MAX PAYNE, hoe ver kom je????

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 961 views sinds 30-01-2008

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Hmmm, staat niks over S3 Savage 4 maar wel over de (dacht ik) nieuwere S3 Savage 2000. Hopen dat hij dan wel op de 4 werkt, anders maar een nieuwe 3D-kaart kopen na de vakantie. |:(

Denk dat ik Remedy maar eens ga raadplegen, kan niet aan de ISO (als demo-waarde natuurlijk) komen met m'n 56K :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 25 juli 2001 21:37 schreef Albinoraptor het volgende:
Ja dat kan als je de use buttons induwt, dan stopt hij.
ah mooi
maar toch word ik nog echt niet gegrepen door mp. vind cs of proj igi toch leuker ...

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:43 schreef strontvlieg het volgende:
Hmmm, staat niks over S3 Savage 4 maar wel over de (dacht ik) nieuwere S3 Savage 2000. Hopen dat hij dan wel op de 4 werkt, anders maar een nieuwe 3D-kaart kopen na de vakantie. |:(

Denk dat ik Remedy maar eens ga raadplegen, kan niet aan de ISO (als demo-waarde natuurlijk) komen met m'n 56K :)
Ik ga ook een nieuwe video kaart kopen GF 2 MX PCI <-- heb geen agp slot :'( heb nu een ouwe Voodoo 3 3000 16MB PCI erin zitten...

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
aargh, kzit weer vast

zit in die fabriek en heb net de PC bekeken (ben al door decontamination deur heen) en weet nu van dat het project gecanceled was eerst, bablablabla

alleen nu wil ik dus weg, en dat lukt niet :(

van 1 zo'n rood tussenkamertje gaat de deur niet open, en als ik bij de ander erin sta dan gaat hij ff ontsmetten en op de helft ontploft er iets en zit ik vast, self destruct staat aan en binnen 10 secs ben ik dood

hoe moet ik dit doen?

Verwijderd

Hhm.. ik zit nu in laatste level (denk ik) en zit bovenin dat hq gebouw van dat wijf. Was 1 x flink onder vuur genomen door heli en daarna ga ik dus links die deur door en hoorik die heli de hele tijd.. maar ik kom die lift niet in.. heb al veel gechecked maar hoe kom ik nou verder? :?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:50 schreef woutf het volgende:
aargh, kzit weer vast

zit in die fabriek en heb net de PC bekeken (ben al door decontamination deur heen) en weet nu van dat het project gecanceled was eerst, bablablabla

van 1 zo'n rood tussenkamertje gaat de deur niet open, en als ik bij de ander erin sta dan gaat hij ff ontsmetten en op de helft ontploft er iets en zit ik vast, self destruct staat aan en binnen 10 secs ben ik dood

hoe moet ik dit doen?
richt met je pistool op de bommen.

• Penetrator
  • Laatst online: 01-02 09:23
Yessssssss, :) :) :) :) :)

Heb de support geraadpleegd, de site dan :) :

S3 Savage 4 werkt, hier link (voor de hele readme):

http://www.maxpayne.com/support/index.html

Verwijderd

aargh, kzit weer vast

hoe moet ik dit doen?
Je moet zoveel mogelijk naar links staan (dus dat je niet voor die deur staat) en dan op zo'n bom op de muur (of iig zo'n punt waar die lasers op gericht staan) schieten zodat die deur ontploft. Dan vlug door rennen en in de lift. :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:51 schreef Raven_ het volgende:
Hhm.. ik zit nu in laatste level (denk ik) en zit bovenin dat hq gebouw van dat wijf. Was 1 x flink onder vuur genomen door heli en daarna ga ik dus links die deur door en hoorik die heli de hele tijd.. maar ik kom die lift niet in.. heb al veel gechecked maar hoe kom ik nou verder? :?
Uhm.. ik snap je niet helemaal??? Waar zit je nu precies? details plz :)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Op woensdag 25 juli 2001 22:54 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Je moet zoveel mogelijk naar links staan (dus dat je niet voor die deur staat) en dan op zo'n bom op de muur (of iig zo'n punt waar die lasers op gericht staan) schieten zodat die deur ontploft. Dan vlug door rennen en in de lift. :)
ik heb volgens mij alle lasers al kapot geknald, dus welke bedoel je precies?

