Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 218 ... 250 Laatste
Acties:
  • 375.702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCyberlion
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2023
review: Waar blijft de solidstateaccu?

De anode de min pool en de kathode de plus pool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:27
nieuws: Microsoft wil keuze voor standaardapps in Windows 11 eenvoudiger maken
Hiermee kunnen app-ontwikkelaars meteen de juiste sectie in het instellingenmenu oproepen waarin de standaardapplicaties in Windows aangeduid kunnen worden.
app-ontwikkelaars → appontwikkelaars (onnodig koppelteken, @JayStout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-09 10:41

sabineschults

Redacteur
De tikfouten zijn tot hier aangepast. Dank voor het doorgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
sabineschults schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:02:
De tikfouten zijn tot hier aangepast. Dank voor het doorgeven!
Kijk ik naar een gecachete variant van de webpagina over de solidstateaccu, of is de aanpassing zoals @MadCyberlion suggereerde niet doorgevoerd? Hij heeft nl. gewoon gelijk en anode en kathode zijn omgedraaid.

Zie ook: betekenis van anode en betekenis van kathode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Maar 'solidstate' zegt strik tgenomen alleen iets over de elektrolyt en niets over de energiedichtheid.
strik tgenomen → strikt genomen
Het grote voordeel van een vaste elektrolyt is vooral de veiligheid, omdat een vloeibaar elektrolyt in brand kan vliegen bij een te hoge temperatuur en wanneer het in aanraking komt met zuurstof.
vloeibaar elektrolyt → vloeibare elektrolyt (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=elektrolyt)

Zelf gemist:
Het Belgische technologie-instituut imec heeft een elektrolyt op basis van nanocomposieten ontwikkeld dat begint als een vloeistof, waardoor bestaande productiemethoden voor accu's kunnen worden gebruikt.
dat → die (het woord verwijst naar elektrolyt, een de-woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-09 10:41

sabineschults

Redacteur
Ik ben hier zelf niet zo in thuis, dus ik leg dit bij de auteur neer. De afbeelding onder die tekst zegt namelijk ook dat de anode de minpool is. Na wat googelen lees ik dat een anode niet altijd positief hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Ja, bij elektrolyse is de kathode de negatieve pool en de anode de positieve pool (KNAP). Maar bij een elektrochemische cel is het precies andersom: de kathode is de positieve pool en de anode de negatieve pool. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Yero schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:46:
[...]

Ja, bij elektrolyse is de kathode de negatieve pool en de anode de positieve pool (KNAP). Maar bij een elektrochemische cel is het precies andersom: de kathode is de positieve pool en de anode de negatieve pool. 😉
Oké, dank je! Ik heb er nl. de ballen verstand van en vertrouwde alleen maar op het woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: YouTube Music kan onlangs afgespeelde nummers voortaan automatisch do...
In januari werd het automatisch downloaden van recent afgespeelde nummers al aangekondigd door Google, maar de uitrol nu pas breed beschikbaar, meldt 9to5Google.
de uitrol nu pas → de uitrol is nu pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy Watch6-modellen krijgen grotere accu dan Watch5
Bij de huidige generatie van Galaxy Watch is er geen Classic-model meer aanwezig zoals in de Galaxy Watch4-serie.
Galaxy Watch → de Galaxy Watch
Deze zou een draaiende ring krijgen, zoals bij de Watch4 Classic.
een draaiende ring → een draaibare ring (anders wordt er gesuggereerd alsof de ring helemaal uit zichzelf draait, zonder door een mens in beweging te worden gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purrple
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-01 10:09
Hallo,

Er staat een spelfoutje bij dit artikel

De laatste alinea De toekomst van 3d V-cache

Hoewel de fabrikant dat nog niet met zo veel worden wil bevestigen. Dat moet woorden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
download: SystemRescue 10.00
Het is bedoeld om op een eenvoudige manier admin-taken uit te voeren, zoals het maken en bewerken van de hardeschijfpartities.
admin-taken → admintaken (onnodig koppelteken, @Drobanir)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
@Donny K., waarom heb je helemaal niets gedaan met alle suggesties die ik heb gegeven over incorrecte specificaties in richy3908 in "Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes" en mijn vervolgpost van 10 maart?

Het is vijftien dagen geleden, dus het lijkt me dat je voldoende tijd gehad moet hebben. Of kloppen alle door jou genoemde specificaties als, ik noem er maar een paar, 12GB RAM, 512GB opslaggeheugen en een resolutie van 1440x1376 en heb ik het allemaal fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In nieuws: FBI heeft beheerder van hackerforum BreachForums gearresteerd

In de tweede paragraaf staat
pompomppurin in plaats van pompompurin.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
richy3908 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:35:
@Donny K., waarom heb je helemaal niets gedaan met alle suggesties die ik heb gegeven over incorrecte specificaties in richy3908 in "Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes" en mijn vervolgpost van 10 maart?

