Hartelijk dank allemaal, de berichten zijn aangescherpt.
Klopt, maar nu is er het volgende van gemaakt, wat erg vreemd klinkt:pres_lincoln schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:25:
nieuws: Blizzard organiseert op 3 en 4 november BlizzCon 2023
Allerlaatste regel in het artikel:
[...]
Daar mist een woord denk ik?
Beter zou m.i. zijn:Blizzard stond daarvoor hevig onder vuur.
Blizzard kwam daarvoor hevig onder vuur te liggen.
nieuws: Take-Two maakt miljard euro verlies, belooft herstel met grote games ...
Laatste regel:
Boekjaar 2025 loopt van april 2024 tot en met april 2025. —> tot april neem ik aan.
Laatste regel:
Boekjaar 2025 loopt van april 2024 tot en met april 2025. —> tot april neem ik aan.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
review: ASUS PG27AQDM en Corsair 27QHD240 - Twee 27"-schermen met LG-paneel
In de tabel.
1ste optie/regel:
ASUS ROG Swift PG27AQDM ... ... prijs: kom ik op een LG ultra uit (uitvoering: LG UltraGear OLED 45GR95QE-B Zwart )
Moet dat niet deze link zijn: uitvoering: ASUS ROG Swift OLED PG27AQDM Zwart ??
In de tabel.
1ste optie/regel:
ASUS ROG Swift PG27AQDM ... ... prijs: kom ik op een LG ultra uit (uitvoering: LG UltraGear OLED 45GR95QE-B Zwart )
Moet dat niet deze link zijn: uitvoering: ASUS ROG Swift OLED PG27AQDM Zwart ??
DPC Chef-kok :)
nieuws: OpenAI brengt ChatGPT-app voor iOS in Verenigde Staten uit
2e regel, staat een werkwoord te veel:
2e regel, staat een werkwoord te veel:
De app heeft is gratis te gebruiken en bevat een integratie met de spraakherkenningssoftware Whisper voor spraakinvoer.
Jullie suggesties zijn overgenomen. Dank!
Review - ASUS PG27AQDM en Corsair 27QHD240 - Twee 27"-olecschermen met LG-paneel
Denk dat het oledschermen moet zijn ipv olecschermen
Denk dat het oledschermen moet zijn ipv olecschermen
nieuws: VK gaat 1,15 miljard euro investeren in eigen chipsector
In de eerste regel staat miljoen ipv miljard zoals in de titel
In de eerste regel staat miljoen ipv miljard zoals in de titel
wilt --> wilYorinn schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:45:
[mbr]De volgende die een gratis/goedkope game wilt delen, mag dit in PC Budget Gaming topic doen.[/]
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Als we forumpostings gaan corrigeren, kunnen we wel bezig blijven
We hebben het hier over een moderator...Delpozo schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:19:
[...]
Als we forumpostings gaan corrigeren, kunnen we wel bezig blijven
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Dan was een topic report toch makkelijker/sneller.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik zal het de volgende keer rapporteren!Yorinn schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:23:
[...]
Dan was een topic report toch makkelijker/sneller.
nieuws: Twitter beschuldigt Microsoft van misbruiken Twitter-api en -gegevens
goedkeurig -> goedkeuringDat terwijl Twitter volgens de overeenkomst voor elke beoogde toepassing eerst goedkeurig moest verlenen.
voor -> voort"We kijken ernaar uit om onze langdurige samenwerking met het bedrijf voor te zetten."
review: TomTom slaat een nieuwe weg in - Zelfrijdende auto's en OpenStreetMap
services, de → services; deDe hele focus van het bedrijf ligt wel op kaarten en de bijbehorende services, de navigatiekastjes hebben dus minder onze focus.
het → hij (zie ook https://taaladvies.net/ve...rsoon-enkelvoud-algemeen/, tevens is eerder al hij gebruikt om naar auto te verwijzen)De auto weet dan hoe hard het op de weg mag rijden en kan dan de bestuurder stimuleren zijn of haar snelheid te verlagen tot de maximumsnelheid, wanneer deze wordt overschreden.