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
hmm readme klopt niet helemaal, ik kan 'm toch echt draaien op m'n antieke Voodoo2..loopt nog aardig ook (alles op medium dat wel).

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:58

Spikey

Making the web accessible!

Maat van mij heeft een Voodoo Banshee
Spel draait wel maar graphics zijn f*ck*ed up
(zoals ook in de support file hierboven staan toruwens..)

Tja.. maybe toch tijd voor een nieuwe kaart :? (zou geen overbodig luxe zijn 8-)

Heb hier trouwens een GF2 mx 400 32mb
Alles loopt lekker details alles op high
res op standaard (1024)
Duron 600@800, 1152mb ram, win2k

Tis trouwens goed te merken dat het spel behoorlijk wat specs nodig heeft want ook hier schokt hij soms een klein beetje als er veel mannetjes lopen er er heel wat kogels rondvliegen..

maar anyways.. I Love This Game O+

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:56 schreef Webby het volgende:

[..]

Uhm.. ik snap je niet helemaal??? Waar zit je nu precies? details plz :)
Je komt eerst in zo'n ruimte waar je dat wijf ziet, dan wordt 1 groot scherm omhoog gehaald en dan moet je 4 mannetjes met colt commando neer halen, zodra je dat gedaan hebt gaat die raam open en komt er een heli en moet je'em telkens ontwijken. Ik weet nou niet of'ie automatisch weg ging of omdat ik op die knop schoot.. :)
Dan loop je door zo'n schuifdeur heen en schiet je 2 gassies neer met colt commando en 1 in een lift. Daar weetik dus niet watik moet doen aangezien die lift niet naar boven/beneden wilt...
Op woensdag 25 juli 2001 22:57 schreef woutf het volgende:

[..]

ik heb volgens mij alle lasers al kapot geknald, dus welke bedoel je precies?
Vaag.. Ik schoot die laser recht voor die deur kapot en toen schoot die deur keihard langs me (na 3x geprobeert te hebben... :o ). :?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 23:30 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Je komt eerst in zo'n ruimte waar je dat wijf ziet, dan wordt 1 groot scherm omhoog gehaald en dan moet je 4 mannetjes met colt commando neer halen, zodra je dat gedaan hebt gaat die raam open en komt er een heli en moet je'em telkens ontwijken. Ik weet nou niet of'ie automatisch weg ging of omdat ik op die knop schoot.. :)
Dan loop je door zo'n schuifdeur heen en schiet je 2 gassies neer met colt commando en 1 in een lift. Daar weetik dus niet watik moet doen aangezien die lift niet naar boven/beneden wilt...
[..]

Vaag.. Ik schoot die laser recht voor die deur kapot en toen schoot die deur keihard langs me (na 3x geprobeert te hebben... :o ). :?
je moet niet met de lift.. tegen over de lift zit een schuifdeur ga daar in en loop recht deur zodat je door schuifdeuren naar buiten kan en dan moet je links naar beneden kijken naar een rooster dan moetje daar op jumpen en over het rooster lopen maar let op de heli is er dan ook! en dan heb je hem bijna gehaalt :)

/me gaat pitten, mzzls lui

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

shit ik zit ook vast nu, in level 1 deel 7.
Ik heb buiten die rus neergeknald (na een tijdje hem achter na gezeten te hebben)
Krijg je een filmpje waarin wat over zijn begrafenis wordt gezegd. En dan? Ik krijg geen deur open, als ik terug ga dan kan ik op een gegeven moment niet die brandtrap af.
Kan iemand me verder helpen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 22:31 schreef Webby het volgende:

[..]

uit de readme
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
The following unsupported 3D accelerators do not work with Max Payne:

