lijk je maar niet te willen begrijpen, @TijsZonderH, want ik heb dit sinds het begin van het jaar al meerdere keren bij artikelen van jouw hand aangegeven, maar het blijft maar fout gaan)
Het is tekenend voor de game, die al jaren voor een felle groep wordt gespeeld die daar ook graag in microtransacties voor betaalt.
voor → door
Wanneer een opvolger van de game op komt, is nog niet bekend.
op komt → uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
download: Apple iOS 17.0
In iOS 17, die geschikt is voor de tweede generatie iPhone SE en later, is het onder meer mogelijk om een persoonlijk belscherm aanmaken, wat de persoon die je belt te zien krijgt.
die → dat (tenminste, ik zeg het iOS, niet de iOS)
In iOS 17, die geschikt is voor de tweede generatie iPhone SE en later, is het onder meer mogelijk om een persoonlijk belscherm aanmaken, wat de persoon die je belt te zien krijgt.
aanmaken → aan te maken
wat → dat (zie ook https://taaladvies.net/het-boek-wat-of-dat/, @Drobanir)
Verder is er een stand-by-modus, waarbij de telefoon bij het opladen als een smart display functioneert.
stand-by-modus → stand-bymodus (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=stand-bymodus; gewoon een samenstelling van stand-by en modus, dus dat koppelteken is onnodig)
Ook zijn AirDrop, de berichten-app, en thdee autocorrectie verbeterd.
berichten-app → berichtenapp (onnodig koppelteken)
Uitgebreide informatie over iOS 17 kan op deze pagina worden gevonden, dit zijn de hoogtepunten:
gevonden, dit → gevonden; dit (zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma)

Is hier een nieuw record gevestigd: aantal taalfouten per vierkante centimeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Verbeteringen doorgevoerd. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delpozo
Oei, d toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSanderZone
  • Laatst online: 15-09 20:46
nieuws: Refresh van Xbox Series X en S verschijnt in FTC-documenten

Tabel heeft het over "Releasedatum, 10 november" voor de huidige Series X, maar dat is niet dit jaar maar 2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HashIT
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-08 16:10
nieuws: Rechtbankdocument: Microsoft brengt in 2024 Xbox Series X uit zonder ...

Hoewel in het tijdperk van SSD misschien technisch correct, was het misschien wel handig geweest om te benadrukken dat het om de optische diskdrive (BlueRay-speler) gaat. Ik dacht tot aan het lezen van de comments dat ze een cloud-only console gingen uitbrengen, zonder storage... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
HashIT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:19:
nieuws: Rechtbankdocument: Microsoft brengt in 2024 Xbox Series X uit zonder ...

Hoewel in het tijdperk van SSD misschien technisch correct, was het misschien wel handig geweest om te benadrukken dat het om de optische diskdrive (BlueRay-speler) gaat. Ik dacht tot aan het lezen van de comments dat ze een cloud-only console gingen uitbrengen, zonder storage... ;)
Dit is geen spel- of tikfout, maar meer iets voor een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Laatst online: 15:44