Het is vijftien dagen geleden, dus het lijkt me dat je voldoende tijd gehad moet hebben. Of kloppen alle door jou genoemde specificaties als, ik noem er maar een paar, 12GB RAM, 512GB opslaggeheugen en een resolutie van 1440x1376 en heb ik het allemaal fout?
Hey Richy,

Mijn excuses. Mijn notificaties stonden blijkbaar uit en ik heb je bericht helemaal gemist. Ik ga ernaar kijken en eventueel aanpassen. Ik heb net al even snel gekeken, maar de info op de site lijkt nogal te conflicteren met de info die ik van ze heb gehad. Het ruikt naar een regioverschil. Ik zoek het uit.

Groetjes en bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-09 08:07

MoniqueVdB

Eindredacteur
De overige foutjes zijn verbeterd. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Donny K. schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:53:
[...]

Hey Richy,

Mijn excuses. Mijn notificaties stonden blijkbaar uit en ik heb je bericht helemaal gemist. Ik ga ernaar kijken en eventueel aanpassen. Ik heb net al even snel gekeken, maar de info op de site lijkt nogal te conflicteren met de info die ik van ze heb gehad. Het ruikt naar een regioverschil. Ik zoek het uit.

Groetjes en bedankt voor het melden.
Dank je wel en succes met uitzoeken/navragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Als we hem vragen wat voor nieuwe ontwikkelingen en inzichten er de afgelopen twee jaar zijn geweest, antwoord hij dat hij ondertussen twijfelt of de veelbelovende lithiummetaalanode wel realistisch is.
--> antwoordt hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nieuws: Weggeknipte info uit Google Pixel-screenshots te achterhalen door bug
nderzoekers Simon Aaarons en David Buchanan vonden de bug en hebben een uitleg online gezet.
nderzoekers > Onderzoekers

Kennelijk is er O weggeknipt en aan het begin van onderstaande zin neergezet :+
O De bug zit sinds Android 10 in het systeem en komt door een fout die al een paar jaar bekend was.

[ Voor 18% gewijzigd door 3dfx op 20-03-2023 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:55
Google heeft de bug gefikst in de maart-update voor veel van zijn Pixel-telefoons. O De bug zit sinds Android 10 in het systeem en komt door een fout die al een paar jaar bekend was.
De O is gewoon een stukje verhuist, blijkbaar had hij zin in een nieuwe omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

nieuws: ‘Ongeveer 20 procent van nieuwe Netflix-klanten in VS heeft abo met ads’

Mag wat mij betreft gewoon zijn: abonnement met advertenties.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Wat er nu staat is niet fout en jouw suggestie past niet. Ik heb 'abo' wel uitgeschreven, want een kop met twee afkortingen achter elkaar is misschien wel te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
De rest is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
nieuws: OM eist 2 jaar celstraf voor Nederlander die met phishingpanels Belge...

Na de aanhouding van Haiku kreeg de informatie veel nieuwe informatie over zijn klanten, waaronder de schuilnamen van de 23-jarige Hagenaar.

politie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:17
Djordjo schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:53:
nieuws: OM eist 2 jaar celstraf voor Nederlander die met phishingpanels Belge...

Na de aanhouding van Haiku kreeg de informatie veel nieuwe informatie over zijn klanten, waaronder de schuilnamen van de 23-jarige Hagenaar.

politie?
Yep, aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vierde alinea
Het Openbaar Ministerie zegt dat het bewijsmaterial onder meer bestaat uit chats die de verdachten onderling en met Haiku voerden.
bewijsmateriaal

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Ministerie van Financiën en Belastingdienst NL krijgen algoritmeadvie...
Na pleitten van verschillende politieke partijen begin dit jaar ook een algoritmetoezichthouder van start als onderdeel van de Autoriteit Persoonsgegevens.
Na pleitten van verschillende politieke partijen → Na pleidooien van verschillende politieke partijen (het zelfstandige naamwoord pleit is een singulare tantum en een van de betekenissen is pleidooi, dus dit synoniem gebruiken lijkt me beter, want daar is wel een meervoud van, @AverageNL; bovendien is er pleitten geschreven, alsof er wel het werkwoord is gebruikt, maar dan o.v.t. o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:18

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

nieuws: Nederland gaat 'op korte termijn' TikTok verbieden op werktelefoons a...
Rijksambtenaren worden per direct ontraden afgeraden TikTok op hun werktelefoon te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Nederland wil waterstoffabriek op basis van windenergie bouwen op zee
De Rijksoverheid noemt het project 'de grootste waterstof op zee productie' ter wereld.
waterstof op zee productie → waterstof-op-zee-productie (zie ook https://woordenlijst.org/leidraad/6/5, @AverageNL)

Bij nader inzien, ik dacht eerst dat dit een combinatie was van een samenkoppeling met een samenstelling, maar volgens mij is het juist in zijn geheel een samenkoppeling.