[b]3dfx Voodoo[/b], Voodoo Rush 
3Dlabs Permedia, Permedia2 
ATI RAGE II/II+/IIc, RAGE PRO 
Cirrus Logic Laguna3D (CL5465) 
Intel i740 
Matrox Millennium II, Mystique 
NVIDIA RIVA 128/128ZX 
PowerVR Neon 250i 
S3 Savage 2000, Savage3D, Trio64 3D, Virge/DX/GX/VX 
[b]Rendition Verite V1000/V2200[/b] 
Some older integrated / laptop display adapters (Neomagic, Trident)
Scheelt weer, hoef ik em ook niet te proberen op m'n p166mmx.. >:) Net de 2 videokaarten die daar in zitten worden weer niet ondersteund..matig hoor 8-) :P

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
zow, uitgespeeld :P

Verwijderd

Raven_, ga jij Max Payne nog kopen nadat je hem uit hebt gespeeld?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 00:50 schreef 007 het volgende:
Raven_, ga jij Max Payne nog kopen nadat je hem uit hebt gespeeld?
Ja, ik heb ergens anders (of hier... dunno any more... :o ) al gezegt watik van dit spel vind en daar hou ik me bij. Ik haal hem a.s zaterdag in beverwijk. :)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

aargh, kzit weer vast

hoe moet ik dit doen?
Als je in dat kamertje zit moet je door het raam zo'n tripbomb kapotknallen, maar pas op, de deur zal opgeblazen worden, en in je kamertje vliegen!

Dan gewoon de lift daar nemen, en zien dat je niet door de vloer zakt (de vloer van de lift komt al stijgend los), dan is het level gedaan...

Verwijderd

euh.. de_vinny.. dat hebik al gezegd... :P

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-01 14:13

Sogree

..::te huur::..

Heeft iemand al de befaamde "Bullet Cam" werkend gekregen, of daadwerkelijk gezien?

Verwijderd

Ik heb het net ook eff uitgechecked, en het spel is echt vet :9~

Alleen ik heb een probleempje: ik zit vast :( ik weet niet of dit al in het topic is geweest (heb geen tijd/zin om alles door te gaan spitten), en ik weet ook de chapter niet meer... het is wel in het begin van het spel.

Als je die detonator gevonden heb om de deur op te blazen komt er zo'n mannetje, die zich dood schrikt en die wordt molgeschoten door een evil mannetje achter hem, maar waar moet je dan heen in jezusnaam :? Ik heb net een kwartier ofzo rondgelopen, maar ik kom er niet achter |:(

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op donderdag 26 juli 2001 01:20 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik heb het net ook eff uitgechecked, en het spel is echt vet :9~

Alleen ik heb een probleempje: ik zit vast :( ik weet niet of dit al in het topic is geweest (heb geen tijd/zin om alles door te gaan spitten), en ik weet ook de chapter niet meer... het is wel in het begin van het spel.

Als je die detonator gevonden heb om de deur op te blazen komt er zo'n mannetje, die zich dood schrikt en die wordt molgeschoten door een evil mannetje achter hem, maar waar moet je dan heen in jezusnaam :? Ik heb net een kwartier ofzo rondgelopen, maar ik kom er niet achter |:(
Als het goed is ben je eerder langs 2 mannetjes gelopen. Die waren wat aan het lullen over een detonator. Ga daarheen, kijk voor een deur met explosieven. Dan use, en voila deur ontploft.

Wie kan mij vertellen welke wapens je allemaal hebt. Heb tot nu toe maar 1 machinegeweer gezien, vind dat toch matig...

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 01:23 schreef Rush het volgende:

[..]

Als het goed is ben je eerder langs 2 mannetjes gelopen. Die waren wat aan het lullen over een detonator. Ga daarheen, kijk voor een deur met explosieven. Dan use, en voila deur ontploft.

Wie kan mij vertellen welke wapens je allemaal hebt. Heb tot nu toe maar 1 machinegeweer gezien, vind dat toch matig...
Die deur had ik al opgeblazen, want anders krijg je het filmpje van dat mannetje dat doodgeschoten wordt ook niet te zien :)

Maar dan is daar ergens een trappetje met 2 mannetjes die op je aan het peunen zijn, alleen als ik daarheen ga kom ik in een ruimte waar je bij de Exit naar buiten kan, maar daar staan hekken voor, en als ik de andere kant op ga zit je aan de andere kant van die detectors.