systematische fouten → systemische foutenDie kan bepaalde systematische fouten hebben.
op dezelfde kant → aan dezelfde kantWe moeten daarom goed opletten dat adrespunten bijvoorbeeld op dezelfde kant van de weg blijven staan.
identifiërs → identifiersEen stable-ID houdt in dat bijvoorbeeld adrespunten dezelfde identifiërs behouden.
identifiër → identifierAls iemand de snelheidslimiet in een straat verandert, dan splitst OSM die weg in tweeën en kan een adrespunt een nieuwe identifiër krijgen, terwijl er fysiek niets veranderd is aan je straat.
identifiërs → identifiersHet gebrek aan stable-ID's is onhandig omdat je met die identifiërs data wil kunnen verwerken.
mee, als → mee; alsAan een auto werken honderden leveranciers mee, als die allemaal een stickertje willen plakken, dan wordt je auto er niet mooier op.
inzitten → in zitten (zie ook inzitten in de Dikke Van Dale)Natuurlijk willen we van de daken schreeuwen dat het onze software is, maar als dat zo niet uitkomt, dan vinden we het ook prima om te weten dat we ergens inzitten en dat de bestuurder een fijn systeem heeft dat doet wat de bestuurder ervan verwacht.
dat → die (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=component)De enige sociale component dat we nu hebben, is wanneer je als gebruiker langs bijvoorbeeld een locatie rijdt waar volgens een andere gebruiker een flitser zou staan.
nieuws: Ziggo kan niet zeggen waarom het particuliere abo's overzet naar zake...
KvK-uitreksel → KvK-uittreksel (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=uittreksel, @TijsZonderH)In dat privacybeleid noemt Ziggo na het mogelijk vragen om een KvK-uitreksel dat het 'bepaalde bedrijfsinformatie checkt' bij externe partijen.
nieuws: 'Apple verbiedt intern gebruik van AI-tools als ChatGPT vanwege priva...
komen → komt (want informatie is onderwerp en enkelvoud, @Kevinkrikhaar)Apple verbiedt het gebruik van AI-tools als ChatGPT en CoPilot van GitHub door werknemers, omdat het bedrijf bang is dat vertrouwelijke informatie op straat komen te liggen.
taal-genererende → taalgenererende (onnodig koppelteken)Eerder schreef The New York Times al dat verschillende Apple-teams, waaronder technici van Siri, 'wekelijks' nieuwe taal-genererende concepten testen.
Spelfoutje in de hyperlink in het eerste woord van de laatste alinea van het artikel:
nieuws: Asus bevestigt massale verbindingsproblemen met routers en komt met o...
Hier staat "ArtTechnica schrijft" en de eerste t moet een s zijn: ar S technica.
waar van acte,
nieuws: Asus bevestigt massale verbindingsproblemen met routers en komt met o...
Hier staat "ArtTechnica schrijft" en de eerste t moet een s zijn: ar S technica.
waar van acte,
We zijn weer bij, dank!
Dit component → Deze component
Dit component → Deze component
nieuws: 'Gedecentraliseerde Twitter-concurrent van Meta verschijnt volgende m...
te post → een postDaarnaast wordt het naar verluidt ook mogelijk om links en foto's aan te post toe te voegen, en kunnen gebruikers andermans berichten liken, reposten en erop reageren.
review: Natriumaccu als alternatief voor lithium
Opvallend hoe weinig taalfouten je gemaakt hebt. Mijn complimenten!