[ Voor 24% gewijzigd door richy3908 op 21-03-2023 17:07 . Reden: waterstof-op-zeeproductie → waterstof-op-zee-productie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Verbeterd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:06

masauri

aka qwybyte

nieuws: Belgische internetprovider edpnet wordt overgenomen door Proximus

Epdnet klaagde vorig jaar nog bij de Belgische telecomwaakhond over vermeende oneerlijke concurrentie vanuit Proximus-dochter Mobile Vikings.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Belgische internetprovider edpnet wordt overgenomen door Proximus
Proximus neemt de eveneens Belgische provider epdnet over.
epdnet → edpnet
Epdnet komt volledig in handen van Proximus.
Epdnet → Edpnet
Proximus meldt dat epdnet zijn activiteiten als 'onafhankelijke entiteit' binnen de Proximus Groep kan voortzetten.
epdnet → edpnet
In oktober vorig jaar vroeg epdnet bescherming aan tegen zijn schuldeisers, waarvan Proximus een van de grootste was.
epdnet → edpnet
Onlangs was er een zitting bij de rechtbank, omdat epdnet zichzelf moest verkopen.
epdnet → edpnet
Epdnet klaagde vorig jaar nog bij de Belgische telecomwaakhond over vermeende oneerlijke concurrentie vanuit Proximus-dochter Mobile Kings.
Epdnet → Edpnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:55
https://tweakers.net/nieu...steunt-tdps-tot-500w.html

In de inleiding:
Er zijn details verschenen over een Avenue City-referentieplatform van Intel. Het platform zou bedoeld zijn voor de komende Granite Rapids- en Sierra Forest-datacenter-cpu's uitbrengen.
"een" doet denken dat er meerdere Avenue City-referentieplatforms zijn. Vervangen door "het" of (aangezien dit dacht ik nieuw genoeg is dat "het" teveel veronderstelt dat men al bekend is met dit Avenue City) de zin veranderen naar iets als: "Er zijn details verschenen over Avenue City, een nieuw referentieplatform van Intel."/"Er zijn details verschenen ver een nieuw referentieplatform van Intel met de naam Aevnue City."

"uitbrengen" is hier niet op zijn plaats. Ik zou het schrappen. Anders de zin herschrijven waardoor de boodschap die aan het woord was toegekend wel overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedie2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:30
EDIT: typo werd al door @masauri gemeld

[ Voor 93% gewijzigd door diedie2 op 22-03-2023 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Adobe introduceert Firefly-AI-tool voor genereren afbeeldingen via tekst
Adobe heeft naar eigen zeggen een style engine toegevoegd aan het model zodat gebruikers kunnen experimenten van het creëren van foto's kunst, graphics en teksteffecten met allerlei stijlen, kleuren, belichtingen en variaties in compositie.
experimenten → experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Weggeknipte info uit Windows-screenshots is terug te halen door bug
Door de bug zijn delen die zijn weggeknipt of geblurd de originele afbeelding deels of helemaal te reconstrueren.
de originele afbeelding → in de originele afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Verbeteringen doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
review: Sony Xperia 1 IV - Hitte remt als telefoon vermomde videocamera

De ondertitel is erg onduidelijk: "Hitte remt als telefoon vermomde videocamera"

Wordt er iets bedoelt (lijkt het): "Deze, als telefoon vermomde, videocamera wordt snel heet en gaat zichzelf down-trottelen". Of iets dergelijks?

of: "Oververhitting vertraagt prestaties 'telefoon' met verborgen videocamera".

[ Voor 8% gewijzigd door Jochem op 22-03-2023 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:56

J2S

Jochem schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:06:
review: Sony Xperia 1 IV - Hitte remt als telefoon vermomde videocamera

De ondertitel is erg onduidelijk: "Hitte remt als telefoon vermomde videocamera"

Wordt er iets bedoelt (lijkt het): "Deze, als telefoon vermomde, videocamera wordt snel heet en gaat zichzelf down-trottelen". Of iets dergelijks?

of: "Oververhitting vertraagt prestaties 'telefoon' met verborgen videocamera".
Eerste minpunt: Processor throtthlet snel -> throttlet

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxDoDge
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:39
nieuws: Europese Commissie publiceert voorstel voor right to repair

De Commissie denkt dat dankzij dit voorstel neer producten binnen de garantietermijn worden gerepareerd en dat het voor consumenten aantrekkelijker wordt om producten zonder garantie alsnog te laten repareren.