Vanaf daar ben ik de hele tijd heen en weer gelopen, zelfs weer helemaal terug naar het riool, maar ik kom gewoon niet verder, geen id waar ik dan heen moet.

Ennuh... machinegeweer? Heb je geen shotguns gehad? :D

Verwijderd

[..]

Alle wapens uit Max Payne:
1337 pipe
Baseball bat
Beretta
Dual Beretta
Desert Eagle
Sawed Shotgun
PumpShotgun
Jackhammer
Ingram
Dual Ingram
Colt Commando
Molotov cocktail
Grenade
M79
Sniper
Idd best matig als je'et zo ziet... Maar goed. :)
edit:
ff lead pipe erbij gezet... heel stiekem... O-) .. :P

Verwijderd

Ik ben

Verwijderd

nieuwe wapens kunnen er denk ik ook zo bij komen door al die toolz die ze erbij hebben gedaan
en trouwens, vergelijk t aantal wapens eens met andere gamez, meestal ligt dat rond de 10, komt zelden voor dat je meer dan 10 guns heb in een spel

btw ik vind die sawed off shotgun erg vet, hoe je ermee schiet, hoe ie herlaad etc, en die jackhammer is ook koel :) normale shotgun vinnik niet zo bijzonder

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Uitgespeeld!

Steam

Verwijderd

btw, speelt men met auto aim aan? [staat aan als standaard - options/game] dat heb ik iig uitgezet...

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Autoaim gelijk uitgezet..komop hey.. :P

dunno

Verwijderd

maar omdat ie standaard op aan staat en er mensen zijn die niet kunnen wachten met spelen en meteen beginnen :P

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

[..]

even kijken. ik heb nu de eh....

machine geweren:
colt commando
(2x) ingram

verder die je beetje laat in het spel tegen komt.
een soort super shotgun de "Jack hammer
een grenade launcher

edit:

|:( Raven heeft ze allemaal al in een rijtje. :D

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 26 juli 2001 01:37 schreef Raven_ het volgende:
[lijst]
Niet de loden pijp vergeten :D

Verwijderd

het kan aan mij liggen, maar word je wel geraakt door die machineguns van t bestelbusje? ik stond er op een gegeven moment echt voor gewoon en ik werd 0.0 geraakt...

• Damian
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
echt wel hoor, hij mikt alleen een beetje skeef, maar hij raakt je wel degelijk. Kijk maar op de muur, daar zie je de kogels inslaan

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

ah ok :)
moet zeggen dat ik t wel een erg vet stukje vind steeds als je dat busje voorbij ziet rijden enzo :) alleen jammer dat je m niet zelf kapot hoeft/kan schieten

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

* Copyman gaat ook maar es een stukkie verder spelen, hij zit nu in Part III chapter 6

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er al een walkthrough? Want zoals ik in mijn vorige posting zei, ik zit errrug vast op het moment.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

ik zit ook vast, in part 1 chapter 9 zit in een of andere kerk vast nadat ik een of andere mafia baas omzeep heb geholpen, daarna heb je een gesprek met een vrouw en dan moet je verder maar kan die ruimte niet uitkomen :( Walkthrough zou handig zijn :)

Verwijderd

k zit ook vast, in part 1 chapter 9 zit in een of andere kerk vast nadat ik een of andere mafia baas omzeep heb geholpen, daarna heb je een gesprek met een vrouw en dan moet je verder maar kan die ruimte niet uitkomen Walkthrough zou handig zijn
als het goed is heb je dan gewoon het level gehaald

• Copyman

Copyman

Dode muis

:( :( :( Ik zit weer vast in Part III, wat moet ik doen als die helicopter met unlimited ammo de hele tijd in die kamer zit te schieten, waar ik niet uit kan... ??? :?

HEEEEEEEELP!!!!!! :D

• rove
WTF, kan je bij dat stuk waar je maat word neergeknald van achter na die opgeblazen deur al 2x ingrams en een colt hebben?

dunno

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:07 schreef Copyman het volgende:
:( :( :( Ik zit weer vast in Part III, wat moet ik doen als die helicopter met unlimited ammo de hele tijd in die kamer zit te schieten, waar ik niet uit kan... ??? :?
gewoon w88 tot dat ie weg gaat :)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef Webby het volgende:

[..]

gewoon w88 tot dat ie weg gaat :)
Serieus???