Een tweede de weggestreept.Natrium kan uit zout worden gewonnen via de de Solvay-methode.
natriumion-kathodes → natriumionkathodes (onnodig koppelteken)Wagemaker publiceerde in 2020 in Science al een methode om de atomaire structuur van natriumion-kathodes te voorspellen, wat onderzoek naar de ideale samenstelling voor Na-ionaccu's aanzienlijk heeft versneld.
natriumion-kathodes → natriumionkathodes (onnodig koppelteken)Dit geeft mogelijkheden in de verschillende structuurfamilies die interessant zijn voor natriumion-kathodes, zoals gelaagde oxides en Prussian blue analogen.
Prussian blue analogen → Prussian blue-analogen (zoals even verderop 'Prussian white-structuur')Dit geeft mogelijkheden in de verschillende structuurfamilies die interessant zijn voor natriumion-kathodes, zoals gelaagde oxides en Prussian blue analogen.
geopolitiek- → geopolitiek (want het is een bijvoeglijk naamwoord en vormt dus geen samenstelling met probleem, maar gewoon de combinatie geopolitiek probleem, @Yero)Dat lost niet alleen een kostenaspect op, maar ook een geopolitiek- en ethisch probleem.
nieuws: Blue Origin mag toch maanlander voor Artemis-missie van NASA bouwen
gaat een bedrag van omgerekend 3,14 miljard euro gemoeid → is een bedrag van omgerekend 3,14 miljard euro gemoeid (of anders gaat een bedrag van omgerekend 3,14 miljard euro gepaard, @Kevinkrikhaar)Met dit contract gaat een bedrag van omgerekend 3,14 miljard euro gemoeid.
nieuws: Onderzoekers tonen AI-tool die afbeeldingen met twee muisklikken kan ...
aanwijzen; het → aanwijzen: het (zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma, @Kevinkrikhaar, in het bijzonder onder de kop puntkomma of dubbele punt)Hiervoor moeten gebruikers twee punten op de foto aanwijzen; het gedeelte dat moet worden gemanipuleerd en de plek op de foto waar dat onderdeel naartoe moet.
firmwareupdates → firmware-updates (koppelteken noodzakelijk, want klinkerbotsing, @Kevinkrikhaar)Dit component wordt automatisch bijgewerkt, ook als gebruikers automatische firmwareupdates uit hebben staan.
Ik heb mijn deel verwerkt. Hartelijk bedankt voor je nuttige feedback weer. En het compliment! Fijn weekend nog.richy3908 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:52:
[ Voor 3% gewijzigd door Yero op 21-05-2023 00:39 ]
Ook zijn andere grondstoffen zoals kobalt en nikkel niet nodig om natriumaccu's te produceren, omdat er ander kathodemateriaal beschikbaar is, net zodat dat bij lithiumijzerfosfaataccu's het geval is.
Mijn reviews al gezien?
In https://tweakers.net/revi...rnatief-voor-lithium.html, 3e alinea, wordt er verwezen naar Chloride in Natriumchloride:
"Natriumchloride is in feite keukenzout, waarvan 1g bestaat uit een verbinding van 0,4g natrium en 0,6g chloride. "
Chloride betekent min of meer 'een verbinding met Chloor'. Het atoom zelf heet Chloor en niet Chloride. Een zoutmolecuul bestaat dus eigenlijk uit een Natriumatoom en een Chlooratoom (en niet een Chlorideatoom).
"Natriumchloride is in feite keukenzout, waarvan 1g bestaat uit een verbinding van 0,4g natrium en 0,6g chloride. "
Chloride betekent min of meer 'een verbinding met Chloor'. Het atoom zelf heet Chloor en niet Chloride. Een zoutmolecuul bestaat dus eigenlijk uit een Natriumatoom en een Chlooratoom (en niet een Chlorideatoom).
Deze laat ik open voor de auteur, @Yero.koelpasta schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:59:
In https://tweakers.net/revi...rnatief-voor-lithium.html, 3e alinea, wordt er verwezen naar Chloride in Natriumchloride:
Verder tot hier aangepast.