siliconen dies kunnen met meer en fijnere bumps verbonden worden

*silicium* dies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockney
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-09 00:04
nieuws: Bloomberg: Unity wil limiet op maximale afdracht voor ontwikkelaars n...
Ook zou Unity geen eigen tools te willen gebruiken om installaties te meten
“te” kan weg of “zou” moet vervangen worden door zegt.
Unity beloofde beloofde eerder deze week al aanpassingen
Beloofde staat dubbel.
maar die zouden alter deze week moeten komen.
Alter moet later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Hoe gaan we wifi op laptops reviewen? - Een nieuwe testmethode
Het eerste: stel je koopt een nieuwe laptop, kies je dan voor Wi-Fi 5, 6 of 6E?
stel je koopt → stel, je koopt
En het tweede, en meest interessante, deel van het artikel onderzoekt in hoeverre de implementatie van de fabrikant invloed heeft op de snelheid.
meest interessante → interessantste (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=interessant en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/, @PiweD)
In het verleden heb ik al eens een uitgebreid artikel gepubliceerd over de werking van Wi-Fi, dus als je de diepte in wil gaan, kun je dat nalezen, maar voor dit artikel houd ik het iets oppervlakkiger.
Wi-Fi → wifi
Om te beginnen met datgene dat de fabrikanten wel specifieren: de wifistandaard die een draadloosnetwerkkaart ondersteunt.
datgene dat → datgene wat (zie ook https://taaladvies.net/alles-dat-of-wat/)
Om te beginnen met datgene dat de fabrikanten wel specifieren: de wifistandaard die een draadloosnetwerkkaart ondersteunt.
specifieren → specificeren
Wi-Fi 5 definieerde net als zijn voorganger draadloze gegevensoverdrachten op de 2,4 en 5GHz-band, maar kon op de 5GHz-frequentie veel hogere snelheden halen.
2,4 en 5GHz-band → 2,4- en 5GHz-band
Je besturingssysteem zal een dergelijke verbindingssnelheid aangeven als je vlakbij de wifirouter staat en je geen last hebt van stoorzenders, zoals de wifiapparatuur van buren.
vlakbij de wifirouter → vlak bij de wifirouter (zie ook https://taaladvies.net/vlakbij-of-vlak-bij-de-school/)
In de praktijk bivakkeer je niet naast de wifirouter, maar een stukje verderop, waardoor de snelheid afneemt en stoort je magnetron en de wifiapparatuur van de buren ook op je verbinding, waardoor de snelheid nog verder afneemt.
stoort → storen (want je magnetron en de wifiapparatuur van de buren is onderwerp en meervoud)
In de praktijk bivakkeer je niet naast de wifirouter, maar een stukje verderop, waardoor de snelheid afneemt en stoort je magnetron en de wifiapparatuur van de buren ook op je verbinding, waardoor de snelheid nog verder afneemt.
op je verbinding → je verbinding (het is nl. iets dat je verbinding stoort, niet iets dat op je verbinding stoort)
Maar stel dat er een apparaat tussen zit dat nog op een oudere, minder efficiente wifistandaard werkt, dan zal dat apparaat relatief veel airtime innemen en dat gaat ten koste van de snelheid van de andere draadloos verbonden apparaten in het netwerk.
efficiente → efficiënte
Zelfs als je nog een Wi-Fi 5-router hebt staan, is het een goed idee om een laptop met Wi-Fi 6 aan te schaffen, want zelfs Wi-Fi 5-routers hebben niet het eeuwige leven.
Een tweede zelfs weggestreept (want: ten eerste, zelfs staat twee keer in de zin, dus dit is stilistisch een verbetering; ten tweede, hoezo zelfs? Vergeleken met Wi-Fi 4-routers? Wi-Fi 6-routers? Die hebben wel het eeuwige leven?)
In dat antennepad zit een atennuator, oftewel een demper.
atennuator → attenuator (zie ook https://www.merriam-webster.com/dictionary/attenuator)
2,4GHz Router -> Laptop
2,4GHz Router → 2,4GHz - Router (zoals in de grafiek met de tabbladnaam 2,4GHz - Laptop -> Router)
2,4GHz Router -> Laptop
Router → router
2,4GHz Router -> Laptop
-> → → (tenminste, ik neem aan dat de CMS toch wel html-entities ondersteunt? Bovendien zie ik dat er wel netjes het pijltjerechtssymbool bovenaan deze grafieken staat)
2,4GHz - Laptop -> Router
-> → →

Zo zijn er nog meer grafieken met '->' in de tabbladnaam en ik ga ze niet allemaal benoemen …
2,4GHz Router -> Laptop
Laptop → laptop

Zo zijn er nog meer grafieken waar in de tabbladnaam router en laptop met een hoofdletter worden geschreven en ik ga ze niet allemaal benoemen …
5GHz Router -> Laptop
5GHz Router → 5GHz - Router (zoals in de grafiek met de tabbladnaam 2,4GHz - Laptop -> Router)

Zo zijn er nog meer grafieken waarbij het liggende streepje ontbreekt en ik ga ze niet allemaal benoemen …
Ook al zijn het maar drie laptops die we getest hebben; er is duidelijk te zien dat er verschillen zijn tussen de laptops, zelfs al hebben ze dezelfde netwerkkaart.
hebben; er → hebben, er (een puntkomma is hier incorrect, omdat wat ervoor staat een bijzin is en geen opzichzelfstaande zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Firefox geeft vanaf versie 119 alleen nog HTTP-verbindingen weer, gee...
Mozilla gaat de prefix alleen nog weergeven als een site geen gebruikmaakt van SSL.
geen gebruikmaakt → geen gebruik maakt (of desnoods niet gebruikmaakt, maar zie ook https://taaladvies.net/gebruikmaken-of-gebruik-maken/ en https://onzetaal.nl/taalloket/niet-geen-gebruik-maken-van, @TijsZonderH)
Volgens Mozilla maakt het overgrote merendeel van de websites inmiddels gebruik van een versleutelde verbinding.
overgrote merendeel → overgrote deel (of anders het merendeel, m.a.w., overgrote merendeel is een pleonasme; zie ook lemma overgroot in de Dikke Van Dale)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leuvermanj
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-04 20:15