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:26 schreef Copyman het volgende:

[..]

Serieus???
Yep

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Wat houdt bullettime in ?

Specs

Verwijderd

Jay.. heb'em uitgespeeld. Leek net pulp fiction, begin is het einde. :)
Maar ik heb iets vaags.. ik heb'et dus 1x uitgespeeld... en ik heb dead on arrival nu al.. :?
Maar ik merk geen verschil, alleen dat tegenstanders wat moeilijker zijn (ze reageren snel zeg... :D ).

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Hard boiled krijg je na fugitive...
dead o arrival krijg je na hard boiled..of heb je hem nu al twee keer uitgespeelt?
Ik ben nu bij Part 2 bij dat landhuis...chap 6?
Tot zover vind ik hem zelf makkelijker dan fugitive :?
En dat is dan in hard boiled heh.

Met HB lijkt het inderdaad dat ze sneller reageren en meerdere attacks zijn meteen dodelijk...soms is het dus 1 kogel en meteen dood.
Ik denk dat dead on arrival zo is dat als je geraakt ben meteen dood ben :) hoop het hehe

Spel blijft 8-)

Verwijderd

Ik heb'em maar 1x uitgespeeld en heb nu al dead at arrival... Dat zegik net...
Dat is nou het vage. Er staat dat je eerst hard boiled moet uitspelen totdat je dead at arrival krijgt... Maar ik heb'em NU al... :?

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ach boeie! *knip!* :O

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 10:29 schreef RPG_Fan het volgende:

[..]

als het goed is heb je dan gewoon het level gehaald
steeds links aanhouden.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 12:15 schreef Copyman het volgende:
Mooi, ook weer uitgespeeld... en nog ff wat screenies:

<<knip>>
:)
Ook leuk voor diegene die het nog niet uitgespeeld heeft he... :Z
En dis geen screenshot topic also. >> [topic=190911] <<

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ach KDZ zei: 'hmm, waarom post je die screenies niet in mijn topic?' Dus d8 ik, laat ik dat dan maar doen. ;)

Verwijderd

Eerst wil ik ff zeggen dat dit spwl ONTZETTEND RULED!!!!! :P :P :P

Maar ik zit vast in Chapter3 level 6 :(

Nadat ik in een grote gallerij wat gastjes neergeknald heb kom ik bij dat stuk waar in een trappenhuis twee van de commando figuren met een touwtje omlaag komen, nou die paf je neer, volg je de trap omlaag, open je deurtje wordt er aan het einde vand egang een deur geopend door zon commando, die paf je ook af maar den ben je weer in het gangetje waar de library en de dossierkamer met elkaar verbonden zijn...

HOe dan verder?????

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.wesenbeek/MAX2.jpg

Verwijderd

Je kan nu als het goed is een deur in op een overloop. Toen je de eerste keer daar was, was de deur nog 'rood', nu is ie 'groen'.

Of heb ik het ergens anders over ;)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op donderdag 26 juli 2001 01:17 schreef Raven_ het volgende:
euh.. de_vinny.. dat hebik al gezegd... :P
sorry, had er over gelezen...

Verwijderd

ik vind die deur nergens :)

iemand anders
???

Welke overloop????

HEBBES!!!! :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
staat ie al op een of ander FTPtje???

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Copyman? DIe screenshots zullen een paar mensen erg leuk vinden..vooral als ze hem nog niet uitgespeelt hebben.

Ennuh voor Un4GiveN? Edit je post AUB en ga niet voor illegale links vragen.

Verwijderd

Heeft iemand em al in de winkel gezien?

