Je moet die rare kasten met die gloed erin stukschieten, dan ontploft de boel en gaat er een deur open waar een aantal gasten gelijk weer op je gaan schieten.Op dinsdag 31 juli 2001 19:40 schreef Zap het volgende:
Hm, ik zit nu voor 't eerst echt vast.. In part 3 chapter 7 zit ik in een kleine ruimte met aan de zijkanten allemaal computers e.d. en in het midden een aantal vage 'kasten' met een blauwe gloed erinBen d'r gekomen met die lift nadat ik door die helicopter werd aangevallen, maar ik weet niet hoe ik er weg kan komen (zit min of meer opgesloten). D'r is btw. ook nog een soort balkon rechts met 3 liften, maar die zijn allemaal rood dus daar kan ik er ook niet uit...
't zal vast wel iets heel simpels zijn wat ik over het hoofd zie, maar wie weet hoe ik daar weg kom?
Die kasten kapotslaan of schieten (dat zijn de mainframe computers)
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Je moet met je rug tegen de liftdeuren blijven staan dan missen de kogels je.Op dinsdag 31 juli 2001 19:43 schreef Xanandu het volgende:
Kzit nu vast ergens in partIII en dan ga je een lift in en die wordt beschoten door een helicopter en dan ga ik telkens dood
Heb deze hele threat 3x doorgespit, maar ik weet niet zeker of dit probleem al eens eerder gesteld is.
Daarna als de lift stil komt te staan kun je overspringen naar de andere lift.
Hmm, ik heb ook ff een aanwijzing nodig: heb net maffe Rus afgeknald in P1 C7 (Police Brutality), maar alle deuren zitten potdicht, teruggaan heeft ook geen zin omdat brandtrap geblokkeerd is. Wat te doen?
Verwijderd
Je moet naar de laundry, daarvoor moet je eerst iemand uit een gebouw halen. Hij is op de bovenste verdieping, en hij zal je de laundry in krijgen.Op dinsdag 31 juli 2001 19:57 schreef Nephilin het volgende:
Hmm, ik heb ook ff een aanwijzing nodig: heb net maffe Rus afgeknald in P1 C7 (Police Brutality), maar alle deuren zitten potdicht, teruggaan heeft ook geen zin omdat brandtrap geblokkeerd is. Wat te doen?
Meestal gebruik ik de molotovcoctails voor de junksOp dinsdag 31 juli 2001 21:43 schreef 007 het volgende:
[..]
Je moet naar de laundry, daarvoor moet je eerst iemand uit een gebouw halen. Hij is op de bovenste verdieping, en hij zal je de laundry in krijgen.Er is maar 1 deur, en daar moet je dus in om die gast te ontmoeten, eerst ff trapje op en verslaafden in elkaar slaan natuurlijk.
Het zijn dan net speenvarkens die gillen.
Neenee, dat stuk ben ik al voorbijJe moet naar de laundry, daarvoor moet je eerst iemand uit een gebouw halen. Hij is op de bovenste verdieping, en hij zal je de laundry in krijgen. Er is maar 1 deur, en daar moet je dus in om die gast te ontmoeten, eerst ff trapje op en verslaafden in elkaar slaan natuurlijk.
Verwijderd
Heel vermakelijk spel, jammer dat t ietwat kort is. uurtje of 8 spelen schat ik zo.
k heb m vandaag uitgespeeld.
Wat me opviel is dat t spel altijd soepel liep zonder veel HD access en nooit vastlopers. Verhaal een beetje oudbakken en vol cliches maar ach dat is best leuk.
Echt vast kwam ik niet maar sommige dingetjes zaten leuk in elkaar en waren toch ff uitpuzzelen.
k heb m vandaag uitgespeeld.
Wat me opviel is dat t spel altijd soepel liep zonder veel HD access en nooit vastlopers. Verhaal een beetje oudbakken en vol cliches maar ach dat is best leuk.
Echt vast kwam ik niet maar sommige dingetjes zaten leuk in elkaar en waren toch ff uitpuzzelen.
okay, thanx!Op dinsdag 31 juli 2001 19:43 schreef Artwido het volgende:
[..]
Je moet die rare kasten met die gloed erin stukschieten, dan ontploft de boel en gaat er een deur open waar een aantal gasten gelijk weer op je gaan schieten.