• richy3908
nieuws: Autoriteit Persoonsgegevens krijgt volgend jaar 3,8 miljoen euro meer...
In de Rijksbegroting is die twee miljoen euro op een hoop gegooid in het algehele budget van de toezichthouder, wat de scheidslijn tussen de AP en de algoritmetoezichthouder nog meer diffuus maakt.
meer diffuus → diffuser (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=diffuus en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/, @TijsZonderH)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

review: Hoe gaan we wifi op laptops reviewen? - Een nieuwe testmethode
Hoe gaan we wifi op laptops reviewen?
Op > van

• richy3908
nieuws: Kuo: Apple geeft iPhone 16 Pro telecamera met 5x zoomlens van 15 Pro Max
Kuo: Apple geeft iPhone 16 Pro telecamera met 5x zoomlens van 15 Pro Max
5x zoomlens → 5x-zoomlens (zoals later in het artikel)
Apple zou de iPhone 16 Pro willen voorzien van de telecamera met 5x zoomlens die dit jaar alleen op de grotere iPhone 15 Pro Max zit.
5x zoomlens → 5x-zoomlens
De iPhone 15 Pro heeft een 77mm-lens, iets dat Apple aanduidt als 3x zoom ten opzichte van de primaire camera.
3x zoom → 3x-zoom

• krissiekris
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 17:05
https://tweakers.net/nieu...-cyberaanval-te-zijn.html {'verdachte} in de eerste alinea wordt de ' (quote) niet van afgesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door krissiekris op 20-09-2023 09:46 ]

• richy3908
nieuws: Nederlandse politie heeft aangifteproces voor cybercrime in 2026 gedi...
In de begroting voor de Nationale Politie, die samen met Rijksbegroting dinsdag werd gepresenteerd, staat een passage over het aangifteproces voor digitale misdaad.
met Rijksbegroting → met de Rijksbegroting
Dit betekent dat de organisatie van intake en service is verbeterd en geborgd, dat de kennis en professionaliteit van intake en servicemedewerkers is vergroot, dat data op de juiste plek, op de juiste manier en binnen de juridische kaders wordt veiliggesteld voor data-gedreven werken, en dat er een efficiëntere samenwerking is tussen de medewerkers van de verschillende afdelingen binnen het intake- en aangifteproces", schrijft de politie.
intake en servicemedewerkers → intake- en servicemedewerkers
Dit betekent dat de organisatie van intake en service is verbeterd en geborgd, dat de kennis en professionaliteit van intake en servicemedewerkers is vergroot, dat data op de juiste plek, op de juiste manier en binnen de juridische kaders wordt veiliggesteld voor data-gedreven werken, en dat er een efficiëntere samenwerking is tussen de medewerkers van de verschillende afdelingen binnen het intake- en aangifteproces", schrijft de politie.
data-gedreven → datagedreven (onnodig koppelteken)

• Delpozo
Alles verbeterd, denk ik toch ;) Dank!

• richy3908
Delpozo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:56:
Alles verbeterd, denk ik toch ;) Dank!
Bijna … :)

review: Hoe gaan we wifi van laptops reviewen? - Een nieuwe testmethode
In dat antennepad zit een attennuator, oftewel een demper.
attennuator → attenuator (zie ook https://www.merriam-webster.com/dictionary/attenuator)

Bovendien is deze post in dezelfde minuut geplaatst als jouw post, dus tenzij je Superman bent … ;)

• richy3908
Mmmm, misschien was meer koffie op zijn plaats geweest, voordat je aan het redigeren sloeg … ;)

nieuws: Firefox geeft vanaf versie 119 alleen nog HTTP-verbindingen weer, gee...
Mozilla gaat de prefix alleen nog weergeven als een site overgrebruik maakt van TLS.
overgrebruik → geen gebruik

• richy3908
nieuws: Internationaal Strafhof bevestigt slachtoffer van cyberaanval te zijn
Het is daarom niet bekend wie een mogelijke inbreker zou zijn en wat die in de systemen van het Strafhof zochten.
zochten → zocht (want die verwijst naar inbreker en dat is enkelvoud, @TijsZonderH)

• Delpozo
Eén slap bakkie is inderdaad niet genoeg.

• richy3908
Delpozo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:19:
Eén slap bakkie is inderdaad niet genoeg.
LOL

Naar mijn post linken was misschien niet helemaal duidelijk, dus bij deze een copy/paste.

nieuws: Nederlandse politie heeft aangifteproces voor cybercrime in 2026 gedi...
In de begroting voor de Nationale Politie, die samen met Rijksbegroting dinsdag werd gepresenteerd, staat een passage over het aangifteproces voor digitale misdaad.
met Rijksbegroting → met de Rijksbegroting
intake en servicemedewerkers → intake- en servicemedewerkers
data-gedreven → datagedreven (onnodig koppelteken)

Vergeet je deze niet?