Verwijderd

Ik heb ook al uitgespeeld :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
ik heb 'm uitgespeeld nu.... :) eigenlijk niet " :) ", maar eerder " :( " veelste kort joh, op z'n hoogst een uurjte of 12 mee bezig geweest.... en alle levels heel uitgebreid doorlopen, niet als een gek erdoorgeen gestormd. Leuk spel hoor.... maar ik heb 't nu wel gezien, jammer, van een spel waar ik zo lang op gewacht heb.... hopenlijk komen er wat leuke extra levels en mods :) da's m'n enige hoop nu ;)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
ik ben nu denk ik ook in de laatste level. Nu nog naar huis gaan, om hem te spelen, WORK SUCKS!!!!

• pica
Op donderdag 26 juli 2001 15:07 schreef Un4GiveN het volgende:
staat ie al op een of ander FTPtje???
Vast wel >:) .

Steam

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
damn,uitgespeeld, was heus wel het gaafste spel dat ik ook gespeeld heb, maarja...

Gelukkig:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kdz/mpend.jpg

Verwijderd

ja kheb m ook net uitgespeeld \o/
kheb trouwens niet echt zin om m nog es vanaf t begin te spelen

Verwijderd

Voor diegene die hem al uitgespeeld hebben.(ik ben nog bezig)

Zijn er nog mooie landmarks in het spel?
Niet de skycrapers, maar bijvoorbeeld de brooklyn bridge of statue of liberty.

Ik vind het een beetje jammer dat het niet zo duidelijk is dat je in New York bezig bent.
Alleen de Subway was typish NewYork.

Misschien iets voor de Modmakers ;)

• Xtuv
ik vind 't wel cheap hoe ze dat gedaan hebben met die storm :(
Lekker makkelijk dan loopt er niemand op straat en is er geen verkeer enzo...
niet dat ik dat persé wil als je op straat loopt, maar in de tussenstukjes enzo zou 't toch wel cool zijn, gewoon wat meer grote metropool feel.
Die "ergste storm sinds jaren blablabla" vind ik d'r ook zo erg niet uitzien helaas...

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Niemand uit vianen die m al heeft? >:)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Weet iemand wat bullettime inhoudt ? en hoe je die screenshots maakt en waar ik ze kan vinden ? :(

Alvast bedankt :)

Specs

• Albinoraptor
  • Laatst online: 02:46
Moet je naar topic, over Max Payne, screenshots gaan. Staan er wel wat tussen.

• rove
Op vrijdag 27 juli 2001 08:16 schreef Le_Freak ! het volgende:
Weet iemand wat bullettime inhoudt ? en hoe je die screenshots maakt en waar ik ze kan vinden ? :(

Alvast bedankt :)
Topic ff doorlezen lijkt me een goed plan.

dunno

Verwijderd

Ik zit vast :( Ik ben nu bij een ophaalbrug die opengedaan wordt, ook als ik beide ventjes afschiet :( Weet iemand hoe ik verder moet :? THNX, mijn dank is groot en m'n hersen inhoud klein, geloof ik :)

Verwijderd

schiet op een band staat geloof ik in dit topic al

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 12:15 schreef AirHead het volgende:
Ik zit vast :( Ik ben nu bij een ophaalbrug die opengedaan wordt, ook als ik beide ventjes afschiet :( Weet iemand hoe ik verder moet :? THNX, mijn dank is groot en m'n hersen inhoud klein, geloof ik :)
Schiet op de achterste band..je ziet daar ook zo'n houtje voor zitten.

Suc6.

Verwijderd

Thnx RPG_FAN en Rabbit !! kan ik weer lekker verder :P

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ik heb net ff gespeeld en deze game is echt :9~ :9 !!!!
Die sfeer alleen al, bullet-time is ook heel tof. Alleen wat ik jammer vond is dat je erg weinig kogels hebt steeds :(, maar daar valt wat aan te doen >:)

Ik weet cker dat hier hele gave mods voor gaan komen :9

• Albinoraptor
Weinig kogels? Moet je ook niet alle die tegels op de wc's mollen >:). Maar ik heb altijd genoeg kogels. Alleen ingram wil wel eens snel op zijn.