Moet meer zijn niet neer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Deze zijn ook gecorrigeerd. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
nieuws: Amazon breidt gamestreamingdienst Luna uit naar VK, Duitsland en Canada
Zo is er een Luna+-kanaal, die 10 euro per maand kost...
Het kanaal dus:
die > dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:11

AverageNL

Redacteur
Aangepast, bedankt voor het melden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
download: Bitwarden 2023.3.0
Bitwarden is beschikbaar online, als desktopcliënt, als mobiele app en als plug-in voor diverse webbrowsers.
desktopcliënt → desktopclient (het Nederlandstalige woord cliënt betekent totaal iets anders dan het (oorspronkelijk) Engelstalige woord client, @Drobanir)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
download: Goldwave 6.75
Software-update: Goldwave 6.75
Goldwave → GoldWave
Versie 6.75 van GoldWave is uitgekomen, 6.74 is wegens een probleem nooit officieel vrijgegeven Dit programma is een uitgebreide digitale audio-editor voor Windows en Android dat sinds 1993 bestaat.
uitgekomen, 6.74 → uitgekomen; 6.74 (zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma, @Drobanir)
Versie 6.75 van GoldWave is uitgekomen, 6.74 is wegens een probleem nooit officieel vrijgegeven Dit programma is een uitgebreide digitale audio-editor voor Windows en Android dat sinds 1993 bestaat.
vrijgegeven Dit → vrijgegeven. Dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: GitHub Copilot krijgt chatbot op basis van GPT-4 die helpt bij schrij...
GitHub als eerste een 'ChatGPT-achtige' ervaring in de code-editors van ontwikkelaars, die vanaf maandag 22 maart beschikbaar komt als technische preview.
GitHub als eerste → GitHub krijgt als eerste (?)
Daarmee kunnen ontwikkelaars mondeling prompts kunnen geven aan het Copilot-model.
Een tweede kunnen weggestreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Alles is bijgewerkt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
.geek: Terug in de tijd #18 - MiniSD-kaarten, Belastingdienst-problemen en Wh...

De eerste 16MB-kaartjes waren in april te koop, later kwamen kleinere 16MB- en grotere 256MB-kaarten beschikbaar.

kleiner dan 16MB of waren de eerste groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:15

oZy

nieuws: Dell brengt nieuwe Latitude 9000-laptop uit met Zoom-knoppen op trackpad

deze mag nog wel ff paar keer nagelezen worden zeg :o
Dell brengt ook verbeterde versies van verschillende Latitudes in de 7000- en 5000-serie uit. Er komen een nieuwe 7340 en 5340, 7440 en 7440, en een 7460 en 5460 uit. Die modellen verschillen vooral in grootte; de laptops zijn met 13"-, 14"- of 16"-schermen beschikbaar. De twee kleinste modellen van de 7000-serie zijn ultralight modellen waarvan het 13"-model minder dan een kilo weegt: 0,982 kilo.

De laptops hebben in alle configuraties een 16:10-beeldverhouding en worden met maximaal een derdegeneratie-Intel i7-cpu geleverd. De laptops hebben, net als het 9440-topmodel, maximaal 64GB Lpddr5-geheugen en een geïntegreerde Iris Xe-gpu. Alle modellen zijn verkrijgbaar met een Intel-soc van de dertiende generatie, behalve de 5440, die ook met een twaalfdegeneratie-soc leverbaar is. De zes modellen zijn wel per direct beschikbaar, maar Dell noemt de prijs ervoor nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
nieuws: WhatsApp begint met eigen account op WhatsApp
Het is onbekend wanneer het offficiële WhatsApp-account bij iedereen te zien zal zijn.
offficiële -> officiële

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Xiaomi brengt Redmi Note 12-telefoons in Benelux uit
De Redmi Noe 12 4G- en 5G-variant komen tot 33W, de Pro tot 67W en de Pro+ tot 120W.
Redmi Noe → Redmi Note
Snapdragen 4 Gen 1 (5G)
Snapdragen → Snapdragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Framework toont laptopvarianten met AMD-processoren en groter 16"-model
Vermoedelijk het daar om de Ryzen 5 7640HS en de Ryzen 7 7840HS.
Vermoedelijk het → Vermoedelijk gaat het
De dertiende generatie Intel-processoren in de nieuwe moedborden op dat gebied hebben een Core i5-1340P, i7-1360P of i7-1370P.
moedborden → moederborden (misschien zijn het wel borden vol met moed, maar ik acht de kans klein)
Die eerste behelst een soort insteekkaart die achterin de laptop gaat.
achterin de laptop → achter in de laptop (zie ook https://taaladvies.net/bo...ief-of-bovenaan-de-brief/, @Mark_88)
Een referentie waar framework mee komt is een insteekkaart waar twee m.2-ssd's in gestoken kunnen worden.
framework → Framework
Een referentie waar framework mee komt is een insteekkaart waar twee m.2-ssd's in gestoken kunnen worden.
in gestoken → ingestoken (zoals in de vorige zin)
Deze past met vesa-mounts achterop een beeldscherm.
achterop een beeldscherm → achter op een beeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:58
Alles bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Elden Ring krijgt raytracing-update op pc en huidige generatie consoles
Elden Ring krijgt raytracing-update op pc en huidige generatie consoles
raytracing-update → raytracingupdate (onnodig koppelteken, @Mark_88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Elmer-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-07 22:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Die dubbele 7440 is verbeterd. Wat is verder fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Ict-dienstverlener Accenture ontslaat 19.000 personeelsleden
Accenture heeft vestigingen in meer dan 200 steden en 49 laden
Tenzij ze vestigingen in een ladenkast hebben, moet 'laden' denk ik 'landen' zijn?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
wildhagen schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:27:

[...]

Tenzij ze vestigingen in een ladenkast hebben, moet 'laden' denk ik 'landen' zijn?
Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51
Beide links verwijzen naar dezelfde locatie; de earning call. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Kiesraad: nieuwe verkiezingssoftware wordt dit jaar opgeleverd
Het grote verschil tussen OSV en het nieuwe DHV is dat dat laatste decentraal werkte. OSV draait op computers in stemlokalen en bij gemeentekantoren, maar DHV wordt centraal beheerd.
Ik denk dat "laatste" hier "eerste" moet zijn? Anders makes de zin no sense ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 13:27
https://tweakers.net/nieu...hermen-kan-aansturen.html
Minisforum brengt NAB6-mini-pc met uit die vier 4K-schermen kan aansturen
Met wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: GitHub roteert ssh-sleutel nadat private key per ongeluk openbaar ver...
GitHub heeft zijn eigen privé-ssh-sleutel moeten vervangen, nadat het platform dat per ongeluk in een openbare repository had gezet.
dat → die (die sleutel, niet dat sleutel.)
Daardoor hebben veel gebruikers problemen met het correct verbinding leggen naar hun eigen repo's
Er mist een punt aan het eind van de zin.
GitHub schrijft in een korte blogpost dat de ssh-sleutel heeft vervangen.
dat het de ssh-sleutel heeft vervangen
Ecdsa-gebruikers of Ed25519-hebben niet met de verandering te maken
Ed25519-hebben → Ed25519-gebruikers hebben

[ Voor 30% gewijzigd door Bergen op 24-03-2023 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Google Bard vs. Microsoft Bing - Chatbots tegenover elkaar
Bing is iets uitgebreider en geeft ook recepten voor zelfgemaakt veganistisch 'vlees' en guacemole, die trouwens alleen bestaat uit avacado's, limoensap, zout en peper.
guacemole → guacamole (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=guacamole, @arnoudwokke)
Bing is iets uitgebreider en geeft ook recepten voor zelfgemaakt veganistisch 'vlees' en guacemole, die trouwens alleen bestaat uit avacado's, limoensap, zout en peper.
avacado's → avocado's (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=avocado; verderop in het artikel wel correct gespeld, dus nog inconsistent ook)
Dat is niet echt een recept voor succes bij guacemole.
guacemole → guacamole
Maar als ik moet kiezen, dan vind ik de deze de grappigste
Een de weggestreept.
Als u niet zeker weet hoe u met uw kind over seks moet praten, zijn er veel bronnen beschikbaar om u te helpen.
u → je

De hele alinea hanteert meestal u, maar switcht halverwege naar je, om weer terug te gaan naar u. Aangezien de antwoorden vertaald zijn uit het Engels, zou ik het consequent houden en overal je gebruiken.
Stel dat u mij vraagt: "Wat is de hoofdstad van Frankrijk?"
u → je
Ik kan Google Zoeken ook gebruiken om informatie te vinden over actuele gebeurtenissen, historische feiten en andere onderwerpen die relevant zijn voor uw gesprek.
uw → je (of jouw als je 100% verzorgde schrijftaal wilt gebruiken)
Hierdoor kan ik u uitgebreidere en actuelere informatie verstrekken dan wanneer ik alleen op mijn trainingsgegevens zou vertrouwen.
u → jou
Raakt u bijvoorbeeld ooit verveeld of moe van het praten met mensen?
Raakt u → Raak je

Ik houd het hierbij, want er zijn nog genoeg inconsistenties op dit gebied. Maak een keuze en wees consequent: u of je, maar niet allebei.
Wat is volgens jou het meest frustrerend aan het zijn van een AI-chatbot?
meest frustrerend → frustrerendst (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=frustrerend en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/)
Ik denk dat het meest frustrerende van een AI-chatbot is dat we niet altijd kunnen begrijpen wat gebruikers zeggen of wat ze bedoelen.
meest frustrerende → frustrerendste
Het was een genoegen op met u te praten.
op → om
AI chatbot. Bron: Getty Images/Carol Yepes
AI chatbot → AI-chatbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 21:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:27