• Delpozo
Eh, nee.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
Fedora artikel:

Eerstvolgende versie is 39. 40 is nog iets toekomstiger. Staat er misschien wat verwarrend zo. Al kan het tekstueel natuurlijk wel gewoon.

Stay safe

• florizla
  • Laatst online: 15:44
nieuws: Fedora overweegt komende versies zonder X11 maar met Wayland te leveren

KDE Plasma bleek eerder dit jaar klaar te zijn voor testgebruik.

KDE Plasma versie 6 bleek eerder dit jaar klaar te zijn voor testgebruik.

• Delpozo
Gefikst.

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16

J2S

nieuws: Linux Foundation kondigt fork OpenTofu aan na licentiewijzigingen bij...
Business Source Licensie v1.1
License.

Lijkt erop of de schrijver tussen de Nederlandse en Engelse versies is komen te hangen :p

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• Delpozo
Een i'tje verwijderd.

• Munchie
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Ontwikkelaars lijken daar verschillend over te denken, maar sommige van hen merken op dat een aantal toepassingen zoals gpu-beheer voor Ndivia en 10-bitkleurondersteuning nog X11 nodig hebben.
Ndivia -> Nvidia

• Delpozo
Gecorrigeerd.

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16

J2S

download: Waterfox G6.0
Sinds versie G5.1.9 is de browser, drie jaar nadat het was verkocht aan System1, weer zelfstandig is.
Die laatste "is" is overbodig.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18-09 13:13

YannickSpinner

Redacteur
Check!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

download: DaVinci Resolve 18.6
versienummer in de infobox onder de changelog zegt 8.6 ipv 18.6

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Delpozo
Verbeterd.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:23
nieuws: RDI: 5G-veiling gaat niet meer in 2023 plaatsvinden

Titel kop:
RDI: 5G-veiling gaat niet meer in 2024 plaatsvinden
Moet zijn:
RDI: 5G-veiling gaat niet meer in 2023 plaatsvinden

• Delpozo
Gefikst.

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:27
nieuws: VK neemt controversiële encryptiewet Online Safety Bill aan

"Bij het overtreden van de wet kan de toezichthouder boetes opleggen van maximaal tien procent van de wereldwijd jaaromzet van een bedrijf."

wereldwijd -> wereldwijde

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: VK neemt controversiële encryptiewet Online Safety Bill aan
maximaal tien procent van de wereldwijde jaaromzet van een bedrijf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:18

• Delpozo
Hersteld.

• kiddingguy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 06:44
nieuws: Windows 11-update met AI-assistent Copilot verschijnt op 26 september

Dit is niet de 23H2 update. Op de site van The Verge staat: "We thought this would be Microsoft’s larger 23H2 update dropping on September 26th, but that’s coming a little later and will include some even bigger changes to Windows 11."

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:31
De aanpassing op:
nieuws: Cisco wil loganalysebedrijf Splunk overnemen voor 28 miljard dollar

zorgt nu voor een woordje te veel:

"Splunk levert software om grote hoeveelheden door data, zoals logbestanden, te verzamelen, analyseren en doorzoeken."

=>

"Splunk levert software om grote hoeveelheden data, zoals logbestanden, te verzamelen, analyseren en doorzoeken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Aangepast! Bedankt voor het doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
download: Apple iOS 17.0.2
inmiddels zijn er als twee -> al

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Het gaat nog om een voorstel en nog geen uitgemaakte zaak.
en nog geen uitgemaakte zaak → en is geen uitgemaakte zaak (of desnoods en is nog geen uitgemaakte zaak, maar dan staat er twee keer nog in een vrij korte zin, dus dit is mijns inziens onwenselijk; er moet in ieder geval een persoonsvorm in, want anders wordt de persoonsvorm van de eerste hoofdzin herhaald en dat betreft gaat, wat een incorrecte zin oplevert, @TijsZonderH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Delta Fiber heeft 1,5 miljoen glasvezel-aansluitingen
Ceo-Marco Visser
Dat koppelteken voegt daar niets toe.

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 22-09-2023 11:36 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Signify brengt Matter-ondersteuning uit voor Hue Bridge
Gebruikers melden dat ze de update voor de smarthomestandaard in sommige gevallen zien op hun Hue Bridge, maar de release notes ontbreken.
release notes → releasenotes (zie ook https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, @TijsZonderH)
Pagina: 1 ... 241 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.