#
Verwijderd
Uhm, ff denken hoor... Dan ga je toch naar Part II als je die buttfucker hebt neergehaald? Oh nee, dan moet je weer helemaal terug! Dus terug naar die kamer waar je die gast die op plee zat door zijn bek hebt geschoten.Op dinsdag 31 juli 2001 22:12 schreef Nephilin het volgende:
Neenee, dat stuk ben ik al voorbijIk heb het over die gast waar je achteraan moet (over de daken, in z'n buik geschoten), als je 'm uiteindelijk neerknalt krijg je iets in deze trand te horen: "you'll be read your rights at your funeral" (erg strakke line
), en daar zit ik dus vast
Verwijderd
3 parts met ieder 9 chapters.Op woensdag 01 augustus 2001 00:20 schreef tva_goku het volgende:
hoeveel parts zijn er en hoeveel chapters per part?
part 1: zit nu in 6
sadistOp dinsdag 31 juli 2001 21:47 schreef Artwido het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik de molotovcoctails voor de junks
Het zijn dan net speenvarkens die gillen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
volgens mij is alleen part 1 9 chapters ;p
waar zat nou ookalweer dat garage level? heb t spel uitgespeeld en wil die ff nog een keer spelen
waar zat nou ookalweer dat garage level? heb t spel uitgespeeld en wil die ff nog een keer spelen
Ga dan even naar deze site:Op woensdag 01 augustus 2001 04:27 schreef HS het volgende:
volgens mij is alleen part 1 9 chapters ;p
maxpaynecenter
Daar kun je de level select downloaden.
Verwijderd
wie kan mij helpen door level 4 chapter 8
je komt op het dak en dan vlucht dat vrouwtje in een helicopter ! en komen er nog wat van de gorilla's naar buiten ! die maak je af dan stijgt die heli op dan neemt de comupter je besturing over en schiet een paar keer op die heli en dan ga je dood door de schoten van die heli ! ik snap er echt geen ... van wie helpt me ?
je komt op het dak en dan vlucht dat vrouwtje in een helicopter ! en komen er nog wat van de gorilla's naar buiten ! die maak je af dan stijgt die heli op dan neemt de comupter je besturing over en schiet een paar keer op die heli en dan ga je dood door de schoten van die heli ! ik snap er echt geen ... van wie helpt me ?
ik zit ook vast
heb het spel net. ben in part 1 chapter 7. dan is er zo vent die op de trein springt en later er af en dat gaat ie over de daken (waar ook billboards hangen. maar dan stopt hij bij een deur (dus de vijand) want die gat niet verder open. dan vliegt er een helicopter die schiet ik weg. maar die vent kan nu niet dood
wat moet ik doen ???????
Verwijderd
hmmz, level 4 chapter 8Op woensdag 01 augustus 2001 10:14 schreef Ghostface het volgende:
wie kan mij helpen door level 4 chapter 8
hmmz, gorilla's, ontstapt uit de dierentuin misschien?
Je bent niet de eerste die dit vraagt, je kan het allemaal vinden (is al tig keer gezegd, ook in deze thread) anders moet je de search maar ff gebruiken.
Verwijderd
Die helicopter part kan ik me niet helemaal herinneren, maar je moet gewoon doorschieten op die gast. Het is zegmaar een soort eindbaas en die leven nu eenmaal lang.Op woensdag 01 augustus 2001 10:20 schreef Batman2k het volgende:
ik zit ook vastheb het spel net. ben in part 1 chapter 7. dan is er zo vent die op de trein springt en later er af en dat gaat ie over de daken (waar ook billboards hangen. maar dan stopt hij bij een deur (dus de vijand) want die gat niet verder open. dan vliegt er een helicopter die schiet ik weg. maar die vent kan nu niet dood
wat moet ik doen ???????
het is volgens mij al eerder verteld, maar hoe kom ik door het fikkende restaurant?
want ik ben boven, alleen daar is een smal gangete met allemaal obstakels en daar gaak telkens af
want ik ben boven, alleen daar is een smal gangete met allemaal obstakels en daar gaak telkens af
Alleen: DE GROETJES
Verwijderd
Ds..je moet die twee kabels van die mast kapot schieten (gaat het best met je sniperrifle)en als ze geknapt zijn moet je een granaat onder de mast gooien (binnen een minuut)en je bent erdoor,die heli krijgt die mast op zijn dak
Hier en daar moet je ff een sprong doen, meestal de hoek in.Op woensdag 01 augustus 2001 11:22 schreef GreeTz het volgende:
het is volgens mij al eerder verteld, maar hoe kom ik door het fikkende restaurant?
Probeer zoveel mogelijk te saven als je veilig staat.
Als je deze thread goed had doorgelezen dan had je gezien dat je een level-select programma kunt downloaden:Op woensdag 01 augustus 2001 11:11 schreef Batman2k het volgende:
wie heeft een savegame van part1 chap 8 ??? want 7 kom ik niet voorbij
maxpaynecenter
Verwijderd
I know, ik heb hem allang uitgespeeld maar ik neem aan dat je Ghostface bedoeld.Op woensdag 01 augustus 2001 11:22 schreef hjh.dv het volgende:
Ds..je moet die twee kabels van die mast kapot schieten (gaat het best met je sniperrifle)en als ze geknapt zijn moet je een granaat onder de mast gooien (binnen een minuut)en je bent erdoor,die heli krijgt die mast op zijn dak
Ik doe deze dicht want de lay-out raakt licht opgefokt
... Gelieve hier verder te gaan ---> [topic=195894]
Dit topic is gesloten.
![]()