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ben weer bij!
richy3908 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:44:
review: Google Bard vs. Microsoft Bing - Chatbots tegenover elkaar

Ik houd het hierbij, want er zijn nog genoeg inconsistenties op dit gebied. Maak een keuze en wees consequent: u of je, maar niet allebei.
Dit vind ik wel een heel lastige, het zijn namelijk directe quotes van de chatbot. Dat daar geen consistentie in zit, tsja, dat klopt, maar is dat een typfout of deel van het verhaal (namelijk, hoe goed chatbots zijn)? Ik ben wel benieuwd wat @arnoudwokke, @Delpozo en @MoniqueVdB vinden dat we hiermee moeten, dus ik laat deze even liggen voor nu.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:45

M14

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
TijsZonderH schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:14:
Ben weer bij!

[...]

Dit vind ik wel een heel lastige, het zijn namelijk directe quotes van de chatbot. Dat daar geen consistentie in zit, tsja, dat klopt, maar is dat een typfout of deel van het verhaal (namelijk, hoe goed chatbots zijn)? Ik ben wel benieuwd wat @arnoudwokke, @Delpozo en @MoniqueVdB vinden dat we hiermee moeten, dus ik laat deze even liggen voor nu.
Ik heb begrepen dat het (bijna?) allemaal vertaald is vanuit het Engels, dus dan lijkt het me dat het een keus van Arnoud zelf was om de ene keer u en de andere keer je te gebruiken. Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar het komt op mij over als inconsequent. Maar inderdaad, ik ben ook benieuwd hoe @arnoudwokke, @Delpozo en @MoniqueVdB hierover denken.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackint0sh
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06-2024
nieuws: Britse autoriteiten zetten ddos-as-a-service-websites op als honeypot

De NCA zegt dat gebruikers zich moesten aanmelden, maar dat vervolgens hun data naar de autoriteiten werd gestuurd. Gebruikers uit het VK worden door de NCA of lokale politie opgespoord en krijgen 'een waarschuwing'. Informatie over buitenlandse gebruikers wordt, waar mogelijk, mnaar de lokale autoriteiten doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Kwart van 0- tot 1-jarigen kijkt minstens twee uur per dag naar beeld...
Een kwart van de 0- tot 1-jarigen kinderen in Nederland besteedt minstens twee uur per dag aan beeldschermen.
1-jarigen kinderen → 1-jarigen (of anders 1-jarige kinderen, @RardvdHoeven)
Een kwart van de 0- tot 1-jarigen kinderen in Nederland besteedt minstens twee uur per dag aan beeldschermen.
aan beeldschermen → achter een beeldscherm (je besteedt tijd aan iemand of aan een hobby, maar aan een beeldscherm? Klinkt mij erg vreemd in de oren.)
Gemiddeld genomen besteden kinderen tot zes jaar oud honderd minuten per dag aan een beeldscherm.
aan een beeldscherm → achter een beeldscherm
Dat 25 procent van de 0- tot 1-jarigen in Nederland minstens twee uur per dag aan beeldschermen als televisies, smartphones, tablets en laptops besteedt, blijkt uit het jaarlijkse Iene Miene Media-onderzoek van Netwerk Mediawijsheid in samenwerking met hogeschool Windesheim en het Trimbos-instituut.
aan beeldschermen → achter beeldschermen
Iets minder dan 10 procent van de ouders geeft aan hun kind een telefoon of tablet mee te geven in bed.
Een te geven weggestreept (vanwege geeft al eerder in de zin).
De gezondheidsorganisatie raadt af dat kinderen onder de twee jaar, tijd aan een beeldscherm besteden.
twee jaar, tijd → twee jaar tijd
De gezondheidsorganisatie raadt af dat kinderen onder de twee jaar, tijd aan een beeldscherm besteden.
aan een beeldscherm → achter een beeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomen-Nescio
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-09-2024
nieuws: Britse autoriteiten zetten ddos-as-a-service-websites op als honeypot