Bedankt! Ik heb dit nu gewijzigd in "0,4g natrium en 0,6g chloor" om het 'simpel' te houden.koelpasta schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:59:
nieuws: 'Meta in gesprek om samen te werken met augmentedrealitybedrijf Magic...
die het bedrijf in de metaverse zijn → die het bedrijf in de metaverse gedaan heeft, zijnDe enorme investeringen die het bedrijf in de metaverse zijn tot dusver met de nodige scepsis ontvangen.
nieuws: PyPI laat nieuwe projecten weer toe na onhoudbare hoeveelheid malware...
moet "dependency" zijn, zoals in de volgende regel correct staatSoms wordt dan via zogeheten depency confusions verspreid, waarbij een geïnfecteerde Python-library kan worden geüpload naar PyPI. Dat gebeurde in januari van dit jaar nog, al is de dependency-confusionmethode nog steeds relatief zeldzaam.
Sometimes you need to plan for coincidence
https://tweakers.net/nieu...tieke-infrastructuur.html
Moet zijn CAC zijn, denk ik...?Volgens Reuters heeft Micron de mededeling van de COC ontvangen...
Ook aangepast. Bedankt!
nieuws: Verwijderde Twitter-berichten verschijnen zonder inbreng gebruiker we...
gaat -> gaanEen persoon die zegt voorheen bij Twitter te hebben gewerkt bevestigt tegenover Morrell dat het inderdaad om een serverprobleem lijkt te gaat;
nieuws: Sandisk: 4TB Extreme Pro-ssd's kunnen dataverlies lijden, firmwarefix...
Mijns inziens mist hier het woordje 'aan' in de kop.
'kunnen aan dataverlies lijden'.
Nu lijkt het een beetje op een zin als 'ik kan het wel lijden', wat zou betekenen dat die SSD wel kan omgaan met dat dataverlies...
Mvrgr, Wouter
Mijns inziens mist hier het woordje 'aan' in de kop.
'kunnen aan dataverlies lijden'.
Nu lijkt het een beetje op een zin als 'ik kan het wel lijden', wat zou betekenen dat die SSD wel kan omgaan met dat dataverlies...
Mvrgr, Wouter
nieuws: Meta verkoopt Shutterstock voor 53 miljoen dollar of verlies van 87 p...
Volgens mij moest dit zijn "Meta verkoopt Giphy voor 53 miljoen dollar of verlies van 87 procent"?
@TijsZonderH
Volgens mij moest dit zijn "Meta verkoopt Giphy voor 53 miljoen dollar of verlies van 87 procent"?
@TijsZonderH
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Meta verkoopt Giphy aan Shutterstock voor 53 miljoen dollar of verlies van 87%
En “of” moet denk ik “met” zijn.
Ook is rekenen best leuk in een kop, een verlies van 347 miljoen lees denk ik beter dan 87%.
En “of” moet denk ik “met” zijn.
Ook is rekenen best leuk in een kop, een verlies van 347 miljoen lees denk ik beter dan 87%.
www.scinus.com
nieuws: Meta verkoopt Giphy aan Shutterstock voor 53 miljoen dollar, verlies ...
"Ook moest Meta op zoek naar een legitieme verkoper...". Moet dat niet "koper" zijn?
"Ook moest Meta op zoek naar een legitieme verkoper...". Moet dat niet "koper" zijn?
nieuws: Meta verkoopt Giphy aan Shutterstock voor 53 miljoen dollar, verlies ...
leidt -> lijdtDaarmee leidt het bedrijf meer dan 80 procent verlies in de verkoop.
nieuws: Microsoft brengt Moment 3-update voor Windows 11 woensdag uit
356 -> 365?Windows 356 Boot
Virussen? Scan ze hier!
Ook de tag staat fout
Pigs have flown...
En weer bij, thanks allen!
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Artikel nieuws: SIDN wil Nederlandse steden helpen bij aanvragen van eigen tld's
.fr is Frankrijk, .frl is FrieslandSIDN heeft met .fr voor Friese domeinen en het .amsterdam-domein al ervaring met zulke lokale domeinextensies, maar wil het makkelijker maken voor andere steden en regio's om bijvoorbeeld een .tilburg- of .brabant-domein aan te vragen.
nieuws: SIDN wil Nederlandse steden helpen bij aanvragen van eigen tld's
Het tld van Friesland is .frl en niet .fr. Het tld .fr is van Frankrijk.
Het tld van Friesland is .frl en niet .fr. Het tld .fr is van Frankrijk.
[repost]
[ Voor 95% gewijzigd door driekske op 23-05-2023 21:50 ]
nieuws: FIOD en OM halen IPTV-dienst offline die 10.000 zenders en Netflix aa...
In de eerste alinea na opening:
In de eerste alinea na opening:
tv-zenders. -> tv-zenders aanbood.Wel zegt de FIOD dat de streamingdienst tien euro per maand vroeg aan abonnees en daarvoor 10.000 tv-zenders.
De foutjes zijn verbeterd. Bedankt!
nieuws: Microsoft test Edge for Gamers-modus in browser
De gebruikers wordt → De gebruikers wordenDe gebruikers wordt vervolgens naar het Thema-gedeelte van de Add-ons-winkel gebracht, waar gaminggerelateerde thema's voor de browser gedownload kunnen worden.
Bij dit artikel: nieuws: Zotac toont eerste mini-pc met actieve 'koelingschip' die prestatiebo... misschien even een koppelteken toevoegen aan koelingschip -> koelings-chip zodat het wat duidelijker wordt?
Hail to the king baby!
nieuws: Netflix begint in Nederland en België met 4 euro toeslag voor delen ...
...Als het bedrijf constateert dat een klant het account deelt buiten het eigen huishouden, krijgen die de keuze... krijgt die
...Als het bedrijf constateert dat een klant het account deelt buiten het eigen huishouden, krijgen die de keuze... krijgt die
Dat is in dit geval niet per se nodig.urk_forever schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:50:
Bij dit artikel: nieuws: Zotac toont eerste mini-pc met actieve 'koelingschip' die prestatiebo... misschien even een koppelteken toevoegen aan koelingschip -> koelings-chip zodat het wat duidelijker wordt?
Aangepast, bedankt!MSteverink schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:09:
nieuws: Netflix begint in Nederland en België met 4 euro toeslag voor delen ...
Nee, maar het is imo wel leesbaarder, of je kan misschien (zoals hier voorgesteld: Flippi in 'Zotac toont eerste mini-pc met actieve 'koelingschip' die prestatieboost levert') ipv koelingschip koelchip gebruiken.
Hail to the king baby!
Dat lijkt me inderdaad een beter alternatief.urk_forever schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:40:
[...]
Nee, maar het is imo wel leesbaarder, of je kan misschien (zoals hier voorgesteld: Flippi in 'Zotac toont eerste mini-pc met actieve 'koelingschip' die prestatieboost levert') ipv koelingschip koelchip gebruiken.
download: IntelliJ IDEA 2023.1.2
Idea → IDEA (in de titel dan weer wel correct, evenals in de gekopieerde tekst van de website van JetBrains, wat het extra raadselachtig maakt waarom het fout gaat. Meerdere keren incorrect geschreven in dit artikel, dus niet alleen hier)JetBrains brengt verschillende ontwikkelomgevingen uit, zoals CLion gericht op C en C++, DataGrip gericht op sql, PhpStorm gericht op php en IntelliJ Idea gericht op Java.
nieuws: Meta moet alle info geven die de EU voor antitrustonderzoek eist, oor...
Meta zegt dat het sindsdien al meer dan een miljoen documenten heeft overhandigt → ... overhandigd.
Meta zegt dat het sindsdien al meer dan een miljoen documenten heeft overhandigt → ... overhandigd.
nieuws: Microsoft brengt Moment 3-update voor Windows 11 woensdag uit
wi-fipictogram → wifipictogram (onnodig koppelteken, @TijsZonderH; zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=wifi)Als er in het wi-fipictogram een slot staat, betekent dat dat een vpn-verbinding opgezet is.
dat een → dat er eenAls er in het wi-fipictogram een slot staat, betekent dat dat een vpn-verbinding opgezet is.
video: Tweakers Update - Een nieuwe handheld en heel veel games in PlayStatio...
Vermoedelijk een stream foutje hier.… Project Q: een handheld waar je games naar toe kunt streaken vanaf je PS5. …
https://tweakers.net/revi...el-watt-heb-je-nodig.html
tabel klopt niet, 175 watt processors + 304W gpu = niet 379W.
In de text daaronder wordt aangegeven dat een 500W voeding dan voldoende is voor het 4k systeem
In de text daaronder wordt aangegeven dat een 500W voeding dan voldoende is voor het 4k systeem
Fixed, die 3 had idd een 4 moeten zijn.-Niels- schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:16:
Ook van het 1440p systeem klopt de optel som niet maar dan van het "Verbruik compleet systeem"-Niels- schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:16:
1440P CPU+GPU = 290W
1440P Compleet systeem = 270W lijkt mij dat dit iig hoger moet zijn. Ongeveer 360W?
alleen nu klopt de 4k complete systeem nietTomas Hochstenbach schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:50:
[...]
Fixed, die 3 had idd een 4 moeten zijn.
430W moet dan ongeveer 530W zijn?
Zowel in de titel als in de eerste alinea wordt 'MSG' genoemd als afkorting voor Metal Gear Solid maar dat moet volgens mij 'MGS' zijn.
nieuws: Konami kondigt nextgenremake van Metal Gear Solid 3 en MSG-remasterco...
nieuws: Konami kondigt nextgenremake van Metal Gear Solid 3 en MSG-remasterco...
Dat is een daadwerkelijke meting van het stroomverbruik tijdens het gamen - met name de cpu zal dan lang niet maximaal worden belast, vandaar dat dat lager is dan als je het max verbruik van cpu en gpu bij elkaar opteltmikeoke schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:54:
[...]
alleen nu klopt de 4k complete systeem niet
430W moet dan ongeveer 530W zijn?
nieuws: Sony teaset PlayStation-handheldconsole met 1080p-scherm voor streaming
Aantonen doe je om iets te bewijzen. Dus tonen óf aankondigen in deze zin, geen contaminatie er an.Sony toonde daarnaast ook een set draadloze oordopjes aan voor gebruik met de PS5 of op pc.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2023 09:03 ]
nieuws: Verdrag dat belastingdata van Europese Amerikanen naar VS stuurt, is ...
Klopt de logica in deze zin wel?De GBA verbiedt de belastingdienst per direct te stoppen met de gegevensverwerking, maar geeft daar geen boete voor.
Kleine aanpassing was nodig.david_p schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:25:
nieuws: Verdrag dat belastingdata van Europese Amerikanen naar VS stuurt, is ...
[...]
Klopt de logica in deze zin wel?
nieuws: Meta moet alle info geven die de EU voor antitrustonderzoek eist, oor...
voor komen → voorkomen (het gaat om voorkomen, niet om komen, @YannickSpinner)Er werd door de EC geëist dat het bedrijf alle mails en documenten moest aanleveren waar bepaalde zoektermen in voor komen, maar daar zouden ook veel irrelevante stukken tussen zitten met persoonlijke informatie, beargumenteerde Meta, dat toen nog Facebook heette.
nieuws: Verlamde man kan door verbinding tussen implantaten in brein en rug w...
Het brain-spine interface → De brain-spine interface (vanwege de gelijkenis met het Nederlandse woord interface, is de als lidwoord logischer @YannickSpinner)Het brain-spine interface werd bedacht door een team Franse en Zwitserse neurowetenschappers in samenwerking met het Nederlandse meditechbedrijf Onward.
download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 23.5.1
Titel klopt maar in de tekst staat nog een verwijzing naar de vorige driver 23.4.3.