Verwijderd

ff vraagje ( Misschien al een langs gekomen. )
Komt er ook : Max Payne 2 ofzo??
Ik hoop het natuurlijk wel. :)

• the_tWiStEr
  • Niet online
Voortaan maar alleen schieten wanneer het nodig is >:)

Nee, ik ben er al achter. Beter in de kastjes kijken :D

• Copyman

Copyman

Dode muis

Nieuwe patch is uit btw: http://www.remedy.fi/

Verwijderd

Nieuwe Patch: check : http://212.187.100.184/max/egg.php?id=15

:'( copyman is me voor ;)

• Albinoraptor
Net te laat Webby ;)

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:55 schreef Albinoraptor het volgende:
Net te laat Webby ;)
i know :)

Verwijderd

Hoeveel parts zijn er eigenlijk?

Ik ben nu al in Part 2 8-)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Nene!! *D hehe...

Er zijn 3 parts. ;)

• Xtuv
3 parst met elk 9 chapters...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

[OffT]Heren, aan de ene kant begrijp ik jullie dat je moe wordt van al die ICQtjes met de vraag of je de FTP met MP wilt sharen (ik heb zelf ook een aantal verzoekjes ingediend), maar aan de andere kant...Jullie hebben MP ook niet via het legale circuit toch?!
Ik heb hem zelluf ook van een FTP en zou niet moeilijk doen hem te sharen...
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
[/OffT]
[OnT]
ik ben iig blij dat het orgineel morgen verschijnt...Spaart me weer een ceedeetje...
Ik heb hem nl vanacht pas binnen en zit nu op mijn werk... :( Maar ook dit terzijde.
Zit die bonus ceedee er nou wel of niet bij?! Duke rulez nl!!! En ik las net ook op een ander forum dat de bonusceedee er niet bijzat in de DVDbox :(
[/OnT]

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

ik zit nou in een soort droom vast nadat een of ander wijf me whisky met een pilletje had gegeven

hoe kom ik hier in vredesnaam weer uit?????

• pica
Tis trouwens vandaag weer lekker nationale slotjes dag he? :)

Steam

Verwijderd

Damn, max payne is echt te kort, veels te kort, super kort.. Op zich wel een leuk spel hoor, maar toch wel veels te kort...

• rove
Op vrijdag 27 juli 2001 17:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Damn, max payne is echt te kort, veels te kort, super kort.. Op zich wel een leuk spel hoor, maar toch wel veels te kort...
En als je het nog niet begrepen had: Max payne is veels te kort.. ja..echt.. te kort :D

dunno

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 15:25 schreef Chocopuff het volgende:
ik zit nou in een soort droom vast nadat een of ander wijf me whisky met een pilletje had gegeven

hoe kom ik hier in vredesnaam weer uit?????
Hou links aan en luister naar de stemmen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou ik heb het vanmiddag ook uitgespeeld :) Te kort is ie niet hijs gewoon goed, leuk verhaal en strakke actie.. Nu die nieuwe modes maar eens proberen :) ben benieuwd wat die laatste is

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Kwistnix
  • Laatst online: 19:49
Ik gaat Max Paine morgen es aanschaffen, dat wordt thuis campen met een vooraad chips en bier de laatste weken van m'n vakantie :D

• Xtuv
Op vrijdag 27 juli 2001 18:37 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik gaat Max Paine morgen es aanschaffen, dat wordt thuis campen met een vooraad chips en bier de laatste weken van m'n vakantie :D
weken? mocht je hopen..... :D
laaste weekend op z'n hoogst.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik heb altijd een chronisch tekort aan Painkillers, niet IRL hoor :)

dat suxx wel

Elect a clown, expect a circus.

• the_tWiStEr
  • Niet online
Hmmmmmm, probeer ze dan alleen te gebruiken als je ze _echt_ nodig hebt

:P

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

jeej ik heb hem ook uitgespeeld.
ik heb er schat ik ongeveer 15-20 uur overgedaan vanaf dinsdag. elke avond een paar uurtjes..

dit was mijn beste single player game sinds halflife.... en dat was ook alweer 3 jaar geleden.

hmmmm......nu nog die multiplayer patch van operation flashpoint!!! ik wil weer eens nieuws!!! ik begin uitgekeken te raken op halflife + mods. en max payne is leuk als er nieuwe (lees t.net) maps komen.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.