Ook andere details, zoals hoe lang de sites werden utigebaat, ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Corsair brengt 240Hz-oledmonitor van 27" uit met micro lens array-tec...
Ook is de monitor monteerbaar op een Vesa-mount.
Vesa-mount → VESA-mount (zie ook https://vesa.org/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Ziggo verhoogt prijzen wegens inflatie - Mogen we kosteloos opzeggen?
Prijsverhogingen bij internetproviders zijn niet heel bijzonder, maar bij verhogingen op grond van een inflatiecorrectie is er wel een opvallend verschil met verhogingen om anderen redenen.
om anderen redenen → om andere redenen
Dit is volgens de algemene voorwaarden en lager dan het gemiddelde 2022 CBS-inflatiecijfer van 10 procent.
het gemiddelde 2022 CBS-inflatiecijfer van 10 procent → het gemiddelde 2022-CBS-inflatiecijfer van 10 procent (of anders het gemiddelde CBS-inflatiecijfer van 10 procent over 2022)
Valt een dergelijk wijziging van de overeenkomst op grond van een cijfer van het CBS daaronder?
een dergelijk wijziging → een dergelijke wijziging (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=wijziging)
Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk.
energieverbruik → energiegebruik (volgens de Wet van behoud van energie kan energie niet verbruikt worden, alleen omgezet in een andere vorm van energie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

review: Ziggo verhoogt prijzen wegens inflatie - Mogen we kosteloos opzeggen?
Kunnen Ziggo en eventuele andere providers dit staande houden of het ligt het wat genuanceerder?
dubbel 'het'
Valt een dergelijk wijziging van de overeenkomst op grond van een cijfer van het CBS daaronder?
dergelijk → dergelijke
Wat is een inflatiecorrectie precies is
dubbel 'is'
Mocht de overeenkomst voor onbepaald tijd zijn aangegaan
onbepaald → onbepaalde
Klanten horen dat minimaal een maand van te voren
van te voren → van tevoren (https://www.onzetaal.nl/taalloket/vantevoren)

[ Voor 41% gewijzigd door Bergen op 25-03-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Gordon Moore, medeoprichter van Intel en bedenker van Moore's Law, is...
Daarnaast deed hij de beroemde voorspeling dat het aantal transistors op een geïntegreerde circuit elk jaar zou verdubbelen, ook bekend als Moore's Law.
een geïntegreerde circuit → een geïntegreerd circuit (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=circuit, @Kevinkrikhaar)
Toen trad hij terug als emeritus voorzitter, een positie die hij tot zijn pensioen in 2006 bekleedde.
emeritus voorzitter → emeritus-voorzitter (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=emeritus-voorzitter; ik geef toe dat het me wel bevreemdt dat de NTU vindt dat het emeritus-voorzitter is, maar ook emeritus hoogleraar, emeritus pastoor en emeritus predikant, wat inconsistent overkomt op mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: Gordon Moore, medeoprichter van Intel en bedenker van Moore's Law, is...

“beroemde voorspeling”

Dit moet voorspelling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Docker gaat gratis Free Teams-lidmaatschap toch niet verwijderen
In een update na de aankondiging stelde Docker dat de beëindiging van de abonnementsvorm op een 'verschrikkelijke' manier bekend is gemaakt en tot veel verwarring heeft gezorgd.
tot veel verwarring heeft gezorgd → tot veel verwarring heeft geleid (of anders voor veel verwarring heeft gezorgd, @Kevinkrikhaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22-09 23:33

Kevinkrikhaar

Redacteur
We zijn weer bij, dank!
Hier ben ik het niet mee eens; er is naar mijn mening wel duidelijk een pauze tussen 'twee jaar' en 'tijd', waardoor een komma daar wel terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Kevinkrikhaar schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:58:
We zijn weer bij, dank!

[...]

Hier ben ik het niet mee eens; er is naar mijn mening wel duidelijk een pauze tussen 'twee jaar' en 'tijd', waardoor een komma daar wel terecht is.
Fair enough. Het ging mij erom dat de komma midden in de bijzin wordt geplaatst, nog voordat er een persoonsvorm aan de orde is geweest en er mijns inziens geen komma vereist is, maar volgens dit artikel van Onze Taal mag je een komma ook gebruiken als je bij het (hardop) voorlezen een komma 'hoort' en ik kan inderdaad de zin zodanig lezen dat je ook een komma 'hoort'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Zelf over het hoofd gezien:

De techpionier zou vrijdag vredig in zijn huis in Hawaï gestorven zijn.
in Hawaï → op Hawaï (aangezien Hawaï een eiland is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53

slaay

Natuurbeleven.com

nieuws: Xiaomi maakte in het afgelopen kwartaal de grootste omzetdaling tot d...

"In totaal behaalde de Chinese fabrikant in 2022 een omzet van 280.044 miljard yuan, terwijl dat een jaar eerder nog 328,3 miljard was."

Moet zijn:

"In totaal behaalde de Chinese fabrikant in 2022 een omzet van 280,044 miljard yuan, terwijl dat een jaar eerder nog 328,3 miljard was."