Titel klopt maar in de tekst staat nog een verwijzing naar de vorige driver 23.4.3.
UNOX: The worst operating system
download: Mozilla Thunderbird 102.11.1
(staat fout in de Mozilla releasenotes)
Thundebird → ThunderbirdNews reader did not always issue GROUP command after authentication with remote server, preventing Thundebird from displaying or refreshing news from the server
Releasenotes verbeteren we niet.Bux666 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:15:
download: Mozilla Thunderbird 102.11.1
[...]
Thundebird → Thunderbird
Artikel: Tweakers Update - Een nieuwe handheld en heel veel games in PlayStation Showcase
en handheld waar je games naar toe kunt streaken vanaf je PS5. De releasedatum en de prijs van de oordopjes en de handheld zijn nog niet bekend.
moet streaken niet streamen zijn?
en handheld waar je games naar toe kunt streaken vanaf je PS5. De releasedatum en de prijs van de oordopjes en de handheld zijn nog niet bekend.
Ik denk idd dat je je kleren aan mag houdensmv schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:41:
Artikel: Tweakers Update - Een nieuwe handheld en heel veel games in PlayStation Showcase
review: Voedingen Community Best Buy Guide - De beste voedingen in mei 2023
De Seasonic Vertex GX-850 is 80 Plus Gold, niet Platinum. De Platinum versie is
uitvoering: Seasonic Vertex PX-850
De Seasonic Vertex GX-850 is 80 Plus Gold, niet Platinum. De Platinum versie is
uitvoering: Seasonic Vertex PX-850
Hij is 80Plus Gold, maar Cybenetics Platinum, en dat laatste is waar Tomas aan refereert.
[ Voor 85% gewijzigd door MoniqueVdB op 25-05-2023 16:33 ]
nieuws: Windows 11 krijgt ingebouwde ondersteuning voor 7-zip, rar en andere ...
uit kwam → uitkwam (het gaat over uitkomen, niet over ergens uit komen o.i.d., @TijsZonderH)Dat gebeurt in een preview van het OS en niet in de Moment 3-update die onlangs uit kwam.
nieuws: Toezichthouder gaat inzet van virtuele agenten door AIVD onderzoeken
inzet → inzetten (want de AIVD en MIVD is onderwerp en meervoud, @TijsZonderH)De Commissie Toezicht op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten gaat onderzoek doen naar hoe de AIVD en MIVD 'virtuele agenten' inzet.
nieuws: Maker van Android-alternatief /e/OS brengt dit jaar nieuwe Murena-tel...
niet, het → niet; het (zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma, @TijsZonderH)Details over de Murena Two zijn er nog niet, het is dan ook onbekend of die dezelfde prijs van 350 euro krijgt als het eerste model.
tabletseries → tabletserie (want enkelvoud; vermoedelijk het Engelse woord series overgenomen, zonder te beseffen dat series in het Engels een plurale tantum is)Duval teaset daarna dat hij ook het ontwerp van een 'tabletseries overweegt'.
nieuws: YouTube stopt op 26 juni met tijdelijke Stories-video's
uploaden, al → uploaden; al (zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma, @Hayte)Vanaf 26 juni kunnen contentmakers zelf geen Stories meer uploaden, al geüploade Stories blijven nog zeven dagen online.
aan, toen heetten ze nog Reels → aan; toen heetten ze nog Reels (of anders aan, toen ze nog Reels heetten)Het bedrijf kondigde Stories eind 2017 aan, toen heetten ze nog Reels.
In https://tweakers.net/revi...egt-de-lat-nog-hoger.html staat in de tabel over energieverbruik twee keer een verwijzing naar de S90C.
Eén daarvan moet de S95C zijn...
Eén daarvan moet de S95C zijn...
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Locolau op 26-05-2023 13:58 ]
Dit topic is gesloten.