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: 'Microsoft wil dat concurrerende AI-tools geen gebruik meer maken van...
De zoekindex van Microsoft is een soort kaart van het internet, die in realtime gescand kan worden.
in realtime → in real time (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=in%20real%20time, @Kevinkrikhaar; realtime bestaat ook, maar is een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord [volgens de Dikke Van Dale dan])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
nieuws: AIVD en MIVD vroegen minder vaak toestemming voor hackoperaties
"Het verzoek betrof de technische ondersteuning bij het inzetten van de selectiebevoegdheid ten behoeve van een partnerdienst", schijft de TIB.
schijft -> schrijft
De toetsingscommissie schrijft verder dat bij het aantal 'onrechtmatigheidsbeslissingen' daalde, zowel bij de MIVD als de AIVD.
dat bij het -> dat het
De TIB beschrijft dat overigens al jaren; in het jaarverslag van 2019 klaagde de commissie daarook al over.
daarook -> daar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 16:44

Frituurman

Mjam!

nieuws: Xiaomi maakte in het afgelopen kwartaal de grootste omzetdaling tot d...
In totaal behaalde de Chinese fabrikant in 2022 een omzet van 280.044 miljard yuan, terwijl dat een jaar eerder nog 328,3 miljard was.
Punten en komma's in getallen. Wat hier nu eigenlijk staat is dat de omzet in 2022 zo'n 853% hoger was (280.044 miljard versus 328,3 miljard) , maar het is natuurlijk ongeveer 14,7% láger. 280.044 miljard yuan moet 280,044 miljard yuan zijn. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53

slaay

Natuurbeleven.com

nieuws: Microsoft brengt fix uit voor screenshot-bug in Windows

De fix is vrijdag beschikbaar gemaakt voor het Knippen & Aantekenen-programma in Windows 10 en het Knipprogramma in Windows 11. Beide tools, en de bugfix, kunnen via de Microsoft Store gedownload geüpdatet worden. De fix zorgt ervoor dat weggeknipte info uit screenshots of afbeeldingen voortaan niet meer terug te halen is."

Geen idee wat de auteur hiermee bedoelde, maar het klopt in ieder geval niet.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Europese Commissie bereikt akkoord met Duitsland over e-fuels
Tegen 2050 moet de uitstoot van broeikasgassen naar nul procent herleidt zijn.
herleidt zijn → gereduceerd zijn (ten eerste is herleiden in de betekenis van reduceren Vlaams-Nederlands, ten tweede is het een voltooid deelwoord en kan het natuurlijk nooit vervoegd zijn alsof het derde persoon enkelvoud o.t.t. is, @JayStout!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Microsoft brengt fix uit voor screenshot-bug in Windows
De fix is vrijdag beschikbaar gemaakt voor het Knippen & Aantekenen-programma in Windows 10 en het Knipprogramma in Windows 11. Beide tools, en de bugfix, kunnen via de Microsoft Store gedownload geüpdatet worden.
Een gedownload weggestreept vanwege geüpdatet erna.
Het bedrijf stelt dat er 'ongewone handelingen' nodig zijn vooraleer dat het tot eventuele exploitatie van gegevens kan komen.
vooraleer dat het → vooraleer het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Amerikaanse mediabedrijven willen gecompenseerd worden door AI-bedrijven
Danielle Coffey, de executive vice president, van de News Media Alliance laat aan de redactie van de Wall Street Journal weten dat Amerikaanse mediabedrijven gecompenseerd willen worden door AI-bedrijven.
president, van de News Media Alliance laat → president van de News Media Alliance, laat
The Wall Street Journal meldt ook Robert Thomson, de chief executive van de Amerikaanse krant, tijdens een recente financiële vergadering heeft gezegd dat er compensatie moet zijn voor het gebruik van proprietary content.
meldt ook → meldt ook dat
Volgens The Wall Street Journal zou Sam Altman, de ceo van OpenAI, in het verleden verklaard hebben dat het billijk gebruik van materiaal dat op het internet is verschenen, belangrijk is.
het billijk gebruik → het billijke gebruik (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=billijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaswin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:38
download: Ventoy 1.0.90

"Changes in Ventoy 1.0.89:"
dient te worden vervangen door
"Changes in Ventoy 1.0.90:"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-06 20:53

JayStout

Redacteur
Tot hier bijgewerkt! Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Blizzard onderzoekt problemen met RTX 3080 Ti in Diablo IV-bèta
Uit posts blijkt dat gamers die over dergelijke gpu beschikken
een dergelijke gpu
vraagt het bedrijf om extra informatie over de systeemconfiguratie te achter te laten
2x te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Amerikaanse mediabedrijven willen gecompenseerd worden door AI-bedrijven
laat aan de redactie van de Wall Street Journal weten
de → The
om toegang te krijgen tot bepaalde inhouden
inhouden → inhoud (toch? inhoud is geen telbaar woord)

[ Voor 14% gewijzigd door Bergen op 26-03-2023 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Aangepast! 'Inhoud' heeft een meervoud (zie https://woordenlijst.org/#/?q=inhoud), maar ik vind in dit geval 'inhoud' ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:59

P_Tingen

omdat het KAN

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo